Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Zmartwychwstały Chrystus

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 Maj 2013

Odpowiedzi: 38 to “Zmartwychwstały Chrystus”

  1. Dawid said

    21.05.2013, 16:30 – Kiedy nadejdzie czas, aby bestia ujawnił antychrysta, będą widoczne wielkie znaki

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy nadejdzie czas, aby bestia ujawnił antychrysta, będą widoczne wielkie znaki. Grzmoty, jakich nigdy dotąd nie słyszano, będą doświadczane w wielu częściach świata, ale w szczególności tam, gdzie urodził się antychryst.

    Do tego czasu Mój Duch Święty zostanie wylany na Moich wyznawców we wszystkich Moich Kościołach chrześcijańskich, aby zapewnić ich gotowość. Oni wraz z Moimi uczniami z tej Misji, będą stanowić Kościół Reszty. Ich moc będzie wielka, a ci z Pieczęcią Boga Żywego nie doznają żadnej krzywdy. Ich moc będzie pochodziła z Modlitw przekazanych im przez Moją Matkę i z Modlitw Krucjaty.

    Antychryst rozpocznie swoje panowanie łagodnie. Nikt nie będzie podejrzewał jego intencji, ponieważ pewnego rodzaju pokój zstąpi na Ziemię. Bardzo ważne jest, abyście w tym czasie, Moja Armio Reszty, zbierała się w Grupach Modlitewnych. Uroczyście obiecuję, że te Modlitwy złagodzą wiele straszliwych czynów, których on, antychryst, dopuści się wobec narodów z czterech krańców Ziemi.

    Udzielę ulg tym wszystkim narodom, w których będą założone Grupy Modlitewne. Przez wasze oddanie się Mnie, waszemu Ukochanemu Jezusowi, uratuję dusze i wyleję więcej Darów na ludzkość, aby ochronić Boże dzieci przed cierpieniem, które knuje bestia.

    Ufajcie mi. Zachowujcie pokój, mając świadomość, że jesteście prowadzeni i chronieni.

    Wasz Jezus

  2. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED ŚWIĘTEM BOŻEGO CIAŁA

    DZIEŃ ÓSMY

    Modlitwa św.Faustyny

    Uwielbiam Cię Stwórco i Panie, utajony w Najświętszym Sakramencie. Uwielbiam Cię za wszystkie dzieła rąk Twoich, w których mi się ukazuje tyle mądrości, dobroci i miłosierdzia, o Panie, rozsiałeś tyle piękna na ziemi, a ono mi mówi o piękności Twojej, choć są tylko słabym odbiciem Ciebie, Niepojęta Piękności. Choć ukryłeś i utaiłeś piękność Swoją, oko moje oświecone wiarą dosięga Ciebie i dusza moja poznaje Stwórcę swego, najwyższe swe dobro i serce moje całe tonie w modlitwie uwielbienia. Stwórco mój i Panie, Twoja dobroć ośmieliła mnie mówić z Tobą – miłosierdzie Twoje sprawia to, że znika pomiędzy nami przepaść, która dzieli Stwórcę od stworzenia. Rozmawiać z Tobą o Panie, to rozkosz dla mojego serca, w Tobie znajduję wszystko, czego serce moje zapragnąć może. Tu światło Twoje oświeca mój umysł i czyni go zdolnym do coraz głębszego poznawania Ciebie. Tu na serce moje spływają łask strumienie, tu dusza moja czerpie życie wiekuiste. Amen. (Dz 1692)

