Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Wielkie zmiany – Orędzie do G. Lomax 17.11.2011

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 listopada 2011

W tym nowym roku, gdy zmiana rozwija się na świecie, wielu zobaczy, że nie może żyć swoim dawnym życiem. Zmiana będzie konieczna, by przeżyć. Mój lud będzie doprowadzony do zmiany wcześniej.

Mój lud powstanie do tej zmiany, tak jakby się tego spodziewał, ponieważ przygotuję go wcześniej na to co nadchodzi. Ci blisko Mnie, którzy chodzą Moimi ścieżkami będą przygotowani. Zaiste, wiele zmian nadchodzi, wielkie zmiany, o których nie wiecie.

Jest bardzo ważne, by Mój lud chodził w całkowitym posłuszeństwie Mnie w tym czasie. Nie ma czasu na ociąganie się, na opieranie się zmianie, gdy sprowadzę ją w wasze życia. Przygotowuję was na to, co was czeka, Mój ludu, i jeśli będziecie się opierać, nie będziecie przygotowani, gdy zmiana przyjdzie na was. Poddajcie się Mojemu łagodnemu prowadzeniu.

Czas wielkiego chaosu nadchodzi na świat. Stabilne systemy nie są już stabilne, przywódcy już nie przewodzą ani nie prowadzą, ale wpadają w pułapki, które zastawił na nich wróg. Niektórym z nich pozwalam upaść, inni są kuszeni i poddają się temu o czym wiedzą, że nie powinni. Zostaną wykryci. Czas, w którym systemy działały wiarygodnie już minął, stwarzając teraz drogę dla zmiany.

Zmiana nadchodzi i ci, którzy jej zaprzeczają są oszukiwani. Ci, którzy się jej opierają, będą siłą zmuszeni do poddania się zmianie i nie będą gotowi. Ci, którzy polegają na Mnie i poddają się Mojemu prowadzeniu, będą ukryci we Mnie, gdy zmiany przyjdą. Gotowi i przygotowani, nie zostaną spustoszeni wydarzeniami, które wkrótce się wydarzą.

Grunt został przygotowany i jest teraz gotowy na wszystko, co przepowiedziało Moje słowo. Człowiek zatracenia wkrótce się ukaże. Przychodzi oszukać i zniszczyć całą ludzkość. Wielu będzie miało z nim swój udział. Wielu jest na świecie, którzy chcą być oszukiwani dla bogactwa, dla przyjemności lub w imię bycia wywyższonym wśród ludzi. Nie wierzą w to, co ma jeszcze nadejść, ale uważają to za bajki wymyślone przez słabych ludzi. Dowiedzą się na końcu, że zostali oszukani.

Moje dzieci, pozostawajcie blisko Mnie, ponieważ to co nadchodzi na świat naprawdę przerazi wielu. Nie jest Moją wolą, żebyście się bali, ponieważ te rzeczy muszą się wydarzyć.

http://wingsofprophecy.blogspot.com/2011/11/great-changes.html

Tłumaczył: Radosław

Komentarze 64 to “Wielkie zmiany – Orędzie do G. Lomax 17.11.2011”

  1. Dzieckonmp said

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych Wielkiej Brytanii przygotowywuje się na upadek EUR i wielkie zamieszki w Europie

    http://tnij.org/od0r

  2. Dzieckonmp said

    Policja brutalizuje pokojowe protesty w USA.

    Wraz z agresywnym propagowaniem zasad demokracji w Afryce Północnej i Bliskim Wschodzie rząd USA, zdecydowanie odchodzi od tych zasad u siebie w domu. Przykładem może być najnowszy incydent w kampusie Uniwersytetu Kalifornii gdzie Policja bez żadnej przyczyny brutalnie spacyfikowała studentów.

    Film umieszczony 18 listopada zobaczyło ponad 2 mln widzów

  3. Kayo said

    Przesłanie z Ontario
    Sobota, 26 listopada 2011

    CZCIJCIE MNIE I OKAZUJCIE MI WSZELKIE WYRAZY UWIELBIENIA

    Dzieci Miłości,
    JESTEM KTÓRY JESTEM. Ja Jestem Alfa i Omega.
    JESTEM mówi. Usłyszcie Mnie.
    Nakazuję, abyście miłowali. Nakazuję,abyście postępowali w miłości i wysławiali Mnie.
    W tej chwili, oczekuję waszego Uwielbienia i Dziękczynienia Mi.

    Moje Maleństwa, tak szybko o Mnie zapominacie.
    Każdego dnia, spoglądam z góry z Mojego Tronu Chwały, aby zastać was, pochłoniętych sprawami tego świata.
    Błądzicie. Nie chcecie tego wszystkiego zostawić. Odrzucacie to, aby dostosować się do Mojej Boskiej Woli.
    Byłem cierpliwy. Oczekiwałem w milczeniu, czekałem z nadzieją, wyczekiwałem z taką wiarą, która oczekuje wypełnienia obietnicy.
    Dzieci, często Mnie zwodzicie. Czy to tak trudno jest dochować Mi wierności?
    Czy to tak ciężko, odrzucić to wszystko, co oddaje chwałę człowiekowi?
    Czy to jest takie trudne, aby wprowadzić zmianę w swoim życiu?
    Udzieliłem wam Mojej Łaski. Moja Łaska jest wystarczająca. Wystarczy Jej.

