Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Znak Medziugorja

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 września 2012

Refleksja nad dwiema postawami – człowieka uwikłanego w hazard oraz ojca zdemoralizowanych dzieci – pretekstem do spojrzenia na fenomen słynącego z cudów Medjugorje w Bośni. Realizacja: Inka Bogucka.

Kliknij i oglądaj

Komentarze 93 to “Znak Medziugorja”

  1. Dzieckonmp said

    Pozdrawiamy wszystkich z Medjugorje. dziś modliliśmy się różańcem za wszystkich a zwłaszcza za darczyńców. Bedziemy też o Was pamiętać jutro na Górze Objawień

    • wiesia said

      Życzymy obfitych łask,niech Królowa Pokoju obdarzy Was zdrowiem,pokojem i skarbami potrzebnymi na drogę do dalszej pracy tu na ziemi.Posyłamy nasze westchnienia do Mateńki 🙂

    • krystyna p. said

      Bog zaplac,jest mi potrzebna modlitwa bo mam chwile zalamania..ostatnio nie moge sie modlic tak jak powinnam…i taka mala prosba czy ktos moze mi wyslac obrazek naszej Mamusi z Medjugorie tutaj do mnie do Grecji ,bo ja bym tak chciala tam pojechac ale moja sytuacja finansowa na to mi nie pozwala
      …niedawno nawrocona K.

      • Dzieckonmp said

        Krysiu będe pamiętał o Tobie. A obrazek wysle po powrocie do kraju. Tylko na maila u (góry kontakt)musisz podac adres.

        • krystyna p. said

          Serdeczne Bog zaplac i niech Was Mateczka zawsze otoczy opieka i udzieli wszelkich lask….

      • perła said

        Krystyno każdy z nas ma czasem ciężkie dni i chwile załamania, nie poddawaj się, Pan Bóg dzięki temu nas umacnia w wierze i prowadzi do świętości, choć wydaje się nam że tak nie jest. W ostatnim orędziu MBM Pan Jezus powiedział takie słowa „Nie jest łatwe podążać za Mną, waszym Jezusem. Podczas gdy stosowanie się do Moich Nauk może przybliżać was do Mojego Najświętszego Serca, to tylko wtedy, gdy poddacie się rzeczywistości, którą jest Krzyż, naprawdę możecie nazywać siebie Moimi uczniami.” Pozdrawiam i będę pamiętać o Tobie w modlitwie 🙂

      • lucek said

        @ Krystyna
        Skad wiesz jak powinnas sie modlic …????
        Moze wlasnie Pan chce abys miala trudnosci na modlitwie ?
        Modlitwa czyli ROZMOWA Z Panem Bogiem, czyli TRWANIE W LACZNOSCI z Panem Bogiem . Mysl o modlitwie JUZ JEST MODLITWA>
        Matka Teresa z Kalkuty przez 40 lat odczuwala trudnosci modlitewne.
        Czasem Pan daje nam laske , ze po modlitwie czujemy lekkosc , zadowolenie – przewaznie jest tak w poczatkowym etapie nawrocenia… pozniej Pan chce abysmy TRWALI przy Bogu Stworcy swoim bez wzglegu co sie w naszym zyciu dzieje . I TO JEST LASKA>
        NIE JEST WAZNE CO NAS SPOTYKA WAZNE JEST PRZEZYWAC WSZYSTKO W LACZNOSCI Z CHRYSTUSEM WTEDY DZIEKUJMY ZA CIERPIENIE BO JESTESMY BLIZEJ UKRZYZOWANEJ MILOSCI > Nie marnujmy cierpienia ofiarujmy go za :
        – Ojca Swietego ,
        – Kaplanow .
        – Za rodziny aby byly Bogiem silne.
        – Grzesznikow o odmiane serc .
        – za Dusze w Czyscu cierpiace .
        – Ojczyzne .
        ile mysli tele intencji ..,)))
        I TO JEST MODLITWA. …..)
        Ofiarowanie wszystkich czynnosci dla Chwaly Pana w lacznosci z Najdrozsza Krwia i Najdrozszymi Ranami zgodnie z Wola Boza…. wszystko mozna uprosic ….
        Trwajmy przy Panu Zbawcy naszym prosmy Maryje nasza i Jezusa Matke posredniczke wszelkich lask o obrone i wskazanie nam drogi do Jej syna.
        Pod Twoja Obrone ….)))

      • lucek said

        Moj komentarz w SPAM . Dziekuje .

    • KRYSTYNA said

      KOCHANI !

      BARDZO WAS PROSZĘ O MODLITWĘ ZA HELENĘ.

      HELENA NIE PRACUJE 1,5 ROKU.JEST BARDZO CIĘŻKIEJ SYTUACJI .

      W ŚRODĘ BĘDZIE MIAŁA ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ.

