Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    7,5 lat pozostało.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Wezwanie Dr. Ratha do mieszkańców Niemiec, Europy i całego świata, Berlin 13.03.2012

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 kwietnia 2012


“Dwukrotnie w historii tego miasta na Europę i świat rozprzestrzeniło się niewyobrażalne cierpienie. Dziś wieczór mówimy do decydentów politycznych z berlińskiego Urzędu Kancelerza  i Reinchstagu: To się nie powtórzy! Nie z nami!…
… A kiedy mówią o zapewnieniu bezpieczeństwa w Europie to są już w trakcie podejmowania działań militarnych na wielu kontynentach, mających na celu realizację dążeń kartelu związanych z panowaniem nad światem.”   – Dr. Rath

 

Od spotkania 13 marca 2012 roku w Berlinie Dr. Rath wzywa ludzi w Niemczech i w całej Europie, aby wzięli na siebie odpowiedzialność. Jest to wezwanie, aby budować wspólnie demokratyczną Europę dla ludzi i przez ludzi — budować nowy świat oparty na zdrowiu poprzez prewencję i zwalczanie chorób. Dostępne wyniki badań naukowych opartych na naturalnych środkach dają do zrozumienia, że można zmniejszyć wiele powszechnych chorób do ułamka ich obecnego rozmiaru. Ale ten wspaniały „świat bez chorób” nie jest nam dany – ponieważ każda z nich jest dla przemysłu farmaceutycznego miliardowym zyskiem! Jeśli chcemy stworzyć świat bez chorób dla naszych dzieci: musimy się zaangażować. Teraz!

 

Komentarzy 60 do “Wezwanie Dr. Ratha do mieszkańców Niemiec, Europy i całego świata, Berlin 13.03.2012”

  1. Dzieckonmp said

    Piękna mowa i w zasadzie cała prawda została ujawniona przez Dr.Ratha. Tak wygląda upadek serwowany nam przez grupe ludzi, którym zamarzyła sie władza bo pieniędzy maja już w bród.

    • Antonio said

      Gosc mówi prawde ale chyba nie wie że masoneria zrobi swoje i niko0go nie bedzie pytac o zgode wszystko musi sie wypełnic a Pan JEZUS i MARYJA ZWYCIEZA choc bardzo duza ilosc osób zwatpi w to bo fakty beda na to wskazywaly , ale zwyciestwo przyjdzie w ostatniej chwili , ale jest PEWNE jak AMEN w pacierzu CHRYSTUS KRÓLEM!!!!!! AMEN .

      • hjk said

        masoneria nic nie zrobi jak do wieszkosci ludzi dotrze to przemówienie, oni mogą działac tylko przy nieswiadomości mas ludzi. A nawet nie musi do wiekszości, moze „masa krytyczna” sięga kilku % tylko – kto wie?

      • Ania said

        Dokladnie tak, oni zrobia tylko tyle na ile im pozwolimy, dlatego musimy robic swoje, czyli nie czekac i nie prosic ich o zmiany przepisow, o zdrowe jedzzenie, naturalne leki, ale robic to samemu i nie kupowac ich produktow. jest masa naturalnych produktow i nie ma potrzeby napelniac ich kieszeni naszymi ciezko zapracowanymi pieniedzmi. Poza tym wogole nie ma potrzeby kupowania supplementow, wszystko co porzebujemy jest w organicznej, czyli takiej jaka jadla nasza babcia zywnosci, a taka mamy w Polsce. Pozdrawiam

  2. Dzieckonmp said

    Wykład Dr Aleksandry Niedzwiecki Wrocław — Kwidzyn marzec 2012 1/4

    • Annah. said

      Wiem ze preparaty sa drogie, sama przesyłka 45 zł dlatego warto świadomie tak komponowac dietę by tych „suplementow” nie zabrakło na codzień
      wit C – źrodla są nam znane
      lizyna wystepuje w prawie wszystkich białakach glównie w rośl. straczkowych, mięsie, mleku, migdałach, sezamie, jajach
      prolina w ziarnach, kielkach pszenicy, sokach owocowych, mleku
      arginina w orzechach, migdałach, kakao, brązowym ryżu, płatkach owsianych, owocach morza
      n – acetylocysteina jest medykamentem rozrzedzającym wydzielinę oskrzeli wystepuje ( ACC, Flumicil, Tussicom) – również jest w wymienianej przez p. dr Niedźwiedzki kompozycji suplementów
      zielona herbata
      kwercetyna – cebula, jabłka
      selen – grzyby (najwiecej muchomor czerwony, ale jest to grzyb niejadalny, nie mylić z trującym!), kapustne, len, gorczyca imbir, czosnek, pomidory, nerki, wątroba, tuńczyk. Selenu jest więcej w glebach o wyższym ph
      miedź – wątroba, zielone warzywa, ryby, orzechy, strączkowe, pelne ziarna zboż, ostrygi
      mangan – orzechy, pełne ziarna zbóż, otręby, groch, fasola, czekolada, kapustne
      Tak jak mowi w częsci drugiej dr Niedżwiedzki stosowanie vitaminy C w obecności tych pierwiastków i aminokwasów pozwoli zmniejszyć dzienne zapotrzebowanie na witaminę C z 4 gram do kilkudziesięciu milgramów co jest osągalne nawet wtedy gdy nie stosujemy jej dodatkowo.

  3. Dzieckonmp said

    Dla wszystkich zainteresowanych lekami dr.Ratha.
    Posiadam w domu komplet wszystkich medykamentów produkowanych w Fundacji dr.Ratha. Gdyby ktoś coś potzrebował mogę sie podzielić.

