Dziecko Królowej Pokoju

Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl

ORĘDZIE Z NIEMIEC: uczcijcie Mnie jako Królową Niemiec

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Kwiecień 2011

Bardzo ważne:

Publikuje to orędzie które mam już od dawna przygotowane dziś. Powodem jest mail jaki dziś otrzymałem od Piotra z Kanady.

Oto treść maila:

Bronku

Dzwonił mój brat Witek z Medziugorie, już 2-gi raz mówi o cudownej wodzie w miejscu objawień Matki Boskiej w Płn. Bawarii = jedna kropla oczyszcza cały ocean z radiacji…

On nie wie dokładnie gdzie jest ta mała miejscowość, a Niemcy tez o niej niewiele wiedza. Czy wiesz coś na ten temat? [koniec maila]
Nie wiem czy akurat o te objawienia w Niemczech chodzi ale miejscowość Marklkofen leży w północnej Bawarii. Brat Witek jest franciszkaninem.Proszę czytelników bloga a zwłaszcza znających język niemiecki czy angielski o pomoc w znalezieniu więcej informacji na ten temat. Wiem że mamy wielu czytelników poza granicami Polski w tym w Niemczech.Po pierwsze czy dotyczy to miejscowości Marklkofen, a jeśli innej to o próbę znalezienia tej innej miejscowości. Komentarze pod wpisem tylko na temat orędzia opublikowanego i na temat poszukiwań źródełka z cudowną wodą. Matka Boża chce nas uratować.

Niżej publikuję orędzie Matki Bożej  z Marklkofen do Niemców.

Przetłumaczone wrześniowe (3.09.2010) Orędzie Matki Bożej, skierowane wprawdzie w pierwszej kolejności do Jej niemieckich dzieci ale myślę, że i polskie mogą wiele skorzystać na zapoznaniu się z nimi. Zawarte są w nim cenne uwagi i spostrzeżenia, zapowiedzi a nade wszystko zwraca uwagę na moc modlitwy i poświęcenia Niepokalanemu Sercu Maryi. Co ciekawe, Matka Boża woła o uznanie Jej za Królową Niemiec.Nie myślmy, że my Polacy jesteśmy w Jej Oczach “pępkiem świata”! Jak czytałam z jaką troska Ona odnosi się do Niemców to nawet ich trochę polubiłam… Na końcu Orędzia Matka Boża prosi o rozpowszechnianie go więc może zamieszczenie go na stronce byłoby pomocne pod tym względem. Nad samym Orędziem, które zostało przysłane z Niemiec, znajduje się informacja, że zezwala się na kopiowanie a jeśli ktoś jest zainteresowany bliższymi informacjami to należy napisać do nich na następujący adres:

Sekretariat des Werkes der Liebe der Immaculata vom Heiligen Geist: Postfach 1142, 84163 Marklkofen Niemcy

3.09.2010

Matka Boża: W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Pisz! Pozdrawiam was, Moje kochane niemieckie dzieci w Niemczech i przynoszę wam Moje błogosławieństwo z Mojego Niepokalanego Serca, które jest gotowe aby pomoc wam i waszemu krajowi. Przyjmijcie Błogosławieństwo w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Moje dzieci, ponownie odwiedzam wasza Ojczyznę i pukam do serc tych wszystkich, którzy rozumieją powagę położenia dzisiejszego świata. Obejmuje wszystkie wasze serca, te, które pozostają wierne Mojemu Synowi i Walczą o Prawdę, ale szczególnie te, które oddaliły się od Mojego Syna, od Kościoła i ode Mnie. Dla was jest to smutny czas – wasza Ojczyzna znajduje się w dużym kryzysie – nie dopiero w tych dniach, ale od Reformacji! Obecnie zbieracie tego owoce i macie ponieść konsekwencje ówczesnego czasu.

Dotychczas nie uznaliście żadnych objawień. Pod wpływem Protestantyzmu zawsze ze szczególnym naciskiem obniżano wartość widzących i miejsc słynących łaskami. Moje objawienia i miejsca objawień w Niemczech były zwalczane, a nie odpowiednio zbadane. Przeżyliście okres krytycyzmu (Oświecenie) w mocniejszym stopniu niż czysto katolickie kraje. Aż do tej pory Moje Objawienia, ani raz nieprzybliżone – w niemieckim Kościele i jego Hierarchii – nie mogły rozwinąć swej prawdziwej mocy: Wszystko utknęło w zarodku! Wasza zatwardziałość jednakże nie była dla Boga przeszkoda, aby wysłać Mnie z Jego napomnieniami. W czasie Kulturkampfu (XIX wiek) przyszłam do was do MARPIGEN i METTENBUCH. Przede wszystkim chciałam przyjść wam z pomocą w tym trudnym położeniu, ponieważ wtedy zaczął się rozprzestrzeniać marksizm. W czasie narodowego socjalizmu byłam obecna w HEEDE. Czy Moja Miłość do was nie jest oczywista, moje niemieckie dzieci? Czy Moje objawienia w MARIENFRIED, HERLODSBACH i w wielu innych miejscach nie są wystarczającym dowodem, ze Ja was kocham i – na polecenie Mojego Boskiego Syna – chce ratować?

