Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    7,6 lat pozostało.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Jest gorzej niż myślicie.

Posted by Dzieckonmp w dniu 22 lipca 2011


Ponieważ mam kanał na You Tube gdzie mam trochę umieszczonych kazań ks. Piotra więc zalogowałem się dziś na swój kanał a tam maile z żądaniem usunięcia wszystkich kazań ks. Piotra.

Ja usuwać nie będę ale nie wiem czy jacyś najemnicy mnie nie pobiją.
Naprawdę wstyd mi jest za mój Kościół który chwyta się takich metod działania. Jak ja będę mógł dzieciom opowiadać dobrze o naszym kościele?

Po zalogowaniu sie zacząłem sprawdzać czy wszystko jest. I przeżyłem szok. Ktoś wykasował mi kilka kazań ks. Piotra. np. Rekolekcje w Kutnie nie ma części 7 i 8

To sa bandyckie metody działania nawet nie podobne do Judaszowych.

Z mojego małego śledztwa wynika że zawiązała się jakaś koalicja  Kurii z pewna telewizją aby usunąć filmy z kazaniami ks. Piotra. 3 maja 2011 otrzymałem maila od użytkownika You Tube o nicku darekt6 z prośbą o usunięcie szkodliwych kazań ks.Piotra. Gdy się wejdzie na kanał tego użytkownika to on umieszcza filmiki poprawnej telewizji które mogą zdegradować ks.Piotra.

Oto treść listu jaki darekt6 przysłał w maju

Szczęść Boże,
w związku z KOMUNIKATEM KURII METROPOLITALNEJ W KRAKOWIE W SPRAWIE DZIAŁALNOŚCI KS. DR. HAB. PIOTRA NATANKA:
proszę usunąć wszystkie materiały filmowe.

Gdzie czytamy:
Po zapoznaniu się z przedłożonymi przez oba zespoły sprawozdaniami, Arcybiskup Metropolita Krakowski podjął w stosunku do ks. Piotra Natanka następujące decyzje, mając na względzie dobro społeczności wiernych i samego Duchownego:
w odniesieniu do punktu:

3. Nie zezwolił i nie zezwala ks. Piotrowi Natankowi na publiczne wystąpienia, publikowanie tekstów, rozprowadzanie własnych publikacji (w tym także nagrań video i audio) oraz udostępnianie ich do rozprowadzania przez inne osoby.
oraz punktu:

4. Polecił zamknięcie prowadzonych przez ks. Piotra Natanka, lub za jego zgodą przez inne osoby, stron internetowych ze szkodliwymi treściami oraz doprowadzenie do wycofania wszystkich materiałów, które już są udostępnione w Internecie przez wyraźne wycofanie zgody na ich upublicznianie.

PROSZĘ O USTOSUNKOWANIE SIĘ DO PROŚBY.

Ja nie zareagowałem na tego maila i nie odpowiedziałem. Następnym efektem było zaginięcie na moim kanale 2 odcinków  nr. 7 i 8 z rekolekcji w Kutnie. Po konsultacji z informatykiem wychodzi na to ze dokonano włamania na moje konto i skasowano najważniejsze. O wszystkim dowiedziałem się od internauty który napisał do mnie takiego maila:

Sprawa zaginionych dwóch części filmu
To:bacalublin42Witam serdecznie,Na wstępie informuję że przeglądam sukcesywnie materiały związane z księdzem Natankiem gdyż interesuje mnie mechanizm ogłupiania naszego narodu POLSKEGO. Pochodzę z patryjotycznej rodziny, i wielu z mojej rodziny oddało życie za jej wolność i niepodległość i sprawa Ojczyzny jest dla mnie bardzo ważna. Natomiast zmarli przewracają się chyba w grobie patrząc na takie bezprawie i brak moralności i honoru zarówno tych maluczkich jak i tych ‚jaśnie’ nam panujących.

Ponieważ w żadnych kanałach YouTube nie natrafiłem na materiał 7 i 8 części (Ks Natanek rekolekcje w Kutnie, cz 7/8 HQ) piszę wieć do źródła w celu ich zdobycia.
Ciekawi mnie to dlaczego ich nigdzie nie ma, czy jest to zbieg okoliczności, czy też treści zawarte w nich są poruszające na tyle, że „wielki brat” widzący i analizujący nasze poczynania je wykasował. w każdym razie jestem ciekaw ich treści i chciałbym samemu je przeanalizować.

Oto części usunięte. Bardzo ważne proszę posłuchać

Ks. Natanek – rekolekcje w Kutnie, cz. 7

Ks. Natanek – rekolekcje w Kutnie, cz. 8

Komentarzy 127 do “Jest gorzej niż myślicie.”

  1. KRYSTYNA said

    ALLELUJA I DO PRZODU ! ! !

    • Grze said

      Krótko i na temat od byłego redaktora i dziennikarza.

      Zasada jest prosta – jeżeli masz zezwolenie autora tych materiałów, mogą Ci skoczyć. Za podaniem źródła, możesz cytować. Natomiast nie zmienia to faktu, że YT, jak i FB to faszystowskie narzędzia terroru. Ja podjąłem na FB temat krzyża pod pałacem prezydenckim. Stwierdziłem, że ci wszyscy cwaniacy, którzy robią krzyże z puszek po piwie powinni nasikać na Koran, żeby pokazać, iż mają cojones, bo z chrześcijan łatwo jest szydzić.
      Zostałem – w żartach najpewniej, ale to pokazuje mechanizm i tendencję – „postraszony” zgłoszeniem do moderatora za mowę nienawiści.

      Swoją drogą – nie wiem, czy zauważyliście, że propozycja ustawy SLD o „mowie nienawiści” obejmuje rasę, zboczenia, zdrowie czy coś tam. I już. Zero na temat mowy nienawiści względem wyznania, np. chrześcijan.

      Natomiast jeśli chodzi o materiały PN – osobiście polecam vimeo.com.
      Można wrzucać filmy do 1h. długości, do 500 mb tygodniowo. Warto zrobić kilka kont (kilka osób). Wszystkich nie dadzą rady usunąć. Także na YT. Im więcej nas będzie, tym trudniej będzie im wygrać.

      |Z innej beczki. Dziś powiedzieli w radio, że prokuratura chciała zniszczyć rzeczy osobiste ofiar Smoleńska. Ale pytanie jest proste: dlaczego? Sąd na szczęście wykazał odrobinę rozsądku i niezależności.

      A mechanizm totalitaryzmu jest prosty. Najpierw likwidują tych, którzy pytali, dlaczego, a potem biorą się za tych, którzy pytają – dlaczego zlikwidowano tych, którzy pytali…

      Jak powiedział pewien myśliciel – nie ma takiej niegodziwości, jakiej nie dopuściłby się z pozoru demokratyczny rząd, gdy zabraknie mu pieniędzy. Im zaczyna brakować,….

  2. Promyczek nadziei said

    Chcę poprosić o radę:

    Pewien pan w wieku ok. 60 lat samotny pragnie w m-cu sierpniu uczestniczyć w rekolekcjach w ciszy, bardziej nastawiając się na słuchanie wykładów, prelekcje dot. życia duchowego z możliwością prowadzenia dyskusji.
    Poradźcie coś takiego dla starszego samotnego Pana.
    Każda dobra rada mile widziana

  3. lecslo said

    Krótko i na temat: Kto Boga nie słucha ten słucha złego ducha.

    Promyczek: polecam duchowość karmelitańską

    http://www.domrekolekcyjny.pl/dzial.php?id=45

  4. anulka said

    Pan Jezus wiele razy podkreślał, np. w rozmowie ze siostrą Faustyną, jak ważne jest posłuszeństwo Kościołowi, poddanie się decyzjom przełożonym, nawet jeśli oni czasem nie mają racji (można tu przypomnieć sobie także historię św. Ojca Pio, jak i wielu innych świętych). Przez takie sytuacje Pan nie tylko wypróbowuje osoby, które wybiera do szczególnych misji, ale także może okazać swą wszechmoc i ostatecznie wydobyć większe dobro (z mogłoby się wydawać sytuacji beznadziejnej). Przecież nie zostawi swoich dzieci samych.
    Nie rozumiem dlaczego tak bardzo sprzeciwiacie się decyzjom Kościoła jeśli chodzi o ks. Natanka – jeśli on od Boga mówi to Bóg go obroni, sam sie o niego upomni; ale jak widzę to na razie on nie podporządkowuje się decyzjom Kościoła. Dlaczego???
    Panu Jezusowi nigdy sie to nie podobało!

    • Dzieckonmp said

      nie o wszystkim można wprost napisać. Dlatego nie rozumiesz.

      • anulka said

        Nie, nie rozumiem dlaczego on nie poddaje się decyzjom Kościoła. Ja go nie osądzam, nie twierdze że mówi źle, ale posłuszeństwo Kościołowi jest tu bardzo ważne. Bóg nie zostawia takich osób samych!!! Jeśli on się temu nie podporządkowuje to tak jak gdyby stawiał się ponad autorytetem Kościoła (tacy też byli). Nawet jeśli Kościół chciałby wydać inną opinię o nim, o jego naukach, to fakt nieposłuszeństwa mówi sam za siebie.

        • monitorpolski said

          A jeśli Lucyfer jest przełożonym, to też trzeba się poddać jego decyzjom? Przecież nawet Papież może podlegać krytyce – jeśli zagrożona jest jedność Kościoła. Pamiętaj, że schizma była faktem.

        • anulka said

          Co, albo kto w takim razie ma być kryterium naszego rozeznania? tylko nasze sumienia? kogo mamy słuchać jeśli nie Kościoła? przecież nasze sumienia powinny być formowane w oparciu o Kościół i o Jego naukę.

          Uważam, że trzeba zawierzyć Bogu i pozwoli działać Jemu samemu. Nie możemy sami wydawać sądów o tym, kto jest przełożonym – w sprawie ks. Natanka nie decyduje jedna osoba.
          W historii Kościoła możemy napotkać na różne osoby, ale Bóg ostatecznie zawsze zwycięża. Modlitwa z całkowitym zawierzeniem Bogu i posłuszeństwo! mogą zdziałać prawdziwe cuda.

        • monitorpolski said

          Biblii. Jak widzisz, że przełożeni kościelni pracują dla szatana to przecież nie zaczniesz słuchać szatana! Sądzę, że to Duch Święty przez ks. Natanka daje nam znać, że się źle dzieje w kurii krakowskiej.
          Przecież to jest kapłan, a nie jakaś przybłęda.

        • Łukasz said

          Kościół jako instytucja, nie jest organizmem idealnym. Kościół jako wspólnota,czyli Duch Boży w nas, już tak. Czy kościół instytucję-należy zawsze słuchać? instytucję, która zabijała, paląc na stosach,sprzedawała odpusty za pieniądze… – Anulko ,czy jeśliby ktoś z kościoła – instytucji, najwyższy inkwizytor, rzekł do Ciebie ” Masz tę pochodnię i podpal tego człowieka” wykonałbyś to,zagłuszając sumienie ? bo myślę, że aby zabić człowieka trzeba je zagłuszyć.Wiec chyba nie zawsze należy słuchać kościoła bo instytucje tworzą ludzie, a ludzie się mylą. Kościół-instytucja się zmienia…wedle tego co zapisane jest w tych orędziach o Ostrzeżeniu, kościół nas zdradzi, zdradzi obecnego papieża, a na jego miejscu zasiądzie fałszywy prorok, który będzie sterował kościołem -instytucją, czy wtedy też mamy poddawać się jego decyzjom, dokąd nas to zaprowadzi? Czuwajmy bo prawdziwy Kościół to my w Duchu Bożym, a bram tego Kościoła szatan nigdy nie sforsuje. Może się mylę -jeśli tak to niech Bóg mi wybaczy i wy tez, że błądzę,jednak pragnę postępować tak jak dyktuje mi serce

        • monitorpolski said

          Tym bardziej, że ludzie, o których mowa są syjonistami wiadomego pochodzenia! To jest infiltracja przez satanistów i ksiądz Natanek właśnie nam o tym mówi!

        • marek said

          Nie ma czegoś takiego jak kościół instytucja, w Biblii to pisze. To przecież sam Jezus ustanowił w Kosciele nauczycieli, proroków, apostołów. Kościół się nie zmienia, to ludzie, którym się Kościół nie podoba odchodzą z Kościoła i zakładają swoje dziwactwa. To najlepsza droga do odejścia z Koscioła, która idziecie.

        • Pokój said

          Ależ oczywiście że jest.
          Jest Kościół jako wspólnota i kościół jako instytucja – dowodem tejże instytucjonalności jest chociażby prawo kanoniczne.