      PROŚMY TRÓJCĘ PRZENAJŚWIĘTSZĄ ZA WSTAWIENNICTWEM MATKI BOŻEJ ,DUSZ CZYŚĆCOWYCH I WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH O PRACĘ DLA NIEJ.

      BÓG ZAPŁAĆ !

      KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • megi said

      Bóg zapłać,również pamiętam o Was w modlitwie

  2. lucek said

    Bog Zaplac za Wasza modlitwe w naszych Intencjach.
    Modlimy sie w intencji wszystkich Pielgrzymow – niech Maryja Krolowa Pokoju wyprasza wszystkim potrzebne Laski.

  3. Ela said

    Dziękuję za modlitwę, proszę jednak nadal, bo szatan bardzo u mnie szaleje….

    • lucek said

      Zdrowas Maryjo ….)))
      Pod Twoja Obrone …)))

      • Ela said

        Bóg Ci zapłać Lucek…

        • Szejk said

          Ela odmawiaj często Zdrowaśki w każdej chwili ile wlezie , czy to idziesz,czy też leżąc,czy też coś robiąc, ja tak robię i na początku było ciężko i grzechy zmysłu działały a teraz jak pomyślę to takich mocnych ciągot nie mam ,trzymaj też jak najczęściej rożaniec w ręku no i proś dusze czyśćcowe o pomoc i módl się za nie ,módl się do sWEGO Anioła Stróża.

        • cox said

          Bardzo dobra jest również modlitwa do św. Michała Archanioła- Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną! Niech go Bóg pogromić raczy, a Ty o Wodzu zastępów anielskich szatana i inne złe duchy, które po tym świecie krążą mocą Bożą strąć do piekła! Amen

  4. Tomasz said

    Dziś poczułem Waszą modlitwę.

    • Dzieckonmp said

      Mamy wspaniałych księży zakonników. Atmosfera jest niesamowita. Wyraźnie da sie odczuć jak Królowa Pokoju nas prowadzi.

      • Szejk said

        módlcie się za Nas blogowiczow, którzy zostali i nie mają tej radości duszy bycia w tak wspaniałym miejscu jakim jest Medjugorie. Niech Wam na kazdym kroku błogoslawi Dobry i Miłosierny BÓG a Maryja wraz z Jezusem obdarzają Was łaskami.

  5. MM said

    Bóg zapłać za Waszą modlitwę.Przyłączam się do życzeń Szejka, nie będę się powtarzać, ale myślami i modlitwą jestem cały czas z Wami. Niech Was Pan Bóg prowadzi.

    • Sara 28 said

      Rowniez sie przylaczam do tych zyczen. Pozdrawiam wszystkich Pielgrzymow oraz wszystkich przed internetem.Lacze sie duchowo z Wami „Nowenna do Krolowej Pokoju”.

      • perła said

        Ja też się przyłączam 🙂

        • wiesia said

          Hej Perła:) ! jak się czujesz,jesteś już zdrowa?

        • wiesia said

          Jestem trochę zmartwiona,że u nas w mieście nie organizuje się oficjalnie Koronki do BM na 28 września.:)

        • wiesia said

          Ups..,chyba się pomyliłam,to Słoneczko mówiło o przeziębieniu.Wszystkim nam życzę dużo zdrówka 🙂

        • perła said

          Tak to chyba Słoneczko było przeziębione :), ja czuję się ostatnio świetnie :). Ja w Opolu mieszkałam parę lat, tez już od poru mieszkam w okolicy i nie wiem jak ta organizacja koronki wygląda. Nie wiem do jakiej parafii należysz, ale ja mimo iż nalezę do innej to z przyzwyczajenia i sentymentu często jeżdżę do Przemienienia Pańskiego i obserwuję tam ostatnio niepokojące zmiany.

        • wiesia said

          Perła,jeżeli możesz,to wyślij sygnał na 695547926 a ja oddzwonię.Muszę Ci coś powiedzieć 🙂

        • Ewa DM said

          Jak zorganizować Koronkę! – tu jest dokładne wyjaśnienie (Krystyna podała tę stronę-dzięki dla niej): http://www.iskra.info.pl/page6.html .
          Organizatorzy powinni uwzględnić wymagane warunki, również prawne, dla umożliwienia zgromadzenia się modlitewnych grup. Finał jest taki, że wokół osoby stojącej z okolicznościową tabliczką przy wybranym skrzyżowaniu gromadzą się chętni przechodnie i o godz. 15 wspólnie odmawiają Koronkę. Jeśli nie w tym roku – to w następnym warto tę modlitwę przeprowadzić.

        • wiesia said

          Serdecznie Ci Ewa dziękuję,kompletnie nie rozumiem dlaczego moje miasto nie chce brać w tym udziału.Postaram się coś z tym zrobić 🙂

        • perła said

          Może z powodu naszego biskupa?

