Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Nie ma jak u Mamy

Posted by Dzieckonmp w dniu 22 września 2012

Temperatura +40 stopni, kurz, kamyczki wbijające się w stopy, a przy tym tysiące młodych z całego świata jednym głosem śpiewających te same słowa nieznanego im wcześniej utworu. „Peace and love”. Nie, to nie Woodstock. To Medjugorje i 23. Festiwal Młodych. I choć relacje z obu „imprez” mogłyby się zaczynać podobnie, tu chodzi o coś więcej. Chodzi o wyznanie wiary.

Temperatura +40 stopni, kurz, kamyczki wbijające się w stopy, a przy tym tysiące młodych z całego świata jednym głosem śpiewających te same słowa nieznanego im wcześniej utworu. „Peace and love”. Nie, to nie Woodstock. To Medjugorje i 23. Festiwal Młodych. I choć relacje z obu „imprez” mogłyby się zaczynać podobnie, tu chodzi o coś więcej. Chodzi o wyznanie wiary.
W maju tego roku moja przyjaciółka pojechała do Medjugorje. Po jej powrocie i we mnie zrodziła się potrzeba pielgrzymki do tego miejsca. To, w jaki sposób mówiła o Maryi, zachęciło mnie do gorliwszej modlitwy różańcowej oraz czytania orędzi Niepokalanej, przekazywanych nam przez tzw. widzących. Bóg tak pokierował moimi decyzjami, że pojechałam do Medjugorje właśnie w okresie Festiwalu Młodych. Wierzyłam w obecność Maryi, ale ciągle czekałam na jakiś znak od Niej, chciałam, by wyjaśniła, co dalej mam robić w życiu. Bóg nie chciał przewrócić całego mojego życia, działał stopniowo, a jednocześnie z ogromną miłością, co po raz kolejny utwierdziło moją wiarę i ufność w Jego pomoc.
Maryja w Medjugorje nazwała siebie Królową Pokoju, Jej głównym nawoływaniem jest modlitwa o pokój, który zmienia pojedynczego człowieka, jego rodzinę, miejsce nauki, pracy, ojczyznę, a później cały świat. Podczas festiwalu na każdym kroku odczuwałam ducha jedności, modlitwy, zawierzenia Jezusowi i Jego Matce. Wspólnota młodych z całego świata w tym miejscu tworzyła jedną rodzinę, gdzie nie liczyła się już różnorodność pod względem kultury, języka czy statusu społecznego. Codzienna modlitwa różańcowa, Eucharystia i adoracja Najświętszego Sakramentu, liczne świadectwa nawróceń za przyczyną Królowej Pokoju z Medjugorje, pomogły mi na nowo zawierzyć swoje życie Matce Bożej. No bo jak nie wierzyć, gdy ktoś po 20 latach brania narkotyków sam o własnych siłach staje na nogi? Dlaczego ktoś, kto ma w życiu pieniądze i sławę, nagle rezygnuje ze wszystkiego i zaczyna kochać Boga? Jaki sens ma płacz przystojniaka, który na koniec przyznaje, że jest księdzem? Po co młodzi, którzy mają wakacje, gromadzą się w jednym miejscu i wspólnie odmawiają „nudny Różaniec”?
Ważnym dniem spotkania był piątek, kiedy przystąpiłam do sakramentu pokuty i pojednania, i kiedy po raz kolejny odczułam ogromną miłość Boga. Bo spowiedź w Medjugorje to naprawdę spotkanie z miłosiernym Ojcem. Nieważne, ile masz grzechów, ważne, że zostawiasz je tam. Nieważne, że płaczesz, że za długo rozmawiasz z księdzem i że trochę nieładnie tak nagrzeszyć w młodym wieku. Nikt nie wytknie cię palcem. Maryja w Medjugorje przede wszystkim wskazuje na Jezusa i Eucharystię. W jednym ze swoich objawień powiedziała: „Gdybyście kiedykolwiek mieli wybierać pomiędzy spotkaniem ze mną a pójściem na Mszę św., wybierzcie Eucharystię”. Festiwal Młodych ukazał mi, że Bóg nie oczekuje od nas świętości, która nas przerasta, On chce, byśmy kochali Go tu i teraz naszą ludzką, ułomną miłością, z której jest On w stanie wyprowadzić niezliczone łaski dla nas i całego Kościoła. Młodzi z Medjugorje uczą zawierzenia naszej Matce i codziennej, zwykłej miłości do drugiego. Dzięki pielgrzymce do Królowej Pokoju zrozumiałam, że warto na nowo spojrzeć na Maryję i Różaniec święty, bo w nich znajduje się początek darów, jakimi Bóg chce obdarzyć każdego z nas. Różaniec to olbrzymia moc w walce z szatanem oraz źródło łask i opieki najlepszej z mam. Co dnia za św. Łukaszem powtarzaliśmy: „Przymnóż nam wiary”. Wierzę, że tak właśnie się stało. Przez pierwsze sześć dni sierpnia na oczach młodych całego świata w Medjugorje działy się cuda. Nie wierzysz? Przyjedź za rok.

Źródło: mlodzi.niedziela.pl

Komentarzy 59 to “Nie ma jak u Mamy”

  1. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED 29 WRZEŚNIA ŚWIĘTYCH ARCHANIOŁÓW MICHAŁA, GABRIELA I RAFAŁA

    Dzień trzeci – 22 września

    Bądź pozdrowiony, święty Michale Archaniele, najchwalebniejszy Książę wojska niebieskiego, Pan z Tobą. Błogosławiony jesteś między wszystkimi Chórami anielskimi i niech będzie błogosławiona Przenajświętsza Trójca, która zechciała Cię ubogacić tyloma darami i przywilejami. Niestrudzony Opiekunie Kościoła Powszechnego, oręduj za nami i przybywaj z pomocą w naszych rozlicznych potrzebach.

    Czytanie z Księgi Rodzaju (28, 10-17)
    Kiedy Jakub wyszedłszy z Beer-Szeby wędrował do Charanu, trafił na jakieś miejsce i tam się zatrzymał na nocleg, gdy słońce już zaszło. Wziął więc z tego miejsca kamień i podłożył go sobie pod głowę, układając się do snu na tym właśnie miejscu. We śnie ujrzał drabinę opartą na ziemi, sięgającą swym wierzchołkiem nieba, oraz aniołów Bożych, którzy wchodzili w górę i schodzili na dół. A oto Pan stał na jej szczycie i mówił: «Ja jestem Pan, Bóg Abrahama i Bóg Izaaka. Ziemię, na której leżysz, oddaję tobie i twemu potomstwu. A potomstwo twe będzie tak liczne jak proch ziemi, ty zaś rozprzestrzenisz się na zachód i na wschód, na północ i na południe; wszystkie plemiona ziemi otrzymają błogosławieństwo przez ciebie i przez twych potomków. Ja jestem z tobą i będę cię strzegł, gdziekolwiek się udasz; a potem sprowadzę cię do tego kraju. Bo nie opuszczę cię, dopóki nie spełnię tego, co ci obiecuję». A gdy Jakub zbudził się ze snu, pomyślał: «Prawdziwie Pan jest na tym miejscu, a ja nie wiedziałem». I zdjęty trwogą rzekł: «O, jakże miejsce to przejmuje grozą! Prawdziwie jest to dom Boga i brama nieba!»

    Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Chóru Tronów
    Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo.. Chwała Ojcu..

    Za przyczyną św. Michała Archanioła i niebiańskiego Chóru Tronów wlej, Panie, w serca nasze ducha praw¬dziwej i szczerej pokory. Amen.

    P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
    W. Módl się za nami.

    Źródło: modlitwy i fragmenty Pisma świętego umieszczone na stronach
    http://bog-w-moim-balaganie.blog.onet.pl
    http://www.kjb24.pl/modlitwy-rycerzy

    Cała nowenna do pobrania na http://www.wobroniewiaryitradycji.wordpress.com

  2. Passiflora said

    Gdy spoglądam wstecz na kolejne lata mojego życia, za co jestem najbardziej wdzięczny?