    Moje Dzieci, gdy nie jesteście czegoś pewne, to po wskazówki/porady, spoglądajcie na Mnie.
    Proście Mnie o wskazanie wam drogi, a ja ujawnię wam, Moją Boską Wolę względem was.
    Wiele aspektów Mojego Boskiego Planu, musi nadal pozostać dla was tajemnicą, ale uchylę wam rąbka z tej tajemnicy.
    Poproście w miłości.
    Jeśli prosicie o rzeczy, które są nieodpowiednie, objawię to wam, oraz pomogę wam zrozumieć, Moje Najświętsze Drogi.

    Dzieci, w pierwszej kolejności, poszukujcie Mnie.
    Szatan „dobrze” was przeszkolił. Okazał wam szeroki wachlarz praktyk, które sprawią, że dość łatwo ulegniecie pokusom.
    Wpłynął on na wasz sposób myślenia i na wasze pragnienia.
    Znalazł on sobie drogę do waszych serc i kontroluje wielu z tych, na których się wzorujecie, przy podejmowaniu decyzji.
    Zmienił on nawet, wasze postrzeganie/rozumienie swoich własnych potrzeb.

    Dzieci, już nie pracujcie po to, aby zadowolić siebie. Pracujcie, aby we wszystkim, Mnie się przypodobać.
    Mojemu Najwyższemu Majestatowi oddajcie Cześć i w Uwielbieniu, pokłońcie się przede Mną.
    Uznajcie nad wszystkimi rzeczami i stworzeniami na Ziemi, Moje Zwierzchnictwo.
    Dobrze zrobilibyście, pamiętając o tym. Czcijcie Mnie i okazujcie Mi, wszelkie wyrazy waszego Uwielbienia.
    Jeśli nie wywiążecie się, ześlę oczyszczanie i przymuszę was, abyście dali Mi to, co dla Mnie się słusznie należy.
    Rozgłaszajcie Moje Imię po całej ziemi. Jest to Moją Boską Wolą, wobec was wszystkich
    Zostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju.
    Shalom

    http://jabezinaction.blogspot.com/

    • alba said

      „Rozgłaszajcie Moje Imię po całej ziemi. Jest to Moją Boską Wolą, wobec was wszystkich”.

      Doskonały sposób dla uczynienia czegoś dobrego na chwałę Boża i dla dobra bliźniego w okresie Adwentu.-mniej komentarzy , a więcej siania na różnych portalach, stronach, blogach, w mailach- choćby kilka zdań – sedno sprawy, mimo cenzury, takie krótkie wstawki przechodzą.

  4. Tuptusia said

    MOJE POSTANOWIENIE ADWENTOWE
    Zamierzam codziennie czytać 24 GODZINY MĘKI PANA JEZUSA wg Luizy Piccarrety, tutaj podaję link: http://duchprawdy.com/luisa_piccarreta_24godziny_meki.htm
    Obok wielu wspaniałych obietnic danych przez PANA JEZUSA jest ta, że miejscowości w których będą czytane te GODZINY MĘKI , zostaną ochronione przed kataklizmami. Skoro Polacy są rozsiani po całym świecie, możemy być latarniami-strażnikami i tu nasuwa mi się skojarzenie z lampionami adwentowymi, które rozświetlają ciemności poranka przed oczekiwanym przyjściem NASZEGO PANA w osobie DZIECIĘCIA lub też być jak ewangeliczne mądre panny, których lampy napełnione są oliwą.

    A może kto inny woli na ten adwentowy czas rozważania o MATCE BOŻEJ wg Luizy Piccarrety?
    http://duchprawdy.com/luiza_piccarreta_dziewica_maryja_w_krolestwie_woli_bozej.pdf

    • Kayo said

      Piękne jest to Twoje postanowienie … i dziękuję za linki

      Jeszcze raz wkleję tu link, do strony Ks. TD i Jego propozycji postanowienia adwentowego, bo może ktoś wcześniej nie widział.
      http://delurski.pl/podtrzymac-rece/

    • gosia said

      jak ja to mam dokładnie odmawiać ??

      • Tuptusia said

        Każdego dnia czytać kolejną godzinę męki Pana Jezusa, na początku modlitwę wstępną i na końcu modlitwę na zakończenie, w tekście jest to wyjaśnione.
        Ja czytam naraz 2 albo 3 godziny męki jak są krótkie, zdarza się, że nie przeczytam jakiś dzień żadnej z Godzin Męki, bo nie było czasu ale Pan Jezus patrzy na naszą intencję i każda chwila przeznaczona dla Niego się bardzo liczy. Obiecał, że za każde jedno przeczytane słowo z tych Godzin Męki ratuje jedną duszę. Dlatego przed czytaniem radzę powoli przeczytać teksty towarzyszące, które wiele wyjaśniają na temat tego nabożeństwa i dobrze jest przeczytać więcej na temat Luizy Piccarrety na stronie http://www.duchprawdy.com

    • Tuptusia said

      Podaję także link do nowszej wersji tłumaczenia 24 GODZIN MĘKI PANA JEZUSA W tej nowszej wersji z 2010r. tłumaczka umieszcza więcej tekstów na temat nabożeństwa i na temat Luizy Piccarrety.

