Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Cieszcie się czasem spędzonym ze Mną na modlitwie – orędzie z Ontario 18 września

Posted by radoslawcz w dniu 21 września 2012

Dzieci Mojego Boskiego Serca, Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Wielki, Ja Jestem. Ja Jestem. Radujcie się. Pragnę w was trwać i przemieniać was dla Mojej Chwały. Potrzebuję miłosiernych serc, które zechcą wypełniać, co nakazuję na całym świecie. Kochani, nie pozwólcie, aby zniechęcenie was przytłoczyło. Podnieście swoje głosy do Mnie w Adoracji, módlcie się z całego serca, proście. Proście, abym błogosławił waszym rodzinom, i abym zesłał aniołów, aby się wami opiekowali. Naprawdę pragnę was leczyć i wykorzystać was w celu poprawy ludzkości. Dzieci, nie traćcie nadziei. Pokładajcie we Mnie zaufanie i cieszcie się czasem spędzonym ze Mną na modlitwie. Będę was chronił i prowadził. Objawię się wam jak nigdy wcześniej i obdarzę was pragnieniami waszych serc. Bądźcie mi wierne we wszystkich rzeczach. Skierujcie na Mnie wasz wzrok. Porzućcie wasze ciężary pod Moje Stopy. Ufajcie, że uczynię cuda łaski w życiu tych, których kochacie. Powierzcie ich Mojej opiece i podążajcie przez ziemię bez trosk. Bądźcie świadkami Mojej miłości. Bądźcie świadkami Mojego miłosierdzia i współczucia. Wiedźcie, ze wasza nagroda będzie wielka jeśli tylko będziecie podążać w posłuszeństwie i będziecie wielbić Moje Święte Imię. Pozostawiam wam mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