        • wiesia said

          Dziwne zachowanie.Mamy duże trudności w naszym regionie, do realizacji tego,czego się od nas wymaga.No,ale jak to mówią-nikt nam nie obiecywał,że będzie łatwo 🙂 Damy radę 🙂 chyba,że uznają nas obie za niepoczytalne:)

  6. Małgorzata said

    Bóg zapłać za modlitwy.Proszę też o obrazek Matuchny jeżeli jest to możliwe. Proszę o podanie go Agnieszce D. jej podałam adres przesyłając intencje,prosiłam o chusteczkę z olejami .Całym sercem dziękuję,Boże jakbym chciała być teraz z Wami tam na tej górze objawień.I jeszcze mam jedną prośbę ,może ktoś z was ma adres do ks. Natanka.chciałabym mu przesłać drzewo rodowe w intencji uwolnienia i mam małe dusze nienarodzone do chrztu ,mówił ze będzie co jakiś czas odprawiał msze i nadawał imiona,proszę pomóżcie się jakoś z nim skontaktować.Jeszcze raz dziękuję za wszystko. Niech was Bóg prowadzi.

    • Dzieckonmp said

      Właśnie wróciliśmy z Góry Objawień na której myslami byłem z Wami a zwłaszcza z Kasią z Grecji o której wszystkim powiedziałem. Łzy ciekły.

      • lucek said

        Bog Zaplac za wszystko co robicie w intencji innych ludzi … To JEST BRATERSKA MILOSC ….)))
        Niech Krolowa Pokoju wyprasza – Radosc , Milosc ,Nadzieje , Pokoj , Dobro i wlewa obficie w Wasze serca aby trwaly zawsze nawet wsrod najwiekszych zawieruch naszego zycia.
        Kroluj nam Chryste !!!
        MARYJO KROLOWO POKOJU PROWADZ NAS – Modl sie za nami . !!!

    • Viki said

      Malgosia, ksiadz ma parafie internetowa, wydaje mi sie ze przez jego strone mozna sie z nim skontaktowac.

  7. hanna said

    Pozdrawiam i lacze sie duchowo z wami gdyz nie dane mi jest modlenie sie u stop naszej Mamy.Badz pozdrowiona Mamusiu i czuwaj nad pielgrzymami.

  8. aleks said

    Bóg zapłać za modlitwy za tutejszych blogowiczów -przed Matką Bożą. Bardzo to cenne, gdy adminie piszesz do nas którzy zostali w Polsce. Pisz, bo napewno macie teraz wspaniały czas, którym moglibyście podzielić się z nami. Niech Was Bóg prowadzi. Piszcie.

  9. Annah. said

    Dzis Bogu ofiaruję moje cierpienie które towarzyszy mi od waszego wyjazdu z Polski. Pamiętam kiedy pierwszy raz byłam w Medjugorie przez pierwsze siedem dni zachorowałam z gorączką ale nie chciałam zrezygnować z żadnego spotkania. Po wizycie u ojca Jozo Zovko w miejscowości której nazwy nie pamiętam w czasie dwóch godzin – wyzdrowiałam. Proszę o modlitwę za mnie, bym potrafiła wytrwać i bym potrafiła ofiarować przez ręce Matki Mediugorskiej Bogu. Pozdrawiam wszystkich pielgrzymujących i tych którzy pozostali. Z Bogiem.

  10. halina said

    Kochani życzę Wam wszystkim obfitości Łask od Matki Bożej Pokoju,łączę się z Wami i również zanoszę swoje modlitwy w Waszych intencjach.
    Mateńko Najukochańsza opiekuj się nimi nie zapominaj również o nas.

    Niepokalane Serce Maryi módl się za nami !

  11. maria said

    Ja również włączam sie modlitwe Różańcem.Maria.

  12. KRYSTYNA said

    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/cytaty_ksiezy_z_gejowo.pl,_czyli_jak_manipuluje_newsweek__24179

  13. Passiflora said

    „Macie cudownych, wspaniałych rodziców. W czasach gdy młodzież szuka autorytetów i ich nie znajduje, wy nie musicie szukać. Nie szukajcie ich daleko, macie je blisko, w swoich rodzicach. To wspaniali, cudowni ludzie. Bądźcie jak oni” – ks Arkadiusz Nowak o rodzinach tow. tow. Badacha i Kwaśniewskiego

    http://niezalezna.pl/33156-profanacja-kosciola-czyli-slub-kwasniewskiej

  14. syriusz said

    KRZYŻ NA NIEBIE W MEDZIUGORJU 15 sierpnia 2012 r.