    PAN JEZUS W NAJŚWIĘTSZYM SAKRAMENCIE WYGLĄDA ODWIEDZIN NASZYCH

    Do każdej duszy, która nawiedza Pana Jezusa w Najświętszym Sakramencie, powiada On te słowa: Wstań, spiesz się, przyjaciółko moja, gołębico moja, piękna moja, przyjdź (Pnp 2,10). Duszo, która Mnie nawiedzasz, wstań, podnieś się z nędzy swojej, Ja tu jestem, abym cię łaskami ubogacił. Spiesz się, zbliż się do Mnie, nie bój się majestatu Mego, który tak uniżyłem w tym Sakramencie, aby ci wszelką bojaźń odjąć, a ufności dodać. Przyjaciółko moja, już nie jesteś dla mnie nieprzyjaciółką, ale przyjaciółką, bo ty Mnie miłujesz i Ja ciebie miłuję. Piękna moja, łaska moja piękną cię uczyniła. Przyjdź, rzuć się w objęcia moje i proś Mnie, o co chcesz, z ufnością wielką.
    Św. Teresa mawiała, że ten wielki Król chwały przyodział się w Najświętszym Sakramencie postaciami chleba i ukrył swój majestat, chcąc nam dodać odwagi, abyśmy z większą ufnością zbliżali się do Jego Serca Boskiego. Zbliżajmy się tedy do Jezusa z wielką ufnością i miłością; łączmy się z Nim i o łaski Go prośmy. Jaką pociechą powinno być dla mnie, o Słowo przedwieczne, któreś dla mnie stało się człowiekiem i dla mnie się ukryło w tym Sakramencie, gdy wiem, że stoję przed Tobą, który jesteś Bogiem moim, majestatem nieskończonym, dobrocią nieprzebraną, który tak wielką miłość masz dla duszy mojej!
    Dusze, które kochacie Boga – czy znajdujecie się w niebie, czy na ziemi – kochajcie Go także i za mnie. Maryjo, Matko moja! dopomóż mi Go miłować. A Ty, najukochańszy Panie, spraw, abyś był przedmiotem całej mojej miłości; bądź Panem zupełnym mojej woli, weź mnie całego na swoją własność.
    Oddaję Ci cały mój rozum, abym ustawicznie tylko myślał o Twojej dobroci. Oddaję Ci także ciało moje, aby mi pomagało Tobie radość sprawiać. Oddaję Ci duszę moją, aby zupełnie należała do Ciebie. Pragnąłbym, Oblubieńcze mej duszy, aby wszyscy ludzie poznali tkliwość miłości, jaką masz dla nich, aby tylko po to żyli, by Ci cześć oddawać i sprawiać Ci radość, jak tego pragniesz i jak na to zasługujesz. Obym przynajmniej ja żył rozmiłowany w piękności Twej nieskończonej! Pragnę od dnia dzisiejszego czynić, co jest w mojej mocy, aby Ci się przypodobać. Postanawiam sobie wyrzec się wszystkiego, skoro się przekonam, że Ci się to podoba; chociażby mi to trudno przyszło, gotów jestem wszystko ofiarować, nawet życie. Szczęśliwy będę, jeżeli wszystko stracę, aby znaleźć Ciebie, mój Boże, skarbie mój, kochanie moje, moje wszystko.
    (Nawiedzenia Przenajświętszego Sakramentu św. Alfonsa Liguoriego)

    PAN JEZUS do św.Faustyny

    „Teraz rozważysz o Mojej miłości w Najświętszym Sakramencie. Tu jestem cały dla ciebie, z duszą, ciałem i Bóstwem, jako oblubieniec twój. Ty wiesz, czego żąda miłość – jednej tylko rzeczy, to jest wzajemności…”(Dz.1770)

    Twoja cześć, chwała, nasz wieczny Panie,
    Na wieczne czasy niech nie ustanie.

    Wstępując potem do chwały wiecznej,
    Zostawiłeś nam ten to dar zacny.

    Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

  3. Marti said

    najnowsze orędzie MBM:

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy nadejdzie czas, aby bestia ujawnił antychrysta, będą widoczne wielkie znaki. Grzmoty, jakich nigdy dotąd nie słyszano, będą doświadczane w wielu częściach świata, ale w szczególności tam, gdzie urodził się antychryst.

    Do tego czasu Mój Duch Święty zostanie wylany na Moich wyznawców we wszystkich Moich Kościołach chrześcijańskich, aby zapewnić ich gotowość. Oni wraz z Moimi uczniami z tej Misji, będą stanowić Kościół Reszty. Ich moc będzie wielka, a ci z Pieczęcią Boga Żywego nie doznają żadnej krzywdy. Ich moc będzie pochodziła z Modlitw przekazanych im przez Moją Matkę i z Modlitw Krucjaty.

    Antychryst rozpocznie swoje panowanie łagodnie. Nikt nie będzie podejrzewał jego intencji, ponieważ pewnego rodzaju pokój zstąpi na Ziemię. Bardzo ważne jest, abyście w tym czasie, Moja Armio Reszty, zbierała się w Grupach Modlitewnych. Uroczyście obiecuję, że te Modlitwy złagodzą wiele straszliwych czynów, których on, antychryst, dopuści się wobec narodów z czterech krańców Ziemi.

    Udzielę ulg tym wszystkim narodom, w których będą założone Grupy Modlitewne. Przez wasze oddanie się Mnie, waszemu Ukochanemu Jezusowi, uratuję dusze i wyleję więcej Darów na ludzkość, aby ochronić Boże dzieci przed cierpieniem, które knuje bestia.

    Ufajcie mi. Zachowujcie pokój, mając świadomość, że jesteście prowadzeni i chronieni.