    Przede wszystkim za to, że, gdy przyszedłem na świat, moja matka położyła mnie na ołtarzu Najświętszej Maryi Panny i ofiarowała mnie na służbę Jej Synowi. Daje mi to błogosławioną pewność, że nasz Zbawiciel pewnego dnia powie do mnie: „Moja Matka wspominała mi o tobie”

    Sługa Boży Arcybiskup Fulton J. Sheen

  3. bogdan1965 said

    Przepraszam że jako pierwszy podaje taką wiadomość pod ładnym obrazkiem Medjugorie ale KAI podaje propozycje zmian jakie by chciał wprowadzić Kardynał Schönborn. Tekst z wiara.pl :

    Rewolucja Schönborna – takimi słowami portal Vatican Inisder określa przedstawiony przez arcybiskupa Wiednia plan przekształceń struktur parafialnych i zmniejszenia ich liczby.

    Ma to związek z kryzysem powołań kapłańskich w Austrii, który pociąga za sobą konieczność docenienia roli katolików świeckich w Kościele, „co zresztą jest tradycją austriackiego katolicyzmu w ostatnich dziesięcioleciach”. Reforma zmierza ku stworzeniu małych wspólnot prowadzonych przez świeckich. Grupy wspólnot tworzyć będą parafie, kierowane wspólnie przez księży i świeckich, z tym, że ostateczna odpowiedzialność spoczywać będzie na kapłanie.

    – Musimy uwolnić się od tradycyjnego obrazu, zgodnie z którym Kościół jest tylko tam, gdzie jest obecny kapłan – tłumaczył kard. Christoph Schönborn podczas prezentacji swego projektu. Chodzi w nim o podkreślenie „kapłaństwa wspólnego wszystkich ochrzczonych”, a także o „nową współpracę kapłanów i świeckich na bazie ich wspólnego powołania chrześcijańskiego”.

    Plan przewiduje, że w ciągu najbliższych 10 lat liczba parafii (obecnie 660) zostanie zmniejszona, gdyż zostaną połączone w większe jednostki, złożone z lokalnych wspólnot. W tych „nowych parafiach” będą mogły się rozwinąć „liczniejsze i bardziej żywe wspólnoty”, aby Kościół ponownie stał się misyjny i „był bliski ludzi w miejscach, w których żyją” – ma nadzieję kardynał.

    Moje patrzenie na te zmiany to trochę jakby trąci takim odsunięciem kapłana tłumacząc się że ma za dużo obowiązków. Rozumiem że są parafie tak jak w Australii czy w Afryce czy w Azji gdzie trzeba jechać sporo kilometrów do kościołów które ma jeden czy dwóch kapłanów , tu trzeba mieć pomoc świeckich. Ale nie róbmy zmian w Europie bo tu jak na razie choćby w Polsce mamy dość kapłanów a wątpię aby nasi kapłani chcieli żeby świecki był w biurze i wszystko za niego robił. Jeszcze osoba zakonna myślę tu o Siostrach zakonnych to jeszcze bardziej pasuje ale przy świeckich gdzie pamiętam aferę Toruńską gdzie kapłan z osobą świecką narobił bałaganu i parafia miała długi . Nie wiem ale ten plan mi się nie podoba. A co wy sądzicie ?

    • TO ZGROZA !!!!!!!!!!!!!! said

      Kardynał Schonborn jest gorliwym kapłanem o silnej maryjnej duchowości, pogłębionej wcielaniem w życie orędzi z Medjugorie, gdzie przebywał i zadeklarował wiarę w te objawienia. Myślę, że ma dobre intencje. W przeciwieństwie do samowolnie działających kapłanów kard. Schonborn nie lekceważy kapłaństwa i napewno nie chce pomniejszyć jego znaczenia a jedynie chce odbiurokratyzować Kościół. Zmniejszenie struktur parafialnych to nie „zwalnianie” księży z pracy 🙂

      • Zniesmaczony niewiedzą said

        ,,Zgroza” to brak u ciepie podstawowej wiedzy z ostatnich kilkunastu miesięcy. Popierasz Kardynała . Schönborna a on poparł kandydata homoseksualistę do rady parafialnej w sporze z polskim księdzem który był proboszczem w Austrii . Sprawa była głośna w oneciaku na interii, i na innych portalach .

    • TO ZGROZA !!!!!!!!!!!!!! said

      Teatr w Dwóch Aktach

      Akt Pierwszy – Zgorszenie
      Aneta: Co to jest?!!! Ty to widzisz?!!!
      Żaneta: Co?
      Aneta: No ten billboard. „Pokazane wam będzie, jak to jest umrzeć w stanie grzechu śmiertelnego. Przygotujcie się na to Wielkie Wydarzenie”.
      Żaneta: O matko, znowu jakaś sekta… Jakieś umieranie, ble-ee…
      Aneta: No, teraz sekty są wszędzie.
      Żaneta:

      Akt Drugi – Rozwaga
      Ela: Co to jest?!!! Widzisz to?!!!
      Nela: Co?
      Ela: No ten bilboard. Popatrz na tekst na lewo od tego Krzyża: „Odmawiajcie Różaniec bo zbliża się Ostrzeżenie nie będące końcem świata, ale SZANSĄ.”
      Nela: Dziwne…
      Ela: A teraz przeczytaj co pisze na prawo od Krzyża: „Każdy człowiek ujrzy STAN SWOJEJ DUSZY w świetle Ducha Świętego”
      Nela: Naprawdę dziwne!
      Ela: Ale ciekawe.

      • KRYSTYNA said

        Niech cię Pan błogosławi i strzeże.

        Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą,

        niech cię obdarzy swą łaską.

        Niech zwróci ku tobie oblicze swoje

        i niech cię obdarzy pokojem (Lb 6,24-26).

    • Passiflora said

      Od jakiegoś czasu przyglądam się podejrzliwie temu kardynałowi
      I zastanawiam się czy on nie jest przypadkiem jednym z tych fałszywych proroków co chca z nas zrobić jeden wielki zbór protestancki, czy może poprostu tylko błądzącym modernistą.

      przypomnę
      Kardynał Schönborn był jednym z przyjaciół zmarłego niedawno kard. Martiniego.

      W swojej katedrze wiedeńskiej Schönborn umieścił rzeźbę błogosławionej siostry zakonnej mało tego że obrzydliwą to jeszcze z gołymi piersiami. http://www.traditioninaction.org/RevolutionPhotos/Images%20(301-400)/316_Restituta.jpg
      Poparł także wystawę tego samego rzeźbiarza który w katedralnym muzeum wystawił „dzieła” przedstawiające ostatnią wieczerze w formie orgii homoseksualnej, a takze nagiego Pana Jezusa biczowanego przez nagiego kata.

      Kardynał ten popiera też „stabilne związki tej samej płci”. Jakiś czas temu była głośna sytuacja gdy pewien proboszcz austriacki zrezygnował z parafii gdy kardynał kazał mu do rady parafialnej przyjąć mężczyznę będącego w związku homoseksualnym.

      Kardynał „po cichu” wspiera dążenia austroackich duchownych ku zniesieniu celibatu, wprowadzenie święceń kobiet, komunii dla rozwiedzionych w nowych związkach i zwiększenia roli swieckich w kościele.

      tu macie ciekawy przykład reformatorstwa Kardynała Schönborna
      http://en.gloria.tv/?media=16608

      Tak, wiem, kardynał związany jest z Medjugorje i jest mi z tego powodu przykro.

      • wiesia said

        Dzięki Passiflora,masz rację należy być czujnym.Dzisiaj nie wiadomo kto jest kim i należy non stop prosić Ducha Świętego o rozeznanie.Pozdrawiam Jezu,ufam Tobie!