    http://www.pielgrzym-warszawski.pl/medjugorie.html

  15. bogdan1965 said

    Witam. Bardzo piękny film , wiele z niego można się dowiedzieć. Pamiętam jak kiedyś ściągnąłem film o świadectwie polaka który był narkomanem i sam dawał te narkotyki nieraz za darmo nie patrząc na to że zabija przez to ludzi. Dopiero kiedy po na mowie przyjechał z osobą która tego chciała . Sam nie wierzył w żadne cuda, wiarę, Boga. I dosłownie po dwóch dniach ten człowiek tak się zmienił że został tam i stał się takim wolontariuszem. Opowiada przyjeżdżającym do Medjugorie swoje życie i jak Matka Boska zmieniła jego życie. Dziś mam podobny problem w swojej rodzinie. Moja córka jest z chłopakiem który pije, bierze narkotyki. Niestety najgorsze jest to że w Boga owszem wierzy ale Kościół i kapłanów już nie. Dlaczego nie w Kościół i kapłanów ? Tu trzeba podziękować mediom które pokazują za namową Szatana który tego pilnuje aby Kościół i kapłani byli pokazywani jako ci najgorsi grzesznicy. Tylko pieniądze się tam liczą , samochody, no i to co najbardziej szatan lubi że mają dzieci , kobiety, i są pedofilami. Media są tak sprytne że człowiek bez wsparcia Boga jest w stanie we wszystko uwierzyć. Dlatego nie dziwie się że w orędziach jest podawane słowa aby unikać TV, internetu itd… bo przez to tracimy kontakt z Tym który jest prawdą i zbawieniem naszym czyli Bogiem. Kiedyś też różne myśli mnie trapiły ale od momentu kiedy zacząłem się bardziej modlić szczególnie w modlitwach o oczyszczenie i uwolnienie od złego tak teraz te myśli już nie dają mi niepokój tylko wewnętrzny spokój. Wracając do chłopaka mojej córki on zaczął od niedawna walkę z alkoholem i chodzi na terapie. Czy uda mu się ? Trochę w to wątpię. Wielu ludzi próbuje i chwała im za to że próbują. Ale bez wiary w Boga i bez Jego pomocy odejście z tego nałogu jak i narkotyków nie będzie łatwe. Dlatego że on jest cały czas wolny i tę wolność wykorzystuje szatan . Nie ma bariery która by zablokowała działanie szatana . Modlitwy do św. Michała Archanioła czy do Ojca Pio ale przede wszystkim różaniec który jest najlepszym przeciwnikiem na wszystkie działania złego. Ma o co walczyć bo mają dziecko córeczkę więc kiedy ostatnio u mnie był niespodziewanie mówiłem mu – masz dla kogo żyć razem tworzycie rodzinę ale ona nie będzie pełną rodziną jeżeli Ty nie zmienisz swojego życia. Ten trójkąt córka Ty i dziecko może stać takim trójkątem nie mającym prostych linii gdyż Twoja linia może się zrywać w momencie kiedy stracisz motywację na lepsze życie. Więc buduj te życie tak żeby ten trójkąt był masywny pełny wiary i miłości . Jak będzie zobaczymy . Oglądając ten film pomyślałem że właśnie On powinien tam się znaleźć w Medjugorie i tam na pewno Matka Boska ukazała by mu drogę .

    Na koniec pozwoliłem sobie na ściągnięcie tego filmu bo warto mieć w swojej kolekcji takie filmy.
    Polecam też film jeśli ktoś nie widział albo nie słyszał a jest skierowany do rodzin. U nas fundacja dla rodzin pokazała ten film tytuł „Odważni” gdzie Ojcowie pokazują swoje życie i problemy jakie w nim mają a ile Bóg zaczyna w ich życiu zmieniać. Bardzo polecam. Tu informacja o tym filmie http://www.filmweb.pl/film/Odwa%C5%BCni-2011-572761 Tej produkcji są jeszcze dwa są to „Boska Interwencja” , „Próba Ogniowa” . Proszę się nie zrażać że to są protestanckie ale temat ukazują bardzo dobrze i dlatego warto je obejrzeć.

  16. Dzieckonmp said

    Zdjęcie z dzisiaj nasza grupa się modliła we wszystkich intencjach naszych i Waszych.

    • Imelda said

      Niech Wam i nam ,co pozostali w kraju Bóg błogosławi i Królowa Pokoju!
      Jak miło czytać,że o nas pamiętacie. Módlcie się , módlcie …
      My też modlimy się za Was 🙂

    • perła said

      Bardzo proszę o modlitwę o zdrowie dla mojego męża i w intencji mojej rodziny. Mąż jest w tej chwili jedynym żywicielem rodziny, pracuje jako kowal, czyli ma bardzo ciężką pracę. Trzy miesiące temu poszedł na chorobowe bo miał naderwane mięsie w prawej ręce, dziś lekarz powiedział, że z ręką jest bardzo źle, są zaniki tętna, rehabilitacja będzie jeszcze bardzo długa i generalnie powinien zmienić pracę. Problem w tym, że w naszej okolicy pracy jest bardzo mało i za najniższą krajową ewentualnie. Ja mimo tego że mam wyższe wykształcenie mogę liczyć na pracę jedynie w markecie i to jeszcze jak będę mieć szczęście, bo mam małe dzieci i zwyczajnie pracodawcy nie chcą zatrudniać młodych matek. Oj rozpisałam się, ale jakoś smutno mi :(….

      • wiesia said

        Perła odmówię dzisiaj za Was różaniec

        • wiesia said

          http://modlitwy.wordpress.com/2008/02/21/sprawy-beznadziejne/ Perła dla Ciebie,ja też w Waszej intencji poproszę św.Ritę

        • perła said

          Dziękuję Wiesiu 🙂

        • wiesia said

          Pan Jezus Cię bardzo mocno kocha i we wszystkich okolicznościach w Twoim życiu zawsze będzie z Tobą.Twoim zadaniem jest tylko być Jemu posłuszną,wierną i ufną.Wczoraj też miałam huśtawkę nastroju.Zostałam oceniona z nawiązką,zabolało,należało mi się.Zabolało dlatego,że dołożono mi jeszcze więcej i nie pozwolono wyjaśnić.Dobrze,że się poddałam,bo zamknęłabym się na łaskę.Buziaczki Perła i głowa do góry 🙂 🙂 🙂

      • Tuptusia said

        Do Perły.

        Matko Boża jest litościwa; trzeba odmawiać codziennie minimum jedną część różańca czyli 5 tajemnic, w intencji za dusze w czyścu cierpiące. Matka Boża bardzo potrzebuje dużo modlitwy różańcowej żeby były uwalniane dusze czyścowe. A kto Jej pomoże, temu pomoże Matka Boża i tak do końca życia trzeba modlić się na różańcu i to jest wielki przywilej służyć tej Dobrej Pani a Ona najlepiej zatroszczy się o tych którzy Jej służą.

        • perła said

          Tuptusiu codziennie modlimy się razem z mężem koronką, różańcem i modlitwami krucjaty ( podzielone na każdy dzień tygodnia ). Codziennie modlę się za duszę w czyśćcu cierpiące od wielu lat. Wiem że to doświadczenie jest nam do czegoś potrzebne, ale czasem ogrom doświadczeń tak człowieka dobije, że nie ma już siły do działania..

    • Passiflora said

      o, co ja bym dała by się teraz znależć wśród tych świętych kamieni.

      • MM said

        Ja też, Byłam tam w 2008 roku, bałam czy dam radę wejść, bardzo mi bolały kolana. Nie tylko weszłam ale i zeszłam po tych kamieniach. Bardzo się cieszyłam, że dałam radę, na to wspomnienie łzy same lecą z oczu.

    • Tadeusz said

      Tak tak jeszcze parę takich obrazków i filmów i całkiem zachoruje na wyjazd do Medjugorie. Wydaje się jakby coś jeszcze się udzielało z tych zdjęć.
      Tam mnie jeszcze nie było, a te zdjęcia wciągają.

  17. Patriota said

    Koronka za wszystkich pielgrzymów i czytelników tego bloga. 🙂 pozdrawiamy z Polski 🙂

  18. halszka said

    Podobnie jak pozostali dziekuję za modlitwę i rewanżuję się tym samym 🙂 Wczoraj słuchałam transmisji, trafiłam na poświęcenie dewocjonaliów, a później różaniec (po 19 tej) chyba tam byliście ? 🙂 Dzisiaj też spróbuję o 18 tej. Kto się wybierze ze mną ;)? Mam nadzieję, że będzie dobry przekaz audio, a nie „krzaczki”.
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, szczególnie „Ktosię” i Admina sprawcę całego, dobrego zamieszania.

  19. bozena 2 said

    Tak jak zapewniałam , jak tylko sobie o Was przypomnę, to polecam Was opiece w modlitwie.

  20. Czytelnik said

    Szukałem czegoś w internecie i przypadkiem trafiłem na link o powstaniu listopadowym. To czego się dowiedziałem całkowicie zmienia obraz patrzenia na historię Polski w szczególności na lata zaborów. Czy wiecie o tym że całe to powstanie listopadowe było wywołane za sprawą masonerii oni to wszystko zaplanowali i opłacili. Kiedyś ludzie nie wiedzieli co to jest masoneria nie mieli takiego dostępu do wiedzy więc mysleli że walczą o odzyskanie niepodległości a walka nie była o to a raczej o to że ich car Rosji chciał po prostu zdelegalizować (masoneria), dodam tylko że to właśnie za sprawą powstań i przelanej polskiej krwi Polska tak długo musiała czekać na odzyskanie niepodległości bo mogła to zrobić wcześniej dzięki rozwojowi gospodarczemu tak jak Japonia po 2 wojnie światowej no ale masonom na tym nie zależało bo im bardziej chodziło o pozostałe jeszcze w polskich rękach majątki które dzięki powstaniom przejeli lub dostali za bezcen kosztem przelanej polskiej krwi i zsyłkach w głąb Rosji że o więzieniach nie wspomnę. To całkowicie odmienia punkt widzenia na działania Rosjan wobec Polaków w ogóle zmienia obraz historii Polski który jest całkowicie inny niż uczyli nas w szkołach . Czy wiecie może że obecny hymn Polski Mazurek Dąbrowskiego zawiera w nazwie nazwisko wolnomularza Henryka Dąbrowskiego. Pierwszy prezydent Polski Gabriel Narutowicz był wolnomularzem. Reaktywowany w 1920 zakon w większości poparł Józefa Piłsudskiego, on popierał i nakłaniał ludzi ze swego otoczenia do wstępowania do masonerii. Według niektórych źródeł WLNP brała udział w przygotowaniu zamachu majowego[18]. Mimo to, w 1938 roku rozpętała się kampania antymasońska, w której zasłynął m.in. były premier i ex-wolnomularz Leon Kozłowski[19]. Ostatecznie jesienią tego roku dekretem prezydenta RP Ignacego Mościckiego, nastąpiło rozwiązanie wszystkich stowarzyszeń masońskich w Polsce[20]. Pojedyncze loże działały jednak w konspiracji. Żeby nie było że zmyślam podaję link skąd to wiem http://pl.wikipedia.org/wiki/Wolnomularstwo . Przecież takich rzeczy powinni uczyć od małego w szkole a nie ile osób zginęło a ile osób musiało uciekać z kraju, nikt nie mówi o głównych przyczynach tych wszystkich strasznych rzeczy które nas spotkały uczą nas tylko cały czas ich skutków. Dobrze że przynajmniej teraz Polacy zmądrzeli i nikt nie chce przelewać krwi w powstaniach, strajkach bo to do niczego nie prowadzi oprócz cierpienia. Uważam że jeśli ta wiedza będzie bardziej rozpowszechniona to tylko w ten sposób można coś w tym kraju zmienić.

    • Dawid said

      No tak wszystko jest z góry zaplanowane przez garstkę ludzi na samym szczycie piramidy 🙂 To co ja się uczyłem w sq to propaganda i znać prawdę to jest coś heh

      • Czytelnik said

        Nie wiem dlaczego wyśmiewasz fakty które tutaj przedstawiłem. Skoro masz inne zdanie na ten temat to je przedstaw rzeczowo z podaniem żródłem skąd o nich wiesz. Bo przez samo wyśmiewanie bez podania jakiegokolwiek argumentu sam z siebie robisz głupka. Ja ci przedstawiłem fakty które sam możesz zweryfikować a ty tylko wszystko wyśmiewasz czyżbyś nie miał na tyle rozumu żeby moć moje zdanie obalić za pomocą innych faktów. Jak wiadać prawda po latach wychodzi na wierzch. A dużo jest takich rzeczy przemilczanych w naszej historii.

    • perła said

      Tak wiemy :), powiem więcej nie tylko powstanie listopadowe było wywołane przez masonów, myślę że stoją za każdym powstaniem, rewolucją, przewrotem… w każdym państwie.

    • cox said

      Nie neguję tego wszystkiego, ale teza, że bez powstań Polska wcześniej odzyskałaby niepodległość wydaje mi się bardzo ryzykowna.

      • Czytelnik said

        Przecież to jest całkowicie logiczne że przez te wszystkie powstania zginęły osoby które mogłyby w przyszłości a nawet jeśli nie one to na pewno ich dzieci, wnuki żyć już w całkiem innym kraju na początku wiadomo że obcych wojsk zaborczych z kraju by się nie pozbyli ale za to wraz z upływem czasu odzyskiwalibyśmy wszystkie majątki po prostu pokonalibyśmy naszych zaborców w wyścigu gospodarczym bo oni w tamtym czasach skupiali się tylko na podbojach militarnych a my Polacy skoro nie mieliśmy szans ich pokonać w boju to trzeba trzeba było się skupić na rozwoju gospodarczym i promowaniu świadomości że jest się cały czas Polakiem bez względu w jakim zaborze się mieszka. Po za tym wraz z wysokim przyrostem naturalnym Polaków i przy braku dużych liczby ofiar z powodu powstań których gdyby nie było odzyskalibyśmy Polskę. Wystarczy tylko popatrzeć jak to robią teraz wyznawcy islamu w Europie kiedyś próbowali podbojów i im to nie wychodziło dzisiaj natomiast pokonują swoich wrogów za pomocą wysokiej liczby narodzin. Przecież w ten sposób można było rozłożyć od środka wszystkich naszych wrogów i ich światowe imperia bo wraz ze wzrostem liczby Polaków zyskiwałoby się większe przywileje do czasu aż bylibyśmy na tyle silni żeby odzyskać to co nam zabrano.

    • megi said

      Tak,bardzo jasno o powstaniach,rewolucjach i masoneri która je organizowała ,o Piłsudskim mówi ks. Natanek , oraz prof. Krajski .

      • Czytelnik said

        Wiecie o tym że osoby wierzące mają całkiem inne postrzegania świata chodzi mi o to że z czasem lub doświadczeniem widzą wszystko jak jedne wielkie puzzle które układają się natomiast ateiści i inne osoby które kierują się tylko samym rozumem widzą świat w tzw. kodzie jedynkowo-zerowym czyli albo 1 albo 0. W skrócie polega to na tym że oni odrzucają wszystko co nie mogą poznać a to jest ich największy błąd bo w ten sposób cały czas zamykają się tylko w wąskim postrzeganiu otaczającego świata. Osoby wierzące natomiast nie kierują się tylko i wyłącznie rozumem ale także tym czego nigdy nie widzieli ale odczuwają że istnieje (Bóg) i inne rzeczy których ateiści nie potrafią dostrzec bo nie można ich zobaczyć co nie znaczy że ich nie ma. Jako ciekawostkę podam że to wszystko rozpracowali Rosjanie którzy w latach 90 zaczeli badać przyczyny upadku ich CCCP że doszli wręcz do niesamowitych wniosków że historia ludzkości jest tak zaprogramowana że wszystkie te wydarzenia zapisane w Apokalipsy czy chcemy czy nie na pewno się wypełnią Rosjanie nawet potrafią już określić jak to będzie wyglądać i że to nie przetrwa tak jak się napisane w Pismie Św. 3,5 roku mowa o jednym władcy tego świata bo jest zbyt dużo różnic aby wszystkimi się dało rządzić na tym świecie a siłą ludzi na dłużą metę nie da się utrzymać. Zresztą sami sobie https://www.youtube.com/watch?v=2_TETroutv0

  21. Warszawiak said

    Związane z wolną energią, jeśli nie tutaj to trafi, proszę samemu zdecydować, gdzie umieścić ten filmik 🙂 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=p0xTzmoTdQ4#!

    • STP said

      Czy ktos odczuwa tu podobnie, ze Pan, Nasz Zbawiciel TO WLASNIE nam UDOSTEPNIL/ OTWORZYL przed tyloma wiekami? Od okolo 10ciu lat wydaje mi sie, ze chodzil po wodzie wlasnie z takich i podobnych powodow – pole magnetoelektryczne i wspoldzialanie czlowieka z takim polem – to jest boskie! ;D Podobnie zachowywalo by sie to z przemiana wody w wino. On „po prostu” byl w stanie przemieniac materie na poziomie molekularnym….zmiluj sie nad nami.. Ostatnio ogladalem wyklad niejakiego Nassima Haramein´a – neofizyka z Bozej Laski, ktory opowiada, ze istnieja pisma twierdzace, ze Pan Jezus dorastal w wiosce, w ktorej znajdowala sie Arka Przymierza, i ze On przesiadywal czesto wlasnie w jej poblizu, a PROMIENIUJACA z niej Moc…Na Milosc Boska! Co za czasy! A niejaki Archeolog, pan Ron Wyatt (->YT…) odnalazl miejsce w ktorym, znajdowala sie Arka, podczas Ukrzyzowania Jezusa. Byla ona zakopana dokladnie pod Krzyzem Panskim, a Krew Jezusa konajacego, miala splynac po Krzyzu, przez ziemie dokladnie na Arke(!!!). Czy ktos kuma co, by to oznaczalo??? Wyatowi udalo sie odnalezc slady krwi w ziemi, ktora po poddaniu analizie w laboratorium (w Izraelu) okazala sie byc „ZYWA” a analiza genetyczna udowodnila, ze zawiera w odroznieniu do naszej jedynie 12 par chromosomow….Hosanna!

      Modlmy sie za Iranczykow, modlmy sie o Pokoj na Swiecie. Modlmy sie za Ameryke dzika, dawno odkryta i za wszystkie Dusze Zywych i Umarlych Tego Swiata, bo jestesmy juz blisko. Przyjdz Panie Jezu! Amen.

      stp

      • wiesia said

        Nooo..,też to czytałam.Słuchałam również konferencji na ten temat.Chyba oboje słuchaliśmy tego samego księdza prawda? 🙂

        • STP said

          Droga Wiesiu,
          albo to, albo nasi księża byli znajomymi.. ;D
          (bo ja jestem juz od dziecinstwa na obczyznie)

          musze jednak dodac, ze mam niemale obawy odnosnie wiekszosci z tych „paranormalnych” naukowcow i ich cudnych futurystycznych osiagniec. Na przyklad ten powyzej wymieniony pan Keshe tez obwiesza swoja strone roznymi wedlug mnie „niewlasciwymi symbolami”: indyjskie sloniki dharmy, pacyfy… Nie natrafil mi sie jeszcze ten „prawdziwy syntetyk Panski”, ktory by wylacznie Pismo+Natchnienie bral pod uwage. Chyba ze sw. Tomaszem z Akwinu ta metoda poszla w niepamiec… Nowoczesni naukowcy jakos nie mieszaja wnioskow religii chrzescijanskiej z tymi nauki scislej. Zawsze istnieje kontrowersja. Nawet wieloobiecujacy sie Haramein bije takim „realistycznym zachodnim indywidualizmem” i ostatecznie bezsilnie pochlania go tryb rynkowy (musi zarabiac na DVDsach). Mysle, ze wiekszosc uwaza sie za zawodnikow w „biegu o zlote runo” czy za odkrywcow tajemnic wszechswiata, idac niestety jednak sciezka ciemnego, czyli czystym porzadem osobistej chwaly i uznania w swieckim kole naukowym…Nie zadowala tez fakt, ze wielu po prostu zaciagaja tzw. „zabroniona” wiedze antyczna roznych kultur przedpotopowych, a moze nawet przedbiblyjnych, a to niezle kwapi, chociaz sam nie rzadko tam podgladywalem. Pan Bog moglby im przeciez niezle utrzec nosa, bo w pewnym sensie niby probuja uprzedzic ten Chrystusowy Raj na Ziemi, prawda? Tak mi sie przynajmniej wydaje. Uwzgledniajac jednak Biblijny Przekaz Apokalipsy lub Oredzia MDM, w ktorych mowa byla o wypelnionej roli Kosmosu i jego ostatecznie likwidacji, trudno jest polegac na obecnych parametrach fizyki, chemii czy tam jakiejs kosmologii. Na tym skoncze…chociaz sam temat fascynuje bez konca 😉

          Pozdrawiam i zycze dobrej nocy wszystkim tu zgromadzonym, a szczegolnie naszym blogoslawionym pielgrzymom w drodze

          Szczesc Boze i Avé Maria!

          tomasz.stp

        • wiesia said

          Ja słuchałam ks.Natanka,jestem szczęśliwa,że mogłam wysłuchać Jego konferencji na ten temat.Mówię o Krzyżu Świętym i o Żywej Krwi Pana Jezusa,która spłynęła na Arkę.Polecam Ci to co ma na ten temat do powiedzenia ks.Natanek WARTO 🙂

  22. Czytelnik said

    Jedzie ktoś na marsz obódz się Polsko ? Bo ja dostałem propozycję ale nie wiem co to w ogóle jest i czy warto tracić na to czas. Jak ktoś wie więcej niech pisze.

  23. Jaskółka said

    Witam Wszystkich Pielgrzymkowiczów i forumowiczów !
    Bardzo się cieszę , że istnieje ta strona i taka wspolnota duchowa . To bardzo ważne podtrzymywać się wzajemnie .
    Była z rodziną w Medugorie w sierpniu , ale tak się zawsze tęskni i wyczekuje informacji o TYM MIEJSCU .Życzę wielu Łask i Niespodzianek od NASZEJ MAMY wszystkim . Ja też mam wiele problemów od wielu lat , ale jakoś z BOŻĄ pomocą idzie .
    Obejmę was dzisiaj modlitwą i proszę pamiętajcie o mnie i mojej rodzinie w Medugorie .
    W tym roku poznałam tam , osobę z rodziny zakonnika , który należy do Pustelni w Czatachowie . Gorąco polecam ,zainteresujcie się tematem . Jest tam brat Daniel , który prowadzi w Częstochowie modlitwy o uzdrowienie i nie tylko .
    Wystarczy wpisać hasło Pustelnia w Czatachowie , wielkie świadectwa i przeżycia .

    Z BOGIEM

    • wiesia said

      Znamy,znamy brata Daniela.Czatachowa to przepiękne miejsce duchowe.Tyle uzdrowień,tyle nawróceń.My również obejmiemy Cię dzisiaj modlitwą Jezu,ufam Tobie!

  24. Jaskółka said

    Do Wiesi !

    Dziękuję za modlitwę !
    Wszystkiego dobrego , wiele łask i wszelkiego dobra .

    • wiesia said

      My również dziękujemy za modlitwy i pamięć o nas.Niech Królowa Pokoju obdarzy Ciebie i Twoich bliskich wieloma łaskami. Z Panem Bogiem.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
