Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    7,6 lat pozostało.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Budziaszek: Jestem całym sercem z ks. Natankiem

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 sierpnia 2011


Jest to człowiek, z którym się modliłem i będę się modlił – mówi portalowi Fronda.pl Jan Budziaszek.

Jakie jest pana zdanie na temat obecnej sytuacji ks. Piotra Natanka?

– Jest to człowiek, z którym się modliłem i będę się modlił i wszystkich przeciwników ks. Natanka odsyłam do jakiegokolwiek jego wystąpienia i wskazania konkretnej wypowiedzi co powiedział źle. Nie chodzi mi tu o słowa czy kogoś lubi czy nie. Nie jestem autorytetem, jestem małym człowieczkiem, który stara się żyć jak chrześcijanin i z Pismem Świętym obserwować, to co się dzieje na co dzień. Dla mnie autorytetem jest siostra Łucja z Fatimy i to, co Matka Boża jej przekazała i w tym kontekście to wszystko mi się układa. Jestem całym sercem z ks. Piotrem Natankiem. Zdaję sobie też sprawę, że cnota podstawowa to pokora, tylko w walce ze złem musimy być gotowi nawet na śmierć.

Księdza wyświęca biskup, któremu kapłan musi być posłuszny. Ks. Natanek wypowiedział to posłuszeństwo biskupowi.

– Dlatego mówię, że cnota podstawowa to pokora. Porównuję to z ojcem Pio, kiedy z Rzymu przyszło pismo o odsunięciu go od spotkań z ludźmi, to całe San Giovani Rotondo się zbuntowało, że jak to mamy świętego stygmatyka, dzieją się cuda, a ojciec Pio jednakowoż powiedział wtedy, że cnota podstawowa to pokora. Być może ktoś z ludzi straci na tym wszystkim. Jednak plan Boży jest doskonały i nas obowiązuje.

Ale jak się ma tutaj nieposłuszeństwo ks. Natanka do pokory?

– Z jednej strony księży wyświęcają biskupi, a z drugiej strony odsyłam do Fatimy, gdzie siostra Łucja mówi, że szatan się wkradł do grona purpuratów, ale oczywiście nie do wszystkich.

Rozmawiał Jarosław Wróblewski

Źródło: fronda.pl

Jan Budziaszek jest od 1965 r związany na stałe z zespołem Skaldowie.

Jest świeckim rekolekcjonistą i autorem książek: „Dzienniczek perkusisty (część 1)”, „Dzienniczek perkusisty(Część 2)”, „Dzienniczek perkusisty – Odkrycie Ameryki”, „Królewska Droga Krzyża”, „Jan Budziaszek i Jacek Zieliński – Wielkich Polaków Modlitwy za ojczyznę”, oraz kilku książek wydanych w postaci kasety „Jan Budziaszek zaprasza do różańca”, „Do nieba idzie się”, „Medjugorski różaniec”, „Królewska droga krzyża”.

Pomysłodawca koncertu „Jednego Serca, Jednego Ducha”, który odbywa się corocznie wieczorem w dniu Bożego Ciała w Parku Sybiraków w Rzeszowie.

29 czerwca 2006 został odznaczony przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego Kazimierza Michała Ujazdowskiego Srebrnym Medalem Zasłużony Kulturze Gloria Artis[2].

Od 16 do 21 grudnia 2006 przewodniczył rekolekcjom bożonarodzeniowym w miejscowości Żmigród na Dolnym Śląsku.

Koncert „Jednego Serca, jednego Ducha” organizowany corocznie w dniu Bożego Ciała w Parku Sybiraków w Rzeszowie. Pomysłodawcą koncertu jest Jan Budziaszek, który zaraził swoją ideą dwóch księży: Andrzeja Cyprysia i Mariusza Mika.
Koncert ma na celu promocję muzyki chrześcijańskiej, ma zachęcać ludzi do czynnego Wielbienia Boga poprzez śpiew, taniec, wspólną zabawę. Na koncert do Rzeszowa przyjeżdżają ludzie nie tylko z całej Polski, ale także z zagranicy. Każdego roku wydawana jest płyta z nagraniem koncertu.

Komentarzy 70 do “Budziaszek: Jestem całym sercem z ks. Natankiem”

  1. Dzieckonmp said

    Ks. Isakowicz: Kuria krakowska robi błąd nie rozmawiając z ks. Natankiem

    Ta sprawa sama się nie rozwiąże. Na razie są ciosy coraz boleśniejsze z obu stron – mówi portalowi Fronda.pl ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski.
    Szkoda, że nie dochodzi do próby rozmów między diecezją krakowską, a księdzem Natankiem, który zrobił bardzo wiele dla archidiecezji krakowskiej. Ksiądz jest osobą charyzmatyczną i wiele osób się dziwi, że przez tyle czasu archidiecezja nie potrafi znaleźć drogi do porozumienia. Moim zdaniem, to nie jest sprawa czarno-biała, że jest zły ksiądz i dobra kuria. Po dwóch stronach są błędy. Sprawa przynosi bardzo wiele szkody archidiecezji i wielu ludzi wątpi w działania kurii. Moim zdaniem – dla dobra sprawy – kuria krakowska powinna wyjść z propozycją dogadania się z księdzem. To nie jest człowiek głupi. Obronił niedawno habilitację. Działania poprzez dekrety do niczego nie doprowadzą. Nie można za pomocą sankcji tego problemu rozwiązać.

    Wielokrotnie mówiłem, że nie popieram poglądów ks. Natanka. Nie identyfikuję się z nimi, ale też z metodami kurii stosowanymi wobec niego. Ona wydaje rozkaz i żołnierz ma posłuchać, ale to już jest inny czas. To – jak widać – nic nie daje.

    Nieposłuszeństwo ks. Natanka jest oczywiście błędem, ale to już jest spirala, która sama się nakręca. On idzie na całość. Kuria też, i nie chodzi o licytowanie się, która strona popełniła więcej błędów tylko chodzi o dobro ogólne jakim jest archidiecezja krakowska. To się wszystko dzieje na oczach świata. Co mają powiedzieć biedni ludzie, którzy słuchają tego wszystkiego. Dostaję wiele listów i ludzie nie wiedzą po której stronie jest prawda, kto ma rację, a kto jej nie ma.

    Kilka miesięcy temu była beatyfikacja Jana Pawła II. Karol Wojtyła na pewno znalazłby drogę do rozwiązania tego problemu.

    Musi dojść do jakiegoś porozumienia. Kuria idzie błędną drogą nie podejmując rozmów. Na tej wojnie wszyscy tracą. Kuria czeka na rozwój wypadków, ale ta sprawa sama się nie rozwiąże. Na razie są ciosy coraz boleśniejsze z obu stron.

    Obawiam się rozłamu, bo 1400 osób podpisało list w obronie ks. Natanka do nuncjusza. Ks. Natanek ma autentycznie duże poparcie. Może dojść do autentycznej schizmy. Boję się eskalacji konfliktu. Kuria musi znaleźć wyjście z tego impasu – podkreśla ks. Isakowicz-Zaleski.

    fronda.pl

  2. Dzieckonmp said

    10 TYS. MILISIWERTÓW NA GODZINĘ
    Śmiertelna radiacja wykryta w Fukushimie
    Śmiertelna radiacja wykryta w Fukushimie
    Fot. EPAZdjęcia z wnętrza niebezpiecznej elektrowni
    Operator uszkodzonej po marcowym tsunami elektrowni Fukushima wykrył w siłowni wysokie i groźne promieniowanie.
    Ultrawysokie promieniowanie zmierzono między reaktorami nr 1 i nr 2, na dnie wieży wentylacyjnej, podało Tokyo Electric Power Company, cytowane przez CNN.

    Poziom promieniowania – 10 tys. milisiwertów na godzinę – jest wystarczająco wysoki, by jedna 60-minutowa dawka zakończyła się śmiercią człowieka w ciągu kilku tygodni.

    http://www.tvn24.pl/1,1712641,druk.html

    • szach said

      Jak widać świat zapomnial ,w mediach cisza grobowa zapanowala nad Fukuszimą a reaktory dalej dymią ,a ten dym zabija. Polacy żadnych wniosków nie wyciągnęli ani z Czarnobyla,ani z Fukuszimy i dalej planują budowę elektrowni atomowej kiedy inne kraje planują likwidację. Ale już dawno sobie kupiliśmy przyslowie ,że : Polak przed szkodą i po szkodzie glupi. Zresztą tak nas reklamowal Walęsa w Ameryce.

  3. pio9a said

    • Ewa-Barbara said

      http://www.mypolacy.de/aktualnosci/niemcy/wiecej-wystapien-niz-chrztow.html
      w kazaniu Ksiadz Piotr mowi wlasnie o tym.

    • Daję Wam nowe narzędzie, korzystajcie z niego często

      nawet raz w miesiącu, ale za każdym razem odmówcie chociaż
      jeden raz: Ojcze Nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu i Synowi…

      Ten FORMULARZ umożliwia Wam wysłanie prośby o
      zdjęcie kary nałożonej na ks. Piotra Natanka
      do hierarchii Kościoła Katolickiego w Polsce,
      na 62 adresy tylko jednym kliknięciem !!!

      http://www.apokalipsa.info.pl/2011_sierpien.htm

      Tam znajdziecie formularz w obronie ks. Piotra Natanka
      do Prymasa Polski, Episkopatu Polski i Kurii Diecezjalnych.

      Krzysztof z Łodzi

      • benka said

        Dzięki ,już to zrobiłam.
        Niech Panu ,za to co Pan robi , wynagrodzi dobry Bóg.
        Szczęść Boże.

        • Jasko said

          a ja zalecam ostrożność, lepiej samemu wysłać bez pośredników, już ktoś pisał tu kiedyś,że ludzie z pewnego kręgu budują bazę danych. Zwłaszcza ludzie od p. Mieczysławy.

      • lucek said

        Krzysztof POMOCY !!!
        Wczoraj wypelnilam i przeslalam formulasz poparcia dla Ks. Piotra.
        Bylo ponad 140 osob
        Dzisiaj po kilkakrotnych probach (Prosila mnie pani ktora nie ma internetu aby jej wypelnic ) nie mozna formularza wypelnic
        czyzby KTOS ZADBAL O TO ABY NIE WYPELNIAC ????????

        Prosze sprawdz i odpisz

  4. Totus Tuus said

    Ja też jestem sercem z ks Natankiem, ale błędy mogę wskazać (więcej niż 1). Uważam, że ksiądz Natanek nie powinien tak agresywnie atakować kogo popadnie, a skupić się tylko na nauce zawsze zgodnej z nauką Kościoła. Ks Małkowski powiedział, że owieczki szukają pasterza, bo biskupi zawodzą w tej roli i dlatego lgną do ks Natanka. Zgadzam się z tą opinią, dlatego im więcej owiec pójdzie do ks Natanka tym bardziej bym chciał, żeby popełniane było mniej błędów, a poprzednie sprostowane.

    • cox said

      Tak, ale czasami trzeba do kogoś powiedzieć mocno i zdecydowanie- ,,błądzisz!”!

      • Totus Tuus said

        Zgadzam się z tym, że działanie ks Natanka przynosi wiele dobrego, że ten biedny naród w końcu ma jakiegoś charyzmatycznego wodza, ale gdyby tych błędów nie było to kardynał Dziwisz miałby niewiele do gadania w tej całej wojnie, a tak to ks Natanek sam wkłada argumenty do rękawa tym tzw elitom.

        • andrzej said

          Zdzbla by wyciagali a belek u siebie nie widza !Przeczytajcie list z niedzieli jakie argumenty? politycznie poprawnie napisany i co jeszcze? nawet nie chce sie komentowac . Apsolutnie jestem za ks Natankiem w tym sporze i nie szukajmy kurzu bo tamci maja bloto na rekach!!!!

        • Dzieckonmp said

          Zgadzam się z Tobą

        • Promyczek Nadziei said

          Ksiądz Małkowski też teraz mówi, że przyczepili się innych orędzi by do nich zaliczyć te Rozalii Celakówny a więc nie o orędzia tu idzie ale …o Intronizację.
          I mówić, i pisać w obłudniiku, że ks. Piotr tworzy sektę bo głosi jakieś „niedorzeczne królowanie Jezusa” …ręce opadają

          Kiedyś moja śp. babcia mówiła „Boże widzisz, a nie grzmisz”
          Teraz ja mówię ‚Boże, ty grzmisz a ludzie dalej swoje”! 😦

        • lecslo said

          Gdyby nie było „tych błędów” to i by nie trzeba było Natanka w tej „formie” atakującej jak mówisz choć nie wiem kto może uważać że mówienie prawdy jest atakiem chyba tylko faryzeusze…

    • Patriota said

      A nie pomyśleliście ani przez moment, że nawet jesli ksiądz Natanek nie cytowałby tych orędzi to i tak by się przyczepili do niego? Ze znaleźliby prędzej czy później inny sposób albo inny powód? Nawet nie prawdziwy powód ale jakiś i przy odpowiednim nagłośnieniu przez wszystkim wiadome stacje czy tak czy tak „zrobili” by z księdza oszołoma i heretyka. I zgadzam się z Promyczkiem tu nie o te orędzia chodzi ale o Intronizację!

  5. Alaude arvensis said

    Sytuacja jest nieciekawa, jedni Kapłani mówią, że są z Ks. Piotrem inni, że choć rozumieją decyzję Ks. Piotra to oni osobiście postąpili by inaczej, inni jeszcze całkiem odcinają się ale o tych nie chce myśleć teraz, ich mogę tylko polecać Miłosiernemu Bogu.
    Sytuacja staje się coraz bardziej trudna, bo media nie dają na chwile odpocząć, wyciszyć się, przemyśleć, tylko jak na zamówienie podgrzewają temat, a to wyskoczy notatka,że Ks zbuntowany wystosował list do przedstawiciela Watykanu, nie zadając sobie trudu sprawdzenia,że autorem listu są ludzie, wierni i że list powstał jak się nie mylę w marcu a nie po karze suspensy, jak wściekle piszą trendy portale.

    Dlaczego nikt w Episkopacie nie zabierze głosu w tej jakże trudnej sprawie? Czy wszyscy zapomnieli, że sprawa Księdza Natanka to nie jest sprawa jednostki, jakiegoś Księdza z gór? A wierni, którzy starają się żyć w duchu pokory, w duchu posłuszeństwa? To marionetki, którymi ma sterować łonet, tygodnik powszechny tudzież inna powszechna dla sterowanych stacja podająca 24 na dobę swoje sterowniki do masowego rażenia ludzkości głupotą?

    Gdzie się pochowali odważni obrońcy wiary w Episkopacie? Ile będziemy udawać,że kryzys wiary przepowiedziany w Fatimie nas nie dotyczy? Co ma myśleć taki przeciętny Kowalski, który sam sobie jest pozostawiony, bo nie znalazł się nikt, kto by powiedział jasno, że przyszedł czas, w którym przyszło się zmierzyć Kościołowi z antykościołem, o czym mówił sam Papież Jan Paweł II, że przyjdzie taki czas, że Ewangelia będzie musiała zmierzyć się z antyewangelią, a Kościół z antykościołem.
    Może myślą niektórzy,że uda się zamieść kolejną sprawę „wyrywnego ” pod dywan, że następny”wyrywny” straci entuzjazm do „wyrywności” może myślą,że uda się odsunąć prawdę o kryzysie, jednak samego kryzysu wiary nie da się odsunąć, zakłamać i schować, on jest widoczny, odczuwalny.
    Możemy o nim nie mówić, nie myśleć, ale nie zlikwidujemy go w ten sposób.Zgadzam się z wypowiedziami odważnego Ks. Stanisława Małkowskiego,że ludziom brak dziś autorytetów władzy kościelnej, dlatego przylgną do każdego, a drobne błędy nawet usprawiedliwią.Może Księża Biskupi w końcu zrozumieją także i to,że nie chcemy popierać żadnych kompromisów, że widzimy drobne potknięcia, czymże one są wobec jawnie skrywanego otwartego buntu wielu hierarchów?

    Ja też się boję dnia w którym przyjdzie się zmierzyć prawdzie z fałszem i ułudą, nie boję się wybrać prawdy, boję się zobaczyć wielu po stronie fałszu, może czasem i ja myślę sobie,że lepiej,że jeszcze nie nadszedł ów dzień, bo chyba tak naprawdę wielu z nas boi się tej strasznej konfrontacji, tyle,że ona trwa, niejawnie, w zaciszu ludzkich serc ale trwa i toczy straszną walkę sama w sobie, tłumiona przez zafałszowaną rzeczywistość.

    • andrzej said

      Alaude arvensis !dziekuje CI za Twoja wypowiedz ,oby wszyscy tak mysleli !

    • Alaude arvensis said

      Ja nie chce personalnie oceniać żadnego Hierarchy w Kościele, ja pragnę jedynie aby nasi Księża Biskupi wypowiedzieli się w tej i innych trudnych sprawach. Jeśli któryś nawet się uwikłał w grzeszne związki z wrogami Kościoła, niech wyzna swój grzech Bogu, odpokutuje i powróci do jedności, wydając owoce takiego poddaństwa Bogu.

      Doszło dziś do paradoksalnej sytuacji,że wielu Księży wypowiada się w obronie Ks. Piotra ale tylko prywatnie, jak to więc jest, że wszyscy jesteśmy w Jednym Kościele a jedności nie ma? Czy to my mamy wystąpić z Kościoła? Tego chcieliby wrogowie, aby pozostali w nim obojętni, letni, którymi z łatwością będą mogli sterować ale niedoczekanie, bo Matka Boża powiedziała,ze mamy trwać w Kościele, Pan Jezus powiedział, że bramy piekielne go nie przemogą.Rozumieć to nam trzeba,że będą próbować ale daremne ich wysiłki.
      Moją odpowiedzią jest częstszy udział we Mszy Św i modlitwa Różańcowa aby Bóg pokonał wszelkie zło w Kościele Świętym, aby Niepokalana starła głowę węża. Nie oczekuję, by pogonić z Kościoła błądzących ale aby zostało pogonione zło i masoneria. Każdemu nawracającemu się jak Szawłowi okażemy otwarte ramiona ale tylko wtedy, gdy przywdzieje nową szatę Pawła.

      • andrzej said

        Alaude , zaczynasz sie usprawiedliwiac ! oni atakuja listami ,mediami ,wprost wysmiewajac,oczerniajac, uzyje mocniejszego slowa ;zaczynaja BLUZNIC .!!!!
        my sie tylko bronimy. mamy prawo ,to nasz obowiazek bronic PRAWDY jakkolwiek to slowo rozumiesz.Przeczytaj artykul w SLOWIE POwszechnym,jakich slow uzyto jak wysmiano,co za „eksperci” od spraw wiary?
        A propos do KRK zostaje sie przyjety przez chrzest .!!!! AMEN pieczec na duszy,KSIEZA tez tak maja tylko inna.Jest takie powiedzenie ;najlepsza bron to atak i „oni” to stosuja .
        Dzekuje za list iczy wiesz o co chodz z tym wspomnianym kultem NMP,nic nie wiem.wspomnij gdzies tam jak mozesz .KROLOJ NAM CHRYSTE!!!!!!!!!!!!

        • Dzieckonmp said

          A może oni tak atakują na ślepo bo czują że niedługo ich koniec? Przecież zło musi przegrać a królestwo posiądą łaknący i pragnący sprawiedliwości.

        • Alaude arvensis said

          Absolutnie się nie usprawiedliwiam, musiałabym czuć się winna, pokazuję jedynie, że tak jak nakazuje Matka Kościół święty,,nie potępiam nikogo, nie oczekuję, aby mi wyznawano grzechy a liczę na powrót do służby Bogu przez tych, którzy się tej służbie sprzeniewierzyli, pracując na linii wroga.

          Co do kultu NMP w liście, to nie jestem pewna, ale z tego co mówił Ks. Małkowski to chodzi o orędzia zarówno Agnieszki , jak i pani Kordas. Ksiądz Stanisław nazwał je niepewnymi,kilku życzliwych Kapłanów Księdzu Piotrowi tez mówiło o jakichś błędach teologicznych, ja się nie wypowiem na ten temat, bo nie posiadam takowej wiedzy, natomiast te niepewne orędzia Ks. Małkowski nazwał szkodliwymi dodatkami, dzięki którym posłużono się aby „ugotować ” Ks. Piotra.
          To są jak wielu mówi małe drobne uchybienia w porównaniu do zarzutów, jakie Ks. Piotr stawia Ks. Kardynałowi ale jednak są.
          Ja osobiście wierzę,że dobrzy przyjaciele w sutannach pomogą Ks. Piotrowi wyjść z tej sytuacji cało, wiemy już,że dzięki staraniom kilku osób takie działania zostały już podjęte,nam pozostaje modlitwa i wsparcie dla tej jakże ważnej sprawy.
          Nie możemy jednak zapominać, o czym pisałam zarówno jak i ja, jak i wielu innych, że te orędzia mogą okazać się przysłowiowym koniem trojańskim
          Dziś wygląda na to, że tak było. śmiem przypuszczać,że masoni posłużyli się swoimi asami, wykładali je dotąd aż gracz chwycił te karty, które oni podsuwali, i gra potoczyła się według ich planów. Każda próba uświadomienia tutaj,że to może być pułapka kończyła się furią niektórych wątpiących w taki scenariusz, a niewielu zaprzeczy,że wiele osób mówiło wprost o tym,że strona echa, mimo wielu dobrych i pozytywnych tam materiałów prowadziła do szybkiej promocji Ks. Piotra, do podsycania ognisk zapalnych ale z całą pewnością mogę stwierdzić,że ludziom stamtąd nie zależało na nauce, którą głosi Ks. Piotra a jedynie na eskalowaniu konfliktu na linii Kuria- Ksiądz Piotr.
          Pora otworzyć oczy, nie można mówić,że Kuria jest cacy, Ksiądz be, lub odwrotnie, tu Totus Tuus ma rację, tu trzeba ostrożnie podchodzić do wszystkiego.

          Dziś z boku można stwierdzić jedynie, że mają „haki” na Ks. Piotra w postaci tych niepewnych pod względem dogmatycznym orędzi i tym argumentem obalają wszystko, nikt juz nie chce poza mądrymi słuchac,że tu chodzi o wielkie oszustwo w Kosciele, znaleźli możliwość dojścia do Ks. Piotra, skorzystali z niej, i na jej podstawie ukręcili łeb sprawie oskarżeniom pod ich adresem.

        • andrzej said

          Dzieki za prace jaka wkladasz ,za odpowiedz a co do kultu NMP ,ktory rozumie,glosil ks Natanek ,przynajmniej wynika to z listu.pytalem bo nie znam szczegolow.Zoboacz jak sprytnie ulozony jest tekst. Wmieszana NMP,Pan JEZUS ,Aniolowie i Swieci dalej , niezgodne z nauka kosciola , wykorzystujac te slowa i dodajac pare mniej znaczacych mozna ulozyc list chwalacy albo negujacy.jest to czysta manipulacja slowami.To sa moje odczucia!CO do oredzi to: naprawde jestem swiezy, tak jak juz pisalem czytam na tej stronie oraz na echu, wspominana jest Agnieszka, gdzie sa te oredzia?Co do dalszej tresci to musze przyznac ze mnie zaskoczylas! nie bralem takiej mozliwosci pod uwage ,dalas mi szok ,wszystko jest mozliwe, przecie to liski !Co do hakow to raczej bardzo malutkie haczyki. Tonacy brzytwy sie chwyta! Mnie sie wydaje ze powinnismy robic swoje,nie panikowac! nie bierz to do siebie,mowie ogolnie ,PAN dal PAN zabierze ,to wszysko jest uwzgednione w planach BOZYCH,to sa doswiadczenia dla nas,stal w ogniu sie uszlachetnia ,prawda musi zwyciezyc!!!!

    • Dzieckonmp said

      Stanowisko tożsame z moim

    • benka said

      Alaude arvensis – wyjęłaś mi to z ust i z serca .
      Dzięki.
      Czekamy na Bożych pasterzy w narodzie.
      Czekamy na przywódców narodu.
      Czy się doczekamy ??? czy się ostaniemy ???
      P A N I E U L E C Z N A S Z K R A J !!!!!!!!!!!!
      O J C Z E Z B U D U J N A M D O M !!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Pustelnik said

    Ivan Novotny ma 65 lat.Zginie w wieku 90 kilku odjac 25 lat .Oczyszczenie rozpoczelo sie ,,ostrzezenie tuz tuz jak malo czasu mamy na uswiecenie na ratunek bliskich znajomych i nieznajomych i wliczajac rok kwarantanny dany od Boga.

    • Totus Tuus said

      jaki rok kwarantanny? 😐

      • Pustelnik said

        Z ksiazki Ivan Novotny,po ostrzezeniu Dobry Bog da nam rok na poprawe ,.

        • Alaude arvensis said

          to czas miedzy Ostrzeżeniem a 3 dniami ciemności,wielką karą, nikt nie mówi,że równo rok a czas około roku, równie dobrze może to być kilka miesięcy, mowa o tym tez w Garabandal.

        • Alaude arvensis said

          wklejam Ci fragment, w tej książce jest mowa o pół roku kwarantanny

          Gdy ukazał się wszystkim Chrystus
          w otwartym niebie, dał też każdemu poznać, jak widzi jego
          życie, i to w najdrobniejszych szczegółach. Czy możesz wątpić,
          że i ten problem ukazał w dostatecznie jasnym świetle?; podobnie
          pijaństwo, narkomanię, seksomanię i wszystkie inne „manie”, ze
          służbą mamonie włącznie.
          – I co, od razu wszyscy się nawrócili pod wpływem tej wizji,
          tego duchowego wstrząsu…?
          – Tak można powiedzieć. Ale z nałogami i zniewoleniami to
          nie taka prosta sprawa! Wprawdzie w pierwszej chwili wszyscy,
          pogrążeni w najgłębszym żalu, postanowili poprawę, ale Bóg zastosował
          pół roku „kwarantanny”, albo inaczej próby wytrwania
          w tym postanowieniu. No i tu zaczęła się straszna walka ludzi ze
          swoimi słabościami, a z ludźmi – walka mocy piekielnych! Piekło
          chciało odzyskać utracone pozycje i wpadło w niesamowitą wściekłość,
          wykorzystując nawet cień swoich możliwości…

        • Alaude arvensis said

          Powiedziałaś, że Bóg dał ludziom „pół roku próby”, a co
          było potem…?
          – Możesz się domyślić, że było właśnie to, co znaliśmy z objawień
          w Garabandal: próba zakończyła się cudem – wizją świetlistego
          krzyża z czerwonymi smugami światła, wychodzącego
          z miejsc ran Chrystusa. Krzyż wkrótce zniknął, ale pozostały
          „słupy dymu”, które zapowiadał prorok Joel w Piśmie Świętym.
          – I są do dzisiaj?! Miały być niezniszczalne do końca świata!
          – Oczywiście że są. W dzień przypominają rzeczywiście słupy
          dymu albo mgły o niebotycznej wysokości, a w nocy nieruchome
          smugi ognia i światła. Na pewno wybierzesz się w podróż, więc
          będziesz mógł je zobaczyć w kilku miejscach na świecie.
          – No dobrze: „Ostrzeżenie”, „Cud” i… pozostała już tylko…
          „Kara”!

        • Totus Tuus said

          Potwierdzam – praca nad sobą i wychodzenie z grzesznych przyzwyczajeń jest mozolna i trudna. To nie jakieś fiu bździu jak od dotknięcia magicznej różdżki. Wymaga dużo modlitwy zawierającej prośby o pomoc w walce. Jeden brat powiedział mi, że wychodzenie z grzechów i reperowanie swojego ‚ja’ powinno następować jeden po drugim nigdy wszystkie naraz, bo człowiek zgłupieje. Ksiądz-przewodnik też mi powiedział, że współpraca z Łaską wymaga czasu, że musi się to rozłożyć we wszystkich dziedzinach życia. Prawdziwym chrześcijaninem nie zostaje się z dnia na dzień – to długa i mozolna walka z samym sobą i światem i demonem.

        • Pustelnik said

          Pozniej odpisze ,ale ja ten fragment tez napoczatku powstania blogu pisalam.

        • Pustelnik said

          „czy po tym Wielkim Ostrzezeniu bylo tak jak niektorzy zapowiadali:ustawily sie kilometrowe kolejki do spowiedzi wszedzie gdzie tylko znaleziono ksiedza?-Tak ,to sie potwierdzilo .Ksieza padali ze zmeczenia,nawet niektorzy umarli z wycieczenia,ale nie mieli innego wyjscia.Czuli,ze wazy sie wieczny los dusz i oni nie moga zawiesc.-Powiedzialas ze Bog dal ludziom „rok proby”,a co bylo potem…?-Mozecie sie domyslic ,ze bylo wlasnie to ,co znalismy z objawien w Garabandal:proba zakonczyla sie cudem-wizja swietlistego krzyza z czerwonymi smugami swiatla ,wychodzacego z miejsc ran Chrystusa.Krzyz wkrotce zniknal ,ale powstaly ‚slupy dymu”,ktore zapowiadal prorok Joel w Pismie Swietym-I sa do dzisiaj ?!Mialy byc niezniszczalne do konca swiata!-Oczywiscie ,ze sa.W dzien przypominaja rzeczywiscie slupy dymu albo mgly o niepotycznej wysokosci ,a w nocy nieruchome smugi ognia i swiatla.Napewno wybierzesz sie w podroz ,wiec bedziesz mogl je zobaczycw kilku miejscach na swiecie.-No dobrze :”Ostrzezenie”,,”cud” I… Pozostala juz tylko …”..Kara”!

        • Pustelnik said

          Jeszcze jeden fragment.”Wlasnie on bedzie musial przeprowadzic Kosciol przez najwieksza burze Oczyszczenia,uciekajac na 200 dni z Rzymu po trupach kardynalow(widzial to papiez sw.PiusX, ktorego ojciec byl Polakiem,ks. Bosko i wielu innych -mam ksiazke,w ktorej wymieniono kilkanascie osob ,poczynajac od XII wieku).Cieszacy sie darem proroctwa sw ,Jan Bosko twierdzil ,ze Oczyszczenie bedzie trwalo „400 wschodow slonca”. A to dla pokrzepienia serc jeszcze jeden fragment „Wprost przeciwnie -wzrasta ona w Polsce z kazdym dniem ,zwlaszcza od zamachu na Prezydenta i jego ludzi .Wyczuwamy ,ze przebrala sie miara niegodziwosci ,zaklamania ,zerowania pasozytow na ciele Narodu.Ze zaczyna sie budzic ze snu ,jak krolewski lew,potrzasac grzywa na „NIE”,A kiedy skoczy do ataku….nie zatrzyma sie,dopoki nie osiagnie celu!Zeby jednak ten lew byl naprawde lwem ,a nie zwyklym kotem ,potrzeba goracej i wytrwalej modlitwy w najblizszych miesiacach,gdyz tylko Chrystus uznany przez Narod za Krola ,moze tego kota uczynic lwem(!)Malo tego potrzeba dusz -ofiar,czyli ludzi ,ktorzy calych siebie ofiaruja w akcie milosci do Boga i Ojczyzny.Powinni oni powiedziec Bogu :nie boje sie pociskow wroga ani cierpienia(jak ksiadz Jerzy Popieluszko-ma on w tej chwili wielkie zadanie do spelnienia !),ale gotow jestem dla swietej sprawy zniesc i uczynic wszystko ,czego ode mnie Boze zazadasz.Mowiac miedzy nami-ja to powiedzialem Bogu juz dawno”

        • Steven said

          tutaj cała ksiżąka Ivana Novotnego

          Click to access Z-Aniolem-ostat-2xA5.pdf

        • jolly75 said

          Na tronie 31 ksiązki jest o obrazie z objawień Amsterdamskich Pani Wszystkich Narodów, ale czytając książkę o. Bonawentury Meyjera „Ostrzeżenia z zaświatów” wynika, że w te objawienia wplątał się demon:……………………..
          18 stycznia 1977 r. E.: Egzorcyści B.: Belzebub E.: Mów, co masz nam do powiedzenia w Imię Jezusa, Trójcy Przenajświętszej i Najświętszego Sakramentu! B.: (jęczy): Jest książka… Jest ona już kilka lat w księgarniach… Nosi ona tytuł: (wzdycha) “Pani Wszystkich Narodów”. (Die Frau Volker). My demony podaliśmy, że jest to mistyczka, która do tego dosyć wiele cierpiała. Domieszaliśmy tam wiele dobrego, także o wojnie, głodach i katastrofach. Wolnomularze nie wstydzili się nawet użyć imienia krzyża, aby mogła tylko innym zaszkodzić. Tamta u góry nie powiedziała nigdy (wskazuje w górę), że trzeba przyjmować to nowe i iść z duchem czasu. Książka jest z Amsterdamu. Przeczytajcie ją raz. Obrazek z niej jest umieszczony w wielu kościołach. Mówi się tam. (Taka modlitwa: Poślij teraz Twego Ducha itd. ..i na końcu:… niech Pani Wszystkich Narodów, która była dawniej Maryją, będzie teraz naszą Pośredniczką. To ostatnie wymienione zdanie, powinno niejednemu dać do myślenia:…która kiedyś była… Maryją) czy Jej już teraz nie ma? To wykręciliśmy (wymyśliliśmy) my demoni wspólnie z wolnomularzami. Dobrze nam się to udało. Wyciągnęli oni to z niektórych świętych książek i pomyśleli, że musi zostać coś podobnego wykręcone. Ale równocześnie wskazywali stale i wciąż na Kościół, który musi się zbliżyć do modernizmu.
          Później doprowadziliśmy także do tego, że książka ta otrzymała imprimatur. (Belzebub się śmieje: ha! ha! ha! To myśmy wykręcili…’. Do tego mówi się w książce zawsze Pani, a nigdy Matka Boża lub coś w tym rodzaju. A następnie na
          130
          obrazku ta modlitwa… “była kiedyś Maryja” — ha! ha! ha!… kiedyś była dla kościoła, — który w to więcej nie wierzy… dla wielu była tym kiedyś… dla takich, którzy stawiają Jej Dziewictwo pod znakiem zapytania i nie chcą… aby istniało piekło. Małpujemy wiele, to co Ona dla waszego Kościoła czyni. Często małpujemy także mistyków. Naszymi roztropnymi głowami osiągamy wiele!……………….Mam mentlik w głowie…potrafi mi roziwać wątpliwości?

    • Promyczek Nadziei said

      Iwan Nowotny od kilku dni leży przed Najświętszym Sakramentem krzyzem i błaga Boga o rozwój krucjaty różańowej, bo wie, że to ostatnia szansa dana Polsce na ziemi.
      Iwan Nowotny wie, że oczyszczenie już trwa, Iwan Nowotny wie, jak wiele zła na świecie, wie jak bedzie potrzebny On i inni jak ludzie zaczną szturmować konfesjonały
      Iwan Nowotny – wiele można pisac
      Napiszę krótko – módlmy sie za Niego! To cichy prorok naszych czasów, bardzo cichy… bardzo pokorny … bardzo zatroskany o każdą duszę na świecie.

  7. młody said

    Brawo dla Jana Budziaszka za odwagę.

    • lucek said

      Glosu pana Janka bardzo mi brakowalo…..
      Teraz wiem ze nasza droga jestt sluszna. Alleluja i do przodu…
      .DUCHU SWIETY PROWADZ NAS>

  8. KRYSTYNA said

    Nowenna Pompejańska w intencji tryumfu nad światem Najśw. Serc Jezusa i Maryi 15.08.-7.10.2011

    http://www.malirycerze.koszalin.opoka.org.pl/start/index.php/dzielmy-sie-wiara/nowenna-pompejaska/1264-nowenna-pompejaska-w-intencji-tryumfu-nad-wiatem-naj

  9. młody said

    Wszyscy powtarzają teraz że jest rozłam w Kościele (m.in.przez ks.Natanka Małkowskiego etc.) i nieposłuszenstwo a to jest kłamstwo.Nie ma żadnego rozłamu tylko walka Koscioła z antykościołem.Co do nieposluszeństwa to zgadza się jest ale tylko po stronie antykościoła tak wielbionego w mediach liberaralnych.Oni sa nieposłuszni papiezowi i samemu Chrystusowi.Niech oni to w końcu zrozumieją a nie klepią farmazony.Cały Kościół Chrystusowy powinien się zjednoczyćw walce przeciw antykościołowi.Jeden drugiego powinien popierać i bronić.Dobre media mogą w tym pomóc np.Radio Maryja powinno więcej mówić o zjednoczeniu sie Kościoła i walce z niegodziwościami które Go zżerają od środka.Uwielbiam to radio i słucham go codziennie ale mam dwa zastrzeżenia do niego.Pierwsze dlaczego głosno nie bronią ks.Natanka i ksiezy mu podobnych choc sam ks.Natanek broni RM i drugie dlaczego sa przerywane połączenia telefoniczne albo zmieniany jest temat wtedy gdy jakiś słuchacz zaczyna czytać fragment objawień Maryjnych czy Pana Jezusa?To mi się bardzo nie podoba.RM jest ostatnim medium który można by nazwac tchórzami.Niestety w tych dwóch w/w przypadkach tak jest nad czym boleję.Mam nadzieję że się to zmieni.

    • andrzej said

      MLODY ,nie wiem czy ty mlody czy nie ale fajnie napisales, napewno PANU to sie podoba! Chcialbym dodac ze ks NATANKA juz sie posadza o rozlam(alez to brzmi fatalnie bez polskiej trzcionki) on be a oni sprytnie od polemiki ,zblizen tylko z kim? nie bede wymienial jakze oni daza do jednosci KOSCIOLA.
      Zastanow sie przez powiedzmy 18 wiekow co stalo sie z KOSCIOLEM ,jakie rozlamy A tu nagle zwrot nie tylko chca zjednoczenia ale rowniez wciagaja inne religie!
      Ublizajac BOGU wprost ! ZA jaka cena ?jaka? efekty widzimy po kosciolach i to jest mowa ze w trosce o KOSCIOL.TO jest tupet!!!!!!!!!wprost zniewazajac Najswietszy SAKRAMENT !!!!!!!! i nie tylko!!!!!

  10. Pustelnik said

    Teczowi jada do Berlina .Rycerze szykowac sie do obrony papieza!

  11. bonawentura said

    Ufam całym sercem Jezusowi,który powiedział, że XPiotr swoim cierpieniem i nieposłuszeństwem wrogom Jego Kościoła właśnie ZJEDNOCZY KOŚCIÓŁ CHRYSTUSOWY/ten według Jego WOLI I Ojca Przedwiecznego–komunia na klęcząco i do ust,bez szafarzy świeckich,w prezbiterium żadnych kobiet, adoracja tylko na klęcząco i z Jego kapłanami,wiele chwil ciszy w czasie Mszy Św., aby Łaska mogła działać, czas na dziękczynienie po Komunii Św., czyli SACRUM- WIOSNA KOSCIOŁA-powrót prawdziwej WIARY/ czego Wam i sobie życzę.Już niedługo,ale na początek będziemy musieli zejść do katakumb, co wypowiedział w czasie egzorcyzmów Mefistofeles, choc on należy do księcia kłamstwa; także wiele zależy od naszej wytrwałej modlitwy i wierności Bogu, a czas pokaże.Króluj nam Chryste!

  12. Alaude arvensis said

    Zobaczcie do jakich perfidnych tez posuwają się ludzie zionący nienawiścią.
    To było do przewidzenia,że będą atakować na różne sposoby, ale, że aż takie?
    Ile trzeba jeszcze cierpień, by ten świat się opamiętał?

    Choroba psychiczna ks. Piotra Natanka wkracza w decydującą fazę, a działania krakowskiej kurii, która wystosowała wobec niego suspensę, nie przynoszą spodziewanych efektów. Grzechynia w woj. małopolskim, która stanowi dobrze strzeżoną twierdzę Natanka, jest świadkiem niebywałych wręcz wydarzeń, które doskonale obrazują stan psychiczny, w jakim znajduje się obecnie duchowny.

    Natanek odprawia nielegalne msze, a wygłaszane na nich kazania są publikowane w Internecie. Najnowsze produkty chorej wyobraźni księdza to twierdzenia mówiące o tym, że zmarły niedawno arcybiskup Józef Życiński cierpi w piekle, a kardynał Stanisław Dziwisz jest groźnym dla Polaków masonem. Zdaniem obserwatorów szybko postępującej choroby księdza często rozmawia on przez telefon z Bogiem, który przekazuje mu najświeższe informacje z nieba.

    Zdaniem obłąkanego duchownego bezpośrednią możliwość połączenia się z samym Bogiem umożliwił mu Jezus poprzez światłowodową otwartą linię telefoniczną. Brak reakcji Natanka na obostrzenia nałożone na niego przez przełożonych sprawił, że Kościół poważnie rozważa ekskomunikę i interwencję w Watykanie, który mógłby przenieść Natanka do stanu świeckiego.

    http://www.podlupa.pl/article/2194

    • Z nas też zrobią „wariatów”.
      Niestety w kwestii ks. Piotra, potwierdziły się moje i nie tylko moje, przypuszczenia, a raczej przekonanie, że strona p. Kordas, to Judaszowy pocałunek dla ks. Natanka – straszne.

      • edekw said

        niektóre osoby niezależnie od treści wpisu na blogu dają upust swojej nienawiści do M. Kordas
        coraz ciężej się to czyta, kto jest ojcem pogardy i nienawiści można przeczytać np. u Glorii Polo

        • Drogi Edekw, nie wiem w którym miejscu zauważyłeś moją pogardę, czy też nienawiść do Pani Mieczysławy – zacytuj proszę. Widzę natomiast, że nie czytałeś moich wpisów w temacie p. MK, bo gdyby tak było, wiedziałbyś, że apelowałam o pomoc i modlitwę za tą kobietę.

          Niezaprzeczalnym jest fakt, że media przypadek strony p. MK, błyskawicznie wykorzystały przeciw ks. Natankowi. Celowo nie używam tytułu strony, bo uważam, że treści tam zamieszczane, ziejące nienawiścią do drugiego człowieka, nie przystoją, aby ją tak nazywano.
          Zadziwiającym jest fakt, że w moich wpisach widzisz pogardę, a u p. MK nie zauważasz.
          Swoje słowa mogę poprzeć obszernymi cytatami, które prześlę do Admina, z prośbą o przekazanie ich Tobie – nie chcę ich propagować i gorszyć czytelników tego bloga. Proszę tylko o informację, a jeśli sobie tego zażyczysz, to wiedź, że nie jest moim celem udowadnianie racji tylko nadzieja, że nie zostaniesz zwiedziony, tak jak to było w moim przypadku, a Pani Mieczysława zyska kolejna osobę, która się za Nią pomodli.