  4. hjk said

    teskt filmiku spisany przez człowieka z innego bloga:
    „Z naszego spotkania w Berlinie wzywam mieszkańców Niemiec do przejęcia odpowiedzialności.
    Dwukrotnie w historii nasz naród dał się zaprząc do wozu ciągnącego interesy gospodarcze, które miały na celu podbój Europy i świata za pomocą siły. Dwukrotnie w historii Niemcy, podburzani przez nienasyconą zachłanność przemysłu chemiczno-farmaceutycznego i żądzę władzy jego stronników politycznych, ściągnęli na Europę i świat milionkrotne cierpienie.
    Mój dziadek walczył we Włoszech w czasie I wojny światowej – pierwszej próby militarnego podboju świata przez kartel chemiczno-farmaceutyczny. Takie gospodarcze „plany podboju świata” tego kartelu były zręcznie skrywane za lojalnością wobec cesarza fałszywie pojmowanym patriotyzmem i wszechobecnym hasłem o „miejscu w słońcu”. W czasie II wojny światowej mój ojciec walczył we Francji, w Rosji i Afryce Północnej. Cesarza zastąpił w międzyczasie Adolf Hitler – jako nowa polityczna marionetka kartelu. Ojciec i dziadek nie chcieli rozmawiać z nami, dziećmi, o wojnie, gdyż obaj przez długie lata odczuwali na własnej skórze jej koszmar. Dla mnie jednak najstraszniejszy jest fakt, że żaden z nich do końca swojego życia nie miał szansy zrozumieć, jak był wykorzystywany – dla tych samych interesów gospodarczych, mających na celu militarny podbój świata. Także z tego powodu stoję dzisiaj w tym miejscu i mówię do Państwa dobitnie. My, ludzie w Niemczech, mamy dzisiaj wyjątkową szansę pokazania ludziom w Europie i na świecie, że historia czegoś nas nauczyła. Już nigdy więcej nie damy się zmanipulować w imię interesów, których celem jest gospodarczy i polityczny podbój całych narodów i które dla osiągnięcia swego celu poświęcają miliony istnień ludzkich.
    Z tego miejsca wzywam panią Merkel i cały jej gabinet. Minął już czas, kiedy to za pomocą sloganów typu: „Jeśli euro poniesie klęskę, to poniesie ją także cała Europa” mogliście wyprowadzać w pole ludzi w Niemczech i Europie!
    Pani Merkel, Panie Sarkozy i wszyscy inni, którzy jesteście politycznymi marionetkami kartelu, my mówimy, że ta Europa, którą chcecie nam wcisnąć jako Europę nowoczesną, ta Europa ma zgniły posmak. Śmierdzi jak szuflady z czasów cesarza i nazistów, z których pochodziły lekceważące godność człowieka plany podboju Europy przez kartel chemiczno-farmaceutyczny. Widzimy także, że droga modelu Europy, po której pani zmierza, pani Merkel, jest wybrukowana zwłokami prawie stu milionów ofiar dwóch wojen światowych unicestwionych w trakcie wcześniejszych prób – razem z pani poprzednikami, pełniącymi urząd kanclerza Niemiec – objęcia panowania nad Europą i światem.
    W imieniu milionów ludzi z całej Europy mówimy pani dzisiaj, tutaj – z odległości kilkuset metrów od pani pawilonu kanclerskiego: Europy oznaczającej ujarzmienie na dziesięciolecia obywateli krajów europejskich w interesie koncernów gospodarczych – takiej Europy nie będzie! Nigdy!

    Wzywamy mieszkańców Europy do budowania razem z nami demokratycznej Europy – dla ludzi i przez ludzi. Pani Merkel i wszystkim innym politycznym marionetkom kartelu mówimy jasno i dobitnie: Nie potrzebujemy waszego euro! Ta waluta spełnia tylko jedną funkcję: To jest łańcuch, którym miliony ludzi w Europie są przykuwane jak niewolnicy do waszej dyktatury gospodarczej. Mieszkańcy Grecji, Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii i wszystkich tych krajów szantażowanych przez komisarzy z brukselskiego kartelu przy pomocy argumentów takich jak ten: Jeśli nie podporządkujecie waszego kraju naszym warunkom, to grozi wam niewypłacalność. Apelujemy do was wszystkich : Nie pozwólcie się tłamsić. Politycy, którzy teraz wywierają na was presję są marionetkami, wartego miliardy, farmaceutycznego „oszukaństwa na zdrowiu”, które przez dziesięciolecia wyzyskiwało wasz kraj i doprowadziło do obecnego kryzysu gospodarczego.
    Wołamy do was: rozerwijcie w waszym kraju ten zniewalający łańcuch euro. Wprowadźcie znów wasze waluty narodowe. Do mieszkańców krajów, które jeszcze nie wprowadziły euro, apelujemy: Trzymajcie się waszej waluty narodowej. Ponieważ jeśli tego nie zrobicie, to zniewolicie swój kraj na dziesięciolecia. Naprawienie szkód gospodarczych i socjalnych, spowodowanych prze kartel chemiczno-farmaceutyczny i jego brukselskie biuro polityczne, w waszym kraju nie będzie możliwe od ręki. Ale zachowując swoją walutę narodową, macie przynajmniej szansę zachować niezależność waszego kraju i godność waszych obywateli. Każdego dnia, kiedy nadal pozwalacie się szantażować brukselskim komisarzom politycznym kartelu, zamykacie sobie drogę do niezależności, wzrostu gospodarczego i pokoju socjalnego dla waszego kraju i dla waszych dzieci.
    Mieszkańcy Berlina, Niemiec, Europy obudzili się i zdają sobie sprawę, że brukselska UE nie jest niczym innym jak trzecią próbą kartelu chemiczno-farmaceutycznego, polegającą na ujarzmieniu całej Europy i przekształceniu jej w dyktaturę gospodarczą.
    Do wszystkich partii reprezentowanych w parlamencie UE w Brukseli – z Niemiec są to CDU, SPD, FDP, Zieloni i partia lewicowa – do was wołam: Ten kto nadal wspiera rozbudowę dyktatury w Brukseli, tek, kto opowiada się w Bundestagu za przeniesieniem kluczowych obszarów autonomii fiskalnej i innych praw krajowych na komisarzy politycznych kartelu z Brukseli, kto popiera te decyzje, prawa, krajowe prawa przekazywać komisarzom, którzy nie są wybieralni, ani też nikt nie może ich odwołać – nikt, kto tak postępuje, nie ma szansy na polityczne przeżycie.
    Ludzie w Europie nie godzą się na szykowany przez panią, pani Merkel i przez innych stronników politycznych kartelu, zamach na wywalczone przez stulecia demokratyczne prawa!
    Nawołuję mieszkańców Berlina: Dwukrotnie w historii z tego miasta na Europę i świat rozprzestrzeniło się niewyobrażalne cierpienie. Dziś wieczór mówimy do decydentów politycznych z berlińskiego urzędu kanclerza i z Reichstagu: To się nie powtórzy! Nie z nami!
    Wołamy do mieszkańców Europy: Nie wierzcie żadnemu politykowi, który obiecuje wam, że akceptując warunki brukselskiej komisji UE, moglibyście się wyswobodzić spod presji ekonomicznej, zachować godność mieszkańców waszego kraju i wdrożyć postęp gospodarczy. Jest dokładnie na odwrót.
    Kiedy stronnicy polityczni kartelu w Brukseli i w waszych okolicach mówią o większej demokracji, to mają na myśli wzmocnienie swojej dyktatury.
    Kiedy mówią o większym dobrobycie, to nie myślą o dobrobycie ludzi, tylko o profitach dla kartelu chemicznego, farmaceutycznego, naftowego i banków. A gdy mówią o zapewnieniu bezpieczeństwa w Europie, to są już w trakcie podejmowania działań militarnych na wielu kontynentach, mających na celu realizację dążeń kartelu związanych z panowaniem nad światem.