    Wasz Jezus

    za: paruzja.pl

    • Bozena said

      „pewnego rodzaju pokój zstąpi na Ziemię” – czyzby Pokoj obiecany przez NMP z powodu ogloszenia Piatego Dogmatu?

      • Marti said

        pokój nie pochodzący od Matki Bożej a od szatana, nie pokój prawdziwy a pokój pewnego rodzaju czyli fałszywy

        • Bozena said

          Masz racje w Orędziach z Amsterdamu czytamy, że:
          „Gdy dogmat, ostatni dogmat w Maryjnej historii, zostanie ogłoszony, wtedy Pani Wszystkich Narodów ofiaruje światu pokój, Prawdziwy Pokój. Prawdziwy Pokój, narody, to jest Królestwo Boże. (…) Królestwo Boże jest bliżej aniżeli kiedykolwiek. Pojmijcie te słowa dobrze” (31.05.1954).

  4. wiesia said

    http://www.voxdomini.pl/medz/rzezba.htm

    • wiesia said

      Nazywam się Andrej Ajdić, urodziłem się w słoweńskim Lasko. Po ukończeniu nauki w gimnazjum, zdobyłem zawód złotnika. Następnie podjąłem studia w Laibach, w Szkole Sztuk Stosowanych. Mój ojciec był siodlarzem, w wolnych chwilach lubił rysować. To była jego pasja. Zdołał mi przekazać już w latach dzieciństwa zainteresowanie rysunkiem i sztuką. Po ukończeniu nauki w Laibach, zamiar dalszych studiów zaprowadził mnie do Wiednia, gdzie zdobywałem wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie klasycznej grafiki. Po powrocie do domu, wykonywałem różne prace właśnie w dziedzinie grafiki, rysunków, malarstwa, między innymi kalendarze, plakaty, kartki świąteczne.
      Mój dotychczasowy dorobek artystyczny, z minionych 50 lat jest dość bogaty. Wiele dzieł było eksponowanych w różnych krajach świata. Jedną z wystaw zorganizowano w wiedeńskim Pałacu Sztuki, gdzie za wystawione tam moje rzeźby uhonorowany zostałem Złotym Medalem. W roku 1991 wiedeńska Akademia nadała mi tytuł magistra sztuki. Obecnie mieszkam w małej wiosce słoweńskiej, ponieważ lubię żyć i tworzyć w samotności, pozwalającej spokojnie rozmyślać i doskonalić artystyczny warsztat.

      Jest Pan artystą rzeźbiarzem słoweńskim. Pragnę przede wszystkim zapytać o Pana pierwsze kontakty z Medziugorjem.

      O Medziugorju usłyszałem już w roku 1981, na początku objawień. W Słowenii wykonywano już wówczas dużo pamiątek przeznaczonych dla pielgrzymów i jako artysta oczywiście również się tym interesowałem. Tak można określić moje pierwsze związki z tym miejscem maryjnych objawień. Drugi i już bezpośredni kontakt miał miejsce wtedy, kiedy sam pojechałem do Medziugorja, co umożliwił mi mój przyjaciel, Slavko Nemanić, sędzia śledczy w Celje. Zabrał mnie ze sobą. Był to rok 1996. Pierwsze wrażenia nazwałbym swego rodzaju zdziwieniem, że wszystko przebiega tu w szybkim tempie i wszędzie wokół można było dostrzec coś, co nazwałbym komercjalizacją. Kiedy jednak później byłem również w innych miejscach, w których gromadzą się liczne rzesze pielgrzymów, na przykład w Fatimie bądź w Lourdes, zauważyłem podobne zjawisko. Szczerze jednak powiem, iż równocześnie przeżywałem w każdym z tych miejsc szczególny rodzaj pokoju, dar Boży, który można odczuć tylko w ciszy. Jeżeli chodzi o Medziugorje powiem krótko, że czuję, iż tam naprawdę dzieje się coś istotnie wielkiego.

      Jest Pan twórcą niezwykłej rzeźby Chrystusa Zmartwychwstałego, wzniesionej między innymi też w Medziugorju. Co może Pan powiedzieć o swoim dziele?

      Kiedy zadaje mi się takie pytanie, zwykłem od razu mówić, że jako artysta nie jestem jak większość tych, którzy temat ukrzyżowania przedstawia w sposób tradycyjny, klasyczny. Chrystus na krzyżu… ileż powstało już takich dzieł w sztuce. Z kolei Zmartwychwstanie z reguły przedstawiane jest jako temat odrębny.

