Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Bezszczelne oczernianie mnie

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 września 2012

 

Obrońcy niewiary ciągle atakują mnie , oczerniają i oskarżają chcąc podważyć wszystko co piszę. Ostatnio ich atak kieruje się na moje wpisy o Medjugorje. Starają się aby czytelnicy uznali że moje treści są wyssane z palca. Oświadczam że wiadomości o Medjugorje mam z wielu źródeł od przyjaciół z poza granic Polski na bieżąco.  Teraz atak że nie ja przetłumaczyłem tylko kopiowałem od jakiegoś buziaka. Promyczek wszystko sprawdziła i porównała. Wydała tez wyrok. ” Kolejna kompromitacja. Albo wiele nicków albo kradzież intelektualna!” 

Cała jej rozprawa wygląda tak:

wobroniewiarypisze:

Jako zawodowy profesjonalny tłumacz skopiowałam obydwa dokumenty a następnie przeprowadziłam operację w Wordzie wybierając opcję “porównaj i scal dokumenty”. Są “toczka w toczkę” ani kreską się nie różnią. Ani grafiką, ani formatowaniem ani kolorem – niczym!!!

poza….
idiotycznym błędem w tytule gdzie z 15 settembre zrobił 16-ty września

Kolejna kompromitacja. Albo wiele nicków albo kradzież intelektualna!

Do tego ta skromna pokora “moje nieudolne tłumaczenie”
Nie chcę więcej pisać bo mi niedobrze.
Na filmiku z Medziugorje widać u buziaka tort i napis W-wa a nie Lublin ale co mnie to w sumie obchodzi……

Mądry pojmie w lot! I nie promyczek dał taką plamę.

Polecamy strony: http://medziugorje.blogspot.com/
oraz http://www.krolowa-pokoju.com.pl

Promyczku jeśli się nie ma odpowiedniego przygotowania zawodowego to się nie bierze za śledztwa. Jeszcze raz oświadczam że orędzie jest z 16 września a nie jak obrońcy niewiary podają ze z 15 września.

Nagranie filmowe które wstawiłem jest z dnia wcześniejszego bo jeszcze nie pojawił się materiał filmowy z 16 września. Ivan ma codzienne objawienia i miał je zarówno 15 jak i 16 września. Orędzie o którym pisałem było z 16 września. Nie było żadnego CTR+C o jakie mnie oskarżacie. Liczę że za te oszczerstwa usłyszę słowo PRZEPRASZAM.

Poniżej wklejam całą nagonkę jaką prowadza obrońcy niewiary na moje pisanie o Medjugorje. Diabeł widać nie cierpi rozpowszechniania wiadomości o Medjugorje.

  1. mat pisze:

    Hej WOWiT-y!!!
    Mam dla was zagadkę, może wy pomożecie ją rozwiązać bo ja już nie wiem kto jest kto
    czy admin dzieckonmp to Bronek czy Marek S (pielgrzym warszawski) :D

    Na stronie dznmp jest piękny wpis film z you tube o objawieniu we Włoszech dla Ivana i tłumaczenie jak pisze wyraźnie podkreślone wykonane przez samego admina Bronisława H

    Ale jak zacząłem szukać żeby wam podrzucić w komencie tyle, że bez niego to….
    UWAGA!!!
    TRAFIŁEM NA TO SAMO NA GLORII – http://pl.gloria.tv/?media=334642
    ale tu autorem jest buziak, ale poryłem głębiej to buziak ma film fotki z maja 2012 z Medjugorie i tam jego strona na filmiku http://www.pielgrzymwarszawski. a jak sprawdzić dalej to Marek S jest pielgrzymem
    To kto więc nakręcił film, podał tłumaczenie i czy mogę wam je wsadzić w komentarz :)
    Zapytałem u źródła ale mój koment niczym para ….wyparował od razu w kosmos.
    To teraz są zawody “kto pierwszy ten lepszy” czy może wielonickowość

    Wkleić,nie wkleić oto jest pytanie!!!
    szach-mat.
    Pomóż mi Panie!

    Jezus jest Panem

    • mat pisze:

      Aha, pielgrzym jako buziak tłumaczył zgodnie z datą na filmie że objawienie miało miejsce 15 września
      Bronisław jako admin strony dznmp i annah na monitorze wklejali samodzielny ciężki trud BH z datą 16 września
      Ale chyba 15 settembre oznacza 15 września a nie 16 -ty, prawda WOWiT-y? ;)

      Chyba nawet gogle translator dat nie potrafi zmienić. To już wyższa szkołą jazdy manipulacji?
      szach-mat
      Jezus jest Panem!

  2. borówka pisze:

    Tak jest!
    film jest z 15 września a nie z 16-tego. I nie trzeba “parlato italiano” żeby 16 nie pomylić z 15
    Kto kłamie i manipuluje to na prostej matematyce się gubi!
    Ale ten typ tak już ma

  3. Jako zawodowy profesjonalny tłumacz skopiowałam obydwa dokumenty a następnie przeprowadziłam operację w Wordzie wybierając opcję “porównaj i scal dokumenty”. Są “toczka w toczkę” ani kreską się nie różnią. Ani grafiką, ani formatowaniem ani kolorem – niczym!!!

    poza….
    idiotycznym błędem w tytule gdzie z 15 settembre zrobił 16-ty września

    Kolejna kompromitacja. Albo wiele nicków albo kradzież intelektualna!

