Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Matka Boża płacze w Gruzji

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 Maj 2012


W cerkwi św. Mikołaja w Gruzji w byłej republice radzieckiej Ikona Matki bożej płacze krwawymi łzami. Mała lokalna świątynia w miejscowości Mskhalgori słynie z cudownej ikony. Miesiąc temu, dzień przed Wielkanocą, ikona Matki Boskiej zaczął krwawić.

 

Zobacz wideo

Komentarzy 145 to “Matka Boża płacze w Gruzji”

  1. apostolat said

    “W dniach 10 i 11 grudnia 1980 r. 177 Konferencja Episkopatu Polski, mająca na uwadze wskazania Stolicy Apostolskiej oraz stan odnowy liturgii w naszym kraju, wydała odpowiednie przepisy wykonawcze, które obowiązują nadal duchowieństwo diecezjalne i zakonne. Punkt X tychże przepisów brzmi: W diecezjach Polski przyjmuje się Komunię św. z rąk celebransa do ust w postawie klęczącej. Przepisy te należy zachować także na Mszach św. dla grup specjalnych. W szczególnych okolicznościach, w których uklęknięcie jest bardzo utrudnione np. przy tłumnym udziale wiernych i ścisku, albo gdy wierni uczestniczą we Mszy świętej przed kościołem po deszczu, można przyjąć Komunię św. stojąc. Nie można też wymagać klękania od ludzi obciążonych kalectwem lub chorobą. …Podpisali biskupi polscy obecni na 177 konferencji pod przewodnictwem kardynała Stefana Wyszyńskiego”.

  2. apostolat said

    Cud eucharystyczny w Sokółce Pełniący obecnie funkcję kustosza Najświętszego Sakramentu ks. Filip jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo Komunikantu oraz zbieranie świadectw dokumentujących szczególne łaski mające potwierdzić autentyczność tego wydarzenia. Przyznaje, że tym, co od razu rzuciło mu się w oczy, była bardzo prosta i szczera pobożność mieszkańców Sokółki wyrażana w szczególnym kulcie Eucharystii. Wspomina, że po jednej z Mszy św. podeszła do niego staruszka i opowiedziała, jak przed laty, kiedy jeszcze była dzieckiem, w kościele św. Antoniego przed każdą Mszą św. odmawiana była Koronka Eucharystyczna. Było to dla niego wielkim zaskoczeniem, ponieważ nigdy wcześniej o takiej modlitwie nie słyszał. Poprosił więc o spisanie słów wezwania.
    „O Jezu, utajony w Przenajświętszym Sakramencie, jedyna Miłości nasza, daj się ukochać, uwielbić i uczcić całemu światu” – te słowa odmawiano na małych paciorkach Różańca. Na dużych natomiast modlono się: „Niech będzie pochwalony Przenajświętszy Sakrament, prawdziwe Ciało i Krew Pana Naszego Jezusa Chrystusa”.
    – Kiedy to przeczytałem, zdębiałem – wyznaje ks. Filip. – Doszedłem do wniosku, że ci ludzie wymodlili sobie to wydarzenie. Jego zdaniem, miejsce cudu nie jest wcale przypadkowe. – Ten znak eucharystyczny to pewien rodzaj odsłonięcia Serca Pana Jezusa przed tymi ludźmi – mówi. – A serce otwieramy przed tymi, którzy nas kochają i szanują. Nie otwiera się go przed osobami, które nas nienawidzą i niszczą – tłumaczy. Zaznacza, iż w kontekście nieodgadnionych planów Bożych jego słowa są tylko hipotezą. Rzuca to jednak zupełnie inne światło na to wydarzenie, które w niektórych mediach przedstawiano głównie jako sensację.

    • apostolat said

      Cały artykuł ”Czas łaski w Sokółce” można znaleźć pod linkiem http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=my&dat=20101009&id=my81.txt Czy ktoś może wie jaki powinien być wstęp i zakończenie do tej KORONKI EUCHARYSTYCZNEJ ,którą modlono się w Sokółce? Ja biorę początek i zakończenie z KORONKI DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA.Cudowna modlitwa w czasie ADORACJI NAJŚWIĘTSZEGO SAKRAMENTU.

      • apostolat said

        KORONKA EUCHARYSTYCZNA:“O Jezu, utajony w Przenajświętszym Sakramencie, jedyna Miłości nasza, daj się ukochać, uwielbić i uczcić całemu światu” – te słowa odmawiano na małych paciorkach Różańca. Na dużych natomiast modlono się: “Niech będzie pochwalony Przenajświętszy Sakrament, prawdziwe Ciało i Krew Pana Naszego Jezusa Chrystusa”.

  3. Radosław said

    Orędzie do „wybranego dziecka z Chicago”, 22 maja 2012

    Powiedz, Moim kochanym dzieciom, aby zaczęły mówić innym o Moim Miłosierdziu i Mojej Miłości. Jeśli przychodzicie do Mnie z żalem za grzechy, jestem waszym Miłosiernym Zbawcą. Nie ma żadnego grzechu, nie ważne jak bardzo ohydnego, który nie przebaczonym, jeśli żałujecie za swoje grzechy. Moje kochane dzieci, powiedziano wam, żebyście byli przygotowani na wszystko, co może się wydarzyć na świecie. Gdy rozglądacie się po świecie, widzicie tak wiele grzechu i nienawiści w życiach tak wielu Moich dzieci. Wkrótce skończy się czas Mojego Miłosierdzia i nastanie Moja Sprawiedliwość. Nie będzie dobrze wytrzymać Moją Sprawiedliwość. Nie będzie dużo czasu, na uratowanie duszy, kiedy Moje Miłosierdzie skończy się. Musicie mówić jak najwięcej ludziom, jak możecie, że Jezus wkrótce powróci, aby odzyskać swój świat. Teraz wielu zignoruje tę radę i po prostu pomyśli, że to absurd. Moje dzieci, to nie będzie koniec świata, ale koniec ery, która nigdy już nie wróci. Jak wspominałem już w przeszłości, będziecie żyć w erze pokoju bez wojen i konfliktów w rodzinach. Jednak ta era nie będzie dla wszystkich. Ci, którzy odrzucają skruchę za grzechy, pomimo tak wielu okazji dla łask, zginą w naturalnych katastrofach lub w jakiś inny sposób. Moje dzieci, musicie poważnie wziąć te słowa. Nadchodzą trudne czasy. Nie ma powodu do paniki lub lęku, jeśli pozostajecie blisko Pana modląc się. Całe niebo wspiera i modli się za całą ludzkośc, aby dusze były przygotowane na cokolwiek co ma nadejść. Smutno mówić a Moje Serce boleje, że tak wiele dusz będzie zgubionych. Tak Mi przykro, mówić wam to wszystko Moje kochane dzieci, ale tak bardzo was kocham i chcę was wszystkich mieć w niebie pewnego dnia. Jeszcze mam więcej do powiedzienia, ale usłyszeliście teraz wystarczająco. Kocham was, Jezus.

  4. Radosław said

    CZY CHRYSTUS JEST JESZCZE OBECNY WE WSZYSTKICH TABERNAKULACH?

    E.: Mów prawdę, co Matka Boża chce powiedzieć, tylko pełną prawdę!

    J.: … aż w prezbiterium możemy tańczyć, kręcić się dookoła nawet przed samym Tabernakulum, ponieważ nie w każdym Tabernakulum jest:

    … Ja nie chcę tego powiedzieć, nie chcę tego powiedzieć (gwałtownie burczy).

    E.: Mów prawdę, ty musisz to powiedzieć, Judaszu Iskariocie z polecenia Matki Bożej! Lucyfer nie może ci przeszkadzać!

    J.: Oni w niebie żałują, że nie w każdym Tabernakulum, są konsekrowane Hostie.

    E.: Dlaczego nie? Mów prawdę w Imię…!

    J.: Jeżeli kapłan nie wierzy w słowa przemienienia we Mszy, a także nie ma zamiaru do konsekrowania, to hostia nie została konsekrowana. Wtedy jest jak każdy chleb, jak mówią protestanci i sekty. Dla większości kapłanów jest to przecież “schnuppe” coś co nic nie znaczy — zwykły opłatek, bo robią to oni, to tylko dlatego, bo tak chce lud.

    Mają wielkie mniemanie o sobie i swoim rozumie i zdaje im się, że te modernistyczne pomysły, które w istocie są głupimi pomysłami, że te ich wypociny przyniosą im chwałę, poklask (burczy)

    E.: Mów prawdę i tylko prawdę, wszystko co musisz powiedzieć z polecenia Matki Bożej — Judaszu Iskarioto!

    J.: To jest dla tych tam u góry (wskazuje w górę) najsmutniejsze, że później ludzie myślą, że przyjmują Chrystusa w hostii… a jest to tylko nieprzemieniony chleb.

    Prawdziwie nie jest to Chrystus. Oznacza to dla nich także utratę tych łask, które są przywiązane do Komunii, i w ten sposób schodzą z dobrej drogi. Zostają oszukani przez swych własnych kapłanów!!!

    E.: Mów prawdę, Judaszu Iskarioto w Imię…

    J.: Muszę powiedzieć, Oni (wskazuje w górę) w niebie nie lubią… (przerywa mowę)… patrzą na to niechętnie jeżeli używa się brązowych hostii (razowy chleb?).

    Są one dozwolone tylko w najbardziej niebezpiecznych wypadkach. Normalnie trzeba brać biały chleb (biała hostia), ponieważ Chrystus w swej osobie jest uosobieniem niewinności, (ma trudności w oddychaniu).

    http://www.taw1.republika.pl/ozz.html

  5. Radosław said

    5/22/12
    7:43 PM

    My child, I say to My children that mankind relies too much upon himself and it is there that you become the victim of your own sinfulness. Heed to the Commandments My children for they are your entrance into the kingdom.

    I weep today My children but it is those who are failing to heed to My warnings that will weep tomorrow. The winds of spring will turn into the rising dust of summer as the world will begin to look more like a desert.

    Before mankind is able to change the calendar of this time you will have witnessed the financial collapse. It is only those who heed to My warnings that will be prepared. The North will attack the South as the two Koreas become at war with each other.

    Jerusalem will shake, America will fall and Russia will unite with China to become Dictators of the new world. I plead in warnings of love and mercy for I am Jesus and the hand of justice is soon to prevail.

    http://wordsfromjesus.com/

    • Radosław said

      Nie wiem czy te przekazy są prawdziwe, czas je zweryfikuje.

      „Zanim ludzkość zdoła zmienić kalendarz tego czasu doświadczycie krachu finansowego. Tylko ci, którzy strzegą Moich ostrzeżeń, będą przygotowani. Północ zaatakuje południe, dwie Koree staną do wzajemnej wojny.

      Jeruzalem zadrży, Ameryka upadnie a Rosja zjedonczy się z Chinami i staną się dyktatorami nowego świata.”

      • Radosław said

        Przypomnę jeszcze przekaz z listopada 2011, który tutaj zamieszczałem w grudniu 2011.

        Moje dziecko, góry się obudzą, wzgórza będą się przetaczać z miejsca z wielką siłą, gdy ziemia otworzy się w środku Ameryki i już nie zobaczycie Wielkiego Kanionu tylko jeden wielki kanion.

        Zobaczycie początek wojny gdy północ wystrzeli rakiety przeciwko południowi ponieważ, że dwie Koree nie mogą ze sobą zawrzeć pokoju. Powiadam wam Moje dzieci, poszukujecie stabilności na rynkach, ale mówię wam, że pokój nie jest w ścieżkach tego świata, ponieważ dopóki ludzkość nie nawróci się do Mojego miłosierdzia będzie większe zamieszanie.

        Moje dziecko, góry się obudzą, wzgórza będą się przetaczać z miejsca z wielką siłą, gdy ziemia otworzy się w środku Ameryki i już nie zobaczycie Wielkiego Kanionu tylko jeden wielki kanion.

        Zobaczycie początek wojny gdy północ wystrzeli rakiety przeciwko południowi ponieważ, że dwie Koree nie mogą ze sobą zawrzeć pokoju. Powiadam wam Moje dzieci, poszukujecie stabilności na rynkach, ale mówię wam, że pokój nie jest w ścieżkach tego świata, ponieważ dopóki ludzkość nie nawróci się do Mojego miłosierdzia będzie większe zamieszanie.

      • Tadeusz said

        Właśnie dziś zastanawiam się nad tym fragmentem orędzia.

        “Zanim ludzkość zdoła zmienić kalendarz tego czasu doświadczycie krachu finansowego”

        Kalendarz- miesiąca ? roku ?

        Było w orędziach, że w maju ma się wydarzyć pierwsze z wielkich wydarzeń.

        • Radosław said

          Ja bym powiedział, że roku.

        • Radosław said

          Kalendarz zmienia się co roku.

        • Tadeusz said

          To może być kalendarz pory roku !!

          I weep today My children but it is those who are failing to heed to My warnings that will weep tomorrow. The winds of spring will turn into the rising dust of summer as the world will begin to look more like a desert.

        • Radosław said

          W każdym razie, raczej w tym roku.

  6. Tadeusz said

    Jan Paweł II
    Książka Lasota w „Karol Wojtyła spiato” (szpiegostwo na Karola Wojtyły) jest dostępna w języku włoskim i można je nabyć wyłącznie on-line

    Stopień, w jakim komunistyczny tajna policja kontrolowane Karola Wojtyły działania było niesamowite … „Marek Lasota, który urodził się w 1960 roku i posiada dyplom z filozofii polskiej, z specjalizacji w historii, żyje wśród kopców listów zgromadzonych przez reżim komunistyczny i przechowywane w Instytut Pamięci Narodowej (IPN), gdzie jest kierownikiem sekcji w Krakowie. Po latach badań pacjenta, on zebrał szereg raportów i dokumentacji na temat Wojtyły. Lasota w „Karol Wojtyła spiato” (szpiegostwo na Karola Wojtyły), opublikowanej przez Intercienze, wychodzi w języku włoskim w ciągu kilku dni. Książka jest zbiorem reżimu tajnych dokumentów na papieża, który zmarł w 2005 roku. W wywiadzie dla włoskiej gazety La Stampa uczony ujawniła również nazwy niektórych kolaboracji kapłanów, których wspomina w książce.

    więcej – http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&prev=/search%3Fq%3Dhttp://pelianito.stblogs.com/%26hl%3Dpl%26biw%3D1280%26bih%3D503%26prmd%3Dimvns&rurl=translate.google.pl&sl=en&u=http://vaticaninsider.lastampa.it/en/homepage/inquiries-and-interviews/detail/articolo/wojtyla-papa-polonia-poland-15486/&usg=ALkJrhii0ziQOsjILkds12ZsEvYAb_7ZjA

  7. Magda said

    Jeśli było ,proszę usunąć.

  8. Polonia said

    Czy ktoś coś o tym słyszał? http://partenos.nowyekran.pl/post/63742,11-maja-dokonano-ratyfikacji-protokolu-irlandzkiego-bez-wiedzy-sejmu-by-uniknac-utarczki-z-pisem

  9. AnnaMariaM said

    Skoro jestesmy ludzmi wierzacymi w Boga oraz w Zmartwychwstanie Pana Jezusa, uwazam ze powinnismy rozjasniac innym ludziom, np. jeszcze szukajacym Boga, to co sie dzieje na swiecie oraz wokol Kosciola Katolickiego w Polsce.

    Wielu ludzi niewierzacych uwaza, ze byc wierzacym tzn. akceptowac i popierac zlo oraz bledy popeleniane przez kaplanow Kosciola Katolickiego.

    Dzisiaj mam do was Kochani takie pytanie. Mysle ze nie mozna o tym dluzej milczec, jak mowil Jezus ,, musicie byc albo zimni albo goracy,, takze dla dobra tych, ktorzy szukaja Boga opowiedzcie sie TAK lub NIE na temat Tadeusza Rydzyka. Nie mowie oocenianiu tak lub nie tv trwam i radio Maryja, bo wiadomo ze tam jest duzo wartosciowych tresci, mam tu na mysli modlitwy.
    Chcialabym uslyszec w koncu co maja do powiedzenia na temat tego czlowieka ludzie ktorzy cenia prawde.

    http://media2.pl/media/92384-Szef-Radia-Maryja-wybuduje-aquapark.html
    http://foltynowicz.salon24.pl/420129,kto-dla-kogo-wzorem
    http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/624610,globalista-rydzyk.html
    http://www.wprost.pl/ar/324583/Bp-Pieronek-nie-ogladam-TV-Trwam-proboszcz-mi-wylaczyl/?N=1
    http://wiadomosci.dziennik.pl/media/artykuly/389935,ojciec-rydzyk-gani-sluchaczke-radia-maryja-idiotka.html

    ps. ci ktorzy negatywnie oceniaja kciukiem w dol ten post, niech wykarza sie odwaga i napisza rowniez swoja opinie wraz z argumentacja w komentarzu.

    • Passiflora said

      Ostatnio na Krakowskim Przedmiesciu w Warszawie była grupa ludzi, która opowiadała o powiązaniach masońskich Macierewicza, Kaczyńskiego oraz o czynnym ich wspieraniu przez masonów.
      Jeden człowiek mówił ze za próby upominania Kaczynskiego by nie podpisywał traktatu Lezbońskiego był szykanowany i trafił na 24h do aresztu
      mówili całkiem sensownie, załuje, ze nie mogłam dosłuchac, bo spieszyłam sie do Koscioła na Msze sw

      Mówi sie tez coraz czesciej o tym ze Radio Maryja zaczyna bładzic i jest zbyt bardzo „umoczone” w neokatechumenat Znajomi mi ludzie, pisali juz list w tej sprawie do ojca Dyrektora.

      No i mozna jeszcze wspomniec o. Bałembe, który na antenie Radia Maryja w swoim stylu mówił o postawie klęczacej do komunii jako jedynej słusznej, a o. Rydzyk zadzwonił do studia i zaczął go uciszac.

      Cenie Radio Maryja i o. Rydzyka ale sporo tam błedów ostatnio, podejrzewam ze ktos tam wsadził swoje łapska.

      • młody said

        Jesli chodzi o Macierewicza i Kaczyńskiego to te rewelacje sa ohydnym pomówieniem.Prosze poczytać książkę orędzia „U żrodeł bożego miłośierdzia” i tam pisze że PiS został wybrany z Woli Bozej.Co do Radio Maryja to zgadzam się oni błądzą i to coraz bardziej.A jeśli chodzi o przyjmowanie Komunii św.to już kiedyś pisałem że o.Rydzykowi jest obojętne czy się klęczy do Komunii św.czy stoi wazne co się czuje w sercu.To sa słowa o.Rydzyka.

        • młody said

          Dodam jeszcze ze o.Rydzyk powiedział w tym samym programie ze jeżdza za nim ludzie z transparentami „Tylko Polska na kolanach się ostoi” i nazwał ich psychicznie chorymi.

        • cox said

          Któż z nas nie popełnia błędów?

        • młody said

          Oczywiście ze każdy człowiek popełnia błedy swiadomie lub nieświadomie.W przypadku o.Rydzyka popełnia je świadomie.Nie od dzisiaj wiadomo że Komunię św należy przyjmować na klęcząco a o.Rydzyk upiera się przy swojej głupocie.

        • cox said

          To czy robi to świadomie, czy też nie wie tylko on sam i Pan Bóg.

        • Annah. said

          Ojciec Rydzyk ma już wielu wrogów i nie chce wchodzić w otwarty konflikt z Kościołem, poprzez nie zatwierdzone, własne rozporządzania – tak myślę.

      • cox said

        Z drugiej strony skoro RM zaprasza na antenę o. Jacka, to chyba ojcowie wiedzą jakie on głosi poglądy.

      • Passiflora said

        Za co minusy? za to ze my młodzi jestesmy głodni prawdy i czujni? Nie bede udawała ze nie widze błędów, lecz ja sie im pilnie przyglądam i wyciagam wnioski.

        Zawsze głosowałam na Pis i moja cała rodzina. ale nie jestem fanatykiem Pisu i pare rzeczy mi smierdzi. Dlaczego miałabym nie posłuchać faceta, wydawało sie, że jest bardzo przekonany o tym co mówi. Bardzo dobrze znał sie na lożach masońskich w PL i na swiecie. Mówił tez o Hance Suchockiej i Dziwiszu

        A radio Maryja bardzo lubie słuchac jak jestem w domu rodzinnym, lubie sie modlic z nimi i rozmowy niedokonczone. Przez internet słabo odbiera, wiec na codzien słucham radio opoka, choc troche ekumeniczne jest to radio, to przynajmniej nie serwują mi Areosmith i innych Jacksonów jak zdarza się to młodzieży toruńskiej w swoich studenckich audycjach.
        Cenie RM i tv trwam ale nurtuje mnie czy przypadkiem nie idą w ta mańkę co trzeba…

    • Dzieckonmp said

      AnnaMariaD @ Nie uważam za słuszne mówienie i nagłaśnianie o grzechach kapłanów. Kapłani sa tak samo grzeszni jak i my świeccy. Takich kapłanów mamy jakie jest nasze społeczeństwo. Przecież Oni pochodzą z naszych rodzin. Lepiej wpierw samemu uderzyć się w piersi niż wytykać aż tak dobitnie grzechy innym.
      Co do Ojca Tadeusza gdzie prosisz o wypowiedź , mówię ci duże TAK. Tak dla tego co robi O. Tadeusz.

      • Anna said

        Rozumiem Twoje stanowisko, ale ja uwazam ze powinnismy nazywac rzeczy po imieniu i powiedziec jasno ze rowniez nam wierzacym pewne rzeczy sie nie podobaja i nie jestesmy slepi na bledy niektorych kaplanow oraz nie pochwalamy ich. Wielu mlodych wreecz boi sie wierzyc bo wtsydza sie opinii rowiesnikow, ktorzy z wierzacymi kojarza te babcie ktore sa slepo zapatrzone w o. Rydzyka.
        Uwazam ze takie tematy powinno sie poruszac bo srodowiko innowiercow czy tez ateistow wysmiewa sie z katolikow poniewaz uwazaja ze wszyscy katolicy sa tacy sami jak ci, ktorzy sa najwidoczniejsi w Polsce. A kto jest najbardziej charakterystyczna grupa katolikow w polsce? mowi sie o nich brzydko ,,mochery,,. Osobiscie zetknelam sie z tym zjawiskiem w mojej prawie niewierzacej rodzinie, ze jak tylko zaczelam wierzyc zaczeto mnie wyzywac od mocherow, bo dla nich oczywiste jest ze wszyscy ktorzy nazywaja sie katolikami sa jednakowi.

