Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Orędzie z 25 września 2012 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 września 2012

„Drogie dzieci! Kiedy patrzycie na bogactwo barw w przyrodzie, które daje wam Najwyższy, otwórzcie serce i z wdzięcznością módlcie się o wszelkie posiadane dobro i powiedzcie: jestem tu stworzony do wieczności i pragnijcie spraw niebieskich, bowiem Bóg was kocha niezmierną miłością. Dlatego dał wam również mnie, abym wam powiedziała: drogie dzieci, jedynie w Bogu jest wasz pokój i nadzieja. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Fotki z dzisiaj

Komentarzy 18 to “Orędzie z 25 września 2012 r.”

  1. Dawid said

  2. Malami said

    Piękne orędzie!

    P.S. Jeśli się nie mylę na niebie widać chemtrails…

  3. Ela said

    ….drogie dzieci, jedynie w Bogu jest wasz pokój i nadzieja…. dlaczego tak trudno nam w to uwierzyć i zrozumieć ???

    • kooool said

      Bo nie wierzymy. Najłatwiej uwierzyć tym, co prześli bezsens, cierpienie i niepokój, gdy zaczęli żyć w Bogu i poczuli różnicę – Pokój i Nadzieję, Uwierzyli. Jeśli ktoś nie chce, nie zrozumie, łatwiej jest nie wymagać od siebie zbyt dużo i spać.

  4. Passiflora said

    Wdzięczność jest wyłącznie cechą ludzi pokornych. Egotycy są pod tak ogromnym wrażeniem własnej doniosłości, że traktują wszystko, co otrzymują, jak gdyby im się to należało. W ich sercach nie ma miejsca na wspomnienie wszystkich niezasłużonych łask, które otrzymali.

    Sługa Boży Arcybiskup Fulton J. Sheen
    Źródło: „On Being Human”, 1982r., str. 325.

  5. Mariusz said

    Nie wiem co o tym myśleć ale jak to prawda to zaczęli ujawniać skrytą od lat technologię . Chyba że , to ściema . Jeśli to prawda to mnie ciarki przechodzą

    • Dawid said

      Fundacja tego gościa to dobry pomysł NASA się chowa ale dzięki temu Iran może przygwożdzić siły Natowskie ja osobiscie jestem w wojsku ale słyszałęm że Polska też przygotowuje własne wojska na atak na Iran są przygotowania pod kryptoninem Anakonda i ja sam sie zgłosiłem nawet bo to mnie ciekawi jak co dam wam znać 🙂

      • kooool said

        Kolegę wezwali z rezerwy, 36lat, po to by przepisać papierek, bo przenieśli go z zaopatrzenia, na szkolenie żołnierzy, gdyż jest WF’stą. Po co to komu w Pokoju?

    • kooool said

      Trzeba fizyków spytać. Nie ma nic za darmo na tym świecie. Przypomina to spam, poleć znajomym, bo „szczęście” Cię opuści, czy coś w tym stylu.

  6. sepia said

    kochani niedawno rozpocząłem postulat w jednym z Zakonów , powoli acz konsekwentnie staram się przybliżać tematykę i przesłanie bloga moim współbraciom , proszę o modlitwę w tej intencji …

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