    Teraz, kiedy nikt nie ma problemu z rozpoznaniem schematu oszustw kartelu farmaceutycznego, jest tylko kwestią czasu, by ludzie na ziemi pociągnęli do odpowiedzialności decydentów kartelu chemiczno-farmaceutycznego i ich stronników. Wiedzą o tym także reprezentanci status quo – czyli danej rządzącej grupy interesów gospodarczych i politycznych – i odczuwają strach. A strach ten sprawia, że stają się oni nieobliczalni, a nawet niebezpieczni. Dlatego też musimy omówić także jeszcze jeden ważny aspekt. Historia o przejściu średniowiecza w erę nowożytną nauczyła nas, że status quo nie cofa się i pociąga za sobą w przepaść całe kontynenty, kiedy coś zagraża jego panowaniu. Przed 400 laty zatroskani królowie i książęta, obawiając się o swoje przywileje feudalne, pogrążyli całą Europę w wojnie, co było z ich strony rozpaczliwą próbą zachowania średniowiecznej formy rządów i związanych z nią feudalnych beneficjów. Daremnie. Ludzkość zdecydowała się zostawić za sobą niegodne człowieka relacje rodem ze średniowiecza i rozpocząć erę nowożytną. Podobnie dzisiaj okaże się, że kręgi inwestorów z branży chemicznej i farmaceutycznej oraz ich stronnicy polityczni, mylą się sądząc, że mogą odsunąć w czasie swoją własną zagładę przez wzniecenie gdzieś na ziemi pożaru, np. wojny atomowej. zwracamy się do Sarozy’ego i innych polityków, którzy publicznie grożą wykonaniem pierwszego uderzenia atomowego: Plan zakładający kontynuowanie panowania kartelu nad naszą planetą na prawach trzeciej wojny światowej od dzisiaj nie jest już żadną opcją. Wasze motywy i wasze plany stały się dla wszystkich czytelne i zrozumiałe – również przez dzisiejszy wieczór, a co za tym idzie nie da się ich już przeforsować.
    Obywateli Francji nawołujemy: Kto w czasie najbliższych wyborów we Francji wybierze Sarkozy’ego, wybierze polityka, który z bronią w ręku forsował interesy kartelu chemiczno-farmaceutycznego i nie cofnie się nawet przed użyciem broni atomowej. Kto wybiera Sarkozy’ego – wybiera śmierć! A kto prowadzi kampanię wyborczą dla Sarkozy’ego – jak np. niemiecka kanclerz Angela Merkel – ten jest współodpowiedzialny za taką wojnę. I dlatego w obliczu mających się odbyć w przyszłym roku wyborów do Bundestagu wzywam obywateli, by nie wybierali wspólników takich podżegaczy wojennych.

    W tych dniach świat z obawą spogląda także na Bliski Wschód. Wielu polityków wskazuje na program atomowy Iranu jako wyzwalacz tego kryzysu. Mało kto jednak mówi o Benjaminie Netanjahu. Jest on nie tylko izraelskim premierem, ale i jednocześnie ministrem zdrowia tego kraju, a co za tym idzie odpowiada za cały krajowy budżet farmaceutyczny – ze ścisłymi powiązaniami z obracającym miliardami przemysłem farmaceutycznym. Także w tym przypadku w rękach jednego jedynego polityka, skupia się walcząca o przeżycie gałąź przemysłu farmaceutycznego oraz władza nad bronią atomową. Nie chodzi o to, by opowiedzieć się po jednej stronie. Mówię teraz o tym, ponieważ także i w tym przypadku spotkanie dzisiejsze przyczyni się do znacznego utrudnienia pierwszego uderzenia atomowego bądź też całkowitego uniemożliwienia.

    Musimy otwarcie poruszać te sprawy, gdyż jeśli tego nie robimy, to siły te bez wątpienia spróbują wszelkimi środkami storpedować teraz już możliwe uwolnienie ludzkości od raka i innych chorób endemicznych. Stojące przed nami zadania, polegające na uwolnieniu od tych chorób endemicznych, wymagają całego naszego zaangażowania. Nie możemy pozwolić, by rozpraszały nas te siły, które nadal chcą ujarzmiać ludzkie ciało jako wart ciężkie miliardy rynek. Niech to będzie dla nas jasne: Siły te już choćby z tego względu nie mają szansy na przeżycie, że są pozbawione jakichkolwiek moralności, etyki i wiarygodności. Nam chodzi teraz o to, by położyć kres epidemiom chorób endemicznych. Chodzi o rozwój całego systemu opieki zdrowotnej, skupionego na zapobieganiu i leczeniu chorób – na całym świecie.

    Z tego miejsca, tego wieczoru w Berlinie, wzywam ludzi z Niemiec, z Europy i z całego świata: Pomóżcie zrealizować to historyczne zadanie! Nasze cele są jasno zdefiniowane: Jesteśmy zdecydowani uratować miliony istnień ludzkich od raka i innych chorób, których w dużej mierze da się uniknąć. Jesteśmy zdecydowani zakończyć ten wielomiliardowy oszukańczy biznes farmaceutyczny, który funkcjonuje dzięki temu, że podtrzymuje i rozwija choroby jako rynki zbytu dla opatentowanych preparatów farmaceutycznych. Jesteśmy zdecydowani wykorzystać uwolnione w ten sposób środki – dziesiątki miliardów euro tylko w najbliższych latach – do tego by zająć się najpilniejszymi problemami ludzkości. Zalicza się do nich głód, epidemie chorób, analfabetyzm, bezrobocie, ochrona środowiska i inne globalne wyzwania. Jesteśmy zdecydowanie stanąć przed naszymi dziećmi i wnukami, i powiedzieć im: Gdy zdaliśmy sobie sprawę z całego wymiaru farmaceutycznego oszukaństwa na zdrowiu, zaangażowaliśmy się. Nie mogliśmy pozostać obojętni. Zaangażowaliśmy się, by móc przekazać wam, następnym pokoleniom – zdrowy, zgodny, sprawiedliwy świat. Jako naukowiec, który mógł wnieść decydujący wkład w możliwe teraz zakończenie epidemii raka, mówię wam także: Likwidacja epidemii raka to tylko początek. Te już obecnie dostępne wyniki badań nad mającymi naukowe uzasadnienie terapiami naturalnymi pokazują, że zastosowanie medyczne tych faktów zredukowałoby liczne choroby endemiczne do ułamka ich obecnego poziomu. Do chorób tych należą między innymi: zwapnienie arterii, arterioskleroza z jej szeroko rozpowszechnionymi komplikacjami – zawałem serca i udarem, nadciśnienie, choroby serca, cukrzycowe zaburzenia ukrwienia, osteoporoza, astma, alergie, artretyzm, choroby wynikające z osłabienia systemu odpornościowego, jak i takie choroby endemiczne jak: alzheimer, parkinson oraz demencja. Dzięki zastosowaniu posiadanej wiedzy w przypadku wszystkich tych chorób można osiągnąć jeszcze w bieżącym dziesięcioleciu znaczący postęp medyczny, który przyniesie milionom ludzi zdrowie i życie oraz pomoże zaoszczędzić miliardy na kosztach tych chorób. Ale tego zapierającego dech w piersiach świata bez chorób nie dostaniemy w prezencie – ponieważ każda z tych chorób jest miliardowym rynkiem. Jeśli pragniemy stworzyć taki świat dla nas i dla naszych dzieci, to musimy się zaangażować. Teraz. Zapraszam do skorzystania z informacji o znaczących postępach w zakresie mających naukowe uzasadnienie terapii naturalnych w walce z rakiem i innymi chorobami endemicznymi. Warto także zasięgnąć informacji o powiązaniach politycznych, o których można było usłyszeć tutaj dziś wieczorem. Ta widza jest źródłem siły, także do przezwyciężenia spodziewanego oporu ze strony otoczenia. Istnieje możliwość zaangażowania się w już istniejącą inicjatywę lub założeniu w miejscu zamieszkania własnej grupy zaangażowanych ludzi, którym przyświeca cel przekształcenia ich miejscowości w strefę wolną od raka.
    Pozwólcie, że wspólnie podejmiemy się tego historycznego zadania. Tylko w taki sposób możemy zostawić naszym dzieciom świat, w którym będą mogły godnie żyć.
    Zróbmy to. Zróbmy to teraz.
    Dziękuję Państwu bardzo za przybycie”

    • Zbyszko said

      Wielkie słowa uznania dla tego Człowieka, można wydrukowac i porozdawac do dalszego rozpowszechnienia

      • Dzieckonmp said

        w przyszłą niedzielę wybory we Francji gdzie Sarkozy człowiek kartelu farmaceutycznego ma byc ponownie wybrany na prezydenta. Kryzys finansowy w Europie który już by wybuchnął pełną parą jest na siłę powstrzymywany przez Merkel i Sarkozego aby nie zaszkodził mu w ponownym wyborze na prezydenta. Środowiska finansowe na zachodzie twierdza że wybuchnie po wyborach we Francji. Tak więc już niedługo zaplanowany przez kartele bankowe , farmaceutyczne, scenariusz zacznie się rozgrywać z falą bankructw, zubożenia całych społeczeństw itp. Jesteśmy za pięć dwunasta przed niespotykanymi wydarzeniami w Europie.

        • hjk said

          dodajmy że ten cały „pseudokryzys” jest dziecinie łatwy do rozwiazania, tak samo jak dziecinnie prosto został wywołany.
          Ponieważ polega on na tym, ze państwa się na tyle zadłużyły, ze nie są w stanie płacić kolejnych rat i odsetek, to nalezy:

          1.EBC „drukuje” stosowną ilość euro i przekazuje każdemu rządowi wtedy, kiedy przypada termin płatności kolejnej raty, a rzad wierzycielom.
          2. Jednoczesnie UE wprowadza zakaz jakiegokolwiek zadłuzania się PRZEZ RZĄDY.

          Aby uniknąć niesnasek, ze jeden kraj dostaje wiecej, a inny mniej, długi mozna przeliczyc na obywatela i dawać wszystkim po równo (w przeliczeniu na obywatela).
          I mamy stopniowo, w ciągu kilku lat – zgodnie z terminami przypadających płatności dla kolejnych transz długów – „kryzys” rozwiązany…

          Kto o tym z „kryzysowych’ oficjeli nie mówi albo jest idiotą, albo pracuje na usługach tych, którzy kryzys wywołali i chcą za jego pomocą wziąć pod but społeczeństwa.

  5. Zbyszko said

    Dzięki że to wstawiłeś. Rozesłałem to już po znajomych i innych blogach. Każdy powinien to porozsyłac jak najszerzej

    • Dzieckonmp said

      Proszę o oglądnięcie też wszystkich 4 części wykładu dr. Niedźwiedzkiej w Kwidzyniu. Koniecznie też rozsyłajcie apel dr.Ratha. innym.

      pierwsza część niżej wklejam jeszcze raz ale poszukać wszystkich części jest ich cztery

  6. Zbyszko said

    Wszystkim którzy w „polskiej” prawicy (tej oficjalnej) upatruja ratunku dla Polski:

    http://marucha.wordpress.com/2012/04/15/loza-%e2%80%9ekopernik-rzadzi-na-polskiej-prawicy/#comment-157161

    • Annah. said

      Zbyszku, Macierewicz oddał ostatnia przysługę koledze, co w tym złego? Masoni tez ludzie, a osoby żydowskiego pochodzenia nie zawsze dokonują właściwych moralnie wyborów z racji braku właściwego przekazu przez równie pogubionych rodziców nie utożsamiających się z chrześcijaństwem i przynależność do wolnomularstwa mogła być przypadkowa nie poparta poznaniem faktycznych zadań. Za to później bardzo trudno zeń wystąpić zwłaszcza gdy wtajemniczenie jest głębsze.
      Dziś jest dzień łaski dla tych ludzi, módlmy się by jak najwięcej z niej skorzystało.

      • Zbyszko said

        Masz rację:-)

      • Zbyszko said

        Tym niemniej udziął w Masonerii jest trwaniem w cieżkim grzechu śmiertelnym. Niektórzy z nich przyjmują Komunię Świetą przez co dopuszczaja się świadomego świętokradztwa. A co z kapłanami-masonami czy oni nadal mają moc świeceń kapłańskich. Wiadomo że jeżeli małżeństwo unika poczęcia to w tym momencie Sakrament Małżeństwa jest nieważny. Czy tak samo jest z Sakramentem Kapłaństwa? Jaką wtedy mac ma Komunia Św przyjęta od takiego kapłana?
        DzieckoNMP, myślę że jest to poważny problem

        • mirpap said

          Jako chrześcijanie swoje życie powinniśmy porównywać do życia Jezusa, a Ten sam wybrał Judasza na 12 apostoła, przyjęcie Komunii św. też jest ważne, gdyż przyjmujemy naszego Pana, a że pośrednik niegodny
          to jego będzie problem. Spójrzcie jak działa spoglądanie tylko na błędy w KK, z 1/12 robi się większość-ogół, co jest szatańskie i odpycha ludzi słabej wiary od Kościoła. Nie znaczy to że nie ma błędów i nie należy ich zauważać, ale powinno się uwypuklać pozytywne strony, a wtedy będziemy bliżej prawdy ,i proporcje będą zachowane.

        • Radosław said

          Sakrament kapłaństwa jest niezbywalny. Pan Jezus zawsze jest tak samo obecny w Hostii. Nie ma Go mniej czy więcej w zależności od stanu ducha kapłana.

        • Lech Stanisław said

          „Wiadomo że jeżeli małżeństwo unika poczęcia to w tym momencie Sakrament Małżeństwa jest nieważny.”

          A możesz to rozwinąć ? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli.

        • Żona said

          Zapamiętałam sobie takie krótkie zdanie z katechezy kiedyś w Radiu Maryja: jeśli ksiądz w stanie grzechu śmiertelnego odprawia mszę św, to odprawia ją niegodnie, ale ofiara Mszy św. jest ważna.
          To chyba wszystko wyjaśnia. Nie da się przychodząc na mszę św „prześwietlić” duszy księdza. No chyba że ksiądz jest suspendowany i jest to ogłoszone publicznie, wtedy jest inna sytuacja.
          A co do sakramentu małżeństwa, to jeśli jest ważnie zawarty, to żadne późniejsze nawet najcięższe grzechy nie powodują jego nieważności. Nie masz więc racji, pisząc, że wiadomo, że jeśli małżeństwo unika poczęcia to sakrament jest nieważny. Zresztą takie ogólnikowe stwierdzenie o grzeszności unikania potomstwa też jest błędne.

    • Passiflora said

      A ja mam cos z tej samej beczki. Nie, ze jakos mnie to przesadnie intryguje, ale ost natknelam sie w gazecie na ciekawe zdjecie pani Zyty Gilowskiej, a ze wiadomo, wg chrzescijan, nic nie dzieje sie z przypadku…..

      http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/galeria/382739,1,zyta-gilowska-miala-byc-kandydatka-pis-na-premiera-galeria-zdjec.html

      Moze to smieszne, ale tak sobie mysle ktora kobieta chcialaby miec takie zdjecie? Raczej do zdjec nie zaslaniamy polowy twarzy po to aby pokazac jedno oko.

      Swoja droga, u polityków zarezerwowałam dotad inne gesty, oczkami zajmował sie raczej schow biznes

      Co o tym myslicie?

      • hjk said

        ano sprawa jest jednoznaczna w tym kontekście symboliki illuminatich, bo jak piszesz „nic nie dzieje sie z przypadku”…

      • Lech Stanisław said

        Poznajemy po owocach, nie przesądzajmy. Z kolei każdy inny premier będzie lepszy od obecnego którego owoce są juz widoczne, również jego przewrotność (apogeum w poniższym filmie):

        Pis nie jest „święty” ale ma po swojej stronie rację oraz chęć odkrycia prawdy, prawdy która jak wiemy wyzwala. Zarzuca się jednak posłom tej partii że chodzi im tylko o „karierę polityczną”. To jest ta przewrotność którą mam na myśli.

        Nasza Ojczyzna potrzebuje dużo modlitwy od swych synów i Miłosierdzia Bożego szczególnie tym którzy decydują o jej przyszłości, naszej przyszłości.

        • cox said

          Pan premier w końcu powiedział prawdę! Tak- prawdę! Ale nie była to prawda o Pis-ie, lecz prawda o sobie samym i swoim zapleczu politycznym!

        • Annah. said

          Zaraz padnę, premier mówi o zdradzie narodowej, opętaniu nienawiścią do wlasnego państwa, pogardzie do oponentow, braku szacunku dla ojczyzny…biedny chory człowiek rzutujący własne patologiczne emocje na Prawo i Sprawiedliwość, Hipokryzja to pikuś, Odwracnie kota ogonem z powodu odpowiedzialności do której za chwikę zostanie pociągnięty a sporo się tego już zebrało, tylko patrzeć…

        • Zbyszko said

          Szatan mówi i działa pokrętnie.

        • mirpap said

          Tylko dobrze mnie zrozumcie, z jego puntu widzenia on mówi prawdę, gdyż dla człowieka zapatrzonego w siebie samego, każdy atak na osobiste „ego” jest równoznaczny z atakiem na ojczyznę( własne wyobrażenie )
          , patriotyzm „przecież chcę dobrze” (na teraz dla siebie), miłość (własną) itp. By przejść ponad własne ego potrzebna jest Łaska, nawrócenie, rozszerzenie serca. A tu macie rozwój życia chrześcijanina http://www.karmel.pl/lektorium/publikacje/baza.php?id=37

        • Lech Stanisław said

          A czy to nie jest relatywizm? „z jego puntu widzenia on mówi prawdę, gdyż dla człowieka zapatrzonego w siebie samego, każdy atak na osobiste “ego” jest równoznaczny z atakiem na ojczyznę (własne wyobrażenie )” – jeśli jest to jego własne wyobrażenie to żyje w zakłamaniu. Patriotyzm to miłość do Ojczyzny, do ziemi do tradycji do rodziny a nie chora miłość własna.
          Nie ma „prawdy Tuska” i „prawdy Kaczyńskiego” jest jedna prawda i albo chcemy ją poznać albo nie. Relatywizm można streścić krótko „punkt widzenia zależy od punktu siedzenia” co nie zmienia faktu że prawda jest tylko jedna – był zamach, nie było zamachu – jedno stwierdzenie jest prawdziwe lecz póki co większość polityków PO w zamach nie wierzy a reszta mówi że nie ma dowodów. Znów przewrotność, bo dowodów nie ma z powodu ich bierności a więc niechęci do poznania prawdy, do konfrontacji faktów z teorią i poszlakami. Wszelkie działania ku temu aby prawdę poznać są traktowane jako „wściekłe ataki” oczywiście polityczne. A czy katastrofa nie miała wymiaru politycznego? To naprawdę głupie gadanie. Oczywiście że miała i to w każdym aspekcie rozumienia pojęcia polityki w końcu większość ofiar to politycy i to nie lecieli prywatnie w celach rozrywkowych tylko w trosce o dobro wspólne – pamięć pomordowanych i modlitwa za nich. Tak, pamięć o poległych i zamordowanych rodaków jest naszym wspólnym dobrem.

        • mirpap said

          Nie nazywał bym tego relatywizmem(relatywizm bardziej przypomina rozproszenie), a tu jest skupienie, jest to swojego rodzaju więzienie, brak spojrzenia obiektywnego, a wiąże się to z zakłamaniem o sobie samym.
          Dusza nie widzi prawdy bo się patrzy tam gdzie jej nie ma. Dlatego takiemu więźniowi należy tylko współczuć i ewentualnie modlić się o jego nawrócenie. Nie tylko w rządzie można zaobserwować takich ludzi, patrząc po wyborach jet ich mniej więcej 2/3 społeczeństwa, a i tu na blogu można by wskazać kilka osób lecz z mniejszym prawdopodobieństwem.

          A tak ogólnie to się z tobą zgadzam.

        • Patriota said

          Sęk w tym Annah, że większość Polaków ma tak wyprane mózgi przez TV, że uwierzyliby nawet, że Kaczyński jest wcieleniem szatana i jeszcze brawa by sobie bili, że są tacy mądrzy. I śmiem twierdzić, żeby woleliby oddać władzę Merkel lub Putinowi niż PiS – ewentualne PiS ale bez prezesa. Heh ;/ Może jaskrawy przykład ale taka prawda. Tylko Maryja może nam uprosić łaskę przejrzenia na oczy dla naszego narodu.

        • cox said

          Oj niestety masz rację Patrioto! Jest wielu takich, którzy twierdzą, iż wszystko jest lepsze od PIS-u i Kaczyńskiego. A swoją droga to Jarosław powinien tak mówić w kampanii prezydenckiej, a nie słuchać doradców w rodzaju Kluzik- Rostkowskiej, czy Poncyliusza!

        • Lech Stanisław said

          Poza tym to się w głowie nie mieści że Ewa Kopacz która jawnie kłamała z mównicy sejmowej i to prosto w oczy jest dziś marszałkiem sejmu…

        • bas said

          @Annah – jesteś widzę optymistką – sądzisz że „nasz kochany” premier
          zostanie pociągnięty do odpowiedzialności?!?….. A to przez kogo???????
          Nie znam się na polityce (denerwują mnie od 20 lat te same „buźki” na świeczniku), myślę jednak, że ci wszyscy politycy zakichani to towarzystwo wzajemnej adoracji i nie zrobią sobie nawzajem krzywdy. A czasy rycerstwa już dawno minęły…., po AK też śladu nie ma…., więc kto go pociągnie do odpowiedzialności?…….

        • Dzieckonmp said

          Czy nie zrobią sobie krzywdy?? Lepera zamordowali, w łodzi polityka zamordowali, łacznie chyba w tamtym roku około 20 zamordowali nie mówię o tych których prześladują.

        • bas said

          Właśnie – jeśli któryś odważy się iść pod prąd, zrobić coś dla kraju, próbować się przeciwstawić, mówić prawdę i domagać się ukarania zdrajców – kończy jak Lepper i popełnia „samobójstwo”…. Kto się więc odważy pociągnąć Tuska do odpowiedzialności??????? Gdyby on bał się tego pociągnięcia – NA PEWNO 10 razy zastanowiłby się zanim wprowadzi w życie kolejną „mądrą” decyzję…., a tak on robi co chce, wygaduje co mu ślina na język przynesie i śmieje się wszystkim w twarz, bo wie, że i tak nie będzie na to żadnej społecznej reakcji. A benzyna coraz droższa…..

        • szach said

          Pokażcie mi jedną osobę z ludzi władzy,którą pociągnięto do odpowiedzialności za złe rządy ? Bezkarność rozzuchwala i deprawuje . Ot co.

        • Passiflora said

          @ Szach.
          Byly premier Islandii – Geir Haarde.

          Toczy sie jego proces. Został oskarzony o wywołanie gospodarczego chaosu, a konkretniej to o brak podjecia interwencji antykryzysowych np. chodzi tu o brak wzmocnienia nadzoru nad systemem bankowym. W wyniku tego doszło do gwałtownego wzbogacenia się banków, spadek wartości waluty, a skala kryzysu która dotknęła Islandie była bardzo duża.

          Jest to sprawa bezprecedensowa w skali swiatowej. Rzad podał sie do dymisji, główne banki znacjonalizowano (nawet wydano nakazy aresztowania bankowców), ogłoszono niewypłacalnosc dlugu (referendum obywatelskie), ponownie spisano konstytucje. A to wszystko w wyniku POKOJOWEJ rewolucji, pokojowych ulicznych protestów obywateli. Islandia powoli sie podnosi.
          Doprowadziło to jeszcze wiekszego izolacjonizmu wyspy i negatywnego postrzegania UE.

          Sytuacja analogiczna do sytuacji np Grecji w której łapska maczała od poczatku Komisja Trójstronna, a miesiacami informowani bylismy o tamtejszych ulicznych zamieszkach.

          A co najciekawsze, odtad swiat zachowuje sie jakby Islandia nie istniała.

        • szach said

          Chodziło mi o Polskę.

        • bas said

          @Szach – chyba nie ma takiej 😦
          Gdyby była nie mielibyśmy tego, co mamy….
          I nie zanosi się na to by coś się w tej materii zmieniło (tak myślę, nie jestem politologiem)…., chyba że stanie się jakiś CUD.

        • bas said

          Chyba źle wpisałam – wyskoczyło mi nie tu gdzie chciałam 🙂

        • Annah. said

          Tutaj zaczyna się już głośno mówić o bezkarności naszej władzy, wygląda na to że ruch może przerodzić się w coś większego… jeśli nie zostanie(ł) przejęty. Dlatego oddolnie powinni być przygotowani na szóstkę ze sprawdzania prawości tych co do nich przystają zwłaszcza największych aktywistów i mówców – ze dwa pokolenia wstecz przynajmniej.

      • Żona said

        Oj Pasifloro, nie przesadzasz przypadkiem? Nie doszukujesz się diabła wszędzie? To nie jest prywatna galeria pani Gilowskiej, ktoś jej cyknął takie zdjęcie, wrzucił do sieci. Mało to w necie zdjęć brzydkich, ośmieszających itp? Tobie nigdy nie zdarzyło się siedząc podeprzeć głowy? I czy od razu wtedy diabeł wkraczał do akcji?

    • Patriota said

      A tak swoją drogą dziwne by było jakby masoneria nie miała swoich ludzi w partii prawicowej jeśli nawet w KK mają. Moja recepta na dziś popierać wszystkie inicjatywy mające na względzie dobro Ojczyzny a ratunku upatrywać u tronu Królowej Polski. Sytuacja jest na tyle poważna, że nadzieja pokładana w we wcześniejszych wyborach jest zwyczajnie złudna. Jakoś taki mam spokój wewnętrzny, że wszystko potoczy się jak Pan Bóg zaplanował 🙂

      • Lech Stanisław said

        Dobrze mówisz, lecz podkreślić trzeba mocno jedną rzecz. Samo się to nie potoczy – Bóg działa przez ludzi dobrej woli i każdy z nas ma do zrobienia coś. Co? – to pytanie każdy musi zadać w swoim sercu. Jedni mogą się modlić inni udzielać się w innych formach np. działalności bublicznej w obronie prawdy i wartości moralnych według swego miejsca w społeczeństwie, ważne aby wsłuchiwać się w głos Boży. Szatan także działa przez ludzi, lecz jest to wykorzystywanie słabości i zniewolenie grzechu.

    • szach said

      Co do tego art. u Maruchy , to mnie wcale nie dziwi,że ktoś jest na pogrzebie członka rodziny-pisze wyraźnie,że Macierewicz był kuzynem. Choć jestem daleka od bezkrytycyzmu w stosunku do tej postaci, to pytam-komu na rękę może być dyskredytowanie twarzy prawicy polskiej ? Kto zyskuje na takich wiadomościach? No ,pewne to jest tylko,że na pewno nie my! Oceniajmy po owocach, nie po sympatii czy antypatii dziennikarzy,publicystów,mediów… Trzeba myśleć samodzielnie. Wróg nie śpi ,lecz zabiega o swoje interesy, również w ten sposób,że ustami osób którym ufamy ,szerzy wygodne dla siebie wieści. Podsuwa się pewne dane uczciwym ludziom ,a ci w dobrej wierze przekonują wielu . Zło jest przebiegłe.

  7. bogdan65 said

    Ja podam temat jaki nie jest dla nas miły ale cóż życie. W gościu niedzielnym piszą ” Benedykt XVI upomniał księży buntowników” . Żeby wiele nie pisać to chodzi o to : Papież odniósł się do czytelnej aluzji grupy austriackich księży tzw. Inicjatywy Proboszczów istniejącej od czerwca ub, roku. Według jej założyciela ks. prałata Helmuta Schullera skupia ona ok 400 księży (a wiec około 10% austriackiego duchowieństwa ) i rozrzeszą się na inne kraje (Irlandia,Francja, Belgia, i USA). Księża ci wystosowali apel o nieposłuszeństwo w którym domagali się zniesienia celibatu, udzielania Komunii rozwiedzionym którzy zawarli powtórne związki cywilne a także kierowanie parafiami przez świeckich oraz dopuszczenie kobiet do święceń kapłańskich . Papież odnosząc się do tych księży buntowników w Wielki Czwartek mówił jeśli chodzi o dopuszczeniu kobiet do święceń to Jan Paweł II już odniósł się do tej sprawy i dodał czy nieposłuszeństwo jest drogą do odnowy Kościoła ? A tu dodam że w wiadomościach w Austrii była wzmianka o tym i wypowiedział się przed kamerami ten prałat który został w 1999 r. zwolniony z funkcji wikariusza generalnego archidiecezji wiedeńskiej przez Kard. Schonborna – Nie było ze strony papieża żadnego zakazu ani sankscji ale otwarte wyjaśnienie . Jak na to patrzycie bo dla mnie to zło próbuje szukać rozłamu w kościele i perfidnie widzi że poprzez takich kapłanów może narobić bałaganu szczególnie że diecezje w Austrii mają mało kapłanów a takie sprawy mogą tylko zniechęcić do pojścia do seminarium. I co mnie dziwi pewnośc siebie tego prałata jakby wierzył że to i tak się uda.

    • mirpap said

      Chociaż raz prawdziwe ujęcie modernistów. Widzimy tu przykład życia duchem świata, a nie Chrystusowym.
      Więc proszę nie czepiać się soboru watykańskiego 2, a zauważać postawy judaszowe tj korzyści światowe na które Judasz właśnie liczył.

      • bogdan65 said

        Wiesz Mirpap i to jest twój obraz patrzenia na drugiego człowieka bo jak patrze na Neo żle to zaraz nazwiesz mnie może ten Bogdan to chyba jakaś ciemnota , teraz żyję duchem świata a nie Chrystusowym to co mam się uduchawiać tak nie patrzeć na to co się robi na świecie bo i tak Bóg przecież nie pozwoli abym był stracony przez siły zła które natrętnie szczególnie w dzisiejszych czasach niszczą tak jak TV Trwam czy nawet tych kapłanów który nie boja się prawdy mówić? Przestań z siebie robić speca od teologii i od życia duchowego bo tak naprawdę może twoje życie też inaczej wygląda niż piszesz ale łatwo swój obraz pokazywać w tekstach niż w samym życiu. Bóg nas potrzebuje abyśmy sie modlili za błędy tych którzy idą złą droga i nie widzą że też niszczą Kościół i tych co chcą go budować w prawdzie. To nie znaczy że sama modlitwa pomoże jeśli by TV Trwam nie prowadziła transmisji z obrad w sprawie koncesji na cyfrowy multiplex to nikt by nie uwierzył jak ona przebiegała dlatego oprucz modlitwy musi być działanie. Dziś szczególnie to jest wskazane gdzie prawda jest skrywana pod dywan i ucisza się lub wysmiewa z tych co pokazują ją innym aby przejrzeli . Ten artykuł podaje po to abyś ty jak i inne osoby zrozumieli ile musi mieć siły i duchowego wsparcia Papież Benedykt XVI aby takie sprawy jak ta z Austrii można było je rozwiązać choć na pewno nie będzie to łatwe dla niego bo kto wie ilu też w Watykanie może nie jawnie ale może też popiera taki protest. Druga sprawa którą sam widze bo pracuje w Kościele Katolickim piszesz o Judaszu o korzyściach dobrze to ja ci napisze wczorajszą rozmowę księży którzy mają inne zdanie o swojej pracy w szkole. Jak wiemy księża diecezjalni otrzymuja pieniądze za religie i są to pieniądze które idą do ich kieszeni niestety w zakonach jest inaczej tam wszystko idzie do zakonu. I w rozmowie słychać było taką złość dlaczego my nie możemy choćby 30 lub 40% dostawać za religie którą przecież tak samo wypełniamy jak księża diecezjalni ? Jeżeli takie tematy poruszane są choćby na jakiś spotkaniach czy też nie będzie to rodziło buntu aby to zmienić? Po to daje ten artykuł aby dostrzegać zagrożenia i modlić się o to aby one odeszły od tych co je chcą wprowadzać. Sobór Watykański II dał za bardzo luz we wszystklim konsekwencje tego mamy dziś. Jeżeli jest dużo grup w danej parafii to odrazu świeccy do wszystkiego się pchają , Kapłan zostaje przy modlitwach przy konsekracji rozdawaniu komunii św choć i tu też są już wychylenia bo sam widziałem jak zwykli ludzie po odmówieniu modlitwy nad nimi mogli pomóc mu w komunikowaniu a jedna osoba była po rozwodzie, i potrzebny kapłan jest do Błogosławieństwa. Piszesz ze czepiam się SWII bo tak wygląda jego działanie ludzie którzy są w Neo nie potrafią przyjąć że pewne rzeczy nie są zgodne i będą się upierać tak jak ty że wszystko jest ok tylko ten Bogdan to jakiś szarlatan i męczy te biedne osoby. Wiesz trzeba sporej modlitwy nad tymi którzy do końca nie żyja prawdą , zostali wprowadzeni w stan z którego cieżko im się teraz odwrócić. Wszystko przyjmują co jest w Neo powiedziane zaś inne głosy zagłuszaja czy tego uczy Neo? to pogratulować . Kościól jest jednością a nie grupką ludzi którzy pokazują jak znaja Biblię i w zamknięciu aby inni nie mogli patrzeć i słuchać wyjasniają je . Czy taka postawa daje pokaz wiary otwartej ? Wiesz na koniec dobrze że tacy ludzie jak ty się wypowiadają bo jest co porównywać a inni zrozumieją może gdzie leży prawda dlatego dziękuję Ci że jesteś bo to dla mnie jest jeszcze bardziej budujące niż przypuszczasz. Pozdrawiam

        • Żona said

          Bogdan, nie obraź się, ale naprawdę ciężko się czyta taki słowotok. W sumie to nie do końca wiem o co Ci chodzi. Odniosę się tylko do tych księży i zapłaty za lekcje religii..
          Jesli coś się ślubowało, to się ślubowało i koniec. Tak w małżeństwie jak w zakonie. Zakon wybiera się dobrowolnie. Mężczyzna odczuwający powołanie ma wybór, może zostać księdzem diecezjalnym lub zakonnym. Wie, że w zakonie będzie składał śluby ubóstwa i posłuszeństwa, że nie będzie miał swojej własności tylko będzie własność zakonu. Ślubów nie składa się pod wpływem impulsu, przygotowanie trwa latami. Zarzuty, że ksiądz diecezjalny ma dla siebie pieniądze, a zakonny nie są po prostu bezpodstawne.

        • cox said

          Ogólnie masz rację, ale zakonnicy to też ludzie i jak każdy z nas podlegają pokusom.

        • Żona said

          Toż to oczywiste. Ale to nie powód, żeby łamać śluby zakonne. Albo coś zmieniać pod wpływem pokus. Pomogło to protestantom, ze powprowadzali zmiany?

        • cox said

          No pewnie, że to nic nie pomoże.

