Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Spędzajcie czas ze swoimi rodzinami – orędzie z Ontario 17 września

Posted by radoslawcz w dniu 19 września 2012

Dzieci Mojego Boskiego Serca, stoję przed wami w chwale. Otwórzcie dla Mnie wasze serca. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Stwórcą wszystkiego. Pragnę w was trwać i dbać o was. Nic nie jest dla Mnie niemożliwe. Wiedźcie, że odnowię [odświeżę] wygasłe związki i wniosę życie do małżeństw, które wydają się na zawsze rozdzielone. Kochani, ufajcie Mi, że uczynię cuda w waszych sercach. Zezwólcie abym w was działał, abym dbał o tych, których kochacie, tych którzy was rozdzielili, zwiedli, i okłamali. Zezwólcie abym przemieniał waszego współmałżonka w naczynie Mojej Chwały. Nie cytujcie różnic nie do pogodzenia między wami jako usprawiedliwienia do porzucenia sakramentu małżeństwa. Czasami separacja sprowadzi małżonków z powrotem do siebie i  da im bardzo potrzebny czas na zastanowienie się nad swoimi uczuciami, potrzebami i celami. Dzieci, wasze małżeństwa muszą być święte. Musicie wytrwać.  Jeśli nie zaczniecie poświęcać więcej czasu swoim rodzinom, nie będziecie zdolni utrzymać stabilności emocjonalnej potrzebnej w waszych domach. Spędzajcie czas ze swoimi rodzinami. Spędzajcie czas ze swoimi dziećmi. Nie zaniedbujcie tych, których oddałem pod waszą opiekę. Odpowiecie przede Mną za każde zaniedbanie w waszym życiu rodzinnym. Zapomnijcie o  swoich potrzebach i przekładajcie potrzeby innych nad swoje własne. Cały czas uświęcajcie małżeństwa. Otrzymaliście ode Mnie  przykłady małżeństw do naśladowania. Szukajcie pomocy u  św. Józefa i jego niewinnej [czystej] małżonki, Dziewicy Maryi, Królowej Nieba i Ziemi. Módlcie się. Módlcie się bez ustanku, gdyż pożeracz jest wśród was. Módlcie się i ufajcie, że uczynię cuda łaski w waszych sercach i  w sercach tych, których Mi powierzyliście. Kocham was Moje dzieci. Pokładam w was nadzieję. Nigdy nie wątpcie  w wasze powołanie. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 15 to “Spędzajcie czas ze swoimi rodzinami – orędzie z Ontario 17 września”

  1. młody said

    http://niezalezna.pl?33041-nie-jest-cialo-anny-walentynowicz

  2. cox said

    Proszę o modlitwę za mojego tata. Zawiozłem go dzisiaj do szpitala. Lekarze wstępnie podejrzewają ciężką anemię. Z góry serdeczne Bóg zapłać!

    • bozena 2 said

      Wspomnę o nim w modlitwie , ale napisz, czy jesteś może z okolic Starego Sącza, tam jest dobry lekarz-zielarz, ona by go uleczyła..

      • cox said

        Nie. Jest z okolic Białej Podlaskiej.

        • Tuptusia said

          Jeżeli tata może połykać to trzeba żeby zjadał codziennie w dużych ilościach natkę pietruszki, np. świeżo pokrojoną posypywać kanapki, zupę, drugie danie, to jest źródło najlepszego żelaza i najlepiej przyswajalnego, sama kiedyś poratowałam się w ten sposób.

        • Magdalena Anna said

          Dobry jest też wyciąg z pokrzywy. Kupiłam ostatnio w zdrowej żywności. Pół litra kosztuje około 35 złotych. Myślę, że można też poszukać w sieci. Moim zdaniem dużo to lepsze, niż chemia. Pietruszką też się wiele lat temu uratowałam przed bolesnymi zastrzykami z żelaza, ale jadłam 1-2 pęczków dziennie i bardzo drobno posiekane, żeby żelazo łatwo się wchłaniało.

        • cox said

          Dziękuję wam za rady. Jesteście nieocenieni!

  3. Passiflora said

    Oblubieniec i oblubienica

    Pewnego dnia przyszła do mnie pewna kobieta i powiedziała mi, że nie potrafi już kochać swojego męża. Poradziłem jej, aby spróbowała przypomnieć sobie, jak bardzo kochała go w dniu ślubu, gdy stali koło siebie u stopni ołtarza; wtedy bowiem naprawdę był sobą. Ta kobieta miała w ten sposób dojrzeć pod wypaczonym wizerunkiem prawdziwą osobę, z którą związała swoje życie. Dokładnie to samo robi nasz Pan przychodząc na ziemię. Nawet wtedy, gdy ludzie wściekali się i awanturowali pod Jego Krzyżem, on ich postrzegał jako bezdomne i nieszczęśliwe dzieci Niebieskiego Ojca. Nad nimi zapłakał i za nich umarł. W ten właśnie sposób nasz Pan postrzega rodzaj ludzki.

    Sługa Boży Arcybiskup Fulton J. Sheen

  4. Maja said

    Cox, ale Ty też się módl, nie tylko proś o modlitwę , różaniec, różaniec, Matka Boża bardzo kocha modlitwe różancową. Ja też się pomodlę. Jezus powiedział, gdzie dwaj ,[ czyli wiecej jak jedna osoba] zgromadzonych w Imię Moje, tam Ja Jestem pośród was. Jezus wysłuchuje modlitwy wstawienniczej, ale najlepiej modlić się o spełnienie Woli Bożej, bo On wszystko wie co dla kogo jest najlepsze.

  5. Dzieckonmp said

    Kolejny znak
    Tornado ognia. Widzieliście coś takiego??

  6. jowram said

    Brytyjska publiczna telewizja za miesiąc podważy raport MAK i raport Millera.

    1 mln funtów (ok. 5 milionów złotych), tyle mniej więcej kosztuje eksperyment, który jest w stanie podważyć raporty nadzorowanych przez Putina i Tuska komisji MAK i komisji Millera dotyczące tragedii smoleńskiej.

    Brytyjska telewizja Chanel 4 zorganizowała i sfilmowała eksperyment pokazujący, co się dzieje z samolotem i pasażerami po uderzeniu w ziemię, z prędkością 140 mph (225 km/h – to prędkość podobna do tej, którą miał spadając, rządowy Tu 154 w Smoleńsku). W tym celu stacja kupiła nieużywany samolot Boeing 727, czyli prototyp Tu-154m. W trakcie eksperymentu Boeing rozbił się, każdy element lotu został zbadany dzięki aparaturze zainstalowanej na pokładzie. Pilot James Slocum, lwyskoczył na spadochornie, na wysokości ok. 800m nad ziemią, a samolot był prowadzony ku zderzeniu z ziemią, zdalnie sterowany z lecącego powyżej samolotu Cesna. Wszystko to, działo się na pustyni Sonoran w Meksyku. W eksperymencie, który miał miejsce pod koniec kwietnia 2012 roku, brali udział naukowcy zajmujący się lotnictwem i badaniem wypadków lotniczych. Bliźniaczy do Tu-154m samolot był wypełniony po brzegi aparaturą i sprzętem badającym wszystkie parametryistotne dla poprawybezpieczeństwa lotów. W samolocie umieszczono także, podłączone do aparatury badawczej – manekiny, by zbadać jak zachowuje się ludzkie ciało w takich katastrofach, jakie obrażania są możliwe i jaka jest śmiertelność. Był to pierwszy taki eksperyment od kilkudziesięciu lat.

    Dla nas wyniki tego eksperymentu mogą być są ważne, bo Rosjanie tworząc Tu-154 skopiowali konstrukcję włąśnie Boeinga 727. Eksperyment na Boeingu może więc zbliżyć nas do wyjaśniena, co mogło stać się z Tu-154M w Smoleńsku. (Poniżej film z eksperymentu)

    Channel 4 wyemituje program dopiero za miesiąc, ale już teraz wiadomo, że Boeing 727 , w trakcie eksperymentu przełamał się tylko na dwie części, a 78 % osób, czyli ponad dwie trzecie, powinno przeżyć takie zderzenie samolotu z ziemią.

    Jeśli pamiętamy, jak premier Tusk umorzył Gazpromowi 1.2 miliarda złotych, suma 5 milionw złotych na eksperyment wyjaśniający, czy w Smoleńsku wszyscy musieli zginąć – jest niewielka. Rząd Polski na pewno, na taki eksperyment stać. Tym bardziej, że już wie jak to przeprowadzić. Od biedy może poprosić o pomoc brytyjczyków, a jedną sprawną Cesnę, do sterowania samolotem, który w ramach doświadczenia ma się rozbić, na pewno nasze wojsko lotnicze gdzieś znajdzie. Mamy nawet samolot, który powinniśmy w ramach takiego eksperymentu roztrzaskać o ziemię. To TU154M o numerze bocznym 102. Tak, to tym samolotem premier lata na weekendy do Gdańska. Panie premierze! Wykorzystajmy zatem, ten samolot, ten drugi tupolew, do eksperymentu, zamiast sprzedawać go Rosjanom! Pan, będzie jeździł do domu ekspresówką, którą minister Nowak zbudował na Euro, a my dowiemy się, co się stało w Smoleńsku? Waro się poświęć. Może naprawdę była tam pancerna brzoza? A może ufo? Warto sprawdzić. Panie premierze?

    http://obserwator.com/opinie-ekspertow/czy-panstwo-polskie-zdalo-egzamin—smolensk-w-punktach

    Więcej na:

    http://www.channel4.com/news/plane-deliberately-crash-lands-for-channel-4

    http://dsc.discovery.com/tv-shows/curiosity/topics/plane-crash-pictures.htm

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4541807/plane-crash-test-boeing-727-desert.html

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/centralamericaandthecaribbean/mexico/9236653/Passenger-jet-crashed-for-TV-show.html

    http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/plane-crash-boeing-727-jet-1327237

  7. Luck said

    Tak czy inaczej Bóg do tego dopuścił…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
