Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Ignorancja nie ocali was przed Moim Wielkim Gniewem – orędzie z Ontario 15 września

Posted by radoslawcz w dniu 24 września 2012

Dzieci Mojego Boskiego Serca, Ja Jestem, który Jestem. Ja Jestem, Alfa i Omega. Ja Jestem Wielki, Ja Jestem. Kocham was nieustającą miłością. Tak bardzo was kocham. Otwórzcie dla Mnie wasze serca. Oddajcie Mi wszystkie wasze zmartwienia. Poddajcie Mi się całkowicie. Zezwólcie abym was przemieniał i oczekujcie cudów, które was się przydarzą. Moje maleństwa, kiedy jesteście zniechęceni, liczcie na Mnie, że pocieszę wasze złamane serce. Liczcie na Mnie bardziej niż kiedykolwiek. Żyjcie każdą sekundą życia dla Mojej Chwały. Ufajcie Mi. Tak wielu z was Mnie odrzuca.  Tak wielu z was zawarło pakt  z szatanem i jest przekonanych, że dobrze czynią. Niektórzy ignorują Moje prośby i ostrzeżenia i żyją w grzechu śmiertelnym.  Nie wiecie co was czeka. Nie wgłębialiście się w temat [nie czytaliście nic na ten temat] i ignorujecie wiele rzeczy dotyczących doktryny, wiary, i uchybień w miłości. Nie szukacie odpowiedzi ani Prawdy. Moje maleństwa, ignorancja nie uchroni was przed Moim Wielkim Gniewem.  Jest waszym obowiązkiem szukać Prawdy i żyć w stanie łaski [uświęcającej]. Nie  ryzykujcie miejsca waszego wiecznego przeznaczenia. To nie jest gra. Zmieńcie wasze drogi. Czyńcie wszystko, aby sprawić Mi przyjemność i wyznajcie swoje upadki przede Mną. Uczęszczajcie na Mszę Święto tak często jak to tylko możliwe i przestrzegajcie Moich Przykazań. Wszystkim tym z was, którzy pozostaną Dziećmi Światłości, będę błogosławił bardziej niż możecie to sobie wyobrazić.  Odsłonię się im i zobaczą Moją Rękę w swoim życiu. Trzymajcie się mocno Moje dzieci. Wytrwajcie w wierze. Módlcie się bez ustanku, gdyż czas jest tutaj istotny. Dziś wam błogosławię. Pozostawiam wam Moje Trójjedyne Błogosławieństwo i zachęcam was do świadczenia dla Mojej chwały wszędzie tam gdzie stanie wasza stopa. Ambasadorzy, podążajcie w pokorze i w posłuszeństwie. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 80 to “Ignorancja nie ocali was przed Moim Wielkim Gniewem – orędzie z Ontario 15 września”

  1. młody said

    http://wolnemedia.net/polityka/smierc-netanyahu-zapobiegnie-iii-wojnie-swiatowej/

  2. bigmike said

    Niech Królowa Bożej Woli rozpali wasze serca miłością , witam was otóż Łukasz zginął w wypadku samochodowym , nie znałem go ,ale prosi o modlitwę proszę o wsparcie. Dziękuje że jesteście , pozdrawiam.

  3. Kier said

    komentarz

    ~janek – 1 godz. 22 min temu

    fragment orędzia z serii OSTRZEŻENIE, które otrzymuje Maria Bożego Miłosierdzia-

    Druga pieczęć: III WOJNA ŚWIATOWA środa, 16.05.2012, 03:10 Moja najukochańsza córko, muszę poinformować cię,

    że trzecia WOJNA ŚWIATOWA wkrótce ukaże się światu. Jak widzisz, dziś rano, płyną Moje łzy.

    * Druga Pieczęć wkrótce zostanie złamana, jak przepowiedział Jan Ewangelista w Księdze APOKALIPSY. Rozpocznie się ona w EUROPIE. Przyczyną będzie system BANKOWY i NIEMCY po raz kolejny wezmą udział w tej tragedii, jak to było w ostatnich dwóch przypadkach. Kiedy się rozpocznie, w dużym stopniu będzie to z powodu oszczędności w gospodarce, a katastrofa wpłynie na GRECJĘ z wielkim opadem RADIOAKTYWNYM we FRANCJI.

    Bliski Wschód będzie również zaangażowany z IZRAELEM i IRANEM w wojnę, a SYRIA odegra poważną rolę w upadku EGIPTU.

    Moja córko, budzę cię, by ci to powiedzieć, nie żeby straszyć, ale wzywam do wielkiej MODLITWY za Europę w tym czasie. Z powodu WOJNY i braku pieniędzy, dużo zbiorów zostanie utraconych, a to doprowadzi do otwarcia Trzeciej PIECZĘCI oznaczającej GŁÓD.

    Dlatego teraz wzywam wszystkie dzieci Boże, aby próbowały magazynować suszoną i nie łatwo psującą się ŻYWNOŚĆ do wyżywienia swoich rodzin. Ważne jest, aby uprawiać własne zbiory, jeśli to możliwe. Pamiętajcie jednak, że modlitwa może złagodzić wiele z tego cierpienia.

    Efektem tej WOJNY będzie to, że Mój KOŚCIÓŁ na ziemi, będzie wciągnięty do jednego ŚWIATOWEGO kościoła, w imię zjednoczenia. To zjednoczenie czyli fałszywy pokój, staną się rzeczywistością, w której ANTYCHRYST ujawni się, by stworzyć fałszywy pokój i tak zwany koniec wojny. Ten pokojowy pakt obejmie świat zachodni aż CHINY i ROSJA zaangażują się w sprawy świata.