      http://www.malirycerze.koszalin.opoka.org.pl/start/index.php/duchowosc/praktyki-duchowe/400-24-godziny-mki-naszego-pana-jezusa-chrystusa

    • Ewa said

      Ja odmówiłam te Godziny w ciągu jednej doby, udało mi się to przed ostatnią Wielkanocą. Jeśli ktoś w ten sposób będzie się modlił, to chciałabym podpowiedzieć, żeby zaczynać każdą modlitwę z początkiem godziny, bo długość modlitw jest różna (czasami dość długa, więc, żeby spokojnie zmieścić w czasie). I nastawiałam budzik, co jest szczególnie ważne w nocy. Całą dobę spędziłam z Panem Jezusem, idąc krok w krok za Nim.

  5. młody said

    Moim zdaniem wielkie zmiany na świecie zaczęły się od pierwszej fali kryzysu bodajże w 2007 roku a w Polsce od 10 kwietnia 2010 po zamachu smoleńskim.Teraz już wszystko pędzi do przodu z niewiarygodną prędkością.Mentalność Polaków skala nienawiści do patriotyzmu wiary i odmiennosci politycznych bardzo się zmieniła od 2005 (po wygranych wyborach przez PiS) do dnia dzisiejszego niesamowicie.Czuje się jakby mineło z 15-20 lat od tamtego czasu a to tylko 5-6 lat i tak potęzna zmiana i wybuch zła nastąpiło.Jak gdyby z dnia na dzień inna epoka nastała.

    • Kier said

      też mam takie odczucia

      • mer said

        W 2005 zmarł nasz Papież i juz nie ma kto modlić sie za Polske i walczyć na arenie miedzynarodowej o dobre imię Polski, jako mąż stanu.

        • puszka said

          nie zapominaj ,że teraz dopiero Nasz Papież Jan Paweł II Błogosławiony-może więcej dla nas uprosić.
          Dlatego prośmy Go wytrwale ,aby nieustannie wstawiał się za Polską.
          Króluj nam Chryste.

  6. Dzieckonmp said

    Dziś rano USA zbombardowało cel w Pakistanie zabijając 25 żołnierzy pakistanskich. Pakistan w odpowiedzi zablokował granicę dla wojsk NATO którzy biorą udział w wojnie z Afganistanem. Sytuacja zrobiła sie bardzo napięta. Pakistan posiada broń atomową. Czy celowe podjudzanie Pakistanu??

    http://tnij.org/od1u

    • atryda said

      I „przypadkowo” Obama zapomniał o Bogu podczas orędzia do narodu, tak jak media upatrują w sprawie Orła i reprezentacji tylko problemu biznesowego. Osobiście uważam, że „rękami” pzpn wykonano test, czy Polacy już są na tyle zmanipulowani, że odpuszczą godło na koszulce piłkarzy kadry.

      • lucek said

        ORZELEK WRACA !!!
        CHWALA PANU !!!
        NIE Z POLSKIM NARODEM TAKIE NUMERY !!!

        • atryda said

          W sprawie godła narodowego na koszulce nie udało się mediom zmanipulować rzeczywistości jak to uczyniły w sprawie manifestacji Polaków listopada w Warszawie.
          Pewnie parę osób jest mocno „zniesmaczonych” tym faktem, że działania socjo-techniczne nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
          „Więc nie wszystko jest stracone, póki piłka w grze”, jak to mawiał K. Górski

      • cox said

        Ludzie! Nie wykopano ,,jakiegoś tam” orzełka, tylko nasze polskie Godło Narodowe!!! Na szczęście prawdziwi Polscy kibice nie pozwolili na ten przekręt!

    • atryda said

      Oto seria info ze świata, (fakt za strona, która nie jest obiektywna tvn24), ale ktoś realizuje scenariusz prowokacji i destabilizacji Bliskiego Wschodu

      Bush i Kuzniecow naprzeciw siebie? Konfrontacja USA i Rosji
      NATO szuka przyczyn „tragicznego incydentu”
      Arabowie odcinają się od Syrii
      Pakistan wyrzuca Amerykanów. Mają 15 dni
      Iran grozi atakiem na Turcję

      W wielu orędziach pojawia się od dawna prośba modlitwy o pokój, jak długa jeszcze one będą w stanie powstrzymywać Boga by dopuścił do tego czego paru pragnie, a wielu jest ślepych i nie chce zrozumieć, że wkrótce mogą pić z kielicha bożego gniewu.

