Dziecko Królowej Pokoju

Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl

Dym szatana przedostał sie do świątyni Boga

Posted by Dzieckonmp w dniu 24 Lipiec 2010

Papież szarlatanem

Znajdujące się poniżej wpisy, zaczerpnięto z ogromnego zbioru orędzi (ponad 300) pochodzących z nieba, a skierowanych na ziemię w tych ostatecznych dniach. Przedstawiają one wzorce prawidłowego miłowania się i pojęcia dla ludzi o wyznaniu Rzymsko-Katolickim, a które Niebo wymaga, Zauważcie, wyraźne znamię pomiędzy okiem i uchem prawdziwego Papieża (po lewej stronie, zdjęcie z 1973 roku), a podejrzanie brakującym na oszuście na zdjęciu drugim zrobionym w 1977roku. Zauważcie także znaczne różnice w kształcie nosa. Papież Paweł VI ma nos dłuższy, prostszy i w przybliżeniu jednakowej długości w stosunku do długości ucha. ,,oszust , ma nos krótszy, zaokrąglony, haczykowaty i znacznie mniejszy niż jego Ucho. Nawet kształt uszu jest inny’ Papieża jest okrągły, szerszy lecz mniejszy niż szarlatana, którego z kolei jest większy, węższy a także bardziej odstający. Szczęka Pawła VI jest bardziej wyraźna i wystająca, gdzie w drugim przypadku jut bardziej płaska i jakby wgłębiona.

Poniżej zdjęcie Pawła VI

Od wydawcy: Tak jak nasza Pani oznajmiła powyżej, użyto najlepszych plastycznych chirurgów, aby stworzyć tego sobowtóra.  A zatem doświadczenie nam wskazuje, im więcej badając te zdjęcia tym bardziej się ujawnia odróżnienie.

Amerykańskie Lourdes.

Weronika Lueken, jasnowidz, jest żoną i matką pięciorga dzieci. Ma 70 lat i mieszka na

Long Island w Nowym   Jorku. 7 kwietnia 1970 roku Weronice ukazała się Matka Boska w jej domu z informacją o miejscu swojego ponownego ukazania się. Miało to nastąpić

obok starego kościoła pod wezwaniem Św.  Roberta Bellarmina w Bayside w dniu 18

czerwca 1970 roku. Matka Boska nakazała modlitewne czuwanie w tymże miejscu oraz

przygotowanie parafii na swe przybycie, ( czasowo odbywają się one na terenie Pawilonu

Watykańskiego we Flushing ) oraz  że dokładne wskazówki mają być przekazane

lokalnemu klerowi parafii, aby przygotować się na pierwszą wizytę naszej Pani. Matka

Boska wyraziła także .życzenie, by Wystawiono Świątynie i Bazylikę na wybranym przez Nią świętym miejscu, pod wezwaniem: „Nasza Pani od Róż – Maryja Wspomożycielka  Matek”. ona przyrzekła przychodzić w wigilie wielkich świąt kościelnych które to dary będą dane naprzód Weronice. Błogosławiona Matka poleciła także Weronice, aby orędzia te były

przekazywane na cały świat. Matka Boska wyraziła życzenie, aby wierni odmawiali

różaniec na głos przez cały czas modlitewnego czuwania. Wszyscy mają być na klęczkach w

czasie obecności Jezusa Chrystusa. Objawienia są słowo w słowo powtarzane przez Weronikę. Weronika opisuje także co widzi. Wszystko jest nagrywane na taśmie magnetofonowej.

Operacja plastyczna.

”Moje dziecko, donoszę Ci smutną prawdę, którą musi poznać cały ród ludzki….

Nasz drogi ojciec, Papież Paweł VI doznaje cierpień Z rąk tych którym zaufał”’..

”Jest on niezdolny do pełnienia swego posłannictwa, gdyż powalili go i cierpienia złożyły go na łożę boleści.

W tym czasie jest jeden który rządzi tym miejscem – oszust, stworzony przez wysłanników szatana, operacja plastyczna, aby stworzyć tego oszusta moje dziecko była bardzo kosztowna i wymagała interwencji najlepszych chirurgów  plastycznych.”

„Krzyczmy ze szczytów I On musi być zdemaskowany i odwołany, !

Poza nim, Moje dziecko, jest trzech, którzy zaprzedali się szatanowi. Już nie usłyszysz prawdy ani w swoim kraju ani na świecie. Twój ojciec Św. jest więźniem….