    Będą one stanowić zagrożenie dla BESTII Z DZIESIĘCIOMA ROGAMI – EUROPY i przejmą nad nią kontrolę, aby wprowadzić KOMUNIZM.

    Czerwony smok- CHINY, już zdobywają silną pozycję w świecie ze względu na ich kontrolę światowych finansów. Czerwony smok i „Niedźwiedź”, którym jest ROSJA nie kochają Boga. Są one kierowane przez ANTYCHRYSTA, który pochodzi ze WSCHODU i kryje się za zamkniętymi drzwiami.

    Kiedy te proroctwa zaczną się spełniać cały świat uwierzy w te orędzia. Wtedy nie będzie żadnych wątpliwości.(…)

    wystarczy spojrzeć co się dzieje na bliskim wschodzie jak bardzo podobne są przepowiednie MATKI BOSKIEJ obecnej rzeczywistości

    • Szejk said

      wstaw link do tego orędzia , czas się przygotować ,zakupy zrobić .

    • wiesia said

      http://paruzja.info/maj-2012/107-16-05-2012-03-10-druga-pieczec-iii-wojna-swiatowa

      • Szejk said

        wiele pktów zapalnych jest w Azji, ale w przepowiedniach niektórych jest wzmianka że wszystko zacznie sie od małego państwa i tak myślę że może to być Japonia ,która mma obecnie konflikt z chinami. Czy wy macie już zrobione zapasy żywności? ja kupię ze 2 szt.wideł i pistolet na śrut. Suszoną żywność i 2 butle na gaz .Węgiel już mam na zimę a jeszcze przynajmniej 3 świece święcone muszę nabyć ,tylko czy to będzie w tym roku czy też później?

        • robert said

          a po co ci widły i pistolet na śrut?
          co do zapasów żywności, to noszę się z zamiarem kupna m.in. tony pszenicy i żyta. Jeśli nic z tych rzeczy się nie wydarzy, to początkiem lata sprzedam do młyna, więc nie tracę na tym nic poza swoją pracą.
          W zasadzie to mam listę rzeczy, które chciałbym kupić, jednak uzależniam to z większym napływem gotówki.

        • Szejk said

          widły i pistolet lub karabin do obrony własnej , ładowanie pistoletu jest zbyt pracochłonne a widły swoje zrobią

        • kooool said

          Chcesz pomóc zbawiać czy zabijać? Od czego wojujesz, od tego zginiesz. Miłością wojujmy 🙂

        • wiesia said

          Ja natomiast mam: gromnice,wodę święconą,sól,olej,wodę.Żywności jeszcze nie przygotowałam.Kiedy mówię o tym mężowi, patrzy na mnie jak na chorą.Gdybym nie miała Was,zupełnie nie miałabym z kim o tym co nadchodzi rozmawiać.Bogu dziękuję za każdą chwilę spędzoną z Wami.Dobrze,że JESTEŚCIE 🙂

        • Szejk said

          jak przyjdzie czas to uwierzy , wystarczy że przy mocniejszych wydarzeniach będziesz mu dawkowała informacje to w końcu przekona się. Poświęć sól,olej,wodę bo może się stanie cód i rozmnożysz pokarm oczywiście po dokonanej modlitwie. Tylko najgorzej będzie gdy trzeba będzie się ewakuować lub przegonią z miejsca zamieszkania.

        • wiesia said

          Otóż to a ja mieszkam na dużym osiedlu.Dzięki Szejk pozdrawiam 🙂 Jezu,ufam Tobie!

        • AGnieszka said

          Ja proponuję napisać co można zakupić (w sensie jakie zapasy zrobić),żeby można było długo przechowywać i zjeść bez używania np.gazu,czy prądu.. Wiele razy się nad tym zastanawiałam, i np. tak ryż, kaszę należałoby ugotować, a co jeśli nie będziemy mieli dostępu do prądu lub gazu? W związku z czym postawiłam na robienie przetworów. Ale swoją drogą zapasy trzeba będzie zrobić, kto ma propozycje co kupić?

        • wiesia said

          Wiesz co? ja myślałam o suszeniu chleba,tylko gdzie i w jaki sposób go przechowywać.Chleb można potem namoczyć w wodzie i gotowe.

        • wiesia said

          Przypomniałam sobie coś,Matka Najświętsza mówiła kiedyś,aby zaopatrzyć się w liście głogu/są rewelacyjnym lekarstwem na wszystko/ wewnętrznie i zewnętrznie.Mówiła,że będzie straszna choroba,owrzodzenia po całym ciele i zaparzone liście głogu okażą się jedynym lekarstwem.Nie pamiętam,gdzie to czytałam,ale bardzo mi to utkwiło w pamięci

        • Szejk said

          Wiesia przypominaj o tym często bo ja pamiętałem o liściach głogu ale uszłu mi z pamięci, dzięki za przypomnienie.

        • wiesia said

          Dobrze 🙂

        • perła said

          ” Lista środków naturalnych i nadprzyrodzonych, dla wykorzystania przeciwko nieszczęściom, które są zagrożeniem dla świata, objawionych Marie-Julie Jahenny przez Naszego Pana i Najświętszą Maryję Pannę.

          Katastrofy rozpoczną się REWOLUCJĄ

          1. Trzy Dni Ciemności – objawione 27 maja 1880

          Tylko poświęcone świecie woskowe będą dawały światło. Jedna taka świeca wystarczy dla jednego gospodarstwa domowego w okresie trzech dni ciemności. Nie zapewniają one światła w domach ludzi bezbożnych i bluźnierców.

          2. Śmiertelne plagi
          Jednym i jedynym lekarstwem, aby się uchronić jest połknięcie bardzo cienkiego kawałka papieru, na którym będzie napisane: „O JEZU, Zwycięzco śmierci, zachowaj nas. O Crux ave.”

          3. Zwierzęta
          Należy zawiesić im na szyi zwierzęcia medal świętego Benedykta. (Matka Boża przestrzega wszystkich ludzi, aby nosili medal św. Benedykta — Nasza Pani od Róż; Maryja Pomocą Matek).

          4. W czasie okresu wielkich katastrof : trzęsień ziemi, wojen, powodzi. itd., należy odmawiać następującą modlitwę do Świętego Krzyża:

          ” Kłaniam się tobie, uwielbiam cię, obejmuję cię, O, godny podziwu Krzyżu Mojego Zbawiciela, ochroń nas, podtrzymuj nas, zachowaj nas. Jezus kochał cię tak bardzo, za Jego przykładem, ja kocham ciebie. Przez Twój święty wizerunek uspokój moje lęki, abym odczuwał tylko pokój i ufność.”

          5. Potężne burze
          Należy odmawiać następującą modlitwę do Krzyża, objawioną przez Naszego Pana:
          „O Crux ave, spes unica ‘Et Verbum caro factum est’. O Jezu, Zwycięzco śmierci, zachowaj nas.”
          6. Wojny i rewolucje
          Marii-Julii otrzymała podczas ekstazy:
          „ Aby odrzucić strach i przerażenie, będziesz dotykała czoła świętym obrazkiem lub medalem Maryi Niepokalanej. Twój duch pozostanie spokojny. Twoje serce nie będzie się bać nadejścia terroru ludzi. Twój duch nie doświadczy skutków Mojej Wielkiej Sprawiedliwości.”

          7. Nieznane choroby

          Udzielone podczas ekstazy: Medal Mojego Boskiego Serca, oraz medal, na którym jest wybity Uwielbiony Krzyż. Wrzucisz do szklanki z wodą te dwa przedmioty – mogą one być wykonane z tektury lub z metalu. Będziesz pić tę wodę, która jest dwa razy pobłogosławiona i dwa razy oczyszczona. Tylko jedna kropla w jedzeniu, jedna mała kropla wystarczy nie tylko na plagi, ale i na bicze Mojej sprawiedliwości. Dasz kroplę tej wody biednym duszom dotkniętym plagą nieznanych chorób – tych, które zaatakowały serce, ducha, słowo.

          8. Rozmaite choroby
          Będziesz korzystać za pomocą infuzji (rozmiękczania, parzenia):
          Zioło św. Jana (Glechoma hederacea) (bluszcz opasujący drzewa), w szczególnie krytycznych warunkach i na bóle w klatce piersiowej oraz na bardzo ciężkie bóle głowy.

          Głóg (Craetagus oxyacantha), do stosowania na cholerę, która będzie częsta i powszechna
          Pokorny fijołek (Viola odorata) na nieznane gorączki: może być w postaci perfum, w połączeniu z cnotą pokory, będzie skuteczny.

          9. Epidemie i nieszczęścia – 14 maja 1880
          Nasz Pan udzielił wielkiemu świętemu Benedyktowi mocy łagodzenia wielkich nieszczęść. Pełna szacunku procesja ze statuą świętego, przeprowadzona bez strachu czy lęku, może położyć kres temu nieszczęściu.
          10. Ogień na ziemi i z nieba – 23 lutego 1938
          Najświętsze Serce Pana Jezusa objawiło:
          „Stopień ciepła będzie przerażająco wysoki … znak krzyża wykonany wodą święconą zmniejszy ciepło i usunie płomienie. Pocałujesz pięć razy małe odpustowe krzyże (odnosi się do odpustu Kościoła) … małe krzyże dotknięte do pięciu Ran Jezusa Ukrzyżowanego na świętym obrazie. Z takiej ochrony mogą korzystać dusze, biedni grzesznicy, odwołując się do Mojej Niepokalanej Matki, Matki Zbawienia, Ucieczki i Pojednania Grzeszników.

          11. Przedmioty ochrony
          Słowa Najświętszej Dziewicy:
          “Zawsze miej gotowe i pod ręką przedmioty ochrony: swoje błogosławione świece woskowe, swoje medaliki, swoje obrazki i święte przedmioty, które są źródłem wszystkich błogosławieństw”
          15 kwietnia 1900 Najświętszej Maryja powiedziała:
          “Dzieci moje, to wiara, to zaufanie są najpiękniejszą ze wszystkich modlitw, która uzyskuje najwięcej”.
          12. Miejsca schronienia
          Objawienia Boskiego Serca Jezusa dla Marie-Julie:
          “Moi drodzy, są trzy miejsca schronienia (na czas udręki): Moje Boskie Serce, Mój Boski Krzyż, i Moja Ukochana Niepokalana Matka.”
          Święta Anna to samo powiedziała do Marie-Julie w dniu 26 lipca 1923:
          “Jest kilka miejsc schronienia w chwili Kary: Krzyż, Uwielbione Boże Serce, i Dziewicze Serce mojej Niepokalanej Córki.”
          13 ad 8. Sposób stosowania głogu (Craetagus oxyacantha ) podany przez Matkę Bożą w dniu 5 sierpnia 1880:
          “Będzie ciężka choroba, której nauka człowieka nie będzie w stanie złagodzić. Choroba ta atakuje przede wszystkim serce, następnie ducha, i w tym samym czasie język. To będzie straszne. Wysoka gorączka towarzysząca będzie pożerającym ogniem nie do zniesienia i tak intensywna, że zaatakowane ciało będzie czerwone -. głębokiej ognistej czerwieni.

          Pod koniec siedmiu dni tej choroby, jak ziarno zasiane na polu (okres inkubacji) będzie się wszędzie bardzo szybko rozszerzać i czynić wielkie postępy. “

          “Moje dzieci, tutaj jest JEDYNE lekarstwo, które może pomóc. Znacie głóg, który praktycznie rośnie wszędzie w postaci żywopłotu. Liście głogu, a nie gałęzie, mogą stłumić rozwijanie się tej choroby.”

          “Będziesz zbierała liście, a nie gałęzie. Nawet zasuszone, mogą zachować swoją skuteczność. Wrzuć je do wrzącej wody i pozostaw je tam przez 14 minut, przykrywając pojemnik, tak, by pozostała w nim para. Na początku tej choroby, trzeba użyć tego środka trzy razy dziennie “.

          “Choroba ta spowoduje ciągłe wymioty i nudności. Jeśli środek jest podany zbyt późno, zainfekowana część ciała stanie się czarna i w tej czerni będzie widać coś w rodzaju bladej, żółtej smugi.”

        • AGnieszka said

          O! Bardzo dobry pomysł, trzeba poszukać w sieci jak to zrobić. Można też zakupić żywność w puszkach, typu konserwy,gotowe dania, ale tu data ważności kończy się (z tego co widziałam) najpóźniej 2013/2014r. Martwi mnie to, co napisał Szejk – co będzie jeśli będziemy zmuszeni opuścić nasze domy? Ciągle się o to martwie, choć wiem,że nie powinnam…ale stają mi przed oczami moje głodne maluchy 😦

        • Szejk said

          na discovery jest wyświetlany program-film dok na temat armagedonu i jak ludzie się do tego przygotowują i zauważyłem że co nie którzy mają przygotowane plecaki z wyposażaniem niezbędnym do przeżycia .

        • wiesia said

          Nie martw się o to,Pan Jezus powiedział,że nas nie zostawi,mamy naszych Aniołów,którzy przeprowadzą nas-zobaczysz,będzie dobrze,nie wolno nam zwątpić 🙂

        • wiesia said

          Wiesz,przyszło mi coś do głowy.Ten zasuszony chleb można przechować w dużym papierowym worku.Takim jak kiedyś trzymało się np.cukier luzem lub mąkę.

        • Szejk said

          kupcie wiadra , papier toaletowy, igły, nożyczki,nici, suchary, wodę pitną, czosnek,cebula, nasiona.

        • wiesia said

          Szejk,ja dzisiaj właśnie też o tym pomyślałam,że to najlepszy sposób na przygotowanie się na taką sytuację.Wszystko co potrzebne przygotować w plecaku,aby w panice potem nie szukać.I tak zrobię.

        • Margaretka said

          Wiecie ja mam plan, że jak zaczną się pierwsze sygnały że trzeba robić zapasy, napewno kupię wór ryżu i jakieś inne zboża, po pierwsze są syte, zdrowe i z doświadczenia [stosowanie diet] wiem, że im bardziej urozmaicone żywienie, tym apetyt większy, dlatego moje diety te monotonne były najskuteczniejsze, bo nie rozbudzały apetytu a zmiejszały go, do tego zboża są bardzo wartościowe[białko, witaminy] dlatego w pierwszej kolejności ryż, ale jak zdążę 🙂 to mam w planie kupno wody, mleko długoterminowe, olej, cukier i mąka. Da się na tym wyżyć. Pozatym ZAPAŁKI na rozpałkę i przydałoby się jakiś piknikowy zestaw do gotowania na ogniu. Już teraz zakupiłam koce i ciepłą odzież dla rodziny. Kobietki musimy też pamiętać o zapasie środków higienicznych, pozatym zamierzam zrobić taką listę priorytetową, by w momencie kiedy zacznie się gorąco, nie stać ze zdziwieniem, tylko realizować ‚plan’z kartki. Jeżeli ktoś nie ma, powinien też zakupić przydatne książki, modlitewniki. Resztę należy powierzyć Panu Bogu i przetrwamy jakoś 🙂

        • perła said

          Ja zrobiłam całkiem sporo różnych przetworów i ciągle jeszcze robię :). Jak tak robiłam te przetwory to wpadł mi do głowy pomył, by narobić własnych sosów do słoików i tak też zrobiłam. Zrobiłam różne gulasze, sos do spaghetti, bigos, gołąbki, leczo… część zjedliśmy :), ale część jeszcze stoi, po otwarciu smakują tak samo jak świeżo zrobione. Polecam ten sposób.

        • wiesia said

          Znalazłaś 🙂 o liściach głogu,super! 🙂 Jeżeli chodzi o przetwory,czy gotowe dania w słoikach to powiem Ci,że to bardzo dobry pomysł. 🙂

        • robert said

          ale po co suszyć chleb? przypomnijcie sobie historię Józefa, który został sprzedany przez swoich braci. Przez siedem kolejnych lat, będąc zarządcą faraona gromadził zboże i jak wiemy przez kolejne siedem lat nieurodzaju to zboże pozwoliło przeżyć wielu. Dlatego zachęcam do zakupu chociaż 100 kg pszenicy, żyta, jest to wydatek 100zł a w dobrych warunkach (niska względna wilgotność powietrza ok 40% ) pozwolą leżeć takiej pszenicy nawet kilka lat. Co do braku gazu/prądu, to zboża można namoczyć i po kilku godzinach są już miękkie i nadające się do spożycia bez obróbki termicznej. Bardzo ważne są również tłuszcze. Tutaj proponuję domowy smalec, czysty lub ze skwarkami lub masło klarowane zakręcone w słoikach , masło takie również może bardzo długo leżeć i się nie psuje. Miód również może leżeć latami. Ogólnie proponuję przetwory, ale takie wysokoenergetyczne (czyli dużo tłuszczu lub cukru/miodu) można na tym długo pożyć i zajmują mniej miejsca. Natomiast zupełnie odradzam mrożenie. Może przyjść czas, że prąd będzie miało niewielu. Również planuję zakup 2-5 butli z gazem. Dobrym rozwiązaniem jest również lampka kempingowa ładowalna na korbką na dynamo lub solarem. Są takie na allegro w cenie ok 100zł.

        • Szejk said

          podałeś przydatne informacje, nie które zastosuję bo inne to znam.

        • KRYSTYNA said

          DOBRZE MIEĆ KOZĘ .W NIEJ MOŻNA PALIĆ DREWNEM.
          W RYŻU I KASZACH JĘCZMIENNYCH BARDZO SZYBKO POJAWIAJĄ SIĘ ROBAKI.NATOMIAST ROBAKI NIE WCHODZĄ DO KASZY MANNY I KASZY GRYCZANEJ.TO MOJE OBSERWACJE…

        • KRYSTYNA said

          NIE ZAPOMNIJMY O ZAPASIE ZAPAŁEK

        • perła said

          Zawsze można kupić krzesiwo 🙂

        • wiesia said

          Dzięki Krysia,to bardzo ważne aby się właściwie przygotować.Dodałabym jeszcze opatrunki i leki przeciwbólowe.

        • KRYSTYNA said

          KUPIŁAM TĄ KOZĘ – NA NIEJ MOŻNA GOTOWAĆ

          http://konskie.olx.pl/piecyk-zeliwny-aga-cyganek-polska-iid-429278410

        • wiesia said

          W przyszłości na wagę złota 🙂

        • perła said

          A gdzie to ma komin? Dym przecież musi gdzieś uchodzić.

        • Dar said

          Gdzie się kupuje taką kozę i ile kosztuje?

        • wiesia said

          Przecież Krystyna podała link.Cena tam też jest 449zł.

        • rena said

          Najgorszy węgiel , jak sobie o tym pomyślę to ogarnia mnie przerażenie , a tu już koniec września oby jak najdłużej było ciepło .

        • Szejk said

          a co węgla weź pożyczkę i kup teraz kiedy suchy jest bo jak na razie deszczów nie ma i nie zdązył namoknąc przec co cięższy by się stał i nie potrzebnie byś przepłaciła.

        • wiesia said

          Wiesz co Szejk,wydaje mi się,że wielu ludzi za mocno skupia się teraz na pieniądzach/boją się zadłużyć/rozumiem to,tylko jak przychodzi taki moment jak głód,prześladowanie,wojna,katastrofa-wtedy liczy się nie pieniądz a TOWAR.Bo za ten towar możemy przeżyć sami i się podzielić a nawet wykupić od okupanta.Tak sobie sama ze sobą polemizuję i przy okazji przelewam na „papier” 🙂

        • Szejk said

          lepiej pożyczyć i kupić i zabezpieczyć sie, bo jak nadejdą ciężkie czasy to pieniądz straci na wartości, lepiej mieć niż nie mieć.

        • wiesia said

          To prawda,a w dodatku jak nie będziemy mieli na czole i ręce/wiadomo czego/to i tak nie będziemy mogli ani kupić ani sprzedać 🙂

        • Szejk said

          chyba w Polsce to nie przejdzie tu antychryst nie ma wstępu.

        • cox said

          @Szejk- Nie byłbym wcale tego taki pewny.

        • Margaretka said

          Wiecie, ja nie mieszkam na wsi, mieszkam za miastem, gdzie pełno jest domków jednorodzinnych i tak naprzeciw mnie ludzie chodują kury! z pewnością dla własnych jaj, a takie jedno jajko jakie pożywne i wartościowe…….kto może niech choduje nioski!

        • cox said

          Co racja, to racja! W czasie okupacji posiadanie pieniędzy nie było wcale takie najważniejsze! Ważniejszy od pieniędzy był różnego rodzaju towar, który można było wymienić na żywność.

      • Ewa DM said

        Przed wszelkim złem tego świata najlepiej jest zabezpieczyć się modlitwą. Znamienne są słowa Pana Jezusa, który chce, by w każdej miejscowości znalazł się choć jeden człowiek kontemplujący „24 GODZINY MĘKI NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA”.
        http://www.duchprawdy.com/luisa_piccarreta_24godziny_meki.htm
        Fragment listu Luisy Piccarrety do Św. Annibale Di Francia (brak daty) nt. znaczenia “Godzin…”
        „Wierzę, że jeśli będzie rozważał je grzesznik, to otrzyma łaskę nawrócenia; jeśli jest to ktoś niedoskonały, to osiągnie doskonałość; ktoś kto ulega pokusom, odniesie zwycięstwo; człowiek cierpiący znajdzie w tych Godzinach siłę, lekarstwo i pocieszenie; a jeśli jego dusza jest słaba i nędza, to znajdzie duchowe zwierciadło w którym nieustannie będzie się przeglądał, aby stać się podobnym do Jezusa, naszego wzoru.”
        I słowa Jezusa zanotowane przez mistyczkę:
        Tom 11 KSIĘGI NIEBA, październik 1914
        „A Jezus dając mi słyszeć Swój łagodny i słodki głos, powiedział do mnie,
        Och, jakże ogromnie byłbym zadowolony, gdyby choć jedna osoba czytała te Godziny Mojej Męki w każdej miejscowości! Czułbym się obecny w każdej miejscowości, a Moja Sprawiedliwość, ogromnie pogardzana w tych czasach, byłaby częściowo ułagodzona.”
        Tom 11 KSIĘGI NIEBA, 6 listopad 1914
        „Gdy teraz ktokolwiek odprawia te “Godziny Mojej Męki”, przez kontakt z nim czuję wyciągane gwoździe, wyjmowane ciernie, gojone rany i obmywane plwociny. Czuję jak zło, które czynią Mi inni, wymieniane jest na dobro.”
        Tom 12 KSIĘGI NIEBA, 16 maj 1917
        „…Te ‘Godziny’ są porządkiem Wszechświata i utrzymują Niebo i ziemię w harmonii, powstrzymując Mnie przed rozbiciem świata na kawałki. Czuję wpuszczone w jego krwioobieg: Moją Krew, Moje Rany, Moją Miłość i wszystko to, co uczyniłem. I płyną one nad wszystkimi, przynosząc każdemu zbawienie. A gdy dusze odprawiają te ‘Godziny Męki’, czuję Moją Krew i Moje Rany, i ożywa we Mnie pragnienie zbawienia dusz.”

        • MM said

          Masz rację Ewa DM, tylko modlitwa wynagradzająca może przemienić zło w dobro.

        • Szejk said

          wydrukuję i będę czytał i rozważał, ale proponuję by każdy z Nas ,kto może niech czuwa z JEZUSEM na górze oliwnej w czwartek przynajmnie godzinę od 23 do 24 ,by nie czuł się samotny. Ja dwa tygodnie temu czuwałem ,ale w zeszłym nie , teraz na pewno będę z JEZUSEM .

        • wiesia said

          Ja też będę czuwać i rozważać

        • wiesia said

          Ewo jestem Ci bardzo wdzięczna za ten link 🙂

    • kooool said

      Ja to się długo nie pocieszę życiem w razie W, małe mieszkanko w mieście na osiedlu. Śmierć z głodu i pragnienia. Pełne zaufanie do Dobrego Boga, który jak nie pomoże cudownie to koniec życia ciała.

  4. młody said

  5. Passiflora said

    Aby uczynić świat bezpiecznym miejscem dla tylu sprzecznych punktów widzenia, zaczęto pielęgnować „otwartość umysłu” jako najbardziej pożądaną z cnót. Człowiek, którzy wciąż wierzył w Prawdę, często był nazywany ograniczonym, natomiast ten, który nie dbał o to, aby odróżnić Prawdę od błędu, zaczął być wychwalany za swoją otwartość.

    Sługa Boży Arcybiskup Fulton J. Sheen
    Źródło: „Freedom Under God”, 1940r., str. 13.

  6. atryda said

    Czytając, któryś raz „Poemat Boga-Człowieka” M. Valtorty, ponownie natrafiam na słowa Jezusa, które można odnieść do stwierdzenia;
    „To dzieło, ci ludzie, ten czas!
    Mądrzy zrozumieją i przyjmą bez szemrania, a do pozbawionych mądrości nic nie dotrze, nic ich nie zmieni.!”

    Zamieszczam fragment ale warto przeczytać całość.

    http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-04-052.html

    Maria Valtorta POEMAT BOGA-CZŁOWIEKA
    Księga czwarta – trzeci rok życia publicznego
    Rozdział 52.
    NA DRUGIM BRZEGU. SPOTKANIE Z MATKĄ – Napisane 16 grudnia 1945.
    „(…)
    Można wiedzieć, o czym rozmawiacie?»
    «O, Szymonie! Chodź tutaj. Mówiliśmy o przyszłym Kościele. (…). Wyjaśniałem, że wymaga ofiary wszystkich swych członków. Począwszy ode Mnie, który jestem jego Założycielem i mistyczną Głową, aż do was, do wszystkich uczniów: wszystkich, którzy będą nosili imię chrześcijan i będą należeć do Kościoła powszechnego. I zaprawdę w wielkiej drabinie hierarchii to często najbardziej pokorni, wydający się tylko ‘numerami’, uczynią Kościół naprawdę żyjącym. Naprawdę często będę musiał uciekać się do nich, aby nadal podtrzymywać przy życiu wiarę i siłę wciąż odnawianych kolegiów apostolskich. I będę musiał pozwolić, aby tych apostołów dręczył szatan oraz ludzie zazdrośni, pyszni i niedowierzający. A ich duchowe męczeństwo nie będzie mniej okrutne niż męczeństwo fizyczne. Pochwyci ich [z jednej strony] wola Boża, która ich będzie popychać do działania, a [z drugiej –] zła wola człowieka, narzędzia szatana. Ten zaś z całą swą gwałtownością dołoży wszelkich starań, ażeby ich uznano za kłamców, szaleńców, opętanych. Wszystko po to, żeby sparaliżować w nich Moje dzieło i jego owoce. One bowiem są zwycięskimi ciosami zadanymi Bestii.»
    «I wytrwają?»
    «Wytrwają, chociaż nie będą Mnie posiadać fizycznie przy sobie. Będą musieli wierzyć nie tylko w to, w co trzeba wierzyć obowiązkowo, lecz także w ich tajemną misję. [Będą musieli wierzyć], że jest ona święta; wierzyć, że jest użyteczna; wierzyć, że pochodzi ode Mnie. Tymczasem wokół nich szatan będzie świszczał, aby ich przerazić. Świat będzie krzyczał, aby ich ośmieszyć, a słudzy Boży – nie zawsze oświeceni w sposób doskonały – podniosą głos, aby ich potępić. Oto jest los Moich przyszłych głosów. A jednak nie będę posiadał innych środków, aby wstrząsnąć ludźmi, przyprowadzić ich do Ewangelii i do Chrystusa! Ale za wszystko, czego od nich zażądam, za to, co im narzucę i co od nich otrzymam, o! udzielę im radości wiecznej, szczególnej chwały! Jest w Niebiosach zamknięta księga. Jedynie Bóg może ją czytać. Zawiera ona wszelkie prawdy. Czasem jednak Bóg zdejmuje pieczęcie i ujawnia prawdy już wypowiedziane ludziom. Umożliwia jakiemuś człowiekowi, wybranemu do tego losu, poznanie przeszłości, teraźniejszości i przyszłości tak, jak są zawarte w tajemnej księdze.
    Czy nigdy nie widzieliście syna, najlepszego z rodziny, albo ucznia, najlepszego w szkole, jak wzywa go ojciec lub nauczyciel, żeby przeczytał księgę przeznaczoną dla dorosłych lub żeby mu przekazać [szczególne] wyjaśnienie? Jest u boku ojca lub nauczyciela, który go otacza ramieniem, a drugą ręką pokazuje palcem wskazującym linie, jakie chce, aby przeczytał lub poznał jego ulubieniec. Tak postępuje Bóg wobec tych, których wzywa do takiego przeznaczenia. Przyciąga ich, przytrzymuje Swym ramieniem i nakłania do czytania tego, co On chce, i do pojęcia znaczenia, i do powiedzenia następnie o tym, i do zetknięcia się z kpinami i bólem. Ja, Człowiek, jestem Przywódcą szeregu tych, którzy mówią Prawdy z niebiańskiej Księgi. I z tego powodu gardzą Mną, zadają ból i spotka Mnie śmierć. Ale Ojciec przygotowuje już Moją Chwałę. A Ja, kiedy się do niej wzniosę, przygotuję chwałę tym, których nakłonię do czytania z zamkniętej księgi tego, co będę chciał. W obecności całej wskrzeszonej Ludzkości oraz chórów anielskich ukażę, kim byli. Wezwę ich do Mnie i otworzę pieczęci Księgi, której odtąd nie trzeba będzie już trzymać zamkniętej. Oni zaś uśmiechną się, ponownie zobaczą i odczytają zapisane słowa, które dzięki oświeceniu poznali już wcześniej, kiedy cierpieli na ziemi.»
    «A inni?» – dopytuje się Jan, bardzo uważnie słuchający pouczenia.
    «Jacy inni?» [– pyta go Jezus.]
    «Inni, jak ja, którzy nie czytali tej księgi na ziemi, czy oni nigdy się nie dowiedzą, o czym ona mówi?»
    «Błogosławieni w Niebie wszystko będą znali. Poznają [to] zanurzeni w Nieskończonej Mądrości.»
    «Zaraz? Kiedy tylko umrą?» [– pyta Jan.]
    «Zaraz, kiedy wejdą do Życia» [– odpowiada mu Jezus.]
    «Dlaczego więc w Ostatnim Dniu ukażesz, że ich wzywasz do poznania tej Księgi?»
    «Ponieważ nie tylko błogosławieni będą ich oglądać, lecz cała Ludzkość. A wśród potępionych będzie wielu takich, którzy wyśmiali głosy Boga, jako głosy szaleńców lub opętanych, i dręczyli ich z powodu udzielonego im przeze Mnie daru. To długi, lecz konieczny odwet przyznany tym męczennikom tępej złośliwości świata.»
    (…).”

    • Pokręć said

      Pan Jezus mówił o takich księżach Natankach…
      No, cóż… W orędziach do MBM też jest wiele o wyśmiewaniu owych orędzi. Głupi się śmieje i kpi, mądry – rozważa wszystkie te sprawy w swoim sercu, jak czyniła z proroctwem czcigodnego Symeona Maryja.

      • Szejk said

        co racja TO RACJA , nie wolno nam kpić z żadnych orędzi ,ale być uważnym i czujnym by nnie dać sie zwieść.

    • Tomasz said

      Zauważcie że podobnie jak podczas urlopu admina „przyjacielski” blog zamarł. Pewnie powrócą gdy tylko zakończy się pielgrzymka.

  7. anna said

    http://wpolityce.pl/dzienniki/klub-wtorkowy/25435-jak-naprawic-polskie-sady-przepedzic-zdeprawowanych-sedziow-z-sali-rozpraw-relacja-z-klubu-wtorkowego

  8. Przemysław said

    Zasługa polega nie na tym, by czynić i dawać wiele, ale raczej na tym, by przyjmować i bardzo miłować.

    (święta Teresa od Dzieciątka Jezus)

    • Przemysław said

      Naśladowanie Jezusa, które jest życiowym zadaniem Jego uczniów, nie na tym polega, by wiele czynić i dawać, ale by przyjmować. Gdy dobrze przyjrzymy się Jego życiu, bez trudu dostrzeżemy, że cały wysiłek Jego Serca koncentrował się na tym, by przyjąć wolę Ojca i ją wypełnić. My tymczasem, koncentrując uwagę na tym, jak ofiarować się Jezusowi, czym Go zaskoczyć, czego by tu dla Niego nie wymyślić, nie zauważamy przemykających obok wydarzeń i sytuacji, które On dopuszcza, byśmy je podjęli dla Niego. Przyjąć to, co przyszło z rąk Bożej opatrzności, w formie, w jakiej przyszło, w czasie, w jakim przyszło, i od osób, od których przyszło, jest prawdziwym kochaniem i dawaniem siebie. To jest konkretne umieranie, które przygotuje do oddania tego, co jest najcenniejsze – własnego życia. Śmierć przychodzi bowiem w okolicznościach, których nie potrafisz przewidzieć, w czasie, którego nie znasz, i w środowisku ludzi, których nie możesz sobie wcześniej dobrać.

      Pokój i Dobro

  9. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED 29 WRZEŚNIA ŚWIĘTYCH ARCHANIOŁÓW MICHAŁA, GABRIELA I RAFAŁA

    Dzień szósty – 25 września

    Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.

    Czytanie z Księgi Daniela (10, 12-21)
    Powiedział więc do mnie: «Nie bój się, Danielu! Od pierwszego bowiem dnia, kiedy starałeś się usilnie zrozumieć i upokorzyć przed Bogiem, słowa twoje zostały wysłuchane; ja zaś przybyłem z powodu twoich słów. Lecz książę królestwa Persów sprzeciwiał mi się przez dwadzieścia jeden dni. Wtedy przybył mi z pomocą Michał, jeden z pierwszych książąt. Pozostawiłem go tam przy królach Persów. Przyszedłem, by udzielić ci zrozumienia tego, co spotka twój naród przy końcu dni; bo to widzenie odnosi się do tych dni».
    Gdy on jeszcze mówił do mnie te słowa, padłem twarzą ku ziemi i oniemiałem. A oto jakby postać ludzka dotknęła moich warg. Otworzyłem więc usta i mówiłem do tego, który stał przede mną: «Panie mój, od tego widzenia ogarnęły mnie boleści i opadłem z sił. Jakże więc może taki sługa mojego pana mówić tu z panem moim, skoro nie ma teraz siły i oddech we mnie ustaje?» Powtórnie dotknął mnie ten, który podobny był do człowieka, umacniając mnie. Potem powiedział: «Nie lękaj się, mężu umiłowany! Pokój tobie! Bądź pełen mocy!» Gdy on jeszcze rozmawiał ze mną, nabrałem sił, mówiąc: «Niech mój pan mówi, bo mnie wzmocniłeś». I powiedział: «Czy wiesz, dlaczego przyszedłem do ciebie? Jednak oznajmię tobie to, co zostało napisane w Księdze Prawdy. Teraz muszę znów walczyć z księciem Persów, a gdy skończę, wówczas nadejdzie książę Jawanu. Nikt zaś nie może mi skutecznie pomóc przeciw nim z wyjątkiem waszego księcia Michała.

    Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Chóru Potęg
    Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu …

    Za przyczyną św. Michała Archanioła i Chóru przedziw¬nych Potęg użycz nam, Panie, zwycięstwa w pokusach i zbaw ode złego. Amen.

    P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
    W. Módl się za nami.

    Źródło: modlitwy i fragmenty Pisma świętego umieszczone na stronach
    http://bog-w-moim-balaganie.blog.onet.pl
    http://www.kjb24.pl/modlitwy-rycerzy

  10. młody said

    Dzisiaj 25 września a więc mija 31 miesiąc z orędzia z 25.02.2010.Jeszcze dwa miesiące i Aniołowie zaczną pełne działanie.Wypada to akurat w listopadzie więc może to mieć zwiazek z możliwością zamordowania Benedykta XVI które planowane jest w ciagu najdłuzej 12 miesięcy(od daty listopad 2011).Wszystko się może zdarzyć.

  11. Małgorzata said

    W BOGU ufność i nadzieja nasza.Módlmy się modlitwami krucjatami Modlitwa do Ojca aby osłabić wpływ 3 wojny światowej.10 Przykazań Bożych i 10 koronek do Miłosierdzia Bożego o pokonanie demona,dużo wynagradzajmy.. Bogu.Polecam tu bardzo gorąco 24 GODZINY MĘKI NA KRZYŻU PANA JEZUSA. Dane służebnicy BOŻEJ….SŁUŻEBNICA BOŻA PICCARRETA [ 1865-1974] WŁOCHY. Opisane są męki Pana Jezusa. W 12 GODZINIE w południe do 1 po południu. Pierwsza Godzina NA KRZYŻU, PIERWSZE SŁOWO JEZUS…….jest…..PODSUMOWANIE ŻYCIA I BOLEŚCI JEZUSA..tu są dziękczynienia i adoracje i wynagradzania…..całego ciała GŁOWY , OCZU , UST, USZU, RAMION,OBLICZA ,RĄK ,NÓG PRZEBITYCH, SERCA,,,,,I WYNAGRADZANIE …..Nie musimy całości brać ,można właśnie wziąć sam ten tekst adoracji i wynagrodzenia i codziennie ofiarować BOGU przede wszystkim za nasze grzechy ,naszych bliskich i tych zatwardziałych upadłych grzeszników i w ten sposób zadość uczynić BOGU ..Mało nam czasu zostało sprawmy radość i ulgę chociaż tak.

  12. jak te przepowiednie się spełnią to ja zostanę papieżem said

    Wy chyba macie coś z głowami

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