  7. Dzieckonmp said

    Dla przypomnienia „anonim” nazwał mnie żydem. hahaha. Ciekawe jak przeglądnąłem wszystkie jego komentarze to bronił Tuska i mówił że jest po teologi

    • Dzieckonmp said

      Francja się budzi. 10 listopada w Paryżu w marszu przeciw wyśmiewaniu Krzyża, Jezusa sikaniu i kupy robieniu w teatrze na obraz Jezusa , uczestniczyło 2000 ludzi przeważnie młodych. We Wrocławiu wystawiana w tetrze podobna sztuka z sikaniem na obraz i na koniec burza oklasków od widzów, zero protestu. Biskupi milczą nic nie mówią, albo wolą nic nie wiedzieć.( o Wrocławiu na podstawie kazania ks.Piotra)

      http://www.gloria.tv/?media=214054

      • Dzieckonmp said

        Te marsze mają się odbywać codziennie od 8 grudnia do 17 grudnia na znak protestu przeciw odbywającemu się spektaklowi w teatrze pt. Piknik na Golgocie

        • Antonio said

          Ten film poprostu mnie zaszokował JAK FRANCJA STAŁA W OBRONIE KRZYZA A GDZIE OBRONA U NAS ?????????????? GDZIE NASI BISKUPI ??????????? Rozmawiałem ostatnio z bardzo znanym ksiedzem Egzorcysta z podkarpacia i powiedziałem Mu o „psełdosztuce” wystawionej bodajze we Wrocławiu i nikt z Episkopatu tego nie potepił a ów Ksiadz do mnie „A JAK PAN MYSLI ? BISKUPI MAJA WYJSC NA ULICE????? ale protestu zadnego nie było , a tu taki szok Francja która uważałem za ateistyczny kraj TAKA OBRONA KRZYŻA WSTYD MI PRZED NIMI PANIE PRZEBACZ NAM , OJCZE ZAPOMNIJ NAM AMEN!!!!!!!

        • cox said

          Fakt! Bisupi nie muszą wychodzić na ulice, ale mogliby się zdobyć na protest podobny do tego, gdy bp. Mering zaprotestował przeciwko obecności Nergala w TVP!

      • Dzieckonmp said

        A tu onet pisze

        Francja: Protest katolików przeciwko sztuce teatralnej

        http://biznes.onet.pl/hiszpanska-sztuka-o-chrystusie-wywolala-protesty-w,18515,4910023,1,onet-wiadomosci-detal

      • Jestem dzieckiem Boga said

        Serce rośnie,jak widać młodych ludzi broniących Krzyża.
        A Polacy śpią!
        Jakie to straszne widzieć swoich najbliższych,którzy niczego nie dostrzegają i żyją,jak gdyby nic się nie stało,nie przyjmują do wiadomości niczego poza wersją oficjalną,serwowaną przez kłamliwe media.
        Dopiero niedawno zrozumiałam te wersety z pisma św.,że
        będą patrzeć,a nie zobaczą…
        będą słuchać,a nie usłyszą…
        Po ludzku nijak nie mozna im pomóc,nie trafiają żadne argumenty.To jest jak hipnoza!
        Trzeba się tylko modlić,duuuużo modlić,żeby Pan otworzył im oczy.
        Tylko On może to sprawić.

        O Boże,Zbawco Ukrzyżowany,rozpal we mnie miłość,wiarę i odwagę do zbawienia braci. .

  8. Michal said

    No i jeszcze dodam, że mamy widmo nadchodzącej wojny w Syrii.Najwyższa pora, aby ten świat wybuchł całym złem(bo dłużej już nie może wytrzymać) i staniemy przed najokropniejszymi wydarzeniami za naszego życia.Niech nas Bóg wszystkich ma w opiece, bo zapewne będą się działy straszne rzeczy.

  9. inu said

    zobaczcie sobie to koniecznie http://tv.izydor.net/Bashobora/

  10. mer said

    Tak, Stevena nie mozna „wpuszczać” na blog. J Bashobora ma na swoim koncie wiele wiele uzdrowień i …przypadki wskrzeszeń, natomiast Steven nazwal go „bambusem”. Wypada zyczyć Stevenowi takiego zrozumienia i pokochania Boga , jakie ma jezuita O. Bashobora.

    • atryda said

      Mamy tu wyraźne zachowanie rasistowskie, które przy obecnym interpretowaniu zachowań ludzkich podlega pod ściganie prawne i w cale bym się nie zdziwił, że w wypadku takiego tekstu w kierunku Mandeli Wybióracza uruchomiła by całą maszynę by ścigać takiego niepoprawnie politycznie i nie dzisiejszego barbarzyńce jakim jest nasz „stevek.”

      • Dzieckonmp said

        Z naszym Stevenem jest bardzo źle. Mimo że regularnie czyta nasz blog , to wstawia komentarze które muszę blokować bo wyśmiewają innych.

        • Steven01 said

          Pewny jesteś, że ze mną jest bardzo źle a nie z tobą? „Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni”.

        • Ewa said

          Ciebie nie sądzi, tylko twoje czyny. Jeśliby tego nie robił, to miałby grzech zaniedbania i współuczestniczenie w grzechu. A tak, za to co wypisujesz, jesteś odpowiedzialny sam.

  11. mer said

    Wróciłam poł godziny temu z Mszy sw o uzdrowienie przy ul. Zakroczymskiej (zawsze w ostatnia sobote o 19.00). Było nakładanie rąk i egzorcyzmowanie wody, soli i oleju. Trzy osoby mialy spoczynek w Duchu św (moze wiecej, ale sie nie rozgladalam).
    Między 18.00 a 19.00 byla na Starym Mieście inscenizacja z powstania listopadowego z udziałem mundurów z epoki i Bractwa Kurkowego.
    Wracając widziałam przed kosciolem sw Anny wystawę – stało ok.20 podświetlonych manekinów ludzi walczących o prawa człowieka.
    Módlmy sie o pokój.

  12. Pustelnik said

    Nie mozna polaczyc sie z tv ks Piotra i nie tylko u mnie ,ale mam polaczenie od Krzysztofa z Lodzi Dziwne!!!!!!!!!!!!!

    • lucek said

      Ogladalam dzisiaj Ks. Piotra na stronie Krzysztofa
      .Wszystko bylo w porzadku .
      Kroluj nam Chryste !!!

      • Pustelnik said

        U Krzysztofa tak ,ale z Pustelni nie mialam teraz sprawdzilam mam ,zaraz ide na Msze Swieta za OjCZYZNE .

    • lucek said

      Tak – cos jednak jest zle w Pustelni. Modlmy sie za Ks. Piotra.
      Pieklo atakuje….
      Jest tylko transmisja bezposrednia.
      Dzis 27 miesiaca nie bylo Transmisji z Gitrzwaldu ,,,..
      Nie ma Kazan Ks. Piotra.
      Czerwone HAKERSTWO dziala????
      kroluj nam Chryste!!!

  13. filip12 said

    Ale się Wam pieprzy.

    CO mnie interesują jakieś wojny, kryzys, finanse światowe, jakaś Syria, Izrael i inne kwestie ludzkie —— skoro ma być Wielkie Ostrzeżenie, które ludzką mamonę zrówna z ziemią.

    • To pytanie powinieneś skierować do mediów i dziennikarzy. Korupcja, kryzys, wojna to dla nich chleb powszedni. Szukają sensacji nie tam gdzie powinni. A ciekawych, interesujących rzeczy jest jak na lekarstwo.

  14. Kier said

    Poruszające świadectwo, które jest jednocześnie przestrogą dla tych wszystkich, którzy szukają jakiś tajemnych mocy w ezoteryce.

    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/swiadectwo:_egzorcyzm_z_mediumizmu_16705

  15. Annah. said

    Z mojej poczty.
    To dzieło warto zasilić nie tylko naszą modlitwą.

    Witaj,
    Zgodnie z zapowiedzią, rozpoczynamy proces tworzenia lokalnych
    ośrodków STS!

    PO CO?

    Jakiś czas temu otrzymaliśmy e-mail od jednej z konsumentek.
    Napisała do nas: „Nareszcie! Myślałam, że tylko mi przeszkadza
    wulgarność w reklamie i mediach! Cieszę się, że nie jestem sama!
    Próbowałam coś robić, ale trudno jest samej coś zdziałać”.

    Święte słowa! W każdym miejscu, w którym mieszkacie są osoby
    myślące podobnie. Co więcej, wiele z tych osób chciałoby zrobić coś
    więcej niż narzekać, sprawić, by w otaczającej przestrzeni było mniej
    chamstwa, a więcej kultury. Czasem nie wiedzą, od czego zacząć,
    nie mają śmiałości lub wydaje im się, że nikt nie będzie chciał z nimi
    rozmawiać. A my – jak doskonale wiecie – uważamy, że RAZEM
    MOŻEMY WIĘCEJ!

    I dlatego chcemy stworzyć lokalne ośrodki Stowarzyszenia Twoja Sprawa.
    Uważamy, iż STS nie powinno działać tylko w Warszawie. Jest wiele
    spraw, które można załatwiać lokalnie. Dzięki lokalnym oddziałom tego
    typu działania będą możliwe.

    OBAWIASZ SIĘ …

    … ŻE NIE POTRAFISZ… Nam także, gdy tworzyliśmy Stowarzyszenie,
    towarzyszyło wiele obaw. Nawet najbliżsi uważali, że jest to walka z
    wiatrakami. A jednak wiele rzeczy udało się osiągnąć. Dlaczego nie
    mielibyście być częścią tej inicjatywy?

    … ŻE NIE MASZ CZASU… Zapewniamy Cię, że tak nie jest. To nie
    będzie drugi etat. Wystarczy spotkanie raz na miesiąc lub rzadziej,
    wykonanie kilku telefonów, czy napisanie maila. Aktywność obywatelska
    zawsze jest pewnym wysiłkiem, ale szybko okazuje się, że satysfakcja z
    zaangażowania się w sprawy ważne, jest nieporównywalnie od
    niej większa.

    … ŻE NIE ZNASZ LUDZI… No właśnie masz okazję ich poznać! 🙂

    … ŻE NIE MASZ KWALIFIKACJI… a jesteś konsumentem? No to
    masz kwalifikacje równie dobre jak my.

    … CZY KTOŚ CI POMOŻE… STS wesprze Was swoją wiedzą,
    doświadczeniem, materiałami. Na początku, poprowadzimy Was za rękę.
    Nie dlatego, że wiemy wszystko lepiej, ale wiemy, od czego zacząć.
    Zresztą zaplanowaliśmy już pierwszą akcję, w którą mogą włączyć się
    takie ośrodki (ale na razie to tajemnica).

    Zachęcamy do współpracy wszystkich, a szczególnie małżeństwa, które
    dzięki zaangażowaniu w lokalne ośrodki STS będą mogły spędzać więcej
    czasu razem. Nie chcemy, aby Stowarzyszenie było powodem odrywania
    się od rodziny. Powinniście mieć wspólną zabawę z tego, co robimy. 🙂

    Nie wiemy jeszcze, gdzie powstaną ośrodki. Myślimy w tej chwili szczególnie
    o takich miastach jak Gdańsk, Poznań, Wrocław, Kraków, Szczecin, ale
    nie tylko! Każde miejsce jest dobre do promowania kultury w otaczającej
    nas przestrzeni medialno-reklamowej. Również w Warszawie jest wiele
    do zrobienia.

    Po 3 latach funkcjonowania STS mamy mocne przekonanie, że w
    przyszłości możemy stać się siłą mogącą realnie zmieniać rzeczywistość
    wokół nas. Dlaczego nie mielibyście stać się częścią tej wspólnej
    inicjatywy? ODWAGI! CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE!

    Osoby pragnące wziąć udział w działalności lokalnych ośrodków Stowarzyszenia
    Twoja Sprawa prosimy o kontakt pod adresem OL@twojasprawa.org.pl.
    W tytule maila wpisz miejsce, w którym mieszkasz.

    Pozdrawiamy,

    Urszula Sowińska
    Rafał Porzeziński
    Sławomir Bardski

  16. chemikalia2011 said

    http://www.mateusz.pl/czytania

    27 LISTOPADA 2011

    I NIEDZIELA ADWENTU

    Dzisiejsze czytania: Iz 63,16b-17.19b; 64,3-7; Ps 80,2ac.3b.15-16.18-19; 1 Kor 1,3-9; Ps 85,8; Mk 13,33-37

    Rozważania i homilie: Oremus · ks. M. Pohl · ks. E. Staniek · O. Gabriel od św. Marii Magdaleny OCD

    (Iz 63,16b-17.19b;64,3-7)
    Tyś, Panie, naszym Ojcem,
    „Odkupiciel nasz” to Twoje imię odwieczne.
    Czemuż, o Panie, dozwalasz nam błądzić
    z dala od Twoich dróg,
    tak iż serce nasze staje się nieczułe
    na bojaźń przed Tobą?
    Odmień się przez wzgląd na Twoje sługi
    i na pokolenia Twojego dziedzictwa.
    Obyś rozdarł niebiosa i zstąpił
    przed Tobą skłębiły się góry.
    Ani ucho nie słyszało,
    ani oko nie widziało,
    żeby jakiś bóg poza Tobą czynił tyle
    dla tego, co w nim pokłada ufność.
    Wychodzisz naprzeciw tych,
    co radośnie pełnią sprawiedliwość
    i pamiętają o Twych drogach.
    Oto Tyś zawrzał gniewem, bośmy grzeszyli
    przeciw Tobie od dawna i byliśmy zbuntowani.
    My wszyscy byliśmy skalani,
    a wszystkie nasze dobre czyny
    jak skrwawiona szmata.
    My wszyscy opadliśmy zwiędli jak liście,
    a nasze winy poniosły nas jak wicher.
    Nikt nie wzywał Twojego imienia,
    nikt się nie zbudził, by się chwycić Ciebie.
    Bo skryłeś Twoje oblicze przed nami
    i oddałeś nas w moc naszej winy.
    A jednak, Panie, Tyś naszym Ojcem.
    Myśmy gliną, a Ty naszym twórcą.
    Dziełem rąk Twoich jesteśmy my wszyscy.

    (Ps 80,2-3.15-16.18-19)
    Odnów nas, Boże, i daj nam zbawienie.

    Usłysz, Pasterzu Izraela,
    Ty, który zasiadasz nad chrubinami.
    Zbudź swą potęgę
    i przyjdź nam z pomocą.

    Powróć, Boże, Zastępów,
    wejrzyj z nieba, spójrz i nawiedź tę winorośl.
    Chroń to, co to zasadziła Twoja prawica,
    latorośl, którą umocniłeś dla siebie.

    Wyciągnij rękę nad mężemTwej prawicy,
    nad synem człowieczym,
    którego umocniłeś w swej służbie.
    Już więcej nie odwrócimy się od Ciebie,
    daj nam nowe życie, a bedziemy Cię chwalili.

    (1 Kor 1,3-9)
    Łaska wam i pokój od Boga Ojca naszego, i Pana Jezusa Chrystusa! Bogu mojemu dziękuję wciąż za was, za łaskę daną wam w Chrystusie Jezusie. W Nim to bowiem zostaliście wzbogaceni we wszystko: we wszelkie słowo i wszelkie poznanie, bo świadectwo Chrystusowe utrwaliło się w was, tak iż nie brakuje wam żadnego daru łaski, gdy oczekujecie objawienia się Pana naszego Jezusa Chrystusa. On też będzie umacniał was aż do końca, abyście byli bez zarzutu w dzień Pana naszego Jezusa Chrystusa Wierny jest Bóg, który powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym.

    (Ps 85, 8)
    Okaż nam, Panie, łaske swoją i daj nam swoje zbawienie.

    (Mk 13,33-37)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Uważajcie, czuwajcie, bo nie wiecie, kiedy czas ten nadejdzie. Bo rzecz ma się podobnie jak z człowiekiem, który udał się w podróż. Zostawił swój dom, powierzył swoim sługom staranie o wszystko, każdemu wyznaczył zajęcie, a odźwiernemu przykazał, żeby czuwał. Czuwajcie więc, bo nie wiecie, kiedy pan domu przyjdzie: z wieczora czy o północy, czy o pianiu kogutów, czy rankiem. By niespodzianie przyszedłszy, nie zastał was śpiących. Lecz co wam mówię, mówię wszystkim: Czuwajcie!

    Rozpoczynający się dzisiaj okres Adwentu jest przygotowaniem do świętowania wcielenia Syna Bożego w Narodzeniu Pańskim. Nierozerwalnie łączy się to z oczekiwaniem na Jego powtórne przyjście. Syn Boży po to bowiem stał się człowiekiem, aby dać nam udział w życiu Boga. Mamy ciągłą pokusę traktować życie doczesne na ziemi tak, jakby miało trwać wiecznie. Tymczasem nie mamy tutaj stałego miejsca i wszystko, czym się zajmujemy, jest prowizoryczne. Dany nam został pewien określony czas, z którego będziemy musieli zdać rachunek. Ewangeliczne czuwanie, o którym dzisiaj słyszymy, nie oznacza bierności lub ucieczki od życia, nie ma też nic wspólnego z lękiem. Ten, kto czuwa, każdego dnia pamięta o ostatecznym celu swojego życia i w każdej chwili jest gotowy na spotkanie z Panem.

    ks. Maciej Zachara MIC, „Oremus” Adwent – oktawa Narodzenia Pańskiego 2005, s. 4

  17. Eva zchicago said

    Nie na temat ale mam pytanie Gdzie jest Prmyczek i Alude? Co sie z Wami dziewczyny dzieje? Smutno tu bez Was bez Waszych wpisow

  18. Michal said

    Zobaczcie, jakieś obiekty sfilmowane w Rosji.

    Bardzo fajny efekt, ech ale się dziwne rzeczy dzieją ostatnimi czasami.

    • malaga said

      ciekawe co to mogło być..

      • Michal said

        Śmiem twierdzić, że wiele przed nami ukrywają wielcy tego świata.Mają taki sprzęt, takie urządzenia technologiczne, o których nie wiemy.I wiele innych rzeczy są dla nas tajemnicą, bądź nawet nie wiemy, że coś takiego istnieje, różnego typu wynalazki.

      • 302 said

        prawda o ufo: http://www.youtube.com/watch?v=NnaK3bJWr8w

        • Michal said

          Błagam, wytłumaczcie mi jedno, tylko bez żadnych głupich minusów.Bo jestem człowiekiem wierzącym.W tym linku na youtube który wkleił tutaj 302, jest zamieszczone zdjęcie obecne papieża Benedykta, widziałem też jego zdjęcie na innej stronie w internecie.Zastanawia mnie to niesamowicie.Dlaczego papież ma ułożone palce jako znak satanistyczny?Czy to jest jakaś przeróbka?Ktoś to specjalnie zrobił?Czy faktycznie Benedykt XVI tak ułożył swoje palce przypadkiem?Bardzo proszę, niech mi ktoś to napisze.

        • Dzieckonmp said

          pełno przeróbek w necie. Fafałszuja ile się da. Mnie zrobili żydem i tez leci wszędzie że tak jest. Musisz umieć rozróżniać fałsz od prawdy.

        • 302 said

          zdjęcia z Benedyktem użyte w tym filmie są przeróbką użytą w kontekście tego:
          „(…) mają też program infiltracji kościołów. I każdy kto im się nie spodoba, będzie wykryty i namierzony i zastąpiony agentem Illuminatów’

        • lucek said

          Tak to jest nie tylko przerobka .
          TO JEST ODBIERANIE DOBREGO IMIENIA OSOBIE KTORA JEST NAMIESTNIKIEM JEZUSA NA ZIEMI> TO JEST JESZCZE JEDNO BICZOWANIE ….
          nie wiem czy kaplan moze udzielic rozgrzeszenia….
          Zastanawiam sie czy nie jest potrzebne jest rozgrzeszenie biskupa. ..
          Czlowiek ktory decyduje sie na szkalowanie GLOWY KOSCIOLA JEST PO STRONIE SZATANA . Modlmy sie o jego nawrocenie . Za niego tez Pan Jezus ofiarowal swoje zycie ….
          Kroluj nam Chryste !!!

  19. malaga said

    A jeśli chodzi o te godziny Męki Pana Jezusa to należy np. 1 godzinę odmówić o 17 ? W takich samych godzinach w jakich przeżywał to Pan Jezus? I jak czytam te godziny mogę je czytać w różnych intencjach? Swoich, za kogoś?

    • Tuptusia said

      Można czytać w tych samych godzinach, w których umierał Pan Jezus i o każdej innej porze też, i można w różnych intencjach, jeśli za kogoś to też będzie pięknie. Można kilka godzin czytać naraz wtedy modlitwę wstępną odmawia się na początku tych kilku czytanych godzin i modlitwę na zakończenie też odmawia się tylko jeden raz.

  20. vrota said

    Kochani blogerzy, a co sądzicie o tym? Babki przepowiednie się sprawdzają co do miejsc powodzi na świecie ale jednocześnie krytykuje ona księży.
    http://vrota.pl/2011/11/wizjonerka-inwestujcie-w-polsce-i-domagajcie-sie-w-sklepach-polskich-produktow/

    • lucek said

      KSIADZ – jest to forma ktora zwracamy sie do poszczegolnego Kaplana np. prosze ksiedza …..
      Ogolnie o Osobach poswieconych Panu Bogu – KONSEKROWANYCH mowimy KAPLANI . Powinnismy ich otoczyc swoja modlitwa. SA ONI NIEUSTANIE ATAKOWANI PRZEZ SZATANA >>> KRYTYKUJAC OSOBE KAPLANA STAJEMY SIE NARZEDZIEM SZATANA >
      Jesli ktos zle mowi o Kaplanach nie jest godzien nazywac sie chrzescijaninem .
      CHRZESCIJANIN NIE MOWI ZLE O NIKIM

    • Radosław said

      Ta osoba odcina się od Kościoła. Z tego co można wyczytać w internecie jest uzdrowicielem, egzorcystą, jasnowidzem, refleksologiem, numerologiem… niech każdy sobie odpowie sam od kogo ta pani otrzymuje przekazy.

  21. jowram said

    Czy Kazimierz kard. Nycz nie zna Katechizmu?
    Jak donosi onet:

    Metropolita warszawski Kazimierz Nycz przypomniał, że Kościół od lat nie zmienia stanowiska w kwestii kary śmierci. Duchowny w rozmowie z IAR przypomniał encykliki papieża Jana Pawła II i obecnego – Benedykta XVI. Kardynał Nycz powiedział, że papież Polak mówił – zwłaszcza w „Evangelium vitae” – że współczesne społeczeństwa mają środki, którymi można się zabezpieczyć przez ludźmi niebezpiecznymi czy wielokrotnymi zabójcami. – Tym środkiem jest stosowanie bezwzględnego dożywocia – podkreślił. W rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową kardynał Kazimierz Nycz przypomniał jednocześnie, że kościół wielokrotnie przy dyskusjach dotyczących kary śmierci mówił, że nikt z ludzi nie może decydować o odbieraniu czegoś, czego nie dał, czyli życia. – Pan Bóg jest dawcą życia – nawet jeśli człowiek to życie zmarnował – i tylko Pan Bóg może to życie odebrać – mówił duchowny.

    A Katechizm Kościoła Katolickiego na to:

    2265 Uprawniona obrona może być nie tylko prawem, ale poważnym obowiązkiem tego, kto jest odpowiedzialny za życie drugiej osoby. Obrona dobra wspólnego wymaga, aby niesprawiedliwy napastnik został pozbawiony możliwości wyrządzania szkody. Z tej racji prawowita władza ma obowiązek uciec się nawet do broni, aby odeprzeć napadających na wspólnotę cywilną powierzoną jej odpowiedzialności.

    (…)

    2267 Kiedy tożsamość i odpowiedzialność winowajcy są w pełni udowodnione, tradycyjne nauczanie Kościoła nie wyklucza zastosowania kary śmierci, jeśli jest ona jedynym dostępnym sposobem skutecznej ochrony ludzkiego życia przed niesprawiedliwym napastnikiem. (…)

    Chciałbym zwrócić naszym Czytelnikom uwagę, że gdyby potraktować serio słowa Jego Eminencji, to np. Policja czy Wojsko Polskie nie mogłoby do nikogo strzelać, tylko co najwyżej brać do niewoli, a nikt z nas nie mógłby się np. skutecznie bronić przed napastnikiem bronią palną lub np. ostrym narzędziem. No bo skoro nie wolno nigdy i nikogo zabić… Pomijam już truizm, że gdyby nie kara śmierci – nie byłoby Odkupienia przez Krzyż…

  22. Ttt said

    Jowram, czytanie ze zrozumieniem się kłania. ” …jeśli jest ona jedynym dostępnym sposobem skutecznej ochrony ludzkiego życia…” – KKK 2267. Jeżeli człowiek do końca życia zostanie zamknięty w odosobnionej celi, przy zachowaniu środków ostrożności w czasie kontaktu z nim, nikogo przecież fizycznie nie skrzywdzi, więc raczej jest to „SKUTECZNA OCHRONA” czyli warunek jest spełniony, czyli nie musimy go zabijać. Jego Eminencja o tym mówiła: „współczesne społeczeństwa mają środki, którymi można się zabezpieczyć przez ludźmi niebezpiecznymi czy wielokrotnymi zabójcami”. Inna kwestia że Bóg może mieć dla tej osoby jeszcze jakiś plan (może nawrócenie), a jak nie, to sam tę osobę zabierze przed swe oblicze.
    „Policja czy Wojsko Polskie” ma prawo do „uprawnionej obrony”, czyli KKK 2265, a kara śmierci np: wstrzyknięcie trucizny człowiekowi przywiązanemu do łóżka, ciężko podciągnąć pod obronę życia.
    Jowram, ja, jak zabieram się za krytykę arcybiskupów, doktorów teologii, czyli osób mających WIELE WIĘKSZĄ WIEDZĘ z danej dziedziny i WIELE BOGATSZE DOŚWIADCZENIE, zastanowię się 5 razy, czy aby na pewno to ja, osoba „zielona” przy nich, mam rację. Tobie też to doradzam. Jest takie przysłowie – „Nie ucz księdza pacierza” (lub KKK)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