  5. Annah. said

    Plan Peregrynacji figury św. Michała Archanioła

    ​W PROGRAMIE NAWIEDZENIA:

    msza św. z modlitwą o uzdrowienie i uwolnienie z nałogów,
    adoracja Najświętszego Sakramentu z modlitwą wstawienniczą,
    Celebracja Sakramentu Pojednania,
    Uczta słowa – kazania i konferencje o świecie aniołów,
    błogosławieństwo osób starszych, chorych i dzieci,
    modlitwa egzorcyzmem prostym
    akt oddania św. Michałowi Archaniołow,
    przyjęcie szkaplerza św. Michała Archanioła,
    film o sanktuarium w Monte Sant’ Angelo: „Między wiarą a kulturą”.

    MIEJSCA PEREGRYNACJI:

    Miejsce Piastowe, Gniezno, Warszawa, Kraków, Toruń, Stalowa Wola, Krosno, Rzeszów, Marki, Słupno, Pawlikowice, Nowa Słupia, Konstancin Jeziorna, Prałkowce, Ustrzyki Dolne, Gorzków, Bydgoszcz, Górki, Przysiek, Górsk, Krynica morska – Piaski, Młochów, Pewel Mała, Pewel Ślemieńska, Rycerka Górna, Bielsko-Biała, Lublin i inne.

    Szczegółowy plan niezwykłej peregrynacji do końca tego roku znajdziecie tutaj:

    ​http://www.michalici.pl/peregrynacja_plan

  6. AntyNWO said

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/54504-komisja-europejska-zirytowana-bojazliwa-postawa-rzadu-tuska-ktory-nie-ma-ochoty-bronic-polakow-pracujacych-za-granica

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/54601-dziwne-zwiazki-platformy-z-siatkarkami-z-sopotu-cba-na-tropie-mega-afery

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/54606-ministerstwo-skarbu-popiera-plany-restrukturyzacyjne-tvp-czyli-pozbawienia-zus-i-skarbu-panstwa-milionow-zlotych

  7. AntyNWO said

    http://wgospodarce.pl/informacje/4370-wielki-kryzys-mieszkaniowy-rekordowo-niska-wartosc-zaciagnietych-kredytow

  8. AntyNWO said

    http://konflikty.wp.pl/kat,1356,title,Izrael-przygotowuje-mieszkancow-na-deszcz-pociskow,wid,15688867,wiadomosc.html

  9. Chrobry.pl said

    Bardzo proszę Was Wszystkich o Modlitwę za mojego Ojca Jana, który „złamał nogę w biodrze” i jutro będzie operowany. Bóg zapłać

    • KRYSTYNA said

      Modlitwa za chorych

      Panie Jezu,wierzymy,ze Ty zmartwychwstałeś i żyjesz.Wierzymy,że jesteś obecny w Najświętszym Sakramencie ołtarza iw każdym z nas.Wychwalamy Cię i wielbimy.Dzięki Ci składamy,Panie, za to,że przyszedłeś do nas,Chlebie żywy,który zstąpił z Nieba.Ty jesteś pełnią życia.Ty jesteś zmartwychwstaniem i życiem,Ty,Panie,jesteś zdrowiem chorych.Panie Jezu,błagamy Cię;ulituj się\nad tymi,którzy mają cierpiące ciało;nad tymi którzy mają cierpiące serce ;nad tymi którzy mają cierpiącą duszę,ponieważ oni modlą się i widzą,że nieustannie działasz przez Twojego Ducha odnowiciela na całym świecie
      Ulituj się nad nimi,Panie…Pobłogosław wszystkich i spraw,aby wielu odzyskało zdrowie.Niech wzrastają w wierze i otworzą się na cuda Twojej miłości.Pozwól.aby i oni mogli stać się świadkami Twojej mocy i Twojego miłosierdzia.Panie Jezu,prosimy Cię o to przez moc Twoich świętych ran,przez Twój święty krzyż,przez Twoją drogocenną krew.Ulecz ich Panie.Ulecz ich ciała.Ulecz ich serca.Ulecz ich duszę.Daj im życie-życie w obfitości.Prosimy Cię o to przez wstawiennictwo Najświętszej Maryi Panny,Twojej Matki Bolesnej,Tej,która pierwsza kontemplowała Twoje święte rany i którą Ty dałeś nam jako Matkę.Ty wziąłeś na siebie wszystkie nasze boleści i przez Twoje święte rany zostaliśmy uzdrowieni.Dzisiaj,Panie,przedstawiamy Ci w wierze wszystkich chorych,którzy prosili nas o modlitwę i prosimy Cię.abyś ich podźwignął i (jeśli taka jest Twoja wola)abyś wrócił im zdrowie… Tak bardzo jesteśmy pewni Twojej miłości,że nie znając jeszcze owoców naszej modlitwy,mówimy z wiarą ziękujemy,Jezu,za wszystko,co uczynisz w każdym z nich.Dziękujemy za chorych,których teraz właśnie uzdrawiasz,których nawiedzasz swoim miłosierdziem.Dziękujemy Ci,Jezu,za wszystko,co uczynisz poprzez tę modlitwę.Składamy ją dzisiaj w Twoje dłonie.Prosimy,abyś zanurzył ją w Twoich świętych ranach.Osłoń ją Twoją boską krwią i niechaj przez to orędzie Twoje Serce Dobrego Pasterza przemawia do serc tak wielu chorych,którzy tę modlitwę będą czytali lub którzy będą jej słuchali.TOBIE, PANIE,CHWAŁA I UWIELBIENIE.

    • Marti said

      będę się modlić :)

    • Anna Maria said

      Zdrowa Maryjo…

    • cox said

      Będę jutro polecał zarówno jego, jak i was wszystkich na Jasnej Górze.

  10. Adrian said

    Czy zbliża się Wielkie Ostrzeżenie?

    http://wolnemedia.net/wierzenia/czy-zbliza-sie-wielkie-ostrzezenie/

  11. jamek said

    Adminowi gratuluję odzyskania naszego portalu!

  12. Sara 28 said

    Zapraszamy na pielgrzymkę autokarową do Częstochowy dnia 01.06.2013 z parafi św.Henryka we Wrocławiu przy ul. Glinianej. W celu Zawierzenia swoich rodzin Niepokalanemu Sercu Maryi, Królowej Polski. Wyjazd o godz. 07:00 z pod kościoła. koszt 40 zł. Podaję kontakt pani Maria : kom.536 602 187 oraz 71 336 47 22

  13. KRYSTYNA said

    W dniu 15 czerwca 2013 Stowarzyszenie Fides et Ratio w Krakowie wraz z innymi organizacjami, zaprasza na ogólnopolskie sympozjum na temat społecznego panowania Chrystusa Króla.

    Rozpoczęcie: godz. 09.00 – Msza Święta w klasycznym rycie rzymskim w Kościele Sióstr Sercanek, ul. Garncarska 24.

    Rozpoczęcie Sympozjum – godz. 10.30

    prof. Jacek Bartyzel (UMK): „Sens społecznego panowania Chrystusa Króla”

    o. prof. Benedykt Huculak OFM: „Królowanie Chrystusa w świetle encykliki Piusa XI Quas Primas”

    ks. Stanisław Małkowski: „Bł. ks. Jerzy Popiełuszko – Patronem intronizacji Jezusa na Króla Polski”

    Przerwa obiadowa

    red. Stanisław Papież (Stowarzyszenie Fides et Ratio): „Konspiracje przeciw społecznemu panowaniu Chrystusa Króla”

    prof. Marcin Karas (UJ): „Teilhard de Chardin SJ wobec społecznego panowania Jezusa Chrystusa”

    ks. dr Henryk Łuczak SDB: „Nowy Porządek Świata”

    ks. Ryszard Raczkiewicz: „Zagrożenia wiary katolickiej”

    Przerwa kawowa

    ks. Jacek Bałemba SDB: „Uniżenie przed Chrystusem fundamentalnym wyrazem uznania Jego królewskości”

    ks. Eugeniusz Miłoś: „Polska – Królestwem Maryi i Jezusa”

    ks. Józef Zderkiewicz: „Wiara katolicka pewną drogą do zbawienia – refleksje na Rok Wiary”

    Dawid Gospodarek (Klub Jagielloński): „Mesjanizm a społeczne panowanie Chrystusa”

    red. Jerzy Wolak (Magazyn Polonia Christiana): „Christeros XXI w.”

    http://fides-et-ratio.pl/index.php/2013/05/zaproszenie-na-ogolnopolskie-sympozjum-nt-spolecznego-panowania-chrystusa-krola-dnia-15-czerwca-2013-r-w-krakowie/

    K R Ó L U J N A M C H R Y S T E ! ! !

  14. pio0 said

    Jeśli będziesz w Medjugorie, przybądź pod wizerunek ZMARTWYCHWSTAŁEGO ZBAWICIELA (jak na filmiku) uklęknij, przytul się do niego, zamknij oczy i módl się……
    Polecam to miejsce w szczególności osobom co nie dadzą radę wyjść na Górę Kriżevac z przyczyn zdrowotnych, aby przejść Drogą Krzyżową. Są tam stacje Drogi Krzyżowej, warto zatrzymać się przy figurze Zmartwychwstałego Zbawiciela.
    pozdrawiam.

  15. Szejk said

    opowiem wam mój realny sen parę lat temu .
    Otóż śniło mi sie a spalem sam (, żona spała w sypialni a ja w drugim pokoju), że leżałem i na wysokości glowy pojawił sie szatan (podobny do tego szatana z filmu Gibsona Misja , który miał twarz dziecka co kusił judasza) i tak mi się źle zrobiło że nie moglem się poruszyć , ledwo co oddychałem , nie moglem we śnie nawet nic powiedzieć i wiedziałem że to mi sie śni i że nie mogłem nic a nic zrobić ani fłową ani ręka ani calym ciałem sie poruszyć . Strasznie sie męczyłem, byłem bardzo wystraszony jakbym miał zaraz byc zabrany do piekła , próbowałem ręką jakby przepędzić zlo i nic , pragnąłem z całej duszy powiedzieć Zdrowaś MARYJO i nie mogłem a najgorsze było to że wiedziałrm ze takie straszne rzeczy mi się śnią i z całych sił probowałem sie przebudzić .
    Dopiero po jakims czasie się przebudziłem , zapaliłem światło i zacząłem mówic w kółko Zdrowaś MARYJO, Zdrowaś MARYJO I też się troche uspokoiłem , poszedłem później do zony bym mogl spokojnie zasnąć i znów się pojawił szatan ale już moglem się bronic , bo wystarczyło że wypowiedziałem Zdrowaś MARYJO I był spokój , i tak bylo przez całą noc aż do rana .
    Od tamtego czasu regularnie odmawiam Różaniec , pzyzywam często Imienia CHRYSTYSA -JEZUS, Bardzo też czesto myślę o MB .
    Póżniej mialem tez taki sen że pojawil mi sie chyba sam JEZUS i powiedziałem żeby najpierw ze mna odmówil Zdrowaske bym miał pewność że to nie szatan.
    Uświadomiłem sobie później jak ważne jest częste wypowiadanie w duchu lub na głos Imienia JEZUS , MB MARYJA i rozmawianie z NIMI .Otoz może nas TO uratOwać w godzine śmierci gdy szatan będzie sie upominał o Twą duszę .
    Wiele było przykładów ludzi co doświaddczyli „drogi do piekła” a wystarczyłoby wezwac MB , lub odmówiac w swej duszy non stop Zdrowaśki a sadze że mroki jak i tez ścieżki do piekła wraz z szatanami znikłyby.
    Ważne jest by miec pod ręką w każdej chwili poświęcony Różaniec.
    Amen.

    • Halina said

      Szejk—-znakiem tego że budzisz sie z tego letargu w którym uśpił Cie podstępem szatan …..Wzywaj zawsze na pomoc Jezusa Maryję , Oni zawsze pomogą ….Najważniejsze jest nastawienie woli , ,,wybieram to co idzie od Jezusa bo to dobre , i zawsze kansultuj sie z Nimi w kazdej sprawie……No i podążaj droga która wskazuje drogowskaż KOCHAJ BOGA , Oni żyjąc także nią podązali …..No i trzymaj sie żeby szatan nie zepchnął Cie z tej drogi , a radość i szczęście Twoje będzie duże osiągnięcia także bo wszystko czynione z miłosci do Boga wielkie jest…………….Niech Cie Bóg błogosławi i strzeze , Duch sw oswieca poucza prowadzi pomaga wykonać każde zadanie zlecone przez Boga……..Mateńka Maryja zawsze przyjdzie Ci z pomoca , a Jezus Chrystus Król niechaj posługuje sie Toba do odbydowy i uporzadkowania wymiaru świata ziemskiego na taki który zachwyci Boga Ojca ………….Będe wspierać Cię modlitwą…………..Podziel sie potem swoimi osiągnięciami …….Pozostań z Bogiem………..Bądz zawsze w świadomości że istnieje świat duchowy i dobrze dbaj o wszystkie sprawy z tym związane…….Na pierwszym miejscu sprawy swiata duchowego a na drugim ziemskiego ….to jest bardzo ważne …….wiem to po sobie ……

  16. Konarski said

    2013-05-27 kazanie ►ks.Piotr Natanek◄

    http://pl.gloria.tv/?media=450966

    Szczególnie 2 połowa kazania – ks. Natanek mówi o świętości Eucharystii. Proszę wysłuchać

  17. AntyNWO said

    Putin polecił współpracę FSB i SKW a Polska Komisja Wyborcza szkoli się w Moskwie

    Kilka dni temu żółte paski wszystkich telewizji informacyjnych w Polsce pokazały mniej więcej taki komunikat – Władimir Putin polecił FSB zawarcie porozumienia o współpracy z polską SKW. Potem okazało się jeszcze, że szkolenia z demokracji odbywałi w Moskwie pracownicy naszej Państwowej Komisji Wyborczej.

    Zapanowała konsternacja, kolejna już niestety. Wygląda na to, że w Polsce rzeczywiście decyzje podejmuje Prezydent Putin. Sekwencja zdarzeń jest porażająca. Najpierw poinformował o rurze gazowej omijającej Ukrainę, a nawet doprowadził do podpisania memorandum mimo totalnego zaskoczenia polskiego rządu, a teraz arbitralnie decyduje o umowie z polskimi służbami.

    Brzmi to trochę tak jakbyśmy pisali o Białorusi, a nie o Polsce, ale to się naprawdę zdarzyło. Na dodatek jak ustalił RMF FM szczegóły współpracy z Rosjanami są tajne. Co może dziwić dodatkowo to fakt, że FSB, jako spadkobierca KGB to raczej służba cywilna, a SKW to służba wojskowa, dlatego nie jest to porozumienie służb na tym samym poziomie o ekwiwalentnej pozycji.

    Wygląda to tak jakby w kontekście Rosji skandal gonił skandal, bo jeszcze nie okrzepła sytuacja po zaskakującym rozporządzeniu Putina, a już pojawiła się informacja o tym, że na szkolenie do Moskwy pojechała nasza PKW, czyli Państwowa Komisja Wyborcza. Z czego można się szkolić w Moskwie? Z demokracji? O wszystkim wiedział podobno nasz MSZ i na dodatek nasi urzędnicy podjęli próby bronienia decyzji o pobieraniu nauk wyborczych w Moskwie. Gdy do tego doda się jeszcze skandal z rosyjskimi serwerami wykorzystanymi ponoć podczas ostatnich wyborów to sytuacja robi się upiorna. Można tylko przypomnieć stare komunistyczne powiedzenie – nie ważne, kto głosuje tylko, kto liczy głosy.

    Wygląda na to, że wszelkie te dziwne wydarzenia to sposób, w jaki Rosja daje do zrozumienia, że Polska to jej strefa wpływu i to mimo pozostawania członkiem Unii Europejskiej. Trudno ocenić jak rozwinie się sytuacja na kierunku wschodnim, ale pozostaje mieć nadzieje, że nie dojdzie do konfrontacji militarnej. Byłoby dobrze gdyby Słowianie umieli się dogadać w tych trudnych czasach, ale niestety wygląda na to, że znowu zostaniemy jakoś ograni.

  18. Zamyślony said

    Kolejnych 200 tyś ludzi okradzionych…

    http://forsal.pl/artykuly/707606,hiszpania_poszkodowani_przez_bank_bankia_protestuja_pod_parlamentem.html

    Jesteśmy już blisko finansowej katastrofy – niech każdy przemyśli czy trzymanie oszczędności życia na kontach w banku jest najlepszym rozwiązaniem – w chwili upadku systemu bankowego ( co moim zdaniem jest pewne w perspektywie max 2 lat ) – tutaj kolejny ciekawy artykuł w tym temacie: http://independenttrader.pl/artykuly/114

    Ja rozumiem że trzeba mieć zaufanie w Bogu i absolutnie tego nie podważam i bardzo w to wierzę ale uważam także że podejście typu: nic nie muszę robić bo Bóg mnie ochroni jest błędne – moim zdaniem to że Niebo nas ostrzega i daje wskazówki – to jest już właśnie ta manna na która niektórzy tak liczą.
    Porównałbym to do sytuacji człowieka który chodzi po mannie którą zesłał na ziemię dla niego Bóg ale depcze ją, nie widzi, nie zbiera i nie dziękuje bo czeka na przepiórki albo inaczej wyobraził sobie pomoc.

    Módlmy się, ufajmy Panu Bogu ale także przygotujmy się w miarę swoich możliwości choćby po to żeby w ciężkich chwilach móc pomóc innym.

    • Basia said

      podpisuję się pod tym obiema rękami !

    • Zamyślony said

      Dodatkowo w tym temacie – jeśli ktoś lubi poczytać o bieżącej ekonomi – to podsyłam jeszcze jeden ciekawy link

      http://na-plus.blogspot.com/

      Czasem taka wiedza może pomóc w momentach ważnych ekonomicznych wyborów – np zakup mieszkania, wzięcie kredytu albo kupno walut – ja wiem że to nie temat religijny ale uważam że absolutnie konieczne udoskonalanie ducha nie zwalnia nas z obowiązku myślenia o codzienności – szczególnie jak mamy rodziny na utrzymaniu.

      • Dzieckonmp said

        W kontekście tego komentarza chcę dodać że jest duże zagrożenie że nastąpi spektakularne bankructwo i to kogo? Deutsche Bank! Oj będzie się działo jeśli się to wydarzy.

  19. MariuszInfo said

  20. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED ŚWIĘTEM BOŻEGO CIAŁA

    DZIEŃ DZIEWIĄTY

    MODLITWA św.Faustyny

    Jezu utajony, życie mej duszy,
    Przedmiocie mojego gorącego pożądania,
    Nic mi miłości Twojej w sercu nie przygłuszy,
    Tak mnie upewnia siła wzajemnego kochania.
    Jezu utajony, chwalebny zadatku mego zmartwychwstania,
    W Tobie koncentruje się całe me życie.
    Ty mnie, Hostio, uzdalniasz do wiecznego kochania,
    I wiem, że mnie kochać będziesz nawzajem, jako swe dziecię.
    Jezu utajony, najczystsza moja miłości,
    Rozpoczęte moje życie z Tobą już tu na ziemi,
    A okaże się w całej pełni w przyszłej wieczności,
    Bo nasza miłość wzajemna nigdy się nie zmieni.
    Jezu utajony, Ciebie jednego dusza ma pożąda,
    Tyś mi Sam jeden ponad rozkosz nieba,
    Ponad wszystkie dary i łaski Ciebie jedynie ma dusza wygląda,
    Który przychodzisz do mnie w postaci Chleba.
    Jezu utajony, weź już me serce do Siebie spragnione,
    Które ku Tobie płonie czystym ogniem Serafina,
    Idzie przez życie Twymi śladami – niezwyciężone,
    I z czołem wzniesionym, jak rycerz, choć żem słaba dziewczyna. (Dz 1427)

    PAN JEZUS W NAJŚWIĘTSZYM SAKRAMENCIE CZEKA NA DUSZE, ABY JE ŁASKAMI UBOGACIĆ

     Św. Jan powiada, że widział Pana mającego na piersiach złotą przepaskę, która Mu piersi podtrzymywała: Widziałem przepasanego u piersi pasem złotym (Ap 1, 13). Tak Pan Jezus jest obecny w Sakramencie ołtarza z rękami pełnymi łask, które w miłosierdziu swoim chce rozdawać.
    Czcigodny o. Alwarez widział Pana Jezusa obecnego w Najświętszym Sakramencie z rękoma pełnymi łask, szukającego, komu by je rozdać. O św. Katarzynie Sieneńskiej opowiadają, że kiedy się zbliżała do Najświętszego Sakramentu, szła z takim kwapieniem, jak się zbliża dziecię do piersi macierzyńskich.
    O najukochańszy, Jednorodzony Synu Ojca przedwiecznego, uznaję to, że jesteś przedmiotem kochania najgodniejszym. Pragnę Cię miłować, jak na to zasługujesz. Dobrze to rozumiem, że skoro byłem niewierny i buntownikiem względem Twej miłości, nie zasługuję na to, abym się znajdował w pobliżu Ciebie, jak się teraz w tym kościele znajduję. Jednak wiem, że Ty chcesz mojej miłości, słyszę, jak mówisz: Synu, daj mi serce twoje; będziesz miłował Pana Boga Twego ze wszystkiego serca twego. Wiem, że na to zachowałeś mnie przy życiu, a nie strąciłeś do piekła, abym się zupełnie nawrócił do miłowania Ciebie. Ponieważ więc pragniesz, abym Cię miłował, oto, mój Boże, Tobie się oddaję. Tobie się daruję. Miłuję Cię, jedyna dobroci i miłości jedyna. Obieram sobie Ciebie za jedynego Króla i Pana nad nędznym moim sercem; Ty go ode mnie żądasz, więc pragnę je Tobie oddać: zimne jest i wstrętne, lecz jeżeli je przyjmiesz, to je także przemienisz. Przemień mnie. Panie mój, przemień, ufam, że już na przyszłość nie będę tak niewdzięczny, tak mało kochający Twą dobroć nieskończoną, która mnie tak kocha i zasługuje na miłość nieskończoną. Spraw, abym od dziś dnia uzupełnił tę miłość, której mi brakowało w przeszłości.
    (Nawiedzenia Przenajświętszego Sakramentu św. Alfonsa Liguoriego)

    PAN JEZUS do św.Faustyny

    „Córko Moja, w sercu twoim złożyłem upodobanie swoje. Gdym się zostawiał w Najświętszym Sakramencie w Wielki Czwartek, zaważyłaś bardzo w umyśle Moim.” (Dz.1774)

    Twoja cześć, chwała, nasz wieczny Panie,
    Na wieczne czasy niech nie ustanie.

    Użycz nam łaski, wszechmocny Boże,
    Bez Twej pomocy człek nic nie może.

    Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 323 obserwujących.

