Dziecko Królowej Pokoju

Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl

Strona Sióstr Karmelitanek z Warszawy

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Czerwiec 2012

http://www.karmelitankibose.warszawa.pl/

 

Odpowiedzi: 56 to “Strona Sióstr Karmelitanek z Warszawy”

  1. serce333 said

    Tak władza dba o osoby konsekrowane, które oddają swoje życie w bezinteresownej miłości i modlitwie za Polaków i braci, dobrowolnie wyrzekając się przyjemności tego świata. Straszne przepisy, okropna znieczulica urzędów podległych tym, którzy za wszelką cenę chcą zlikwidować wiarę, krzyże, symbole religijne i kościół.
    Z Bogiem.

  2. andrzej said

    Mam jedno pytanie.
    Czyz te biedne zakonnice nie sa czescioa Kosciola ? bo jezeli sa to co na to wszystko nasz „wspanialy „episkopat?
    BOZE przebacz mi.

    • Maranatha said

      a no niech sprzeda pare hektarów [ Admin....]

    • BożeDziecko said

      Byłem kiedys w Licheniu. Wspaniały kompleks sakralny z przepiękną świątynią. Z drugiej strony biedne siostry marznące zimą. A wszystko to stanowi KK, w którym najwazniejszym przekazaniem jest miłość Boga i bliźniego.
      Czy tak powinno być? Coś chyba jest nie tak. Nie oceniam, tylko pytam retorycznie.

    • Ktoś said

      Nie raz pisaliśmy do Biskupów, może i teraz warto, owszem trzeba pomóc Siostrom, ale nie można zupełnie odebrać kurii szansy wykazania się z tego co powinna uczynić. Trzeba im o tym delikatnie przypomnieć, nie sztuka zbierać nagrody masońskie…

  3. Janek said

    Jeżeli Admin jest [Admin....................]

  4. Jarek said

    Modlitwa dusz kontemplacyjnych ma olbrzymią wartość dla świata i Kościoła. Ich cierpienie też ma wartość, ale jeśli dom zakonny w stolicy wielomilionowego katolickiego kraju znajduje się w takim stanie, to naprawdę wstyd dla nas wszystkich. Tak dalej nie może być.
    Nie możemy dopuścić do tego, by siostry zostały bez żadnego wsparcia. Może dużo nie mamy, ale kto wie – Bóg przymnoży, jeśli będzie trzeba.

  5. Dawid said

    http://biznes.onet.pl/bank-swiatowy-przyznal-polsce-750-mln-euro-pozyczk,18543,5165687,1,news-detal

  6. alba said

    „Co do możliwości finansowych nie posiadamy żadnego funduszu. Nasza praca oraz ofiary, które otrzymujemy tutaj w Warszawie starczają na pokrycie bieżących wydatków i ogrzewania w zimie, a na inwestycje nie możemy odłożyć pieniędzy.”

    Co na to kuria warszawska? Przecież 2 lutego zbierane są ofiary na utrzymanie zakonów klauzurowych, więc jakiś fundusz diecezja na ten cel ma, co robią z tymi pięniędzmi ? Być może , że to nie wystarczy, ale można wesprzec z innego funduszu , przeciez ks. biskupi mają olbrzymia kasę do dyspozycji, wiele ludzi przepisuje swoje majątki, a tu okazuje sie , że raptem kilka sióstr żyje w nędzy, to woła o pomstę do Nieba.

  7. serce333 said

    Osobiście potwierdzam, że to co piszą Siostry Karmelitanki to prawda. Byłem tam i ręczę za prawdę. Zresztą jak sobie wyobrażamy… siostry klauzurowe kłamałyby ? One wszystko i we wszystkim zaufały Panu Jezusowi, nieweiele lub nic oczekując od życia i żyją Nadzieją. Twoje i moje zadanie nie przejść koło tego obojętnie. Jutro znaczy nigdy. Pomóż teraz , dziś, chociaż kroplą, jak piszą ale nie jutro, a dziś od ręki !
    Szczęść Boże.

    • Dzieckonmp said

      A wiesz jaki atak jest dziś na mnie że wstawiłem wpis z prośbą o pomoc dla sióstr?? Wywaliłem te wstrętne komentarze i maile. Były one od obrońców wiary, krzyczące że sam powinienem wyremontować siostrom dom a nie prosić ludzi. Nie rozumiem tej nienawiści jaka jest w sercach niby ludzi wierzących.

      • Dar said

        One za nas także się modlą, a ich modlitwy maja wielką moc, trzeba wspomóc!

      • Ktoś said

        Jestem z Tobą Bronku, ofiaruj to Bogu, masz co…i niech Ci Bóg błogosławi :) serdecznie pozdrawiam.

      • Ktoś said

        http://www.echochrystusakrola.info/index.php/czerwiec/529-pan-jezus-dla-mieczyslawy

      • Annah. said

        Adminie najwyraźniej sam sobie udzieliłeś odpowiedzi, choć wciąż trudno mi uwierzyć że tak jest…wciąż szukam dla tych osób jakiegoś alibi…

      • serce333 said

        Tak,widziałem te komentarze. Bardzo dobrze, że je usunąłeś.
        Osoba ta pisząc to, zupełnie nie rozumiała chyba, że zanim umieściliśmy te wpisy, co było w mocy poczyniliśmy i pomagamy ciągle i sami wiele miesięcy. Ale w pewnym momencie są to takie obciążenia , że po prostu nas nie stać (brak już własnych środków) na pomoc w pojedynkę. Stąd prośba o włączenie się innych w pomoc Siostrom karmelitankom.
        Z Bogiem

      • Piotr said

        Hmm dlaczego to napisałeś? Pozdrawiam.

        • Piotr said

          Dla „minusujących”. Chodziło mi po prostu o to, że takie wypominanie co jakiś czas na blog-u co zrobili inni „dolewa tylko oliwy do ognia” ale czy ma to jakiś sens (tego nie wiem). Przecież mamy się miłować prawda? Siostrom Karmelitankom uważam, że należy się im pomoc poprzez wzgląd na Miłość do Boga i bliźniego. Siostry Karmelitanki czynią dużo dobrego. Szczęść Im Boże.

          Z Panem Bogiem.

      • Dzieckonmp said

        Tym którzy mnie dalej atakują a ja usunąłem ich komentarze wklejam mały dowód tzn. nici i z wpisanymi stronami ulubionymi

        Kotek
        gravatar.com/wobroniewiaryitradycji
        kotek50@interia.pl

        • Malina said

          To znaczy, że ktoś mógł chcieć ich ośmieszyć.Nie pomyślałeś o tym. Ja chcę prawdy. Najbardziej lubię polskie orędzia mamy Piotrka Żywego Płomienia, mamy Adama człowieka. Po co ci ta Maria? :(

        • Dzieckonmp said

          Ośmieszają od zawsze i IP nie ujwaniam ale kotek jest stałym atakującym tyle mogę powiedzieć i nikogo fałszywie nie oskarżam. Wiedz że ja mam dostęp do wiecej danych niż czytelnik.

        • M Alina said

          Adminie to piszę ja „Malina” z drugiego mojego adresu mailowego, może przejdzie na pożegnanie
          [Admin..............]
          Dlatego żegnam tak jak Beata jak żona, T.T.T. i inni a o Żywym Płomieniu pisałeś pisałeś że promyczki wolą teraz tego heretyka Płomienia ;(
          Odchodzę bo kłamiesz
          Przykro mi
          Poproszę żeby obrońcy też dali wpis o pomocy siostrom bez dopisków że to ze strony dziecko nmp, [Admin.....................]

        • Dzieckonmp said

          Z Bogiem na drogę. Myślę że z czasem atmosfera się oczyści jak ci co robią zamieszanie odejdą. Na tym mi właśnie zależy. Ale mimo wszystko ci co uznali że nie należy czytać orędzi nagminnie wchodzą i czytają i analizują. Nie mogą wytrzymać bez tego słowa z Nieba. Ja nie chcę mieć tysiące odwiedzin robiących rozróbę, wole dużo mniej odwiedzin i zero zamieszania, oczerniania , kłótni. Jest tyle innych blogów od palikota bo seneszyn idźcie tam i włóżcie swój wkład w atmosferę tam panującą a z mojego bloga wypraszam. Przeszkadzacie w ewangelizacji.

        • Dzieckonmp said

          Tak jeszcze dodam , wielkie odchodzę jakbyś tu była przynajmniej od 2 lat. Pierwsze wpisy robiłaś dziś pod 3 nickami. Jak zwykle z sieci Play co mi przypomina wszystkie podrabiane nicki w ilości ponad 50. Samo to wskazuje że jesteś wysłanniczką specjalną do rozróby. Chyba nawet wiem kto i co.

        • serce333 said

          A ja nie czytam Żywego Płomienia choć przejrzałem kilka. Taka jest moja decyzja i chcę się podzielić z Wami. Natomiast Marii Bożego Miłosierdzia są moim zdaniem od Pana naszego Jezusa i Maryi, prawdziwe.
          Z Bogiem

        • Monika said

          Ja też uważam, że orędzia Marii od Miłosierdzia Bożego są z Nieba :) Księża mi mówią te same słowa na spowiedzi, co Pan Jezus w tych objawieniach, np. żeby patrzeć na ludzi Jego Oczami i odnajdywać w innych to, co dobre (jak ukrytą perłę). :)
          Pozdrawiam

      • Biznes Info said

        Jakbyś się sam wziął za remonty, to pewnie (w najlepszym wypadku) długo by Ci to zajęło, a i bloga nie miałby kto prowadzić. Widzisz jakie to sprytne? ;) Dwie pieczenie na jednym ogniu.

        • Dzieckonmp said

          Właśnie jak bym zamknął bloga nastała by powszechna radość i nazwane by to było wielkim zwycięstwem w pocie czoła pracujących o prawdziwą wiarę ob….

  8. Przemysław said

    Pomoc Ducha Świętego potrzebna jest nie tylko w pracy, lecz również w przezwyciężaniu nowych trudności, które mogą tu łatwo powstać. Żadne dzieło duchowe nie rodzi się bez cierpienia. Praca wciąga i pochłania całego człowieka, a temu przecież nie wolno się poddać.

    (święta Teresa Benedykta od Krzyża)

    Tradycja duchowości chrześcijańskiej podpowiada nam dwa ważne znaki, po których rozpoznać możemy obecność w naszym sercu Ducha Świętego. Pierwszym jest nadprzyrodzony pokój. Nie jakikolwiek pokój, ale ten, którego udzielić może jedynie Chrystus. ”Pokój zostawiam wam, pokój Mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze, ani się nie lęka” (J 14, 27). Doświadczenie tego pokoju rodzi wewnętrzną radość, która trwa pomimo przeżywanych trudności. Drugim znakiem jest cierpliwe oczekiwanie. Cechuje je zawierzenie Bogu i poddanie się Jego woli, chociażby była trudna. Duch Święty pomaga nie tylko poznać bezcenną wartość życiowych doświadczeń, ale i otworzyć się na nie. Pomaga żyć prawdą, że wszystko, co Bóg dopuszcza, chociażby było niezrozumiałe, jest dla człowieka najlepsze i posiada doskonały sens w perspektywie wieczności.

  9. Annah. said

    Niech każdy wyśle nawet wdowi grosz Siostrom. Odwdzięczą się po wielokroć stałą modlitwą która daje potrzebne wsparcie w naszych potrzebach i zapewnia ochronę przed atakami zła.
    Ilekroć proszę Siostry karmelitanki o omodlenie ważnych w naszej codzienności decyzji i spraw zawsze wszystko się dobrze układa.
    Muszą mieć niezwykłe względy u Pana Boga.

    Zmieniam na chwilę temat na równie ważny.

    Witaj!
    Stowarzyszenie Twoja Sprawa poszukuje osoby na stanowisko szefa projektu dotyczącego organizacji konferencji na temat ochrony dzieci i młodzieży przed szkodliwymi treściami w mediach.

    – czas trwania projektu: od 4 do 6 miesięcy; rozpoczęcie prac na przełomie sierpnia i września 2012 roku;
    – forma prawna współpracy: umowa o dzieło;
    – orientacyjny nakład pracy: odpowiednik ½ etatu; możliwość częściowej pracy w domu.

    Więcej informacji na http://www.twojasprawa.org.pl/slide-view/rekrutacja-do-nowego-projektu-sts/

    Pewnie wiesz, że wciąż budujemy stałą grupę darczyńców, dzięki którym możemy realizować nasze cele statutowe. Prosimy Cię o rozważenie dokonania darowizny na cele statutowe STS. Najlepszą formą jest niewielki stały comiesięczny przelew (np. 10, 20 lub 50 złotych miesięcznie). Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: http://www.twojasprawa.org.pl/wesprzyj-nas/.

    Przeczytaj, jak wiele udało nam się już razem nam zrobić! Nie byłoby to możliwe bez Waszego wsparcia.

    Pozdrawiamy,

    Stowarzyszenie Twoja Sprawa

  10. Ktoś said

    http://www.malirycerze.koszalin.opoka.org.pl/start/index.php/pl/ogloszenia-rycerzy/1952-intencja-do-modlitw-i-mszy-w-wskazana-przez-zaoycielk-maych-rycerzy

    http://www.echochrystusakrola.info/index.php/czerwiec/530-czy-przeciw-polsce-toczy-sie-wojna

    Śledczy podejrzewają, że na terenie resortu Radosława Sikorskiego doszło do zniszczenia dowodu Tomasza Merty. http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/rewizja_u_sikorskiego_21962/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

  11. serce333 said

    Smoleńskie sprawy. Odnaleziono u Sikorskiego dowody na….

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120620&typ=po&id=po01.txt

    Z Bogiem.

  12. szach said

    Chcę tylko Was zapewnić,że nr.konta jak najbardziej PRAWIDŁOWY. Można śmiało wpłacać . Dla naprawdę podejrzliwych, możliwy kontakt tel. / mailowy z siostrami.

    • serce333 said

      Tak, potwierdzam, numer konta jest prawidłowy. Troszkę szkoda że numer polskiego konta zbity z tekstem nad i pod. Przydałby się odstęp od tekstu i wyboldowanie.

      Z Bogiem

      • Słoneczko said

        no własnie serce333 bo ja chce polski numer…dasz tu odpowiedz…? plissssssssssss

        • serce333 said

          Masz nr konta sióstr w poście admina z artykułem ale powtórzę nr konta:

          Odbiorca: Klasztor Mniszek Bosych
          Nr konta złotowego: 75124010371111001025526401

          ….z dopiskiem: “Dar serca z Dzieckonmp”

          Szczęść Boże.

    • Polak2010 said

      Nie jestem podejrzliwa i swój dar juz przekazałam .Prosiłabym jednak o kontakt telefoniczny lub mailowy z siostrami (jesli to możliwe oczywiście). Z góry dziekuję.

      • serce333 said

        Znajdziesz w internecie. Wpisz: Klasztor Karmelitanek Bosych, Warszawa, ul.Wolska 27/29
        To będzie pewne źródło i bez podejrzeń. Zawsze możesz zapytać o siostrę przeoryszę (przełożoną) klasztoru, że w sprawie akcji pomocy ze zbiórka na remont dachu. Od razu będą siostry wiedziały o co chodzi.
        Z Bogiem

  13. Malina said

    Adminie nie jesteś uczciwy usunąłeś komentarz Kasi [ Admin..........................]

  14. Annah. said

    Adminie, mój post tez wywal. Dzięki

  15. cox said

    Nie czytałem tamtego komentarza i nie mam zamiaru tego komentować. Chcę tylko napisać, że nie zgadzam się z twoją opinią, iż na blogu jest tylko coraz gorzej! Ja mam zgoła odmienną opinię. Myślę, że blog przynosi coraz więcej dobra o czym świadczy chociażby ostatni wpis, który nawołuje do pomocy bliźnim. Muszę jeszcze stwierdzić, że od jakiegoś czasu atmosfera na tym blogu wg. mnie poprawiła się!

  16. serce333 said

    Malinko. Jeśli nawet Admin się pomylił, wybacz. Wiesz jak trudno przy atakach za szybko czy nerwowo zareagować czy coś napisać. Ta walka jest bardzo trudna, niszczy zdrowie i nerwy a zły wprowadza zamęt tak by dezawuować dobre dzieła więc miejmy wyrozumiałość dla prowadzących blog.
    Łatwo krytykować gdy się jest czytającym a gdybyś spróbowała stać po drugiej stronie możliwe , że błędów byś robiła wiele więcej i byłoby Ci niezmiernie przykro czytać, gdy ktoś jeszcze po potknięciu się, dobijałby Cię.
    Zobacz ile wspaniałej i bezinteresownej pracy ci Patrioci, prowadzący ten blog Maryjny robią. ile mają problemów i ataków nie tylko na forum ale w życiu swoim. To wszystko jest ciągiem napięcia i problemów, jestem o tym przekonany, bo tak zawsze jest gdy weźmiesz się za walkę ze złem i szatanem. Więc proszę nie rozdrapujmy drobnych potknięć. Oczywiście też nie jestem za pisaniem o innych blogach, w tym krytycznie, ale do tego się dochodzi etapami.
    Z Bogiem . Pozostań w pokoju serca.

    • Jarek said

      Tja, krytykować łatwo, bo to nic nie kosztuje. Ale wziąć samemu coś zrobić pomimo trudności to sztuka i niewielu się podejmuje.

  17. Biznes Info said

    Ew. Marka 10:39, Biblia Tysiąclecia: „Lecz Jezus rzekł do nich: Kielich, który Ja mam pić, pić będziecie; i chrzest, który Ja mam przyjąć, wy również przyjmiecie. ”

    Gdzie tu jest herezja w tych słowach (u Marii) co przytoczyłaś? wytłumacz proszę abym mógł to zrozumieć.

    Trochę mnie nie było na blogu i nie bardzo wiem gdzie jest herezja u Żywego Płomienia. Może da ktoś link do tej dyskusji?

  18. Annah. said

    Jeszcze Polska.Rolnicy blokują Bydgoszcz.

    • Czytelnik said

      Sami wybrali takie rządy(PSL) więc niech teraz nie protestują tylko ponoszą konsekwencje jak reszta polskiego społeczeństwa. Czas przywilejów różnych grup społecznych już dawno minął. Jeśli rolnicy nie zrozumią że tylko razem z innymi grupami społecznymi mogą coś w tym kraju zmienić to nie długo przestaną istnieć, jak reszta innych osób które nie mają tyle siły żeby protestować.

      • cox said

        Czy wszyscy rolnicy głosowali na PSL to tego bym nie powiedział.

      • Bozena said

        Jacy oni to rolnicy? Przeciez dzisiaj to wszystko biznesmeni. Wiekszosc sieje to na co sa wieksze doplaty… (przepraszam ze wszystkich pakuje w jeden worek)

        • szach said

          Każdy chce żyć.Nic więc dziwnego,że i rolnicy liczą,czy wyżyje z pszenicy czy musi posiać marchewkę albo groch. Podatki płacić trzeba,paliwo kupić,ogrzać dom zimą,zapłacić za światło,dzieciom książki do szkoły kupić… Ci,co mają setki hektarów, to biznesmeni. Ale większość rolników, to ludzie ciężkiej pracy. Umiejmy to docenić.

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 313 obserwujących.