”Casaroli, jesteś potępiony!  Giovanni Benęlli, którą drogą podążasz? Jesteś na drodze do piekła i wiecznego potępienia! Villot’ przywódca diabła, Zabierz się od tych zdrajców.

- ojciec Niebieski wyrzekł się już ciebie.

Nasza Pani,2 7 września 1975

Oszustwo stulecia.

Oni sprowadzili, powtarzam – Oni sprowadzili szarlatana na miejsce waszego prawdziwego Papieża,

Pawła VI – Złożonego niemocą. To jest oszustwo stulecia! !

Nasza Pani,2 październik  1975

ZAWODOWY AKTOR

Ten oszust, Moje dziecko, o którym rozmawiałam z tobą jest profesjonalistą znającym Się na

swoim rzemiośle.

”Pracę swoją wykonał bezbłędnie.

Nasza Pani, 6 grudzień 1975

Trucizna.

”W publicznym wystąpieniu wziął udział nie Paweł VI, lecz fałszywy Papież”. Podawane lekarstwa

spowodowały zmiany w mózgu Pawła VI. Wstrzykiwana’ trucizna” otępiła jego rozumowanie i sparaliżowała nogi. Co Za diabelskiemu nasieniu zostały otwarte drzwi do Wiecznego Miasta? Nasza Pani,27 wrzesień 1975 .

Kompromitacja.

Szarlatan, podszywający się pod Papieża Pawła VI, będzie robił wszystko, aby ośmieszyć go w oczach świata. Będzie robił wszystko posuwając się nie tylko do opisywania różnych paszkwili w prasie, ale także do robienia zdjęć w kompromitujących pozach.

Nasza Pani. 10 kwiecień 1976

Sobowtór.

”Tak, jest to prawdą, że jest ktoś drugi, ktoś klo jest podstawiany w miejsce prawdziwego papieża podczas robienia kompromitujących zdjęć. Także ten ktoś podkłada swój głos w miejsce głosu papieskiego. Wszystko to, Moje dziecko, jest dziełem stworzonym przez zastępy diabła, aby zachwiać i obalić waszą wiarę.

Nasza Pani, 18 marzec 1977

Pióro Benelliego i Villota.

”Nie można zaakceptować teraz tego co pochodzi z Rzymu. Wszystkie polecenia i przesłania nie wychodzą z pod pióra Papieża Pawła VI, lecz są wytworem Benelliego i Villota.

Nasza Pani’ 27 wrzesień 1975

Wiadomości powszechne.

Jest to rzeczą powszechnie wiadomą, że jest w Rzymie ktoś kto naśladuje Ojca Św. Poprzez operację plastyczną ten utalentowany aktor otrzymał  twarz waszego Papieża.

Tak Moje dziecko, jest to wiadomość powszechnie znana

Nasza Pani,  14 sierpień 1976

Odwaga

Wybraliśmy was, drogie dzieci, aby przekazać te orędzia w Stanach Zjednoczonych, bo wiemy, ze macie więcej odwagi w sercach niż inni.

Nasza Pani, 2 październik 1975

Usunięcie.

I tak jak ojciec Święty powiedział ci już’ raz, tuż przed swoją śmiercią, on wiedział,  że dym szatana wpełznął do Rzymu i Watykanu. On dobrze rozumiał moją wizytę u niego. Świat

nie wiedział o tym jak blisko byłam z ojcem Pawłem VI. Został on, Moje dziecko usunięty z ziemi wraz ze swoim sobowtórem.

Nasza Pani. 14 wrzesień 1985

odcięcie.

w Rzymie nastąpi wielkie zamieszanie i utrapienie. Sam Lucyfer w ludzkiej postaci wtargnął

do Rzymu w 1972 roku. Zmienił zasady, a także rolę ojca Św. Pawła VI.

Nasza Pani. 7 wrzesień 1978

Przejęcie.

W 1975 roku kolejna przepowiednia uderzyła w świat chrześcijański.

Wiadomość o szatanie, który będzie próbował zawładnąć siedzibą Piotrową on i jego pomocnicy posługujący się przemocą i tyranią będą szukali drogi do zniszczenia

Chrześcijaństwa. Będą próbowali podporządkować twój kraj i inne narody świata pod jedną władzę. Będzie to polityczna machina do zniewolenia świata.