        • hjk said

          @pokój
          masz racje i na tym polega sfixowanie niektórych, ze mylą Kościół – duchową wspólnotę z kościołem – instytucją – organizacją wcale nie taką duchową, jak by sie mogło zdawać :-)))). Stąd sa różne trudnosci, z największą na cele – schizofrenią wspólnoty i instytucji, ich „rozmijaniu się” mówiąc delikatnie…

        • marek said

          Czy wy naprawdę nie widzicie, że nieposłuszenstwo jest grzechem? Podajcie jeden przyklad, w którym nieposłuszeństwo władzom Kościoła doprowadziło do dobra. Przykład z Lucyferem jest beznadziejnie głupi. Nie mówuimy o posłuszeństwie szatanowi lecz o posłuszeństwie Kościołowi.

          Jeśli podacie choć jeden przekonacie mnie do Natanka

        • Łukasz said

          Tak, możliwe, że się mylę – to bardzo trudny temat, jednak swoje zdanie w tej dyskusji opieram głównie na słowach orędzia o Ostrzeżeniu, w których sam Pan Jezus mówi, że kościół go zdradzi, że zostanie przejęty przez fałszywego proroka i zwiedzie wielu ludzi. Kocham kościół bo dał nam możliwość korzystania z sakramentów, ale jeśli te orędzia są prawdziwe (o czym się niebawem przekonamy) to powinniśmy czuwać by rozpoznać fałszywego proroka.

        • fanka said

          tak tu widzimy owoce owych falszywych oredzi. odstepstwo od kosciola i bunt.

        • Dzieckonmp said

          Zastanawiałas się czasem kto odstępuje od Kościoła?? Czy aby dobrze zdiagnozowałaś sytuację?? Może się jednak mylisz oceniając tak sprawy. Dla mnie odstępcą jest ten kto służy szatanowi kto dąży do osłabienia wiary, kto tępi pobożność a nie reaguje na jawne głoszone herezje typu Jezus jest naszym sługą, in vitro to nic szkodliwego, a Krzyż nie powinien być w miejscach publicznych.Herezją jest układanie liturgii usunięcia Krzyża, jawne popieranie i należenie do masonerii.

        • marek said

          Łukasz, spróbuj oprzeć swe zdanie na logice, a nie tylko na orędziu. Ile już było takich co robili inaczej niż chce Kosciół.Oni skończyli poza Kościołem, aKościół ciągle istnieje. Ucz sie na cudzych błędach, nie swoich.

        • fanka said

          dla mnie jasne jest ze ten kto nie uznaje decyzji kosciola jest odstepca.
          co wiecej grzeszy
          2. GRZECHY PRZECIWKO KOŚCIOŁOWI:

          brak zaangażowania w życie Kościoła;
          krytyka Kościoła bez poczucia współodpowiedzialności;
          odrzucenie oficjalnego nauczania Kościoła;
          odrzucenie lub lekceważenie sakramentów św.;
          wprowadzanie podziałów, niszczenie jedności;
          niezachowanie postu;
          nieposzanowanie dnia świętego.

        • marek said

          Masz rację Dzieckonmp odstępca służy szatanowi. ciagle różni ludzie odstepuja od Koscioła. Kto wierzy w ostrzeżenia, też mu sie Kościół nie podoba.

        • Dzieckonmp said

          Tak dla mnie takim odstępca jest np.ks. Sowa czy bp.Pieronek

        • fanka said

          1. GRZECHY PRZECIWKO BOGU:

          brak zaufania w Bożą miłość do mnie;
          ciągłe narzekanie na życie;
          pycha: wiara w swoją moc, a nie moc Boga;
          zaniedbywanie modlitwy;
          powątpiewanie w istnienie Boga;
          świadome nadużywanie Imienia Bożego

        • anulka said

          Myślę podobnie, nieposłuszeństwo Kościołowi nigdy nie przyniosło dobrych owoców.
          Zdaję sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach musimy być szczególnie czujni i wrażliwi na zło i że wiele złych rzeczy dzieje się także wewnątrz Kościoła, ale są pewne prawdy które są niezaprzeczalne i potwierdzane w ciągu całej historii Kościoła jako właściwe. Sam Pan Jezus był posłuszny aż do śmierci i przez to uczy nas posłuszeństwa. Posłuszeństwo zawsze było sprawą priorytetową, a nawet kluczową w życiu świętych.
          Jeśli sami decydujemy o tym że będziemy nieposłuszni to stawiamy się ponad tym wszystkim, ośmieliłabym się powiedzieć, że nawet ponad samym Bogiem – bo Kościół jest ustanowiony przez Jezusa.
          Nie ograniczajmy Boga w Jego mocy i działaniu – ostatecznie to On kieruje Kościołem, nawet jeśli nie wszystkie osoby które się w nim znajdują są powołane przez Niego to i tak do Niego należy ostatnie słowo.

        • marek said

          ” in vitro to nic szkodliwego, a Krzyż nie powinien być w miejscach publicznych.Herezją jest układanie liturgii usunięcia Krzyża, jawne popieranie i należenie do masonerii.” Kościół tego nie głosi. Pokaż mi gdzie to pisze, że Kościół to głosi.
          Głoszą to niektórzy ludzie, a nie Kościół.
          umiej to rozróżnić

        • fanka said

          drogie dziecko nmp. powinienies porozmawiac ze swoim spowiednikiem. bo to co wypisujest to stapanie po bardzo kruchym lodzie

        • Dzieckonmp said

          nie jeżdżę na łyżwach.

        • marek said

          :Tak dla mnie takim odstępca jest np.ks. Sowa czy bp.Pieronek” do tego masz pełne prawo wiec walcz konkretnie z nimi a nie z Kosciołem.. co z pozostałą częścią mojego postu? Co o tym myślisz?

        • Dzieckonmp said

          Napisałeś tak: „n vitro to nic szkodliwego, a Krzyż nie powinien być w miejscach publicznych” . Więc nie ma z kim dyskutować. Postawiłeś się sam poza Kościołem.

        • fanka said

          do dziecka:

          4 Kim jesteś ty, co się odważasz sądzić cudzego sługę? To, czy on stoi, czy upada, jest rzeczą jego Pana. Ostoi się zresztą, bo jego Pan ma moc utrzymać go na nogach.

        • Dzieckonmp said

          Ja wiem że to cudzy sługa ale jednocześnie wiem że pełni zaszczytne funkcje w moim Kościele na którym mi bardzo zależy aby nie zginął a żył wiecznie. Jest moim obowiązkiem troszczyć się o mój Kościół, Kościół Jana Pawła II, Benedykta XVI, Kościół Wyszyńskiego czyli inaczej Kościół Pana Jezusa.

        • fanka said

          nie wiem co to za ‚twoj kosciol’

          jest jeden kosciol ktory swoja moca podjal decyzje o suspendowaniu Natanka.
          do tego kosciola naleza najrozmaitsi ludzie. jezeli chce sie byc w tym kosciele to sie uznaje jego decyzje. a jak sie nie uznaje tych decyzji to sie w kosciele nie jest.

          2. GRZECHY PRZECIWKO KOŚCIOŁOWI:

          brak zaangażowania w życie Kościoła;
          krytyka Kościoła bez poczucia współodpowiedzialności;
          odrzucenie oficjalnego nauczania Kościoła;
          odrzucenie lub lekceważenie sakramentów św.;
          wprowadzanie podziałów, niszczenie jedności;
          niezachowanie postu;
          nieposzanowanie dnia świętego.

        • Dzieckonmp said

          Jestem zaangażowany
          Nie krytykuję Kościoła tylko poszczególne osoby
          Nie odrzucam nauczania papieża
          Nie odrzucam sakramentów Świętych
          Nie wprowadzam podziałów, tylko posiadam troskę o prawdziwy Kościół
          Zachowuje post
          Szanuję dzień Swięty

          Nie wiem co chciałaś tym wpisem osiągnąć

        • marek said

          „Napisałeś tak: „n vitro to nic szkodliwego, a Krzyż nie powinien być w miejscach publicznych” . Więc nie ma z kim dyskutować. Postawiłeś się sam poza Kościołem.”

          czy Ty jesteś nierozgarnięty???
          przecież to Twoje słowa , myślisz, że to Kościół je wypowiedział. Ja chciałem, żebyś mi pokazał gdzie, bo nie wiem.

          „Nie krytykuję Kościoła tylko poszczególne osoby”

          chyba nie wiesz w takim razie co to Kościół, wydaje Ci się że to Ty Bóg i papież i jeszcze twoi koledzy z internetu.

        • lecslo said

          Posłuszeństwo samo w sobie nie jest dobre czy złe – co wy wypisujecie ? Siekierą możesz zabić a możesz i drzewa narąbać. „Zgoda buduje” jak brzmiało hasło obecnego prezydenta Polski, a ja zapytam: Zgoda w czym ? Bo i zgoda i solidarność może być w złym dlatego papież powiedział „Nie ma solidarności bez miłości”.

          Fanka toś ty ponoć prostak jesteś jak sama nie dawno pisałaś w odpowiedzi do mnie a takich trudnych słów używasz jak „suspendowany” przepraszam ale wychodzi na to że jesteś taka jak Ci wygodnie w danym momencie co kłóci się z chęcią dążenia do prawdy. Nie chcę tu wchodzić w dyskusje osądź to w swoim sumieniu. Argumenty które podajesz nie są jednoznaczne równie dobrze można zarzucić o. Rydzykowi że dzieli Kościół i „niszczy jedność”. Co do Natanka – krytyka postępowania biskupów i wzywanie ich do nawrócenia to niszczenie jedności ? Jeśli tak, to uważam że jest to niszczenie jedności złej. Naszą powinnością jest napominanie innych nawet biskupów lecz nieszczęsne jest utożsamianie tego napominania ze złością czy buntem bez świadomości własnej grzeszności.

          Niewątpliwie zarzutem dla Chrystusa i apostołów było to że „niszczą jedność” i wprowadzają niepokoje. Ba! Nie przestrzegają prawa ! Hańba! Łuskali zboże w szabas (aj waj) ! Przez belzebuba na pewno wyrzucają złe duchy!

          Osobiście wolę gorące kazania ks. Natanka niż słodkie kwieciste homilie jego eminencji kardynała Dziwisza których również słucham lecz czuję że są „letnie” i mniej bogate. A szanuję obu bo są Kapłanami.

          Ludzie kochani. Czy my na prawdę żyjemy w takich czasach gdzie jesteśmy już tak święci że klękać nie musimy do Komunii ? Czy wprost przeciwnie ? Ja uważam że jednym z przykładów kryzysu w Kościele jest istnienie pełnomocnika episkopatu ds. nadużyć seksualnych. Nadużyć !? Jak nie ma prawa używać to jak może być mowa o nadużyciu ?

          Uważam że Kościół idzie drogą niebezpiecznego modernizmu a zatrzymanie i zwrot to proces czasochłonny który mogą przyśpieszyć osoby takie jak np. ks. Natanek a my powinniśmy spokojniej podchodzić do całej sprawy i dyskutować w pokoju a nie obrażając się nawzajem i forsować swój punkt widzenia na siłę. Nikt na tej stronie nikogo do niczego nie zmusza.

        • maria1k56 said

          Łukasz, mnie się wydaje, że te Orędzia o Ostrzeżeniu to prawda. Ale teraz coraz częściej wydaje mi sie, że dużo w nich dziwnych rzeczy. Nie podoba mi się, że krytykują Kościół, w żadnym innym tego nie widziałam.

        • Dzieckonmp said

          Nie potrafimy tego dziś powiedzieć czy prawdziwe. Moja rada to brać sobie do serca to co uważamy za dobre i realizować a czy są prawdziwe to na taką decyzję musimy trochę cierpliwie poczekać. Patrzymy jak się będa dalej rozwijały i sprawdzały w życiu te sprawy o których w nich mowa. Nie panikować, nawracać się , nawracać innych, modlić się i czekać.

        • Pokój said

          Poczytaj chociażby widzenia Księdza Don Ottavio Micheliniego „Orędzia Pana Jezusa do kapłanów”
          Dowiesz się co to znaczy „krytykowanie Kościoła” 😉

        • maria1k56 said

          dzieckonmp a nie boisz się odpowiedzialności, jaką wzięłaś na siebie rozpowszechniając to czego nie jesteś pewna? Może są dobre, dużo mi sie tam podoba, ale jak są złe i ludzie w nie uwierzą i pójdą za nimi za bardzo? Twoja rada jest dobra, napisz ją na początku, w każdym wprowadzeniu

          lecslo – każdy człowiek powinien się wciąż pozytywnie zmieniać, może Fanka też na lepsze się zmienia?

          Pokój – A gdzie można znaleźć tego księdza?

        • Dzieckonmp said

          Odpowiedzialności się boję ale umacniaja mnie słowa papieża Papież Urbana VIII Urbanus Octavus
          zmarłego w 1644 roku który napisał takie słowa:

          „W przypadkach związanych z objawieniami prywatnymi lepiej jest wierzyć, niż nie wierzyć, ponieważ jeśli wierzycie, a rzecz okaże się fałszywa, otrzymacie wszelkie błogosławieństwa, tak jakby były one prawdziwe. Uwierzyliście bowiem, że są one prawdziwymi.”