        • edekw said

          daruj sobie przesyłanie cytatów, stronę MK znam bardzo dobrze i nigdzie czegoś co opisujesz nie widziałem
          załóż stronę http://www.nienawidzemieczysławy i tam wylewaj swoje obsesje a nie tu pod prawie każdym możliwym wpisem (i jeszcze kilka innych osób)
          może to ostro powiedziane ale moja cierpliowość w czytaniu obelg i kalumni na tę osobę ma też jakieś granice, kto dał Ci patent na nieomylność, jakim prawem oceniasz innych (w tym przypadku panią Kordas) niczym Papież lub komisja teologów, zastanów się nad sobą i pomówieniami które tak łatwo rozdajesz
          i za wczasu dziękuję za teksty w stylu „ale muszę głosić prawdę”… to jest tylko twoje zdanie a nie Prawda Objawiona więc trochę więcej pokory i mniej sądzenia

        • Alaude arvensis said

          Edekw, coś Ci napisze przykro mi, że taka prawdę, ale szczerą, znam osobę,, zna ją również Admin, która sama zgłosiła się do przepisywania kazań Ks. Piotra, przepisała kilka sztuk, były drukowane na stronie Pani MK, osoba ta poświęcała około 6, 7 godz na przepisanie jednego, to nie jest tak łatwo z odsłuchu, często są to trudne słowa, czasem obcojęzyczne nazwy, trzeba poświęcić czas, aby odszukać coś na ten temat aby nie napisać głupot np nazwę Kibeho Valance a wymawia się Walansz itd.
          Sytuacja w jej rodzinie się skomplikowała, ta osoba musiała spędzać czas przy kimś bliskim w szpitalu, sama podupadła na zdrowiu , Kapłan dodatkowo pomógł jej rozeznać,że nie jest to wolą Bożą aby ona to pisała, nie znaczy, że miał coś przeciwko tym kazaniom, sam głosi zbliżone poglądy do poglądów Ks. Piotra, rozeznał,że to nie jej zadanie, ona miała już inne wyznaczone przez Niebo i nie mogła tamtych zaniedbać.

          Co powie Pan na to, że ponad 7 m-cy a już idzie ósmy w kalendarzu Pani MK nawet nie skontaktowała się z tą osobą, nie spytała,czemu nagle nie ma kazań przepisywanych dla tych, co nie mają komputera, odtwarzacza i jedynie forma dla czytelnika jest w stanie rozszerzyć dobre Kapłańskie słowo?

          I proszę mi nie mówić, że Ci ludzie ze strony echa koniecznie chcieli Boże echo głosić i przekazywać, zero zainteresowania dobrem w postaci piśmiennej wersji kazań,które były i nagle ich nie ma, a chyba to było bardzo ważne.jeszcze jedna z form dotarcia do wielu ludzi po odkserowaniu, skopiowaniu itd
          Ten jeden przykład mówi mi bardzo wiele, aż za wiele.

          Pozostaję w modlitwie za wszystkich, za Panią MK także, proszę ludziom, którzy dostrzegają więcej, niż im się wmawia nie zarzucać ataków itp,proszę pomyśleć, że czasem inni tez mogą mieć rację.
          Na tym jednym chociażby przykładzie mogę stwierdzić, że tamtym ludziom nie zależało na propagowaniu poglądów Ks. Piotra a na eskalacji konfliktu na linii Kuria – Ks. Piotr. Ma Pan inne wytłumaczenie? ja nie,natomiast częste ataki na panów w liliowych czapeczkach, okrzyki do Kaplanów, nawet błądzących Fater ty jesteś mason, to nie jest droga, której uczy MB w Fatimie, Pan Jezus czy inni święci.

        • edekw said

          ale o co chodzi??
          czy na tej podstawie można głosić satanizm strony echa??
          czy sama pani MK prosiła tą osobę czy może to ona sama się zgłosiła?
          bo ostatnio odnoszę wrażenie że zarzuty wobec MK polegają na tym że… nie wykonuje ona poleceń innych osób które się jej narzucają…
          dajcie jej spokój, jak to nie od Boga to samo obumrze

        • Alaude arvensis said

          Panie Edku więcej obiektywizmu, ja nie twierdzę ,że na tej podstawie głoszą tam satanizm, po prostu jest to dla mnie tylko przykład,że nie było tam do końca zainteresowania rozszerzaniem nauki Ks. Piotra, sporo błędów tam było i jest ale nikt , przynajmniej ja za to nie potępiam pani MK. co najwyżej mogę się nie zgadzać z różnymi teoriami tam głoszonymi I nie zgadzam się z nawoływaniem do nienawiści wobec błądzących Kapłanów a propaguje za nich modlitwę, nie zgadzam się z wieloma błędnymi dygresjami ale staram się naśladować Ks. Małkowskiego.

          Otóż ten Kapłan widząc, że Ks. Piotr bazuje na niepewnych dodatkach, krytykuje te dodatki, właśnie między innymi orędzia Pani Kordas ale nie potępia Ks. Piotra a wyciąga do niego rękę, co słyszymy w nagraniach, o czym wiemy od innych, że jest Mu przyjacielem i stara się mu pomóc. I taka postawa mi imponuje, wskazać zło, potępić je, jeśli jest ale szanować człowieka. Nigdy nie nawoływałam do nienawiści względem nikogo, mogę przytoczyć dziesiątki moich wypowiedzi, w których sygnalizowałam, że chciałoby mi się krzyczeć wobec zdrajców ale i ich otaczam modlitwą, tocząc wewnętrzną walkę z sobą samą, by nie osądzać nikogo, a cóż dopiero panią MK, która wszak głosi królowanie Chrystusa, tyle,że się bez kierownictwa duchowego pogubiła.

          Nikt rozsądny nie zarzuci Ks,. Małkowskiemu nienawiści wobec Ks. Piotra, tylko dlatego, że wskazał u niego kilka błędów, nikt nie powie, aby Ks. Stanisław założył witrynę http://www.nienawidzę ks Natanka lub www wytyczam ks Natankowi błędy.
          Ja Panią Mieczysławę zawierzam Bożemu Miłosierdziu, jako człowiek nie jest mi szkodliwa,zaś nauki, które głosi przyjmuję z rezerwą, odrzucając to, co może prowadzić do nienawiści, do nauk sprzecznych z nauką Ewangelii. Co do kwestii, czy pani MK nie powinna się skontaktować z tą osoba pozostawiam to ocenie czytelników, dla mnie to jest ewidentne, dla innych może być inaczej postrzegane, wolna wola każdego.

        • edekw said

          szanuję ks. Małkowskiego za jego patriotyzm i umiłowanie Ojczyzny ale z całym szacunkiem nie jest on nieomylny, widziałem wiele wystąpień ks. Piotra, także wystąpienie ks. Stanisława i … jakoś bardziej przekonuje mnie ks. Natanek, zrobił w końcu ten doktorat i habilitację, przecież nie za nic…

          ślepym wyznawcą nikogo z nich nie jestem choć tylko ks. Małkowski komentuje pozostałych (Natanka i Kiersztyna) twierdząc że to on posiada rację
          ks. Isakowicz głosi swoją wersję…
          komu wierzyć?? jednak zostaję przy ks. Natanku póki nie jest ekskomunikowany (i nie będzie jak sam twierdzi – ciekawe czy się sprawdzi)

        • lucek said

          Czytajac strone MK mam „zapalona kontrolke ” wzmozana czujnosc
          Niby wszystko w porzadku ALE>>>>>>
          NIE CZUC TU MILOSCI
          slowa o MILOSCI ale wieje chlodem. A przeciez BOG JEST MILOSCIA.
          Nie czuc tu TROSKI a jedynie probe postawienia jednych przeciwko drugim. Czy ktos czuje to samo ???
          Ja szukam PRAWDY nie potrzac na OSOBY bo czasem mozna sie pomylic…
          A szatan lubi poslugiwac sie czasem i nablizszymi aby odciagnac nas i zniechecic od dobrych zamiarow.
          Dlatego staram sie WYCZUC INTENCJE.
          TO ZE NIE MA PRZYPADKOW U PANA BOGA TO JEST PEWNE.
          KTO SADZI INACZEJ SAM JET PRZYPADKIEM
          KROLUJ NAM CHRYSTE !!!

        • Edekw, faktycznie „daruję sobie”, jak Pan to ujął, ale dalszą dyskusję, ponieważ nie zrozumiał Pan moich intencji, a szkoda. Nie skomentuję też Pańskiej propozycji, dotyczącej zakładania strony i mojej rzekomej nienawiści do Pani MK.
          Nigdy nie potępiam osoby, a jedynie czyny – szkodliwe treści, ale Pan tego nie chce zrozumieć i tu jest problem. Pańska agresja nie spowoduje, że zmienię zdanie.
          Powtórzę słowa ks. Macieja, bo w całej rozciągłości się z nimi zgadzam:
          „Działania Pani Mieczysławy, która co jakiś czas pisze do Biskupów Polski, aby się nawrócili bo idą do piekła i nie kochają Kościoła itd. to wszystko przeszkadza i oddala na kolejne lata INTRONIZACJE. To ja dziś wołam: OPAMIĘTAJCIE SIĘ I NIE Przeszkadzajcie. Dziś musimy wszyscy na kolanach w pokorze serca i z Różańcem w ręku wymodlić INTRONIZACJĘ. TO JEST PRAWDZIWA SIŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Modlitwa jest siłą nie agresja, strach.”

  13. lucek said

    Dziekuje Panu Jankowi Budziaszkowi za jego wspaniala postawe. Dolaczam sie do Modlitwy. Kroluj nam Chryste !!!

  14. aleks said

    KOŚCIÓŁ ZACZĄŁ SIĘ OCZYSZCZAĆ! Właśnie trzeba nam takich „nieposłusznych” księży jak ks. Natanek. Antykościół uderza w ton błędów teologicznych, TYLKO JAKOŚ DO TEJ PORY ICH NIE WSKAZAŁ!!! Dlaczego mamy wierzyć w coś – abstrakcyjnego? Liczni księża ulegli już temu światu, więc nic dziwnego, że ludzie gromadzą się wokół autentycznych wartości które pokazuje ks. Natanek.

    • bonawentura said

      Dzięki za odwagę, wyzwoli nas Prawda, łagodność,opanowanie, wytrwałość, ufność i gorąca modlitwa, czego wszystkim na tym blogu i nie tylko życzę.Alleluja i do przodu!

    • lucek said

      Popieram @Alex
      popieram @Edekw
      Jestem z Ks. Piotrem Modle sie za wszystkich Kaplanow Dzisiejsze czytania – czy to nie jest okres oczyszczania nie tylko Ks. Piotra ale rowniez i przedewszystkim LUDU BOZEGO
      Kazdego dnia musimy wybierac w kazdej chwili zycia musimy wybierac albo za Bogiem albo za szatanem . Innej drogi nie ma . Nie mozna dwom panom sluzyc….Dopoki gloszenie SLOWA przez Ks. Piotra jest zgodne z NAUKA KOSCIOLA CZYLI Z OJCEM SWIETYM mozemy byc spokojni ….Purpura nie jest biletem do Nieba a wrecz przeciwnie ….komu wiecej dano od tego wiecej bedzie wymagane…. Nie ma pokory w postepowaniu HIERARCHII KOSCIELNEJ Zapomnieli ze NALEZA DO KOSCIOLA RZYMSKO-KATOLICKIEGO
      Co to jest za okreslenie – Kosciol krakowski ???
      Czyzby odciecie sie od korzeni???
      PYCHA PYCHA….. Nie chcemy innych bogow wolajmy za Swietym Michalem Archaniolem …
      Dzisij swieto SWIETEGO JANA VIANEJ niech bedzie drogowskazem dla naszych kochanych kaplanow oraz dla nas wiernych ABYSMY BYLI
      JEDNO PODAJMY SOBIE RECE ABYSMY BYLI RAZEM I JEDNO MIELI SERCE>>>>>
      Powiedzmy za Janem Budziaszkim
      JEDNEGO SERCA JEDNEGO DUCHA >>>>
      ALLELUJA I DO PRZODU !!!
      NIE BOJMY SIE CHODZENIA PO WODZIE !!!
      KTO Z BOGIEM BOG Z NIM !!!
      KROLUJ NAM CHRYSTE

  15. Zbyszko said

    Wielkie brawa dla Pana Jana Budziaszka. Skaldowie są wielką Księgą Polskiej Kultury Narodowej. I właśnie w takich momentach ta Kultura sie potwierdza. jeszcze raz wielkie brawa w kontekście karygodnych, antypolskich zachowań innych znanych polskich(?) wykonawców

  16. jerzy1377 said

    Ostatniego dnia roku 1993 w kościele pw. św. Ignacego Loyoli w Rzymie Ojciec Święty Jan Paweł II wygłosił homilię, wobec której nie można przejść obojętnie i nie wyciągnąć praktycznych wniosków. ,,Antychryst jest wśród nas – zawołał Jan Paweł II (…). Nie możemy przeoczyć faktu, że wraz z kulturą miłości i życia na świecie rozpowszechniła się inna cywilizacja – cywilizacja śmierci, będąca bezpośrednim dziełem szatana i stanowiąca jeden z przejawów zbliżającej się apokalipsy”.a przecież jeszcze wtedy ks Piotr nie głosił kazań to pytam się o kogo chodziło ??? dzisiaj sprawa jest jasna jak dla mnie. Pozdrawiam

    • Odważny jesteś w ocenach – ja bym się bała napisać nawet sugestii.

    • Ewa Barbara said

      Teraz antychryst jest liberalem.To jest kolejne jego przebranie w walce z Kosciolem Swietym
      .Proponuje wolnosc-robta co chceta – zerwanie z Dekalogiem,aborcje i szereg innych herezji.
      Jednak jest on coraz slabszy,traci moc bo zostal zdemaskowany, ludzie zaczynaja sie budzic i wracac do Boga.
      Szczesc Boze!

    • Alaude arvensis said

      Jan Paweł II mówił ogólnie ,że duch antychrysta wdarł się do Kościoła, jednak personalnie nikogo nie wskazał 🙂 choć zapewne odczuć to winien każdy, kto szuka ustępstw w Kościele, bo Pan Jezus powiedział, że kto chce iść za Nim, ma wziąć Krzyż swój i naśladować Pana Jezusa. Innym razem Pan Jezus powiedział też, „Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie A co nadto jest, od Złego pochodzi.” jednak Papież te słowa odniósł do każdego sprzeciwiającego się odwiecznej nauce Chrystusa.
      Jeśli ja zechciałabym zezwolić, lub domagała się choćby jednego ustępstwa , np na dopuszczenie Kobiet do Kapłaństwa, już by mnie zatruł duch antychrysta. W każdym , kto odrzuca choćby jedną podwalinę , na której jest zbudowany Kościół Chrystusowy głosi naukę anty, sprzeczną czyli antychrysta.

  17. Fantastic goods from you, man. Budziaszek: Jestem caÅ‚ym sercem z ks. Natankiem Krolowa Pokoju's Blog I have understand your stuff previous to and you’re just too magnificent. I really like what you have acquired here, really like what you’re stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it wise. I can not wait to read much more from you. This is actually a wonderful Budziaszek: Jestem caÅ‚ym sercem z ks. Natankiem Krolowa Pokoju's Blog informations.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

 
%d blogerów lubi to: