Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Krucjata Modlitwy (11) – Powstrzymanie nienawiści wobec wizjonerów

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 grudnia 2011


Orędzie nr 269 z serii Ostrzeżenie

Otrzymano środa, 30 listopad 2011, godz.20.00

„O Najświętsze Serce Jezusa, proszę powstrzymaj nienawiść i zazdrość, która w tych czasach istnieje wśród Twoich wyznawców wobec Twoich prawdziwych wizjonerów.

 

Błagam, wysłuchaj mojej modlitwy dla dania Twoim wizjonerom siły, której potrzebują, aby głosić Twoje Najświętsze Słowo niewierzącemu światu. Amen. „

Tłumaczył: Chrisgi

Komentarzy 78 to “Krucjata Modlitwy (11) – Powstrzymanie nienawiści wobec wizjonerów”

  1. Zbyszek said

    AnnaM nie przejmuj się ocenami Twych postów palcem w dół – czy Ty nie wiesz, że Polacy z natury są bardzo za a nawet przeciw? To przez Nas, samych polaków straciliśmy niejeden raz wolność i tracimy wiarę. Jesteśmy niestety jednym z najbardziej zawistnych narodów świata i temu się nie da zaprzeczyć. Można się tylko modlić za siebie wzajemnie. Raczej nie pisz jeżeli tak bardzo się przejmujesz ocenami pod Twoimi postami. Spokój duszy zachowaj za wszelką cenę. Dobrze wiesz kto sieje niepokój – z całą pewnością nie jest to Bóg. Jak myślisz? Kto pluje na nasze szyby, rysuje samochody, wylewa pomyje pod nogi, zazdrości wszystkiego, odmawia i plotkuje. To My, Polacy jesteśmy tacy – zło jest w nas i to wielkie. Każdy tylko się burzy gdy się zwraca uwagę z powodu niegodnego zachowania, złego słownictwa, wytyka się krętactwo i plotkarstwo. Musisz milczeć inaczej Cię zjedzą żywcem. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę dużo radości i spokoju.

    • cox said

      Owszem jest dużo takich ludzi, ale nie możemy wszystkich wrzucać do jednego worka!

      • Zbyszek said

        No widzisz Cox, ja mówię szczerze – także mi się zdarzyło być pysznym i zawistnym. Jednak jak poznałem skutki swego postępowania i swoje „zasługi” u Boga zacząłem się pilnować i prosić Boga o ochronę przed złymi duchami. Tak wiec nie wrzucam wszystkich do jednego worka a tylko opisuję to co jest tak bardzo widoczne. Ja się cieszę bardzo z każdego kto się nawróci ale też nie ukrywa że grzeszył. Święci rodzą się w wielkim bólu – ale ten ból trzeba świadomie przyjąć iść z nim do końca swego czasu na Chwałę Bożą a swoje poniżenie. Nagroda będzie od Boga i to powinno być Naszym pragnieniem – być Nią obdarowanym. Ale co My robimy? Wolimy zło i tkwić w nim. Kto się uraża że nie jest grzeszny jest wielkim grzesznikiem – to jest szczyt pychy. Ja uczę się i szukam właściwej drogi – mam nadzieję, że ją znajdę gdyż nie zawsze była moja droga tą właściwą do Boga.

    • AnnaM said

      wiesz ja sie tym nie przejmuje tylko mnie to dziwi, to takie…nienawistne robic cos takiego, ja chyba nie jestem jak wiekszosc polakow, dlatego trudno mi zrozumiec ta zawisc, zazdrosc i nienawisc naszego spoleczenstwa wzgledem siebie nawzajem.

  2. AnnaM said

    Twoj blog jest fajny z malymi wyjatkami

  3. AnnaM said

    aha, i czy naprawde wierzyc w autentycznosc tych oredzi o Boga?

    • Dzieckonmp said

      To już Anno musisz sama zdecydować. Ja je przyjmuję

    • Tuptusia said

      Zostało powiedziane: „Poznacie ich po owocach”

      Jeżeli zauważysz, że czytając orędzia więcej się modlisz, chcesz pościć, chcesz swoimi modlitwami dopomóc innym, np. w nawróceniu, pragniesz pocieszyć Matkę Bożą itd to znaczy, że orędzia te pochodzą od Boga.

      • AnnaM said

        tak wlasnie jest u mnie, zmienilo mnie te oredzie Ostrzezenie na lepsze, zmieniam sie, ale mam watpliwosci czasami, a moj facet sie jeszcze smieje ze ja w to wierze 😦 boli mnie, bo albo jestem glupia albo on jest po stronie zlego, a nie chce aby poszedl do piekla 😦

        • Dzieckonmp said

          Takich świadectw jak ty teraz otrzymuje na maila bardzo dużo. Nie publikuje ich bo skoro na maila tzn. ze ludzie dzielą się prywatnie. Ale powiem że sa wspaniałe, ściskają serce i łzy lecą. Dlatego trwam dalej bo to daje mi siłę. Gdybyście wiedzieli ile daje mnie samemu prowadzenie tego bloga poprzez czytanie tych maili

        • AnnaM said

          Twoj blog jest bardzo fajny ale ja mam zastrzezenia do niektorych tematow ktore poruszasz. Od pewnego zcasu mam wrazenie i to wyrazne ze widze co jest dobre a co zle lub sfalszowane, wystarczy czasem ze uslysze nazwisko i juz widze jakby aure, jaki jest ten czlowiek, mam tu na mysli ksiedza Rydzyka oraz Natanka. Nie slucham radia Maryja ani tego co mowi ten Ksiadz, on mi sie nie podoba.

        • szach said

          No to trzeba zacząć słuchać,by móc ocenić. Ja aury u nikogo nie widzę,widzę tylko uczynki .
          Słucham Radia Maryja i dziękuję Bogu za nie i za takiego świętego naszych czasów ,o T.Rydzyka. Mnie przypomina on postać św. Maksymiliana Kolbe. Nie ten,co mi mówi Panie,Panie, ale ten co pełni Wolę Ojca Mego ,który jest w Niebie. A o T.Rydzyk już 20 lat przeciw nawałnicom i całemu temu Polskiemu bagnu ,pokazuje właściwą drogę. Ja Go podziwiam. To niesamowity człowiek-dar dla Polski . A ,że się Michnikom,Tuskom, Urbanom… nie podoba ,to się nie dziwię. Ja Go PODZIWIAM .Niech Bóg błogosławi o.Tadeusza i zachowa Go dla nas ,dla Polski jak najdłużej .Niech Bóg błogosławi ks. Piotra i da siłę do odpierania rozwścieczonego zła.

      • AnnaM said

        a mozesz mi cos o nich powiedziec? bardzo proszę, bo chyba mialabym bardzo duzo informacji do przyswojenia choc i tak sie zainteresuje tematem. U mnie w rodzinie smieja sie z Radia Maryja i Rydzyka, ja tego nie robie i ogolnie bardzo sie od nich roznie ale ta postawa wobec tego radia oraz ks. Rydzyka oraz to jakie odbieram o nim wrazenie utarlo mi sie w mojej swiadomosci. Zastanawiam sie czy ciezko to bedzie zmienic.

  4. AnnaM said

    a moze mi ktos powiedziec co za akcja sie szykuje na ktora sie wybieracie do Warszawy? ja mieszkam w Warszawie wiec moge w niej wziasc udzial. Z jakiej okazaji ja organizujecie?

    • Dzieckonmp said

      Marsz Niepodległości jako sprzeciw wobec nieuchronnej likwidacji Polski która zapowiedział Sikorski w Berlinie, doradca Prezydenta w TVP Info , a także Miller i Kwasniewski. Warszawiacy przyjezdnym zaoferujcie noclegi

    • mer said

      Zdrada już oficjalnie- koniec niepodległości Polski – w tym tytule szukaj na blogu:
      Za Nowym Ekranem

      Rodzi sie pomysł na kolejny Marsz Niepodległości zainicjowany przez Jarosława Kaczyńskiego dnia 13 grudnia. Apeluję już dziś rozgłaszajcie tą informację innym, sami się wybierajcie na ten marsz bo to jedyna możliwość jaka została nam aby pokazać zdrajcom że niepodległość jest dla nas najważniejsza. Każdy kto może jest wezwany do walki o Polskę
      Z ostatniej chwili
      Marsz Niepodległości i Solidarności – już 13 grudnia!

      PiS chce postawić Radosława Sikorskiego przed Trybunałem Stanu i zapowiada nowy Marsz Niepodległości w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego. Donald Tusk już zapowiada, że wobec „chuliganów” nie będzie
      litości.

      • AnnaM said

        słuchajcie, a czy to nie jest tak ze poprostu niemcy ktorzy maja duzo pieniedzy maja nam poprostu pomoc finansowo w naszych problemach? i o to prosil sikorski?

        sama mieszkam bokiem u kogos wiec nie mam jak nawet jakbym chciala zeby kogos przenocowac.

        Niech mi ktos wyjasni bo ja nie mam czasu sie tak interesowac, dlaczego tak źle postapil w Berlinie Sikorski?

        • AnnaM said

          chodzi mi o to czy Kaczynski przypadkiem nie jest przeciwny z zasady temu co robia jego przeciwnicy.

          Jak ten marsz bedzie niszczyl cokolwiek na drodze to ja mowie z gory ja sie na to nie pisze! ja chce przezyc! mam dziecko i jestem samotna matka, musze życ.

        • Pustelnik said

          Nikt nie kaze tobie jechac ,gdy zolnierz wybiera sie na bitwe takich wpisow sie niepisze.Strach jest od diabla i o to mu chodzi jezeli bylabys w lasce uswiecajacej mozesz przywolac cale Niebo oni wszyscy beda na wyciagnieciu reki modlitwa jest plaszczem ochronnym przy mocnej wierze calkowitemu oddaniu nic niomu niegrosi .Dla przypomnienia jestes w lasce uswiecajacej pojdziesz do nieba

        • lecslo said

          Rzeczywiście to się może wydawać niewinne i nie takie ważne, jednak Anno uwierz – to są ostatnie gwoździe do trumny Polski suwerennej i niepodległej. Ten proces trwa zakamuflowany od wielu lat jak i towarzyszący mu chocholi taniec Polaków którzy nie są bez winy złudzeni błyskotkami. Mi tą sytuacją najlepiej obrazuje fragment wiersza Słowackiego „Grób Agamemnona”:

          „(…)O! Polsko! póki ty duszę anielską
          Będziesz więziła w czerepie rubasznym,
          Poty kat będzie rąbał twoje cielsko,
          Poty nie będzie twój miecz zemsty strasznym,
          Poty mieć będziesz hyjenę na sobie,
          I grób – i oczy otworzone w grobie.

          Polsko! lecz ciebie błyskotkami łudzą;
          Pawiem narodów byłaś i papugą;
          A teraz jesteś służebnicą cudzą. –
          Choć wiem, ze słowa te nie zadrżą długo
          W sercu – gdzie nie trwa myśl nawet godziny:
          Mówię – bom smutny – i sam pełen winy.”

          Twoja postawa jest zrozumiała. Słowa Tuska to straszak dla tych którzy lękają się o swoje zdrowie i życie po ostatnich zajściach podczas obchodów rocznicy odzyskania niepodległości. Zauważyć jednak trzeba ze główny nurt marszu choć prowokowany dotarł do końca bez szwanku a przecież były tam również rodziny z dziećmi… Myślę że nie ma się czego bać. Jednak takie manifestacje to nie wszystko i mam wrażenie że zaczynają zastępować i przesłaniać krucjatę różańcową. Czyn powinien być poprzedzony modlitwą.

        • szach said

          Zło dlatego jest takie mocne,że dobro milczy. Nie wiem czemu się boicie Marszu ? Przecież o to chodzi przeciwnikom. Z garstką się rozprawią łatwo,przy bierności społeczeństwa,ale milionów się boją . Więc kto nie jest z nami,ten jest przeciwko nam.
          I nie rozgrzeszajcie się paciorkiem w ciepłym domku. Mnie też nie jest łatwo, ale są chwile w historii,gdy trzeba tam po prostu Być. Trzeba było być na Marszu 11.11.2011. a równie mocno ,a nawet bardziej,trzeba być 13.12.2011. Za rok,już możecie nie mieć takiej szansy. Kto milczy na zbrodnię, winien jest tej zbrodni.
          Ja mam zamiar wydrukować ulotki o Krucjacie i rozdawać ludziom a sam Marsz przejść odmawiając różaniec-za Polskę . Ale nie będę w domu siedzieć i udawać,że nic się nie dzieje. Jak stanę kiedyś przed Bogiem ,gdy zapyta :co zrobiłam dla Ojczyzny ziemskiej ? To co powiem ? O rodzinę musiałam dbać i się nie wychylałam ? Ja w swojej komnacie paciorek mówiłam ? Śmieszne. Kto mnie wyzna przed ludźmi,tego i Ja wyznam przed Ojcem Moim ,który jest w Niebie. Kto nie szanuje Ojczyzny ziemskiej,nie jest godzien Ojczyzny Niebieskiej. I żadne przesłanianie Krucjaty Różańcowej za Polskę, a uzupełnienie. Bóg posługuje się rękami ludzi. My jesteśmy Jego rękami. Więc do dzieła. W jedną różaniec ,w drugą flagę i na Marsz .
          A tu ciekawa rozmowa Anity Gargas z p. Hamburą.
          http://vod.gazetapolska.pl/783-rozmowa-niezalezna-hambura-hold-berlinski

        • AnnaM said

          no dobrze ja to naprawde wszystko rozumiem, ale ten ostatni marsz z 11go to byla przesada co sie dzialo! nikt nie mowil po co byl ten marsz i z jakiej okazji tylko wandale przejeli cala slawe tego marszu. Jesli bedzie tak teraz to jaki sygnal dajemy ludziom? moze Bogu tak, ale polsce jaki sygnal dajemy? ze jestesmy niezadowoleni dlatego bedziemy niszczyc? przeciez to jest bez sensu! prawdopodobnie pojde na ten marsz ale trzeba sie modlic zeby nikt niczego po drodze nie niszczyl, przeciez to nie po katolicku!

        • cox said

          Sikoeski postąpił źle choćby dlatego, że zaproponował przeksztacenie UE w federację, czyli miałoby powstać coś na kształt USA. Jakby tego było mało, zaproponował rozszerzenie i tak już dużych kompetencji Komisji Europejskiej kosztem rządów narodowych! To chyba wystarczy!

      • nati said

        Szach, ale teraz to mnie troche dotknęłaś… Bardzo bym chciała być w W-wie 13.12. ( tak samo jak chciałam 11.11.) ale co za to mogę, że nie mam jak dojechać ( nawet jeśli od biedy by się załatwiło trasnport..) to po ludzku nie mam z kim zostawić dzieciaków, a na opiekunkę mnie nie stać.. To nie jest tak, że jak ktoś nie jedzie, to że od razu leń, tchórz i nie wiadomo kto jeszcze.. Czasem naprawdę nie można i już…I pozostaje tylko właśnie modlitwa…A może aż modlitwa..

  5. BOGDAN said

    Orędzie Matki Bożej z 2 grudnia 2011 r. przekazane przez Mirjanę

    „Drogie dzieci, jako Matka jestem z wami, by moją miłością, modlitwą i przykładem pomóc wam stać się ziarnem nadchodzącego [czasu], ziarnem z którego wyrośnie mocne drzewo i rozszerzy gałęzie na cały świat. Abyście stali się ziarnem przyszłego [czasu], ziarnem miłości, proście Ojca o wybaczenie dotychczasowych zaniedbań. Dzieci moje, tylko czyste, nieobciążone grzechem serce może się otworzyć i tylko szczere oczy mogą zobaczyć drogę, którą pragnę was prowadzić. Kiedy to rozpoznacie, poznacie miłość Bożą, która będzie wam darowana. Wtedy i wy będziecie ją darować innym jako ziarna miłości. Dziękuję wam!”

    Matka Boża pobłogosławiła obecnych i przyniesione dewocjonalia. Jeszcze raz wezwała nas do modlitwy za kapłanów.

  6. Dzieckonmp said

    Właśnie to samo zauważyłem. Każdy mówił o wszystkim tylko nikt nie o tym że musimy koniecznie pojechać na marsz. Tylko Zbyszko i szach apelowali że musimy tam być. I tak się zastanawiam nad tymi najpiękniejszymi niby komentarzami religijnymi. Apele o modlitwę najlepiej ciągłą.A pzreciez w Piśmie świętym pisze że wiara bez uczynków jest martwa. Co wy myślicie że siądziecie w ciepłym domku i będziecie 100 różańców odmawiać i to wystarczy??

    Pokaż mi wiarę swoją bez uczynków, a ja pokażę ci wiarę z uczynków moich.
    List Jakuba 2,18


    Taka postawa jaka zapanowała na blogu nie pomaga naszej niepodległości nic. 13 grudnia musimy zjawić się w Warszawie i to w liczbie 200-300 tys ludzi. Tylko to może nas uratować. Filipiński cud nie polegał tylko na modlitwie różańcowej, ale na wyjściu setek tysięcy ludzi z różańcem na ulice.
    Proszę wszystkich tak jak włączyliście się czynnie w pomoc rodzinie eksmitowanej z Radomia co przyniosło chyba sukces, o zachętę znajomych , o to byście sami pojawili się w Warszawie 13 grudnia gdyz to bedzie czyn i tylko taki czyn może osiągnąć skutek podobny do tego w Radomiu.

    • Dzieckonmp said

      Wiara jest dziełem Bożym w duszy człowieka, a wywodzące się z niej uczynki są dowodem jej obecności. Czy nie można powiedzieć, że rzeczywiście wierzymy tylko w to, co objawia się w uczynkach naszego życia? Miarą naszej wiary jest to, co można zaobserwować w naszym codziennym życiu. Wiara i uczynki muszą w naszym życiu – życiu ludzi nowo narodzonych – pozostawać w absolutnej harmonii.
      Nie możemy pokazać innym wiary bez uczynków. To jest po prostu niemożliwe..
      Tytus miał zwracać baczną uwagę na to, by ci, którzy uwierzyli w Boga, zabiegali o to, by spełniać dobre uczynki (Tyt. 3, 8).

    • mer said

      Od razu wczoraj wieczorem rozesłałam do znajomych fragment treści o marszu 13-go.
      Dziś tylko dopisalam, ze lepiej mówić głośno rozaniec, bo mlodzież może nie znać słow piesni, a krzykow – w ogole nie powinno być.

      • Dzieckonmp said

        Musimy wszyscy pójść. Żołnierze Chrystusa Króla w płaszczach, Kółka różańcowe z różancami, Słuchacze radia Maryja , ale także ateiści patrioci, także prawosławni czy luteranie jak również kibice , młodzież, emeryci i ktokolwiek dla kogo słowo Polska jest najważniejsze. Wszyscy zjednoczyć się w celu ratowania Polski.
        POSPOLITE RUSZENIE!!!

        • Pustelnik said

          Ale wazne tez jest byc w lasce uswiecajacej ,zeby zlo nie mialo dostepu i plaszcz ochrony z modlitwy o ktorym tak ladnie mowi ks,Thomas Maria w kazaniu

        • serafin said

          No to jedziemy do Warszawy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:> Może się spotkamy, fajnie by było Was poznac w realu.

        • Dzieckonmp said

          Możemy się gdzieś umówić na konkretną godzinę przy jakimś pomniku

        • serafin said

          Cy ktoś będzie może przejeżdżał prze Rzeszów lub jechał z Rzeszowa, nie wiem czy zorganizuję jakis transport. Pociągiem za długo, mam trójkę małych dzeci i muszę skombinować im jakąś opiekę.

        • Dzieckonmp said

          Tak myślę jak Ci pomóc. Spróbuj skontaktować się z biurem PIS w Rzeszowie , przypuszczam że będa jakiś autokar organizować i być może za darmo byś pojechał
          Tu masz telefony

          http://www.pis.org.pl/unit.php?o=regiony&id=15&p=ludzie

        • Dzieckonmp said

          A tu adresy telefony dla innych rejonów Polski

          Dzwonić dowiadywać się i zapisywać się . Adresy i telefony nawet najmniejszych miast. PIS ma struktury w całej Polsce więc jeśli się ludzi zaangażują to bez problemu może nas być 200 tys

          http://www.pis.org.pl/struct.php#reglist

        • serafin said

          Wielkie dzieki. Jestem mamą, nie tatą;> Jak mi się uda to się spotkamy.

        • Dzieckonmp said

          to weź męża i dzieci a ja tez wezmę zonę i dzieci i juz bedzie nas razem 10 plus 2 osoby się zgłosiły na blogu wiec razem 12

        • serafin said

          Super by było, chociaż najmłodsza ma tylko 6 miesięcy, ale raczej nie wydole finansowo. Paliwo drogie a pensje nie poszły w góre.

    • druga Sylwia said

  7. Dzieckonmp said

    Bolączki posłów

  8. AnnaM said

    witam wszystkich
    Moze mi ktos powiedziec z kąd macie te objawienia o Ostrzezeniu? skąd, z jakiego miescja w sieci, kto to wkleja i skad bierze?

  9. Sid said

    Być może już ten link do tzw. Krucjaty Niebieskiej był podawany, Tak czy owak zachęcam do włączenia się w to dzieło modlitewne zapoczątkowane przez p.Andrzeja Leszczyńskiego (syna bohaterskiej położnej z Oświęcimia Stanisławy Leszczyńskiej) .

    http://www.mocmodlitwy1.republika.pl/krucjata_niebieska.html
    http://glosojcapio.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2433&Itemid=75

  10. Promyczek Nadziei said

    Jutro (3 grudnia, sobota) o godz. 20.00 TVP Info wyemituje wywiad z ks.
    Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim (ZG KSD, OW KSD).

    W ogólnopolskim programie „Prawdę mówiąc” ks. Tadeusz w rozmowie z red.
    Krzysztofem Ziemcem będzie mówił o Fundacji im. Brata Alberta, Ormianach,
    Kresach Wschodnich i lustracji.
    http://ksd.media.pl/component/content/article/1-news/455-3-grudnia-w-tvp-info-wywiad-z-ks-isakowiczem-zaleskim

    Zachęcam do przekazywania dalej 🙂

  11. Tuptusia said

    Jutro pierwsza sobota miesiąca czyli o godz.10.00 można uzyskać wodę święconą egzorcyzmowaną, przypominam zainteresowanym i potrzebującym tej wody do kropienia i w innych celach np. zdrowotnych

    • Imelda said

      Tuptusiu,

      napisz proszę w jaki sposób się to odbywa…dla nowych czytelników tej strony:)

      • Pustelnik said

        Na tym blogu we wpisie pt Uzywajmy wody egzorcyzmowanej jest wszystko opisane

      • Tuptusia said

        Drogi Adminie
        Bardzo grzecznie proszę o umieszczenie na stałe wpisu na temat wody egzorcyzmowanej, może gdzieś w górnym pasku, bo wchodzą nowi ludzie na ten blog i przydałoby się żeby ten temat był „pod ręką”, ja stara czytelniczka a nie umiem tutaj znaleść tego wpisu. Kiedyś potrzebując wiedzy na temat wody egzorcyzmowanej szukałam po całym internecie.

  12. Tuptusia said

    Na południu Polski znowu wiatry, nadal nie ma deszczu. Kto może niech czyta w intencji o oddalenie klęsk i kataklizmów 24 GODZINY MĘKI PANA JEZUSA WG LUIZY PICCARRETY, niedawno pisałam o tym w komentarzach jako moje postanowienie adwentowe, można znaleść na stronach http://www.duchprawdy.com w dziale prorocy – Luiza Piccareta i na stonie http://www.malirycerze.koszalin.opoka.pl

    Jeżeli będzie potrzebna modlitwa przeciw burzom i przeciw innym zaburzeniom w przyrodzie, znajduje się ona w zakładce strony na tym blogu umieszczona dzięki uprzejmości Pana Admina, pamiętajmy też o Koronce do Miłosierdzia Bożego, św.Faustyna odmawiała ją w czasie burzy i o modlitwie Vassuli, przekonałam się, że i ona jest pomocna, odmawiałam podane tu przeze mnie modlitwy na zmianę w czasie wielkich ulew jakie wystąpiły w maju po katastrofie 10.04.

    Modlitwa podyktowana przez Pana Jezusa Vassuli Ryden 28 listopada 2009r.

    Czuły Ojcze, nie wylewaj Twojego gniewu na to pokolenie,
    aby nie zginęło zupełnie.
    Nie wylewaj na Twoje stado rozpaczy i cierpienia,
    albowiem wtedy wody wyschną i natura zwiędnie.

    Wszystko upadnie wobec Twojego gniewu
    nie pozostawiając po sobie żadnego śladu.
    Żar Twojego Tchnienia podpali ziemię,
    zamieniając ją w ugór!
    Ponad horyzontem ukaże się gwiazda.

    Noc zniszczeje i popiół spadać będzie jak śnieg zimą,
    pokrywając Twój lud niczym zjawy.
    Miej Miłosierdzie dla nas, Boże,
    i nie osądzaj nas surowo.
    Wspomnij na serca, które radują się w Tobie,
    a Ty – w nich!

    Wspomnij na Twoich wiernych i nie dopuść,
    by Twoja Ręka spadła na nas z mocą,
    W Twoim Miłosierdziu podźwignij nas raczej
    i umieść Twoje nakazy w każdym sercu. Amen.

  13. Promyczek Nadziei said

    Dzisiaj I piątek. Wynagradzajmy.
    Jeszcze zdążyć można na 18-00 do kościoła.
    http://adonai.pl/modlitwy/?id=piatki&action=4#1

    A jutro I sobota więc małe przypomnienie. Naszykujcie dziś wodę do jutrzejszego poświęcenia o godz. 10-00.
    Każdy kto naszykuje będzie mieć jutro wodę egzorcyzmowaną!
    O skutkach i sposobach jej używania oraz błogosławienia na odległość mamy tutaj sporo informacji
    http://sanktuarium-ratowo.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=30

  14. serafin said

    Chciałabym przytoczyć tu słowa Pana Jezusa z VI księgi „Poematu Boga-Człowieka” M. Valtorty (otwieram codziennie o 15.00 tę częsc o Męce Jezusa Chrystusa na chybił trafił, i dzisiaj właśnie otrzymałam ten fragment)
    „Powiedziałem wam: Bądźcie uważni, czuwajcie i módlcie się , aby was nie zastano ogarniętych sennością. Widzę jednak, że wasze zmęczone oczy usiłują się zamknąć, a wasze ciała, nawet jeśli tego nie chcecie, szukają pozycji godnej do spoczynku. Macie rację Moi biedni przyjaciele! Wasz Nauczyciel wiele od was wymagał w tych dniach, a wy jesteście tak zmęczeni. Jednak odtąd za kilka godzin, będziecie zadowoleni, że nie straciliście ani jednej chwili z Mojej bliskości.Będziecie się cieczyc, że niczego nie odmówiliście waszemu Jezusowi. Zresztą to poraz ostatni mówię wam o rzeczach wywołujących łzy. Jutro będę wam mówił o miłości i uczynię cud, który cały będzie miłością. Przygotujcie się przez wielkie oczyszczenie na przyjęcie go. O mówić wam o miłości zamiast o karze – o ileż to bardziej zgodne z Moim Ja! Jakże słodko jest mi mówić Kocham Was. Przyjdźcie. Całe moje życie marzyłem o tej godzinie! Jednak mówienie o śmierci tez jest miłością. To miłość. Tak samo jak umrzeć dla tych, którzy was miłują, jest największym dowodem miłości. To miłość, bo przygotowani Swych ukochanych przyjaciół na nieszczęście jest pełną uczucia przezornością, która chce ich przysposobią na tę godzinę, a nie przerazic. o miłośc, gdyż powierzenie tajemnicy jest dowodem szacunku, jakim darzymy tych, którym ją powierzamy…”

    • barbara1604, oddana Niepokalanej Niebieskiej Pani said

      Pan Jezus nie umarl, Valtorta pisze glupoty podyktowana przez demona, ktory by tego chial, Pan Jezus ma w Sobie zycie i jest niesmiertelny.Demon rozumie to, dlatego chce zwiesc ludzi, PAN JEZUS TO BOG, KTORY ZSTAPIL DO SWOJEJ ,,WINNICY,, ktora jestesmy my, uschniete galezie i zywe – wydajace owoc i dla tych suchych juz lub usychajacych stal sie pokarmem, by przywrocic je do zycia,Pan Jezus jest Bogiem Zyciem i przywraca z martwych, bo stworzyl to wszystko i napelnial zyciem pierwotnie i wciaz to czyni, a jest to wlasciwe tylko WSZECHMOCNEMU BOGU. Poemat Valtorty to bajka , zasmieca wiare i wyprowadza na manowce iluzji – arcydzielo demona, ktory nota bene dokladnie pamieta kazde slowo, gest Pana Boga i potrafi to wykorzystac.Ten poemat moga czytac osoby mistyczne, wowczas wychwyca wszystkie szatanskie wkladki, pozostalym zasmieca wiare i wypacza wyobrazenie o Panu Bogu.

  15. Kayo said

    „Powstrzymanie nienawiści wobec wizjonerów” w tym temacie, było również wczorajsze przesłanie z Ontario, ” Moje Dzieci, módlcie się za moich Proroków”
    Całość można przeczytać w 7 komentarzu we wpisie ” List s. Emmanuel” a ja pozwolę sobie wkleić tu teraz fragment.

    …Moje Dzieci, módlcie się za Moich Proroków. Potrzebują waszej zachęty i siły.
    Szatan atakuje ich bez wytchnienia. Szatan umieszcza na ich drodze wiele pułapek, w nadziei, że skażą/zanieczyszczą siebie i upadną.
    Szatan, mnoży tym Moim duszom pokusy. Kiedykolwiek to jest możliwe, fizycznie je atakuje.
    Módlcie się. Módlcie się za nich. Dużo się za nich módlcie, bo szatan planuje pomnożyć ich utrapienia.
    Módlcie się, aby mogli oni pozostać posłuszni i nadal służyć dla Mojej Chwały…

    Króluj nam Chryste!

    • lucek said

      Trzeba modlic sie za WSZYSTKICH LUDZI NA CALYM GLOBIE ZIEMSKIM O POTRZEBNE LASKI DLA NICH O SWIATLO DUCHA SWIETEGO DLA NICH >
      Jesli proroctwa sa od Boga – Pan Bog da sile do pokonania ataku szatana . Jesli natomiast nie pochodza od Boga – byc moze TO PAN BOG POWSTRZYMUJE PRZED GLOSZENIEM OSTRZEZEN /. Lepiej zostawic to Panu Bogu. Jesli Dzielo Boze – To pRZETRWA…
      Kroluj nam Chryste !!!

      • atryda said

        Z „Koniec Czasów” Pan Jezus do M. Valtort.

        „97 MIAŁBYM OCHOTĘ ZSTĄPIĆ NA ZIEMIĘ W PORYWIE GNIEWU…
        Napisane 16 sierpnia 1949. Mówi Jezus:
        Kiedy słyszę to obłudne i nierozsądne zdanie, które prowokuje Miłosierdzie, Mądrość, Sprawiedliwość, które jest zasłoną mającą ukryć wolę sprzeciwiania się – zuchwale i pysznie, a także podle – mojej woli: „Jeśli to jest dzieło Boże, to Bóg o nie zadba i doprowadzi do zwycięstwa”, wtedy miałbym ochotę, w porywie świętego gniewu, zstąpić na Ziemię i powtórzyć działanie, którym oczyściłem Świątynię od bankierów, złodziejów i kupców.
        Tak musiałbym postąpić. Jestem jednak Miłosierdziem i będę nim, dopóki człowiek będzie żył na ziemi. Czekam na jego przemianę, dopóki oddycha. Potem jednak, dla zuchwałych i kuszących swego Pana – a wystawiają Go na próbę, bo wiedzą, że jest dla nich zbyt dobry – będzie Sąd pierwszy i drugi i poznają Oblicze Pana, odmienne od tego, na które pluli swą zuchwałą wypowiedzią.
        Co musiałbym uczynić, aby zadbać o swoje Dzieło? Co sprawić, aby odniosło zwycięstwo? Musiałbym działać jak straszliwy Bóg na Synaju, Bóg czasów gniewu i surowości. Musiałbym zsyłać pioruny na ich grzech lub raczej na ich grzechy, liczne są bowiem grzechy ich bezczelności wobec mojej woli. Cóż innego mógłbym uczynić, jeśli nie to? …”

        Warto przeczytać całość, słowa Pana Jezusa opisują obecne czasy.

        • Kayo said

          Wspaniałe… dzięki Atryda.

        • barbara1604, oddana Niepokalanej Niebieskiej Pani said

          Jesli Ty nie widzisz Pana Jezusa w Pismie Sw i Eucharystii yo nawet gdyby w widzialnej postaci ponownie zstapil, na nic to bedzie dla Ciebie, nie rozumiesz Pisma Sw i slow Pana Jezusa ,, nie pozostawie Was sierotami,,

  16. Promyczek Nadziei said

    Apel KSD do mediów w sprawie Iranu
    Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy apeluje do ludzi mediów
    w Polsce o nie nie popieranie ewentualnego ataku na Iran.
    W ciągu ostatnich tygodni Stowarzyszenie z niepokojem
    obserwuje stronniczość w przekazywaniu informacji
    o rozważanym przez Izrael i Stany Zjednoczone zbrojnym
    uderzeniu w Islamską Republikę Iranu.

    Dla przykładu, w minionych tygodniach na jednym z opiniotwórczych
    portali pojawił się tekst pt. „Polska powinna wysłać jasny sygnał,
    że jest za jak najszybszym prewencyjnym uderzeniem na Iran”.
    W publikowaniu tego typu treści KSD dostrzega nie tylko łamanie nauki
    Kościoła Katolickiego, ale i przestępstwo (zgodnie z Kodeksem karnym,
    Rozdz. XVI: „Przestępstwa przeciwko pokojowi, ludzkości
    oraz przestępstwa wojenne”, art. 117 § 3. „Kto publicznie nawołuje
    do wszczęcia wojny napastniczej, podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5”.). Takie treści uważamy za niebezpieczne.
    Mogą one utwierdzać odbiorcę w przekonaniu, że atak na Iran jest
    równoznaczny z walką ze „światowym terroryzmem”.

    Przypominamy, iż zgodnie z nauką Kościoła Katolickiego żadna forma
    wojny nie jest usprawiedliwiona, gdyż niesie ze sobą śmierć niewinnych
    ofiar. Pragniemy także przypomnieć, że bł. Jan Paweł II był stanowczo
    przeciwny militarnemu rozwiązywaniu konfliktów i nade wszystko zabiegał
    o pokój na świecie. Wiemy, jak tragiczny w skutkach okazał się atak na Irak,
    przed czym przestrzegał Ojciec Święty. Wojna została wywołana
    pod pretekstem posiadania przez ten kraj broni masowego rażenia,
    co okazało się nieprawdą. Wskutek tej wojny śmierć poniosły setki tysięcy
    niewinnych cywilów, państwo zostało doprowadzone do ruiny, nasiliły się
    także ataki na miejscowych chrześcijan. Nieustannie jesteśmy świadkami
    wielu dramatów wyniszczonego narodu irackiego. Nie ma wątpliwości,
    że uderzenie w Islamską Republikę Iranu również pochłonęłoby życie tysięcy
    ludzi, a tragiczne skutki tej wojny odczułyby także inne narody, w tym Polska.
    Zbrojny atak na Iran uważamy więc za niedopuszczalny, niezależnie od tego
    czy kraj ten produkuje broń jądrową. czy nie.

    Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy pragnie przy okazji przypomnieć,
    że w przyszłym roku minie 70 lat od ewakuacji z ZSRR Armii Polskiej
    pod dowództwem gen. Władysława Andersa. To wtedy dziesiątki tysięcy
    Polaków znalazło schronienie w dawnej Persji – obecnym Iranie.
    Dzięki pomocy narodu perskiego wielu naszych rodaków przetrwało okrutne
    czasy II wojny światowej. Jeśli my, Polacy, coś możemy uczynić dla narodu,
    który kilkadziesiąt lat temu okazał nam pomoc, to przynajmniej
    nie usprawiedliwiajmy agresji na Iran.

    Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy zdaje sobie sprawę ze skomplikowanej
    sytuacji chrześcijańskiej społeczności w Iranie, kraju islamu, jednak naszym
    wspólnym zadaniem powinno być udzielenie władzom tego państwa wsparcia
    w wypracowaniu zasad dobrego współżycia tych religii, pełnego poszanowania
    praw garstki irańskich chrześcijan. W obliczu zagrożenia wojną, w obliczu zamachu
    na niepodległość i niezależność Iranu, zachęcamy naszych rodaków do modlitwy,
    a kapłanów prosimy o odprawianie Mszy świętych w intencji znalezienia
    pokojowego rozwiązania.

    Ks. dr Bolesław Karcz – prezes KSD
    Anna Pietraszek – wiceprezes KSD
    Ks. dr Roman Piwowarczyk – wiceprezes KSD
    Ewa Ablewicz-Rzeczkowska – ZG KSD
    Bogusław Olszonowicz – ZG KSD, przewodniczący OG
    Tomasz J. Kostyła – OW KSD
    Agnieszka Piwar – ZG KD, przewodnicząca OW
    Jerzy Wasiukiewicz – ZG KSD, wiceprzewodniczący OW
    Anna Wiejak – ZG KSD, przewodnicząca OP

    Tekst oświadczenia na stronie KSD:
    http://ksd.media.pl/component/content/article/1-news/454-apel-ksd-do-mediow-w-sprawie-iranu

  17. pio9a said

  18. jamek said

  19. pio9a said

    http://www.godtube.com/watch/?v=f0c00jnu

  20. barbara1604 said

    Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus
    Z Pisma Sw jasno wynika, ze osoby, przez ktore mowi Duch Sw to prorocy, wizjonerzy to osoby nazywane wizjonerami to nilt inny, kto potrafi na podstawie zachodzacych zajwisk politycznych , ekonomicznych,militarnych przewidziec ich skutki w przyszlosci. Podobnie dziala szatan, on podejmuje dzialania , obserwuje zachowania i konsekwencje , ktore sa wynikiem tych dzialan a ostateczne konsekwencje mozna przewidziec.Dlatego wkleje teraz moje rozwazanie o ziarnie , jak Pan Jezus wieleokrotnie porownywal siebie i Kosciol do ziarna a Pana Boga Ojca do siewcy, byscie nie dlai sie zwiesc iluzjom ludzi chorych.
    Ziarnem jest Slowo Boze siewca sam Bog Ojciec.

    Slowo Boze przez Ktore wszystko sie stalo

    Na przykladzie ziarna,ktore obumiera,by wydac plon Pan Jezus podobnie „obumarl”dla nas,by nam dac zycie i uswiecac nas w Sw Sakramentach.Na nowo zrodzic w Slowie i Duchu Sw. „Obumarl” zachowujac jednoczesnie cala swoja Boskosc i Moc , by obfitosc tych darow w Slowie i Duchu Sw, poprzez rece i slowa kaplanow mogla na nas splywac w dwoch sakramentach umarlych-Spowiedzi sw i Chrzcie sw, w Ktorych dusza zmartwychwstaje wiele razy ,by moc sie doskonalic w milosci i swietosci pozostalych Sakramentow. Do kaplanow w/g mnie, skierowane sa slowa Pawla z Tarsu „bogami jestescie” To wlasnie kaplani,moca Boza i Slowem zostali przez Pana Jezusa powolani do dzialania w Imieniu Pana Boga i podobnie jak Pan Jezus wielokrotnie wskrzeszaja dusze z martwych,jesli popadnie w grzech smiertelny i rodza na nowo w Sakramencie Chrztu.I tylko w Slowie i Prawdzie Pana naszego Jezusa Chrystusa jest to mozliwe.Obumarl ,by w Sakramencie Ciala i Krwi – Eucharystii pozostac z nami i umacniac na drodze do Nieba.Sakramenty do pomost laczacy ziemie z Niebem, i tylko Pan Bog mogl taki pomost rozciagnac,ten, Ktory to wszystko stworzyl, w Nim ma istnienie i jest naszym Ojcem i Stworca w Bogu Ojcu, zarowno w chwili stworzenia swiata jak i ponownym, gdy jako Mesjasz przywrocil nam wolnosc,wyprowdzajac z niewoli szatana ,w ktora popadamy poprzez grzechy.Jednak wybor dobra lub zla nadal pozostal w naszej gestii i od nas zalezy,co wybierzemy.To obumieranie slusznie jest nazwane przeistoczeniem.Jest to rowniez najbardziej ukazana Prawda dwoch przykazan milosci-gdzie Pan Jezus na sobie daje nam przyklad milosci przyjaciol,w Eucharystii laczac sie z kazdym ,by go uswiecac – podobnie my mamy odnajdowac sie w bliznim w milosci,utozsamic sie z nim,by mogl byc tam,gdzie my w wszytko dla Milosci Boga, Ktory od nas tego wymaga i pragnie i blizniego,poniewaz on moze nie znac tego przyszlego sczescia ,jakie nas czeka.Pan Bog pragnie byc z kazdym czlowiekiem na okreslonych przez Pana Boga zasadach i o tym mowi cala Dobra Nowina.
    Pan Jezus itnial jako Slowo,Ktore bylo rowne Bogu i bylo Bogiem nim swiat powstal. w Nim wszystko sie stalo,przyszedl w postaci ludzikej by nawiazac z ludzmi „kontakt” osobisty i zbawic i nadal to robi w Slowie poprzez kaplanow w Sw SAKRAMENTACH – W POSTACI SAKRAMENTALNEJ. I przez caly czas jest to jednosc Trojcy Sw OJCA SYNA I DUCHA,nierozerwalna jednosc i myli sie Pawel mowiac,ze Pan Jezus ogolocil samego siebie,nie ogolocil z niczego i nie stal sie sluga tylko byl do konca nauczycielem-mistrzem,ktory uczy ,jak amy postepowac,jak mamy zyc i Kom jest Bog.Na slowa w Ogrojcu- JA JESTEM banda zbirow pada na twarz,dopiero po przyzwoleniu podnosi sie i chwyta Pana Jezusa.Tam tez uzdrawia ucho slugi kaplana.Na krzyzu wprowadza do Nieba zalujacego i nawroconego lotra i mowi do placzacych niewiast- nad soba i dziecmi swoimi placzcie nie nade mna ,jakby chcial powiedziec – JA JESTEM KTORY JESTEM czyli Alfa i Omega – poczatek i koniec – jestem Bogiem a Bog jest niesmiertelny,teraz pokaze wam,ze smierc nie ma wladzy nade mna ,ani szatan.Schodzi do otchlani i wyprowadza dusze sprawiedliwych,ktorzy poprzez pietno ciazacego na nich grzechu pierworodnego mieli zamkniete Niebo i mozliwosc ogladania Boga.
    Poza tym, czy zauwazyliscie,ze Pan Jezus,podobnie jak Bog Ojciec odpoczywal 1 dzien po stworzeniu Nowego Porzadku Swiata.Od wieczora w piatek do soboty wieczor trwa szabat,Magdalena poszla noca do grobu i juz nie zastala Pana Jezusa w nim, tylko zobaczyla biala postac w ogrodzie i wziela za ogrodnika.Wiec musialo byc ciemno,byc moze tylko swiatlo ksiezyca oswietlalo swiat,bylo goraco wiec i noc byla pogodna.Ta sama zbieznosc czasu jak przy stworzeniu swiata pierwotnie,przez Boga Ojca.
    =
    Pan JEZUS OBUMIERA W TYM,CO ZEWNETRZNE, czyli widzialnymi ,, elementami,, stworzonego przez siebie swiata.W tym,co stalo sie przez Slowo i jest Jego dzielem widzialnym, swiat widzialny wraz z ziemia z ktorego my powstalismy z Bozym Niesmiertelnym Pieriastkiem czyli dusza.Na tej glebie skazonej grzechem pierworodnym Pan Jezus zbawia czlowieka w Slowie Sw Sakramentow, ktore z Jego Moca i gwarancja Boga wypowiadaja kaplani,tylko Ci kaplani,ktorzy sa wierni nauce Pana Jezusa i sa Jego kaplanami.W zadnej innej wierze czy pseudo-religii nie jest to mozliwe.Tak jak ziarno obumiera w glebie tak Pan Jezus musial obumrzec zewnetrnie w swej mocy wlasciwej Bogu w ciele,by stajac sie ono pokarmem z Moca Ducha sw na nowo nas stworzylo i uswiecilo.Rowniez po to,by czlowiek mial mozliwosc ,,dotknac,, Boga w postaci sakramentalnej,wczesniej nawet przestrzen wokol Pana Jezusa byla napelniona moca – kobieta cierpiaca na krwotok dotknela fredzli i zostala uzdrowiona.
    Z PANEM BOGIEM I NIEPOKALANA – ODDANY rycerz Niepokalanej 1604

    • lucek said

      @Barbara 1604
      popieram KAZDE SLOWO pieknie to wszystko uje-las/-les. Mysle ze jestes osoba po TEologii i bardzo trafnie , gleboko i w sposob zrozumialy dla wszystich nawet dla mnie uja-les/-las.
      Rycerzu Niepokalanej o tym ze nawet przestrzen wokol JEZUSA byla pelna MOCY I BOSKOSCI i opromieniala wszystko wokol jest wyraznie widoczna otwierajac PISMO SWIETE ( jeszcze nawet nie czytajac ani jednego SLOWA )
      Bije z KSIEGI ZYCIA JASNOSC i KAZDY ZDAJE SOBIE SPRAWE ze ma wrekach SKARB , PERLE >>> ktora znalazl rolnik . Na kazde pytanie , na kazdy problem znajdziemy odpowiedz ….
      Ludziom ktorzy WIERZA nie potrzebne sa OSTRZEZENIA …. Kazdy z nas powinien zyc tak jakby to mial byc ostatnim dniem naszego zycia, . Dlatego Blogoslawienstwo na zakonczenie Mszy Swietej POWINNO BYC PRZYJMOWANE NA KLECZACO > MOZE TO BYC OSTATNIE >>>>
      Chwala Panu – Kroluj nam Chryste !!!

    • gwiazdka said

      cytat;;……….i myli sie Pawel mowiac,ze Pan Jezus ogolocil samego siebie,nie ogolocil z niczego i nie stal sie sluga tylko byl do konca nauczycielem-…”…..Tak jak ziarno obumiera w glebie tak Pan Jezus musial obumrzec zewnetrnie w swej mocy wlasciwej Bogu w ciele…..” -siostra wybaczy ale tu sa jakies sprzecznosci ???

      • barbara1604, oddany Rycerz Niepokalanej Niebieskiej Pani said

        nie ma zadnej sprzecznosci, gdybys dotknela Pana Boga rozpadla bys sie w ciele, na czasteczki pierwsze, mowiac jezykiem fizyki.To pokarm dla duszy i w Duchu musisz go zrozumiec, a GWARANCJA TEJ prawdy jest sam PAN JEZUS BOG I STWORCA WSZYSTKIEGO W BOGU OJCU.

  21. VRSNSMV - SMOLIYB said

    Audiencja Generalna 30.11.11

    “(…) Na początku Adwentu zachęcam wszystkich do czuwania na modlitwie i przygotowania serc na spotkanie z przychodzącym Panem przez dzieła miłosierdzia wobec braci. Niech Bóg wam błogosławi!”

    Ojciec Święty Benedykt XVI

  22. PRAWDA,sama się obroni!!!o jaką siłe prosic?jeżeli to jest od BOGA,to BOG sam da im siłe.spoko,miej czarnowidztwa:-)

Sorry, the comment form is closed at this time.