Jezus, 18 czerwiec 1978

Świadomość.

”Tak Moje dziecko, ci którzy lansują tego szatana są w pełni świadomi moich przesłań . Jeżeli

będziecie się więcej modlić za ich wybawienie, jeden z nich powinien zostać wybawiony, Lecz także jeden z nich może zostać potępiony : Villot, Bęnęlli i Casaroli.

Nasza Pani, 31 styczeń 1976

Święta Godzina.

Matka Boska poinstruowała Weronikę, aby ustalić ,Godzinę Świętą, w każdą niedzielę w

intencji Papieża i duchowieństwa, a także jako wynagrodzenie za profanację Dnia Świętego.

Tygodniowe święte godziny są odprawiane o 10:30 rano. Modlitewne czuwania od 8:30 -

11:30 wieczorem. Obydwa wydarzenia mają miejsce w watykańskim pawilonie we Flushing Meadows – Corona Park, dzielnica Queens w Nowym Jorku. Wizje trwają do dnia

dzisiejszego i zawsze, gdy obecna jest Weronika – dostaje nowy przekaz. Po dodatkowe informacje i kalendarz wigilii z mapą prosimy  pisać do :

OUR LADY OF THE ROSES

MARY HELP OF MOTHERS SITRNTE

P.O. Box 52

W swoim „przewrót w Watykanie” niemiecki pisarz Theodor Kolberg przedstawił

Dokumenty świadczące o egzystencji, ,oszusta.,,

Nagranie głosu Papieża podczas błogosławieństwa, „Urbi et Orbi,, z okazji Świąt

Wielkanocnych i Bożego Narodzenia w 1975 roku, zostało uzyskane z archiwum, nagrań

Radia watykańskiego. Dwa nagrania poddane próbie tych samych słów przeszły przez

frekwencje głosu, analizator wyprodukowany przez firmę Kay Elemetrics z pine Brook w

stanie New Jersey. Badacz głosu typu b/65 Sonogram, odbitki głosu wykazały, że

pochodzą od dwu innych mężczyzn. Błogosławieństwo Bożenarodzeniowe( dolna

odbitka) należy do sobowtóra. W dodatku Kolberg zbadał film z tych dwóch okoliczności

z australijskiej telewizji, Warto zanotować, że odbitki głosu są tak dokładne, iż nawet są

dopuszczalne w sądach

Przepisane z gazetki pt. Dyrektywy z Nieba wydanej w 1993 roku.

Tutaj mój wpis wcześniejszy opisujący życie Weroniki oraz orędzia dotyczące czasu oczyszczenia

Odpowiedzi: 16 to “Dym szatana przedostał sie do świątyni Boga”

  1. chani said

    Aj tam to, że szatan jest w Watykanie to wiem, ale „bramy piekielne go nie przemogą”. Przecież nawet Antychryst man zasiąść w Świątyni Boga podając się za Niego.

    • szach said

      a ja nie wierzę w te rzekome objawienia. Czy to nie sposób szatana,by zachwiać ufność do tego co mówi papież? Bo może to sobowtór albo sam ojciec święty ale otępiony jakimiś środkami itd,itp. Moja intuicja mi podpowiada,że to wilk w owczej skórze chce się dobrać do stada owieczek a nie Jezus czy Maryja . I te nazwiska i zapewnienie o potępieniu to nie Boska mowa. Uważam,że jeśli tak wyglądają te orędzia jak jest napisane, to ja w nie ,nie wierzę.

      • Dorota said

        Ja również w te objawienia nie wierzę.Wzbudzają we mnie jedynie niepokój,a nie pobudzają do nawrócenia i do głębszej wiary. I te nazwiska potępionych, mocno podejrzane. W tej materii trzeba być bardzo ostrożnym.
        Św. Jan daje nam taką wskazówkę: Umiłowani, nie dowierzajcie każdemu duchowi, ale badajcie duchy, czy są z Boga, gdyż wielu fałszywych proroków pojawiło się na świecie. (1 J 4,1).

