Dziecko Królowej Pokoju

Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl

TAJEMNICE EUCHARYSTII: TWARZ Z CHIRATTAKONAM

Posted by Dzieckonmp w dniu 15 Luty 2010

W sprawozdaniu ks. Johnson Kamoor, posługujący w Indiach, informował:
„28 kwietnia 2001 w kościele parafialnym
sw. Marii z Chirattakonam
rozpoczęliśmy, jak to czynimy corocznie,
nowennę do św. Judy Tadeusza.
O 8:49 rano odsłoniłem monstrancje z
Najświętszym Sakramentem do publicznej
adoracji. Po kilku chwilach
dostrzegłem na Świętej Hostii coś, co
wyglądało jako trzy plamki. Przerwałem
modlitwę i zacząłem baczniej
przyglądać się monstrancji, zapraszając
również i wiernych do przyjrzenia się jej.
Następnie poprosiłem wiernych o pozostanie w modlitwie i przeniosłem monstrancje do tabernakulum.
30 kwietnia celebrowałem Msze św., a następnego dnia udałem się do Trivandrum. Po powrocie, w sobotę 5 maja rano, otworzyłem kościół dla normalnych celebracji liturgicznych.
Założyłem ornat i udałem się do tabernakulum, by zobaczyć co się stało z Hostią w monstrancji. I wtedy dostrzegłem w Niej wizerunek ludzkiej
twarzy… Głęboko poruszony poprosiłem wiernych o uklęknięcie i rozpoczęcie modlitw. Myślałem, że tylko ja widzę Twarz, i dlatego
przywołałem kościelnego. Spojrzał i powiedział „Widzę twarz mężczyzny”.
Pozostali wierni również, jak zauważyłem, z napięciem wpatrywali się w monstrancje. Zaczęliśmy adoracje wizerunku, z każdą upływającą minutą wyrazistszego. Zabrakło mi odwagi, by coś powiedzieć i zacząłem płakać…
Podczas adoracji mamy w zwyczaju czytanie fragmentu Nowego
Testamentu. Czytaniem dnia był rozdział 20 Ewangelii wg św. Jana, o
niewiernym Tomaszu i jego spotkaniu ze zmartwychwstałym Jezusem. Gdy przyszedł czas na homilie byłem w stanie wypowiedzieć tylko kilka słów …
Ponieważ musiałem udać się do pobliskiej parafii Kokkodu, by odprawić Msze św., przywołałem miejscowego fotografa, który wykonał zdjęcia Hostii. Po dwóch godzinach zdjęcia zostały wywołane, a wraz z upływem czasu Twarz na każdym z nich stawała się coraz ostrzejsza i czystsza…”
O pojawieniu się cierniem ukoronowanej Twarzy tak pisał abp diecezji
Trivandrum, Cyril Mar Baselice: „[…] dla nas, wierzących, to co
zobaczyliśmy jest tym, w co zawsze wierzyliśmy […] Jeśli nasz Pan
przemawia do nas w tym znaku, oczywiście oczekuje naszej odpowiedzi”.
Monstrancja z cudowną Hostią do dziś przechowywana jest w kościele
parafialnym św. Marii.

zródło: http://www.therealpresence.org

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 314 obserwujących.