      • Anna said

        oczywiscie mohery samo ,,h,, , przepraszam.

  10. Lech Stanisław said

  11. alba said

    Bóg Ojciec do Żywego Płomienia 25.02.2010

    „..Najdłużej do 33 miesięcy, Aniołowie, Wykonawcy Gniewu Bożego, rozpoczną swoje pełne działanie. Fakt i działanie jest pewne. Jedynie modlitwa serca wielu wynagrodzicieli może uratować wiele dusz od jeziora ognia..”

    http://www.viviflaminis-deogracias.pl.tl/2010.htm

    • młody said

      Nie trudno obliczyć że chodzi o listopad 2012.

      • Anna said

        ,,rozpoczna swoje dzialania,, co nie musi oznaczac ze skoncza te dzialania jeszcze w tym roku, te dzialania Gniewu Bozego moga potrwac jakis czas, moze od kilku miesiecy do kilku lat. No chyba ze zdanie z Biblii ,,nie znacie dnia ani godziny,, mozemy zinterpretowac jako ukryta odpowiedz, czyli ze znamy miesiac i rok. Czyzby koniec naprawde mial nastapic w 2012? jesli tak to wszystkie wydarzenia musialyby sie wydarzyc blyskawicznie, jesli ludzie maja byc zachipowani to musieliby zaczac chipowac juz w tym roku, a zeby przeprowadzic te dzialania beda potrzebne im naprawde dobre powody zeby przekonac polakow.

        • młody said

          W listopadzie br może zacząć się Wielki Ucisk który ma trwać 3,5 roku więc żadnego konca w 2012 nie będzie.Musi się jeszcze wiele wydarzyć by stał sie koniec.

        • Radosław said

          Jeszcze przez 3,5 roku ma rządzić antychryst, a się jeszcze nie ujawnił.

      • alba said

        Niekoniecznie listopad, bo nie jest powiedziane za 33 m-ce tylko do 33m-cy. czyli może być wcześniej.

    • bogdan65 said

      Witam. Jak słyszę że w 2012 ma być koniec świata i piszą to osoby które pokazują że są katolikami to mnie zaczyna nerw się ujawniać. Końca świata nie będzie dlatego że Pan Bóg nie chce skończyć całkowicie z tym światem ale go odnowić czy inaczej oczyścić z tego co człowiek z głupoty swojej ją zabrudził, okradł z tego co dawało mu pieniądze bo posłuchał złego ducha aby się bogacić nie patrząc co pozostawi po sobie. Dziś mamy czasy gdzie ci co piszą o sobie że są znanymi ekonomistami i wiedzą jak wyjść z kryzysu tacy magowie dziś dalej trują ludzkie mózgi aby jak najwięcej jeszcze zagrabić dla siebie a nas zwykłych ludzi pozostawić z niczym. Pan Bóg potrzebuje nas a szczególnie tych których Duch św. dał spokój wewnętrzny poprzez którego dostrzegamy jakie są zagrożenia i że trzeba teraz jak najwięcej się modlić o to aby było ich jak najmniej w momencie przemiany jaką Bóg nas obdarzy. Dziś trzeba większej wiary niż choćby za czasów komuny. Kościół może być tak mocno inwigilowany przez media przez rząd że my musimy być silni w wierze bo słabi będą łatwym kąskiem dla szatana . I ciężko będzie takim osobom zrozumieć dlaczego tak się dzieje nawet może być znowu wiele pytań – czemu Bóg na to pozwala ? – bo jesteśmy w okresie próby jak apostołowie którzy po wniebowstąpieniu Pana Jezusa zrozumieli że to im jest dane dalej głosić ewangelię nie patrząc na zagrożenia. Dziś my jesteśmy takimi apostołami musimy modlić do Ducha św. o ducha poznania co jest dobre a co złe czy np rozmawiam z człowiekiem który ma czyste intencje czy jest to może prowokator który czeka na moment aby mnie zniszczyć. Modlitwa, modlitwa, modlitwa… to jest teraz najważniejsze a Bóg da nam znak w danym czasie o jakim tylko On wie nikt inny . Pozdrawiam

      • Dzieckonmp said

        Masz rację teraz najważniejsza jest Modlitwa, modlitwa, modlitwa… .

      • alba said

        „Jak słyszę że w 2012 ma być koniec świata”. Ja nie pisałam i nie słyszałam, że w 2012 roku jest koniec świata tylko przytoczyłam Słowa Niebios o możliwym początku oczyszczenia świata, a to kolosalna różnica „Wykonawcy Gniewu Bożego, rozpoczną swoje pełne działanie”
        . Ludzie , czemu wy wszystko po kolei przekręcacie i potem wychodzą z tego różne nieporozumienia,

        • bogdan65 said

          ok Alba rozumiem , tak pisałem bo myślę nie o tobie ale ogólnie bo wiele się pisze że może być koniec świata . Dziś żyjemy w czasach gdzie jak ktoś powie że nie będzie końca świata to zaczyna się z niego drwić a to dlatego że nie rozumie o co mi chodzi . Wiemy z orędzi że różne rzeczy maja się dziać . Jeśli chodzi o koniec świata uważam że tak jak było nieraz przytaczane różne wizje że np lądy będą mniejsze bo zaleje je morze lub ocean że nie które kraje będą zatopione i znikną z mapy świata . I te wizje moim zdaniem pokazują że Bóg oczyści naszą ziemię z tego co będzie uważał za złe gdyż ludzie i ten dany kraj nie zrozumieli ostrzeżeń Bożych i dalej tkwili w planie nie Bożym a Szatańskim. Szatan będzie teraz coraz bardziej atakował zaś ci którzy w to wątpią mogą się zatracić w swoim życiu dlatego modlitwa tu jest bardzo potrzebna . Także Alba nie denerwuj się bo widzę że wziąłeś to na siebie jakby to do ciebie tylko było skierowane.Spokój duchowy nam jest potrzebny także bez nerwów tylko modlitwa jest najważniejsza. 🙂

        • alba said

          @ Bogdan65
          Masz rację, trochę się uniosłam, zatem przepraszam 🙂 . Lecz nie tylko Ciebie małam na myśli, ale i tych którzy na opak zrozumieli orędzie MK, że niby Jezusa nie ma w żadnej Hostii, Przecież to nonsens . Mówił, że nie w Każdej ,czyli nie we Wszystkich przebywa .Potem rozgłasza się nieprawdę o rzekomych nowych herezjach MK.

        • AnnaMariaM said

          Bogdan65 mysle ze tutaj na tym blogu nikt nie mysli ze to koniec swiata jako koniec wszystkiego. Ja napisalam o ,,koncu, jako koncu TEGO zlego swiata i tylko o to mi chodzilo. Ale masz racje, powinnismy zawsze pisac i mowic dokladnie ze to koniec starego swiata, po to aby przypadkowy gosc/poszukiwacz nie zostal zmylony.

      • AnnaMariaM said

        sama prawda, bardzo dobrze napisane.

  12. Szejk said

    http://pietkun.nowyekran.pl/post/63687,tak-okradali-polakow

  13. meg said

    We Wloszech znowu silne trzesienie ziemi 5,8. Bylam wlasnie w kosciolku jak sie zaczelo trzasc. Okropne uczucie 😦

  14. KRYSTYNA said

    KAZANIE KS.PIOTRA NATANKA Z 28.05.

    http://gloria.tv/?media=294661

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  15. KRYSTYNA said

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • Lech Stanisław said

      To ta wielce niebezpieczna dla Kościoła armia… Pokorni, prości ludzie.

      • KRYSTYNA said

        Ogłoszenia parafialne z dnia 27 maja 2012 roku
        Uroczystość Zesłania Ducha Świętego

        Gdańska Kuria Metropolitalna przestrzega wiernych przed udziałem w „Marszu dla Jezusa Chrystusa Króla Polski”, do którego zachęcają plakaty rozwieszane na terenie miasta przez zwolenników ks. Natanka. Udział w Marszu przyczynia się siania zamętu wśród wiernych oraz rozłamu w łonie Kościoła. Jest to poważne wykroczenie moralne.

        KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • młody said

      Piękny widok.Nie mogę sie doczekać dnia w którym marsz dla Jezusa Kóla Polski przejdzie ulicami Poznania.W zeszłym roku miał się odbyć ale z powodu jak to okreslili organizatorzy „trudnego terenu (cokolwiek to znaczy) marsz ten nie odbył się nad czym mocno ubolewam.

      • KRYSTYNA said

        W GDAŃSKU TEREN TEŻ NIE JEST ŁATWY ,ALE 90 -DNIOWA NOWENNA DO CHRYSTUSA KRÓLA PRZYNIOSŁA TAKIE EFEKTY.

    • Lech Stanisław said

      1:38 – 1:42 🙂

    • KRYSTYNA said

      http://www.mmtrojmiasto.pl/photo/1422053/Marsz#photoBrowsing

    • aquaspec said

      Może odniosę się do temu Chrystusa Króla Polski. Mam nadzieje że nikogo nie zgorszę ani nie oburzę swoimi opiniami. Osobiście myślę że Królowanie Pana Jezusa powinno zaczynać się od Nas. On ma w Nas królować, w naszych sercach, w naszych zajęciach, w naszych rodzinach, w naszej pracy, w naszym rządzie…Wtedy automatycznie stanie się On Królem Polski. Gdy będzie królował w naszych sercach razem z Matką Bożą Polska będzie inna – nic nowego nie pisze ale zwracam uwagę na ten szczegół. Królowanie Pana Jezusa powinno zaczynać się od jednostki, nie trzeba tego zaczynać od końca czyli ogłaszać pod publiczkę a samemu nie uważać Go w życiu za Pana lub czynić to z przymusu. Trzeba apostołować w posłuszeństwie z władzami kościelnymi – posłuszeństwa boi się zły duch…, nawracać ludzi swoim dobrym przykładem, gdy wiele nie będzie wstydziło się świadczyć życiem o Panu Jezusie za nimi pójdą inni naśladując nas sami staną się gorliwymi Katolikami (nasza postawa ma zachęcać i ośmielać innych, na nas leży odpowiedzialność za dobry przykład). Trzeba im tylko ukazywać miłość Boga, służyć wsparciem i pomocą, interesować się grzesznymi ludźmi ktorzy są nieszczęśliwi z powodu dna jakie ich spotkało. Trzeba dać im tę nadzieję, zanieść im dobrą nowinę. Podnieść tych nieszczęśników i przyprowadzić ich do Jezusa. Jeżeli są to ciężkie przypadki prowadźmy ich na Msze św charyzmatyczne – tam ludzie doświadczają najgłębiej nawrócenia i uzdrowienia.
      W ten sposób kiedy wiele ludzi zacznie przyprowadzać nieszczęśliwych ludzi na łono Kościoła przyczynimy się do Królowania w każdym Nas Pana Jezusa. Tak to rozumiem, wtedy każdy Polak oficjalnie będzie przyznawał się do Chrystusa i Maryi – spontanicznie uczynimy wówczas Pana Jezusa królem naszego życia, przez co automatycznie stanie się Królem Polski razem z Matką naszą Maryją.
      Spodziewam się oburzenia ale tak myślę, nie perswazja – a posłuszeństwo, apostolat i dobry przykład… Bunt rodzi zły duch w naszych sercach, powinniśmy pokonywać ten bunt posłuszeństwem – tego uczyli święci – posłuszeństwa wobec przełożonych. Więcej tacy zyskują niż tracą.
      Dobrze oddaje to ten filmik:

      Przepraszam za ten wpis ale chciałem podzielić się swoim zdaniem. To moje zdanie nie musicie tego traktować poważnie. Z Bogiem+

      • KRYSTYNA said

        http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&task=view&id=3685&Itemid=46

      • KRYSTYNA said

        Du­chu Świę­ty przyjdź!

        Ks. Sta­ni­sław Mał­kow­ski – http://www.warszawskagazeta.pl/wydarzenia/41-wydarzenia/1189-duchu-wity-przyjd-
        po­nie­dzia­łek, 28 ma­ja 2012 11:48

        W mia­rę jak co­raz bar­dziej od­sła­nia się bez­boż­ny, an­ty­na­ro­do­wy i nie­ludz­ki spo­sób po­stę­po­wa­nia obec­nych tym­cza­so­wych władz III RP, do­ko­nu­je się po­la­ry­za­cja po­staw spo­łecz­nych w Pol­sce wo­bec praw­dy i do­bra. Jest praw­da, czy jej nie ma? Praw­da wy­zwa­la, czy znie­wa­la? Czy do­bro jest spra­wą rze­czy­wi­sto­ści obiek­tyw­nej, czy umow­nej, wir­tu­al­nej? Pol­ski spór do­ty­czy pod­staw by­tu. Stop­nio­we prze­bu­dze­nie ro­zu­mu i su­mie­nia do­ko­nu­je się kosz­tem cier­pień. Mó­wi o tym w nie­daw­nym orę­dziu Anioł Stróż Pol­ski: Bądź­cie i po­zo­stań­cie sil­ni wia­rą. Kto chwy­ta za ró­ża­niec, chwy­ta miecz, a kto przy­łą­cza się do na­ro­do­wej Kru­cja­ty, ten zwo­łu­je po­wsta­nie tak prze­ciw jaw­nym wro­gom, jak i knu­ją­cym spi­ski. W ta­kim zry­wie mo­dli­tew­nym, szcze­gól­nie dzi­siaj, pa­tro­nu­je wam ksiądz Je­rzy, któ­ry prze­lał swo­ją krew i od­dał ży­cie za wol­ność na­ro­du i dla chwa­ły Kró­le­stwa Je­zu­sa. On wska­zu­je wam dro­gę, że za obro­nę praw­dy trze­ba cier­pieć. Je­ste­ście pod płasz­czem Nie­po­ka­la­nej Kró­lo­wej i cho­ciaż zło oto­czy­ło was ze wszyst­kich stron, zna­la­zł­szy po­plecz­ni­ków w śro­do­wi­skach wła­dzy, to mu­si­cie pa­mię­tać, że z serc wier­nych, od­da­nych dzie­ci, świad­ków praw­dy i mi­ło­ści, wzno­si się tron dla Chry­stu­sa Kró­la. Nie roz­sta­waj­cie się z orę­żem wa­szej Mat­ki, ja­kim jest świę­ty Ró­ża­niec.

        Zbli­ża się uro­czy­stość Ze­sła­nia Du­cha Świę­te­go „On zaś, gdy przyj­dzie, prze­ko­na świat o grze­chu, o spra­wie­dli­wo­ści i o są­dzie” (J.16,8) mó­wi Je­zus dzień przed mę­ką. Nie­wia­ra w Bo­ga, któ­ry ob­ja­wia i sta­je się wi­dzial­ny w Je­zu­sie Chry­stu­sie al­bo ży­cie tak, jak gdy­by Bo­ga nie by­ło, pro­wa­dzi do za­tar­cia a na­wet od­wró­ce­nia kry­te­riów praw­dy i do­bra, mi­ło­ści i ży­cia. Stąd się bie­rze upo­rczy­we gło­sze­nie an­ty-de­ka­lo­gu w środ­kach ma­so­we­go ra­że­nia. Wszyst­ko sta­je się względ­ne, umow­ne, po­ję­cie grze­chu prze­sta­je ist­nieć. Spra­wie­dli­wość od­no­si się wte­dy do pra­wa sta­no­wio­ne­go, w du­chu praw­ni­cze­go po­zy­ty­wi­zmu: to jest słusz­ne, co uchwa­lo­ne. A jed­nak osą­dze­nie zła i Złe­go

        (zw. księ­ciem te­go świa­ta) już się do­ko­na­ło na Krzy­żu. Dla­te­go Krzyż jest zna­kiem zwy­cię­stwa nad złem i na­sze­go zjed­no­cze­nia z Chry­stu­sem. Czy­li obro­na krzy­ża jest obro­ną praw­dy, do­bra i ży­cia, zaś wal­ka z krzy­żem jest od­rzu­ce­niem praw­dy, pa­mię­ci i na­dziei, cze­go zna­kiem by­ły sa­ta­ni­stycz­ne eks­ce­sy na Kra­kow­skim Przed­mie­ściu, do­ko­ny­wa­ne z po­par­ciem po­li­tycz­nej wła­dzy z pań­stwa i mia­sta. Dzia­ła­nie złe­go du­cha i je­go „pod­wy­ko­naw­ców” ujaw­nia się po to, aby w sku­tecz­no­ści wo­bec zła i nie­sku­tecz­no­ści wo­bec do­bra dzi­siej­szych wład­ców w Pol­sce, każ­dy wi­dzą­cy, sły­szą­cy i my­ślą­cy mógł do­ko­nać wła­ści­we­go wy­bo­ru pó­ki za­cho­wa­na jest jesz­cze ja­kaś wol­ność wy­bie­ra­nia, bo stop­nio­wo tej wol­no­ści jest w Pol­sce co­raz mniej. Idą jed­nak przez Pol­skę co­raz licz­niej­sze ma­ni­fe­sta­cje wol­no­ści ku praw­dzie, niech one skru­szą ka­mien­ny, be­to­no­wy ni­hi­lizm rzą­dzą­cych, za­my­ka­ją­cych się w swo­ich bun­krach i po­kry­wa­ją­cych swój za­twar­dzia­ły opór pu­blicz­ną bła­ze­na­dą. Za­ka­mie­nia­łym bła­znom nie na­le­ży bło­go­sła­wić w imie­niu Ko­ścio­ła. Po­świę­ce­nie ka­pli­cy w Na­ro­do­wym Sta­dio­nie w tej for­mie, w ja­kiej się do­ko­na­ło i wśród wiel­kich słów bez po­kry­cia, by­ło po­śred­nią zgo­dą na ludz­ką krzyw­dę i kult po­zo­rów w sym­bo­lu mon­stru­al­ne­go „ko­szy­ka”, któ­ry zresz­tą mo­że nie­ba­wem oka­zać się ża­ło­sną jed­no­ra­zów­ką. Sic trans­it glo­ria mun­di! Tron Chry­stu­sa Kró­la w Pol­sce jest na­dzie­ją na­sze­go zwy­cię­stwa i oca­le­nia.

        KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  16. oczko said

    skonczcie z tymi komentarzami a bierzcie sie do modlitwy ..szkoda czasu…

    • Jarek said

      Dlaczego ludziom wzbraniasz dzielić się wiarą, dawać świadectwa, pomagać sobie nawzajem szukać drogi do lepszego poznania i wypełnienia woli Boga? „Każda rzecz ma swój czas.”

      Nie podoba się, to nie czytaj.

  17. Passiflora said

    Z drugiej ręki, ale pewne.
    Ojciec Witko ostatnio podczas swojego charyzmatycznego nabożeństwa, powiedział, że Duch Sw natchnął go by rozdawał ludziom poswiecone swiece. I tak też robił, rozdawał i pouczał jak błogosławic nimi domy i wyganiać zło. Jako dowód, w moim rodzinnym domu takowa swieca juz jest 🙂

    Ta wiadomość mnie osobiście satysfakcjonuje, gdyż o. Witko pare razy mnie negatywnie zadziwił, a tu takie coś. Duch Sw. ich powolutku też nakierowuje, choc uważam, że idą troche naokoło 🙂
    Ojciec Daniel w Czatachowej tez ostatnio sie zmienia…Przede Msza zaczal odmawiac egzorcyzm do Sw. Michała Archanioła, na Mszy Sw np. cytowano Cathaline Rivas, podczas jego nabożeństw wyraźnie widać jak zbiera „armie która ma iść w świat” , i mówi o charyzmacie jakim jest żertwa ofiarna, cierpienie za ojczyzne i pare innych rzeczy o których wcześniej nie wspominał.

    Co jak co, ale pokrywa się to z trescią oredzi, przynajmniej tych których ja czytam. Juz w w dziewięćciedziątym którymś roku, Pan Jezus do Pani Anny A. mówił, ze z narodu wyjdzie armia/iskra/światło by głosić Słowo Boże narodom. A o świecach..to sami już dobrze wiecie o co chodzi 🙂

    Chwała Panu! 🙂

    • KRYSTYNA said

      CHWAŁA PANU ! ! !

      (((:))))

    • megi said

      Passifloro czy mogłabyś coś więcej napisać w jaki sposób błogosławić tymi świecami dom i wyganiać zło?.

      • Passiflora said

        Megi, z racji ze info jest z drugiej reki, a samą swiece moja mama otrzymała tez od znajomej to moge mieć już zanieczyszczone nieco informacje:)
        Kapłan kazal zapalić świece i przechodzić po pomieszceniach od wschodu na zachód, od południa na północ. I swoimi słowami modlić się by oczyścić dom od złego. Przy tym można dodać np. Zdrowaś Mario, Ojcze Nasz, ja bym dodała jakiś egzorcyzm np do Michała Archanioła

        Tak też i mi polecono zrobić u siebie w mieszkaniu z gromnicą która posiadam.
        Mysle, ze to nie ma znaczenia kto od kogo ma świece. Poprostu tak go natchnał Duch Sw aby rozdawał, bo skupia wielu ludzi na swoich nabożenstwach. Wazne aby była poswiecona i aby ja poprostu miec:)

        • megi said

          Bóg zapłać .

        • AnnaMariaM said

          czy takie oczyszczenie mozna przeprowadzic za pomoca gromnicy ze Chrztu sw.?

        • Passiflora said

          własnie mysle, ze jest to bardzo dobra rzecz mieć swoją gromnice ze Chrztu, wiec tak. Moim zdaniem ona jest równiez, a raczej przede wszystkim, swiecą egzorcyzmowaną gdyż była nieodłącznym elementem naszego Chrztu, który jest przeciez wielkim egzorcyzmem.

          Mysle wrecz, ze najlepiej jest miec własnie taką swiecę ze Chrztu Św. 🙂

  18. Bozena said

    Chcialam tylko dodac, ze na stronie http://www.greenscapular.org/ – na pasku ktory sie przesuwa jest napisane nie tylko ze maj jest miesiacem Matki Bozej, oraz modlitwa do Ducha Sw ale TAKZE, ze ” dodatkowch informacji na temat proroctwa na dzisiejsze czasy powinnismy szukac – i podana jest strona Marii BM http://www.thewarningsecondcoming.com !!! aby przygotowac siebie i rodzine zanim bedzie za pozno, oraz czytac Ksiegi Daniela oraz St Testament.

    Czyli Anna Marie, ktora otrzymuje oredzia od roku 1997, ktora rozpoczela wtedy apostolat „Apostolate of the Green Scapular” UZNAJE Marie BM jako wiarygonego proroka!!! Juz kiedys wczesniej to pisalam, ale teraz jest to okreslone jako „wazne”.

    • alba said

      Mnie to nie interesuje czy Anna Marie uznaje MBM, ważne, że ja uznaję i w wierzęw nie , wielu, wielu innych także. Nie dali się zwieść odciągaczom różnego autoramentu.

  19. Szejk said

    ,,Nie ma mnie w kazdej Hostii,,- taki podobny cytat kiedyś przeczytałem prawdopodobnie w Dzienniczku Św Faustyny. Jeżeli ktoś nie dawno czytał tę książkę to powinien ten fragment znaleź i prrzetoczyć go tutaj

    • Anna said

      Cytat z „Dzienniczka” nr 1420
      Kiedy się pogrążyłam w modlitwie, zostałam w duchu przeniesiona do kaplicy i ujrzałam Pana Jezusa wystawionego w monstrancji; na miejscu monstrancji widziałam chwalebne oblicze Pana – i powiedział mi Pan: Co ty widzisz w rzeczywistości, dusze te widzą przez wiarę. O, jak bardzo Mi jest miła ich wielka wiara. Widzisz,[że] choć na pozór nie ma we Mnie śladu życia, to jednak w rzeczywistości ono jest w całej pełni i to w każdej Hostii zawarte; jednak abym mógł działać w duszy, dusza musi mieć wiarę. O, jak miła Mi jest żywa wiara.

      dlaczego to piszesz Szejku?

    • Paweł said

      Ja też ponawiam pytanie Anny, dlaczego to piszesz Szejku ?

      • Szejk said

        to miało być do cytatu Anny pkt 4. Gdzies wuczutałem że Jezusa nie ma wkażdej hostii ,ale na tą chwilę nie mogę sobie przypomnieć gdzie to wyczytałem.

        • Anna said

          ,,gdzies wyczytalem,, … a co oznacza twoje stwierdzenie z dzisiaj ze Benedykt IV I JPII to bracia blizniacy? tez gdzies to wyczytales? moze lepiej dla swojego wlasnego dobra zmien zrodla informacji na pewniejsze albo nie wierz we wszystko co wyczytasz. A to co mi podpowieda teraz sumienie to oczywista oczywistosc, chyba czas zmienic nick Szejku bo sie zdradziles.

        • Szejk said

          Benedykt XVI i JP II dla mnie są takimi braćmi bliźniakami ale pod względem duchowym czyli czystego serca i głębokiej wiary .

        • Szejk said

          nicka nie zmienię a z czym sie zdradziłem bo nie kumam , jedno zdanie które mi sie potoczyło moze zbyt niefortunnie przyznaję a ty mnie skreślasz .hm.

        • Anna said

          Skoro to byly z Twojej strony tylko niedomowienie i pomylka to w takim razie przepraszam. Ale mialam silne wrazenie ze probujesz mocno namieszac w glowach czytajacych, bo jak mozna napisac ze cos bardzo konkretnego bylo napiane przez Faustyne skoro bylo napisane cos dokladnie odwrotnego. W jaki sposob skojarzyles to zdanie ,,nie w kazdej Hostii jestem,, z dzienniczkami Faustyny, nie mam pojecia. A mowienie tyc Papiezach blizniacy kojarzy mi sie tez conajmniej dziwnie. Gdybys dodal ze ,,duchowi,, to byloby to moze logiczne choc nie dla mnie. Wg mnie Benedykt co najwyzej kontynuuje dzielo JPII, ale roznia sie oni bardzo.

        • Szejk said

          a znasz tę historie :Jakiś niemiecki żołnierz podczas obławy złapał Polaka i chciał go zastrzelić a tymczasem Polak się odzywa i mówi nie zabijaj mnie . -czemu? a bo zostanę kiedyś Papieżem a co to mnie obchodzi odrzekł niemiec a no to że po mnie ty będziesz Papieżem .

        • lucek said

          @ Anna
          Popieram. Musimy modlic sie za wszystkich , ktorych Pan postawil na naszej drodze zycia. o Swiatlo Ducha Swietego dla nich .
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Anna said

          A o czym ma niby swiadczyc Szejku ta historia ktora opiasales?

    • Radosław said

      To nie u Faustyny tylko u M. Kordas:

      Mieczysławo – nie ustawaj w ujawnianiu grzechów Mojego jeszcze KOŚCIOŁA.
      Powtarzam: NIE MA MNIE W KAŻDEJ HOSTII, BO OJCIEC NIE POZWALA NA BEZCZESZCZENIE CIAŁA SWEGO SYNA. Jak powiedziałem: TEMAT ZŁOŻONY, to jest”złożony”, bo “wyjątki” są niezliczone”.

      • Radosław said

        Oczywista sprzeczność, ze słowami zapisanymi przez Faustynę „Widzisz,[że] choć na pozór nie ma we Mnie śladu życia, to jednak w rzeczywistości ono jest w całej pełni i to w każdej Hostii zawarte”

        • alba said

          W tej konkretnej sytuacji opisanej przez s. Faustynę, nie miało doszło do profanowania Hostii, więc niby dlaczego, Pana Jezusa miało tam nie być?.

        • Estera said

          Być może Szejk miał na myśli fragment z książki Ojca Bonawentury Meyera pt. „Ostrzeżenie z zaświatów”. Ja właśnie tam to przeczytałam.

        • Anna said

          ,,i to w KAZDEJ Hostii zawarte,,

        • Radosław said

          Jeśli w profanowanej Hostii nie ma Pana Jezusa, to po co sataniści kradną Hostie?

        • alba said

          Bo nie wiedzą. Nie wiem jak jest z Hostią w przypadku satanistów. Jak to Pan Jezus ;Jak powiedziałem: TEMAT ZŁOŻONY, to jest”złożony”, bo “wyjątki” są niezliczone.”

        • Tuptusia said

          Słyszałam kiedyś, że był taki ksiądz który widział, że Pan Jezus wychodził z Hostii w czasie Komunii, jeżeli przystępowała osoba na stojąco albo w grzechach, albo bez wiary w Jego obecność, chodzi o to, że niegodnie, wtedy Pan Jezus nie przychodzi do serca takiego człowieka bo może przebywać tylko w godnym sercu.

          Ja nie wiem jaka jest prawda ale wydaje mi się, że tak właśnie jest skoro może też Pan Jezus przyjść do serca w Komunii Św. duchowej i owoce tej Komunii są takie same jak kiedy się Go przyjmuje normalnie.

        • Radosław said

          Niech przeto człowiek baczy na siebie samego, spożywając ten chleb i pijąc z tego kielicha. Kto bowiem spożywa i pije nie zważając na Ciało [Pańskie], wyrok sobie spożywa i pije. (1 Kor 11, 28-29)

        • alba said

          Masz rację trochę się uniosłam, zatem przepraszam. Lecz nie tylko Ciebie małam na myśli, ale i tych którzy na opak zrozumieli orędzie MK, że niby Jezusa nie ma w żadnej Hostii, Przecież to nonsens . Mówił, że nie w Każdej ,czyli nie we Wszystkich przebywa i potem rozgłasza się nieprawdę o rzekomych nowych herezjach MK.

        • alba said

          Ojej, gdzież to mój wpis zawędrował. To było pod adresem Bogdana65, a potem dopiero do Radosława
          @Radosław Żadna próba profanacji nie pozostanie bezkarna, nawet gdy do nie z powodu interwencji Bożej nie doszło, ale Bóg liczy sam zamysł i taka osoba ściąga na siebie gniew Boży.
          @ Pani Tuptusia – zgadzam się z Panią, mnie się podobnie wydaje.

        • Radosław said

          114. – 1937 – 28 maja. Le Fresne, po komunii. – Ja: Chcę być hostią. Panie, bądź ze mną. On: „Jestem we wszystkich hostiach na ziemi. Pokój… być w Królestwie Pokoju.. Czy wiesz, co to znaczy?…”

          http://www.objawienia.pl/gabriela/gab/rok_1937.html

        • Radosław said

          Minusy dla pięknych orędzi z imprimatur 🙂

        • Radosław said

          1033. – 1942 – 5 marca. – „Nie jestem taki jak przyjaciele, którzy mówią ‚Dlaczego ona przychodzi tak często?’… i którzy nie rozumieją odnowy czułości serca. Ja czekam na ciebie zawsze z tym samym uniesieniem, z niecierpliwością pierwszego razu, bo jestem Nieskończony. Przenieś się duchem do sprofanowanego kościoła w Mean. Uklęknij obok moich biednych Hostii. Adoruj. Ale przede wszystkim kochaj. Pocieszaj Mnie. Ja miłuję ludzi. Dlaczego oni Mi to czynią? Zbrodnie, które widziałem w Ogrodzie Oliwnym i które sprawiły Mi tyle cierpienia… A ty, nie zapomnij zjednoczyć się z moimi tajemnymi cierpieniami serca, gdy ktoś odepchnie jakiś przejaw twej serdeczności. Przyniesiesz Mi ulgę; jeżeli jestem wrażliwy na nienawiść, która chciałaby Mnie zniszczyć, to jestem bardzo czuły na miłość, która chce Mnie pocieszyć, na miłą delikatność moich stworzeń. Ze Mną nigdy nie przesadzisz. Niczego się ode Mnie nie obawiaj. Jesteś zrozumiana ponieważ mamy tylko jedno poruszenie serca… Otwieraj się. Zwierzaj się. Ja cię słucham i nie nużę się, więc i ty się nie nuż. Mów jak gdyby szeptem w ciemności, będąc pewną mego uważnego ucha i miłości mego serca”.

          http://www.objawienia.pl/gabriela/gab/rok_1942.html

        • AnnaMariaM said

          I tutaj czuc w kazdym zdaniu ze to przemawia Milosc.

        • Radosław said

          769. – 1940 – 19 kwietnia, przed komunią. – „Rozważaj wysokość: doskonałość Daru. Głębokość: Bóg, On Sam. Szerokość: Dar dla wszystkich, w mojej Eucharystii i przyprowadź do niej dusze”.

          Co wieczór odwiedzałam pewnego chorego wiedząc, że to Mu sprawi przyjemność. – „To nie siebie musisz mu przynosić, lecz Mnie. Eucharystia jest darem nieba. Poza nią nie ma nic cennego na świecie. Hostia nie znajduje się w niebie: aby adorować wielkie dzieło Chrystusa aniołowie zstępują na ziemię. A ty, czy nie możesz z łatwością przychodzić adorować razem z nimi? Z wielką łatwością”.

          – Panie, będziesz żył ze mną? Sama nie umiałabym żyć… Czy umrzesz ze mną? Sama nie będę umiała umrzeć.

          – „Tak będzie”.

          http://www.objawienia.pl/gabriela/gab/rok_1940.html

  20. Anna said

    Zdania czy tez zlepki slow oraz pojedyncze slowa ktore zasiewaja we mnie watpliwosci oraz jakies negatywne uczucia:

    ,,bledy w Kosciele katolickim, ujawnic grzechy Kosciola,,- Tak jakby sugerowanie ze Kosciol katolicki jako taki jest bledny oraz grzeszny czyli jest zly, moze to odciagac od wiary, Kosciola oraz zniechecac do uczeszczania na Msze sw. Mysle ze gdyby to mialo byc przekazane w dobrej wierze to byloby to napisane mniej wiecej tak ,,bledy wprowadzone przez szatana do Kosciola katolickiego/Kosciola Mojego Ojca na Ziemi, grzechy duchownych ktorzy sa prowadzeni przez zlego ducha, bledy w sprawowaniu Mszy Sw. wynikajace z odrzucenia tradycyjnej liturgii trydenckiej.

    ,,tylko jakies TZ,, – czy to jest jezyk Nieba…

    ,,to dla czlowieka zszedlem na wasza Ziemie,,- czy to jest jezyk Nieba? czy Ziemia nalezy do nas?

    ,,Nie ma mnie w kazdej Hostii,,- czy Pan Jezus moglby powiedziec nam cos takiego? skad my biedni ludzie mamy wiedziec w ktorej Hostii On jest a w ktorej Go nie ma. To moze tylko zniechecac do podchodzenia do sakramentu Eucharystii. Bo przeciez wiedzac ze nie zawsze On tam jest niektorzy moga zwatpic w sens przyjmowania Komunii Sw. a moze rowniez co za tym idzie w sens spowiedzi.
    ,,Bo Ojciec nie pozwala,, – czy tak by powiedzial Pan Jezus? czy raczej ,,Moj Ojciec,, ,,Wasz Ojciec w Niebie,, ,,Bog Wszechmogacy,,

    ,,Każdy człowiek chce być panem swego losu i na takim rozumowaniu bardzo źle wychodzi,,- czy tak by powiedzial Pan Jezus? czy kazdy czlowiek che byc panem swojego losu? przeciez wierzacy naprawde, przyjmuja za Pana swoejgo zycia Pana Jezusa. A wiec jest to klamliwe zdanie. Poza tym moze to byc psychomanipulacja aby zachecic ludzi do tego by chcieli byc wlasnie panem swojego losu, czyli jest to zacheta do odrzucenia Boga.

    To tylko moje zdanie, pisze to w jak najbardziej dobrej wierze, jesli moje wnioski sa bledne to mam nadzieje ze Bog mi wybaczy.

    • Anna said

      To co napisalam to jest odpowiedz na oredzie wklejone przez uzytkownika Alba, ze strony http://www.echoChrystusaKrola.info

    • Andrzej said

      Nie tylko Ty masz takie wnioski, dodam tylko jeszcze jedno zdanie:
      „nie ustawaj w ujawnianiu grzechów Mojego jeszcze KOŚCIOŁA.” – jeszcze, czyli że Bóg zmieni swój Kościół, a ten w którym teraz jestem jest zły???? A przecież, „… bramy piekielne go nie przemogą …”, nie studiowałem teologii, ale nawet dla takiego nieuka jak ja, to orędzie dziwnie jest napisane.

      • Anna said

        dokladnie Andrzeju 🙂 dlugo sie przygladalam temu zdaniu ktore przetoczyles ale nie wiedzialam dokladnie co napisac o nim, wiedzialam tylko ze cos jest z nim bardzo nie tak. Ja to jeszcze tak rozumiem jakby Bog mial stracic swoj Kosciol na ziemi, a przeciez to jest niemozliwe.

      • margaretka said

        Mnie już kiedyś całkowicie przekonało o fałszerstwie tych przykazów, zdanie na temat jakiegoś byłego papieża, na pytanie ‚wizjonerki’ czy jest on w piekle, padła odp. ‚pewnie a gdzie ma być’ przecież w tym zdaniu widać zuchwałą satysfakcję że ktoś tam trafił, a Jezus nigdy by się z tego nie cieszył…pozatym mam zupełnie identyczne zdanie jak inni! Albo nie wiem czy słyszałaś o Felicji Kozłowskiej, zakonnicy, ta historia z początku ubiegłego stulecia, ma bardzo podobny schemat, krytyka struktur kościoła, nie jest tym samym co wyrażana wielka troska o niego.

  21. Dzieckonmp said

    Wkleję komentarz Moniki która starała sie przetłumaczyć o 10 sekretach Medjugorje z Portugalskiego a wstawiła do wstecznych wpisów

    Dotyczy tego wpisu

    10 sekretów z Medjugorje na pergaminie

    1. Została ona wydana przez Matki Bożej z Medjugorje wizjonerka Mirjana Dragićević Soldo 25 grudnia 1982 r.
    2. W tym dniu, zjawa, która trwała 45 minut, Mirjana Matka Boża objawiona ostatnie dziesięć tajemnic, a ona nie miała codzienne objawienia
    “Kiedy otrzymałem wszystkie dziesięć tajemnic, byłem zawsze boi się, że mogłabym zapomnieć czegoś. Nie byłem pewien o mnie pamiętać te wszystkie daty. To dało mi problemy cały czas. Wtedy jeden dzień, kiedy byłem przy objawieniu, Maria dała mi właśnie to, co nazywamy liść, scroll. Tak więc, wszystkie dziesięć Tajemnice są bardzo dobrze napisane o nim “. (Mirjana Dragićević Soldo)
    3. Jest to obiekt o kształcie zbliżonym lub identycznym do arkusza A4 (21 x 29,7 cm)
    4. On jest źródłem i Celeste nie wiadomo z jakiego materiału jest wykonany
    5. Nazwa ‘pergamin “to próba doprowadzenia obiektu o nieznanej naturze coś wiemy. Ale to nie jest nawet scroll
    6. ‘Scroll’ nie może być zniszczone.
    7. Jak było to, że Matka Boża przekazała Mirjanie, a następnie stał się świat niewidzialny dla naszych oczu do widzialnego świata (materiał) w cudowny sposób.
    8. Obiekt ten zawiera informacje na piśmie, że może być odczytana tylko przez Mirjanie. Każda inna osoba, która ma w ręku nie można odczytać jego zawartość.
    9. Informacje zawarte w obiekcie są określane jako ‘Secrets’ i organizowane są kolejno 1-10.
    10. Informacje zawarte w ‘Obiekt’ zdefiniować zdarzenia, datę zdarzenia, gdzie będzie i czas trwania imprezy ogłoszone. Jest to “pergamin” z rzeczywistością, która wyraża Boski, Boży plan, który Matka Boża zrobić serwer (Oto ja służebnica Pańska!)
    11. Pewnego razu Mirjana pokazał ją dwie osoby w swoim związku, starając się odczytać, co zostało napisane czytać w tym samym czasie w to samo miejsce, dwa różne teksty. Ale nie czytać żadnych tajemnic. Wtedy Mirjana zapytała Matka Boża nie pokazuj go nikomu innemu;
    “To było, kiedy jeszcze mieszkał w Sarajewie.” Mirjana wspomina: “kuzyn zobaczył tekst napisany w formie listu do kogoś i zobaczyłem moje wiersze ciotka napisane na pergaminie. Czytali dwóch różnych tekstów w tym samym miejscu w tym samym czasie. ”
    12. Ale kiedy przyjdzie czas na ujawnienie tajemnicy, to inna osoba wybrana przez i zatwierdzony przez Mirjany Matka Boża od czytania ich w ‘scroll’, po jednym na raz, dziesięć dni przed objawieniem każdy.
    13. Osoba wybrana przez Mirjanie przeczytać pergamin i sekretów ujawnia ich świata jest franciszkański kapłan, imieniem Pedro Ljubicic, którzy ukończą 66 lat w 2012 roku.;
    14. Po Mirjana powiedzieć ksiądz Pedro w dniu pierwszego objawienia tajemnicy kapłan otrzymać łaskę, aby przeczytać tylko jeden w pierwszej Tajemnicy “scroll”, a kapłan i prorok będzie siedem dni w modlitwie i poście o chlebie i wodzie.
    15. Trzy dni przed ich wystąpieniem zostaną ujawnione światu przez kapłana, którzy będą korzystać z mediów, jak telewizja, radio, by ostrzec ludzi, dla ludzkości.
    16. Ojciec Pedro nie może ujawnić tylko część tajemnic, lecz ujawnia je w pełni. On nie może zdecydować, czy ujawnia tylko część, bo zadanie jest przypisane jako misję i wykona go w całości. Czuje się swobodnie odczytać tajemnice czasie, gdy nadejdzie czas dla każdego z nich na jaw.
    17. Po objawienie każdego Tajnej Ojciec Pedro powrócić pergamin dla Mirjany i będzie czekać na następny Mirjanie Tajnej kiedy entregrá pergamin ponownie ..
    18. Tajemnice są przedstawione w ‘scroll’ do sekwencji chronologicznej kolejności objawienia. Ale również geograficzny i nasilenie.
    19. Timeline, które zostaną ujawnione po kolei od pierwszego do dziesiątego.
    20. Geographic na pierwsze trzy występują w Medziugorju i innych siedem odbędzie się w świecie i Kościół
    21. Ciężkości dwóch pierwszych ogłoszeń, które potwierdzają autentyczność objawień, Matka Boża była taka sama w ciągu tych wszystkich lat i że Wizjonerzy mówią zawsze prawdę. A trzeci jest widzialnym znakiem pojawi się na Górę Objawień (Mount Podbrdo) Sygnał ten pojawia się od razu być dość dużo niezniszczalny i przyniesie radość, konwersji i uzdrowienia dla wielu ludzi. Wszyscy wiedzą, że widoczny znak jest dziełem Boga, że ​​ludzie nie byliby w stanie go utworzyć. I wiemy też, że dziewiąty i dziesiąty tajemnice napisane w ‘pergaminu “odnoszą się do wydarzeń poważniejszych. Po pierwszym ostrzeżeniem, inne pójdą szybko, aby czas będzie krótki konwersji
    “Sygnał otrzymają ci, którzy mają ateus.Vocês wiara już oznaki i Wy sami stać się znakiem dla ateistów. Ci, którzy mają wiarę, nie powinien czekać na sygnał do konwersji. Skruchę natychmiast. Jest to czas łaski dla Ciebie. Gdy sygnał jest będzie za późno. Jako matka będzie dostrzegam w tej miłości. Sekrety istnieje. Moje dzieci, nic nie wiadomo o tajemnicach teraz, ale jeśli chodzi o wiedząc, jak to będzie za późno. Powrót do modlitwy, nie ma nic ważniejszego niż to “.
    22. Zawartość reklamowane na ‘scroll’ jest teraz niezmienna. Nie było możliwości pokonania jest siódmym sekret z powodu pokuty i modlitwy wielu ludzi po wniosku o Mirjanie Matki Bożej. Matka Boża powiedziała: “Módlcie się, że część tajemnicy może być zmieniony”, powiedziała po wyglądzie: “The Secret uległa zmianie, niewielką część, ale – powiedziała Madonna – nie można zmieniać niczego dla że Pan woli powinno odbywać się ”

    23. Główne przesłanie Medjugorje jest nadzieja i fakty te nie są ujawniane straszyć nikogo, ale raczej ujawniają one bardzo ścisły obecności kochającego Boga, który troszczy się o swoich ukochanych dzieci i że zawsze chcesz, aby pomóc im odnaleźć drogę. Przesłanie nadziei jest to, że Matka Boża powiedziała: “Na koniec moje Niepokalane Serce zatriumfuje”. Należy jednak obawiać się o swoją przyszłość tych, którzy żyją tak, jakby Bóg nie istniał lub że gardzić i odrzucać ich postaw i wyborów.
    24. Nikt nie powinien czekać na objawienie tajemnic zacząć wierzyć i żyć przesłanie Medjugorje. Czas żyjemy przed objawieniu tajemnic jest znakomity moment do nawrócenia. Musimy być przygotowani na spotkanie z Bogiem dziś. Najlepszym sposobem na zrozumienie tego faktu jest żyć w pełni i kochać wszystko, co Matka Boża prosi nas.
    25. Są ludzie, którzy mają trudności, aby sądzić, te fakty, jednakże dla tych, którzy mają wiarę, nie ma nic dziwnego. Dla kogo w tym świecie został powołany, aby regulować moc Boga? Nie Słowo Boże mówi, że “nie ma nic niemożliwego dla Boga”. (Łk 1:37). Czy wszyscy potwierdzają nasze niedziele wiarę podczas mszy, że “Wierzę w Boga Ojca Wszechmogącego”, którzy naprawdę nie wierzą, to oświadczenie? Wtedy właśnie głosimy Boga Wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi, który przydzielony ten obiekt dla naszych czasów? Trudno byłoby dla Boga to zrobić? On nie jest tym samym Bogiem, który otworzył Morze Czerwone, który dał tabletki z prawem Mojżesza, który przeprowadził wcielenie Jezusa Chrystusa w dziewiczym łonie Maryi, która osobiście przeprowadzonego dziesiątki cudów gdy żywotność naszego Pana i opinii publicznej Bóg Jezusa Chrystusa (uzdrowienia głuchy, niemy, niewidomy, sparaliżowany, wskrzeszał umarłych, pomnożonej chlebów i ryby)? On również nie pozwala na jego rzeczywistą obecność w Eucharystii Każdego dnia tysiące razy gdziekolwiek Msza jest sprawowana? To on prowadził cudu eucharystycznego Lanciano, który nie pokazać się rany na rękach Ojca Pio i wykonywanie wielu innych cudów w historii? Dlaczego trudno byłoby dla Boga, aby osiągnąć ten cel z 10 Tajemnic napisane na nim? Mirjana powiedziała powodem była trudność jej osobisty sklep wszystkie te terminy.
    26. Liczby są biblijne. 10 sekretów. Po podzielić na dwie grupy 3 i 7. Pierwsze 3 są również 2 + 1 miejsce w Medziugorju i że ostrzeżenia są pierwsze 2 i 3 z widocznym znakiem. 7 finał odbędzie się w Kościele i na świecie.
    27. Potem coś jeszcze ciekawe jest to, że niezwykle ważne jest, że tajemnice zostały napisane i które będą czytać i ogłoszony przez inną osobę, przez księdza. Bo gdyby było inaczej, moglibyśmy powiedzieć, że to wyobraźnia Mirjanie, ona jest wymyślanie lub delirium. Jest to fizyczny dowód, że służy dać spójny prywatnego i będzie również służyć do udowodnienia prawdziwości faktów, bo prędzej, czy później będzie musiał pojawić się “wypełnić swoją misję”. Tak więc istnienie ‘scroll’ przeciwstawia racjonalność i prowokuje naszą odpowiedź wiary.
    28. Jest medytować również fakt, że zarówno ksiądz i Peter Mirjana powiedziała, że ​​przed objawieniem każdej tajemnicy będzie zarówno przez siedem dni postu o chlebie i wodzie. Można również intuicyjnie z tych informacji, które spędzają siedem dni jeść tylko chleb i wodę na pewno po ogłoszeniu jakiegoś faktu, który nie powinien być niewielki odsetek.
    29. Są jeszcze jakieś “kotwiczenie” ważne w ogólnym kontekście pergaminu. Dziś tylko Mirjana można przeczytać, co w niej jest napisane. Następnie inna osoba, która może nie teraz, i że nie jest jeszcze widoczne, może czytać ‘scroll’. Brać pod uwagę ryzyko, że ksiądz będzie się ubiegał o narażać się na śmieszność pojawiające się publicznie jak widać na filmie powyżej, aby powiedzieć, że w pewnym momencie w przyszłości będzie on wykonać w telewizji i radia, aby powiedzieć dokładnie, kiedy coś się stanie w ciągu trzech dni i , co jest napisane w obiekcie, że nawet nie muszę widzieć! I to nie raz, ale dziesięć razy z rzędu! Spróbuj sobie wyobrazić tę sytuację. Czy się odważysz? Cóż, ksiądz Peter Ljubicic zrobił to regularnie, ponieważ został wybrany przez Mirjanie do objawienia tajemnicy napisane w ‘scroll’. Czyni to nie jako ktoś, kto ubiega się o autopromocji, moment sławy ani sensacji, ale jako ktoś, kto otrzymał misję na dany dzień i że należy zrobić co został poproszony. Nie tylko zrobił te oświadczenia jak wszystkie materiały, które odnoszą się do Medziugorja – książki, filmy, strony internetowe itp. – cytują księdza Piotra jako wybrany i zatwierdzony przez Mirjanie Matki Bożej, aby odsłonić 10 Secrets, gdy nadejdzie czas. A przede wszystkim w dwóch filmów zaprezentowanych w tym artykule Wszyscy widzieliśmy na własne oczy i słyszeli na własne uszy Widzącego i ksiądz mówi o istnienie tajemnicy, pergamin i jego objawienie nie jest?
    30. A jednak dobrze jest pamiętać, że kapłan będzie ukończyć 66 lat w 2012 roku i że tajemnice zostaną ujawnione w normalnym życiu. Tak więc, na tym samym wieku, kim lub mniej, współczesne możliwości tych faktów jest bardzo duża. Ale co najważniejsze, w jaki sposób możemy słuchać Mirjanie w filmie powyżej, jest przygotowany na spotkanie z Bogiem dziś i że nie powinniśmy się martwić, a nie mówią i pyta kiedy będzie tajemnicach.

  22. Jarek said

    Proszę o pomoc:
    – jak zamówić „Orędzia na czasy ostateczne”?
    – czy można jakoś zamówić medaliki, które rozprowadza ks. Piotr?

    Próbowałem się z kimś kontaktować – bezskutecznie. Mailowałem, dzwoniłem. Czy ktoś ma jakiś lepszy kontakt? Pojechałbym w końcu nawet i osobiście, ale nawet dokładnie nie wiem, gdzie.

    Oczywiście materiały będą wykorzystane w dobrej wierze – dla krzewienia katolickiej pobożności.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    • Dzieckonmp said

      tel 664466067
      Jesli chcesz pojechać to jedziesz do Makowa Podhalańskiego a stamtąd na wieś Grzechynia każdy ci podpowie w drodze . Około 6 km od Makowa Podh.

      Cały czas ktoś jest i Ci sprzeda ksiązki.

      • Jarek said

        Byłeś tam? Czy można tam po prostu przyjechać i wziąć udział w nabożeństwie? Pytam, bo nie wiem, a nie chciałbym zrobić czegoś nie na miejscu.

        Czy medaliki też można kupić? Po wysłuchaniu kazań o „usprawnieniach” Cudownego Medalika i Krzyża św. Benedykta poszukuję oryginalnych wersji tych potężnych sakramentaliów.

        • Dzieckonmp said

          byłem. Można pojechać niespodziewanie bez zapowiedzi.

        • mer said

          http://www.nocnapielgrzymka.pl Zawsze w pierwszą sobotę do Wykrotu – z Radomia, z Kielc, z Warszawy, z Ostrołęki – – podczas pielgrzymki są rozprowadzane też medaliki – pośpiesz sie, bo do pierwszej soboty pozostalo niewiele.

        • Magda said

          Jarku, mam do Ciebie wielką prośbę!!! Czy mógłbyś również i mi kupić medaliki. Bardzo mi na tym zależy, bo rzeczywiście nigdzie nie można dostać takich jak trzeba.

        • Jarek said

          Jak mi się już wreszcie uda, to wezmę hurtem.
          Wielka szkoda, że nie można tego po prostu zamówić w internecie. Myślę, że wiele osób rezygnuje, bo jest tak trudno to dostać.

        • megi said

          ja orędzia i medaliki zamawiałam przez internet na adres jasiazawadzinska@o2.pl
          pozdrawiam.

        • Agnieszka said

          Ja medalik św Benedykta zamawiałam tutaj: http://tyniec.com.pl/index.php?cPath=12&osCsid=085fe510c75734fbeae6e8fdc953441a medalik został również poświęcony przez ojców Benedyktynów.
          Magda czy możesz napisać co oznacza, że nigdzie nie można zamówić takich jak trzeba? Czy te z Tyńca są dobre?

        • Radosław said

          Oni poświęcają przed wysłaniem?

        • Agnieszka said

          Tak, ale ja wcześniej się skontaktowałam i poprosiłam o to.

        • Magda said

          miałam na myśli Cudowny Medalik, bo w jego przypadku słyszałam o niepokojących zmianach. Natomiast medalik Św. Benedykta kupiłam tam gdzie ty i jest taki jak trzeba(przynajmniej mam taką nadzieję, jeśli się mylę, to proszę o info kogoś obeznanego w tym temacie)

        • Magda said

          właśnie dzisiaj przeczytałam, że medalik Św. Benedykta też niestety został przerobiony:
          tu można o tym więcej przeczytać:
          http://www.msza.com.pl/medalik-sw-benedykta.html

        • Magda said

          byłabym ci bardzo wdzięczna:), a mogłabym dostać twój adres mailowy lub nr tel.?

        • Agnieszka said

          Jarek mi też bardzo zależy na tym medaliku i jeżeli byłaby taka możliwość żebyś kupił ich więcej to również byłamym Ci bardzo wdzięczna.

  23. alba said

    Pan Jezus:
    ” To nie jest Msza św. To, co Ja muszę przeżywać, cierpieć i patrzeć na to przedstawienie a powinieniem wyrazić się: maszkaradę. Robią ze Mną co chcą w Moich świątyniach.
    Twoją rolą w tej świętej MISJI jest ujawniać błędy w Kościele katolickim, ujawniać grzechy Kościoła, aby pracownikom Mojej owczarnii udowodnić, że wszyscy „wiedzą” i że patrzą na nich wierni. Balety, fartuszki masońskie i pióropusze anty-Bożej organizacji Kolumba są największą bolączką całego Nieba. Przedziwne nazwy powtarzają przy KOŚCIELE, różne nazwy pochodzące od ducha zwodziciela, aby tylko odciągnąć ludzi od prawdziwej Eucharystii. Ja także pytam: dlaczego nie powstają grupy modlitewne według życzenia Maryi – Pierwszych Sobót? Dlaczego nie powstają organizacje pod patronatem Chrystusa Króla tylko jakieś TZ?
    Gdybyście się zwrócli do Mnie , to bym pomógł, ale ludzie wolą zwrócić się do człowieka. A przecież to dla człowieka zszedłem na waszą Ziemię.
    Mieczysławo – nie ustawaj w ujawnianiu grzechów Mojego jeszcze KOŚCIOŁA.
    Powtarzam: NIE MA MNIE W KAŻDEJ HOSTII, BO OJCIEC NIE POZWALA NA BEZCZESZCZENIE CIAŁA SWEGO SYNA. Jak powiedziałem: TEMAT ZŁOŻONY, to jest”złożony”, bo „wyjątki” są niezliczone.
    Każdy człowiek chce być panem swego losu i na takim rozumowaniu bardzo źle wychodzi, a potem zwraca się do Mnie po ratunek, gdy już jest poważne zagrożenie życia i odstępstwa od wiary. JEZUS wasz PRZYJACIEL”.

    http://www.echoChrystusaKrola.info maj 2012

    • Andrzej said

      „NIE MA MNIE W KAŻDEJ HOSTII …”

      Cuda Eucharystyczne i nauka KK, oraz pisma Świętych Kościoła uczą nas czegoś zupełnie innego 😦

      • cox said

        Właśnie min. dlatego jestem bardzo sceptycznie nastawiony do pani Kordas

        • Jarek said

          Ja po zapoznaniu się z jej orędziami uznałem, że są bardzo, ale to bardzo podejrzane i mogą pochodzić od Złego albo być po prostu zmyślone przez zanadto egzaltowany umysł. Nie będę ich więcej czytał, ani do tego innych zachęcał. Jest na wyciągnięcie dużo innej strawy duchowej – bezpieczniejszej i bardziej pożywnej.

        • szach said

          Komu może zależeć na inicjowaniu dyskusji : w którym „opłatku” jest Pan Jezus, a w którym Go nie ma ? Dla mnie to jest straszne. Takie sączenie w serca ludzkie,podejrzliwości .Żadne dobre intencje tu nie mogą być usprawiedliwieniem. Gdyby Pan Jezus nie był obecny w jakiejś konsekrowanej Hostii, to by nie było pojęcia profanacji czy świętokradztwa.

        • margaretka said

          uważam tak samo!

        • Dzieckonmp said

          Twoja deklaracja jest zgodna z moją.

      • alba said

        @ Andrzej
        Zauważ, że Pan Jezus Powiedział KAŻDEJ a nie w Żadnej. Skoro tak powiedział to i tak jest, Bóg wiei widzi lepiej niż człowiek i może wszystko, nawet ingerować w takie nadzwyczajne sytuacje.skoro profanacja Hostii jest w Kościele na porządku dziennym .
        Nikt nie kwestionuje cudów Eucharystycznych. one są potrzebne, żeby przypomnieć ludziom, ze w niej Jest Żywy Bóg. Lecz niestety ci co powinni mieć najwięcej wiary stracili ją i postępują z z Bogiem jak z przedmiotem.

        • alba said

          Panie Jezu, czy Małgorzata powinna poddać [ Admin…………..]

        • meg said

          Mnie jakos nie przekonuja te Oredzia pani Mieczyslawy. Jest zawsze taki surowy ton. Pan Jezus w innych oredziach przemawia z miloscia a u niej zawsze tak jakos inaczej. Poza tym w oredziach Mieczyslawa podawala date, ze Ostrzezenie mialo byc w lutym i sie nie sprawdzilo. W oredziach u MMB Pan Jezus powiedzial, ze nie mozemy znac dat. Nie przekonuja mnie jej oredzia.

        • alba said

          To nie było w orędziu do Mieczysławy tylko do Bożeny w Florydy, a Mieczysława umieściła to na swojej stronie.

        • KRYSTYNA said

        • Lech Stanisław said

          Słaby argument na nieprawdziwość przesłania. Jeśli to niesprawdzające się daty są jedynym kryterium to należało by też odrzucić orędzia „Ostrzeżenie”.

          Cytat z powyższego: „(…)Gdyż w wyniku modlitw daty się przesuwają i ludzie mają potem o to pretensje i wątpią w prawdomówność” dalej „ponieważ Pan powiedział tak ważne informacje, domyślam się, że możemy jeszcze wiele wymodlić”. (…) Co robić w takiej sytuacji? Paść na kolana, a nie tylko na kolana, bo i na twarz i pokutować, i modlić się prosząc o Miłosierdzie: Msza Święta – Spowiedź św. i Modlitwa”

          Straszne orędzie nawołujące do pokuty, modlitwy i Eucharystii – zgroza… nieprawdziwe bo data się nie sprawdziła. 🙂

          Skąd wiecie ile osób pod wpływem tego przesłania zaczęło się modlić o przesunięcie Ostrzeżenia ze względu na nieprzygotowanie ? U Marii Valtorty o ile dobrze pamiętam Jezus mówił że modlitwa (w szczególności Maryi) przyśpieszyła moment Jego Zmartwychwstania, a przecież było powiedziane „trzy dni i trzy noce”… Jest to możliwe czy nie jest ?

        • Lech Stanisław said

          Również wydaje mi się że to co pisze pani Kordas nie ma charakteru nadprzyrodzonego. Czy przynosi to szkodę czy pożytek niech odpowiedzą ci którzy czytają orędzia i stosują rady w nich zawarte. „Ostry ton” to słaby argument biorąc pod uwagę codzienną dawkę ohydy grzechów na które patrzy Bóg…

        • Agnieszka said

          A poza tym język w tych orędziach – byle jaki, bez patosu właściwego Bogu, szorstki.

        • Dzieckonmp said

          tak na ten język każdy powinien zwrócić uwagę.

        • Agnieszkaaa said

          Zauważyłam, że pod spodem w komentarzach jest jakaś druga Agnieszka, więc ja zmieniam na stałe Agnieszkaaa

        • Dzieckonmp said

          I dobrze.

        • alba said

          Do Admina
          😦 😦 😦

      • apostolat said

        CUD EUCHARYSTYCZNY W SOKÓŁCE Pełniący obecnie funkcję kustosza Najświętszego Sakramentu ks. Filip jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo Komunikantu oraz zbieranie świadectw dokumentujących szczególne łaski mające potwierdzić autentyczność tego wydarzenia. Przyznaje, że tym, co od razu rzuciło mu się w oczy, była bardzo prosta i szczera pobożność mieszkańców Sokółki wyrażana w szczególnym kulcie Eucharystii. Wspomina, że po jednej z Mszy św. podeszła do niego staruszka i opowiedziała, jak przed laty, kiedy jeszcze była dzieckiem, w kościele św. Antoniego przed każdą Mszą św. odmawiana była Koronka Eucharystyczna. Było to dla niego wielkim zaskoczeniem, ponieważ nigdy wcześniej o takiej modlitwie nie słyszał. Poprosił więc o spisanie słów wezwania.
        “O Jezu, utajony w Przenajświętszym Sakramencie, jedyna Miłości nasza, daj się ukochać, uwielbić i uczcić całemu światu” – te słowa odmawiano na małych paciorkach Różańca. Na dużych natomiast modlono się: “Niech będzie pochwalony Przenajświętszy Sakrament, prawdziwe Ciało i Krew Pana Naszego Jezusa Chrystusa”.
        – Kiedy to przeczytałem, zdębiałem – wyznaje ks. Filip. – Doszedłem do wniosku, że ci ludzie wymodlili sobie to wydarzenie. Jego zdaniem, miejsce cudu nie jest wcale przypadkowe. – Ten znak eucharystyczny to pewien rodzaj odsłonięcia Serca Pana Jezusa przed tymi ludźmi – mówi. – A serce otwieramy przed tymi, którzy nas kochają i szanują. Nie otwiera się go przed osobami, które nas nienawidzą i niszczą – tłumaczy. Zaznacza, iż w kontekście nieodgadnionych planów Bożych jego słowa są tylko hipotezą. Rzuca to jednak zupełnie inne światło na to wydarzenie, które w niektórych mediach przedstawiano głównie jako sensację.

    • Lech Stanisław said

      „Do ważności Sakramentu potrzebna jest w szafarzu intencja uczynienia co czyni Kościół, intencja wewnętrzna, przynajmniej wirtualna, dorównująca absolutnej, determinująca materię i osobę.
      Intencja jest to wola uczynienia czegoś, w naszym wypadku, udzielenia Sakramentu. Różni się od uwagi (attentio), która jest aktem rozumu, polegającym na świadomości tego, co się w danym razie robi. Nazwa „Kościół” we formule intencja uczynienia tego, co czyni Kościół, oznacza, w sposób ogólny i nieokreślony bliżej, prawdziwy Kościół Chrystusowy, nie wyszczególniając, który nim jest. Dlatego protestant, udzielający chrztu z intencją uczynienia, co czyni Kościół protestancki, błędnie sądząc, że to jest Kościół Chrystusowy, ważnie chrzci. Tylko, gdyby protestant był przekonany, że Kościół katolicki jest Kościołem Chrystusowym, a z nienawiści przypuśćmy nie chciał to robić, co robi Kościół katolicki Sakrament byłby nieważny. Wyrażenie to znaczy to samo co wyrażenie: co Chrystus ustanowił, lub co czynią chrześcijanie. Stąd żyd lub poganin nie wierzący ani w Chrystusa ani w Kościół Chrystusa, proszony przez kogoś, by mu chrztu udzielił, ważnie chrzci, jeśli ma intencję uczynienia to, co czynią chrześcijanie, albo to, o co jest obecnie proszony. Formuły „intencja uczynienia tego co czyni Kościół” użył pierwszy raz Praepositinus (+ 1231). Formuła ta stała się wnet potem powszechną i przez Sobór Trydencki została sankcjonowana. Protestanci, wychodząc z założenia, że Sakramenta służą tylko do obudzenia wiary w przyjmujących je, przeczą potrzeby jakiejkolwiek intencji w szafarzu.”

      Ks. dr. M. Sieniatycki, Zarys dogmatyki katolickiej. Tom IV. O sakramentach i rzeczach ostatecznych, Kraków 1931, s. 90.

    • BożeDziecko said

      Nie wiem od kogo pochodzą te „orędzia”, ale na pewno nie od Pana Jezusa.

    • Dobrze jest wejść na tę stronę i przeczytać to, co jest przed odpowiedzią Jezusa. Znacznie lepiej się wtedy Jego (lub nie Jego?; jestem bardziej na TAK – czyli, że to Jezus) odpowiedź odbiera.
      Jeśli chodzi o „jeszcze Mój Kościół

      Zaraz poniżej jest:
      Mateńko, czy dobrze zrobiliśmy ujawniając niehlubną PRAWDĘ o wrogach KOŚCIOŁA katolickiego?

      Matka Boża:
      ” Dobrze, ponieważ w obecnej sytuacji nie ma nigdzie tajemnic. W waszym świecie nic się nie ukryje. To czynią DOBRE i ZŁE duchy. Ale to jest „dobre”, co zrobiliście, bo My i wy nie powinniśmy mieć nic do ukrycia. Tylko siły nieprzyjazne Nam i wam chcą wiele ukryć i pod IMIENIEM PRAWDY czynią ZŁO dla człowieka. Ale wy nie martwcie się, bo PRAWDA musi zwyciężyć, tak jak zawsze – kto jest w Naszych ramionach z własnej i nie przymuszonej woli niech się nie lęka, bo nie zostanie bez opieki Bożej. Tak wam dopomóż Bóg. W odpowiednim momencie otrzymacie podpowiedzi jak macie czynić dalej. Wasza Matka”.

      _Bardzo źle się czyta pewne rzeczy wyrwane z kontekstu, a to jest dobry przykład.

      _Jeśli chodzi o ” Mieczysławo – nie ustawaj w ujawnianiu grzechów Mojego jeszcze KOŚCIOŁA”, to uważam, że mógłby tak Jezus powiedzieć. Mogło Mu chodzić o Kościół instytucjonalny po prostu. Wiemy doskonale, kto ów Kościół lada „chwila” go przejmie, tak czy nie?

      _Tak, inaczej się czyta na Mieczysławy stronie… Na pewno ZDROWIEJ SIĘ BADA DUCHA TYCH PRZEKAZÓW I BEZ EMOCJI.

Sorry, the comment form is closed at this time.