  2. Wsadzam tu mój artykuł z http://monitorpolski.wordpress.com/2010/07/24/emitety-infradzwiekow-tajna-bron-masonow/, gdyż zauważyłem, że to co odkryłem jest starannie blokowane – komentarze na ten temat popularnych portalach są usuwane.
    Emitery infradźwięków – tajna broń masonów
    Od kilku lat toczy się wojna. Na całym świecie, podstępna, tajna wojna. Głównym celem są Stany Zjednoczone – największa oaza wolności w spacyfikowanym świecie.
    Tylko te kraje są wolne, w których ludność ma prawo do posiadana broni i samoobrony. Wszystkie pozostale są już spacyfikowane. zauważmy, że główny otwarty atak sił globalistycznych idzie na państwa, w których obywatele mogą posiadać broń. Takim krajem był Irak, takim jest Afganistan. Oczywiście, nie jest to jedyny powód do ataku na te kraje, ale łatwy dostęp do broni dla zwykłego obywatela jest bardzo groźny dla ogólnoświatowej mafii. Taki kraj jak Polska jest dla nich łakomym i łatwym kąskiem. Nie dość, że nie mamy się czym bronić, to zniszczono nasze siły zbrojne, zmilitaryzowano policję i inne służby cywilne – o celu tych działań niedługo się już dowiemy.

    Ale oprócz tych jawnych działań odbywa się wojna o nasze domy, majątki. Polacy muszą znaleźć się na ulicach, bądź też stać niewolnikami rasy panów. Służą temu przemyślane metody. Najważniejszą z nich jest terror sądowo – prokuratorski. Wykorzystanie wymiaru prawa dla celów gangsterów światowych. Coraz częściej się słyszy o eksmisjach, przejmowaniu nieruchomości w centrach dużych miast i nie tylko. Jak się temu bliżej przyjrzeć, to jest to zorganizowana akcja mająca na celu transfer majątku z rąk Polaków w ręce najeźdźców. Oni się jeszcze nie ujawnili, ale kilkaset tysięcy polskich dowodów osobistych jestj uż w ich rękach. Dostali je jeszcze za prezydentury Aleksandra Kwaśniewskiego, teraz czekają aż się pozwalniają z „polskiej chołoty” ich getta.
    Aby ułatwić sobie zadanie sprowadzili do Polski swoją tajną broń – emitery infradźwięków. Wykańczają nimi osoby starsze, całe rodziny. W Warszawie już głośno mówi się o „promieniach śmierci” czy „rentgenie” – choć ludzie nie zdają sobie sprawy, że fale elektromagnetyczne o takich częstotliwościach trudno przenikają przez mury. Najskuteczniejsze są tu infradźwięki – fale dźwiękowe o dużej długości, które z łatwością przenikają przez wszystkie przeszkody. Najgroźniejsza dla ludzkiego zdrowia jest częstotliwość 7 herców. Zauważcie, że nic się nie mówi w mediach o broni infradźwiękowej, choć 20 lat temu było na ten temat sporo informacji. Jest blokada na informację, bowiem ta tajna broń jest stosowana na ludności cywilnej, a wiadomo w czyich rękach są media. A niskich fal dźwiękowych nie słychać, w ogóle bardzo trudno je wykryć, choć ich skutki są przerażające.

    Zapytacie – skąd to wiem? Bowiem wykryłem, że taką broń zastosowano przeciwko mnie samemu. Miałem szczęście, że udało mi się ją wykryć – po prostu ją usłyszałem!
    Było to kilka tygodni temu, źle się czułem od pewnego czasu, w nocy się budziłem z tętnem 120, długo nie mogłem potem zasnąć, przez co moja efektywność spadła chyba o połowę. Pewnej nocy, po przyłożeniu mocno głowy do poduszki, poza tętnem serca usłyszałem stłumiony jakby odległy dźwięk pracującej koparki. Częstotliwość tego dźwięku oceniłem na zbliżoną do 7 herców – czyli 7 stuknięć na sekundę. Nie wiem co spowodowało, że usłyszałem te dźwięki – i to tylko na jedno ucho, być może zatoki, w których infradźwięki spowodowały ruch płynów , a ten przetworzył się na dźwięki. Przyłożenie głowy do poduszki wytłumił wszystkie inne hałasy, więc mogłem to dość wyraźnie słyszeć. Od razu tu dodam, że nie były to dźwięki w mojej głowie, jak sugerowała mi rodzina. Słyszałem je tylko w moim mieszkaniu, z róźnym natężeniem w różnych pomieszczeniach. Od samego początku podejrzenie padło na infradźwięki, bowiem kiedyś interesowałem się elektroakustyką. Zapytałem o to znajoego fachowca w tej dziedzinie – potwierdził, że może to być nardzo groźne, szczególnie dla pracy serca. Serce próbuje nadgonić za tą częstotliwością (gdyż na skutek infradźwięków całe ciało drga), a wiadomo czym się to może skończyć. Na szczęście mam zdrowe serce i zadziałał system samobudzenia. Oprócz dźwięków zauważyłem też, że powietrze wokół mnie faluje. Przy wdychaniu szum powietrza nie był stały, jekby falował – z tą samą częstotliwością. Odkryłem też, że infradźwięki powodowały drganie szczęk. Przy lekkiej szparze między górną a dolną szczęką zęby wydawały dźwięk o … częstotliwości około 7 herców! Całkiem wyraźnie, nie sugerujcie się że wam też szczękają – co może być naturalnym drganiem mięśni. U mnie był to efekt bardzo wyraźny, a częstotliwość była identyczna z tą którą słyszałem przykładając ucho do poduszki.

    Zacząłem więc informować znajomych o tym zjawisku – telefonicznie, emailami. W końcu najeźdźcy musieli zareagować, gdyż byłem bliski wykrycia miejsca gdzie zainstalowano urządzenie. Przeprowadzono na mnie ostatnią próbę – zwiększono natężenie. Tamtej nocy nie zapomnę. Dźwięki słyszałem wyraźnie już nie tylko na jedno ucho, niekoniecznie przykładając je do poduszki. W całym mieszkaniu dudniło, potwornie dudniło – takim dźwiękiem jakiego nawet nie można sobie wyobrazić. Ja po prostu słyszałem infradźwięki! Co więcej, mogłem zlokalizować skąd dochodziły. Urządzenie było prawdopodobnie zainstalowane na korytarzu, w skrzynce elektrycznej. Nie robiłem jednak z tego powodu rabanu, z uwagi na rodzinę i sąsiadów. Oczywiście, wiedziałem że nawet jeśli poinformuję policję to tylko mnie wyśmieją. Ograniczyłem się więc tylko do poinformowania moich znajomych o tym co odkryłem – także dziennikarzy na Zachodzie. Od tego dnia dźwięki ustąpiły, urządzenie prawdopodobnie zdemontowano. Nie mam obecnie większych problemów ze snem, sercem czy koncentracją.

    Jeśli uważacie, że są to moje urojenia to proponuję zrobić wywiad środowiskowy, gdyż jestem pewien, że infradźwięki stosuje się powszechnie w walce z naszym narodem. Że obawy mieszkańców Warszawy i innych miast, że są niszczeni „promieniami śmierci” nie są bezpodstawne (zob: http://www.youtube.com/watch?v=FtNZti-MGNo ). Zresztą jedna z moich rozmówczyń przyznała, że ma te same problemy w swoim domu, a prowadzone są przeciw niej sprawy sądowe mające na celu zagrabienie wielomilionowego majątku. Kobieta się nie daje, ma dowody w ręku – całkiem więc logiczne jest, że mafia chce ją wykończyć na „serce”. Podobnie jak u mnie, miała wizytę ekipy „eletryków” kótrzy pod pozorem zmiany licznika mogli jej coś wmontować. W moim przypadku była to rzekoma ekipa z elektrowni, która sprawdzała „zgodność napięcia” z normami europejskimi, co jak potem stwierdziłem, jest kompletną bzdurą. Ekipę zastałem wracając do momu gdy zamykali skrzynkę elektryczną na korytarzu. Wówczas, a było to kilka miesięcy temu, nic nie podejrzewałem choć ich ubrania wydały mi się zbyt czyste, a twarze jakieś niesłowiańskie.

    Rozejrzycie się wokół, naprawdę bądźcie uważni, bowiem to co się dzieje na świecie jest cholerną, bezprecedensową wojną z ludźmi – wojną prowadzoną przez grupę zdegenerowanych rasistów, którym udało się zagrabić już większość majątku świata.

    • Ewa said

      Po przeczytaniu Twojego postu przypomnialam sobie komentarz,ktory trzy dni temu przeczytalam na Interii
      pod jednym z artykulow.Osoba pisala wielkimi literami,ze prezydent elekt Komorowski znajduje sie w szpitalu w Aninie z powodu niewydolnosci serca.Czy ktos pisal prawde nie wiem,ale wszystko jest mozliwe…
      Monitorze niech Cie Chrystus Krol ma w swojej opiece,tak wiele robisz dla dobra Polski.

      • Annah said

        To nie pierwszy pobyt w klinice kardiologii, Komorowski cierpi na chorobę serca nie od wczoraj, nawet nie dziwi mnie że opinia publiczna dowiaduje się o tym po wyborach – wcześniej skupiono się wyłącznie nad kondycją zdrowotną i przewagą kilku lat życia kontrkandydata, no i kto tu jary…

        • Anna said

          Komorowski zatail przed wyborami, ze choruje na serce i to dosyc powaznie..

        • Józef Piotr said

          ON zatail nie tylko inwentaryzację swojego zdrowia .
          W myśl lini ideologicznej PO-parti, ludzi wściekłych ,robactwa które wylęgło się z jaj zniesionych przez TARGOWICZAN , linią statutową jest kłamać , rujnować wszystko co na ziemi Piastow jest jeszcze Polskie, patriotyczne i Katolickie. Do tego należy likwidacja podstaw bytowych i rozwojowych Ludności , niszczenie i likwidacja tego co stanowi fundament WIARY Polaków , od Krzyży poczynając. Dzieje to się przy braku sprzeciwu Pasterzy powolanych do dbania o szczęście powierzonego IM Ludu Bożego

  3. Cox said

    Paweł VI chciał zdemaskować mafię watykanską dlatego usunieto go, trując jego organizm tak, że nie był w stanie niczemu przeciwdziałać, co się z nim stało do dzisiaj nikt nie wie. Po krótkim czasie umiera jego sobowtór i powołany zostaje na Stoloicę Piotrową Jan Paweł I, który postanawia rozwikłać sprawę finansową majętności watykańskich. Za to został otruty po 33 dniach swego pontyfikatu. Dziwną sprawą wydaje się również fakt kształtu pastorału jego nastepcy Jana Pawła II gdzie ramiona krzyża zwrócone są ku dołowi.

  4. Józef Piotr said

    Sprawa z Pawłem VI i jego „sobowtórem”, uzyskanym drogą inżynieri z dziedziny hirurgi plastycznej w kręgach dociekliwych obserwatorów POSTACI Watykanu jest znana. Ta wiedza cały czas była, w mojej oipini,oficjalnie w imieniu KRK blokowana. Działo to się w taki sposob aby nikt nie usłyszał i nie mógł kojarzyć tego co widział z tym co posiadł ze słyszenia.
    Przecież Watykan jest znany od podszewki Hierarchom KRK i to najwyższym z najwyższych. NASZYM Z POLSKIEGO KRK również !! No i co, pisnął któryś „słówko ” ? , chociazby jako denuncjację wobec „Ludu Bożego ” tworzącego „OWCZARNIĘ „.
    A byli wielcy , tak wielcy, że już za życia dopatrywano się u nich świętości. Dlaczego i w imię czego nie dzielono się podejrzeniami ?
    A tylko Ks. Jerzy na oczach tych wszystkich musiał w finale swej wtrwalości oddać prawe i prostoduszne kapłańskie życie, składając je na ołtarzu cnót przysięgi kaplana wobec Boga i Jego Syna pozostając wiernym Prawom Najwyższego od Którego wszystko pochodzi.
    I nie byl tutaj odosobniony przypadek lucyferiańskiego „zatłuczenia” obrońcy prawdy wynikającej z WIARY i posłannictwa „MALUCZKIEGO ” Kaplana przy świadomości jego zwierzchników o grożącym Jemu niebezpieczeństwie.
    Do dzisiaj minęło tyle już lat i nie dolożono starań do tego aby prawda o śmierci Ks. Jerzego z najdrobniejszymi szczegółami została ujawniona.
    Kto wydał rozkazy i Kto konkretnie własnymi rękami zadawał śmiertelne ciosy przyprawiające Go o śmierć a następnie powodujące śmierć. Nie odkryto „Drogi Krzyżowej” Ks. Jerzego w szczegółach , metr po metrze , kilometr po kilometrze .
    W „nowych czasach” tj po 1990 roku Wzowione śledztwo przez prokuraturę pod kierunkiem Pana prokuratora Witkowskiego (ipn) zostało przerwane pod naciskiem najwyższych czynników RP w tym m. in. ‚”pupila” hierarchów Polskiego KRK jak np Chrzanowski i tp. (pisze o tym autor książki ” Ks. Jerzy Popiełuszko – kto naprawdę Go zabił ” Ilu tych WAZNIAKÓW było co to parli do ukręcenia łba wznowionemu śledztwu- to az dziw bierze ! Wszystko po to aby nie odsłonić pełnej prawdy .

