Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Wrzesień 25th, 2012

Orędzie z 25 września 2012 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 września 2012


„Drogie dzieci! Kiedy patrzycie na bogactwo barw w przyrodzie, które daje wam Najwyższy, otwórzcie serce i z wdzięcznością módlcie się o wszelkie posiadane dobro i powiedzcie: jestem tu stworzony do wieczności i pragnijcie spraw niebieskich, bowiem Bóg was kocha niezmierną miłością. Dlatego dał wam również mnie, abym wam powiedziała: drogie dzieci, jedynie w Bogu jest wasz pokój i nadzieja. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Fotki z dzisiaj

Posted in Medziugorje, Orędzia | Otagowane: , | 18 Komentarzy »

Radujcie się i wiedźcie, że zwycięstwo będzie należeć do Mnie – orędzie z Ontario 16 września

Posted by radoslawcz w dniu 25 września 2012


Kochani, Ja Jestem, Źródło Miłości, Nadziei, Świętości i Miłosierdzia. Przychodzę do was z miłością. Pragnę wam błogosławić, namaszczać was i wysyłać jako pracowników w Mojej Winnicy. Ja Jestem Wielki, Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Usłyszcie Mnie. Wydarzenia już trwają. Oczyszczenie szaleje wokoło was. Znajdźcie schronienie w Moich Ramionach Miłości. Módlcie się. Niech wasze serce będzie pełne pokoju. Nie wpadajcie w pułapki i podstępy szatana. Bądźcie pewni siebie. Wiedźcie, że kocham was nieustającą miłością i obdarzę was wszystkim czego będziecie potrzebować. Ja Jestem, Dawca, wiem wszystko o każdym z was z osobna. Obiecuję być wiernym wam i uspokajać wasze lęki za każdym razem, gdy się modlicie. Podnieście swoje głosy do Mnie w Adoracji.  Podnieście wasze głosy z największą ufnością. Wasz Ojciec pragnie w was trwać i obdarzyć was wszystkimi potrzebnymi łaskami. Zapraszam was dziś do bycia świadkami przed tymi, których stawiam na waszej drodze. Świadczcie i oddajcie Mi chwałę za wszystko co dzieje się w waszym życiu. Cuda zaczną się wydarzać, jeśli przestaniecie wątpić. Ufajcie Mi. Ufajcie, że odpowiem na wszystkie wasze modlitwy i, że działam dla dobra ludzkości. Dziękujcie, za wydarzenia, które wystąpią w przyszłości. Dziękujcie, za Mój szybki Powrót. Dziękujcie za wszystkich apostołów, których umieściłem na ziemi w tych czasach. Wielu zginie. Inni oddadzą swoje życie aby prowadzić innych do świętości. Radujcie się kochani. Radujcie się, gdyż pokonam moce zła. Radujcie się i wiedźcie, że zwycięstwo będzie należeć do Mnie.

Tłumaczyła: Czytelniczka

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 31 Komentarzy »