        • bogdan65 said

          Dzis wiele spraw jest cięzko czytać czy przyjmować więc się nie dziwie tobie. To co piszesz jest prawdą że ślubowali ubustwo i posłuszeństwo ale pamietajmy ile księży diecezjalnych tez ślubowało tu akurat nie ubustwo a tez nie wytrzymują bo zło wiadomo nie śpi i takiego kapłana tym bardziej dręczy różnymi nowinkami które odwracają go od Boga. Dzis mamy wiele zagrożeń i trzeba naprawdę wiele sił duchowych aby to przezwyciężyć no ale jest modlitwa która nas buduje oraz tych którzy ją potrzebują. Na koniec widzisz napewno kilka osób by nawet miało chęć napisać do mnie wiesz może już nic nie pisz bo nas dręczysz tym jak napisałaś słowotokiem. I mogę to zrobić ale czy to zmieni sytuacje na świecie w naszym narodzie czy w swojej parafii ? Wiesz można pisać że jestem takim zagłuszaczem spokoju jakiego by chcieli ci co uważają że taki Kościół jaki mamy nam wystarczy i nie zmieniajmy go. Ale czy taka postawa daje tym osobom spokojnie patrzeć na twarz Chrystusa tak jakby nic nie mieli złego na sercu ? Albo coś ukrywali i wiedzą o tym ale wolą być cicho i nie wypowiadać się że jest potrzeba pewnych zmian w Kościele bo za dużo nowinek daje odwrotny skutek niż przed SWII ? Pomyśl ile trzeba teraz trudu aby prawda mogła sie ukazać przecież to widać kiedy się wejdzie na jakąś stronę to jak ten jad teksty sa przeciw Kościołowi przeciez kapłanom przeciw tym co widzą że liturgia małymi kroczkami próbuje się zmieniać. To jest bolesne do czego my zaczeliśmy sie przyzwyczajać że prawdę mozna uciszać i nikt nie widzi zagrożenia tylko tych co głośno się wypowiadaja i ukazują wolą niszczyć bo widzą że jest coś nie tak. I to jest przykre ile ludzi katolików (mówi się 90% a tak naprawdę to ja bym dziś napisał 30% ) się wypowiada żle o Kościele a sami chodzą do niego na liturgię jak taki człowiek musi mieć zamknięte sumienie udając że kocha Jezusa a poza Kościołem na niego gada w różnych pismach ,to jest wiara i sądzisz że dyskusja dalej musi ukrywać prawdę w imię czego aby nie obrazić tych co wolą Neo aby je nie obrażać wolą liturgię gdzie robi się schow bo czasy sa inne i Jezus potrzebuje zabawy w Kościele ? Przykro mi że tak muszę pisać ale chyba inaczej nie można pokażać jak jest. Pozdrawiam

        • mirpap said

          Bogdan teraz ty przeginasz, cyt.”wolą liturgię gdzie robi się schow bo czasy są inne”robisz z marginesu i pojedynczych przypadków stałą regułę. Błędem po Soborze było to że wraz ze zmianą liturgii, zabrakło formacji, począwszy od biskupów którzy nie wiedzieli jak się do tego zabrać, a skończywszy na ludzie bożym . Nakreślono ogólne ramy, a z braku szczegółów zaczynano kombinować po swojemu, i stąd zdarzały się przegięcia, co uważam że już minęło. Od Soboru właśnie jest pełne uczestnictwo KK w sprawowaniu Mszy św.. Trydent uczynił zastój w życiu Kościoła, a sam Kościół kojarzony był wyłącznie z klerem co już samo jest herezją, a co do zmian politycznych to największe rewolucje były za czasu Trydentu.
          Nie dziwię się że nie którym ks. marzy się powrót do przeszłości, lecz to samo zniszczyło by Kościół, Sobór
          Watykański był konieczną odpowiedzią Kościoła na nadchodzące czasy, i aż żal słuchać że niektóre części ciała tegoż Kościoła nie zgadzają się z tym co myśli głowa. Hierarchia jest ustanowiona właśnie po to by takich odstępstw nie było.

        • bogdan65 said

          Robię z marginesu i pojedyńczych przypadków stałą regułę – a ty zamykasz się na swojej wizji bez zrozumienia innych . Pojedyńcze przypadki można by ich wiele znależdź ale dzis wiele się ukrywa dlatego Kościół tez potrzebuje oczyszczenia gdyż wielu zapomniało czym jest Kościół jest to Sacrum a nie zabawa w tańce przy ofiarowaniu czy nawet granie zespołów w wielkim poście z perkusja gdzie tez kapłan nie widzi nic zdrożnego choć uwagi otrzymywał żeby tego nie robił ale najwazniejsze jest co schow bo jak nie ma zespołu to młodzież nie przyjdzie do Kościoła bo będzie nudne granie organisty. Czyz tak nie jest ? Zapominamy o Sacrum czego uczyła choćby Msza Trydencka ale ona była zbyt ciężka dla człowieka który chce schow będę to przypominał bo tak jest dziś w Kościele szczególnie tam gdzie jest dużo grup świeckich które swoim programem zmieniają liturgię bo niby Pan Bóg będzie zawsze zadowolony bo przeciez będzie więcej ludzi w Kościele i wszyscy będą się radować naprawdę Chwała Panu .

        • mirpap said

          Też jestem za jakością a nie ilością, ale cieszy mnie to że w liturgii bierze udział cały Kościół, a nie tylko skóra.
          A że miłość mamy ukrytą w sercu i nie zawsze ją widać to trudno segregować kto jest wierzącym a kto ateistą. W początkach chrześcijaństwa dla niewierzących był przeznaczony przedsionek kościoła, stali tam nieochrzczeni, grzesznicy i tzw.skruszeni(stąd nazwa kruchta). Oburza mnie natomiast pchanie polityków na pierwsze ławki, szczególnie tych niewierzących lub zadeklarowanych wrogów Kościoła.

    • Żona said

      No i jaka piękna postawa papieża Benedykta XVI. Wspaniały papież na trudne czasy.
      A co do nieposłuszeństwa. Piszesz, że papież ” dodał czy nieposłuszeństwo jest drogą do odnowy Kościoła ?”
      Weźzie to pod rozwagę wszyscy miłośnicy ks. Natanka.

  8. Ania said

    Pragniesz i TY przejac odpowiedzialnosc, nalezec do grupy wspanialych ludzi myslacych tak jak Ty? Serdecznie zapraszamy do http://www.globalinformationnetwork.com dolacz do nas, polskiej grupy juz dzis! Znajdziesz odpowiedzi na nurtujace pytania jak rowniez niezliczone mozliwosci osiagniecia Twojego sukcesu. Specjalne zaproszenie i tylko dla Ciebie potrzebny kod/code: JPCapri2
    Zapraszam wszystkich rodakow, ktorych kocham bez wyjatku. Zbliza sie przelomowy 21 grudzien.
    Badzmy razem, zapraszam.

  9. Jagoda said

    Reklama masonerii?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

 
%d blogerów lubi to: