Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

słowo o samych Żołnierzach Wyklętych

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Marzec 2012

1 marca 2012 – Narodowy dzień pamięci żołnierzy wyklętych

Byli młodzi, chcieli kochać, bawić się, zdobywać wykształcenie, zakładać rodziny. Tak jak my chcieli podbijać świat. Nie mogli. W czasie II wojny światowej walczyli o niepodległą Polskę i nie godzili się na niewole po jej zakończeniu, za to komunistyczna władza przyznawała kulę w tył głowy.  Zostali więc w lesie.

Czy tego chcieli? Nie, po prostu chcieli żyć. I żyli, w ciągłym strachu, w ciągłej walce, daleko od rodzin, przyjaciół, miłości swojego życia.

Powojenna konspiracja niepodległościowa była do czasów „Solidarności” najliczniejszą formą oporu społeczeństwa wobec narzuconej władzy. Po wojnie działało w niej 150-200 tysięcy osób. A dwadzieścia tysięcy z nich, walczyło w oddziałach partyzanckich. Wliczając, tych, którzy zapewniali im schronienie, wyżywienie oraz inną pomoc stanowiło to grupę ponad połowy miliona obywateli.

Ostatni „leśny” żołnierz zginął w walce w latach 60. w dekadzie Beatelmani, Elvisa Presleya i Jamesa Bonda…

Przez lata PRLu władza robiła wszystko, by wymazać ich z historii i z pamięci obywateli. To co wydarzy się 1 marca na Dworcu Centralny, to dowód na to, że się nie udało. A kiedy młodzi biorą historię w swoje ręce – znaczy, że będzie się działo!

podziemiezbrojne.blox.pl

Odpowiedzi: 56 to “słowo o samych Żołnierzach Wyklętych”

  1. Andrzej said

    Pierwszy, pierwszy chwała Panu.
    Kiedy Ostrzeżenie??????

    • MaranaTha said

      chcesz usłyszec ostrzezenie ? , to przeczytaj m.in ostrzezenie przed fałszywym pokojem : 1 LIST do TESALONICZAN 5:3

      ostrzezenie przed wielkimi cudami – wielu uzna fałszywego proroka za Eliasza – OBJAWIENIE JANA 13:13

      ostrzezeniem m.in przed tym ze ludzkosc bedzie wielbic i podziwiac antychrysta który zreformuje swiat i ekonomie – OBJAWIENIE JANA 13:3-8

    • babcia said

      Przebrałes miarkę. Gdyby to był mój blog to bym Ci odpowiedziała: ZJEŻDŻAJ!!! Jesteś chyba gówniarzem który nie wie kim byli Żołnierze Wyklęci dlatego taki debilny koment wstawiłeś pod ważnym, naprawdę ważnym postem.

    • babcia said


      tu se cieciu(przepraszam stróży i dozorców) posłuchaj piosenki o Żołnieżach Wyklętych. Najlżejszej. Mam nadzieję że zrozumiesz przesłanie oraz słowa refrenu: „bo w moich oczach granatów pęk ktore mi kiedyś dziad mój zostawił gdy rozstrzelany był każdy dzień/abym nie wiedział co znaczy lęk.”
      Gdybyś był moim wnukiem, to bym Cię potraktowała metodą krakowskiej kwiaciarki(a co robi krakowska kwiaciarka? Ano rzuca „wiązankami” „wnusiu”!)

    • jamek said

  2. melo said

    Chwała bohaterom ! Chwała poległym !
    Każdy kto ma dzieci niech przekazuje z pokolenia na pokolenie historie tych żołnierzy którzy walczyli o wolność naszej ojczyzny !
    To najwięksi bohaterzy naszego kraju.
    Dla nich ważne były trzy słowa – Bóg Honor Ojczyzna !

    • MaranaTha said

      w nowym przymierzu nie ma zabijania a nasza ojczyzna nie jest z tego świata , kto bedzie zabijal sam bedzie zabity – OBJAWIENIE JANA 13:10 – chrześcijanie nie powinni mieszac sie w rozgrywki bezboznych , przywódcy udaja wrogów i posyłaja ludzi na rzez i kalectwo – ja w razie np mobilizacji wojennej odmawiam udziału w wojennym zabijaniu moja wiara zabrania mi zabijac i brac udzialu w przedstawieniach wojennych ktore sa na reke szatanowi -

      • bas said

        Ojczyzny trzeba bronić! To jest nasz święty, chrześcijański obowiązek – nawet z bronią w ręku – jak trzeba! Nie gadaj więc głupot. Co innego jest agresja i wojny wszczynane dla własnych korzyści, co innego obrona przed wrogiem.

        • MaranaTha said

          gdybys znał Biblie wiedziałbys ze ojczyzna chrześcijan nie jest z tego świata , Polska jak inne twory polityczne zostanie unicestwiona przez PANA JEZUSA – kiedy PAN JEZUS zaprowadzi swoje Królestwa na ziemi nie bedzie miejsca dla tworów jak panstwa , chcesz zabijac i ginac to twoja sprawa

          • cox said

            Polska to nasza ziemska Ojczyzna, a Ojczyznę trzeba KOCHAĆ i SZANOWAĆ. Gdyby w 1920r. nasi dziadowie myśleli tak jak ty, to nasz naród już dawno zostałby starty z powierzchni ziemii!!!!!!!!!!! Pan Jezus tez kochał swoją ziemską Ojczyznę!!!!!!!!!!!!

          • melo said

            MaranaTha – weż nie pisz głupot bo czytać twoje wypociny to katorga.
            Już twój nick jest jakiś dziwny i kojarzy mi się z kupą albo z wyznawcami hare kryszna…
            Ojczyzne trzeba i szanować i bronić i zaden frajer jak ty nie bedzie mi pisał że to jest nie w zgodzie z Bogiem.
            Właśnie przez takich przygłupów jak ty mamy teraz Polskę rozkradaną przez rządy her tuska …pozdrawiam

      • T.T.T. said

        Jak Jehowi.
        KKK 2265 Uprawniona obrona może być nie tylko prawem, ale poważnym obowiązkiem tego, kto jest odpowiedzialny za życie drugiej osoby, za wspólne dobro rodziny lub państwa.

