Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Leszek Dokowicz – Życie – Nawrócenie – Życie

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Październik 2010

Dla miesięcznika Miłujcie się Leszek Dokowicz tak mówi o sobie.

Mam 38 lat. Jestem mężem wspaniałej żony i ojcem czwórki dzieci. Historia, którą chcę wam opowiedzieć, rozpoczęła się, gdy miałem mniej więcej 13-14 lat. Wtedy właśnie zaprowadzono mnie do człowieka, który nazywał się Harris i jeździł po Polsce jako uzdrowiciel, nakładając na ludzi ręce. Po dwóch wizytach u niego rozpoczął się mój powolny proces odchodzenia od Kościoła. Z każdym rokiem byłem coraz dalej od ołtarza, aż któregoś dnia znalazłem się zupełnie na zewnątrz kościoła.

Gdy miałem 18 lat, przytrafiła mi się możliwość wyjazdu za granicę, z której skorzystałem. Tak znalazłem się w Niemczech. Przez wszystkie lata mojego pobytu tam, coraz bardziej stawiałem siebie w centrum, coraz częściej i w coraz poważniejszy sposób przekraczałem Boże przykazania.

Na początku lat 90. rozpoczęło się w Europie coś, co dziś jest określane mianem kultury techno. Młodzież zaczęła się gromadzić na dużych imprezach, powstawała nowa muzyka generowana przez komputery, nowe narkotyki, nowy język, nowy wygląd ludzi. Wszystko to było bardzo pociągające. Moje korzenie również tkwiły w muzyce elektronicznej, więc bardzo szybko, z radością zanurzyłem się w tym nowym świecie.

Posłuchaj fascynującego świadectwa Leszka

Jedna z gwiazd muzyki techno, angielski DJ Carl Cox na tegorocznej „Nocy Walpurgii” (30 IV/1 V 2010) – „Mayday” w Dortmundzie.

Miliony wielbicieli Carla Coxa. Na te imprezy potrafi przyjść nawet 1 mln ludzi oddając hołd szatanowi

Leszek Dokowicz to wyjątkowy twórca, współautor wielu filmów, m.in. „Boskie Oblicze”, „Egzorcyzmy Anneliese Michel”, „Duch”„Film o Basi”. Najnowszy jego film, który powinien być w każdym domu ( „Syndrom”)

Drodzy Przyjaciele!

Dwa lata po emisji filmu „Egzorcyzmy Anneliese Michel” oraz rok po emisji filmu „Duch”, zapraszamy do obejrzenia nowego filmu pt. „Syndrom”.

W Polsce i na całym świecie toczy się zacięta dyskusja o wartości życia nienarodzonych dzieci. Od tego jak się zakończy zależy życie wielu, wielu ludzi, nie tylko doczesne ale i wieczne.

„Syndrom” to film o decyzji, której konsekwencji nie można było przewidzieć, o konsekwencjach, które mogą zniszczyć miłość i o miłości, którą trzeba odnaleźć.

Premiera odbędzie się w największym polskim tygodniku „Gość Niedzielny”.

Już 26 września, do numeru 38/2010 dołączony będzie nasz film.

Zachęcamy do przekazania tej informacji jak największej ilości osób.

– Leszek Dokowicz i Maciek Bodasiński.

O filmie „Syndrom” mówią: Karolina Żelasko i Krzysztof Kołacz

Odpowiedzi: 17 to “Leszek Dokowicz – Życie – Nawrócenie – Życie”

  1. Miód na rany
    Niewiniątka, podobnie jak dzieci zabite przez Heroda przed pierwszym przyjściem Pana Jezusa, teraz giną masowo na całym świecie przed Jego ponownym przyjściem – opowiada reżyser „Syndromu” Lech Dokowicz.

    cały wywiad z Leszkiem

    http://kosciol.wiara.pl/doc/632974.Miod-na-rany

  2. maria said

    – Patrząc na świat tonący w grzechach wołających o pomstę do nieba, w tym przede wszystkim aborcji, myślę, że już dawno zasłużyliśmy na zniszczenie podobne do tego, które spotkało Sodomę i Gomorę.
    Bóg rzucił jednak ludzkości koło ratunkowe:
    w jubileuszowym 2000 roku Jan Paweł II uczynił pierwszą niedzielę po Zmartwychwstaniu świętem Miłosierdzia Bożego oraz kanonizował siostrę Faustynę Kowalską, podkreślając niezwykłą wagę orędzia, które przekazał jej sam Pan Jezus.
    Jest to orędzie o Bożym miłosierdziu.(…)
    Boże miłosierdzie ma też ten szczególny aspekt, że możemy je wypraszać dla tych, którzy sami nie są w stanie tego dla siebie uczynić.
    I to jest właśnie jedna z najpilniejszych potrzeb naszych czasów!