        • hjk said

          Sprawa jest delikatna, bo trzeba się zastanowić, czy mamy do czynienia z nieposłuszeństwem kościołowi czy kardynałowi :-))
          czy kościół to kardynał, parafrazując słynną dewize, „państwo to ja” :-)))
          do tego stopnia sprawa jest skomplikowana, bo i ks,Natanek na pewno ma dylemat i ciekawe, jak z tego wybrnie.
          Co do posłuszeństwa to oczywiście nalezy je traktować w sposób religijny, bo wszelkie ludzkie jego sposoby rozumienia zawodzą i patrzac po ludzku ks. Natanek okazałby się frajerem ulegając, a biorąc pod uwagę mętność „sentencji skazujacej”, zostałaby ona wyśmiana w każdym świeckim sądzie :-)))

          Natomiast w sensie religijnym nawet jeśli jest niesłuszna i niesprawiedliwa, i ew. jako taka dlatego jest złem, to poddanie się temu może zostać wykorzystane przez. P. Boga na dobro, bo On ze wszystkiego potrafi wyprowadzić dobro, nawet ze zła, jak powiadał św. Augustyn, bo to pokazuje Jego wszechmoc.

          pewnie jest kilka mozliwych sposobów rozwiązania problemu, np. ks. Natanek moze poprosić jakiegoś znajomego księdza o prowadzenie działań liturgicznych, sam natomiast czasowo już jako „zwykły świecki” może występować dalej, aczkolwiek teraz poza liturgią, itp.

        • marek said

          Sprawa nie jest skomplikowana – kardynał nie zawsze występuje jako reprezentant hierarchii, papież również. Nie wszystkie wypowiedzi papieskie są nieomylne.
          komunikat kurii jest wypowiedzią Kościoła

        • Marek said

          Lecslo – moralnie obojętne są przedmioty jak siekiera, bomba, nóż, a czynności jak kradzież, zabijanie, nieposłuszeństwo to nie

        • Pokój said

          @maria1k56

          Książkę tą ciężko zdobyć w wersji papierzanej.
          W internecie troszku już łatwiej.
          http://www.duchprawdy.com/ks_don_ottavio_michelini_oredzia_I-III.htm

          @Hjk

          Kardynał w swojej osobie niejako z urzędu jest reprezentantem kościoła i z tego tytułu należy się posłuszeństwo kardynałowi.
          Jednakowoż należy rozważyć czy konkretny kardynał z racji swoich poczynań jest jeszcze reprezentantem kościoła.
          Czy jego poczynania sprzeczne z wiarą są przejawem pychy/niezrozumienia/zemsty/złości czy też jakiejkolwiek innej ludzkiej przypadłości, którym wszyscy ulegamy, czy też – o zgrozo – świadomym działaniem.

          Sprawa jest faktycznie delikatna i można ciągnąć tak w stronę posłuszeństwa (argumentując cnotą) jak i nieposłuszeństwa (argumentując obroną wiary przed zgubnymi działaniami) i właściwie zgody tutaj nie będzie.

          Każdy sobie to musi sam rozważyć z czego w tym wypadku wyjdzie najwięcej dobrego, a już na pewno rozważa to sam zainteresowany.

          Jaka jest Wola Boża w tej kwestii to możemy sobie tylko gdybać…

        • Marek said

          Jeszcze ciekawe o posłuszeństwie:

          Papież do kapłanów: Posłuszeństwo jest ważne, mimo że nam się nie podoba

          http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/papiez_posluszenstwo_jest_wazne_mimo_ze_nam_sie_nie_podoba

          „Hierarcha zaznaczył, że jest głęboko poruszony stanowiskiem tej grupy duchownych i nie może się zgodzić z twierdzeniami jakoby nieposłuszeństwo było cnotą. Przypomniał, że w chwili udzielania święceń kandydaci dobrowolnie zobowiązują się do posłuszeństwa swemu biskupowi i Ojcu Świętemu, nawet gdyby owo posłuszeństwo nie było łatwe. ” http://ekai.pl/wydarzenia/x43913/duchowienstwo-obowiazuje-posluszenstwo/

    • POSŁUSZEŃSTWO

      Żyjąc na ziem pośród nas, Pan Jezus podlegał pod uwczesne prawo.
      Faryzeusze i Sadyceusze mieli nad Nim prawo,
      zabraniali Panu Jezusowi a On ich nie słuchał,
      tylko napominał, wytykał ich błedy.

      Dlaczego nie był posłuszny ?
      Dlatego, że wypełniał świetą wolę Boga Ojca.

      Dlaczego Pan Jezus oddalił się od rodziców gdy miał 12 lat ?
      Czy był posłuszny czy był nie posłuszny ?

      Młody 12 letni Pan Jezus wypełniał już wtedy wole Ojca.
      A Duch Święty wyprowadził rodziców i dał Panu Jezusowi 3 dni
      na głoszenie Królestwa Bożego, przez wykładanie Pisma.

      Dzisiejsze nawoływanie do posłuszeństwa ks. Piotra, jest faryzejskie,
      i to nawoływanie i upominanie śmierdzi jak stary zakwas
      na którym chleb już nie wyrośnie.

      Taki kwas trzeba wylać i nastawić nowy.

      Posłuszeństwo, Pokorę i Miłość zdobywa się na kolanach.
      A ja na razie jeszcze nigdy nie widziałem biskupów klęczących.

      A czy ktoś z Was kiedykolwiek widział
      aby biskup, kardynał klęczał na kolanach ?
      Albo chociaż przyklęknął przed Tabernakulum ?

      Księdza Piotra Natanka widziałem, nie raz jak klęczy.
      Wy też widzieliście, więc faryzejskie kwasy, sami zacznijcie klękać.

      Ksiądz Piotr wypełna świętą wolę Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego.
      Jest posłuszny woli Bożej, może czasami troszkę „przegina”
      ale co ma zrobić jak wszystko w koło jest pośnięte jak zdechłe ryby.

      Krzysztof

      • anulka said

        Myślę, że nie można ks. Natanka (z całym szacunkiem do niego) stawiać na równi z Panem Jezusem.
        Poza tym dzisiejszy Kościół w odróżnieniu do faryzeuszów posiada szczególną pomoc w postaci Ducha Świętego – to On sprawia, że mimo wielu burz i prześladowań, a nawet nadużyć ze strony „elity Kościoła”, Kościół wciąż istnieje (Święty).

        Jak już wcześniej wspomniałam wiele świętych, wielkich osób podporządkowywało się Kościołowi (nawet kiedy Kościół błądził) i zawsze były z tego dobre owoce. Często było tak, że zwykli, prości ludzie walczyli w ich sprawie, że zwykli ludzie, prości ludzie nie podporządkowywali się decyzjom Kościoła, ale nigdy święci, tzn. osoby których te decyzje dotyczyły – wręcz przeciwnie – przyjmowali je z wielką pokorą i zawierzeniem Bogu.

        Byli też tacy, którzy się nie podporządkowali (świętymi nie zostali) – są to np. ci którzy są odpowiedzialni za rozłamy Kościoła.

        • lecslo said

          Wiesz co – jak widzę kiedy dzieci komunijne w „białym tygodniu” przystępują na klęcząco do komunii a potem klęczniki są odstawiane i reszta wiernych przyjmuje już na stojąco to mam różne uczucia od gniewu do żalu. To jest jakaś schizofrenia. To już tak jesteśmy „za pan brat” z Bogiem że na kolana nie powinniśmy klękać. „Upadnij na kolana ludu czcią przejęty, uwielbiaj swego Pana, Święty, święty, święty. Klęczymy przed Najświętszym sakramentem a gdy ten sam Bóg jest na ołtarzu i podczas komunii – stoimy albo siedzimy. To nie jest teatr jak niektórzy twierdzą, tylko przeżywanie męki Pańskiej na golgocie i nie jest to symbolika lecz żywy Bóg.

          „Módlcie się na kolanach

          Wielkiego uniżenia i pokory wobec mistycznej, a szczególnie Eucharystycznej obecności Boga uczy nas słowem i osobistym przykładem Ojciec Święty Jan Paweł II: „Aby dać świadectwo o Chrystusie, trzeba się do Niego przygotować. Rodzi się ono bowiem, dojrzewa i uszlachetnia w atmosferze modlitwy,
          owej głębokiej i tajemniczej rozmowy z Bogiem. Na klęczkach! (…) Moi drodzy, lat mi przybywa, więc macie błagać na klęczkach Pana Boga, ażebym temu zadaniu [przeprowadzenia Kościoła w trzecie tysiąclecie] sprostał”. O ogromnej czci i uszanowaniu do największej Tajemnicy naszej wiary – Eucharystii, dowodzą słowa wygłoszone we Wrocławiu, 31 maja 1997 r.: „Jako pielgrzym na 46. Międzynarodowy Kongres Eucharystyczny, pierwsze kroki kieruję do prastarej katedry wrocławskiej, aby z wiarą uklęknąć przed Przenajświętszym Sakramentem -«Chlebem Życia» (por. J 6, 35). Czynię to z wielkim wzruszeniem i sercem przepełnionym wdzięcznością wobec Bożej Opatrzności”.
          Powszechnie wiadomo, że papież Jan Paweł II każdego dnia, na klęcząco, adorował Przenajświętszy Sakrament po jednej godzinie przed i po odprawieniu porannej Mszy Świętej w prywatnej kaplicy. Jego klęcząca, pochylona w wielkiej pokorze i skupieniu postać, robiła zawsze wielkie wrażenie na zaproszonych gościach.
          Jan Paweł II wiąże nierozłącznie kult Eucharystyczny z Maryją, która „przyjmując z wiarą Boży dar, dar Słowa Wcielonego, tym samym znajduje się u początku, u źródeł Eucharystii. Wiara Bożej Rodzicielki wprowadza cały Kościół w Tajemnicę Eucharystycznej obecności Syna w liturgii Kościoła. Tak w liturgii Zachodu, jak Wschodu, Matka Boża zawsze prowadzi wiernych ku Eucharystii”.
          Kościół od samego początku miał świadomość, że gdy pobożność Eucharystyczna słabnie – słabnie i wiara.

          Sobór Trydencki występując w obronie kultu i czci do Najświętszego Sakramentu orzekł: „Nie ma więc żadnej możliwości wątpienia, że wszyscy wierni Chrystusowi według zwyczaju stale przyjętego w Kościele katolickim, mają temu Najświętszemu Sakramentowi oddawać najwyższy kult adoracji (latrid), który należy się prawdziwemu Bogu [kan. 6]. Nie zmniejsza obowiązku uwielbiania to, że Chrystus ustanowił ten Sakrament dla spożywania. Wierzymy bowiem, że w Nim jest obecny ten sam Bóg, o którym wprowadzając Go na okrąg ziemi, Ojciec Przedwieczny mówi: «Niech Mu pokłon oddają wszyscy Aniołowie Boży» [Hbr l, 6; wg Ps 96, 7], któremu upadłszy na twarz, pokłonili się Mędrcy [Mt 2, 11], któremu i sami Apostołowie w Galilei oddali pokłon, jak świadczy Pismo Święte” (Mt 28, 17; Mat 14, 33). Twierdzenie, że nie trzeba klękać przed Bogiem podczas przyjmowania Komunii Świętej, fałszuje pełną prawdę o grzesznym człowieku. Przed nieskończoną Świętością i Majestatem Boga, Aniołowie i niezliczone rzesze Świętych w Niebie „na twarz padają”. Papież przypomina nam odwieczną i niezmienną naukę, że autentyczna pobożność, wdzięczność Bogu i żywa wiara muszą się niekiedy uzewnętrznić, aby w pełni odsłaniały prawdę o wzajemnej relacji między Bogiem a stworzeniem: „«0jciec – jak czytamy – Syna swego dał, aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne» (J
          3, 16). I dlatego św. Paweł pisze: «zginam swoje kolana przed Ojcem, od którego bierze nazwę wszelkie ojcostwo na Niebie i na ziemi» [por. Ef 3, 14] – zginam, ażeby wyrazić wdzięczność za objawienie Miłości Ojca w odkupieńczej śmierci Syna. Zginam kolana zarazem, aby Bóg «według bogactwa swej chwały sprawił w nas przez Ducha swego wzmocnienie siły wewnętrznego człowieka»” (Ef 3, 16). To znaczy że duch nasz wzrośnie tylko i wyłącznie wtedy kiedy ugniemy nasze kolana przed Bogiem.
          Jak ważne są nasze ugięte kolana przed Przenajświętszym Sakramentem ukazuje nam Czcigodny Rycerz Niepokalanej Św. Maksymilian Maria Kolbe: Św. Maksymilian będąc jeszcze chłopcem zwrócił się do swego kolegi : „Uklęknij na dwa kolana, bo gdy będziesz klękał na jednym kolanie Pan Bóg będzie cię za to sądził”.
          Oby pobożne zachowanie Św. Maksymiliana w obecności Pana Jezusa w Najświętszym Sakramencie było wyrzutem sumienia dla wielu katolików, którzy zatracili Dary Ducha Świętego – pobożności i bojaźni Bożej!
          Papież nie tylko słowami, ale i na własnym przykładzie raz jeszcze nam wskazuje w jakim kierunku powinna pójść prawdziwa odnowa Kościoła! Zwracając się do biskupów i kapłanów w Liście o tajemnicy i kulcie Eucharystii Jan Paweł II jeszcze donioślej broni tradycyjnej czci Najświętszego Sakramentu: „Powołaniem naszym jest rozbudzać -przede wszystkim własnym przykładem – wszelkie zdrowe przejawy czci wobec Chrystusa obecnego i działającego w tym Sakramencie
          Miłości (Eucharystii). Niech Bóg broni, abyśmy postępowali inaczej, abyśmy osłabiali tę cześć, «odzwyczajając» od różnych przejawów i form kultu Euchary- stycznego, w którym wyraża się może tradycyjna, ale zdrowa pobożność, a nade wszystko ów «zmysł wiary», będący udziałem całego Ludu Bożego, jak to przypomniał Sobór Watykański II”. Innym razem przypomina: „Bracia i siostry, to Jezus Chrystus «ten sam wczoraj, dziś i na wieki»”.
          W podobnym tonie wyrażał się prefekt Kongregacji Doktryny Wiary, ks. kard. Joseph Ratzinger, ostrzegając wiernych i duchownych przed „prostackim spoufalaniem się z Eucharystią”.
          Czym skończył się modernizm w kościołach Zachodu? Ruiną Kościoła, upadkiem kapłaństwa i neopogaństwem. Nieuszanowanie świętości Eucharystii jest śmiertelną trucizną dla wiary.
          Klękanie miało i zawsze mieć będzie niezaprzeczalną wymowę. Zapatrzeni jesteśmy w pokorną postawę Anioła z Fatimy, który z czołem przy ziemi na kolanach uwielbiał Boga w Eucharystii, mówiąc: „Tak się macie modlić!”

