Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Ostatnie informacje dla pielgrzymów

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 września 2012

Miejsce początkowe pielgrzymki Lublin . Plac Zamkowy( obok Zamku Lubelskiego i PKS dworca Głównego) o godz.4 rano dnia 22 września. W Rzeszowie na dworcu PKP spodziewany przyjazd miedzy godz 6:30 a 7:00.

Pogoda tak jak widzicie na poniższym zdjęciu. Proszę zabrać sobie tez coś cieplejszego.

Istotna uwaga: Dobrze by było aby do głównej walizki włożyć spakowaną torebkę lub jako podręczną do autobusu z podstawowymi przyrządami jak szczoteczka do zębów, maszynka do golenia itp.aby łatwo można było wyjąć z głównej torby i zabrać ze sobą na nocleg w Ludbregu bez głównego bagażu. Tam się wchodzi po schodach i nie ma sensu głównego bagażu wnosić.

Miejsce noclegu w czasie podróży w Pensjonat w Ludbregu

Pensjonat w Medjugorje w którym będziemy nocować 5 nocy

Mapa Medjugorje z zaznaczoną drogą od pensjonatu do kościoła

Jedziemy z różańcem w ręku do Królowej Pokoju .

Z różańcem w ręku
1. Z różańcem w ręku u boku Maryi 
Zapraszam Chrystusa w nasz dom. 
W tajemnic głębiach Twą miłość odkrywam 
Nadziei promień na lepszy dzień 

Powierzam dzieci, ich drogi wzrastania 
I by nie wchłonął ich świat. 
O jedność rodzin modlę się dzisiaj 
Matko pokój im daj. 

2. Z różańcem w ręku u boku Maryi 
Zapraszam Chrystusa w mój dom. 
Do Polski mojej, co nie ma już siły 
wznosi ku niebu wychudłą dłoń . 

Powierzam ludzi, ich myśli zmieszane 
Serca ściśnięte przez ból. 
Bo są jeszcze dusze Tobie oddane 
Jeszcze nie zwietrzała sól. 

Ty coś piękniejsza od słońca 
Od gwiazd jaśniejsza Maryjo 
Daj nam zapłakać z radości dziś 
Kiedy poznamy twą miłość. /x4

Komentarze 43 to “Ostatnie informacje dla pielgrzymów”

  1. apostolat said

    Co szatan mówi o Różańcu

    http://pl.gloria.tv/?media=334719

    CO SZATAN MOWI O ROZANCU!.mp4
    basia i kinga (10:18)
    Łucja z poznajmy-prawde.blog.one (14:07)

  2. alexirin said

    Szokujące wyniki badań nad skutkami spożywania GMO

    Puszczajcie to w obieg jesli nie chcecie zostac mutantami
    http://alexirin.wordpress.com/gmo-nowe-zagrozenie-dla-ludzi/#comment-4529

  3. Kier said

    http://prawoslawnypartyzant.wordpress.com/2012/09/16/taize-sarajewo-serbskiemu-patriarsze-ekumenizm-wyszedl-bokiem/

  4. apostolat said

    Kto naprawdę rządzi światem i do czego te rządy prowadzą i jaki jest Jedyny Ratunek -zobacz ten film a dowiesz się prawdy !

    http://pl.gloria.tv/?media=334031

    Imperium zła
    Łucja z poznajmy-prawde.blog.one (14:19)

  5. Dzieckonmp said

    Módlcie się w intencji pielgrzymki teraz. Wiele się dzieje, miejmy nadzieję że owoce będą wspaniałe tego wszystkiego co ma miejsce.

    • Szejk said

      a ja Was proszę byście sie pomodlili w moich intencjach, BÓG zapłać.

      • lucek said

        Ja rowniez – prosze o modlitwe w moich intencjach.
        Obiecuje modlitwe w intencji wszystkich pielgrzymow o uproszenie obfitych lask zgodnie z Wola Boza.
        Kroluj nam Chryste !!!

    • Jestem dzieckiem Boga said

      Myślę ciepło o Was wszystkich,kochani.
      Jedźcie z Bogiem.

  6. Dzieckonmp said

    ja już się spakowałem teraz szykujemy spanie dla pielgrzymów którzy dotrą jutro

  7. Dzieckonmp said

    • apostolat said

      Fragment wywiadu z Vicką (Echo Maryi Królowej Pokoju-kwiecień 2006)

      „Bóg nas kocha i ma nadzieję,że choć trochę zmotywuje nas swoją wielką Miłością.A człowiek na krótko powierza się Bogu,a zatem ponownie wraca do swoich potrzeb i kontynuuje modlitwę,gdy sam zdecyduje.A Matka Boża wręcz przeciwnie,poleca nam,iż powinniśmy każdego dnia, krok po kroku iść ku Bogu,i to tak,abyśmy nie umieszczali swoich pragnień i intencji na pierwszym planie.Matka Boża mówi:”Módlcie się,aby moje i Boże plany się wypełniły,a to,czego potrzebujecie,my wiemy najlepiej,kiedy będzie wam dane.O to zbytnio nie musicie się modlić,lecz MÓDLCIE SIĘ O URZECZYWISTNIENIE MOICH I BOŻYCH PLANÓW,a wam zostanie wszystko odwzajemnione,gdy nadejdzie odpowiednia chwila.”