    • bronka said

      Podobne przesłanie mówił jakiś czas temu mój proboszcz na kazaniu. W prawdzie nie było mowy o zmniejszaniu ilości parafii, ale o dużym zaangażowaniu osób świeckich, którzy mieliby w jakiś sposób zastąpić kapłana, była tam mowa nawet o odprawianiu ślubów i pogrzebów przez tych świeckich Jest to wynik podobno małej ilości powołań kapłańskich. Nie wiem jak jest w waszych parafiach, ale nie dość, że w mojej komunię podaje się na stojąco, jak ktoś chce to podawana jest do rąk, a nie do ust, to jeszcze zdarza się czasem, że udzielają jej wyłącznie szafarze.

      • perła said

        Podobne przesłanie mówił jakiś czas temu mój proboszcz na kazaniu. W prawdzie nie było mowy o zmniejszaniu ilości parafii, ale o dużym zaangażowaniu osób świeckich, którzy mieliby w jakiś sposób zastąpić kapłana, była tam mowa nawet o odprawianiu ślubów i pogrzebów przez tych świeckich
        Jest to wynik podobno małej ilości powołań kapłańskich. Nie wiem jak jest w waszych parafiach, ale nie dość, że w mojej komunię podaje się na stojąco, jak ktoś chce to podawana jest do rąk, a nie do ust, to jeszcze zdarza się czasem, że udzielają jej wyłącznie szafarze. 🙂

        • cox said

          Ja nie wyobrażam sobie tego, by ślub, czy pogrzeb mogłaby odprawiać osoba świecka!

        • wiesia said

          Księży Ci u nas dostatek,więc nie ma takiej potrzeby.Ale nie podoba mi się ten pomysł.

        • perła said

          Bronka to ja Perła, tak żeby ktoś się nie zastanawiał :), niechcący wkleił mi się inny nick, którego zamierzałam użyć na innym blogu i nie zauważyłam że tu się wkradł 🙂

        • perła said

          Olśniło mnie po rozmowie z Wiesią i postanowiłam zajrzeć do listów naszego biskupa opolskiego. Oto fragment listu ( z 19 kwietnia 2012) który był wtedy czytany na tym kazaniu o którym piszę wyżej ” W niedzielę Dobrego Pasterza chcę was też poinformować, że po konsultacjach z Diecezjalną Radą Kapłańską, jesienią ubiegłego roku (4.10.2011), specjalnym dekretem, wprowadziłem w naszej diecezji posługę stałego diakonatu. Dlaczego podjąłem taką decyzję? Racji wprowadzenia tej posługi jest kilka.
          Pięćdziesiąt lat temu przywrócił ją w Kościele zachodnim Sobór Watykański II i funkcjonuje już dziś w wielu Kościołach lokalnych na całym świecie. Jak informuje Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego obecnie liczba stałych diakonów sięga 37 tysięcy. W Polsce jest ich zaledwie kilkunastu. Nie chodzi bynajmniej o zastępowanie pasterzy diakonami, w sytuacji, gdy tych pierwszych zaczyna brakować. Przede wszystkim pasterzy nie da się zastąpić diakonami czy referentami pastoralnymi, ponieważ tylko oni mogą sprawować świętą władzę w Kościele, jako mający udział w kapłaństwie hierarchicznym. Ojcowie Soboru Watykańskiego II przywrócili posługę diakona stałego, kierując się przede wszystkim dobrem wiernych, tak jak to miało miejsce w pierwszej gminie chrześcijańskiej. W Konstytucji dogmatycznej o Kościele „Lumen gentium” jednoznacznie orzekli: „Na niższym szczeblu hierarchii stoją diakoni, na których nakłada się ręce «nie dla kapłaństwa, lecz dla posługi». Umocnieni bowiem łaską sakramentalną, w posłudze liturgii, słowa i miłości służą Ludowi Bożemu w łączności z biskupem i jego prezbiterium” (KK 29).
          Dobro Kościoła opolskiego, całej wspólnoty i poszczególnych wiernych, stanowi więc pierwszą rację wprowadzenia diakonatu stałego. Jestem przekonany, że w sytuacji wielu wyzwań, które niesie ze sobą nasza codzienność, nie możemy lekceważyć tej posługi, ustanowionej przez Apostołów z Bożego natchnienia. Diakonat stały może okazać się wielkim dobrodziejstwem w życiu i funkcjonowaniu naszego Kościoła.
          Łaska święceń diakonatu z pewnością wesprze duchowy rozwój i wpłynie na dobre owocowanie posługiwania tych, którym zostanie udzielona. Można też żywić zasadną nadzieję, że przyczyni się do rozwoju dobra wiernych poprzez ożywienie i zdynamizowanie duszpasterstwa na wielu poziomach życia i funkcjonowania naszego Kościoła.
          Diakon stały może wspomagać pasterzy w posłudze liturgicznej i duszpasterskiej. Może udzielać chrztu, błogosławić małżeństwa, rozdzielać Komunię świętą, wygłaszać kazania, prowadzić pogrzeby. Może być bardzo pomocny w różnych formach parafialnej i ponadparafialnej aktywności: w pracy z młodzieżą, w szkolnictwie, w służbie zdrowia, w działalności charytatywnej, w animowaniu dzieła nowej ewangelizacji, czy w formowaniu różnego rodzaju grup zawodowych.
          Apostołowie wprowadzili posługę diakona, gdy zaistniała konkretna potrzeba posługi charytatywnej, aby sami mogli się oddać głoszeniu Ewangelii. Analogicznie w Kościele opolskim, nie zamierzamy święcić wszystkich chętnych, ale tylko tych, których przedstawią proboszczowie, rozpoznawszy konkretną potrzebę we wspólnocie, której przewodzą. Ponadto diakonem stałym może zostać mężczyzna żonaty po 35. roku życia, z minimum pięcioletnim stażem małżeńskim i za pisemną zgodą małżonki, lub kawaler, ślubujący celibat w wieku nie niższym niż 25 lat. Kandydaci muszą również ukończyć studia teologiczne i odbyć dwuletnią formację duchową. Aktualnie w naszym Ośrodku Formacyjnym przy Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Opolskiego przygotowuje się do przyjęcia posługi diakona stałego pięciu kandydatów. Polecam ich Waszej modlitwie, jak również całe dzieło wprowadzania tej posługi i pięknego jej owocowania w naszym Kościele.”
          Co o tym myślicie?

        • cox said

          Jak już pisałem, nie wyobrażam sobie, by liturgii ślubu, chrztu, czy też pogrzebu przewodniczyła osoba świecka. U nas jeszcze póki co nie brakuje przecież kapłanów!

        • wiesia said

          http://pl.gloria.tv/?media=330328 mam nadzieję,że mi się udało wkleić

        • perła said

          Strasznie to smutne, nie wiedziałam że Czaja jest przeciw intronizacji, w ogóle wydawało mi się na początku że jest dobrym biskupem. Gdzieś z rok temu nakazał odmawianie egzorcyzmu Leona XIII po każdej mszy. Bardzo krótko ta modlitwa była odmawiana, niestety.

        • wiesia said

          Módlmy się bardzo gorąco w tejże intencji.Tylko modlitwą uprosimy nasze pragnienia.

        • wiesia said

          Z moich obserwacji,w różnych parafiach na terenie Opola zauważyłam,że wierni nie nie modlą się egzorcyzmem,tylko sami księża.W mojej parafii jest ekran i na zakończenie każdej mszy był egzorcyzm,lecz wiernym nie chciało się nawet przeczytać.Idż do naszej Katedry a zobaczysz zasłonięte wyżej niż do połowy TABERNAKULUM fotelem/tronem/.Ostatnio tam byłam w święto Podwyższenia Krzyża i poczułam coś strasznego na ten widok.Jest mi przykro z tego powodu.

        • perła said

          Przy okazji pójdę tam, dawno już nie byłam w katedrze.

  4. syriusz said

    na problemy Kościoła w Austrii patrz z ich punktu widzenia,a nie Polskiego,a będzie dobrze:-)

    • bogdan1965 said

      Masz rację tylko że i u nas zaczynają się problemy powołaniowe może to okres spadku chwilowego mam nadzieję czas pokaże. U nas na pierwszy rok jest tylko 4 kandydatów więc jest o czym myśleć i modlić się. Zawsze było koło 15, 20 a teraz 4.

    • Imelda said

      O kardynale Schonbornie jak sobie dobrze przypominam był tu artykuł chyba gdzieś na początku roku z którego wynikało,że jest to postać kontrowersyjna….

  5. syriusz said

    Pielgrzymka do Medziugorje na Festiwal Młodych zorganizowana przeze mnie:

    http://gloria.tv/?media=322265

  6. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED 29 WRZEŚNIA ŚWIĘTYCH ARCHANIOŁÓW MICHAŁĄ, GABRIELA I RAFAŁA

    Dzień trzeci – 22 września

    Bądź pozdrowiony, święty Michale Archaniele, najchwalebniejszy Książę wojska niebieskiego, Pan z Tobą. Błogosławiony jesteś między wszystkimi Chórami anielskimi i niech będzie błogosławiona Przenajświętsza Trójca, która zechciała Cię ubogacić tyloma darami i przywilejami. Niestrudzony Opiekunie Kościoła Powszechnego, oręduj za nami i przybywaj z pomocą w naszych rozlicznych potrzebach.

    Czytanie z Księgi Rodzaju (28, 10-17)
    Kiedy Jakub wyszedłszy z Beer-Szeby wędrował do Charanu, trafił na jakieś miejsce i tam się zatrzymał na nocleg, gdy słońce już zaszło. Wziął więc z tego miejsca kamień i podłożył go sobie pod głowę, układając się do snu na tym właśnie miejscu. We śnie ujrzał drabinę opartą na ziemi, sięgającą swym wierzchołkiem nieba, oraz aniołów Bożych, którzy wchodzili w górę i schodzili na dół. A oto Pan stał na jej szczycie i mówił: «Ja jestem Pan, Bóg Abrahama i Bóg Izaaka. Ziemię, na której leżysz, oddaję tobie i twemu potomstwu. A potomstwo twe będzie tak liczne jak proch ziemi, ty zaś rozprzestrzenisz się na zachód i na wschód, na północ i na południe; wszystkie plemiona ziemi otrzymają błogosławieństwo przez ciebie i przez twych potomków. Ja jestem z tobą i będę cię strzegł, gdziekolwiek się udasz; a potem sprowadzę cię do tego kraju. Bo nie opuszczę cię, dopóki nie spełnię tego, co ci obiecuję». A gdy Jakub zbudził się ze snu, pomyślał: «Prawdziwie Pan jest na tym miejscu, a ja nie wiedziałem». I zdjęty trwogą rzekł: «O, jakże miejsce to przejmuje grozą! Prawdziwie jest to dom Boga i brama nieba!»

    Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Chóru Tronów
    Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo.. Chwała Ojcu..

    Za przyczyną św. Michała Archanioła i niebiańskiego Chóru Tronów wlej, Panie, w serca nasze ducha praw¬dziwej i szczerej pokory. Amen.

    P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
    W. Módl się za nami.

    Źródło: modlitwy i fragmenty Pisma Świętego umieszczone na stronach
    http://bog-w-moim-balaganie.blog.onet.pl
    http://www.kjb24.pl/modlitwy-rycerzy

    • Tuptusia said

      Dzień czwarty – 23 września

      Św. Michale Archaniele mścicielu pogwałconych praw Bożych, wspomóż nas w walce o zwycięstwo dobra w świecie. Nieprzyjaciel Boga, szatan, odwieczny przeciwnik prawdy i dobra, zdradliwymi ułudami rozbudza namiętności ludzkie, łowi dusze w zastawione sidła i ściąga pojmane na dno nędzy. Ileż dusz żyje w nieznajomości Boga i swych obowiązków względem Niego.

      Czytanie z Listu do Efezjan (1, 17-23; 2, 1-2 i 4-5)

      Proszę, aby Bóg Pana naszego Jezusa Chrystusa, Ojciec chwały, dał wam ducha mądrości i objawienia w głębszym poznaniu Jego samego. Niech da wam światłe oczy serca tak, byście wiedzieli, czym jest nadzieja waszego powołania, czym bogactwo chwały Jego dziedzictwa wśród świętych i czym przemożny ogrom Jego mocy względem nas wierzących – na podstawie działania Jego potęgi i siły. Wykazał On je, gdy wskrzesił Go z martwych i posadził po swojej prawicy na wyżynach niebieskich, ponad wszelką Zwierzchnością i Władzą, i Mocą, i Panowaniem, i ponad wszelkim innym imieniem wzywanym nie tylko w tym wieku, ale i w przyszłym. I wszystko poddał pod Jego stopy, a Jego samego ustanowił nade wszystko Głową dla Kościoła, który jest Jego Ciałem, Pełnią Tego, który napełnia wszystko wszelkimi sposobami. I wy byliście umarłymi na skutek waszych występków i grzechów, w których żyliście niegdyś według doczesnego sposobu tego świata, według sposobu Władcy mocarstwa powietrza, to jest ducha, który działa teraz w synach buntu. A Bóg, będąc bogaty w miłosierdzie, przez wielką swą miłość, jaką nas umiłował, i to nas, umarłych na skutek występków, razem z Chrystusem przywrócił do życia. Łaską bowiem jesteście zbawieni!

      Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Niebiańskiego Chóru Panowań
      Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…

      Za przyczyną św. Michała Archanioła i niebiańskiego Chóru Panowań daj nam, Panie, Łaskę panowania nad naszymi zmysłami i naprawienia skażonych namiętności. Amen.

      P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
      W. Módl się za nami.

  7. Zbyszko said

    Prośba o modlitwę – egzorcyzm, jutro o godz 17tej, przeciw Szatanowi:
    http://marucha.wordpress.com/2012/09/22/zydzi-wznosza-modlitwe-o-nadejscie-antychrysta/

    • perła said

      A pamiętacie wpis” Ciężka próba dla Kościoła Mojego Syna na ziemi już się rozpoczęła ?” tam w jednym z dokumentów przetłumaczonych przez Bożenę był przedstawiony plan działania The International Tribunal into Crimes of Church and State z 7.09. Punkt 4 tego planu mówi „Niedziela, 23 września: Odbędzie się trzeci i ostatni publiczny Egzorcyzm skierowany na ducha i moce stojące za Watykanem (transmitowane telewizyjnie i posted)”

      • wiesia said

        Tak Perła,ja też o tym wpisie przez Bożenę przypominałam i o orędziu z 2 sierpnia.

        • wiesia said

          Obejmijmy dzisiaj również w modlitwach naszych /bardzo mocno/ naszego kochanego papieża,który jest tak niemiłosiernie szykanowany na świecie za nie swoje winy.

        • perła said

          Ostatnio nie mam czasu czytać wpisów więc pewnie gdzieś przeoczyłam Twoje przypomnienie :). Masz zupełną rację, trzeba modlić się za papieża, bo bardzo cierpi w obecnym czasie. Módlmy się również za kościół i kapłanów.

  8. wiesia said

    Jutro wspominamy św.Ojca PIO.Jak jeszcze żył, to mówił,że po swojej śmierci jeszcze więcej dla nas zrobi.Więc prośmy Jego aby wstawił się za nawróceniem naszej Ojczyzny do Jezusa Chrystusa i do wartości chrześcijańskich.Obyśmy nigdy nie wstydzili się KRZYŻA,obyśmy nigdy się Jego nie wyrzekli.Uważam,że to dlatego już tak się nie szanuje naszej wiary,gdyż my ją nie szanujemy.Wskazuje na to postawa stojąca przy komunii.Zero uczucia,zero szacunku,zero więzi z Bogiem.To nie ma wyjść od księży, lecz od nas.My powinniśmy klękać,nie mają nas o to prosić księża.Uczmy się od muzułmanów,z tego co widzę oni swojej wiary się nie wstydzą/nawet na ulicy/.TO BRAK POKORY TAK ZMIENIA CZŁOWIEKA.CZAS SIĘ NAD TYM ZASTANOWIĆ!

    • wiesia said

      Chciałam Was prosić również,abyśmy w piątek 28 o godz.15 duchowo połączyli się z naszym Zbawicielem i z różańcem w ręku odmówili koronkę do MIŁOSIERDZIA BOŻEGO.Bez względu na to,gdzie będziemy o tej godzinie,wyciągnijmy różaniec i przestańmy się wstydzić.Dajmy w końcu PRZYKŁAD innym zlęknionym.Już kiedyś ktoś o to prosił a ja tylko przypominam.Pozdrawiam i o egzorcyżmie o 17 jutro PAMIĘTAM.Jezu,ufam Tobie!

  9. KRYSTYNA said

    RYCERZE CHRYSTUSA KRÓLA Z LĘBORKA I GDAŃSKA,RAZEM ORGANIZUJĄ 2 DNIOWĄ PIELGRZYMKĘ DO CZĘSTOCHOWY I LICHENIA W DNIACH 5 – 7 X.2012. WYJAZD Z LĘBORKA O GODZ.18.00. PO DRODZE BĘDĄ ZABIERANI ZAPISANI PIELGRZYMI.JEST MOŻLIWOŚĆ ZABRANIA PIELGRZYMÓW Z TORUNIA. PRZEWIDYWANY POWRÓT 7.X. W GODZ. WIECZORNYCH. KOSZT PIELGRZYMKI 130 ZŁ.

    ZAPISY I BLIŻSZE INFORMACJE :

    U ANI Z LĘBORKA – TEL. 784 – 969 – 789

    U EDWARDA Z GDAŃSKA – TEL .501 – 219 – 012

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  10. KRYSTYNA said

    Odbudować katolickie społeczeństwo – Abp Marcel Lefebvre

    http://forumdlazycia.wordpress.com/2012/09/12/odbudowac-katolickie-spoleczenstwo-abp-marcel-lefebvre/#more-6975

    “Liberalizmie, to dla Ciebie oddaję życie” – mówi dzisiejszy Kościół na swoim łożu śmierci. Kościół może użyć słów skierowanych przez Jezusa do tych, którzy przyszli go zaaresztować: “To jest wasza godzina i panowanie ciemności”. Kościół znajduje się w Gethsemani, ale on nie może umrzeć. Kościół ma wygląd społeczeństwa okupowanego przez wroga, ale opór przeciwko liberalnym sektom organizuje się i wzmacnia.

    Sekta ta, jak widzieliśmy, powstała w XVI wieku z protestanckiego buntu, a następnie przerodziła się w sprawcę Rewolucji. Przez półtora wieku walki bez chwili rozejmu, papieże potępiali omawiane zasady i zastosowania liberalizmu. A jednak sekta szła swoją drogą. Byliśmy obecni podczas tego przenikania do Kościoła, pod pretekstem akceptowalnego liberalizmu, pod pretekstem idei pogodzenia Jezusa Chrystusa z Rewolucją. Dowiedzieliśmy się, ze zdumieniem, o zmowie penetracji katolickiej hierarchii przez liberalne sekty.

    Widzieliśmy jej postęp, aż po najwyższe stanowiska, jej tryumf podczas Soboru Watykańskiego II. Mieliśmy liberalnych papieży. Pierwszego liberalnego papieża, który wyszydził “proroków przeznaczenia” i zwołał pierwszy w historii Kościoła liberalny sobór. Bramy owczarni zostały otwarte, wilki weszły do stada i dokonały jego masakry. Potem przyszedł drugi liberalny papież, papież dwulicowy; odwrócił ołtarz, zniósł Ofiarę, sprofanował świątynię. Trzeci liberalny papież pojawił się na scenie, papież praw człowieka, papież ekumeniczny, papież Zjednoczonych Religii. On umył ręce, zasłonił swą twarz, wobec tak wielkiego zniszczenia, po to, by nie widzieć krwawiących ran Córy Syjonu, śmiertelnych ran niepokalanej Oblubienicy Jezusa Chrystusa.

    Ja osobiście nie zrezygnuję. Nie zadowolę się bezczynną obecnością przy łożu śmierci mojej Matki świętego Kościoła. Z pewnością nie podzielam kołtuńskiego optymizmu łagodnych kazań w stylu: “Żyjemy w chwalebnych czasach. Sobór to nadzwyczajna odnowa. Niech żyje ten wiek kulturowego przewrotu! Nasze społeczeństwo charakteryzuje się religijnym pluralizmem i nieskrępowaną konkurencją ideologiczną. Bez wątpienia, temu “postępowi” historii towarzyszą pewne “straty”, zaniechanie praktyk religijnych, podważanie wszelkich autorytetów, chrześcijanie stają się jeszcze raz mniejszością. Ale zobaczmy, jakie są korzyści! Chrześcijanie są zaczynem ukrytym w cieście, duszą żywotnie chrześcijańskiego pluralistycznego społeczeństwa, które jest brzemienne, motorem napędowym ideałów nowego świata, który jest w trakcie budowy, świata bardziej braterskiego, bardziej pokojowego i bardziej wolnego!”.

    Nie mogę inaczej zrozumieć tej ślepoty, niż jako wypełnienia się przepowiedni świętego Pawła, która mówi o apostatach czasów ostatecznych: Bóg sam, mówi święty Paweł, “dopuszcza działanie na nich oszustwa, tak iż uwierzą kłamstwu”. Czyż może być większa kara niż hierarchia, która zagubiła swoją drogę! Jeżeli wierzyć s. Łucji, to jest temu, co Matka Boża przepowiedziała w trzeciej części objawień fatimskich: Kościół i jego hierarchia ulegną “diabelskiej dezorientacji”. Według s. Łucji, obecny kryzys odpowiada walce Niewiasty przeciwko Smokowi w Apokalipsie. Najświętsza Dziewica zapewnia nas, że na końcu tej walki “Jej Niepokalane Serce zatryumfuje”.

    Jeżeli taka jest sytuacja, zrozumiecie, że mimo wszystko nie jestem pesymistą. święta Dziewica odniesie zwycięstwo. Zatryumfuje nad wielką apostazją, owocem liberalizmu. Jeszcze jeden powód, dla którego nie należy się trwożyć! Bardziej niż kiedykolwiek musimy walczyć o społeczne panowanie naszego Pana Jezusa Chrystusa.

    Nie jesteśmy samotni w tej walce: są z nami wszyscy papieże do Piusa XII włącznie. Wszyscy z nich walczyli z liberalizmem o wyswobodzenie od niego Kościoła. Bóg nie dał im zwycięstwa, ale to nie jest powód, by składać broń! Musimy wytrwać. Musimy budować, gdy inni burzą.

    Zniszczone cytadele należy odbudować, należy odtworzyć bastiony wiary: przede wszystkim świętą ofiarę Mszy wszystkich czasów, która formuje świętych. Następnie nasze kościoły, które są naszymi prawdziwymi parafiami, nasze klasztory, nasze liczne rodziny, nasze przedsiębiorstwa, wierne społecznej doktrynie Kościoła, naszych polityków motywowanych do prowadzenia polityki Jezusa Chrystusa – to jest cała tkanka chrześcijańskiego życia społecznego, chrześcijańskich zwyczajów, chrześcijańskich odruchów, które musimy przywrócić na skalę pożądaną przez Boga, w czasie kiedy Bóg tego zechce. Wszystkiego, co wiem, uczy nas wiara: nasz Pan Jezus Chrystus musi tu panować. Teraz, a nie tylko na końcu świata, jak chcieliby liberałowie!