    Do tego ta skromna pokora “moje nieudolne tłumaczenie”
    Nie chcę więcej pisać bo mi niedobrze.
    Na filmiku z Medziugorje widać u buziaka tort i napis W-wa a nie Lublin ale co mnie to w sumie obchodzi……

    Mądry pojmie w lot! I nie promyczek dał taką plamę.

    Polecamy strony: http://medziugorje.blogspot.com/
    oraz http://www.krolowa-pokoju.com.pl

  4. Tadeusz z Podkarpacia pisze:

    Już miałem iść spać a tu taki smakołyk na dobranoc a na nim prawdziwa wisienka he he

    “moje nieudolne tłumaczenie”

    Może raczej nie udolne kopiowanie, ale słuchajcie to jest robota
    Ctrl+v
    Ctrl+v
    Ctrl+v
    I tak całymi dniami trzeba być naprawdę ślepym żeby nie widzieć tego złodziejstwa.
    Acha jeszcze jedno dziś jest środa 19 września nic mi tu nie przerabiać to nie było tłumaczone ani kradzione to je moje :)

    • A kto miałby ci tu datę przerobić????
      Ja i z cyrylicy dobrze zobaczę 15 jest 15 a 19 to 19

      Dziś znamienna data – MB z La Salette!
      Rok temu Magdalena T zapowiadała razem ze stroną mery ostrzeżenie. …:)
      Ot moja tłumaczeniowa pamięć
      Wtedy to właśnie ks. Adam zrozumiał w jakie maliny wpuszczała go ta tłumaczka co to dziś mailami go szantażuje i nazywa Judaszem bo nie wierzy w Mery. Imprimatur na co innego mu podesłała, bo on nie znał tego języka…
      dziś Mery dalej kręci lody jak jej fani.

      Nie każdy może być Promyczkiem Nie każdy może być tłumaczem :D

      • Tadeusz z Podkarpacia pisze:

        “A kto miałby ci tu datę przerobić????”

        Tu to ja wiem że nikt nie zmienia ale spotyka się strony czy blogi gdzie takie praktyki są stosowane ot choćby przykład podany przez Mata i Wobroniewiary.
        Przecież można było zrobić ten wpis z podaniem źródła tekstu i było by wszystko OK
        a tak to wyszło szydło z worka.

Komentarzy 69 to “Bezszczelne oczernianie mnie”

  1. Stokrotka said

    Potwierdza się znowu zasada, że im większe coś przynosi owoce, tym większy jest atak szatana.
    Mój przykład z dnia wczorajszego: po przeczytaniu wpisu o Medjugorie od razu odmówiłam Koronkę Pokoju i podjęłam decyzję, że będę ją odmawiać codziennie (wcześniej robiłam to od czasu do czasu)
    Ale masz Adminie zafundowaną lekcję cierpliwości i miłości do tych co nas nienawidzą….

    • Gwiazdka said

      Kto tu ma problem.???

      Po co się tymi ludźmi interesować ,zaglądać co piszą przecież oni tylko na to czekają .
      To jest tak jak z rozrzazona świeca jak dmuchniesz w nią to się znowu rozpali ,proponuje splunąć na nią to zgaśnie ,czyli nic sobie z tego nie robić . Ja to wypróbowałam na sobie , Jak ktoś mnie obgadywał i to do tego niesłusznie , to z mojej strony był brak reakcji / cisza- brak zainteresowania , owszem bolało ale co się nie robi dla Jezusa oddawałam to Jemu – efekt był taki ze na brak zainteresowania z mojej strony bo to było – bicie w moja osobę szybko sprawa ucichła .
      …….. brak zainteresowania ta strona i tymi ludźmi i to doprowadzi do spokoju ,

      …a tak przy okazji to tu się im robi reklamę ich strony – czy to dobra robota.???/ milczenie jest złotem i przynosi owoce………. ) Ataki szatańskie odpycha się tylko modlitwa……….tego on się najbardziej boi – a nie wchodzi się z nim w dyskusje…..)

      • lucek said

        @ Gwiazdeczko
        Ty jestes nieoceniona – podpisuje sie pod kazdym slowem .
        Dodam tylko : _ Kto podglada , czy podsluchuje , czesto podslucha czegos o sobie ….)))
        Czasem trzeba umiec odebrac policzek i nadstawic drugi . Pamietajac rownoczesnie o molitwie za osobe ktora nas policzkuje . …)))
        Czy warto sie tlumaczyc …???
        Jesli mamy czyste sumienie – tlumaczenie jest zbedne … szkoda czasu ,ktory pedzi ciagle do przodu…)))
        Zawsze znajdzie sie ktos komu nie pasuja jakies kolory …. nie musza mu pasowac …)))
        Moze ustawic soie swoje barwy .
        _ jedna pani uwaza ze najladniejsza sukienka jest w kwiatki , inna natomiast ze w kratke . Ich sprawa … maja wolny wybor. Jesli czerpie sie z innego zrodla zwykla ludzka przyzwoitosc nakazuje podac nazwe zrodla , jesli natomiast jest to zrodlo wlasne …. niech sobie mowia co chca , nie zwracajcie na nich uwagi … zbyteczne tlumaczenie ze czarne jest czarne a biale jest biale …)))Krotkie sprostowanie i koniec dyskusji .
        Sa ludzie ktorzy sa prowokatorami roznych nieporozumien . Lubia robic rozdzwiek miedzy ludzmi . Modlmy sie za nich . biedni ludzie a ile jadu w ich sercu wylewa sie na wszystkie strony i tylko patrza nastepnej ofiary. Panie bron mnie przed takimi ludzmi , odmien ich serca i napelnij miloscia , bardzo Cie o to prosze.
        Kazdy odpowiada sam za siebie przed Panem Bogiem … i szukanie bledow w postepowaniu innych i oczernianie jest wstretne i napewno nie podoba sie Panu Bogu . To nie jest milosc i troska o blizniego a wrecz przeciwnie …))Kroluj nam Chryste !!!

        • Gwiazdka said

          @Lucek ,,Ty jestes nieoceniona..: chciałam tylko sprostować ze nieoceniony jest tylko Bóg w swoim
          Miłosierdziu ,,Dobroci .Milosci .Mądrości…..itd……wybacz ale to by była pycha z mojej strony gdybym to nie sprostowała.
          … no a ja cóż jestem kochana córka Boga jak każdy z nas z ta tylko różnica ze zapisałam się do jego szkoły / szkoły Jezusa / i cały czas się uczę chodzić za Nim w przestrzeganiu Dekalogu który bardzo pokochałam .Nim coś powiem ,czy zrobię to wpierw się zastanawiam czy Jezusowi się to będzie podobać i co on by na moim miejscu zrobił / tym żyje/,a kiedy upadnę to zbytnio się nie martwię tylko wpadam w jego ramiona i przepraszam /sakrament pokuty/ – i dalej do przodu z ufnością do Jezusa ze wszystko mogę w Tym Ktory mnie umacnia .
          ….W sakramencie pokuty nie tylko wypowiadam swoje grzechy ale tez mowie dlaczego to zrobiłam np. jeśli skłamałam to ze strachu z zazdrości czy automatycznie bez zastanowienia się , wtedy to nie jest już jeden grzech tylko dwa. Gdy prosiłam aby Duch Sw. przypominał mi grzechy – to chodziłam cały czas do spowiedzi przez rok tak mi się przypominały, na początku próbowałam się tłumaczyć ale szybko dałam sobie z tym spokój – bo tylko winni się tłumacza i zaufałam Panu, w taki sposób otrzymuje się dobre ,delikatne i wrażliwe sumienie.Nie mnie ale Tobie Boże Chwała na wieki.

  2. Ela said

    Znam to z własnego doświadczenia, za Medziugorje szatan atakuje ze zdwojoną siłą…..Królowo Pokoju módl się za nami i ochraniaj nas….

    • jarek said

      Znam osobę, która 4 dni przed pielgrzymką do Medjugorie została z dnia na dzień wyrzucona z domu. Czy to też może być atak szatana?

      • Gwiazdka said

        Nie wszystko pochodzi od szatana wystarczy ze coś w nas zasieje jak zazdrość ,plotkarstwo ,kłamstwo,ciekawość – jak to się mówi pierwszy stopień do piekła………/ itd …wystarczy ze w to wchodzimy to już idzie samoczynnie a kiedy się zastanowimy i stwierdzimy ze to jest zło, podejmujemy walkę z tym złem przez sakrament pokuty to już jest dodrze- wiec walczmy ze złem razem z Jezusem- bo tylko w Nim jest nasze zwycięstwo.

  3. snoo said

    Zaczyna się kolejny etap próby podważenia podstaw naszej wiary przez szatana:

    Jezus miał żonę. Są mocne dowody

    http://www.sfora.pl/Jezus-mial-zone-Sa-mocne-dowody-a47633

    • Dawid said

      Ech i nawet jak by Pan Jezus miał to co…każdy ma prawo do tego nie rozumiem dlaczego taki szum…..

      • Słoneczko said

        Jezus został zesłany jako Syn Boży na ziemie , aby umrzeć za nasze grzechy . To było przyjscie Mesjasza Dawidzie on miał inny cel na ziemi niż my , wiec nie mógł prowadzić takiego życia jak wszyscy inni bo nie był zwykłym człowiekiem. no tak ale w ktorymś z oredzi było napisane , ze będą podważac prawdę o Jezusie , aby jak najmniej ludzi wierzyło i takie własnie ECH … Dawidzie prowadzi do tego ,ze ludzie bedą bardziej skłonni przyjąc jedną światową religie ktorą ma wprowadzic antychryst.