        • MaranaTha said

          ŚJ to opozycja kontrolowana w stosunku do katolicyzmu , w niektorych sprawach maja racje ale ogołem jak kazda organizacja mieszaja prawda z truciznami np ich trucizna jest niewiara ze PAN JEZUS JEST BOGIEM OBJAWIONYM , błednie uznaj Go za anioła Michała

          • jJEST Z NIMI GORZEJ.
            ONI NA JAWNY DOWOD 666 I TECHNOLOGI MAJA GLUPIE ANTYTEORIE W KTORYCH TO TO NIE JEST TO ! TO BYLO A TO 666 TO NIE JEST TO INIE NALEZY SIE PRZEJMOWAC W OGOLE…..APOKALIPSA OSTRZEGA ZE PRZYJECIE ZNAKU BESTI NA REKE I NA CZOLO TO BRAMA SZEROKO OTWARTA DO PIEKLA I OGIEN NIEUSTAJACY……
            …….. A CO TWOJ ZBOR MOWI NA 666???????????????? CIEKAW JESTEM

      • mirpap said

        Mądrość od Boga pochodzi, zbliżają się do niego nasz rozum rozwija cnotę mądrości. Pan Jezus wyraźnie zwrócił nam
        uwagę słowami”uważajcie kogo słuchacie”. U ciebie bardzo mocno słychać pisma Jehowych, ewentualnie jakiś innych
        protestantów. Głupotą jest czerpać z brudnego naczynia mając od dzieciństwa czystą miskę pod nosem.

        • T.T.T. said

          Co? Znaczy słucham? Gdzie niby słychać u mnie pisma „Jehowych, ewentualnie jakiś innych protestantów.” ? Może naprawdę, więc mógłbyś mnie pouczyć, napomnieć, zacytować co złego powiedziałem? „mobilizacji wojennej odmawiam udziału w wojennym zabijaniu moja wiara zabrania mi zabijac i brac udzialu w przedstawieniach wojennych” – prawie dokładnie to usłyszałem od Świadków Jehowych podczas ich „nawracania” w jednym z parków. Ja pokazałem, gdzie u Ciebie słychać pisma Jehowych, czekam na odpowiedź, gdzie ja cytuje ich naukę
          Nie rozumiem, Katechizm Kościoła Katolickiego to „brudne naczynie”?

          • mirpap said

            Co ty, ja do MaranaTha, aleś się rozpędził?

          • T.T.T. said

            Przepraszam :P
            Masz rację zobaczyłem odpowiedź zaraz pod moją, niektórzy tak odpowiadają i się rozpędziłem. Wybacz.

        • MaranaTha said

          wiem o tym dlatego załuje ze rodzice zamiast pokazac mi Biblie uczyli mnie trucizny katolickiej , no ale oni sami Biblii nie znaja i nie czytaja wiec nie gniewam sie , wazne ze PAN JEZUS zmiłował sie ndemna i ukazał mi ze tylko w Biblii jest prawda ,

          macie obsesje na punkcie wyszukiwania komus przynaleznosci ;) ? pojmujecie ze nie naleze do zadnej organizacji ? , jedynie go KrK nalezałem ale sie wypisałem i nie szukam zadnej nowej organizacji

          • mirpap said

            Korzystasz z Pisma protestanckiego, lub jehowego to słychać w twoich wypowiedziach.Jak powstało tłumaczenie Towarzystwa Strażnicy poszukaj na internecie, sporo tego jest, a co do nauki KK to trzeba ją poznać by krytykować, tego nie dowiesz się z tv, a niestety większość uczęszczająca do kościoła jako budynku, stąd czerpie wiadomości.

          • MaranaTha said

            ;) , nie ma idealnego przekładu , a napewno nie jest tzw tysiaclatka kóra ma mnóstwo błędów a na dodatek apokryfy które maja mnóstwo błędów historycznych , geograficznych i teologicznych , co do wydania ŚJ masz racje szkoda ze w katolickim wydaniu nie widzisz błędów , najlepiej wszystko sprawdzac w grece ,
            ;) zobaczysz jak zostaniecie wykiwani przez Watykan – pierwsze oznaki juz sa : papiez nawołuje do zbudowania władza swiatowej – encyklika caritas in veritate punkt 67

          • mirpap said

            Pismo św w KK jest obecne 2000 lat, a ty mi wyskakujesz z niecałym 100 letnim napisanym pod wpływem narkotyków?
            Dziwne że jeszcze piszesz po polsku, bo myślisz po angielsku. No cóż każdy kształtuje swoje życie wg. własnej woli.

          • MIRPAP. GDYBY ON MYSLAL PO ANGIELSKU TOBY SWOJA FILOZOFIA ZAWOJOWAL CALY SWIAT. DLACZEGO GO NIE WYSYLASZ DO JAFFY, TAM JEST DLA NIEGO JEDYNE MIEJSCE NA NAUKE A JAKO ZAWZIETY WROG KATOLICYZMU WSPIOLBY SIE WYSOKO JAKO MADRY GOIM . TU GO MIERZI POLSKOSC. NIRCH WYPYLA BO POLSKOSC DOSTAJE BATY DZIS ALE DO CZASU. POLSKOSC SIE SZYBKO UCZY I SPRAWI NIEJEDNA NIESPODZIANKE BO POLSKOSC NIE WIE ZE BANKI AMIERYKANSKIE SFINANSOWALY HITLERA

          • mirpap said

            Dodam jeszcze : Ja świadczę
            każdemu, kto słucha słów proroctwa tej księgi:
            jeśliby ktoś do nich cokolwiek dołożył,
            Bóg mu dołoży plag zapisanych w tej księdze.
            A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa,
            to Bóg odejmie jego udział w drzewie życia
            i w Mieście Świętym –
            które są opisane w tej księdze.

          • TO NIE PAN JEZUS SIE ZLITOWAL TUMANIE TYLKO SZATAN CIE OTUMANIL . CZY WIDZIALES MOZE pANA JEZUSA W PELNI JEGO POTEGI? JEDZ DO CZESTOCHOWY PADNIJ KRZYZEM PRZED JEGO MATKA MOZE SIE ULITUJE NAD TOBA BO ONA MA TAKA MOC I ZNORALNIEJESZ ZANIM BEDZIESZ WZIETY

      • GLUPKU! PISALEM CI JUZ . 1920 ROK NAROD WYSTAPIL DO BOJU W OBRONIE SWEGO KRAJU I WIARY. CHLOPCY MASZEROWALI. DZWONY KOSCIELNE BILY .
        MATKA BOZA SWOIM UKAZANIEM PRZYNISLA ZWYCIESTWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        UDAJESZ POLAKA ? CZY JESTES GNIDA ALBO GLUPKIEM. JAK JUZ TAK LUBISZ PISAC TO SE PISZ NA SWOIM WLASNYM BLOGU.

        • MaranaTha said

          nie jestem Polakiem , tylko urodziłem sie w tym kraju i mam jego obywatelstwo którego bez przyjecia innego nie moge sie zrzec a szkoda bo juz dawno bym to zrobił , twoja ojczyzna to Polska , moja to opisana w OBJAWIENIU JANA rozdział 21

          , znasz słowa z Biblii : ” nie walczymy z ciałem i krwia ” – to znaczy ze nie mamy prawa zabijac nawet na wojnie

          , co do głupka to nazywajac mnie tak błogosławisz mi – Ewangelia Mateusza rozdział 5 wiec chetnie posłucham od ciebie czy moze innych jeszcze innych wyzwisk ;) bo dzieki temu PAN JEZUS bedzie mi jeszcze wiecej błogosławił , wiec smiało jesli ktos z was mnie nienawidzi to niech mie wyzywa – mi to wyjdzie na dobre a wy sie wyzyjecie ;)

          • mirpap said

            Czy jak by ci napadli rodzinę np. twoje dzieci też byś ich nie bronił? Obowiązkiem Chrześcijanina jest obrona słabszych.
            Poza tym piekło jest również po to by izolować niereformowalnych. Więc są granice bezczynności. Czy Pan Jezus nie wziął bata by powypędzać przekupniów?

          • cox said

            To mi przypomina Świadków Jehowy!

          • mirpap said

            Kolejność 10 przykazań też jest ważna, jedynie grzech przeciw Duchowi św. nie będzie odpuszczony. Oczywiście tym którzy pragną odpuszczenia.

          • zenobiusz said

            „nie jestem Polakiem , tylko urodziłem sie w tym kraju i mam jego obywatelstwo którego bez przyjecia innego nie moge sie zrzec a szkoda bo juz dawno bym to zrobił ”
            Rozumiem teraz,czemu zakłócasz nam ,te nasze chwile refleksji,i zadumy,i nad poległymi i zamęczonymi za Wiarę i Ojczyznę,,naszymi przodkami i przyjaciółmi.
            A obywatelstwa możesz się zrzec,będziesz miał wtedy status bezpaństwowca,
            ale wielu was jest takich co to „nie chcę ale muszem” i dalej kalają nasze gniazdo
            ,we wszystkich możliwych dziedzinach.
            Apage!!!!!!!!!!!!!!!!

          • cox said

            Jesteś w błędzie MaranaTha. Obywatelstwa, jak tak bardzo ci ono doskwiera zawsze możesz się zrzec. Wystarczy udać się do odpowiedniego urzędu i nie ma problemu, zostaniesz bezpaństwowcem! Zresztą napisał już o tym Zenobiusz.

        • MaranaTha said

          znasz słowa ? :”nie walczymy z ciałem i krwia” – to znaczy ze nie mozna nikogo zabijac nawet jak propaganda pseudopatrotyczna kaze

          , co do głupka ;) to miło ze mi błogosławisz : „Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie z powodu sprawiedliwości, albowiem ich jest Królestwo Niebios. (11) Błogosławieni jesteście, gdy wam złorzeczyć i prześladować was będą i kłamliwie mówić na was wszelkie zło ze względu na mnie! ” EWANGELIA MATEUSZA 5:10-11

          jesli ktos z was mnie nianwidzi i ma ochote mnie zwyzywac to smialo nie wstydzcie sie ;) , przynajmniej dajcie mi minusa jesli mnie nienawidzicie ;)

          • mirpap said

            Jak widzisz po sobie różni ludzie mają tu dostęp, jeśli chodzi o grzech tu wyzwisko, to emocje łagodzą jego ciężar, najcięższym przewinieniem jest grzech przemyślany wykonany z premedytacją, tu natomiast widać nie dojrzałą osobowość , dzieci kierują się uczuciami, dorośli rozumem.

          • cox said

            Ten cytat odnosi się do tego, że szatan nie jest rzeczywistością materialną lecz duchową i to z nim z pomocą Bożą mamy walczyć!

  3. Konarski said

    Starzec Efraim z Arizony: broń masowego rażenia gotowa

    Kryzys tłumaczy się tym faktem, że ludzie świeccy stali się tacy jak demony a mnisi tacy jak ludzie świeccy i zaczęliśmy siebie usprawiedliwiać to tak to siak. Jak na razie jeszcze nie wydarzyły się szczególne wstrząsy takie jak na przykład wojna, dlatego, że żyją jeszcze, Bogu dzięki, w monasterach i skitach, na Świętej Górze (Atos), na Synaju, w Meteorach i innych miejscach, starcy, dzięki których modlitwom jest zwłoka. Broń masowego rażenia jest już gotowa i tylko czeka na odpowiedni sygnał. Przesłanki ku temu są widoczne a ziemia jest jak ofiara. Wiemy z różnych źródeł informacyjnych, że Iran,
    Ameryka, Chiny, Rosja, dysponują bronią (jądrową) a jeśli poszukacie w Internecie to znajdziecie i inne kraje (które posiadają broń jądrową). Spowiadajcie się czysto, w nabożnym skupieniu, bądźcie oddani waszym duchowym obowiązkom i systematycznie uczestniczcie w sakramentach, zwłaszcza w spowiedzi i Eucharystii. Stale się módlcie słowami: „Panie Jezu Chryste, zmiłuj się” i „Przenajświętsza Bogurodzico, wyratuj nas”. Tylko tak możemy się uratować!

    Źródło: Τύπος Ορθόδοξος Φεβρουαρίου 28 2012, Ď. 8 Według tej strony prawosławnej apologeta

    http://www.3rm.info/21770-starec-efrem-iz-arizony-oruzhie-massovogo.html

  4. zenobiusz said

    .Osuszył czas mokradła krwi,
    Czerwone słońce znów w zenicie…
    Czy warto było w wojny dni
    Za taki kraj oddawać życie?

    Słychać pokoleń drwiący śmiech,
    To komuniści mają święto,
    Lecz Mądry Bóg w Osobach Trzech
    Pamięta, za co Was wyklęto.

    Zanim ostatni pójdzie z Was
    W niebieskiej partyzantce służyć,
    Wszyscy staniemy jeszcze raz.
    Może historia się powtórzy…

    Ujada sztab lewackich szmat
    I wściekle wrzeszczy swołocz UBecka
    Że tamtą Polskę uznał świat,
    Gdy armia tkwiła w niej sowiecka.

    Amerykański pisze Żyd
    O Waszej za holocaust winie,
    Obce Żydowi słowo “wstyd”,
    Choć w polskiej chował się rodzinie.

    Zanim ostatni pójdzie z Was
    W niebieskiej partyzantce służyć,
    Wszyscy staniemy jeszcze raz.
    Może historia się powtórzy…

    Wystawę oto macie dziś,
    Skoro najlepszą bronią pamięć
    I groźna tej wystawy myśl
    – Że wolnych ludzi nic nie złamie.

    Niech się prostuje nieszczęść splot
    I niechaj drżą moskiewskie karły.
    Hańba wierzącym w Sierp i Młot,
    Chwała za niepodległość zmarłym.

    Zanim ostatni pójdzie z Was
    W niebieskiej partyzantce służyć,
    Wszyscy staniemy jeszcze raz.
    Może historia się powtórzy…

    • Justyna said

      Oni poswiecili wszystko,oddali zycie za Polske ,a ONA sprzedana ponizana ……Pamitam jak na maturze pisalam (za Slowackim chyba,to juz tyle lat temu) „pawiem narodow bylas i papuga a teraz jestes sluzebnica cudza….”
      niestety slowa wciaz aktualne .

      Boze zmiluj sie nad nami.

  5. rena said

    Ta piosenka za każdym razem ściska moje gardło http://www.youtube.com/watch?v=0_dXncXlMdA

  6. Dzieckonmp said

    Ostatni partyzant 1963r.

  7. T.T.T. said

    Dzieckonmp, nie wiem czy dodanie tylu poziomów komentarzy było dobrym pomysłem, te ostanie pisane są w słupku, źle się je czyta. Chyba, że dało by się jakoś zmienić ich domyślny rozmiar.

  8. Tuptusia said

    24 GODZINY MĘKI NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA

    http://www.duchprawdy.com/luisa_piccarreta_24godziny_meki.htm

    MODLITWA PRZED KAŻDĄ GODZINĄ

    O Mój Panie, Jezu Chryste, upadam na twarz w Twojej Boskiej Obecności i błagam Twoje najgoręcej kochające Serce, aby zechciało wprowadzić mnie w bolesne rozpamiętywanie dwudziestu czterech godzin, w trakcie których, dla naszej Miłości, chciałeś cierpieć tak bardzo w twym uwielbionym Ciele i w twej Najświętszej Duszy aż po śmierć na Krzyżu. Proszę, udziel mi pomocy, łaski, miłości, głębokiego współczucia i zrozumienia Twoich cierpień gdy będę rozpamiętywać ….. Godzinę.

    Dla tych Godzin których nie mogę rozważać, ofiarowuję Ci moją wolę rozpamiętywania ich w czasie który muszę poświęcić na pełnienie moich obowiązków, oraz na sen.

    Przyjmij, O miłościwy Panie Jezu, moją pełną miłości intencję, tak jak gdybym w sposób najbardziej efektywny i
    święty dopełniła tego, co chcę uczynić, i niechaj będzie to dla pożytku mojego i innych.

    Składam Ci dzięki, O Mój Jezu, za to, że powołałeś mnie do zjednoczenia się z Tobą w modlitwie. Chcę sprawić Ci jeszcze większą radość i biorę Twoje myśli, Twój język, Twoje Serce i będę się nimi modliła, wtapiając całą siebie w Twoją Wolę i w Twoją Miłość. Wyciągam ramiona żeby Cię objąć, kładę głowę na Twoim Sercu i zaczynam.

    Szósta Godzina
    10 do 11 w nocy
    Druga Godzina Konania w Ogrodzie Getsemani

    O Mój słodki Jezu, minęła już jedna godzina odkąd przyszedłeś do tego Ogrodu. Miłość przejęła całkowite pierwszeństwo nad wszystkim, sprawiając, że cierpisz na raz wszystko to, co oprawcy każą Ci przecierpieć podczas całego trwania Twojej najbardziej gorzkiej Męki. W rzeczywistości, Miłość dodaje i sięga poziomu cierpienia, jakiego nie mogą Ci zadać w najbardziej skrytych miejscach Twojej Boskiej Osoby.

    O Mój Jezu, widzę Cię teraz słaniającego się na nogach, jakbyś chciał dokądś pójść. Powiedz mi, O Moje Dobro, gdzie chcesz iść? Ach, rozumiem, żeby zobaczyć Twoich ukochanych uczniów. Ja też chcę Ci towarzyszyć, a gdy się zachwiejesz, ja Cię podtrzymam.

    Ale, O Mój Jezu, następna gorycz dla Twojego Serca: oni już śpią. A Ty, współczujący jak zawsze, wołasz do nich, budzisz ich, i z całą ojcowską miłością przestrzegasz ich i napominasz, żeby czuwali i żeby się modlili. Potem powracasz do Ogrodu, ale niesiesz następną ranę w Swoim Sercu. W tej ranie widzę, Och Moja Miłości, wszystkie obrażenia dokonywane przez konsekrowane dusze, które, czy to z powodu pokusy, czy nastroju, czy braku umartwienia, zamiast przylgnąć do Ciebie pozostając na czuwaniu i modlitwie, pozwalają sobie na oddalenie się od Ciebie, i zamiast czynienia postępów w miłości i w zjednoczeniu się z Tobą, sennie odpływają do tyłu. Ileż współczucia mam dla Ciebie, Och Miłosny pasjonacie, i czynię Ci zadośćuczynienia za wszystkie niegodziwości Twoich najbardziej wiernych Ci. Te wykroczenia wywołują największy smutek Twojego uwielbionego Serca, a ich gorycz jest tak wielka, że popadasz w omdlenie.

    Ale, O Miłości bez granic, miłość, która już się gotuje w Twoich żyłach pokonuje wszystko i zapomina o wszystkim. Widzę Cię rozciągniętego na ziemi i gdy się modlisz, ofiarowujesz Samego Siebie, czynisz zadośćuczynienia i we wszystkim starasz się oddać chwałę Ojcu za wykroczenia czynione wobec Niego przez stworzenia. Ja też, O Mój Jezu, upadam na ziemię wraz z Tobą, i zamierzam robić to, co Ty czynisz.

    Ale, O Jezu, radości mojego serca, widzę, że tłumy tłumów, wszystkie grzechy, nasze przewinienia, nasze słabości, wszystkie najstraszliwsze grzechy, najcięższe niewdzięczności, pośpieszają na wprost Ciebie, rzucają się na Ciebie, łamią Cię, ranią Cię, biją Cię. A Ty, co Ty robisz? Ta Krew, która gotuje się w Twoich żyłach pośpiesza żeby stawić czoła wszystkim tym przewinieniom, przerywa żyły i wylewa się potężnymi strumieniami, sprawiając, że cały jesteś mokry. Spływa na ziemię, a Ty oddajesz Krew za wykroczenia, życie za śmierć. Ach Miłości, do jakiego stanu widzę Cię zredukowanego! Wydajesz nieomalże ostatni oddech. Och, Moja Dobroci, Moja słodka Miłości, O proszę, nie umieraj! Podnieś Swoją Twarz z ziemi przesiąkniętej Twoją Najświętszą Krwią! Pójdź w Moje ramiona! Pozwól mi umrzeć zamiast Ciebie!

    Ale słyszę drżący i umierający głos Mojego słodkiego Jezusa, który mówi: “Ojcze, jeśli to jest możliwe, oddal ode Mnie ten kielich, ale nie Moja, lecz Twoja Wola niech się stanie.”

    Już po raz drugi słyszę to od Mojego słodkiego Jezusa. Ale co chcesz żebym zrozumiała przez te słowa: “Ojcze, jeśli to jest możliwe, oddal ode Mnie ten kielich !“ O Jezu, wszystek bunt stworzeń staje przed Tobą. Widzisz, że to: “Fiat Voluntas Tua”, to “Twoja Wola niech się stanie”, co miało być życiem dla każdego stworzenia, jest odrzucane nieomalże przez nich wszystkich i zamiast znajdować życie, znajdują oni śmierć. I chcąc dać życie wszystkim, i uczynić uroczyste zadośćuczynienie za bunt stworzeń, powtarzasz trzykrotnie: “Ojcze, jeśli to jest możliwe, oddal ten kielich ode Mnie; że dusze, które odchodzą z Naszej Woli pójdą na zatracenie. Ten kielich jest bardzo gorzkim dla Mnie, jednakże, nie Moja Wola, lecz Twoja niech się stanie.”

    Ale gdy to mówisz, Twoja gorycz jest tak wielka, że dochodzisz do kresu ostateczności – jesteś w agonii, i wydajesz nieomalże ostatnie tchnienie.

    O Mój Jezu, Moje Dobro, jeśli jesteś w moich ramionach, to ja też chcę się połączyć z Tobą, chcę czynić zadośćuczynienie za wszystkie błędy i grzechy popełnione przeciwko Twojej Najświętszej Woli i również chcę się modlić do Ciebie, abym zawsze czyniła Twoją Najświętszą Wolę. Niechaj Twoja Wola będzie moim oddechem, moim powietrzem, niechaj Twoja Wola będzie moim uderzeniem serca, moim sercem, moją myślą, moim życiem i moją śmiercią.

    Ale, proszę, nie umieraj! Gdzie ja pójdę bez Ciebie? Do kogo mam się zwrócić? Kto udzieli mi pomocy? Wszystko się dla mnie skończy! O proszę, nie opuszczaj mnie, zatrzymaj mnie taką, jaką byś chciał żebym była, jaka Ci sprawiam największą radość, ale zatrzymaj mnie z Sobą, zawsze z Sobą! Niechaj nigdy nie nastąpi nic, co by sprawiło, że byłabym od Ciebie oddzieloną, nawet na jedną sekundę! Raczej pozwól mi dać Ci wytchnienie, czynić Ci zadośćuczynienia za wszystkich, gdy widzę, że wszystkie grzechy, każdego rodzaju, spoczywają ciężarem na Tobie.

    Dlatego, Moja Miłości, całuję Twoją Najświętszą głowę. Ale, cóż ja widzę? Wszystkie złe myśli, a Ty czujesz do nich obrzydzenie. Dla Twojej Najświętszej głowy każda zła myśl jest cierniem, który okrutnie Cię kłuje. Ach, korony cierniowej, jaką Żydzi włożą na Ciebie nie można nawet z tym porównywać. Jakże wiele koron cierniowych – złych myśli stworzeń, wkładanych jest na Twoją uwielbioną głowę, do tego stopnia, że Krew kapie wszędzie, z Twojego czoła, w Twoich włosów! Jezu, ja Ci współczuję i chciałabym włożyć na Ciebie wiele koron chwały, i aby Ci ulżyć, ofiarowuję Ci całą inteligencję Aniołów i Twoją własną inteligencję, aby złożyć Ci za wszystkich akt współczucia i zadośćuczynienia.

    O Jezu, całuję Twoje miłosierne oczy, a w nich, widzę wszystkie złe spojrzenia stworzeń, które sprawiają, że łzy i Krew spływają po Twojej twarzy. Ja współczuję Ci i chciałabym ulżyć Twojemu spojrzeniu poprzez ukazanie Ci wszystkich radości, jakie można znaleźć w Niebie i na ziemi, w zjednoczeniu z Tobą w Miłości.

    Jezu, Moja Dobroci, całuję Twoje Najświętsze uszy. Ale cóż ja słyszę? Słyszę w nich echo straszliwych bluźnierstw, okrzyki zemsty i zniesławienia. Nie ma ani jednego głosu, który nie odbijałby się echem w Twoim najczystszym słuchu. O nieugaszona Miłości, ja współczuję Ci i chcę Ci dać pocieszenie poprzez odbicie echa w Twoim słuchu wszystkich harmonii Nieba, najsłodszego głosu kochanej Mamy, rozpłomienionego głosu Magdaleny, oraz wszystkich kochających dusz.

    Jezu, Moje Życie, chcę odcisnąć żarliwy pocałunek na Twojej Twarzy, której piękna nie można z niczym porównać. Och, to jest Twarz, na której Aniołowie pragną zawiesić swoje spojrzenia dla jej nadzwyczajnej piękności, jaką zostają zachwyceni. Ale stworzenia brudzą ją plwocinami, zadają jej uderzenia, depczą pod stopami. Moja Miłości, cóż za zuchwałość! Chciałabym krzyczeć tak głośno żeby móc zmusić ich do ucieczki! Ja współczuję Ci i aby naprawić te zniewagi pójdę do Trójcy Przenajświętszej i poproszę o pocałunek Ojca i Ducha Świętego i o Boskie pieszczoty Ich twórczych rąk. Pójdę również do Niebieskiej Mamy, aby mi dała Swój pocałunek, pieszczoty Swoich Matczynych rąk i głębię Swoich adoracji, i ofiaruję Ci to wszystko, aby zadośćuczynić za wykroczenia uczynione wobec Twojej Przenajświętszej Twarzy.

    Moja słodka Dobroci, całuję Twoje Przenajświętsze usta, zgorzkniałe od straszliwych bluźnierstw, od mdłości pijaństwa i obżarstwa, od nieprzyzwoitych rozmów, od modlitw źle odmawianych, od diabelskich nauk, i od całego zła, jakie człowiek czyni swoim językiem. Jezu, ja współczuję Ci i chcę osłodzić Twoje usta poprzez ofiarowanie Ci wszystkich anielskich pochwał i dobra uczynionego językiem przez wielu świętych Chrześcijan.

    Moja udręczona Miłości, całuję Twój kark, i widzę, że jest obciążony powrozami i łańcuchami, z powodu uzależnień i grzechów popełnianych przez stworzenia. Ja współczuję Ci i aby Ci ulżyć, ofiarowuję Ci nierozerwalną więź pomiędzy Boskimi Osobami, a wtapiając się w tą unię, wyciągam do Ciebie ręce i tworząc słodki łańcuch miłości wokół Twojego karku, chcę usunąć wszystkie powrozy uzależnień, które nieomalże duszą Cię i aby Cię pocieszyć, mocno przyciskam Cię do mojego serca.

    Boska Forteco, całuję Twoje Najświętsze ramiona. Widzę je poszarpane a Twoje ciało nieomalże porozrywane na kawałki przez skandale i złe przykłady dawane przez stworzenia. Współczuję Ci, i aby Ci ulżyć, ofiarowuję Ci najświętsze przykłady, przykład Królowej Mamy i wszystkich Świętych. A ja, Mój Jezu, pozwalając moim pocałunkom fruwać wokół każdej z tych ran, chcę zamknąć w nich dusze, które z powodu skandalu zostały podstępnie wyrwane z Twojego Serca, aby tym samym dopełnić ubytki ciała Twojego Przenajświętszego Człowieczeństwa.

    Mój spracowany Jezu, całuję Twoją pierś, którą widzę zranioną przez chłód, oziębłość, brak porozumienia i niewdzięczność stworzeń. Ja współczuję Ci i aby Ci ulżyć, ofiarowuję odwzajemnioną Miłość Ojca i Ducha Świętego – idealne porozumienie Trzech Boskich Osób. I wtapiając siebie w Twoją Miłość, O Mój Jezu, chcę dać Ci ochronę przed nowymi pociskami, jakimi stworzenia rzucają w Ciebie w postaci swoich grzechów. I biorąc Twoją Miłość, chcę ich nią zranić, aby nigdy więcej nie odważyli się Ciebie znieważyć. I chcę wylać ją na Twoją pierś, aby Ci ulżyć i Cię uleczyć.

    Mój Jezu, całuję Twoje twórcze ręce. Widzę wszystkie złe czyny stworzeń, które jak wiele gwoździ przebijają Twoje Najświętsze ręce. Toteż, jesteś przebity nie tylko trzema gwoździami, jak na Krzyżu, ale tak wieloma gwoździami ile złych czynów zostało popełnionych przez stworzenia. Ja współczuję Ci, i aby Ci ulżyć, ofiarowuję Ci wszystkie święte dzieła, i odwagę męczenników, którzy oddali swoją krew i życie z miłości dla Ciebie. Jednym słowem, O Mój Jezu, chciałabym Ci ofiarować wszystkie dobre czyny, aby usunąć z Ciebie wiele gwoździ złych czynów.
    O Jezu, całuję Twoje Przenajświętsze stopy, zawsze niestrudzenie w poszukiwaniu dusz. Zawarłeś w nich wszystkie kroki stworzeń, ale czujesz, że wiele z nich ucieka, podczas gdy Ty pragniesz ich zatrzymać. Przy każdym ich złym kroku, Ty czujesz, że wbijany jest w Ciebie gwóźdź, i Ty chcesz użyć tych samych gwoździ, aby przybić ich do Swojej Miłości. A ból, jaki odczuwasz i wysiłek, jaki czynisz, aby przybić ich do Twojej Miłości, jest tak potężny i tak ciężki, że Ty cały drżysz. Mój Boże i Moje Dobro, ja współczuję Ci i aby Ci ulżyć, ofiarowuję Ci kroki dobrych zakonnic i zakonników i wszystkich wiernych dusz, które wystawiają na niebezpieczeństwo swoje życie, aby zbawić dusze.

    O Jezu, całuję Twoje Serce. Jesteś stale w agonii, ale nie od cierpienia, jakie zadają Ci Żydzi, lecz od bólu wszystkich zniewag, jakie zadają Ci stworzenia.

    Podczas tych godzin chcesz przede wszystkim oddać pierwszeństwo miłości, w drugiej kolejności składasz ofiarę za wszystkie grzechy, pokutujesz za nie, czynisz zadośćuczynienia, wychwalasz Ojca i uśmierzasz Bożą Sprawiedliwość, a dopiero na trzecim miejscu umieszczasz Żydów. W ten sposób dajesz do zrozumienia, że Męka, jaką Żydzi każą Ci przecierpieć, będzie niczym innym jak tylko przykładem podwójnej, najbardziej gorzkiej Męki, jaką zadały Ci miłość i grzech. I to jest to, co ja widzę, wszystko na raz skoncentrowane w Twoim Sercu: włócznia miłości, włócznia grzechu, a Ty czekasz na trzecią, na włócznię Żydów. Twoje Serce, dusząc się z Miłości, tłucze się gwałtownie od niecierpliwych wzruszeń i pragnień, które Cię pochłaniają, płomiennych uderzeń tego Serca, które chciałoby udzielić życia każdemu sercu.

    I to jest dokładnie tutaj, w Twoim Sercu, że czujesz wszystek ból, jaki zadają Ci stworzenia, poprzez swoje złe pragnienia, nieuporządkowane uczucia, upodlające uderzenia serc, które zamiast pragnienia Twojej Miłości oglądają się za innymi miłościami. Jezu, jak Ty bardzo cierpisz! Widzę, że omdlewasz od fal naszej niegodziwości.
    Ja współczuję Ci i chcę ulżyć goryczy Twojego Serca, przebitego trzykrotnie, ofiarując Ci odwieczną słodycz i najsłodszą miłość Kochanej Mamy, jak również tych wszystkich, którzy prawdziwie Ciebie kochają. A teraz, O Mój Jezu, pozwól, żeby moje biedne serce wzięło życie z Twojego Serca, abym żyła tylko Twoim Sercem, a z każdą obelgą jaką otrzymasz, pozwól mi być gotową dla ofiarowania Ci pociechy, zadośćuczynienia, oraz niczym nieprzerwanego aktu miłości.

    DZIĘKCZYNIENIE PO KAŻDEJ GODZINIE

    Mój uwielbiony Jezu, zawołałeś mnie w tej Godzinie Twojej Męki, abym Ci dotrzymała towarzystwa, i przybiegłam. Zdawało mi się że słyszę Cię jak w boleści modlisz się, czynisz zadośćuczynienia, i cierpisz, upraszając o zbawienie dusz najbardziej wzruszającymi i wymownymi słowami.

    We wszystkim starałam Ci się towarzyszyć. Teraz gdy dla pełnienie moich obowiązków muszę Cię opuścić, chcę Ci powiedzieć, “Dziękuję Ci” i “Błogosławię Cię.”

    Tak, O Jezu, to “Dziękuję Ci” i “Błogosławię Cię” powtarzam tysiąc tysięcy razy, za wszystko, co uczyniłeś i przecierpiałeś, za mnie, i za każdego. “Dziękuję Ci” i “Błogosławię Cię” za każdą kroplę Krwi, jaką przelałeś, za każdy oddech, za każde uderzenie Serca, za każdy krok, słowo, spojrzenie, gorycz i upokorzenie, jakich doznałeś. Wszystko, O Mój Jezu, chcę opieczętować moim “Dziękuję Ci” i “Błogosławię Cię.”

    Błagam, O Jezu, spraw, aby z całej mojej istoty płynął ku Tobie nieprzerwany potok dziękczynienia i błogosławieństw, aby w zamian mogło to spowodować zesłanie na mnie i na każdego, Twoich błogosławieństw i Twoich łask. Proszę, O Jezu, przyciśnij mnie do Twojego Serca i Twoimi najświętszymi rękoma opieczętuj każdą cząstkę mojej istoty Twoim, “Błogosławię Cię”, tak, aby ode mnie do Ciebie nie płynęło nic prócz nieustannego hymnu miłości.

    • mangostin said

      Wygląda na to,że jaszcze ktoś oprócz mnie to przetłumaczył…
      To wspaniale! Trzeba, by zostało wydane i rozpowszechnione.

      • Tuptusia said

        Jestem za wydaniem tych GODZIN MĘKI.

        Jeżeli ma Pan(i) możliwości, czas i zdrowie proszę zadziałać. Może znajdą się jeszcze inni i jeśli trzeba będzie wspólnie przyczynimy się do wydania drukiem najlepiej wszystkich dzieł Luizy Piccarrety, które podyktował jej Pan Jezus.

        Pozdrawiam.

  9. AV said

  10. szach said

    Trzeba dziś wspomnieć tego,który pierwszy zaangażował się w ustanowienie Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych, jako święta państwowego -śp.prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Trzeba też oddać sprawiedliwość obecnemu prezydentowi,że wsparł inicjatywę .

    • MARYNA NATO! I ZNOW SIE MYLISZ! MOWISZ ZE TO SA PIESZCZOTY DLA TWGO UCHA A TY DOSTAJESZ BAYTY. JA CIE UDERZAM W ROZUM ID NIEGO SIE WERBALNIE ODWOLUJE SAM SIE DENERWUJAC DLA TWOJEGO DOBRA. A TY CHYBA TEGO ROZUMU NIE MASZ ALBO ZOSTAL PRZEPROGRAMOWANY. POZA TYM TY MNIE BLOGOSLAWISZ ITD. MAM CZYSTE INTENCJE WOBEC CIEBIE. GDYBYM CIE CHCIAL UDERZYC TO NAPEWNO BYM TO ZROBIL SKUTECZNIEJ SILOWO. ZNALEZC CIE NIE STANOWI TO ZADNEGO PROBLEMU. DOBRY OJCIEC PRZYLEJE DZIECKU I TEN BOL JAK NIE SKUTKUJA SLOWA JEST NAJLEPSZYM ANTIDOTUM. BOSKIE PRAWO JEST NADZWYCZAJ SPRAWIEDLIWE. NAGRADZA ZA DOBRO I ZLO I TO TEZ CIERPIENIEM ZA ZYCIA. JEST ONO ZBAWCZE. DO CIEBIE DO KTOREGO NIE DOCIERA ZADNA PRAWDA! MASZ WYLACZONA LOGIKE. PODALES KIEDYS LEPSZY JESCZE LINK ZWIAZANY Z JAKIMIS BLISKOWSCHODNIMI RELIGIAMI . MIEJ CYWILNA ODWAGE I MI GO PODAJ JESZCZE RAZ. ZAJME SOBIE TRUDU I GO ZNAJDE JESLI NIE DASZ. MIEJ CYWILNA ODWAGE?

  11. KRYSTYNA said

    Izrael spotkał się z oporem w kwestii uderzenia na Iran

    http://www.zmianynaziemi.pl/wiadomosc/izrael-spotkal-sie-oporem-w-kwestii-uderzenia-iran

    Amerykanie zaczeli grać na czas z ewentualnym frontem irańskim. Izrael stracił chyba cierpliwość i jak zwykle w takich sytuacjach, premier tego kraju wsiada w samolot i spotyka się z Prezydentem USA, aby mu wytłumaczyć jak należy postępować. Taka dyscyplinująca wizyta planowana jest w przyszłym tygodniu, 5 marca. W Białym Domu zobaczymy premiera Izraela Benjamina Netanyahu.

    Już teraz zostało to przedstawione, jako kluczowe spotkanie. I nie bez przyczyny. Głównym punktem porządku obrad będzie irański program jądrowy i perspektywa wojny. Liczne przecieki i oficjalne komentarze sugerują, że Izrael wydaje się być teraz bliżej niż kiedykolwiek akcji zbrojnej przeciwko Iranowi. Werble wojny słychać z wielu kierunków a niektóre sygnały ponuro przypominają przygotowania do wojny z Irakiem.

    Jeśli jednak Netanjahu naprawdę leci do Waszyngtonu, aby zażądać wojska USA, jako wsparcia operacji, staje się coraz bardziej jasne, jaka może być odpowiedź. Choć prezydent USA Barack Obama powtarza mantrę „to nie jest wykluczone”, ale Amerykanom wyraźnie zależy na czasie, nie chcą pogarszać sytuacji Obamy w wyborach i jeśli szybko nie pojawi się dobry powód do wojny to na interwencję irańską Waszyngton nie może sobie na razie pozwolić.

    USA wyraźnie daje sygnały, że wojna jest tylko kwestią czasu i nawet pojawiły się ostatnio doniesienia, że Izrael będzie mógł wykorzystać bazy USA w trakcie ataku na ten kraj. Dochodzą też doniesienia, że USA będzie zapewniała tankowanie w powietrzu dla myśliwców izraelskich w trakcie ataku, co świadczyłoby wręcz o wspólnym ataku. To właśnie takie szczegóły mogą zostać dogadane 5 marca w Białym Domu.

    Generał Martin Dempsey, Przewodniczący Kolegium Szefów Połączonych Sztabów, powiedział w zeszłym tygodniu, że myślenie o uderzeniu militarnym wobec Iranu jest „przedwczesne”. Wydaje się, zatem, że USA chce przełożyć inwazje na zimę 2012 a Izrael chce uderzać już i jak twierdzą Żydzi, atak na Iran można wykonać teraz albo nigdy. Wielkie odliczanie zapewne się rozpoczęło, w marcu sprawy mogą nabrać rozpędu.

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  12. UWAGA – informacja dla czytelników
    W najbliższych dniach planujemy udostępnić na stronie bazując się na wielkiej wagi dokumentach informacje o planach depopulacji.
    —————
    Redakcja: FILMY PRAWDY
    ——————
    NOWY FILM W NASZEJ KOLEKCJI:

    44) Wojna jako pokój
    O efektach destabilizacji Bliskiego Wschodu.

    https://filmyprawdy.wordpress.com/2012/01/04/filmy-prawdy-wojna-informacyjna/

    ——————————————————————–
    Na naszej stronie polecamy przeglądać poniższą publikacje:
    Harmonogram planów światowej elity:

    https://filmyprawdy.wordpress.com/2012/02/27/harmonogram-planow-swiatowej-elity/

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 324 obserwujących.