    Gdy oni niszczą, my zadowolmy się budowaniem. A większa jeszcze radość, gdy pokolenia młodych księży uczestniczą gorliwie w zadaniu odbudowywania Kościoła, aby zbawić dusze.

    Ojcze nasz, niech przyjdzie Królestwo Twoje! Niech żyje Chrystus Król! Duchu Święty, napełnij serca swoich wiernych! O Maryjo, bądź naszą Królową, my należymy do Ciebie!

    Abp Marcel Lefebvre

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  11. wiesia said

    http://www.petycjeonline.com/a/36270

  12. Dawid said

    http://nwonews.pl/dyskusja,2690,0#35924

  13. miriam said

    organizuję wyjazd do Wykrotu na nocną pielgrzymkę w dn.6.10.2012
    wyjazd z Rzeszowa ,/przez Lublin /w sobotę rano ,Jedziemy do Sokółki,a potem na nocny marsz.
    Mogę po drodze zabrać chętnych z okolic trasy.

  14. mariaP said

    Orędzie Matki Bożej z 16 września 2012 r. przekazane przez Ivana
    podczas spotkania modlitewnego w Rivioli (Włochy))16.09.2012

    „Drogie dzieci, także tego wieczoru chcę wam pomóc.
    Módlcie się sie o pokój.
    Módlcie się sie wraz ze Mną o pokój w świecie.
    Pokój, drogie dzieci!
    Tylko pokój!
    Ja modlę się z wami o pokój w świecie.
    Dlatego mówię wam: bądźcie zjednoczeni na modlitwie drogie dzieci!
    Dziękuje drogie dzieci, ponieważ także dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie”.

    Orędzie Matki Bożej z 19 września 2012 r. przekazane przez Ivana
    Podczas spotkania modlitewnego w Villa d’Adige, w prowincji Rovigo, o 18: 40, po różańcu, Ivan miał objawienie.

    Matka Boża przekazała następujące orędzie:

    „Drogie dzieci,
    także dzisiaj w szczególny sposób pragnę zaprosić was do modlitwy za wszystkich rządzących,
    aby z mocą, którą Bóg im dał,
    szerzyli pokój,
    aby pracowali dla dobra człowieka.
    Pragnę, drogie dzieci, aby również oni byli instrumentami w moich rękach.
    Dziękuję, drogie dzieci, że także dzisiaj odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

    http://www.medjugorje.republika.pl

  15. Tuptusia said

    ŚWIĘTY OJCIEC PIO
    (…)Pierwszym kapłanem w historii Kościoła, który otrzymał stygmaty, był św. o. Pio. Francesco Forgione (św. o. Pio) urodził się 25.05.1887 r. w Pietrelcinie (prowincja Benewent), w ubogiej chacie, w której była tylko jedna izba z jednym oknem, a zamiast podłogi zwykła ziemia. W 1903 r. , w wieku 17 lat, wstępuje do nowicjatu ojców kapucynów.

    10 sierpnia 1910 r. Francesco przyjmuje święcenia kapłańskie i całkowicie oddaje się Bogu jako ofiara wynagradzająca za grzechy ludzkości oraz dusze w czyśćcu cierpiące. W liście do swojego ojca duchownego, o. Benedetta, o. Pio pisał: „Od dłuższego czasu odczuwam w sobie potrzebę, aby ofiarować się Panu jako ofiara za biednych grzeszników i dusze w czyśćcu cierpiące. To pragnienie do tego stopnia rosło w moim sercu, że obecnie stało się bardzo silną pasją. Jest prawdą, że już wielokrotnie dokonałem tego aktu oddania się Bogu, błagając Go, aby zechciał przelać na mnie wszystkie konsekwencje grzechów innych ludzi i dusz w czyśćcu cierpiących, lecz teraz pragnę dokonać tego aktu oddania się Panu z posłuszeństwa. Wydaje mi się, że pragnie tego sam Jezus. (…) Trudne jest powołanie, aby cierpieć za innych, dlatego że miejscem takiej osoby jest zjednoczenie z cierpiącym Jezusem na Kalwarii, a nie słodycz miłości” (29.11.1910 r.).

    W jednym zaś z listów do o. Augustyna tak o. Pio pisał o szczególnym powołaniu, do którego wezwał go Jezus: „On wybiera sobie dusze i wśród nich – bez jakiejkolwiek mojej zasługi – wybrał moją, aby Mu pomagała w tym ogromnym zadaniu dokonywania dzieła zbawienia ludzi. Im bardziej te dusze cierpią bez najmniejszej pociechy, tym większą ulgę przynoszą cierpieniom dobrego Jezusa. Oto cała przyczyna tego, że pragnę cierpieć zawsze coraz więcej, i to cierpieć bez pocieszenia. Tutaj ma źródło cała moja radość. Niestety, potrzebna jest mi odwaga. lecz Jezus nie odmówi mi niczego. Mogę stwierdzić to na podstawie długiego doświadczenia. Tak, nie odmawia niczego, ale pod warunkiem, że nie przestaje się Go o to prosić” (Pietrelcina, 20.09.1912 r.). W innym liście pisał: „O Jezu! Obym mógł kochać Cię! Obym mógł cierpieć tyle. ile chciałbym, aby Cię zadowolić i naprawić w jakiś sposób niewdzięczność ludzi wobec Ciebie. Pan Jezus pozwolił mi wyraźniej usłyszeć w mym sercu Jego głos: «Mój synu! Miłość poznaje się w bólu; odczujesz go jako ostry w swej duszy, a jeszcze ostrzejszy w swym ciele»” (Pietrelcina, 29 grudnia 1912). (…)

    Przez 50 lat stygmaty o. Pio nieustannie krwawiły, nie goiły się, zachowując ciągłą świeżość, nie powodowały ropni, stanów zapalnych ani martwicy. Było to zjawisko pozostające w całkowitej sprzeczności z prawami biologii. Na dodatek w chwili śmierci o. Pio jego rany całkowicie zniknęły i nie zostawiły po sobie najmniejszej nawet blizny. Dla lekarzy był to kolejny niesamowity cud, gdyż wszystkie rany spowodowane przez uszkodzenie tkanek zostawiają po sobie trwały ślad w postaci widocznych blizn. Fakt zniknięcia ran o. Pio w chwili śmierci, bez pozostawienia jakichkolwiek blizn, jest dla nauk medycznych przypadkiem absolutnie niewytłumaczalnym.

    Stygmaty Ojca Pio były szczególnie wymownym znakiem wzywającym wszystkich do nawrócenia. Bóg w swoim wielkim miłosierdziu poprzez osobę o. Pio dawał ludziom szansę powrotu do Niego w szczególnie trudnym czasie wielkiego kryzysu duchowego, w jakim znalazła się ludzkość. (…)
    Więcej na http://adonai.pl/cuda/?id=49

  16. Tuptusia said

    23 września św. Ojca Pio

    MODLITWA O WSTAWIENNICTWO OJCA PIO

    Święty Ojcze Pio,
    naznaczony świętymi znakami męki naszego Zbawiciela,
    Ciebie wybrał Bóg,
    abyś w naszych czasach na nowo ukazał potęgę
    i cuda Bożej miłości.
    Bądź w niebie naszym patronem,
    a gdy wzywamy Twojego potężnego
    wstawiennictwa u tronu Bożego Miłosierdzia,
    uproś nam przebaczenie grzechów,
    łaskę zjednoczenia z Jezusem Chrystusem w Eucharystii
    i radość trwania w Kościele świętym.
    Broń nas przed złym duchem,
    kieruj nasze kroki na drogę pokoju
    i naucz nas żyć w prawdzie i wolności dzieci Bożych.
    Amen

    Więcej, także nowenna do świętego: http://www.sanktuarium.opw.pl/nowa/pl,sanktuarium,modlitwy-do-ojca-pio.html

    • wiesia said

      Serdecznie dziękuję Tuptusia 🙂

      • Tuptusia said

        Bardzo skuteczna modlitwa polecana przez Ojca Pio:

        NOWENNA DO NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA

        O mój Jezu, Ty powiedziałeś: „zaprawdę powiadam wam: proście , a otrzymacie, szukajcie, a znajdziecie, pukajcie, a otworzą wam”, wysłuchaj mnie, gdy pukam, gdy szukam, gdy proszę o łaskę…

        Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu
        Słodkie serce Jezusa, w Tobie pokładam nadzieję.

        O mój Jezu, Ty powiedziałeś: „zaprawdę mówię wam: o cokolwiek prosić będziecie Ojca w imię Moje, da wam”, wysłuchaj mnie, bo oto proszę w Ojca w imię Twoje o łaskę…

        Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu
        Słodkie serce Jezusa, w Tobie pokładam nadzieję.

        O mój Jezu, Ty powiedziałeś: zaprawdę powiadam wam: „niebo i ziemia przeminą, ale słowa Moje nie przeminą”, wysłuchaj mnie, bo zachęcony Twoimi słowami proszę o łaskę…

        Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu
        Słodkie serce Jezusa, w Tobie pokładam nadzieję.

        O słodkie serce Jezusa, dla Ciebie jedno jest tylko niemożliwe, a mianowicie nie mieć litości dla strapionych; okaż litość nad nami, biednymi grzesznikami i udziel nam łaski, o którą Cię prosimy przez bolesne i niepokalane serce Maryi, przez Twoją i naszą czułą Matkę. Amen.

        Witaj Królowo…
        Święty Józefie, przybrany ojcze Jezusa, módl się za nami.

        http://glosojcapio.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=489&Itemid=95

      • Tuptusia said

        Ulubione modlitwy Ojca Pio, które sam codziennie odmawiał i zalecał do odmawiania innym, a także jego rozważania na różne okazje.

        Modlitwa o wstawiennictwo Ojca Pio
        Nowenna do św. Ojca Pio
        Dziękczynienie Ojca Pio po Komunii Świętej
        Koronka do Najświętszego Serca Pana Jezusa
        Grudniowe rozmyślanie z Ojcem Pio
        Medytacja Ojca Pio o Bożym Narodzeniu
        Medytacja Ojca Pio na pierwszy dzień roku
        Adwent z Ojcem Pio
        Wielki Post z Ojcem Pio

        http://glosojcapio.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=489&Itemid=95

  17. Bartłomiej said

    Błąd w tekście. Bog pragnie naszej świętości…

  18. Annah. said

    Niesamowite przemówienie prezydenta Iranu, Z Monitora

    ’26 wrzesien 2012 , przemowienie M. Ahmadinejada , prezydenta Iranu na 67 sesji Zgromadzenia Ogolnego ONZtu.

    Fragmenty [ calosc w linku]

    Zgromadzilismy sie tutaj w celu wytyczenia wspolnej drogi ku lepszej przyszlosci dla ludzkosci i poszczegolnych narodow. ….

    Przez ostatnie 7 lat mowilem o wyzwaniach, rozwiazaniach i perspektywach dla przyszlego swiata. Dzisiaj chce zasygnalizowac i przedyskutowac ten problem z innej perspektywy.

    Minely tysiace lat od kiedy dzieci Adama zaczely zasiedlac rozne czesci swiata.

    Wielokulturowe spolecznosci kultywujace swoje jezyki , zwyczaje i tradycje , podazaly w kierunku spelnienia dazen do zycia w pokoju , bezpieczenstwie i szczesciu.

    Pomimo wielu wysilkow w kierunku osiagniecia szczescia i zwyciestwa, prawych ludzi i poszukiwaczy sprawiedliwosci , cierpienia i bolu mas ludzkich , historia ludzkosci, poza kilkoma przypadkami ,uwydatnia niespelnione nadzieje i kleski.

    Wyobrazmy sobie na chwile :

    – swiat pozbawiony egoizmu, zmartwien, szkodliwych zachowan, i dyktatorskich zapedow , bez niszczenia praw innych …..

    -bez wojen

    -bez konfliktow religijnych etnicznych , rasowych

    Wyobrazmy sobie jakiepiekne mogloby byc nasze zycie i jak inaczej przedstawialaby sie historia rodzaju ludzkiego.

    Zauwazmy jak przedstawia sie obecnie sytuacja swiata

    a) Sytuacja ekonomiczna

    – rosnie bieda i powieksza sie przepasc miedzy biednymi i bogatymi

    -zagraniczny dlug 18 rozwinietych krajow przekracza 60 trylionow dolarow…

    -ekonomie oparte na konsumpcji i wykorzystywaniu spoleczenstw sluza interesom niewielu krajom.

    Kreowanie bezwartosciowych aktywow bylo najwiekszym przekretem w historii i glownym kontrybutorem swiatowego kryzysu ekonomicznego

    – jest wiadome , ze 32 tryliony takich aktywow zostalo wydrukowane przez jedno tylko panstwo

    ……….

    Musimy myslec o rozwiazaniu tych problemow.

    ………

    Obecny porzadek swiatowy posiada pewne charakterystyki a wsrod nich,

    – opiera sie na materializmie a co za tym idzie , odrzuca wszelkie wartosci moralne

    – jest uformowany na egoizmie, zaklamaniu, nienawisci i niesnaskach

    -klasyfikuje istoty ludzkie, poniza inne nacje i depcze ich prawa

    -rozszerza swoja dominacje poprzez wywolywanie niepokojow i konfliktow miedzy narodami i grupami etnicznymi

    – monopolizuje sile, bogactwo, nauke i technologie

    -ustanawia prawa oparte na dominacji i podbiciu innych narodow. Tworzy centra , ktore nie sluza pokojowi i ludziom

    Czy mozna wierzyc , ze ci ktorzy wydaja setki milionow dolarow na kampanie wyborcze maja w sercach dobro narodow? …

    Obecny porzadek swiatowy jest dyskryminujacy i oparty na niesprawiedliwosci .

    ……..

    Co powinno byc zrobione aby wyjscie z tej sytuacji bylo mozliwe

    Nie ma watpliwosci , ze swiat potrzebuje nowego porzadku i nowego sposobu myslenia

    – potrzebny jest porzadek , ktory uzna , ze czlowiek jest dzielem Boga Najwyzszego

    -porzadek , ktory zwroci ludzka godnosc i wierzy w uniwersalne szczescie i perfekcje

    -porzadek , w ktorym panuje pokoj , bezpieczenstwo i dostatek dla wszystkich ludzi na ziemii

    -porzadek oparty na zaufaniu i zyczliwosci i zblizajacy nasze serca, mysli i rece . Przywodcy musza kochac ludzi.

    -sprawiedliwy porzadek , w ktorym wszyscy beda rowni wobec prawa i w ktorym nie beda obowiazywaly podwojne standarty

    -liderzy swiatowi musza sluzyc swoim narodom , a nie przelozonym

    -wladza ma byc swietym podarunkiem narodu dla przywodcow, a nie szansa na wzbogacenie sie.

    Czy jest mozliwy taki porzadek , w ktorym wszyscy maja swoj udzial?
    Staje sie jasne, ze kiedy narod i rzadzacy zaczna myslec i oddawac sie powyzszym zasadom i stana sie wrazliwi na wazne miedzynarodowe problemy , wtedy jest szansa , ze ich zyczenia zmaterializuja sie.

    Poprzez pobudzenie kolektywnej swiadomosci, poszukiwanie wspolnej globalnej wladzy staje sie bardziej wyrazne z szansa na szybsze wprowadzenie w zycie .

    Co potrzebujemy zrobic wspolnie?

    – zaufajmy Bogu Najwyzszemu i stanmy przeciwko mniejszosci , izolujac ja w ten sposob , ze wiecej nie beda w stanie decydowac o naszym losie.

