Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Wrzesień 3rd, 2012

Niesamowita rozmowa Vicki z Matką Bożą

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 września 2012


 Objawienie dla Vicki w dniu 1 września 2012 roku w Corridonia, Włochy.

Niezwykle rzadkie publicznie objawienie Vicki.

Posted in Film, Medziugorje, Objawienia | Otagowane: , | 24 Komentarze »

Znany piosenkarz chorwacki śpiewa o Janie Pawle II

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 września 2012


Marko Perković wraz z Thomsonem, bardzo znani piosenkarze chorwaccy śpiewają o naszym papieżu Janie Pawle II . Słowa jakie tam brzmią a rzucają się to „Janie Pawle II, chorwacki Cię naród lubi” . Ojciec święty Jan Paweł II był na całym świecie bardzo kochany.Druga prezentacja tego samego piosenkarza o Medjugorje. Marko Perković już nie żyje, zginął tragicznie w wypadku samochodowym.

prezentacja moja

Posted in Medziugorje, Śpiew | Otagowane: , , , , | 6 Komentarzy »

Festiwal Młodzieży w Medjugorje 2012 – dzień 4. świadectwa cz.2

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 września 2012


Posted in Festiwal Młodzieży w Medjugorje, Medziugorje, Świadectwa | Otagowane: | 9 Komentarzy »

Sięgnijcie do tych, którzy są oczyszczani

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 września 2012


orędzie z Ontario 1 września 2012

Dzieci Mojego Boskiego Serca, Ja Jestem, który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Pragnę w was trwać. Otwórzcie dla Mnie wasze serca. Poddajcie się z miłością. Zezwólcie abym was przemienił dla Mojej Chwały. Moje maleństwa, zapraszam was, abyście każdego dnia spędzali ze Mną więcej czasu. Przychodźcie do Mnie w Adoracji. Nie pozwólcie aby rozdzieliły nas troski tego świata. Ufajcie Mi. Otrzymacie wszystko, co będziecie potrzebować. Gdy wydarzenia wokół was będą się nasilać będę was prowadził, ochraniał i zaopatrzał. Ja Jestem Dawca. Bądźcie Mi posłuszni. Pozostańcie posłuszni i niech wasze serca będą wolne od zmartwień. Polegajcie na Mnie ze wszystkim. Namaściłem was olejem zadowolenia. Bądźcie Moimi ambasadorami w waszych społecznościach. Bądźcie Moimi ambasadorami a inni zanim zdecydują się powrócić do Mnie, zachwycą się waszą delikatną serdecznością. Służcie z miłością. Dotrzyjcie do tych, którzy są oczyszczani, ganieni. Mój oczyszczający ogień dotknie wszystkie Moje nieposłuszne dzieci i te z Moich wybranych dzieci, które zboczyły z Moich dróg ale potrzebują małą zachętę, żeby powrócić do stada. Módlcie się. Bądźcie wierni swojemu życiu modlitwy. W ten sposób będziecie wystarczająco silni, aby przetrwać wszystkie próby, które was czekają. Kocham was. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 6 Komentarzy »