      • Marti said

        przypominam orędzie Marii
        19.07.2012, 07:00
        Moja najukochańsza córko, tworzony jest wielki plan, aby oszukać dzieci Boże, aby
        zniszczyć dowody Mojego istnienia.
        Wkrótce wielu wyjdzie w przebraniu Moich świętych, pobożnych sług, aby spróbować
        zniszczyć wiarę we Mnie, waszego ukochanego Jezusa.
        Zaczną podważać fakt Moich narodzin, czystości Mojej Matki i okoliczność Mojego
        Zmartwychwstania.
        Będą wyolbrzymiać te wszystkie rzeczy, jakby były fałszywe i przedstawiać rzekome
        dowody, aby doprowadzić do tego, żeby jak najwięcej chrześcijan miało wątpliwości, co
        do Mojego Życia na ziemi.
        Będą wymyślać kłamstwa na temat Mojego Ukrzyżowania i robić dochodzenia w sprawie
        Mojej moralności.
        Wtedy zaczną atakować relikwie, podważać ich autentyczność i starać się przedstawiać
        je jako nic innego, jak tylko zabobon tkwiący w umysłach Chrześcijan.
        Wtedy przyjdzie kolej na Całun Turyński, tkaninę, którą owinięto Moje martwe Ciało w
        grobie.
        Str.35
        W końcu zaprzeczą , że jest autentyczny i będą propagować kłamstwa.
        Powiedzą, że Moje ręce są za długie i poddadzą to w wątpliwość. Jednak nie zrozumieją
        tortur Mojego Ciała, które musiałem znosić w trakcie Mojego Ukrzyżowania. Moje ręce
        zostały wyrwane ze stawów podczas Mojego Ukrzyżowania tak, jak widać to na
        wizerunku Całunu Turyńskiego.
        Następnie będą próbowali udowodnić, że Zmartwychwstanie nigdy nie miało miejsca.
        Wszystkie kłamstwa przez nich wypowiedziane będą desperackim krokiem do usunięcia
        wszelkich śladów po Mnie.
        Później będą próbowali pozbawić Świętych Sakramentów i Pisma Świętego wszystkich
        tych, którzy nawrócą się podczas Ostrzeżenia.
        Biblia zostanie zakazana w większości miejsc (…).

    • Stokrotka said

      … taki pudelek albo fakt sprzed 2 tysięcy lat. Tak! On musi być wiarygodny! 🙂

      • Dawid said

        Tak przecież jest tyle apokryfów różnych nie uznanych przez kościół(m.in V Ewangelia)……..co są wiarygodne

        • Margaretka said

          Zastanów się co piszesz! Kościół nie mógł uznać fałszywych ewangelii, które były niezgodne z prawdą, a powstały w celu podważenia prawdy dotyczącej Jezusa Chrystusa, Matki Bożej. Szatan nie spał po Zmartchwywstaniu Pana Jezusa, wpływał na świadków wydarzeń by tworzyli nieprawdziwe opisy, by podważyć sens Smierci Syna Bożego, by podważyć Jego Boskość.

        • lucek said

          @Dawid
          Czy nie zadawales sobie pytanie , ze twoja postawa jest postawa hipokryty ?

        • Dawid said

          Chyba ty jesteś..czy biblia zakzuje żęby kapłan niie miał żony…nie w liscie do hebrajczykow jest napisane św Paweł pisze że kapłan może miec 1 żonę a że kosciół wprowadził celibat to jego sprawa dla mnie wazniejsza jest biblia…

        • Dzieckonmp said

          A wiesz że Kościół prowadzi Duch Święty??

        • Dawid said

          Hmm tak a czy Duch Święty zrobił Inkwizycje i powiedział Watykanowi żeby palić niewinne kobiety(ba wiedzmy) na stosie nie mówiąc o innych mężczyznach i wybitnych postaciach epoki średniowicza wątpie że DŚ był wtedy z nimi….to tylko przykład….A Intronizacja Lucyfer w Watykanie to nie mit to fakt nawet ks Natanek tak mówił i jest książka ja nie mowie że cały Watykan jest spaczony ale….no chyba dś nie powiedział żeby robić takie rzeczy moim zdaniem……..

        • Ewa DM said

          Mt 16,19 „I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie”.
          Mt 19,10-12 „Rzekli Mu uczniowie: „Jeśli tak ma się sprawa człowieka z żoną, to nie warto się żenić”. Lecz On im odpowiedział: „Nie wszyscy to pojmują, lecz tylko ci, którym to jest dane. … a są i tacy bezżenni, którzy dla królestwa niebieskiego sami zostali bezżenni. Kto może pojąć, niech pojmuje.”

        • Dawid said

          Może trochę przesadziłem przepraszam wszystkich nie wiem czemu mnie tak poniosło ech chyba przegrałem walkę z złym ostatnio tak jakoś bliżej końca roku to gorzej…..

    • Radosław said

      sfora to bardzo wiarygodne źródło informacji…

    • bonawentura said

      Po co wogóle wchodzić na tego typu strony i czytać takie bluźnierstwa nie mając jednocześnie możliwości stanąć na wysokości zadania obrony najwyższych Prawd ewangelicznych, bo cóż to jakiś tam komentarz.Lucyfer ze swoimi poplecznikami zawsze będzie doszukiwał się innych „prawd”kłamliwych za zasłoną jakichś uczonych-niedouczonych i szerzył je w świecie, a że w zlaicyzowanym pada to na grunt spoganiałej ludzkości, dlatego trzeba ufać i wierzyć Bogu i NIEZMIENIONEJ EWANGELII. Poza tym dzieje sie na naszych oczach to co mówi Jezus do MBM.