          http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:Rz_jaYHN1UkJ:www.prorocykatolik.pl/documents/FATIMA-OR%25C4%2598DZIEEUCHARYSTYCZNO-MARYJNE.pdf+anio%C5%82owie+na+kolanach&hl=pl&pid=bl&srcid=ADGEESit4wSqXp40xjJ-nKtViiCw8YUl0Crovmf1r5XeJSvmQLOjHvZQ4CcvwljXKm5ESlbhlFCORNhIwjv-N6wMcwXTLj6RUbNW41y7hnLls3EPUneH3Y821_aoUveTlkoSgjHAO1hq&sig=AHIEtbRf7Esgsk4l4fiL30c_FgP9KO5AlQ

        • marek said

          To nie jest wytłumaczenie nieposłuszeństwa, można mieć żal i ja to rozumiem.
          Można go jakoś wyrażać i nawet trzeba, ale taka postawa nieposłuszeńswa i buntu przecież do niczego dobrego nie doprowadzi. Innymi metodami trzeba.

        • Pokój said

          Skoro naśladowanie Jezusa „tak” ale jak chodzi o kwestię posłuszeństwa/nieposłuszeństwa to już „nie” to czytaj o świętym Atanazym Wielkim. Ileż można trąbić. Ludzie douczcie się a później zabierajcie głos…

        • hjk said

          @pokój
          słuszna uwaga, trzeba najpierw się zastanowić, jaki jest sens posłuszeństwa w Kościele, jaki jest jego zakres i granice, a gdzie ono już jest bez sensu i jest tylko realizacją tego czy owego „widzimisię”…
          Posłuszeństwo musi być racjonalnie uzasadnione, nie ma posłuszeństwa dla posłuszeństwa, jedynie zło nie potrzebuje uzasadnienia, bo jego sensem jest ono samo… dobro zawsze ma na względzie jakąś rację, jakiś wyższy cel, a w końcu wskazuje na cel ostateczny – najwyższe dobro – Samego Boga…

      • lecslo said

        Wypada dopowiedzieć:

        „Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie. Wielu powie Mi w owym dniu: Panie, Panie, czy nie prorokowaliśmy mocą Twego imienia i nie wyrzucaliśmy złych duchów mocą Twego imienia, i nie czyniliśmy wielu cudów mocą Twego imienia? Wtedy oświadczę im: Nigdy was nie znałem. Odejdźcie ode Mnie wy, którzy dopuszczacie się nieprawości! Każdego więc, kto tych słów moich słucha i wypełnia je, można porównać z człowiekiem roztropnym, który dom swój zbudował na skale.Spadł deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i uderzyły w ten dom. On jednak nie runął, bo na skale był utwierdzony. Każdego zaś, kto tych słów moich słucha, a nie wypełnia ich, można porównać z człowiekiem nierozsądnym, który dom swój zbudował na piasku. Spadł deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i rzuciły się na ten dom. I runął, a upadek jego był wielki . Gdy Jezus dokończył tych mów, tłumy zdumiewały się Jego nauką. Uczył ich bowiem jak ten, który ma władzę, a nie jak ich uczeni w Piśmie”.

        (Mt 7:21-29)

      • B said

        A kto w posłuszeństwie oddał życie na Krzyżu za Krzysztofa z ks.Piotra za nas wszystkich?
        Był posłuszny wszystkim, we wszystkim. Bo jego Mistrz stał się posłusznym aż do śmierci i to śmierci krzyżowej.

        • Pokój said

          I kto w wieku 12tu lat wystawił Matkę Bożą do wiatru (ewidentne nieposłuszeństwo rodzicom) i poszedł nauczać w świątyni? By pokazać, że trzeba bardziej Boga słuchać niż ludzi?

        • anulka said

          Posłuszeństwo i nieposłuszeństwo
          Autor: św. s. Faustyna
          1) W pewnej chwili powiedział mi Jezus: Idź do matki przełożonej i poproś, żeby ci pozwoliła przez siedem dni nosić włosiennicę i raz w nocy wstaniesz i przyjdziesz do kaplicy. Odpowiedziałam, że dobrze, jednak miałam pewną trudność pójść do przełożonej. Wieczorem Jezus mi się zapytał: Dokąd odkładać będziesz? Postanowiłam przy pierwszym spotkaniu powiedzieć o tym matce przełożonej. Na drugi dzień przed południem zauważyłam, że matka przełożona idzie do refektarza, a że kuchnia, refektarz i pokoik siostry Alojzy jest prawie razem, więc poprosiłam matkę przełożoną do pokoiku siostry Alojzy i powiedziałam żądanie Pana Jezusa. Na to odpowiedziała mi matka, że: Nie pozwalam siostrze na żadne noszenie włosiennicy. Nic absolutnie. Jeżeli Pan Jezus da siostrze siły kolosa to ja pozwolę na te umartwienia. Przeprosiłam matkę, że zabieram czas i wyszłam z pokoiku. Wtem ujrzałam Pana Jezusa, który stanął w drzwiach kuchni i powiedziałam Panu: Każesz mi iść prosić o te umartwienia, a matka przełożona nie chce mi pozwolić. Wtem Jezus rzekł do mnie: Byłem tutaj podczas rozmowy i wiem wszystko, i nie żądam twoich umartwień, ale posłuszeństwa. Przez to oddajesz mi wielką chwałę, a sobie skarbisz zasługę. (Dz.28)

          2) W pewnym dniu w czasie rannego rozmyślania usłyszałam taki głos: Ja sam jestem kierownikiem twoim, byłem, jestem i będę; a żeś prosiła o pomoc widzialną- i dałem ci, i wybrałem go wpierw sam, niżeli żeś mnie o to prosiła, bo tego wymaga sprawa moja. Wiedz o tym, że błędy, jakie popełniasz przeciw niemu, ranią serce moje; szczególnie strzeż się samowoli, niech na najdrobniejszej rzeczy będzie pieczęć posłuszeństwa.(Dz.362)

          3) Mówi Jezus: Kiedy jesteś posłuszna, odbieram ci słabość twoją, a natomiast daję ci moc moją.(Dz.381)

          4) Pogrążyłam się w modlitwie i odprawiłam pokutę; wtem nagle ujrzałam Pana, który mi rzekł: Córko moja, wiedz, że większą chwałę oddajesz mi przez jeden akt posłuszeństwa niżeli przez długie modlitwy i umartwienia.(Dz.894)

          5) Kiedy indziej Pan Jezus mówi:„Większą nagrodę otrzymasz za posłuszeństwo i zależność od spowiednika aniżeli za sama praktykę, w której ćwiczyć się będziesz. Córko moja, wiedz o tym, że chociażby ta rzecz była najdrobniejsza, ale ma na sobie pieczęć posłuszeństwa zastępcy mojego – jest miła i wielka w oczach moich.” (Dz.932)

  5. Kier said

    W dniu 25.06.2011 r. pod namiotem gościł ks. Stanisław Małkowski – legendarny duszpasterz Solidarności, przyjaciel bł. ks. Jerzego Popiełuszki
    http://www.youtube.com/user/ckhopi?feature=mhee#p/f/37/Ja1ZiWy5izU

  6. lecslo said

    Faktycznie jest coraz gorzej:

    Z oficjalnej strony radnego miasta (SLD) Częstochowa.

    „Dnia 20 lipca br. ukazał się w Gazecie Wyborczej artykuł autorki Joanny Skiby, w którym przedstawiony został problem , poruszony przeze mnie w interpelacji, w sprawie nagłośnienia w III Alei NMP. Otrzymałem wiele sygnałów od mieszkańców Częstochowy, którym coniedzielne puszczanie mszy z głośników po prostu przeszkadza. Nie chodzi tylko o kwestię hałasu. Wiem , że Częstochowa ze względu na obecność klasztoru , nie ucieknie od łatki miasta katolicko –pielgrzymkowego, a tym samym permanentna likwidacja tego procederu to jak walka z wiatrakami. Weźmy jednak pod uwagę, iż nasze miasto zaludniają nie tylko praktykujący katolicy ale również ci, którzy do kościoła chodzą sporadycznie, a także ateiści oraz wyznawcy innych religii. I właśnie ci ludzie zwrócili się do mnie o pomoc.

    „Proszę o zaprzestanie puszczania katolickich modlitw przez radiowęzeł przy Al. NMP. Jest to indoktrynacja, która nie powinna mieć miejsca w tak dużym mieście. „

    W odpowiedzi na interpelację wiceprezydent Jarosław Marszałek poinformował mnie, iż „zgodnie z art. 156 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (…) zabrania się używania instalacji lub urządzeń nagłaśniających na publicznie dostępnych terenach miast, terenach zabudowanych oraz na terenach przeznaczonych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe. Natomiast nie stosuje się tego zakazu do okazjonalnych uroczystości i imprez związanych z kultem religijnym, imprez sportowych, handlowych, rozrywkowych i innych legalnych zgromadzeń, a także podawania do publicznej wiadomości informacji i komunikatów służących bezpieczeństwu publicznemu. Działając na podstawie art. 157 ust. 1 ww. ustawy rada gminy może, w drodze uchwały, ustanowić ograniczenia co do czasu funkcjonowania instalacji lub korzystania z urządzeń, z których emitowany hałas może negatywnie oddziaływać na środowisko, ale z zastrzeżeniem ust. 2, który mówi, że nie dotyczy to instalacji lub urządzeń znajdujących się w miejscach kultu religijnego ” . W tej sytuacji, jak trafnie zauważyła Pani redaktor GW Joanna Skiba : „nic nie poradzą uchwały podjęte przez gminę”. Dyskusyjnym dla mnie jednakże pozostaje kwestia, czy miejscem „kultu religijnego” jest klasztor Jasna Góra, czy również Aleje wraz ze wszystkimi okolicznymi kamienicami i sklepikami oraz jak zdefiniować „okazjonalne uroczystości” i czy coniedzielna msza do takowych należy.

    Jednym z pomysłów na alternatywne wykorzystanie głośników, było nadawanie przez nie muzyki poważnej. Uznałem, iż biorąc pod uwagę drastyczny spadek zainteresowania Polaków kulturą (według badań ARC RYNEK I OPINIA w roku 2010 prawie 43% respondentów wykazało brak zainteresowania kulturą, a 29% raczej się nią nie interesowało) puszczanie w Alejach muzyki klasycznej, która, jak wiadomo, powoduje redukcję stresu oraz pomaga w koncentracji, będzie miało korzystny wpływ na mieszkańców Częstochowy. Sesje muzyczne można by połączyć z promocją Filharmonii Częstochowskiej lub informacjami na temat rozmaitych wydarzeń kulturalnych mających miejsce w naszym mieście, aby zachęcić ludzi do udziału w nich. Uważam, iż w ten sposób możemy wpływać pozytywnie na duchowy rozwój Częstochowian. Puszczanie przez publiczne głośniki mszy ingeruje w osobistą sferę życia, jaką jest między innymi wyznanie. Pamiętajmy, iż wolność religijną w Polsce gwarantuje Konstytucja. Dlaczego więc osoby ,nie mające na to ochoty, muszą regularnie słuchać mszy płynącej z głośników?