    http://kosciol.wiara.pl/doc/632974.Miod-na-rany

    „W epoce, naznaczonej przez nienawiść,
    egoizm,
    pragnienie niewłaściwie pojmowanego szczęścia,
    upadek obyczajów,
    brak wzorców ojcostwa i macierzyństwa,
    nietrwałość wielu młodych rodzin,
    tak liczne przejawy ludzkiej słabości i krzywdy wyrządzane młodym,
    patrzymy na Ciebie,
    Jezusie w Eucharystii,
    z nową nadzieją.

    Choć jesteśmy grzeszni, ufamy Twemu Boskiemu Miłosierdziu.
    Zwracamy się do Ciebie słowami uczniów z Emaus:
    «Mane nobiscum, Domine! — Zostań z nami, Panie!»
    W Eucharystii oddajesz Ojcu wszystko, co od Niego pochodzi,
    i w ten sposób urzeczywistnia się głęboka tajemnica sprawiedliwości oddawanej przez stworzenie swemu Stworzycielowi.
    Ojciec niebieski stworzył nas na swój obraz i swe podobieństwo;
    od Niego otrzymaliśmy dar życia,
    które uznajemy za tym cenniejsze — od samego początku aż do śmierci —
    im bardziej jest zagrożone i poddawane manipulacjom.
    Adorujemy Cię, Jezu, i dziękujemy Ci za to, że w Eucharystii uobecnia się misterium tej jedynej ofiary, którą złożyłeś Ojcu przed dwoma tysiącami lat w ofierze Krzyża — ofierze, która odkupiła całą ludzkość i całe stworzenie
    (…)
    Jezu w Eucharystii, zawierzam Ci młodych Rzymu,
    Lacjum i całego świata: ich myśli, ich uczucia, ich plany.
    Oddaję Ci ich przez ręce Maryi, Twojej i naszej Matki.

    Jezu, który złożyłeś siebie
    w ofierze Ojcu, kochaj ich!
    Jezu, który złożyłeś siebie
    w ofierze Ojcu,
    ulecz rany ich duszy!

    Jezu, który złożyłeś siebie
    w ofierze Ojcu, pomóż im
    adorować Cię w prawdzie
    i błogosław im.
    Teraz i zawsze. Amen!

    Wszystkim z miłością udzielam mego błogosławieństwa.

    Jan Paweł Watykan, 15 marca 2005 r. (Adoro Te devote

    …jak nie dziekowac za tylu ludzi i tyle serc utrudzonych dla Boga i Drugiego.
    Czy zlo,ktore tryumfuje na skutek niedoboru dobra,nie zgrzyta wtedy zebami?

    Dobrej niedzieli!

  3. Michał said

    Witam

    Od jakiegoś czasu codziennie zaglądam na tą strone, jest piękna, pełna prawdy bez żadnych fałszywych informacji i innych podobnych bzdur.Nie jestem człowiekiem świętym, ale uważam sie za osobe głębokiej wiary.Chciałbym powiedzieć krótko na temat muzyki techno.Nie przesadzajcie, przecież pobawić sie przy takiej muzyce to nie jest grzech.Mnie sie wydaje, że powinniście napisać, że taka muzyka w dzisiejszych czasach to nie wasz gust(takie słowa były by bardziej odpowiednie).Ale żeby pisać o ludziach którzy bawiąc sie przy techno – oddają hołd szatanowi?Ludzie litości!Ja sam osobiście lubie taką muzyke, klubową również, pozwala sie wyładować po tygodniu pracy, można sie fajnie wybawić, do tego sie coś wypije w odpowiednich ilościach i w żadnym wypadku nie przeszkadza mi to iść do kościoła w niedziele, wyspowiadać sie, przyjąć komunie.Nie piszcie takich herezji, bo to jest gruba przesada.Oddawać hołd szatanowi można poprzez zażywanie narkotyków itp, grzesząc obrażając Boga itd.Weźcie pod uwage, że nie wszyscy ludzie z tego miliona ćpają i nie wiadomo jak grzeszą.Są tacy którzy potrafią sie z rozsądkiem wybawić na takiej imprezie, po prostu pasuje im taka muzyka, pobudza wyobraźnie, jest energiczna przez co osoby takie jak ja świetnie sie bawią.

    • Michał może przesadziłem ,cieszę się że jesteś człowiekiem należącym do Chrystusa, ale proszę odsłuchaj całe świadectwo Leszka Dokowicza . Ono dużo mówi o całym tym przemyśle rozrywkowym. Przecież on w nim był jednym z najwyżej postawionym. Proszę Ciebie jak również wszystkich innych posłuchanie tego świadectwa jest niesamowite.

      • Michał said

        Z przyjemnością odsłucham.Oczywiście ludzie którzy mają takie poglądy jak Ty, tak uważają – nie dziwie sie.Świat jest dzisiaj chory, ludzie nie ładnie mówiąc po prostu sie ześwinili, to jest coś nienormalnego, zakłamnie sięgło samej otchłani piekła.Niesamowicie źle sie żyje w dzisiejszych czasach, to jest jednym słowem – patologia!Z niecierpliwością czekam na moment oczyszczenia świata, bo to co sie teraz dzieje przekroczyło wszelkie normy i granice.Aborcje, morderstwa po rodzinach, tragedie które ludzie opłakują grubymi, ciężkimi łzami – tak dalej być nie może!A już ta katastrofa w smoleńsku, dopuszczając sie takiego czynu, masakry na ludziach eh brakuje słów.

  4. Annah said

    Chciałam zwrócić uwagę na ostatnie pięć mimut świadectwa, gdzie Leszek bardzo pochlebnie mówi o pewnych zmianach w Kosciele po Soborze, zwiekszajace udział swieckich we wspolnotach przykoscielnych, i co wy na to? Bo jesli popatrzymy w ten sposób, tzn. z perspektywy zmian na jakie Bog chce nas przygotować, ma słuszność. Moze włąśnie dlatego jest atak na posoborowe zmiany ogólnie, nie uważacie?

  5. vbhj said

    a mi sie nie podobalo to ze w swoim swiadectwie opowiadal o krokach do inicjacji przy puszczeniu odpowiedniej muzyki. osobiscie poczulam sie bardzo zle duchowio. uwazam ze nie powinien tego robic i ze to wywoluje zlo. trzeba uwazac na to co on robi bo mimo ze on mysli ze jest wolny to niestety calkowicie wolny to on nidgy nie bedzie. ma otwarte kanaly i musi bardzo uwazac by znow nie slal sie medium do przekazywania zla.

    • Mariusz said

      kiedyś podczas spowiedzi usłyszałem od spowiadającego Dominikanina, że rozeznał on film „Egzorcyzmy Anneliese Michel” jako wielkie zwycięstwo szatana. Bardzo mnie to wtedy zdziwiło ale dziś przychylam się do jego zdania. Znamienne, że usłyszałem to właśnie w czasie sakramentu pokuty.

      • vbhj said

        odnoscie filmu egzorcyzmy emily rose.
        w szkole w ktorej uczylam ksiadz swego czasu zamiast prowadzic lekcje religii puszczal mlodziezy filmy. np. masakra teksanska i emily rose.
        dzieci w mojej klasy w wieku 18 lat. przychodzily do mnie na skarge ze mam interweniowac bo po tym filmie mialy koszmary nie potrafily sopac budzily sie o 3 itd itd itd.
        mysle ze trzeba uczyc co to jest zlo ale we wlasciwy sposob. ogladanie takich obrazow i sluchanie takiej muzyki nawet w celach ‚dudaktycznych’ nie prowadzi do niczego dobrego

  6. vbhj said

    nasz prezydent tez chwali posoborowe zmiany. co wiecej twierdzi ze jest posoborowym katolikiem. teraz dzieki temu swiadectwu bardziej krytycznie odniose sie do filmu duch oraz do innych jego filmow.

  7. Zeten said

    Faktycznie, rewelacyjne świadectwo. Dzięki!

  8. Kkkk said

    Ja usunęłam ciążę i jestem szczęśliwa i nic mi nie jest, jakieś wytłumaczenie dla tego fenomenu?

  9. MAG said

    Jedna uwaga: skoro techno pana Coxa jest takie złe, to po co aż 2 filmy na ten temat wklejone w tekst o p. Dokowiczu? Autorze strony, przecież niejako sam zachęcasz do tego, aby ludzie, którzy tutaj trafiają, odsłuchali tej muzyki „otwierającej furtki szatanowi”.

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 323 obserwujących.