    • M said

      Słoneczko, podpisuję się w pełni pod Twoją wypowiedzią. Dodam jeszcze, że wiara w Jezusa (Chrześcijaństwo) była podważana i nienawidzona od samego początku.(A tak naprawdę ta nienawiść Lucyfera do Jezusa zaczęła się od momentu, gdy L. dowiedział się o tym, że Jezus zamierza kiedyś przybrać postać człowieka- stąd bunt Lucyfera i nienawiść do Boga- Człowieka, połączona z pogardą i nienawiścią do ludzi. Największy atak szatana przewiduje się obecnie na lata 2012-2017. W 2017 r. będzie 300-etna rocznica oficjalnego założenia masonerii, a jednocześnie 900-etna zaistnienia pod innymi nazwami. W tym czasie podobno globaliści przygotowują pięcioetapowy atak (tzw. Blue Beam), majacy na celu przejęcie władzy na całym globie z zaprowadzeniem jednej religii z pozorami równości i tolerancji, a w rzeczywistości będącej kultem Lucyfera. Pierwszy krok Blue Beam, to sfingowane znaleziska, które mają podważyć wszystkie religie. (Oczywiście zaczęli od katolickiej, bo na Islam nie ośmielą się-jeszcze-podnieść ręki). Ale nawet gdyby za papirusem nie stali globaliści, lecz ktoś inny, to w sumie i tak ludzie, którzy rzekomo odnaleźli papirus (z pewnością sfałszowany) działają na rzecz szatana.

      • Kamil said

        Nie do końca się zgodzę. Jeżeli w grudniu 2012 według Objaiweń MBM na rozpocząć się Wielki Ucisk, to powinien zakończyć się w połowie 2016. Dlatego atak BB w 2017 jest raczej niemożliwy. Od taka prosta matematyka. No ale u człowieka to niemożliwe ale u Boga wszystko jest możliwe.

        • M said

          Kamilu, ja wymieniłam przedział czasowy, a nie konkretną datę. Bardzo możliwe, że globaliści zechcą urzeczywistnić swoje plany wcześniej. (Już była mowa, że zademonstrują ,,krok drugi” podczas igrzysk w Londynie. Na szczęście do niczego nie doszło).A sfingowane znaleziska archeologiczne trwają od jakiegoś czasu. Już z rok temu oglądałam program, gdzie rzekomo został odnaleziony grób Jezusa, gdzie była pochowana też Maria Magdalena, a nawet jakieś dziecko (domniemanie ich potomek). Takie hipotezy wysnuto na podstawie napisów ,,Jesus” ,,Maria”- zresztą w języku aramejskim, czy jakimś innym, gdzie pomijane są samogłoski i te imiona raczej należy uznać za domyślne. (Zresztą te imiona były w tamtych czasach częste i nosiło je wielu ludzi).Niemniej ,,złe ziarno” zostało posiane na świecie i zapewne niejeden zwątpił w Boskość Chrystusa.
          W moich przewidywaniach tylko czekać, jak zostaną ogłoszone światu ,,rewelacje” odnalezione przez archeologów, a dotyczące innych religii.

  4. Annah. said

    W Tobie jest Światło
    każdy mrok rozjaśni
    W Tobie jest Życie
    ono śmierć zwycięża
    Ufam Tobie
    Miłosierny Jezu
    Wybaw nas….

  5. Dzieckonmp said

    Promyczek swoje podtrzymuje

    wobroniewiary pisze:
    19 Wrzesień 2012 o 10:16

    W stosunku do nowego wpisu na stronie dzieckonmp (maile przychodzą)

    Oświadczamy, że nie mamy za co przepraszać dzieckanmp.
    Ani za komentarze mata (każdy ma prawo pisać, o tym co się gdzie wyrabia w necie ani tym bardziej gdy stwierdził naoczne fakty) ani za to, że potwierdziliśmy prawdę, że na jego stornie jest film z 16-tego a tłumaczenie buziaka z 15-tego i bezczelny dopisek ‘“moje nieudolne tłumaczenie”
    Trzeba wiedzieć co się robi. I ponosić tego konsekwencje
    Skoro się dostało lub wzięło od kogoś (buziaka) to się nie dopisuje, że to jego nieudolne tłumaczenie – nie każdy musi być tłumaczem!

    Pozostań dziecko z Panem Bogiem i odnajdź wreszcie drogę do Prawdy!
    A jak ktoś ci napisze że manipulujesz to nie zganiaj na promyczka, tylko sprawdź że zamieszczony przez ciebie tekst jest tłumaczeniem przekazu z dnia 15-tego ze strony glorii i niczym się od twego nieudolnego nie różni! Ani przecinkiem ani kropka!
    Niech twoja mowa będzie TAK-TAK albo NIE-NIE
    Tego ci życzymy z całego serca 🙂

    • Dzieckonmp said

      Pisze jeszcze raz nie znałem i nigdy nie byłem na kanale buziaczka. Nie prawdą jest jak promyczek pisze że na mojej stronie jest film z 16 września i skopiowane tłumaczenie z 15 września. Nieprawdą jest również oskarżanie mnie że kopiowałem od buziaczka. Tłumaczyłem sam i Bóg mi jest świadkiem. Wiele słów pominąłem bo nie wiedziałem jak przetłumaczyć.

      Orędzie jest nie z 15 września tylko z 16 września. Ja nie znam orędzia z 15 września.,
      Proszę mi nie wmawiać że ja tłumaczyłem orędzie którego nie znam. Film natomiast jest z dnia poprzedniego czyli 15 września. Ale promyczek chcąc sprawić podejrzliwość do tego co pisze o Medjugorje z zazdrości atakuje aby zniechęcić mnie. Ona pragnie żeby zamknąć bloga i nigdy nie ustanie , nawet jakby codziennie wpisywać tylko Zdrowaś Maryjo – modlitwę.