    Na koniec przytoczę tu ideę złotego środka antycznego poety Horacego – Aurea mediocritas, która zakłada zachowanie we wszystkim umiaru. Również w Jasnogórskim uduchowianiu wierzących i tych, dla których religia ma zupełnie inny wymiar.”

    Świerzy temat poruszony dziś na antenie Radia Maryja podczas „Aktualności dnia” komentarz ks. inf. Ireneusz Skubisia – redaktora naczelnego Katolickiego Tygodnika „Niedziela”:

    http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=26722

    • szach said

      Niech nakażą muezinom np w Fatimie lub Jerozolimie puszczać muzykę poważną z minaretów. Jak ci się dostosują , to my rozważymy u nas. Bo tam o 5 rano budzą CAŁE miasto niemilosiernym wyc.em, i nikomu nie przeszkadza . Ale jak coś katolickiego, to … I pomyśleć, na kogo ci Częstochowianie glosują.

  7. ziarnko prawdy said

    Cala prawda ?
    http://gloria.tv/?media=178226

  8. monitorpolski said

    Sądzę, że to kardynał Dziwisz będzie musiał ustąpić, a nie Wielki Patriota ksiądz dr hab. Piotr Natanek. Uderzenie w księdza miało na celu uciszenie jego wołania o prawdę, a w efekcie przyniesie wzmocnienie 1000-krotne.
    Zawsze tak było, że próba zatarcia prawdy stawała się zgubna dla tych co się tego dopuścili. Można zadać pytanie – co w kazaniach ks. Natanka jest niewłaściwego – czy to, że ostrzega że nadchodzi Lucyfer i że Polska jest w niebezpieczeństwie, czy też to, że mówi o purpuratach z rodowodem z SB i KGB? Co jest w tym złego, że ostrzega Polaków, Kurię – że zagnieździli się w niej zdrajcy? Naturalną odpowiedzią powinno być natychmiastowe dochodzenie, o jakich to agentach służb mówi ks. dr hab. Piotr Natanek. Wszak to ważna sprawa dla Kościoła i wszystkich katolików!
    Kardynał Dziwisz zamiast karać, powinien nagrodzić księdza dr hab. Piotra Natanka za jego pracę naukową i wiedzę na temat inwigilacji Kościoła przez siły satanistyczne. Dlatego powinniśmy napisać wspólny apel aby odwołać suspensę i nagrodzić księdza za troskę o nasz kraj.
    Co jest złego w tym, że ks. dr hab. Piotr Natanek chce osłonić Polskę – nasz kraj, przed nadchodzącym Lucyferem poprzez Intronizację Jezusa Chrystusa na Króla Polski?
    A może Lucyfer zagnieździł się już gdzieś w salach Kurii?

  9. Kier said

    Górale zobowiązują się do krzewienia i praktykowania nabożeństwa pierwszych pięciu sobót miesiąca
    Duchowa mobilizacja na Podhalu

    Górale podejmują zobowiązanie do propagowania i osobistego praktykowania fatimskiego nabożeństwa pierwszych pięciu sobót miesiąca. Inicjatywa ma odnowić jedność duchową Podhala, za którą – jak wierzą – pójdzie duchowa przemiana wszystkich Polaków. Z tą ideą na zaproszenie Sekretariatu Fatimskiego wystąpił Związek Podhalan.

    – Ojciec Święty Jan Paweł II, będąc w Zakopanem 7 czerwca 1997 r., w dzień wspomnienia Niepokalanego Serca Maryi, a zarazem pierwszą sobotę miesiąca, połączył najważniejsze sanktuaria na Podhalu: Krzeptówki, sprawując tam Najświętszą Eucharystię i medytację pierwszosobotnią, oraz Ludźmierz, gdzie odprawił nabożeństwo różańcowe. Tego dnia pokazał nam wszystkim na Podhalu znak jedności dla górali – podkreśla w rozmowie z nami ks. Krzysztof Czapla SAC, dyrektor Sekretariatu Fatimskiego w Zakopanem. Jak zaznacza, w duchowym testamencie dla ludzi Podhala Ojciec Święty Jan Paweł II wskazał na nabożeństwo pierwszych pięciu sobót miesiąca.

    http://www.sekretariatfatimski.pl/

  10. […] 22 Lipiec 2011 o 9:01 pm https://dzieckonmp.wordpress.com/2011/07/22/jest-gorzej-niz-myslicie/ Jest gorzej niż […]

  11. Kier said

    W poniedziałek minęła dwudziesta rocznica śmierci Michała Falzmanna, bohaterskiego inspektora Najwyższej Izby Kontroli, który odkrył największą aferę III RP – Aferę FOZZ. Za dociekliwość zapłacił życiem. Zresztą nie tylko on…
    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/zginal,_bo_naglosnil_sprawe_okradania_narodu_14375

  12. Dzieckonmp said

    czytałem przed chwila wszystkie komentarze jakie były na moim kanale You tube pod kazaniami ks. Piotra.

    Coś strasznego. Nie było ani jednego normalnego. Ludziom już nie pomoże żadna nauka. Jedyne co może im pomóc to wielka wojna. Wojna gdzie będa podcinać gardła jak na filmie z Libii. Wtedy może coś zrozumieją.

    • monitorpolski said

      Nie załamuj się. To robota agentury satanistycznej. Pamiętaj, że oni się przygotowywali przez dziesięciolecia do uderzenia na cywilizację łacińską, mają odpowiednio przeszkolonych ludzi i superkomputery do dyspozycji. Właśnie chodzi im o to by spowodować wrażenie załamania cywilizacyjnego. Jedyną drogą by sprawdzić jakie jest nastawienie ludzi są bezpośrednie rozmowy. A dlaczego nie dasz apelu na blogu byśmy wszyscy spamowali pozytywnymi komentarzami różne kanały i blogi – nas jest więcej!

    • fanka said

      kosciol postepuje jak najbardziej dobrze. juz dawno powinni byli to zrobic.

      kto sie z kosciolem nie zgadza zawsze moze z niego wystapic

      • Dzieckonmp said

        Dobrze postępuje takimi metodami usuwając moje filmy?? Przeciez to bandyckie metody.

        • fanka said

          czy kosciol usunal twoje filmy??

          no prosze cie co to w ogole za dyskusja. Natanek zawieszony i kropka koniec sprawy. nalezy sie z tym pogodzic i uznac

        • Pokój said

          PO namaszczone przez tegoż samego kardynała Dziwisza i kropka koniec sprawy. Należy aborcję, związki partnerskie i in-vitro uznać i pogodzić się z tym?

        • B said

          A ja myślę, że prawa leży po srodku. Fanka ma rację, ks.Natanek zawieszony i trzeba to uznać, ale też mozna „odkręcic” wystarczy trochę pokory tego górala, wszak pokorne ciele dwie matki ssie. (I nie porównuję ks.do cielaka bron Boze :)) Piszę tylko, że można wszystko robić ale roztropniej, mniej ostentacyjnie, wtedy zrobi sie wiecej a tak jak na razie ks.Piotr nie zrobi za wiele…
          Co zrobili z ks.Kiersztynem? Pewnie wiecie, to piszę dalej 🙂
          Ks.Kiersztyn w cichej pokorze zdziałał tak dużo, że trudno to sobie nawet wyobrazić. Pan Bóg kocha pokornych i błogosławi im.
          Dlatego nie wytykajmy osób, bo żadna dusza nie ma prawa krytykować drugiej duszy, ale wskazujmy na czyny, te dobre i te do poprawki.
          Jak już wielkorotnie pisałam ks.Piotr szedł dobrą drogą, ale przesadził ostatnio i to b.mocno i sam sie „podstawił”.
          Aż mnie aż nosi jak Krysia ciagle Kordasową cytuje, to właśnie dzięki tym „orędziom” Kordasowej ks.Piotr strzelił sobie samoboja.Widzicie jaki szatan sprytny?
          A ks.Dziwisz …oj potrzebuje naszej modlitwy i to bardzo! Wspomnę tylko o kolesiostwie z PO i więcej nie dam rady bo mi „ciśnienie” wzrasta! Zamist ich ekskomunikować to się prowadzają po salonach…ale za te złe jego czyny Bóg go osądzi.
          A nas za to, że za mało modlimy się za kapłanów i Polskę, więc? Do Różańców kochani.

  13. Zbyszko said

    Prawda jest jedna, nie ma tutaj relatywizmu. Jeżeli ktoś mówi że białe jest białe to mówi prawdę. Jeżeli Ks Piotr Natanek odkrywa na nam zbłąkanym już w zrelatywizowanym świecie prawdę to wszyscy którzy go krytykują są Judaszami. Nikt im nie zabrania mówić prawdy, dlaczego tego nie robią, mimo że zostali do tego powołani

  14. orkisz said

    to dane osobnika o nicku darekt6 Imię:Dariusz Nazwisko:……… Telefon: ……….. Skype ………….. Gadu-Gadu ……….. Obszary działania: ………. [ musiałem wstawić kropki gdyż za to grozi kara dzieckonmp]

  15. B said

    Bardzo ważne posłuchajcie do końca. http://www.youtube.com/user/ckhopi?feature=mhee#p/f/37/Ja1ZiWy5izU I módlmy sie na Różańcu za Polske! Jest wielu Biskupów którzy chcą Intronizacji. Tu wyraźnie ksiadz mówi o Ks.Natanku, jest JASNO wyjaśnione dlaczego ks.Natanek został tak potraktowany, słuchajcie do końca.

  16. młody said

    Obrzydliwy jest atak na ks.Natanka!Najbardziej boli i wkurza to że niektórzy wierni są przeciwko niemu a wspierają Kurię Krakowską która rozsiewa błędy a czasem i herezje np.(ze Pan Jezus jest tylko ich sługą a nie Królem).Dosyć tego!Katolicy obudzcie się w koncu i stancie po właściwej stronie po stronie Jezusa Chrystusa !!!

  17. B said

    Nieposłuszenstwo Kosciołowi jest grzechem. I nie ma ani jednego przyklad, w którym nieposłuszeństwo władzom Kościoła doprowadziło do dobra. Przykłady do nasladowania: O.Pio, Św.F.Kowalska, R.Celakówna…a Bóg sam obroni Swoje dzieło, zawsze! A my do Rózańców! To „broń” dzięki której Polska zwycieży. Zrozumcie to i nie myślcie o kłótniach między sobą, wojnach, przewrotach, ale o Mocy Bozej i o Rózańcu! Jedno wiem wszyscy tu chcemy dobra, więc jedno nas łaczy, a to jest najważniejsze, wierzę, że kazdy z nas modli sie na Różańcu za Polskę, zachecajmy jeszcze innych, aby było nas jak najwiecej a zwyciężymy, zwyciężymy z Matka Bożą!

  18. donna56 said

    A komu w posłuszeństwie podlegają biskupi? Czyż nie Papieżowi ? A czy Go słuchają? Nie widzę tego. Na 177 Konferencji Episkopatu Polski obradującej w Warszawie w dniach 10-12.12.1980 mając na uwadze wskazania Stolicy Apostolskiej oraz stan odnowy liturgii w naszym kraju, wydała przepisy wykonawcze, które obowiązują duchowieństwo diecezjalne i zakonne. Wszyscy kapłani powinni zapoznać się z listem Ojca św. Jana Pawła II o tajemnicy i kulcie Eucharystii oraz Instrukcją Kongregacji ds Sakramentów i Kultu Bożego z dn.3.04.1980 r. Czyżby biskupi o tym zapomnieli ? Niech popatrzą i słuchają obecnego Papieża i Jemu są posłuszni. Nie ma szacunku stworzenie do swojego Stwórcy. Jego Syn jest profanowany podczas Mszy św. Wyprostowali ludzią kolana, aby nie oddawać czci Bogu. „Tylko szatan nie chciał i nie chce przed Bogiem i Matką Bożą upaść na kolana!”
    Dziwne,ze Kard.Dziwisz nie zrobi porządku z księżmi co są w Fundacji Batorego, tylko stale Ks. Natanek jest karany. Prawda w oczy kole i chodzi w koronie cierniowej. Pocieszmy się , ONA zwycięży!!! Módlmy się za nasze duchowieństwo im potrzeba obrony, taką jest różaniec. Maryja stale prosi o post i modlitwę za kapłanów. Zwycięstwo przyjdzie przez ręce Maryji!
    Króluj nam Chryste!!

    • 🙂

    • fanka said

      od kiedy to nam przychodzi rozliczac biskupow. od kiedy to sluga sadzi swego pana??

      5 Moj. 11;26-28
      ‚Oto ja kładę dziś przed wami błogosławieństwo i przekleństwo. Błogosławieństwo, jeżeli będziecie słuchać przykazań Pana, Boga waszego, które ja wam dziś daję; a przekleństwo, jeżeli nie będziecie słuchać przykazań Pana, Boga waszego, i zejdziecie z drogi, którą wam dziś wskazuję, i pójdziecie za innymi bogami, których nie znacie.’
      1 Sam. 15;22
      ‚Samuel odpowiedział: Czy takie ma Pan upodobanie w całopaleniach i w rzeźnych ofiarach, co w posłuszeństwie dla głosu Pana? Oto: Posłuszeństwo lepsze jest niż ofiara, a uważne słuchanie lepsze niż tłuszcz barani.’
      Iz. 48;17-18
      ‚Tak mówi Pan, twój Odkupiciel, Święty Izraelski: Ja, Pan, twój Bóg, uczę cię tego, co ci wyjdzie na dobre, prowadzę cię drogą, którą masz iść. O, gdybyś był zważał na moje przykazania, twój pokój byłby jak strumień, a twoja sprawiedliwość jak fale morskie!’
      Łuk. 6;46
      ‚Dlaczego mówicie do mnie: Panie, Panie, a nie czynicie tego, co mówię?’
      Jan 14;15,21
      ‚Jeśli mnie miłujecie, przykazań moich przestrzegać będziecie. … Kto ma przykazania moje i przestrzega ich, ten mnie miłuje; a kto mnie miłuje, tego też będzie miłował Ojciec i Ja miłować go będę, i objawię mu samego siebie.’
      1 Jana 2;5
      ‚Lecz kto zachowuje słowo jego, w tym prawdziwie dopełnia dopełnia się miłość Boża. Po tym poznajemy, że w nim jesteśmy.’
      1 Piotra 2;13-16
      ‚Bądźcie poddani wszelkiemu ludzkiemu porządkowi ze względu na Pana, czy to królowi jako najwyższemu władcy, czy to namiestnikom, jako przezeń wysyłanym dla karania złoczyńców, a udzielania pochwały tym, którzy dobrze czynią. Albowiem taka jest wola Boża, abyście dobrze czyniąc, zamykali usta niewiedzy ludzi głupich. Jako wolni, a nie jako ci, którzy wolności używają za osłonę zła, lecz jako słudzy Boga.’
      Kol. 3;20
      ‚Dzieci, bądźcie posłuszne rodzicom we wszystkim; albowiem Pan ma w tym upodobanie.’

      • Andrzej said

        Fanka czys ty swiadek JEHOWY, a moze katechetka ?coraz bardziej podpadasz !!! jak masz problemy to poprostu zapytaj napewno dostaniesz pare dobrych odpowiedzi .Uwazaj bo mam cie na oku

    • anulka said

      W historii Kościoła rzeczywiście możemy dostrzec, że ziemskie władze Kościoła wiele razy błądziły, ale mimo to Bóg zawsze miał ostatnie słowo i wydobył z tego dobro – Bóg, a nie ludzie. Nie stawiajmy się na Jego miejscu, to On kieruje Kościołem. Czasem, aby okazało się jak jest naprawdę potrzeba trochę czasu.

  19. dzwonek said

    Zachęcam do postu o chlebie i wodzie w każdy piątek w swoich intencjach a także za Kościół. Ja swój post ofiaruję Matce Bożej, żeby zaniosła przed tron Boży razem z modlitwami – wedłu JEJ intencji. W sercu czuję że najwięcej takich intencji (z własnej woli) Matka Najświętsza jako pośredniczka, przekazuje Bogu Ojcu właśnie za Kościół Święty.

    • Wiarygodny said

      Witam. Filmy Ks.Piotra z Kutna mają zablokowany kanał dźwiękowy.

      Czy ktoś potrafi to odblokować.
      Zablokowali głos nawet tego linku kilka postów wyżej.

  20. jax said

    NATANEK NIEPOSŁUSZNY ?
    To nie jest prawda. Prześledźcie nakazy jakie zostały wydane w jego sprawie , następnie procedury odwołania jakie podjął Natanek. On zwyczajnie działa na przepisach obowiązujących hierarchię kościelna. Działa ZGODNIE z prawem kanonicznym.
    Ponadto nieprecyzyjne zalecenia Dziwisza powodują, że sytuacja jest jaka jest.
    Natanek NIE wykazał nieposłuszeństwa ale jako historyk biegły w obowiązującym go prawie używa luk , które czynią jego działania zgodne z prawem wyższym wobec tego nie jest nieposłuszny. To po chłopsku sprytne ale i po ludzku godne jako forma obrony. Mam wrażenie że Dziwisz celowo daje tak lakoniczne i nieprecyzyjne nakazy , żeby sprowokować wśród pospólstwa WRAŻENIE NIEPOSŁUSZEŃSTWA. Oczywiście teraz Natanek pracuje nad przepisami żeby mu te nakazy ponownie wsadzić w gardło. Wszystko doprowadzi do większej dezorientacji wiernych i nieświadomych utwierdzi w pozornym nieposłuszeństwie.

    DzieciakuNMP
    Korespondencja jaką otrzymujesz na YT ma na celu złożenie skargi na Ciebie jako na użytkownika, wówczas zablokują Twoje konto lub je wykasują. Ponadto komentarze są celowo podłączane przez określoną ekipę tak aby siać dezorientację. To przykład jaką siłę daje organizacja nawet w niewielkiej sprawie.

    • Pokój said

      Panie Jax. Podpisuję się pod tym co Pan napisał obiema ręcoma. Przy całej dyskusji o moralnych słusznościach/niesłusznościach „nieposłuszeństwa księdza Natanka” całkowicie zapomnieliśmy, że wiele działań wymierzonych w niego nie miało często i jakoby po ludzku – żadnych podstaw w prawie kanonicznym czy też świeckim!
      Jednym zdaniem – były to działania BEZPRAWNE.

    • Andrzej said

      Stokrotne dzieki za prace i wypowiedz!!!!!!!!!
      Przyszla mi pewna mysl po przeczytaniu , Jak wspaniale to sie uklada,
      ZLO,Biskup, partie polityczne,posluszenstwo, rozglos i modlitwa .Dzieki TOBIE BOZE za KS NATANKA i jemu podobnych.Oby ludzie zechcieli sie nawrocic !!!!!!

  21. Zakładajcie swoje archiwa AUDIO i VIDEO.

    Serwery nie są aż tak drogie,
    większy koszty to bieżące koszty utrzymania szybkiego łącza
    do wysyłania plików video, ale i to można przeżyć.

    Ja to przewidziałem i dlatego założyłem swoje na apokalipsa.info.pl
    Celowo nie wchodziłem w YT ani w glorie.tv

    Ale będzie jeszcze gorzej,
    aż w końcu wyłączą internet ze względu na „bezpieczeństwo”

  22. Józef said

    Od kiedy suspensy są ważne jeśli wydający je popełnił publiczne zaparcie się wiary?Krakowska Kuria urządziła tzw mały Asyż, gdzie z innowiercami dyskutowano i się modlono o pokój.Już sam fakt wspólnych modłów jest aktem apostazji.

    Nie wprzęgajcie się w jarzmo z niewiernymi. Cóż bowiem za uczestnictwo sprawiedliwości z nieprawością? Albo co za łączność światła z ciemnością? Lub co za ugoda Chrystusa z Belialem? Albo co za udział wiernego z niewiernymi? I co za zgoda Kościoła Bożego z bałwanami?
    (Św. Paweł Apostoł, 2 Kor. VI, 14-16).

    I. Wyklinamy wszystkich odstępców od wiary chrześcijańskiej i wszystkich heretyków razem i każdego z osobna, jakiegokolwiek są imienia i do jakiejkolwiek sekty należą, i tych, co im wiarę dawają, co ich u siebie przyjmują, co ich popierają i ogółem wszystkich, co ich biorą w obronę.
    (Papież Pius IX, Konstytucja Apostolicae Sedis z dnia 12 października 1869).

    Można się zaprzeć wiary wprost i niewprost. Wprost zapiera się człowiek wiary, gdy się bez ogródki wypiera wiary słowami; niewprost zaś zapiera jej się, gdy pełni takie uczynki, które albo ze swej natury albo ze zwyczaju są wyrazem fałszywej religii np. klękanie przed bałwanem, udział w religijnych obrzędach heretyków (communio in sacris cum haereticis vel infidelibus) itp.
    (Bp Konrad Martin, Katolicka nauka obyczajów, Wyznanie wiary – professio fidei).

    Doszło też do wynoszenia krzyży z sal gdzie odbywały się panele dyskusyjne. Opisał to zdarzenie zgorszony dominikanin.

    Krakowska kuria metropolitalna wstydzi się Krzyża

    Aktualizacja: 2009-09-12 8:26 am
    Z blogu o. Janusza Pydy OP:
    http://www.bibula.com/?p=13846

    Oto jak na temat posłuszeństwa wypowiedziało się nieomylne Magisterium KK w konstytucji Cum ex apostolatus (z 15 lutego 1559 r.) (*) PAPIEŻ PAWEŁ IV
    PAWEŁ BISKUP,
    Sługa Sług Bożych. Na wieczną rzeczy pamiątkę.

    Na mocy powierzonej Nam przez Boga (pomimo braku zasług z naszej strony) władzy apostolskiej, spoczywa na Nas obowiązek troski o całą trzodę Pańską. Z tego powodu mamy wiernie troszczyć się o tę trzodę i owocnie nią kierować. Winniśmy więc obyczajem dbałego pasterza pilnie czuwać i uważnie zadbać o to, aby nauczycielami błędu nie stali się ci, którzy gardzą tym, że są uczniami prawdy, oraz o to, aby wygnać z owczarni Chrystusowej, tych, którzy w tych czasach pełnych grzechu, na własnej polegając roztropności, świadomie i zgubnie występują przeciwko porządkowi prawdziwej wiary, a przez przesądy i fałszywe wymysły odwracają sposób rozumienia Pisma świętego i usiłują rozbić jedność Kościoła katolickiego, jednorodną zaś tunikę Pańską starają się rozedrzeć.

    § 1. Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest do tego stopnia poważna i niebezpieczna, iż w razie odstępstwa od wiary można się sprzeciwić nawet papieżowi, który pełni władzę BOGA i Pana naszego JEZUSA CHRYSTUSA na ziemi, a nad narodami i królestwami posiada pełnię mocy i wszystko podpada pod jego osąd, on sam zaś na tym świecie przez nikogo nie może być osądzony. Pamiętamy ponadto, że gdy zagrożenie jest poważniejsze, to należy mu się pełniej i usilniej sprzeciwić, aby fałszywi prorocy, albo tacy, którzy posiadają również władzę świecką nie mogli zgubnie usidlić prostych dusz, a niezliczonych ludów poddanych ich trosce duchowej bądź władzy doczesnej iżby nie mogli wraz z sobą zwieść ku zatracie i potępieniu, aby nigdy nie dała się ujrzeć ohyda spustoszenia na miejscu świętym, o której jest mowa od Daniela proroka. Chcemy więc wypełnić nasz pasterski obowiązek i wyłapać (o ile z Bożą pomocą będziemy mogli) lisy rujnujące winnicę Pańską, a wilki powstrzymać poza owczarnią, abyśmy się nie okazali niemymi psami, które nie szczekają, abyśmy nie zginęli wraz ze złymi gospodarzami i nie byli porównani do najemników.(…)

    § 6. Dodajemy również, że gdyby kiedykolwiek się okazało, że jakiś biskup, a nawet pełniący obowiązki arcybiskupa, patriarchy, albo prymasa, czy też kardynał Świętego Kościoła Rzymskiego, albo jak to zostało wyżej powiedziane legat, czy też papież rzymski przed dokonaniem jego wyboru do godności kardynała, albo przed wyniesieniem go do godności papieskiej odpadł od wiary katolickiej, albo popadł w jakąkolwiek herezję, wówczas wybór albo wyniesienie tej osoby, nawet dokonane w zgodzie i jednomyślnie przez wszystkich kardynałów będzie żadne, nieważne i próżne. Wybór ten bądź wyniesienie nie może być także uznane, ani nie uzyska ważności czy to na drodze przyjęcia obowiązków, ani przez konsekrację, ani przez objęcie władzy i zarządu wynikających z urzędu, ani przez rzekomą koronację papieską, ani przez uroczyste oddanie czci, ani przez wyrażenie powszechnej obediencji, w żadnym czasie, ani w żadnym razie nie może być uznane za zgodne z prawem. Ponadto taka osoba, awansowana do godności biskupa, arcybiskupa, patriarchy albo prymasa, czy też wybrana do godności kardynała, albo obrana na papieża nie uzyska żadnej zdolności do sprawowania władzy czy też w sprawach duchownych, czy też świeckich, nie może być traktowana, że władzę tę posiada, ale wszystkie razem i każda z osobna z wszelkich wypowiedzi, czynów, działań i decyzji dokonanych przez tę osobę, oraz następstwa tych aktów będą pozbawione wszelkiej mocy, nie będą mieć żadnego znaczenia, ani nie będą dla nikogo normą prawa. Prócz tego wszystkie razem i każda z osobna z osób wyniesionych i awansowanych w taki sposób do swych godności, mocą samego faktu, bez żadnego dokonanego w tej kwestii ogłoszenia będą pozbawione wszelkich godności, miejsc, zaszczytów, tytułów, władzy, urzędów i mocy, nawet gdyby wcześniej nie odpadły od wiary, bądź nie wpadły w herezję, czy też nie popadły w stan schizmy, ani jej nie wzbudziły, czy też nie zostały pochwycone na takim uczynku.

    • Józef said

      Dlaczego takie milczenie nad orzeczeniem nieomylnego Magisterium KK?Chętnie wszyscy wspomagają się prywatnymi objawieniami a może urojeniami, a jak mają nieomylne słowo KK to milczą jak zaklęci. Te orzeczenie stoi wyraźnie za ks Piotrem a nie krakowską Kurią, która popełniła w przeszłości przestępstwo przeciw wierze, które nie można inaczej rozpatrywać jak tylko akt apostazji.

      • Pokój said

        O ile nie byłbym taki radykalny w osądach jak Pan, to jednak przytoczone zdarzenia na pewno w mniejszym lub większym stopniu podważają wiarygodność i dobre intencje tego co przekazuje kuria krakowska.
        Dotyczy to nie tylko sprawy ks.Natanka, ale wielu dziwnych decyzji i działań jakie za ich przyczyną miały i ciągle mają miejsce.

      • Andrzej said

        Do Jozefa, widze ze ciezko pracujesz ,Pan ci wynagrodz !co do twego pytania to daj ludziom troche czasu,prawda w oczy kole musza co poniektorz y wymyslec. Nie czujesz jak ciezko wpros nie mozna dyskutowac bo w jednej wypowiedzi dziesiec tematow i bardzo rzadko jasny prosty jezyk .

  23. pio9a said

    U mnie jeszcze nic nie blokuja:)

    http://www.youtube.com/user/pio9a

  24. Tadeusz said

    Dziś rano zastanawiałem się dlaczego ks.Piotr dostał suspense, i po modlitwie otworzyłem Pismo św. Na psalmie 64 ! Przeczytajcie !

    Co się dzieje ?
    Największa łaska jaką obdarza Bóg jest Łaska cierpienia i Eucharystii.
    I tą łaską cierpienia obdarzył ks. Piotra poprzez suspense !
    Oczywiście media wszystkie leją wodę na ten temat jak to ukarali ks. Natanka
    I większość czytelników tych mediów napełnionych wodą chce sprawdzić co tak naprawdę mówi ks. Piotr, więc zagląda na strony Pustelni gdzie są materiały z kazaniami, i nie tylko tam . I co wtedy się dzieje ? Pan Jezus zamienia wodę nalaną przez media w Olej ! Tak jak na weselu w Kanie.
    Zobaczcie jak Pan zaciągnął całe zło – Media i inne do pracy, oni powoli są tego świadomi co robią ?
    Zaczęli usuwać strony !
    Diabeł kapnął się, że traci dusze i nie przypadkiem mamy wydarzenia w Norwegi zbiegły się z uciszaniem ks. Piotra żeby zainteresowanie poszło w innym kierunku.

    Jeżeli Pan Jezus stoi za ks. Piotrem, a na to wygląda to w najgorszej sytuacji jest ks. Kard. Stanisław.
    Jest między młotem i kowadłem. Między prawdą a masonerią !
    Na naszych oczach może się wypełnić Tysiącletnia klątwa – Jak ?
    Zobrazuje ją analizą historyczną :

    Przyjrzyjmy się dwóm mieszkańcom Rzymu, którzy żyli na dwóch
    biegunach ekonomicznego spektrum. Wyobraźmy sobie tłumy oczekujące na walki gladiatorów w rzymskim Koloseum. Wszyscy pogrążeni są
    w milczeniu, bo w taki sposób oczekuje się cezara. Walki nie mogą się
    rozpocząć bez niego. Kiedy wreszcie Neron pojawia się, wielotysięczny
    tłum wita go gromkim: Ave Cezar! Posiada on większą władzę, prestiż
    i bogactwo niż ktokolwiek inny żyjący w tamtym czasie. Tłumy wielbią
    go jak jakiegoś boga.
    Gdzieś w innej części Rzymu, w całkowicie odmiennych warunkach,
    przebywa drugi mężczyzna. Znajduje się w więzieniu, jest zakuty w kajdany. Swój czas przeznacza na modlitwę i pisanie listów do swoich przyjaciół. Na imię ma Paweł.
    Pierwszy z mężczyzn mieszka w pięknym pałacu. Drugi przebywa
    w obskurnej celi. Jeden posiada wielkie bogactwa. Drugi prawie nic nie
    ma. Pierwszy z nich znajduje się w centrum zainteresowania wielu milionów ludzi. Na drugiego, skazanego na śmierć, mało kto zwraca uwagę.
    Ale 2000 lat później wielu ludzi na całym świecie rozumie, który z tych
    mężczyzn bardziej przysłużył się ludzkości. Dlatego dzisiaj nasi synowie
    noszą imię więźnia, a nasze psy imię imperatora!

    Dlatego tak ważna jest modlitwa za …….

  25. Tadeusz said

    W poprzednią niedziele 17.lipca dostaliśmy konkretne zadanie !
    Ks. Piotr powiedział :
    „Kopiujcie to kazanie, przekazujcie to orędzie ludziom. Dziś mamy uruchomiony system, zastosujmy tą metodę Państwa Podziemnego – Kościoła Katakumbowego do którego was przygotowałem i dałem wam klucze i mechanizmy. Wy już w nim perfekcyjnie funkcjonujecie !”

    Masoni w Wiedniu zdębieli jak zobaczyli czerwonych, a teraz jak słyszą, że będziemy w Berlinie robią wszystko byśmy się tam nie pojawili !
    Pod ochroną Matki Bożej pojedziemy !

  26. Tadeusz said

    Ziarnko Prawdy znalazła ten artykuł więc wklejam i tu do całości.

    Kardynał Dziwisz otrzyma nagrodę im. Kard. Bea, przyznaną przez syjonistyczną masońską organizację ADL
    Aktualizacja: 2010-05-25 10:57 pm
    Metropolita krakowski kardynał Stanisław Dziwisz odbierze jutro w Krakowie Międzyreligijną Nagrodę im. Kardynała Augustyna Bea. – podaje Rzeczpospolita.
    Nagroda imienia kard. Augustyna Bea ustanowiona została przez syjonistyczną masońską organizację “Liga Przeciwko Zniesławieniu” (Anti Defamation League – ADL) – skrajnie antykatolicką organizację żydowską, której celem jest judaizacja społeczeństw chrześcijańskich, osłabianie wiary katolickiej i wpływów Kościoła. Ta założona w Nowym Jorku w 1913 roku organizacja na początku swego istnienia używała pełnej nazwy “The Anti-Defamation League of B’nai of B’nai B’rith“, co wskazywało wyraźnie na założyciela – masońską organizację “The Independent Order ofof B’nai B’rith“, jednak dla celów czysto propagandowych zrezygnowano później z drugiego członu nazwy.
    Kardynał Augustyn Bea był niemieckim jezuitą, który w zasadniczy sposób przyczynił się do rewolucyjnych zmian dokonanych podczas Soboru Watykańskiego II. Razem z żydowskim historykiem, Jules Isaac, był autorem deklaracji Nostra Aetate, przekreślającej całą 2000-letnią tradycję Kościoła. “Deklarcja O stosunku Kościoła do religii niechrześcijańskich Nostra aetate” stała się narzędziem judaizacji Kościoła katolickiego, co czynione było w okresie posoborowym w ramach “dialogu” ekumenicznego i międzyreligijnego, a szczególnie dialogu katolicko-żydowskiego.
    Rola kardynała Bea określona została przez arcybiskupa Marcela Lefebvre’a jako “narzędzie zdrady”. Kardynał Bea kontaktował się bezpośrednio z masońskim lożami w Nowym Jorku i Waszyngtonie, szczególnie z żydowską masonerią B’nai-Brith.
    Kardynał Stanisław Dziwisz był sekretarzem najbardziej rewolucyjnego w historii Kościoła papieża – Jana Pawła II, który w ciągu swojego długiego pontyfikatu znacznie osłabił Kościół, szczególnie w zakresie propagowania fałszywej tezy “wolności religijnej”. Tak jak papież Jan Paweł II cieszył się medialnym przychylnym rozgłosem, nadawanym przez liberalne, żydowskie bądź filosemickie media światowe, tak i kard. Dziwisz otrzymuje nagrody i wyróżnienia od wrogów Kościoła. W swojej diecezji oraz poprzez wpływy w całym Kościele w Polsce, kard. Dziwisz chroni również b. tajnych współpracowników komunistycznego reżimu, działających w Kościele. Wspiera też liberalnych polityków.
    Ks. bp. Stanisław Dziwisz, nie mający żadnego doświadczenia w zakresie kierowania diecezją, został arcybiskupem jednej z najważniejszych archidiecezji, a następnie otrzymał nominację kardynalską od papieża Benedykta XVI, który tym sposobem zastosował stary watykański zwyczaj „degradacji poprzez promocję” (promoveatur ut amoveatur), celem pozbycia się z Watykanu osób mogących stanowić utrudnienie w procesie rewitalizacji Kościoła.

    Poniżej przytaczamy informację z serwisów PAP, dodaną po odebraniu nagrody. Prosimy o zwrócenie uwagi na sposoby argumentowania, typu “zbliżenie chrześcijaństwa z judaizmem” (czytaj: kapitulacja przed żądaniami grup żydowskich), czy też wołającą o pomstę do Nieba wypowiedź kard. Dziwisza (zaznaczona pogrubioną czcionką).
    Nagroda ADL dla kard. Dziwisza
    Metropolita krakowski kard. Stanisław Dziwisz odebrał w środę w Krakowie Międzyreligijną Nagrodę im. Kardynała Augustyna Bea, przyznaną przez Ligę Przeciw Zniesławianiu (ADL, Anti-Defamation League) – jedną z najważniejszych organizacji żydowskich na świecie. Nagroda jest nadawana dla podkreślenia wkładu duchowieństwa w realizację linii II Soboru Watykańskiego, której kwintesencją jest soborowa deklaracja “Nostra aetate”, traktująca o stosunku Kościoła do religii niechrześcijańskich.
    Kard. Dziwisz, dziękując za uhonorowanie go nagrodą, przywołał dokonania papieża Jana Pawła II w dziele zbliżenia chrześcijaństwa z judaizmem. Podkreślił, że dla Karola Wojtyły początkiem “pielgrzymki dialogu” nie była deklaracja “Nostra aetate”, ale przyjaźnie z żydowskimi dziewczętami i chłopcami z jego rodzinnych Wadowic oraz doświadczenia jako świadka horroru Zagłady.
    – Jako biskup Krakowa chciałbym zapewnić, że Kościół katolicki w Polsce pragnie podążać za tym przykładem Jana Pawła II i odważnie odkrywać i odrzucać to wszystko, co czyni nasze życie niezgodne z Ewangelią. Dlatego też z przykrością dostrzegamy, że pomimo tak jednoznacznego nauczania ostatnich papieży na temat właściwego stosunku katolików do Żydów jeszcze nie wszyscy wśród nas potrafili przezwyciężyć w sobie uprzedzenia, urazy i szkodliwe stereotypy – powiedział metropolita krakowski.
    Zaznaczył jednak, że od czasu upadku komunizmu w Polsce “został położony solidny fundament pod wychowanie naszej młodzieży na strażników pamięci zamordowanego przez niemieckich nazistów żydowskiego świata, który przez wieki istniał w naszych rodzinach, miastach, miasteczkach i wsiach”.
    Metropolita zaapelował do żydowskich “partnerów w dialogu” o wsparcie i wyrozumiałość – aby prócz działań godzących w los pojednania dostrzegali także zaangażowanie wielu ludzi dobrej woli.
    – Dziękuję raz jeszcze za tę nagrodę, którą przyjmuję nie tylko w imieniu własnym, ale w imieniu wszystkich moich współziomków i współwyznawców, dla których to nowe braterstwo chrześcijan i Żydów jest cennym darem samego Boga – powiedział kard. Dziwisz.
    Obecny na uroczystości dyrektor Ligi Przeciw Zniesławianiu, Abraham Foxman, podziękował metropolicie za postawę anonimowego księdza, który w czasie okupacji ochrzcił go, ocalając z Zagłady. Rodzina Foxmanów pochodziła z Baranowicz. Uciekając przed nazistami, powierzyli niemowlę gosposi, Polce Bronisławie Kurpi, która ochrzciła go jako własnego syna i wychowywała do 1946 r.
    Patron nagrody – niemiecki jezuita kard. Augustyn Bea (1881-1968) wniósł olbrzymi wkład w powstanie deklaracji “Nostra aetate”; jest uznawany za jednego z najbardziej znaczących ojców II Soboru Watykańskiego. Bea był spowiednikiem papieża Piusa XII. W latach 1960-68 był pierwszym przewodniczącym Papieskiej Rady ds. Popierania Jedności Chrześcijan. Wspierał papieża Jana XXIII w działaniach na rzecz zbliżenia między religiami.
    Zawiązana w 1913 r. w USA Liga Przeciw Zniesławianiu (Anti-Defamation League) jest jedną z najstarszych i najważniejszych organizacji żydowskich na świecie, której celem jest walka z nienawiścią i uprzedzeniami rasowymi wobec Żydów.
    Źródło: Interia, PAP

  27. Tadeusz said

    No to jutro na kazaniu w kościele będzie reklama ks.Piotra Natanka !
    ks. Kard. wystosował list do wszystkich parafii ostrzeżenie !
    A ks. Piotr jest dalej w Pustelni i można dalej oglądać http://christusvincit-tv.pl/

    Chwała Panu !!