We wszystkich Moich orędziach, które wam przekazałam, chciałam wam dąć do zrozumienia co oznacza ten czas zamętu w wierze: Diabeł otrzyma taką władze, ze wszyscy, którzy nie s mocno oparci o Mojego Syna i o Mnie, dadzą się uwieść! To dotyczy nie tylko Ludu Bożego ale także urzędników Kościoła! Zarazem podkreślam i powtarzam przed wami: jeśli na miejscu swojego grzesznego serca umieścicie Moje Niepokalane Serce, diabeł nie może wam nic uczynić! Mówię wam to, aby was pocieszyć i wezwać do nawrócenia. Jako naród ucierpieliście pod wpływem waszej historii: wasz rząd całkowicie was uzależnia od Rosji. Nie trzeba jednak za wszelkie zło odpowiedzialną czynić tylko Rosje, ponieważ – pragnę wam o tym przypomnieć – Manifest komunistyczny powstał na Zachodzie i Niemcy są współwinne za dążenia rewolucyjne w Rosji. To nie przypadek, ze właśnie w tym punkcie czasowym objawiłam się w Fatimie. Te objawienia i Moje Słowa – które w pierwszym rzędzie wzywały do nawrócenia Rosji – byłyby dla was wystarczającym powodem aby je przyjąć i podjąć się tego, co wam wtedy powiedziałam.

Powinniście teraz lepiej rozumieć dlaczego Niemcy odgrywają tak ważną role w nawróceniu świata: te ówczesne wydarzenia w Niemczech i Rosji są w ścisłym związku z Wielkim Znakiem – Moimi objawieniami i napomnieniami w Fatimie. Dlatego także w Amsterdamie oznajmiłam, ze Niemcy są jeszcze do uratowania: bądźcie wiec czujni! Jako PANI WSZYSTKICH NARODOW już przepowiedziałam, ze Ojciec Przedwieczny powoła Papieża z waszej Ojczyzny, który nie będzie miał lekko. Bardzo Mi leżycie na Sercu, Moje kochane niemieckie dzieci. Nad waszym krajem stoi Krzyż. Powinniście go przyjąć jako prawdziwy znak zwycięstwa!

We wszystkim, czym się z wami podzieliłam, wychodzą na jaw wasze wady dziedziczne: duma i przesadna skłonność do krytyki. Dlatego dla was być „katolickim” nie oznacza tego samego co być „kościelnym”. Z tego powodu biskupi są daleko oddaleni od modlącego się Ludu Bożego: nie ma żadnej zgodności miedzy hierarchią kościelną a wierzącymi. Kieruję Moje słowa nie do uczonych, ale do maluczkich, ponieważ oni są wstanie dobrze pojąć Krzyż, Znak Mojego Syna. Obecnie należy zrozumieć, że cały świat – a z nim każdy pojedynczy naród – za niezliczone grzechy musi wypić Kielich Gniewu Bożego. Nawet po dwóch wojnach światowych ludzie w dalszym ciągu jeszcze nie okazują skruchy! Gdy pokierujecie się Moimi słowami i odnowicie poświęcenie się Mojemu Niepokalanemu Sercu, poprowadzę ta małą gromadę do zwycięstwa nad szatanem i do Chrystusa, Mojego Boskiego Syna. Powinniście poświęcić więcej uwagi sprawie odnowy Niemiec w wierze, powrotu oddalonych chrześcijan, jak także przezwyciężenia tego bezbożnego społeczeństwa.

Poświęcenie powinno być połączone z oddaniem hołdu KRÓLOWEJ NIEMIEC.

Módlcie się, Moje dzieci, o powołania kapłańskie! Módlcie się za hierarchię kościelną, ponieważ wielu biskupom brakuje odwagi do świadczenia o swojej wierze. Upadnijcie nisko przed Moim i waszym Panem w Sakramencie Miłości i złóżcie świadectwo waszej miłości do Świętej Eucharystii. Dlaczego wasze Kościoły są puste? Ponieważ brakuje miłości, bojaźni Bożej i adoracji: serca skamieniały i zlodowaciały. Msze z tańcami, nowoczesne nabożeństwa, zmiany w liturgii według własnej zarozumiałości i zaprzeczenie eucharystycznej Obecności Mojego Syna nie prowadza do odnowy, ponieważ rozkładają prawdziwego ducha jedności. Pokłońcie się przed Krzyżem! Jak może się nawrócić cały naród, gdy wy tego zaniedbujecie? Jak inaczej Kościół katolicki mógłby zostać umocniony?

Odnowa nadchodzi poprzez ogień Bożej Sprawiedliwości. W tym momencie powodzi się wam względnie dobrze a wasze pokolenie nic nie wie o klęsce głodu. Nie ma żadnego wyobrażenia o nadchodzącym kryzysie, z którego to powodu będzie całkowicie zaskoczone. Obecnie Moje słowa zostaną wyśmiane i zlekceważone. Teologowie wyjaśniają naturalnie, że nie ma żadnych nowych objawień: odwołuje się do tego, że Objawienie Publiczne zakończyło się wraz ze śmiercią ostatniego Apostoła, jednak nikt nie może zamknąć Bogu ust i uznawać o tym czy On może mówić czy nie! Moja misja zaczęła się dopiero pod Krzyżem i została potwierdzona przez Signum Magnum – Wielki Znak Niewiasty obleczonej w Słońce. Pomóżcie Mi, Moje niemieckie dzieci, przez wasza miłość i waszą modlitwę, urzeczywistnić Boży Plan dla Niemiec. W szczególności księża i biskupi waszej Ojczyzny, którzy powinni być strażnikami Ludu Bożego, musza obowiązkowo zastanawiając się nad tym, jak oni wyobrażają sobie przyszłość Kościoła w Niemczech. W obecnej sytuacji powinniście rozważyć, że nadchodzi Wielki Ucisk a Bóg nie zmęczy się czekaniem na was. Pomyślcie w waszych modlitwach o tych, którzy są niewierzący i obojętni. Pomyślcie o rządzących, którzy zdradzają wasz kraj, służąc bardziej planom rządu światowego niż własnemu narodowi. Przysporzy mu więcej szkody niż pożytku! Zbliża się trudny czas, czas biedy, w którym ziemia nie wyda już owoców. Na was i wiele innych krajów przychodzi wielka próba, gdzie nikt nie może kupić lub sprzedać, jeśli nie pozwoli sobie wycisnąć Znaku Bestii. W krótce wasze pieniądze stracą wartość! Nie mówię wam tego po to, by w was wywołać obawę czy was przestraszyć; powinniście być o wiele bardziej czujni i mądrzy. Wasza modlitwa i poświęcenie mogą zniszczyć Znak Bestii. Zwróćcie się do Mnie, odnówcie poświęcenie się Mojemu Niepokalanemu Sercu i uczcijcie Mnie jako Królową Niemiec. Jak widzicie, dobrze was znam – jak również wasza historie i mentalność.

Rozpowszechnijcie to orędzie i powierzcie Mi wszystko! Bardzo was kocham i w każdym czasie jestem z wami. Błogosławię was w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.


Odpowiedzi: 45 to “ORĘDZIE Z NIEMIEC: uczcijcie Mnie jako Królową Niemiec”

  1. krolowapokoju powiedział/a

    Tu jest jakis blog po niemiecku na ten temat

    http://kathspace.com/community/love_shalom/blog/die-muttergottes-besucht-deutschland/

  2. krolowapokoju powiedział/a

    Tutaj orędzie w pdf po niemiecku

    http://www.fatherspeaks.net/pdf/100903_Muttergottes_besucht_Deutschland.pdf

  3. Annah powiedział/a

    Marklkofen leży w trójkącie pomiędzy Regensburgiem, Monachium i Passau. Może ktoś czyta blog z tych okolic Niemiec, albo ma znajomych?
    Śniadowo w Łomżyńskiem jest miejscowością partnerską, ludzie mogą mieć kontakty prywatne z Niemcami.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Marklkofen

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_%C5%9Aniadowo

  4. Niedzwiadek powiedział/a

    Te oredzia troche otrzezwiaja nas Polakow.Pan Bog kocha wszystkie swoje dzieci i wsrod Niemcow jest wielu dobrych ludzi.Ostatnio lecialem samolotem i kolo mnie siedzialy dwie kobiety,ktore lecialy turystycznie do Krakowa.Myslalem sa Angielkami.Polecalem co moga zobaczyc.Rozmawialismy o tradycjach ,rodzinie o szacunku do swojego kraju.Bylo bardzo sympatycznie i w koncu moja nowa znajoma mowi ze jest Niemka z Monachium.Nie wiem ,gdybu mi to od razu powiedziala to pewnie w mojej glowie otworzyla by sie gotowa szufladka i bym ja w jakims sesie ocenil.A tu fantastyczna osoba po prostu czlowiek.Taki sam czlowiek.Czasem sie lapiemy na tym ,ze nasz sposob myslenia zostal zaprogramowany . Tylko czyste serce i Pan Jezus otwiera te zamkniete obszary.Bog nas wszystkich kocha rowno,ale kazdy ma inne zadanie w tej owczarni

    • cox powiedział/a

      To prawda, nigdy nie należy oceniać ludzi po kolorze skóry, czy też kraju pochodzenia!

    • krolowapokoju powiedział/a

      Osobiście poznałęm w okolicach Monachium wielu wspaniałych Niemców. Tam w tych okolicach jak zasiadaliśmy do obiadu najstarzy w rodzinie zaczynał odmawiać modlitwę. Wielu sobie nawet nie zdaje sprawy że tak może być gdzieś na zachodzie. Bardzo miłe rozmowy dzielenie się tym czym mieli ze mną i to nie w jednej tylko rodzinie. Tak mogę zaświadczyć o Bawarii.Inne rejony trochę naczej wspominam.

    • Amano powiedział/a

      To dziwnym jest Pan człowiekiem, skoro kraj pochodzenia automatycznie powoduje u Pana szufladkowanie ludzi. Mnie jakoś żadna religia nie jest potrzebna, żeby tego nie robić.

  5. krolowapokoju powiedział/a

    Coś mało dyskusji w tym temacie, nikt nic nie znalazł na internecie na temat źródełka miejsca itp.???

  6. Kier powiedział/a

    Może czas z tym skończyć, póki jeszcze coś zostało?

    Może warto społeczeństwu ujawnić wszystkie bzdury o budowie dla nas bezpieczeństwa energetycznego w ramach którego pozbywamy się własnych paliw jako źródła dochodów, by kupować od innych za ciężkie pieniądze.

    Te bzdury o bezpieczeństwie energetycznym w ramach czego pozbywamy się za grosze dochodowych spółek energetycznych wraz z zasobami.

    O potrzebie budowy elektrowni atomowych wtedy, kiedy zapotrzebowanie na energię stale spada, a wydano już pozwolenia na 12,5 tys MW przyłączenia energii wiatrowej, (zostały do rozpatrzenia wnioski na 54 tys. MW), t.j. na 1/3 zainstalowanej obecnie mocy wszystkich elektrowni. Wtedy, kiedy dostępne zasoby geotermiczne (skał i wód) mogą zapewnić moc energii elektrycznej na ok. 50 tys. MW.

    O konieczności realizacji projektu CCS – wychwytywania, sprężania i zatłaczania spalin ze spalania węgla brunatnego przez PGE (przygotowane do sprzedaży na giełdzie) w najcenniejsze geotermalne pokłady utworów solanek jurajskich w centralnej Polsce.

    Źródło : http://1616.salon24.pl/155948,megaprzekret

    Autor: andruch2001 , blog: Blog Andrucha czyli co tam panie w POlityce
    http://www.aferyprawa.eu

    Przyjęto ustawę powszechnej inwigilacji obywateli
    http://www.bibula.com/?p=36398

  7. [...] Kier: Może czas z tym skończyć, póki jeszcze coś zostało? [...]

  8. [...] Bronkowi (Królowa Pokoju) za publikację a Tadkowi (Zenobiusz.wordpress.com  za ww. nagłośnienie. Z Bogiem – [...]

