Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Przetrzymajcie wszystko z miłością – orędzie z Ontario 19 września

Posted by radoslawcz w dniu 21 września 2012

Moje maleństwa, to jestem Ja, kochani, Alfa i Omega. Stwórca waszych dni. Ja Jestem Wielki, Ja Jestem. Pukam do drzwi waszych serc i czekam na waszą zgodę, abym mógł wejść. Moje maleństwa, tak bardzo was kocham. Patrzę z góry z Mojego Tronu Chwały i widzę wasz ból, wasze cierpienie. Wielu jest złamanych przez próby.  Nie zauważacie Mojej Ręki w tych próbach, kiedy wam się przydarzają. Kochani, muszę was oczyścić. Muszę nauczyć was oderwania [od rzeczy tego świata]. Czasami,  decyduję się was przycinać (oczyścić z rzeczy niepotrzebnych, zbytecznych) dla Mojej Chwały.  Otaczam was ludźmi, którzy zachęcają was do wytrwałości, do wzrastania w miłości. Czasami, umieszczam was w ciężkich sytuacjach,  aby was podnieść do świętości. Wielu z was nie chce zobaczyć Prawdy. Oczyszczenie z rzeczy niepotrzebnych będzie wam towarzyszyć w drodze do świętości.  Oczyszczam was z wielką starannością. Często odcinam was od przyjaciół, aby zbliżyć się do was.  Odcinam was od wielu rzeczy i zmieniam ludzi, których stawiam na waszej drodze, aby sprzyjać waszemu wzrostowi duchowemu. Moje maleństwa, dziś zapraszam was do zaakceptowania Mojej Boskiej Woli w waszym życiu. Nie buntujcie się przeciwko Mnie. Zaakceptujcie wszystko z miłością. Przetrzymajcie wszystko z miłością. Wiedźcie, że miłość musi zatriumfować w waszym życiu. Pokazujcie tą miłość innym i liczcie na Mnie bardziej niż kiedykolwiek, że pocieszę wasze złamane serca. Pozostawiam wam mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 25 to “Przetrzymajcie wszystko z miłością – orędzie z Ontario 19 września”

  1. jamek said

    Kwestia techniczna.

    Co zrobić aby było widać jak ludzie głosują na posty: + , –
    Zawsze mi się wyświetlało, a od paru tygodni nie widać głosowania?

  2. bozena 2 said

    Kochani w pełni zgadzam się ze słowem Boga, o Jego woli i pedagogice wychowywania czytałam i w innych źródłach, wiedzę tę zgodność.

  3. Dawid said

    • Szejk said

      czemu ci wszyscy prześmiewcy JEZUSA nie obrażają w taki sam sposób mahometa. ?.

      • Dawid said

        No jak nie….:)

        • Szejk said

          chodziło mi o nergala,dodę,madonne i wielu innych znanych a nie pojedyńczy wypadek przy pracy, który jest pod zamówienie żydomasonów by wywolać rozruchy może nawet do wojny.ten film ma jakiś cel dla mnie jasny a dla innych może nie.

        • cox said

          Strach im na to nie pozwala. (tak mi się przynajmniej wydaje)

    • jamek said

      Ci zrobili to jeszcze raz!

      • Szejk said

        kukizowi nie ufam,zbyt lawiruje.W jakimś wywiadzie stwierdził fakt że wladza nie chce promować jego plyty i krzywda mu się stała ale jak go zapytano czy w ten sposób popiera PIS to stwierdził ze to nie jego bajka ,jakos mnie nie przekonal.co innego Cejrowski, który walczy o TRWAM i krytykuje tuska i tego nie ukrywa, wysłał list nawet do komórczaka z żadaniem o miejsce na multiplexsie dla TRWAM i RM..Więcej o Cejrowskim piszcie .

        • Szejk said

          sory nie wiem co mi odwaliło z tym kukizem bo nikt nie pisał o nim a ja tu wyskakuję jak Krzywy z pokrzywy.

        • jamek said

          Wierzę że p. Kukiz w końcu się odnajdzie, a najnowsza płyta daje na to wielkie nadzieje.

        • serce333 said

          Pan Cejrowski to bardzo pozytywna postać. Patriota. Warto obejrzeć na You Tube jego filmy, klipy video.
          Z Bogiem.

        • miriam said

          ja też z innej beczki……….
          dziś podobno jakaś stacja radiowa podała,że w wielu miejscach na świecie ,a także i w Polsce słychać dziwne głosy ,jakby trąb apokaliptycznych.
          czy ktoś z was o tym słyszał?

        • serce333 said

          Tak, znane. Moim zdaniem szkoda naszego czasu na te „rewelacje”
          Z Bogiem.

    • młody said

      Człowiek to przewrotna i głupia istota.Wyśmiewa i obraża Tego który go zbawił i pragnie jego dobra.Co za mega niewdzięczność.Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy.Przyjdzie na nich kreska.

  4. bozena 2 said

    „PANIE!!! Jesteś dla mnie lekiem na całe zło

    i podłość tego świata”.

  5. Szejk said

    http://www.voxdomini.com.pl/valt/valt/v-06-015a.htm
    warto przeczytać tę stronę z książki Valtorty POEMAT BOGA-CZŁOWIEKA ,najlepiej tak od połowy w dół.

  6. Annah. said

    Dobra wiadomość, Firma Agros Nova w obawie o zyski zdecydowała się zerwać kontrakt z Nergalem.
    http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-lukasza-adamskiego/36721-znow-udalo-sie-przepedzic-nergala-brawo-trzeba-zdecydowanie-walczyc-nawet-z-jaselkowym-satanizmem

  7. Dawid said

  8. Annah. said

    „Przetrzymajcie wszystko z miłością”
    Tylko z Bożą pomocą nam się to może udać
    Sami zobaczcie co oni robią z nami

  9. wiesia said

    Święty Andrzeju Bobolo,nasz wielki Patronie! Wzywamy Cię w ufnej modlitwie jako Patrona trudnych czasów. Ty krzepiłeś Polaków,w czasie wszelkiego zagrożenia.Oddajemy się Tobie w opiekę.Pomagaj nam wytrwać pośród wszystkich doświadczeń osobistych i społecznych.Wyjednaj nam łaskę Bożego pokoju i jedności,byśmy z rozwagą i ewangeliczną roztropnością umieli dostrzegać i oceniać sprawy własne i sprawy Narodu,w świetle Ewangelii Chrystusa.Uproś nam odwagę działania,byśmy nie trwali w bezradności wobec zła,które nie ustaje.Niech nas napełnia Boża radość,gdy zwyciężamy albo ponosimy porażki.Święty Andrzeju Bobolo,oręduj za nami u naszego Pana Jezusa Chrystusa,który z Ojcem żyje i króluje w jedności Ducha Świętego przez wszystkie wieki wieków. AMEN.

  10. Alba said

    Mam pytanie,kim jest osoba otrzymująca „orędzia z Ontario”?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