  8. Dzieckonmp said

    Ivan odwiedza Włochy . W czasie tej podróży ma tam codzienne objawienia na które przychodza tłumy ludzi.
    Oto wczorajsze objawienie Ivana nagrane kamerą

  9. Andrzej said

    Szerokiej drogi i niech Was Bóg błogosławi. Pozdrówcie Medjugorje 🙂

  10. MM said

    Jedzcie z Bogiem !! Pozdrówcie od nas Naszą Mamę Niebieską i Medjugorje 🙂

  11. maria said

    Ja również się za Was modlę,proszę Agę o modlitwę w intencjach które wysłałam,niech Was Bóg prowadzi i Anioł Stróż.

  12. Garabandal Polska said

    Niech Bóg pobogosławi wszystkich podróżujących…Wracajcie umocnieni!Z Bogiem.

  13. MIZIAFORUM said

    polecam – KTO SIEJE DZIŚ NIENAWIŚĆ DO MNIEJSZOŚCI WYZNANIOWEJ W POLSCE

    CZYM TO GROZI – ??? SPRAWA JEST ŚMIERTELNIE POWAŻNA

    BIORĄC POD UWAGĘ SZEROKI ODDŻWIĘK W ŚRODOWISKACH POLSKICH TATARÓW

    „CZY TATARZY ZAMORDOWALI K.S POPIEUSZKĘ ” – WSTYD I CHAŃBA !!!

    O CAŁEJ SPRAWIE JUŻ WIEDZĄ

    http://www.planetaislam.com/

    http://miziaforum.wordpress.com/2012/09/20/polscy-muzulmanie-tatarzy-prowokowanie-do-agresji-przeciw-k-r-k/

  14. słoneczko said

    wyjazd tuż tuż , a ja usiadłam i płacze bo wszystko jest nie tak jak trzeba , wszystko na odwrót i wszystko sie psuje nagle dzis wychodzą rzeczy , ktore komplikują mi wyjazd 😦 juz nie mam siły dzis 😦 ;(

  15. Jarek said

    W ostatnim czasie, pomimo iż specjalnie nie szykowałem się do tej pielgrzymki, było dużo problemów: najpierw zawodowych, potem osobistych. Do tego przeziębienie pierwszy raz od wielu miesięcy. I przyznam, że nosiłem się z zamiarem rezygnacji.
    Może to jest moja paranoja, ale chyba jednak jest jakiś duchowy atak.
    Oby tylko ostateczny bilans wyszedł na plus, bo ostatnio myślę coraz częściej, że lepiej być bardziej letnim i wieść życie ciche i spokojne. Jakakolwiek próba życia bardziej na poważnie zasadami wiary powoduje, że mnożą się problemy i oskarżenia.

    • druga said

      Ja też ledwo wyszłam z paskudnego przeziębienia,a raczej nie choruje. Nos mam jak Rudolf- renifer Św. Mikołaja. Pozdrawiam pakujących się ! 😀 Walczmy dalej 🙂

      • słoneczko said

        ja dziś byłam u lekarza i na dokładke mam zapalenie dróg oddechowych 🙂 super … dzis w nocy miałam gorączke a wczoraj wieczorem strasznie wysokie ciśnienie … a zwolnienie w związku z tym na gorąco bo nie chcieli dac urlopu bo przeciez w poniedzialek mam pilny wyjazd z pracy ” pilny, ale nie dla mnie” tylko dla wymyslających w pracy. wiec ze zwolnienia mnie nie sciągną . a do tego wiele innych rzeczy masakra 😀 , ale cóż potwierdza się jak silną jestesmy grupą i do jakiego miejsca jedziemy 😀 rogatego skręca widocznie ze złości 😀

      • Dzieckonmp said

        Pierwsi pielgrzymi już są w drodze

    • kooool said

      Jezus zapowiadał, że nie będzie lekko idąc za nim. Letnich to raczej „wypluwa”. Nagroda czeka w Niebie 🙂 Nie jest trudno, jeśli się Kocha Jezusa i widzi, czuje ataki z tego powodu.
      Ja też mam nie raz ciężko, ale wiem, że po burzy przyjdzie spokój, by znów…
      Suma sumarów jest dobrze 🙂 Diament powstaje z kruchego węgla, musi tylko być poddawany różnym siłą nacisku, przeciwności, zgniataniu, uderzaniu. Zwycięstwo to Diament, niepokonany, niezniszczalny, wyjątkowo twardy.

  16. Dzieckonmp said

    Cud świętego Januarego w Neapolu miał miejsce 19 września. Podobno dobrze to wróży na najbliższy czas dla tego rejonu

    http://www.gazzettadelsud.it/news/english/13588/San-Gennaro–miracle–repeated.html

  17. adrian said

    [b]Fałszywe sztabki złota[/b]

    źródło: http://www.liveleak.com/view?i=3f7_1348094252

    Ustanowienie zastawu jest praktyką, gdzie pożyczkobiorca (zastawca) ustanawia zabezpieczenie na rzeczy w celu zapewnienia zapłaty zobowiązania albo zastawca, jako warunek wstępny dla uzyskania pożyczki, ma osobę trzecią (zwykle kogoś bliskiego), która ustanawia taki zastaw na rzeczy na rzecz zastawnika (pożyczkodawcy). Zastawca zachowuje własność rzeczy oddanej w zastaw, lecz zastaw jest tylko „hipotetycznie” kontrolowany przez zastawnika, bowiem jedynie poprzez prawo do zatrzymania rzeczy, gdy dłużnik (zastawca) wpada w zwłokę z płatnością zobowiązania.

    Wspólnym mianownikiem dla tego przypadku jest sytuacja, gdy konsument staje się stroną umowy hipotecznej, w wyniku czego dom konsumenta staje się przedmiotem obciążonym długiem hipotecznym, dopóki pożyczka nie zostanie spłacona.

    Szczegóły praktyki oraz prawidła regulujące zasady ustanowienia zastawu różnią się w zależności od kontekstu i jurysdykcji miejsca zawarcia umowy. W USA prawo pożyczkodawcy do zabrania rzeczy obciążonej zastawem realizuje sie w wypadku, gdy dłużnik nie spłaca zobowiązania i jest określane jako przewłaszczenie (lien) (w Polsce znane jako przewłaszczenie na zabezpieczenie – przypis tłum.)

    Dalsze ustanowienie zastawu (kolejny zastaw na rzeczy zastawionej) jest praktyką, jaka ma zasadniczo miejsce na rynkach finansowych, gdy bank lub inny broker/dealer używa rzeczy zastawionej przez swych klientów w charakterze swego własnego zabezpieczenia pod uzyskanie pożyczki.

    Nie wolno wam nie tylko nie ufać rynkowi papierów wartościowych, ale w obecnej chwili nie ufajcie w złoto, za jakie kupicie „nieruchomość/ziemię”. A jeśli kupujecie złoto, bierzcie ze sobą wiertarkę i uszczknijcie kawałek, żeby przekonać się, co kupujecie.

    sztabki wolframowe….ciekawe ile jest złota w złocie na rynku (w obiegu)

    —————————————————————————————————————————————————————————–

    Orędzie z serii Ostrzeżenie, 2012.09.17, 21.15

    Wielka Brytania — naród protestancki — wkrótce nawróci się na Moje ścieżki

    Moja wielce umiłowana córko, pragnę ci ujawnić cud, który zaplanowałem.

    Wielka Brytania — naród protestancki — wkrótce nawróci się na Moje ścieżki, na Moje Nauczanie jak i na Prawdę.

    Przez tak długi czas ten chrześcijański kraj naginał i poprawiał Prawa Boże, aby je dopasować do swoich dumnych zwyczajów.

    Niegdyś wspaniały kraj chrześcijański, grzeszył jednak poprzez wieki przeciwko Prawu Bożemu, przekonawszy samego siebie, że postępuje zgodnie z prawem ustanowionym przez Mój Kościół na ziemi.

    Modlitwy wiernych pośród nich oraz miłość i lojalność okazana przez przywódców chrześcijańskich w Wielkiej Brytanii w obliczu przeciwności, przybliżyły ich do Mojego Najświętszego Serca.

    Ten kraj się nawróci, a Prawda ocali miliony.

    Antychryst i jego naśladowcy wpłyną na wielu u steru władzy w tym kraju, ale nie uda im się skraść Bożych dzieci.

    Moi wyznawcy zjednoczą się we wszystkich kościołach wzdłuż i wszerz Anglii, a Ja przytulę ich Moimi Świętymi Ramionami.

    Staną się w Mojej armii potężną siłą, a plan ich zjednoczenia już się rozpoczął.

    Oto specjalna Krucjata Modlitwy za Boże dzieci w Anglii.

    Krucjata Modlitwy (77) Za Wielką Brytanię

    O Najwyższy Ojcze Niebieski, Boże,
    Stworzycielu człowieka,
    proszę, usłysz moją modlitwę.
    Błagam Cię, ocal Anglię ze szpon zła i dyktatury.
    Proszę Cię, abyś zjednoczył nas wszystkich,
    wszystkie religie, wyznania wiary i rasy
    jako jedną rodzinę w Twoich Oczach.
    Obdarz nas siłą, by zjednoczyć się
    w ruchu oporu wobec każdego prawa
    postulującego nielegalność Twojego Nauczania.
    Obdarz nas mocą i odwagą,
    abyśmy nigdy Ciebie nie zapomnieli
    i dopomóż nam ocalić wszystkie Twoje dzieci
    poprzez nasze modlitwy.
    Doprowadź wszystkich moich braci i siostry
    do jedności, aby złożyć hołd Twojej obietnicy
    obdarzenia nas życiem wiecznym
    i zaprowadź nas do Twojego Raju.
    Amen.

    Niech dzieci z Wielkiej Brytanii się dowiedzą, że już wkrótce nawrócenie, które ogarnie wasz kraj, zaowocuje wielkimi łaskami.

    A wówczas pomożecie poprowadzić Moją armię, ramię przy ramieniu wraz z innymi narodami, w kierunku Mojego Chwalebnego Królestwa.

    Wasz Jezus

    http://ostrzezenie.net/

  18. hanna said

    Kochani niech Was Bog blogoslawi a Mateczka ma w swej opiece i prowadzi do celu waszej pielgrzymki.

  19. lucek said

    @ Dziecko
    czy braliscie pod uwage mozliwosc skrocenia Pielgrzymki o jeden dzien , aby wziasc udzial w WIELKIM MARSZU ……???
    Przepraszam , za TO pytanie …. slucham wlasnie RADIA MARYJA i troszke zal ze udzial w obronie Wolnych Mediow bedzie uszczuplony o liczbe uczestnikow Pielgrzymki … a moze zakonczyc pielgrzymke wlasnie w Wielkim Marszu ,,,,????))))
    Pozdrawiam serdecznie .Ogarniam Was moja modlitwa …)
    Abysmy wypelniali Wole Pana.
    Kroluj nam Chryste !!!

    • Dzieckonmp said

      Wiem że to tak wypadło. Sam ubolewam bo zawsze jeżdżę na takie marsze. Ja być może pojadę na niedzielę bo z tego co się dowiedziałem cały marsz ma trwać 2 dni. Ale w autobusie możemy przedyskutować.

      • aleks said

        Wspominałem wcześniej, ze gdyby pielgrzymka wróciła na Marsz, to też pojechałbym z Wami. Trudno – szerokiej drogi. Niech Was Bóg prowadzi!

  20. Dzieckonmp said

    Inny serwis pogodowy podaje bardzo ciepło w Medjugorje

    http://www.mojapogoda.com/pogoda-na-swiecie/pogoda-lokalna/miasto/396X1650/medugorje.html

  21. lucek said

    Moj komentarz w SPAM .
    Wielki Marsz w obronie Katolickich Mediow – Czy wzieliscie pod uwage skrocenie Pielgrzymki o jeden dzien i zakonczyc ja Marszem ?
    OJCZYZNA W POTRZEBIE …. )))
    Gdyby byla taka potrzeba SERCA ….???
    Nie wszyscy moga jechac z Wami do Maryji Krolowej Pokoju , , nie wszyscy moga brac w WIELKIM MARSZU …. Piekne jesli udaloby sie polaczyc jedno z drugim ….co o tym myslicie ? 😀
    Ja nie moge , ale sercem i modlitwa jestem razem z Wami. 😀
    Kroluj nam Chryste !!!

  22. Dzieckonmp said

    W intencji naszej pielgrzymi dziś na Górze Kriżevać modlą się pielgrzymi którzy tam są. Chcę Wam powiedzieć że modli się w naszych intencjach mnóstwo osób rozsianych po całym świecie. Mamy błogosławieństwa wielu księży. Nie nagrywam bo nie na tym to ma polegać. W autobusie więcej.

  23. serce333 said

    Bardzo proszę aby ktoś kto umie grać na gitarze, poświęcił się i ją wziął. To marzenie chyba nie tylko moje by w drodze można śpiewać i słuchać jakiegoś naszego gitarzysty 🙂
    Wycieczka -pielgrzymka – podróż będzie piękna bo z Bogiem i Maryją zawsze musi się wszystko udać. Jedziemy z radością i pokojem w sercach naszych razem. Zabieramy inencje, dużo różnych intencji swoich i od najbliżych. Maryja nas wysłucha. Jestem o tym głęboko przekonany.
    Piękny wyjazd w świetnej grupie się szykuje. 3:30 zbiórka bo o 4:00 odjazd autokaru. Nie spóźniajmy się by nic nie opóźniać. Weźmy jakąś ciepłą bluzę krótkie i długie spodnie i sandały i …. uśmiech i pogodę Ducha.
    Z Bogiem. Jedziemy razem.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