  9. [...] Niedźwiadek: Te oredzia troche otrzezwiaja nas Polakow.Pan Bog kocha wszystkie swoje dzieci i wsrod Niemcow jest wielu dobrych ludzi.Ostatnio lecialem samolotem i kolo mnie siedzialy dwie kobiety,ktore lecialy turystycznie do Krakowa.Myslalem sa Angielkami.Polecalem co moga zobaczyc.Rozmawialismy o tradycjach ,rodzinie o szacunku do swojego kraju.Bylo bardzo sympatycznie i w koncu moja nowa znajoma mowi ze jest Niemka z Monachium.Nie wiem ,gdybu mi to od razu powiedziala to pewnie w mojej glowie otworzyla by sie gotowa szufladka i bym ja w jakims sesie ocenil.A tu fantastyczna osoba po prostu czlowiek.Taki sam czlowiek.Czasem sie lapiemy na tym ,ze nasz sposob myslenia zostal zaprogramowany . Tylko czyste serce i Pan Jezus otwiera te zamkniete obszary.Bog nas wszystkich kocha rowno,ale kazdy ma inne zadanie w tej owczarni [...]

  10. krolowapokoju powiedział/a

    Inne orędzie dla Niemiec. bardzo piękne z 30 listopada 2010

    http://adorare.de/wblliebenot.html

  11. krolowapokoju powiedział/a

    Tutaj link do wszystkich orędzi pod nazwą ostrzeżenie po niemiecku.Widzę że w większości języków orędzia te sa tłumaczone przez prostych ludzi troszczących się o swoich bliźnich. Tym bardziej musimy wypełnić lukę w języku polskim.

    http://kath-zdw.ch/maria/Download/Botschaften-Warnung.pdf

    • Ewa powiedział/a

      Wizjonerka z Europy miala od 9 listopada 2010 Objawienia w ilosci 52,ktore dotycza miedzy innymi powstania Banku Swiatowego,zmian klimatycznych,politycznych,zwiekszenia sie roli Anty-Chrysta.
      Te Objawienia nazwane zostaly Ostrzezeniem dla ludzkosci.Kazdy kto ma powyzej 7 lat bedzie to przezywal.
      Ostrzezenie bedzie znakiem milosierdzia Bozego dla nas grzesznikow.Bedzie to tak mocne,wyrazne,ze nikt nie bedzie mogl go zignorowac.Wszystkim beda ukazane ich grzechy,nawet ateistom.Nikt nie bedzie mogl wtedy zaprzeczyc istnieniu Boga.Dla wielu bedzie to tak szokujace,ze nie przezyja tego wydarzenia.
      Ostrzezenie nie nalezy mylic z powtornym przyjsciem Jezusa.
      To jest luzne tlumaczenie wprowadzenia do Objawien,jesli czas pozwoli to sprobuje dalej z Boza pomoca to zrobic.

      • Józef Piotr powiedział/a

        Podziękować należy Pani Ewie.
        Krótkie to ale i obszerne. Duzo myśli w zwięzłej treści.
        Dzieki.
        Jesli mozesz to poszeż woją wiedzę w temacie.

  12. grypa666 powiedział/a

    Sprostowanie: o ile wiem moj brat Witold nie jest franciszkaninem, tylko zyje i dziala poza zgromadzeniami klasztornymi. Ostatnio mowil mi o staranie sie o wyswiecenie na ksiedza, ale nie znam postepu w tej sprawie. Byc moze jest blisko franciszkanow w Medziugorje, jego ukochanego miejsca. Poprzednio zyjac w Italii, tez mial kontakty z grupami mnichow i kaplanow, ale nie wiem ktorych.

    • krolowapokoju powiedział/a

      Nikt nic nie wie na temat źródełka. Szukając po stronach niemieckich informacji na temat objawień zauważyłem że Niemcy ci co są jeszcze myślący obawiają się że świat już nie uratuje się. Zostanie zatruta woda nastąpi głód, wojny. Widać na całym świecie ludzie podobnie myślą odczuwają.

    • Patriota powiedział/a

      Czy te objawienia Maryjne są obecnie czy były w przeszłości?
      To jest jedyne co znalazłam: http://www.kultmaryjny.pl/articles.php?article_id=28
      Niestety nic o zródełku.

      • krolowapokoju powiedział/a

        To orędzie które jest jako wpis główny jest z tamtego roku. Co ciekawe czytając strony niemieckie znalazłem taką notkę opisująca to orędzie dla Niemiec że jest to orędzie z Polski dla Niemiec.Więc być może jest tak że nie ma żadnych objawień obecnie w Niemczech. A te z wpisu i to kolejne orędzie które umieściłem w komentarzu są orędziami wizjonerki z Polski (być może Kraków) dla narodu niemieckiego. Gdyby tak było to źródełko może pochodzić z objawień z przed 30-100 lat albo info o źródełku jest nieprawdziwe. dobrze by było żeby niemieckojęzyczni pomogli poszukać ale coś cisza dzisiaj, wielu pisze na maila że nie mogą wejśc na bloga mojego że się nie otwiera. Ewa gdzie jesteś??

        • Ewa Barbara powiedział/a

          Witaj Bronku,
          wczoraj byly trudnosci z otwarciem tej strony.Udalo mi sie ja w koncu otworzyc,ale nie moglam wysylac komentarzy.Ja mieszkam w Badenii-Wirtembergii,granicze z Bawaria.
          Do miasteczka,gdzie byly Objawienia mam okolo 400 km wiec na razie sie tam nie moge wybrac.Nikt z osob przeze mnie pytanych nie wie nic na temat tych Objawien,pozostaje wiec szukanie na stronach niemieckich .Jesli czegos sie dowiem to dam znac,zblizaja sie Swieta wiec i czasu na internet poswiecam niewiele.Jesli moge sluzyc tlumaczeniem to mozesz cos na maila przeslac.Z Boza pomoca moze mi sie uda.
          Blogoslawienstwa Bozego dla wszystkich czytelnikow zycze i pozdrawiam cieplutko.