      • Annah. said

        Teraz wszystko jasne, ktoś się dal wpuścić w maliny.
        A my się dalej módlmy.
        Adminie, proponuję podpiąć gdzieś na marginesie Modlitwę Różańcową w wersji bez odpowiedzi lub w całości mówioną przez lektora. Będzie więcej okazji by Modlitwa Różańcowa towarzyszyła nam czytelnikom tego bloga także wtedy gdy ręce są zajęte.
        Wersja druga ma to do siebie ze Różaniec przeplata się z innymi ważnymi modlitwami np. Koronką do Miłosierdzia i trwa bez przerwy, nic nie trzeba klikać.

      • Nasti said

        Nie znasz pielgrzyma warszawskiego, który ma kanał buziak na glorii?
        przecież pisuje u ciebie i zaprasza na pielgrzymki
        może niech się wypowie.
        A tak będzie zawsze jakieś podejrzenie

  6. Aneta said

    Dziecinadą są te śledztwa, naprawdę nie warto nawet czytać i tracić cennego czasu.

  7. Słoneczko said

    GODNA POSTAWA FRANCJI : BRAWO Francja: premier zakazuje protestu przeciwko antyislamskiemu filmowi

    Premier Francji poinformował w środę, że nie wyda zgody na demonstrację przeciwko antyislamskiemu filmowi, która została zaplanowana na sobotę w Paryżu. Dodał, że osoby, które są zaszokowane opublikowanymi w środę karykaturami Mahometa mogą wystąpić do sądu.

    Żyjemy w republice, która nie da się zastraszyć przez kogokolwiek z powodu wyznawanych przez niego wartości – powiedział Ayrault. Dodał, że władze nie będą „tolerowały rozlewania się” antyamerykańskich protestów na Francję i zaapelował do duchownych muzułmańskich o „wielkie poczucie odpowiedzialności oraz umiarkowania”

    • Kamil said

      Nie podzielam tego entuzjazmu. Religia Islamu nie jest religią właściwą, ale w ten sposób ogranicza się nie tylko muzułmanów, ale każdą inną religię świata. Słowa premiera jawnie pokazują, że ludzkie prawo jest ponad Boskim (chodzi mi o katolicyzm). Twierdzę tak na podstawie słów

      @Żyjemy w republice, która nie da się zastraszyć przez kogokolwiek z powodu wyznawanych przez niego wartości

  8. Marti said

    Najlepiej takie ataki ignorować, tak jak Chrystus milczał przed Piłatem, zgodnie z tym, co mówi Jezus Marii w orędziach, całkowicie ignorować …. a Bóg i tak wszystko widzi… A więc Adminie W górę serca, jesteśmy z Tobą :)Pamiętaj im ważniejsza jest Twoja misja, tym ataki będą bardziej ostre, to dowód na to, że to dzieło Boże.

    • Dzieckonmp said

      Wiesz Marti! Jedni kopiują moje wpisy nie umieszczając źródła jak np. buziaczek ale nie tylko on. Przeglądnąłem internet i jest tego bardzo dużo , sa nawet na stronach parafialnych. Potem jest wrażenie że to ja ukradłem, tym bardziej że u mnie jest mnóstwo wpisów których nigdzie w języku polskim nie ma , a sa one z samego źródła. Buziaczek wkleił moje tłumaczenie , pomylił daty orędzia i mnie osadzono że kradnę , że się pysznie pisząc że przetłumaczyłem. Nikt natomiast nie założył że to mógł być buziaczek który ukradł.
      Ale po co buziaczkowi zwracać uwagę jak lepiej uderzyć w stronę która przynosi dobre owoce. Taka jest taktyka diabła. On nie cierpi Medjugorje.

      • Annah. said

        Buziaczek ukradł na pewno z miłości do Matki Najświętszej i z tego powodu nie ma grzechu, tak sądzę.

        .Osiem błogosławieństw

        3 «Błogosławieni ubodzy w duchu3, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
        4 Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni.
        5 Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
        6 Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości, albowiem oni będą nasyceni.
        7 Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.
        8 Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.
        9 Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
        10 Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.
        11 Błogosławieni jesteście, gdy [ludzie] wam urągają i prześladują was, i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko złe na was. 12 Cieszcie się i radujcie, albowiem wasza nagroda wielka jest w niebie. Tak bowiem prześladowali proroków4, którzy byli przed wami.

        http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=248&werset=10#W10

        • Annah. said

          ale link źródłowy powinien być

        • syriusz said

          widzę że jestem nieświadomym sprawcą tego namieszania,które mnie śmieszy czytając co niektóre wpisy.
          ale po kolei:
          to ja jestem Buziak z Glorii tv. i to ja skopiowałem tekst i wrzuciłem filmik z Ivanem na Glorie,a skopiowałem go z tego blogu,
          zmieniłem tylko date na 15 wrześień,tak jak jest napisane na początku filmiku po włosku.Moja intencja jest bardzo prosta(nie doszukujcie się w tym”drugiego dna”.ok?)
          PO prostu wypełniam prośbę Matki Bożej z Medziugorja aby jej orędzia były znane i przekazuje je dalej.
          JASNE??

      • Marti said

        Adminie, trzeba szykować się, chociaż to niezwykle trudne, na jeszcze większe ataki.
        Popatrz, jak zeszmacono Chrystusa, Jego Sługa nie może cierpieć mniej, ale wiem, że to nie do zniesienia po ludzku. Idziesz drogą Chrystusa. Te cierpienia trzeba ofiarować za Twoich wrogów, można powiedzieć oprawców, gdyż nie cofają się już przed niczym, pełno słów nienawiści, a to przecież szatan nienawidzi. Jesteśmy z Tobą. Ta strona jest pełna Ducha Świętego, ja to wiem :):):)

  9. Garabandal Polska said

    Nie ma się czym przejmować.,Ja tez jestem atakowany przez obronców wiary za MDM i Vassulę którą podaje na fb G.P.Szatan nienawidzi PRAWDĘ bo jak mogło być inaczej?Z Bogiem.

  10. Passiflora said

    A ja to widze zawsze tak:

    Nienawidzimy cię, zniszczymy ciebie i nie damy ci żyć dopóki nie zamkniesz bloga. Jesteś grzesznikiem i będziesz smażył się w piekle, twoje komunie są świętokradzkie od pół roku,
    A my tymczasem wracamy na klęczki i wynagradzamy Bogu za Ciebie, przy okazji zadzwonimy do księdza i o wszystkim mu opowiemy. Walczymy w imię prawdy i jesteśmy męczennikami! Bóg już niedługo się rozprawi z Bronkieem, Mieeecią, i Meeeery

    Pozostań z Bogiem, niech On cie prowadzi drogą prawdy
    Tego ci życzymy z całego serca.
    3 różańce dzisiaj za ciebie, nie, 5 różańców, i koronka.

    Jezus jest Panem!!!!

    Promyczek. nie wiem czy wiesz, ale masz coś z głową. Albo internet cię przerósł, lepiej wracaj do garów.

    • cox said

      Jednej sprawy nie rozumiem. Otóż opiekun duchowy tamtej strony zabronił im tutaj zaglądać. Skąd zatem oni wiedzą, co się tutaj dzieje? Wydaje mi się, że albo oni łamią jego zakaz, albo ktoś ,,życzliwy” im to podsyła!

  11. Dzieckonmp said

    Porównajcie sobie mój wpis 3 lipca

    https://dzieckonmp.wordpress.com/2012/07/03/kolejny-pilkarz-w-medjugorje/

    Potem kopia ode mnie i zero informacji na temat źródła. A teks ten tez sam tłumaczyłem to wiem że nikt go nie napisał. Takich kradzieży jest mnóstwo . Nie bede wszystkich pokazywał.

    Tekst z 4 lipca ukradziony

    http://dobranowinaswarzewo.blogspot.com/2012/07/kolejny-pikarz-w-medjugorje.html#comment-form

  12. syriusz said

    wiele hałasu o nic.
    po prostu wstwiłem tekst z tego prtalu na Glorii,A filmik ten sam pobrałem z Y.T.
    i tyle
    .myślę że Bronek nie ma mi tego za złe że rozpowszechniam orędzia Matki Bożej.zresztą już ten filmik na glorii skasowałem.
    a,propos:nie macie innych problemów?

  13. syriusz said

    nie macie innych problemów?

    • Luck said

      Więcej dystansu i nie bierzcie netu na pielgrzymkę bo nie będziecie mieli spokojnej głowy.

  14. Tomasz said

    „Nie każdy może być Promyczkiem Nie każdy może być tłumaczem”
    Co przykład skromności i pokory.
    99% wpisów jakich chciałem zrobić o nich zatrzymuje dla siebie ale bez trudu można tam znaleźć takie które można rozumieć tylko: JA (Promyczek) jestem bogiem.

    Na naszym blogu najważniejszy jest Bóg i Matka Boża, a w sekcie WOWIT-y Promyczek.

    • Imelda said

      Nie jestem psychologiem, ale mam podobne odczucia wobec adminki z obrony wiary jak ma Tomasz.
      W zdumienie wprowadziło mnie jak swoją wypowiedź ( tylko,że wcześniejszą) zakończyła pogrubionym drukiem tak:

      AVE!

      EVA!

      I jeszcze :

      „Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego”.Trzeba nam to mieć na uwadze….

      • Tomasz said

        Promyczek to bardzo ciezki przypadek. Najcięższy jaki w zyciu widziałem…

        Nie zdumiał ostatni komentarz u nich podpisany jako „ks. Skwarczyński”
        Identycznie zaczynał swoje wpisy (+JMJ)… ktoś podpisujący się na tym blogu… „Adam-Człowiek”

  15. Paul said

    A ty promyczek się nie udzielaj bo wchodzisz na naszego bloga patrzysz na byle pomyłkę i się czepiasz.To nie jest bo bożemu tak się zachowywać.Szkoda mi tylko Ks Adama bo nim tam nieźle manipulujecie.Nawrócony wielki uczony w piśmie Gamaliel kiedy mu poleciały na łeb kamienie w świątyni to mówił potem że zostawcie apostołów Jezusa bo jak się okaże że to sprawa Boża to walczycie z samym bogiem a jak to sprawa ludzka to się rozejdzie.Nawet jeśli orędzia MBM to fałsz a pieczęć to diabeł to co z tego rozejdzie się i tyle.To nie jest powód na takie spory i rozłamy bo Pan Jezus na pewno zadowolony nie jest z tego.Niech ci ktoś to wyśle byś przeczytał bo sam tu jesteś tylko po to by się czepiać.

  16. alba said

    Ze śledztwa Promyczka wynika, że nasz Admin Bronisław dopuścił się kradzieży intelektualnej własnego tłumaczenia. 😉 Toż to ewenement na skalę światową.Ciekawe jaka kara mu za to grozi ?
    Doprawdy, pocieszna jest ta kobitka. Może faktycznie lepiej byłoby, gdyby wróciła do garów , jak jej radzi Passiflora i w końcu zajęła się swoimi dziećmi, bo głównie do tego jest powołana i z tego będzie rozliczana.

    • Bounty said

      A ty do czego jesteś powołana i z czego będziesz rozliczana z promyczka czy z siebie
      Ty ja i każdy

  17. bozena 2 said

    Szanowny Adminie, proszę nie reagować, ja wczoraj byłam oskarżana o wiele rzeczy , nawet o to, że nie kochałam swojej zmarłej w wypadku siostry , a ona dla mnie była jak córka, bo dzieliła nas różnica wieku 16 lat, jakie koszty emocjonalne poniosłam z chwilą jej śmierci tylko jeden Bóg wie, a jeśli coś zaniedbałam, to Jemu będę się tłumaczyć, tylko Jemu .

    • Sara 28 said

      MODLITWA DO ŚW. MICHAŁA ARCHANIOŁA

      Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

  18. syriusz said

    widzę że jestem nieświadomym sprawcą tego namieszania,które mnie śmieszy czytając co niektóre wpisy.
    ale po kolei:
    to ja jestem Buziak z Glorii tv. i to ja skopiowałem tekst i wrzuciłem filmik z Ivanem na Glorie,a skopiowałem go z tego blogu,
    zmieniłem tylko date na 15 wrześień,tak jak jest napisane na początku filmiku po włosku.Moja intencja jest bardzo prosta(nie doszukujcie się w tym”drugiego dna”.ok?)
    PO prostu wypełniam prośbę Matki Bożej z Medziugorja aby jej orędzia były znane i przekazuje je dalej.
    JASNE???

  19. cichykatolik said

    Chwileczke… Ten wpis już mnie całkiem rozbawił. Zrozumiałem, że zarowno oni jak i DNMP publikujecie orędzia Medjugorie ( nie zaglebialem sie zbytnio ). Tak więc obojgu Wam zależy aby jak najwiecej osób do tego dotarło. Więc przypuśćmy że Pan Bronek skopiował to. I co z tego? Czy nie powinniście się „Obrońcy” cieszyć? Weźcie się zastanówcie.
    Rozumiem, że poszło o orędzia Ostrzezenia. Skoro Bóg dał ludziom wolną wolę to czemu Wy probujecie Nas jej pozbawić próbójąc zniechęcić Admina od publikowania ich. To już jest jakieś ubezwłasnowolnienie. Poz tym wcześniej podawałem dowód Biblijny tego że one, te Orędzia, są prawdziwe, niestety admin tego nie opublikował, a szkoda. Pozdrawiam

  20. M said

    Modlitwa Arcykapłańska
    1. Nadeszła, Ojcze, godzina moja,
    Otocz Mnie chwałą, bym wielbił Cię,
    Bym Twoją mocą dał życie na wieki
    Tym, których, Ojcze, oddałeś mi.

    2. Twe Imię, Ojcze, im objawiłem,
    To Twoje dzieci, któreś mi dał,
    A oni wierzą we wszystkie twe słowa,
    Za nimi proszę, abyś ich strzegł.

    3. Świat jest im wrogiem, bo nie zna Ciebie,
    Jak Mnie posłałeś, posyłam ich,
    Uświęć ich w prawdzie, twe słowo jest Prawdą,
    Za nich w ofierze poświęcam się.

    4. Niech będą jedno, jak my jesteśmy,
    Ja Ojcze w Tobie, a we Mnie Ty,
    Aby świat poznał, że Ty Mnie posłałeś,
    Że Ty ich kochasz, jak kochasz Mnie.

    5. Chcę także, Ojcze, których mi dałeś,
    Zabrać ze sobą do chwały Twej.
    Niechaj zobaczą, jak bardzo Mnie kochasz,
    By szczęście nasze mieszkało w nich.

  21. paulina said

    panie Bronisławie zrobił pan kawał dobrej roboty. PAŃSKA PRACA PRZYNIOSŁA BARDZO DUŻE OWOCE I DZIEKUJĘ, ŻE JEST KTOŚ TAKI KTO ANGAŻUJE SIE CAŁYM SERCEM w BLog KRÓLOWEJ POKOJU. A ja pozwolę sobie zacytować jeden fragment z książki.
    Św. Paweł tak wyraźnie mówi, aby we wszystkim dziekować Panu. Ludzie mogą cię oskarżać, ale ty za to uwielbiaj Boga. Bo jeśli bedziesz odpowiadal oskarżeniem na oskarżenie, to będziesz wykonywał pracę oskarzyciela, którym jest nie kto inny , jak sam diabeł.
    pozdrawiam;]

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