    -wierzmy w Boza hojnosc … Rzady , ktore wylonia sie jako rezultat naszej wolnej woli musza wierzyc w swoje nieograniczone zdolnosci i mozliwosci , aby osiagnac zwyciestwo nad niesprawiedliwym porzadkiem

    -przygotujmy grunt dla wspolnego globalnego zarzadu poprzez wprowadzenie sprawiedliwych porzadkow we wszystkich mozliwych aspektach zycia, wzmocnijmy jednosc , przyjazn i rozwinmy ekonomiczne , socjalne, kulturalne , polityczne wiezy w niezaleznych organizacjach.

    -miejmy na uwadze interes wszystkich ludzi na swiecie i zlaczmy sie we wspolnej idei zreformowania obecnych struktur ONZu . Konieczne jest zrozumienie , ze ONZ nalezy do narodow. Dyskryminacja i monopol wladzy wsrod czlonkow ONZu jest niedopuszczalne.

    -nalezy wypracowac wspolny jezyk w celu zorganizowania potrzebnych struktur dla powstania wspolnych globalnego zarzadu , wypelnionego sprawiedliwoscia , miloscia i wolnoscia. Udzial w globalnym rzadzie jest podstawa trwalego pokoju. ….

    -na szczescie znajdujemy sie obecnie na historycznym zakrecie. … Musimy zlikwidowac strukturalne bariery i popierac proces uniwersalnego udzialu w globalnym zarzadzie bardziej niz kiedykolwiek w przeszlosci.

    Brak skutecznosci ONZu wymaga zmian , poniewaz jesli ten stan rzeczy bedzie przedluzal sie , wtedy narody straca nadzieje , ze globalne struktury zdolne sa do obrony ich praw. Jesli ONZ nie zostanie zreformowana, wtedy miedzynarodowe dzialania i duch wspolnej , globalnej kooperacji zachwieje sie , a reputacja ONZu zostanie powaznie zachwiana. ….

    Bog obiecal nam czlowieka [ wladce?? moj przypis] zyczliwego, czlowieka kochajacego ludzi, sprawiedliwego , ktory nazywa sie Imam Al-Mahdi , czlowieka , ktory wkroczy wspolnie z Jezusem Chrystusem , ktory wykorzysta potencjal wszystkich wartosciowych ludzi ze wszystkich nacji i poprowadzi ludzkosc w kierunku wiecznej chwaly.

    Przybycie Zbawcy zapoczatkuje nowu poczatek , odrodzenie i wskrzeszenie.To bedzie poczatek ery
    pokoju , bezpieczenstwa i prawdziwego zycia.

    Jego przybycie zakonczy opresje, biede, dyskryminacje , brak moralnosci , a zapoczatkuje ere sprawiedliwosci, milosci i wzajemnego zrozumienia. ……

    Teraz mozemy poczuc slodki zapach i swiezy powiew wiosny , wiosny , ktora wlasnie sie rozpoczela , i nie nalezy do jakiejs rasy, nacji czy regionu, wiosna , ktora wkrotce obejmie Azje, Europe, Afryke, i USA.

    …..
    Zlaczmy rece i uporzadkujmy droge dla Jego przybycia z empatia i w kooperacji , harmonii i zjednoczeniu.

    Niech zyje wiosna …

    ……………………………………………………………………………….

    Tyle skrot przemowienia prezydenta Iranu. Dziwne i niewatpliwie wzywajace do nowego porzadku swiatowego . Pytanie jakiego ? O jakiej wiosnie w Europie , Azji , Afryce i USA mowi? Czy to ten NWO czy jakis konkurencyjny. Czy juz wszyscy szykuja sie do zorganizowania nam zycia pod jednym przywodztwem? Czy obecne napiecia swiatowe to wspolny scenariusz napisany przez globalne elity , ktore obenie siedza ukryte , czekajac na odpowiedni moment aby wreszcie ujawnic sie?
    Dlaczego media podaja w swoich informacjach na temat tego przemowienia nieprawde? Nawet RTV nie zajaknela sie o czym mowil Ahmadinejad. Wedlug roznych wersji przemowienie bylo o likwidacji Izraela, nienawisci do USA lub wojnach na Bliskim Wschodzie. Klamstwa , po prostu klamstwa. Czy naprawde w dobie Internetu trzeba az tak zmieniac prawde? O co w tym wszystkim chodzi? Dlaczego Ahmadinejad ? Pytan jest wiecej , odpowiedzi brak i po raz kolejny mamy okazje przekonac sie , ze swiat nie jest wcale taki jakim go widzimy. A moze cos przeoczylismy?

    Pelny tekst

    • Annah. said

      rabarbarek
      27 września 2012 at 02:35
      http://www.monitor-polski.pl/wolna-dyskusja-26-wrzesnia-2012/

    • Stokrotka said

      Oni na prawdę są przekonani, że za chwilę zjawi się Imam, czyli antychryst dla nas. Ba! Jestem przekonana, że prezydent Iranu już go zna, inaczej nie nawoływałby głów państw to przygotowania się do jego rychłego przyjścia, bo mógłby się nastawić na drwiny.
      Już przygotowują mu grunt i to w dodatku na forum ONZ!! Wy, którzy nie wierzycie w Orędzia. Proszę, zastanówcie się jeszcze raz. Spójrzcie jak wszystko się wypełnia.
      Dziwne jest, to że o miłości w NWO mówi prezydent Iranu, który mógłby za pomocą swojej broni jądrowej zabić miliardy….,

      • Annah. said

        Dziwne jest, to że o miłości w NWO mówi prezydent Iranu, który mógłby za pomocą swojej broni jądrowej zabić miliardy….,

        Stokrotko, szczególnie Twoje ostatnie zdanie świadczy o tym że uległaś propagandzie syjonistycznej.

  19. Annah. said

    WAŻNE! Czy to tylko testowanie naszej cierpliwości czy tak się sprawy mają – nie wiem, oceńcie sami. Może ktoś oglądał te wiadomości…

    malinajeżyna
    26 września 2012 at 21:04 · Odpowiedz

    Czy ktoś oglądał wczoraj wiadomości na TTV, po 22-ej, podobno mówiono w nich o obowiązkowych szczepieniach przeciw grypie wszystkich dzieci, Ci którzy nie zaszepią swojego dziecka będą płacić karę 1500 zł. O tym poinformowała mnie starsza kobieta, która to oglądała dodam, że już trochę uświadomiona dlatego szybko do mnie zadzwoniła.
    Czyżby już coś się działo? Czy ta ustawa już obowiązuje?
    Rating: +12 (from 12 votes)

    monitorpolski
    26 września 2012 at 22:01 · Odpowiedz

    Tak, ta faszystowska, niezgodna z Konstytucją RP, naruszająca wolności obywatelskie i de facto robiąca z nas niewolników ustawa obowiązuje. Zrobiono to w ciszy, bez rozgłosu, żeby się goje nie zorientowały. Na pierwszy ogień idą nasze dzieci – do wysterylizowwania i obniżenia IQ, by nie było kolejnego pokolenia Polaków zdolnych do wyrwania się spod narzuconej władzy. I by nie mieli woli oporu jak ich / nas będą masowo zabijali w imię „leczenia” czy „pomocy medycznej”.
    Ludzie, czy wy chcecie żyć, czy nie? TO JEST HOLOCAUST.
    Już, szybko – organizować się, wysyłać do wszstkich maile o zatruciu szczepionek i ich szkodliwości, bazując chociażby na informacjach na tym blogu i http://www.monitorpolski.wordpress.com
    Wejdźcie na kategorię „szczepionki” lub „ludobójstwo” to wam wszystko wyskoczy. Ja sam tego kraju nie uratuję.
    http://www.monitor-polski.pl/category/szczepionki/

    Co robić. Tu moze jest odpowiedź: http://piotrbein.wordpress.com/2012/09/26/stop-nop-12-8-2012-nie-upowszechniac-wzorow-odmowy-szczepienia/

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