        • Antonio powiedział/a

          NO WŁAŚNIE U MNIE NA MOIM KONCIE STRONA TEZ SIE NIE OTWIERA DLATEGO WSZEDŁEM NA KONTO CÓRKI ABY DOSTAC SIE NA TE STRONE CZYŻBY BLOKADA??????????????

      • krolowapokoju powiedział/a

        Te objawienia o których piszesz były w okolicach Bambergu. Bamberg nie lezy w Bawarii. Pracowałem w Bambergu 9 miesięcy znam miasteczko.

  13. cox powiedział/a

    Wszystko podane w tych ,,orędziach” mi się zgadzało do momentu w którym Maryja powołuje się na wcześniejsze ,,orędzia” z Amsterdamu jako Pani wszystkich narodów.Zacytuję demona z egzorcyzmów (“Ostrzeżenie z zaświatów”):
    Jest książka… Jest ona już kilka lat w księgarniach… Nosi ona tytuł: (wzdycha) “Pani Wszystkich Narodów”. (Die Frau Volker). My demony podaliśmy, że jest to mistyczka, która do tego dosyć wiele cierpiała. Domieszaliśmy tam wiele dobrego, także o wojnie, głodach i katastrofach. Wolnomularze nie wstydzili się nawet użyć imienia krzyża aby mogła tylko innym zaszkodzić. Tamta u góry nie powiedziała nigdy (wskazuje w górę), że trzeba przyjmować to nowe i iść z duchem czasu. Książka jest z Amsterdamu.

    Przeczytajcie ją raz. Obrazek z niej jest umieszczony w wielu kościołach. Mówi się tam. (Taka modlitwa: Poślij teraz Twego Ducha itd. ..i na końcu:… niech Pani Wszystkich Narodów, która była dawniej Maryją, będzie teraz naszą Pośredniczką. To ostatnie wymienione zdanie, powinno niejednemu dać do myślenia: …która kiedyś była… Maryją) czy Jej już teraz nie ma?

    To wykręciliśmy (wymyśliliśmy) my demoni wspólnie z wolnomularzami. Dobrze nam się to udało. Wyciągnęli oni to z niektórych świętych książek i pomyśleli, że musi zostać coś podobnego wykręcone. Ale równocześnie wskazywali stale i wciąż na Kościół, który musi się zbliżyć do modernizmu.

    Później doprowadziliśmy także do tego, że książka ta otrzymała imprimatur. (Belzebub się śmieje: ha! ha! ha! To myśmy wykręcili…’. Do tego mówi się w książce zawsze Pani, a nigdy Matka Boża lub coś w tym rodzaju. A następnie na obrazku ta modlitwa… “była kiedyś Maryja” — ha! ha! ha!… kiedyś była dla Kościoła — który w to więcej nie wierzy… dla wielu była tym kiedyś… dla takich, którzy stawiają Jej Dziewictwo pod znakiem zapytania i nie chcą… aby istniało piekło. Małpujemy wiele, to co Ona dla waszego Kościoła czyni. Często małpujemy także mistyków. Naszymi roztropnymi głowami osiągamy wiele! Słowa to tylko słowa, wyciągnijmy wnioski. Ogólnoświatowy Pokój” – to jakiś nowy dogmat? To przecież jakiś bełkot. Nie jest najważniejsze zwycięstwo Chrystusa? Sama modlitwa podana rzekomo przez Maryję, a która stała się “wizytówką” objawień brzmi:
    “Panie Jezu Chryste,Synu Ojca,ześlij teraz Ducha Twego na ziemię.Spraw, aby Duch Świętyzamieszkał w sercach wszystkich narodówi chronił je od upadku, katastrofy i wojny.Niechaj Pani Wszystkich Narodów,która kiedyś była Maryją,stanie się naszą Orędowniczką.Amen”.
    Co to znaczy Pani Wszystkich Narodów? Niektóre ludy ukształtowały się pod wpływem chrześcijaństwa ale niektóre nie, a plemiona w Afryce – to co? narody? i jak się ma do nich Matka Boska? Maryja “jest duchową Matką wszystkich ludzi”.
    Z tego co mi wiadomo Kongregacja Nauki Wiary pod przewodnictwem (wówczas jeszcze) kard. Ratzingera jednoznacznie uznała te “objawienia” za fałszywe i zakazała ich promowania przez wiernych.

    To że jest “Matką Wszystkich Narodów”, jest to sprawa związana z fałszywymi objawieniami w Amsterdamie. Chodziło tam też o „Wspólnotę Pani Wszystkich Narodów”. Kongregacja Nauki Wiary wielokrotnie (1961, 1972, 1974, 1987, 2002) wypowiadała się przeciwko niemu. W odpowiedzi z 25 VIII 1961 r. (prot. nr. 511/53) Stolica Apostolska napisała: “cała kwestia jest ZAMKNIĘTA i niema mowy O ŻADNYCH dalszych krokach”.
    31 V 2002 r., biskup Amsterdamu uznał pochodzenie objawienia za “nadnaturalne” – nie jest to jednak decyzja nieomylna ani wiążąca dla sumień katolików. Co więcej, już po jego liście Kongregacja napisała do Konferencji Biskupów Filipin, iż “nie zezwala żadnemu zgromadzeniu katolickiemu w [tym] kraju, jak i na całym świecie modlić się do Matki Bożej pod tytułem ‘Pani Wszystkich Narodów’ z dodatkiem wyrażenia “która niegdyś była Maryją”Pobieżne (!) zapoznanie się z tekstami “objawień” jeży włos na głowie:
    1-sze objawienie, 25 III 1945 r.
    Zapytałam: Czy Ty jesteś Maryją?Uśmiechnęła się i odpowiedziała: “Będą mnie nazywali “Panią, matką”.
    23-cie objawienie, 15 VIII 1950 r.
    Jak mam Cię nazywać – mój kierownik duchowy nakazał mi ponownie zadać to pytanie. Uśmiechnęła się i zrobiła gest, jakby mówiąc: znowu mnie o to pytają? I odpowiedziała:
    “Powiedz im poprostu: Pani”.

    A więc zjawa nie potwierdziła, że jest Maryją, Matką Bożą! Co więcej, kazała się nazywać “tą, która niegdyś była Maryją” (11 II 1951 r.)! Była, ale już nie jest. Hmmm…. Jakby śmierdzi siarką.

    Zjawa potrząsa groźnie palcem; kiedy indziej zwija dłoń w pięść, którą wygraża i pyta wizjonerkę “Czy zdajesz sobie sprawę, jak potężne to jest?” (15 VIII 1950 r.) Czy myślisz, że N.M.Panna tak by się zachowała? Tygodnik “Niedziela”pisze, że bp Joseph Punt wydał deklarację uznającą te objawienia jako nadprzyrodzone. Powyżej pisze o tym, że nie jest to jednak decyzja nieomylna ani wiążąca dla sumień katolików. Co więcej, już po jego liście Kongregacja napisała do Konferencji Biskupów Filipin, iż “nie zezwala żadnemu zgromadzeniu katolickiemu w [tym] kraju, jak i na całym świecie modlić się do Matki Bożej pod tytułem ‘Pani Wszystkich Narodów’ z dodatkiem wyrażenia “która niegdyś była Maryją”

    Zjawa nigdy nie pokazała się z Różańcem! Kongregacja Nauki Wiary oczywiście zakazała używania tego wezwania. A bp Punt? Konserwatywny, maryjny hierarcha? Nie sądzę. Raczej pasterz, który nie ma zbyt wielu owieczek (jak to w Holandii…), więc “orze jak może”: ogólnoświatowy ruch na rzecz “piątego dogmatu maryjnego” bardzo wzmacnia jego — ziemską — pozycję. Cóż w tym dziwnego, że dał się skusić?

    • Radosław powiedział/a

      Ja także mam wątpliwości co do orędzi z Amsterdamu:

      http://www.voxdomini.com.pl/roz/amsterdam/or_z_amst.html

      “Wówczas 6 kwietnia 1952 r. Matka Boża upomniała się o to, mówiąc: „Nie jestem zadowolona ze zmian w Modlitwie! Niechaj Pani Wszystkich Narodów, która kiedyś była Maryją, stanie się naszą Orędowniczką – to ma tak pozostać”.

      Maryja wyjaśniła swą stanowczość: „Powiedz teologom: Podczas ofiary krzyżowej była obecna Niewiasta. Syn powiedział do swojej Matki „Niewiasto, oto syn Twój”. Zmiana nastąpiła więc podczas ofiary krzyżowej. Podczas ofiary krzyżowej Niewiasta stała się Współodkupicielką i Pośredniczką. To było zapowiedziane przez Syna, kiedy On powracał do Ojca. Dlatego przynoszę te słowa nowe w tym czasie i mówię: Jestem Panią Wszystkich Narodów, która kiedyś była Maryją. Powiedz to teologom. Te słowa mają dla teologów wielkie znaczenie”…”

      “Okazując zaś wyrozumiałość teologom, Maryja ponownie wyjaśnia treść tej prawdy i wolę Bożą. Pośrednio wskazuje więc na ewolucję swej godności, kiedy pod krzyżem staje się Współodkupicielką. Ponownie wyjaśnia znaczenie końcowych słów tej modlitwy, mówiąc, że Ta, która była kiedyś znana tylko jako Maryja, teraz z racji Bożego Macierzyństwa i swego współudziału w zbawczej ofierze swego Syna stała się Współodkupicielką – Matką i Panią Wszystkich Narodów. Teologom winno wystarczyć to wyjaśnienie, które powinni zrozumieć.”

      Osobiście mam opory, aby mówić “która kiedyś była Maryją”. W modlitwie mówimy “Zdrowaś Maryjo…” a więc Maryja pozostała Maryją.

      “Maryja ponadto dodała, iż, ten obraz i modlitwa są nam ofiarowane dla uratowania świata. Nalegając na rozpowszechnianie obrazu wraz z modlitwą, Maryja ostrzegła: „W przeciwnym razie, świat upadnie. W przeciwnym razie świat zniszczy się sam. W przeciwnym razie będą wciąż nadchodziły wojny i zniszczeniu nie będzie końca”.”

      A co z różańcem? Przestał być aktualny?

    • Tymoteusz powiedział/a

      Obecnie w Kościele na całym świecie toczy się bój o Piąty Dogmat Maryi,czyli uznanie Matki Bożej jako Współpośredniczki i Wsółodkupiecielki.

      Wymowna mowa o tym jest w “Poemacie Boga Człowieka “Marii Valtorty.

  14. Tadeusz powiedział/a

    Japoński film katastroficzny z 2006 Sinking of Japan (Nihon Chinbotsu) stał się rzeczywistością w 2011. Niesamowite.

    • Pustelnik powiedział/a

      Sa dzisiaj ludzie zdiableni umia rozporzadzac pogoda i nie tylko.Dlatego mudlmy sie za nas, Ameryke i nie tylko.Katastroficznych filmow o Ameryce jest duzo.

  15. Józef Piotr powiedział/a

    PRZENOSZĘ TO ZE STRONY Pana Gajowego MARUCHY

    15 milionów Polaków
    ******************************************
    Zaplanowana dla naszego kraju liczba 15 milionów Polaków wciąż, w oczach młodych i „wykrztałconych” (pisownia zaczerpnięta od „internałtów”) uchodzi za przejaw śmiesznej teorii konspiracyjnej. – admin.

    Jednym z najbardziej nagłośnionych programów globalistycznych był raport „Granice wzrostu”, przygotowany dla Klubu Rzymskiego w 1972 roku przez zespół naukowców z Massachusetts Institute of Technology (USA), pod kierownictwem małżeństwa Dennisa i Donelli Meadowsów.

    Posłużyli się oni wypracowaną przez Jaya W. Forrestera metodą dynamiki systemów, na podstawie której opracowali komputerowy model służący do symulowania w czasie globalnego rozwoju i jego zaburzeń. Konstruując model rozwoju, uwzględnili łącznie pięć czynników – liczbę ludności, produkcję żywności, wykorzystanie zasobów naturalnych, wielkość produkcji przemysłowej, zanieczyszczenie środowiska naturalnego. Ustalili, że powodem narastających kryzysów jest nierównomierność procesów wzrostu.

    Wnioskiem z raportu był postulat standaryzowania wzrostu w skali globalnej przez standaryzowanie w skali globalnej wszystkich jego czynników. Jednym ze standaryzowanych czynników miał być zatem także przyrost demograficzny. W istocie ten „wniosek” był zawarty już w założeniach badawczych projektu Meadowsów, w którym na jednym poziomie usytuowano zarówno materialne czynniki niezbędne ludziom do życia, jak i istnienie samych ludzi.

    Założenia te były formułowane pod wpływem opinii międzynarodowych środowisk politycznych i finansowych. Na przykład sekretarz generalny ONZ Sithu U Thant w 1969 roku przestrzegał przed „groźbą eksplozji demograficznej”. To stanowisko podtrzymane zostało w kolejnych raportach Klubu Rzymskiego.

    W pochodzącym z 1991 roku raporcie „Pierwsza rewolucja globalna”, uzasadniając potrzebę globalnej polityki ludnościowej, stwierdzono na przykład, że „można sobie tylko próbować wyobrazić, jak bogate byłyby dziś takie kraje jak Indie – hojnie wyposażone przez naturę – gdyby mogły swe zaludnienie utrzymać na poziomie z początku XX wieku”.

    Wracano w ten sposób do tez zawartych w „Eseju o populacji” Thomasa Malthusa (1798), promowanym szeroko już w XIX wieku przez brytyjską Kompanię Wschodnio-Indyjską. „Maltuzjanizm” służył w istocie jako uzasadnienie ograniczenia populacji krajów kolonizowanych, tak aby metropolie kolonialne mogły pozyskiwać z nich możliwie największe korzyści przy możliwie najmniejszych kosztach administrowania koloniami.
    Skutkiem tego stanowiska stało się między innymi typowanie dopuszczalnych liczb ludności dla poszczególnych krajów świata i postawiony w latach 90. XX wieku postulat światowej policji populacyjnej, stojącej na straży tych limitów.

    Światową policję populacyjną postulował m.in. Boutros Boutros Ghali, polityk egipski, sekretarz generalny ONZ w latach 1992-1996. Plan ustanowienia policji populacyjnej na kongresie demograficznym w Kairze w 1994 roku został zablokowany głównie dzięki energicznej akcji Stolicy Apostolskiej i osobiście Jana Pawła II.

    Wracając do programów dla Polski. Po kongresie demograficznym, który odbył się w Bukareszcie w końcu 1974 roku, profesor Meadows udał się w objazd stolic ówczesnych krajów socjalistycznych, między innymi do Warszawy. Z tej okazji ukazujący się w PRL tygodnik „Kultura” (nr 2/604 z 12 stycznia 1975 roku) przeprowadził wywiad z Meadowsem zatytułowany „Granice prognozy”. To właśnie w tym wywiadzie profesor Meadows stwierdził, że około 15 milionów ludności dla Polski „gwarantowałoby równowagę”.

    Natomiast według danych, które nieco wcześniej pozyskali poufnie koledzy z mego środowiska politycznego, na rok 2040 (taką perspektywę czasową przyjęły wówczas środowiska zbliżone do Klubu Rzymskiego) planowano dla Polski dokładnie 14,6 miliona mieszkańców. Dane te pokrywają się z informacją Meadowsa. Warto pamiętać, że w tamtym czasie ludność Polski liczyła ponad 38 milionów. Podobną liczbą ludności dysponował wtedy, przykładowo, Egipt. Dziś Egipt liczy ponad 80 milionów ludności i nadal powiększa swą populację. Polska liczy dziś mniej więcej tyle samo ludności co w połowie lat siedemdziesiątych, jednak ulega gwałtownym procesom starzenia.

    Wywiad z Meadowsem zawierał inne jeszcze rewelacje. Na pytanie peerelowskiego dziennikarza, jak wyobraża sobie drastyczne zahamowanie rozrodczości, Meadows odpowiedział: „Państwo o ustroju socjalistycznym ma w tej mierze szczególne możliwości”. Indagowany, czy rodzina może chcieć mieć dzieci i czy ma do tego prawo, odparł: „Absurd”. Na sugestię, że nie można lekceważyć tradycji i biologii, stwierdził: „Łatwo je zmieniać”. Na pytanie, czy odmawia ludziom prawa wolności posiadania potomstwa, odrzekł: „Sądzę, że społeczeństwo (…) powinno rządzić się logiką (…). Można stworzyć politykę kierującą rozrodczością”.

    Oto, co miał do przekazania zniewolonym przez sowiecki socjalizm Polakom przedstawiciel „wolnego świata”.

    Na razie – na skutek „polityki kierującej rozrodczością” oraz w wyniku długotrwałej, masowej emigracji zarobkowej wymuszonej warunkami ekonomicznymi – Polska stanęła w obliczu załamania systemu ubezpieczeń i systemu finansów publicznych.

    Jan Łopuszański
    http://www.naszdziennik.pl/
    ************************************************************************
    Wypowiedż znanego na str KP ZBYSZKA
    Zbyszko powiedział/a
    2011-04-20 (środa) @ 11:07:35
    Te 15mln jest własnie realizowane:
    nad Śląskiem od rana do tej pory, kilka samolotów rozpyla smugi trujące chemiczne. Prawdopodobnie są to samoloty NATO albo inne o których NATO wie, bo chyba nie jest do pomyślenia sytuacja, że nad obszarem NATO jakieś obce samoloty rozpylają jakieś trucizny. W związku z tym, niejako samo, nasuwa się wiele pytań o charakter oraganizacji NATO
    ****************************************
    Dodam tylko że Zbyszko pisze prawdę.
    Samoloty oszalały. Pracują pewnie “na akord” ?
    Lucyferianie doszli do wniosku że DWIE godziny słonecznego NIEBA z rana to dosyć !!

    • Józef Piotr powiedział/a

      W uzupełnieniu , jako wniosek wynikający z treści mądrego artykułu,rzucając tą wiedzę na niedawną ale pamiętaną przez aktualne pokolenie, historię ostatnią to proszę o pomyslenie chociaż przez chwilę. Czym była “rewolucja “tzw solidarności” i jej wodzostwo skoro takie “rzeczy” dzialy sie w polityce???? I były znane nie tylko “wtajemniczonym” !!!
      Kim byli WODZOWIE ale tez i wspomożyciele “duchowi” rewolucji “solidarności” ??? bo i przecież nie mozna uznać że byli “głąbami” z zakresu wiedzy o toczącym się ŚWIECIE !!!!

      A teraz LUD powszechnie PŁACI !! A Polska w przuduchu !!

    • Wojwit powiedział/a

      Usiłowałem rano dojrzeć przez lornetkę i zobaczyć, co to za samoloty (choćby kolor) tak “sieją” ale chemitrail był niewspółmiernie wielki do pędzącego szybciej niż maszyny pasażerskie ciemnego samolotu. Nie mam pewności lecz odniosłem wrażenie, że jest to samolot wojskowy – nie tylko przez fakt przynależności ale rodzaju – czyli po prostu maszyna bojowa.

    • Antonio powiedział/a

      DOKŁADNIE TO SAMO W MOJEJ MIEJSCOWOSCI NA PODKARPACIU RANO JAK POPATRZYŁEM NA NIEBO TO ZOBACZYŁEM NIEBO TAK POKIERESZOWANE JAK JESZCZE NIGDY I TAK AKCJA PRZEZ CAŁY DZIEN SAMOLOTY LATAŁY I TRUŁY JAK JESZCZE NIGDY

    • Radoslaw powiedział/a

      w lubelskim to samo, samolotów pełno, niebo poprzecinane

  16. [...] ORĘDZIE Z NIEMIEC: uczcijcie Mnie jako Królową Niemiec [...]

  17. Annah powiedział/a

    Mam problem z wejściem na stronę Monitora, wyświetla mi się taki komunikat:
    400 Bad Request
    It is not a valid request! Powered By LiteSpeed Web Server
    Lite Speed Technologies is not responsible for administration and contents of this web site!

    Czy udaje wam się wejść na Monitorpolski?

    • Wojwit powiedział/a

      @Annah,
      wejdź wpisując na początku https:// a nie zwyczajnie http://
      czyli użyj połączenia szyfrowanego.
      Ja na stronę Monitora, na tę i jeszcze co niektóre mogę się dostać tylko w taki sposób – inaczej najczęściej pojawia się komunikat “spróbuj ponownie”, albo “error 404″.

  18. merkaba powiedział/a

    a ciekawe czemu Maryja nie powiedziała ze jest królowa polski
    komuś z polski tylko Włochowi to objawiła

    • Ewa Barbara powiedział/a

      Jest tylu niedowiarkow,ktorzy odmawiaja Maryi jej poslannictwa i jestestwa.
      Ten kto modli sie na Rozancu nigdy nie bedzie mial takich watpliwosci.
      Siegnij wiec po Rozaniec @ Merkaba i niech dobry Bog ma Cie w opiece.

  19. zenobiusz powiedział/a

    http://zenobiusz.wordpress.com/2011/04/19/dr-inz-piotr-bein-szuka-cudownego-zrodelka-z-niemiec-czytelnicyzwlaszcza-z-bawariipomozcie/comment-page-1/#comment-31799
    Dzięki jednemu,z blogowiczów,myślę że znaleźliśmy źródełko o które chodzi.
    http://video.google.com/videoplay?docid=3430998929992549893#
    Jak widać Obraz WB,Faustyny Kowalskiej jest tam ,jako jeden ,z elementów.Proszę przekazać P.Beinowi,jeśli jeszcze nie było takiej informacji.

  20. zenobiusz powiedział/a

    http://www.martin-willing.com/nkw/mettenbuch.htm
    Wpis na moim blogu:
    Odnośnie miejsca, gdzie znajduje się źródełko to Mettenbuch.
    Chciałbym skorygować pewne wiadomości na temat objawień Pani wszystkich narodów. Tekst modlitwy został skorygowany przez Kongregację wiary zamiast „ta, która niegdyś była Maryją”. Rzeczywiście mógł wkraść się diabeł do powyższego tekstu.
    http://zenobiusz.wordpress.com/2011/04/19/dr-inz-piotr-bein-szuka-cudownego-zrodelka-z-niemiec-czytelnicyzwlaszcza-z-bawariipomozcie/

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 300 other followers