    SOBÓR Vaticanum II i jego wkład w podminowanie fundamentów tego co zostało posadowione „NA OPOCE” i rola Kardynałow z „Centralnej Francji” oraz „Doliny Renu” oraz ICH wentylatory pompujące dym i SWĄD Szatana do pomieszczeń Watykanu , o tym swądzie wygłośił pogląd na początku swojego pontyfikatu prawdziwy PAWEŁ VI .

    I co pozostalo z tego , że wielu „najwybitniejszych” poznało się o destrukcyjnej roli pompowanego odurzenia na Soborze V-m II skoro nie próbowali w sposob radykalny stawiać TAM zatapiającej powodzi .
    Więc jak to jest z tym hasłem „santo subito” i dla kogo ?

    A być może, kto wie ? czy ten swąd szatana , który wtargnął onegdaj „w mury Watykanu” , co był dostrzegł onegdaj Paweł VI ,nie został przywleczony np do Krakowa , chociażby w niedokładnie upranych i wywietrzonych „ubiorach ” powracających do Ojczyzny po służbie w Watykanie ??

    OSTATNIO byłem w krakowskich Łagiewnikach . I tam w otoczeniu Sanktuarium MB jest sklep pod patronatem Kościelnym sprzedający pamiątki , dewocjonalia itp. Obok kopi obrazu ” Jezu Ufam Tobie” chciałem kupić reprodukcję „Cudownego Medalika”. Cóż się okazało ? Otóż z zaoferowanych mi medalików wszystkie będące tam w sprzedaży miały wybite gwiazdy szatańskie .
    Mówił o tym w jednym ze swoich nauk Ks. Natanek !!
    Chciałoby się powiedzeć ” O ZGROZO ” !! gdzie też ci lucyferianie się nie wpakowali ??

    Ostatnie spostrzeżenie polecam uwadze obserwatorom goszczącym na tej stronie z ramienia Nęcków , Prusaków , Sów itp.

    Nie dziwne , że o PAWLE VI krążą wśród Ludu Bożego dziwne opowieści rodem z czarnego scenariusza

  5. Tymoteusz said

    Tak Józef Piotr, zgadzam się- rekolekcje o czasach ostatecznych z Gietrzwałdu ks.Natanka mozna odsłuchac na You Tube. Szatan mocno uderzył fałszywymi medalikami w wiernych i kosciół katolicki. Boli tym bardziej, ze wielu księzy nie widzi w tym problemu, a Jezuici mocno zaangażowali sie w rozprowadzanie medalików z pięcioramienna gwiazdą. Uwaga- po rozpracowaniu przez ks.Natanka strasznego oszustwa, także na You tube pojawiły sie komentarze , ze ks.Natanek kłamie. Oto jak szybko próbują się bronic i otumaniac ludzi!

    Wczesniej, jeszcze nie uświadomiony, nosiłem falszywy szatański medalik.Po rekolekcjach gietrzwałdzkich zniszczyłem fałszywy, a obecnie nosze katolicki, poświecony Cudowny Medalik.

    Maryjo, pragniemy wynagrodzić Ci modlitwą za grzechy tych, którzy Ciebie obrażaja w fałszywym” Cudownym Medaliku”.

  6. Sykstus said

  7. vbhj said

    odnosnie medalika!!
    ja sama doszlam do wniosku ze jest to symbol diabla. prosze go odwrocic do gory nogami i wychodzi obraz bestii z rogami. podczas noszenia medalika bylam atakowana i dreczona. co mam z nim zrobic? spalic? oddac ksiedzu? ??

    • krążek said

      byłas dręczona bo szatan nienawidzi Niepokalanej ja nosze medalik i wszystko jest w porządku

  8. predrix said

    czy ma ktoś wiedzę gdzie można nabyć książki kolberga ? Szukałem już chyba wszędzie. Albo jest moze osoba która ma te pozycje i zechciałaby się nimi podzielic ?

  9. krążek said

    Kościół wypowiedział się w tej sprawie że świadectwa weroniki sa fałszywe

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 306 other followers