  28. marek said

    osoba posługująca się nickiem Marek nie ma nic wspólnego ze mną, w czerwcu dosyć często wypowiadałem się na tym blogu (jako Marek z taką „mordką”)
    oczywiście nick nie jest zastrzeżony, więcej nie będę się nim posługiwał
    raczej nie zgadzam się z tym co wypisuje nowy Marek

    • Marek said

      Nie wiedziałem, tego bym nie zrobił, to zostań dalej Markiem a ja będę Marecki3, takiego kogoś chyba tu nie ma?

  29. Tadeusz said

    I jest dzisiejsze wyjaśnienie ks.Piotra do zaistniałej sytuacji –
    http://gloria.tv/?media=178534

  30. jax said

    W kontekście odpowiedzi Natanka

    http://gloria.tv/?media=178534

    Warto to przemyśleć , sytuacja jest trudna i wymaga podjęcia decyzji. Warto rozeznać w sercu , duszy i rozumie czy Natanek dał przykład godny naśladowania. Czy jego postawa jest właściwa ? Dzisiaj nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Czy lepsze jest wypowiedzenie posłuszeństwa czy pozostanie w posłuszeństwie. Kościół jest w trudnej sytuacji , jest zatruty od środka nie wiem czy taki krok jak wprost wypowiedzenie posłuszeństwa nie spowoduje większego zamieszania i osłabienia kościoła.

    1.Dla jasności uważam , że kapłan powinien to posłuszeństwo ostatecznie okazać taka jego służba.
    2.Jedność Chrześcijan jest ważniejsza niż inne sprawy a w tej sytuacji tej jedności może zabraknąć.
    3.Nie proroctwa inspirujące Natanka obecnie są fundamentem wiary ale słowa Chrystusa – te z Nowego Testamentu – ta nauka nie nowinki.
    4.Kościół z jednej stron jest poważnie zatruty a z drugiej rodzi nowe ruchy charyzmatyczne, głęboką wiarę, objawia cuda jakie Bóg zsyła w obecnych czasach na prostych ludzi.
    5. Natanek jest zdecydowany, określony i kieruje się świętym oburzeniem.
    6.Tylko Prawda nas wyzwoli . Ta prawda jaką głosi Natanek jest prostą ślepą jej formą ale przez to czystą. Imię własne Ducha Świętego to Duch Prawdy.
    7.Chrześcijaństwo jest szykanowane z wielu powodów ten będzie kolejny.
    8.Chrześcijaństwo jest poważnie zagrożone ale KRK nie ma żadnej strategii obrony po za uległym oddawaniem pola, kompromisami, układami i ustępstwami.
    9. Czynnik ludzki przeważa w medialnym wizerunku kościoła tu Natanek przesycony natchnieniem i oburzeniem nie wpisuje się w akceptowany przez przeciętniaków obraz księdza.
    10. Nie ma możliwości żeby w układankę magdlenkową czyli bandę czworga wcisnął się nowy twór ale Natanek może stać się prowodyrem postania czegoś znacznie większego niż nowa partyjka.

    Co z tym zrobić ? Przyznam, że dzisiaj nie wiem – czyli konsternacja.

  31. Mariusz said

    Popieram Ks Piotra Natanka Bożego sługę proroka i wielkiego patriotę. Chwała ci Polsko że mamy jeszcze takich synów. Teraz wiem że Jeszcze Polska nie ZGINEŁA Póki MY Żyjemy Prawdziwi Polacy i Katolicy !!!

  32. marakondes said

    W kontekście odpowiedzi ks.Natanka , uważam, że zły duch jest w tym konflikcie obecny. Jest on również po stronie ks.Natanka. Podobnie jak ks.Natanek lubie posługiwać się językiem konkretnym i nazywać rzeczy po imieniu w duchowej interpretacji. To, ze ks.Natanek może mieć w wielu kwestiach racje nie oznacza, że ma on zawsze rację i sie nie myli. Tak jak ks.Natanek umieszcza konkretne osoby w piekle , tak ja, konkretnie zarzucam ks.Natankowi pychę. Niezależnie czy ks.Natanek ma rację w konflikcie czy nie , odrzucenie nałożonej kary jest wyrazem pychy. Czy Jezus odrzucił krzyż , przecież nie zasłużył na niego. Był pokorny i w tym jego siła. Ks. Natanek wybrał pychę, nie pokorę. Posługując się językiem konkretu, bez roztrzygania kto ma rację, pytam: Czy ks.Natanek wybrał Jezusa czy szatana odrzucając karę. Czy decydowanie o tym kto jest przywiązany w piękle łańcuchami, nie jest wyrazem pychy ? Kto dał prawo ks. Natankowi decydować kto zasługuje na piękło ? Przecież to czarno na białym szatan, herezja!!!! Diabeł tkwi w szczegółach i ślepe zapatrzenie w ks.Natanka nie służy tropieniu szatańskiego inteligetnego i emocjonalnego błędu. Cenie ks.Natanka za bezpośredni język (zło/dobro) i zgadzam się z nim w wielu jego diagnozach, ale nie oznacza to, że jest odporny na działanie złego ducha, co konkretnie pokazałem, zarzucając księdzu błąd pychy.

    • edekw said

      nie oceniaj, poczekaj na wyjaśnienia, ks. Natanek obiecał szeroko wyjaśnić sprawę śp. abp Życińskiego w piekle

      • Dzieckonmp said

        mozliwe że to będzie dziś

      • marakondes said

        nie oceniaj? A co tu oceniać ? Krótkie pytanie i proszę o krótką odpowiedź. Czy ks.Natanek decyduje o tym kto idzie do piekła, kto nie ? Za coś takiego sam bym ks.Natankowi nałożył kare, bo to jest herezja. Można podać argumenty, że ktoś zasługuje na piekło, ale nie można decydować i potepiać bo o tym decyduję Bóg.

        • Dzieckonmp said

          Pamiętaj że siostra Faustyna powiedziała że w piekle jest najwięcej dusz, które nie dowierzały , że jest piekło…
          Więc przypomnę ci że biskup nakazał swoim księżom aby w kazaniach nie straszyć ludzi piekłem a niepokornym zabraniał wygłaszać kazań

        • marakondes said

          Upoważnia to ks.Natanka do zakładania piekielnych kajdan abp.Zycińskiemu ? Powtarzam, zarzucam ks.Natankowi pychę i to uzasadniłem. Jeśli ktoś sie nie zgadza, że to pycha proszę o konkretne argumenty , a nie , powoływac się na słowa s.Faustyna jako usprawiedliwienie.

        • Dzieckonmp said

          Ja widzę pychę u kardynała który bardziej ufa Ludziom (masoneri) niż Bogu. Dla mnie to jest pycha myślenie że z Bogiem poukładam sobie sprawy w starości a teraz trzymam z masonami , pzryjmuję ich dolary i boję się aby ich nie stracić.

        • anulka said

          To co biskup nakazywał księżom to jedno, a to że ks. Natanek ośmiela się mówić kto w piekle się się znajduje to zupełnie inna sprawa – nie ma ani takiego prawa, ani takiej wiedzy (pozostanie to dla nas tajemnicą, aż sami znajdziemy się po drugiej stronie). Nie wolno nam potępiać ludzi, ewentualnie ich czyny, a ostateczna decyzja odnośnie danego człowieka i tak należy do Boga.

        • Radoslaw said

          Tę wiedzę o losie abp. Życińskiego ks. Natanek czerpie z przekazów M. Kordas. Czy to rozsądne? Nie wiem. Pojawia się dużo wątpliwości co do treści tych przekazów. Ks. Natanek powinien być w tym względzie ostrożny i zachować dystans do tak kontrowersyjnych tematów jak los kogoś po śmierci. Pokora nakazuje pozostawić sądy Bogu.

        • Andrzej said

          A ja powiem tak .Czytalem w Echo CHRYSTUSA az 3 razy nie moglem uwiezyc ale wierze ze tak jest . To moja sprawa !. Uzywanie slow ze Natanek wyslal ,przykul itp to jest totalne klamstwo.On tylko powiedzial co bylo juz wczesniej podane do wiadomosci! Zarzut pychy? a ktorz to osadza?BOG
          sie pytam?Natanek decyduje kto idzie do piekla ,TO jest herezja ( padlo takie zdanie )zastanow sie co ty piszesz DUSZYCZKO! PROBUJESZ SIAC ZAMENT ???? grzecznie pytam?
          Padla wypowiedz o watpliwosciach tych przekazow tzn Pani KORDAS ,
          czy moge zapytac jakie to watpliwosci ala konkretnie ,nie lubie wody!
          Radoslaw powiedzial;dozo watpliwosci? oswiec prosze ! jakie?
          MARAKONDES wlancza Pana Jezusa w to wszystko pytajac kogo wybral ks Natanek?
          A ja ciebie pytam MARAKONDES to jeszcze nie wiesz kogo?
          NIE sadz ….! mam nadzieje ze ktos odpowie na moje pytania?

          I zastanowcie sie wszyscy czy JEZUS ma prawo dac przekaz o takiej tresci,mam na mysli ZYCINSKIEGO? cel???? pomyslcie ,ufajcie, zastanowta sie przed wypowiedzia!!!!

      • maria1k56 said

        Ksiądz Natanek wybiera się do piekła?

  33. wojtek said

    W sprawie wydarzeń z Norwegi , media podawały ze to fundamentalista chrześcijański, tymczasem pojawił się filmik na you tube patrzcie na 40 sek i 55 sek , bardzo ładny fartuszek . http://www.youtube.com/watch?v=PA7kUGgwSRY&feature=player_embedded

    • Dzieckonmp said

      A nigdzie nie piszą że własnie w Oslo zaledwie 48 godzin wcześniej Policja prowadziła ćwiczenia na wypadek ataku bombowego. Jakoś dziwnie przy każdym większym zamachu są wcześniej prowadzone identyczne ćwiczenia.
      Tutaj jest nawet filmik z ćwiczeń

      http://tnij.org/mrfm

  34. Andrzej said

    Krzysztof masz u mnie 5.Czytalem wszystkie wypowiedzi ,powiedziales naprawde jasno i tu nie ma dyskusji.DO osoby ktora podpisuje sie Pokoj,!:mam wrazenie ze to wlasnie ci zabardzo douczeni nie za bardzo kapuja !
    A wogole to myslalem ze to dyskusja odnosnie artykulu Jest gozej….! A ja powiem ze jest b .,bardzo,bardzo zle!!!!!!Bez przerwy w wypowiedziach padalo slowo Kosciol,bp Diwisz przedstawiciel tegoz ,czlowiek omylny,grzeszny ,sluga kosciola, nawywijal i poucza ks NATANKA odnosnie Kultu MARYJNEGO i innych. TO on powinien byc zawieszony przez O. Swietego ,ma facet tupetno i chyba mocne plecy np inni jemu podobni,politycy,zydzi i spolka .Czy on sie zastanowil co pisze ? takie lanie wody to politycy umieja!!!.A moze to on chce rozwalic ten koscial ,ja nic nie sugeruje ,gdzie jego odpowiedzialnosc przed Bogiem? Sprawy wyszly na swiatlo dzienne i to on sie powinien tlumaczyc przed B16 za masonerie,szafazy EUCHARYSTI,za bp Pieronka .i inne ?A moze to ?dwaj nieomylni ?
    Pytanie co do niektorych?Czy PAN JEZUS zawsze musi czekac po50 albo 100 lat az ten jego Kosciol uzna to cos o co prosi? Jeszcze jedno co to sa niesprawdzone przekazy? czy poniektorzy mogliby wyrazac sie bardziej precyzyjnie?ps KOSCIOL RK to nie bp DZIWISZ! Jakim prawem mamy przestrzegac nakazow pseudo bp aby zniewazac BOGA ! Czyz nie powiedzial P JEZUS nie pamietam doslownie (idz precz szatanie) do sw PIOTRA? Gdybac to mozemy ale co z tego?za slowa oraz uzywanie
    rozumu ODPOWIEMY przed CHRYSTUSEM

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

 
%d blogerów lubi to: