Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Radujcie się i wiedźcie, że zwycięstwo będzie należeć do Mnie – orędzie z Ontario 16 września

Posted by radoslawcz w dniu 25 września 2012

Kochani, Ja Jestem, Źródło Miłości, Nadziei, Świętości i Miłosierdzia. Przychodzę do was z miłością. Pragnę wam błogosławić, namaszczać was i wysyłać jako pracowników w Mojej Winnicy. Ja Jestem Wielki, Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Usłyszcie Mnie. Wydarzenia już trwają. Oczyszczenie szaleje wokoło was. Znajdźcie schronienie w Moich Ramionach Miłości. Módlcie się. Niech wasze serce będzie pełne pokoju. Nie wpadajcie w pułapki i podstępy szatana. Bądźcie pewni siebie. Wiedźcie, że kocham was nieustającą miłością i obdarzę was wszystkim czego będziecie potrzebować. Ja Jestem, Dawca, wiem wszystko o każdym z was z osobna. Obiecuję być wiernym wam i uspokajać wasze lęki za każdym razem, gdy się modlicie. Podnieście swoje głosy do Mnie w Adoracji.  Podnieście wasze głosy z największą ufnością. Wasz Ojciec pragnie w was trwać i obdarzyć was wszystkimi potrzebnymi łaskami. Zapraszam was dziś do bycia świadkami przed tymi, których stawiam na waszej drodze. Świadczcie i oddajcie Mi chwałę za wszystko co dzieje się w waszym życiu. Cuda zaczną się wydarzać, jeśli przestaniecie wątpić. Ufajcie Mi. Ufajcie, że odpowiem na wszystkie wasze modlitwy i, że działam dla dobra ludzkości. Dziękujcie, za wydarzenia, które wystąpią w przyszłości. Dziękujcie, za Mój szybki Powrót. Dziękujcie za wszystkich apostołów, których umieściłem na ziemi w tych czasach. Wielu zginie. Inni oddadzą swoje życie aby prowadzić innych do świętości. Radujcie się kochani. Radujcie się, gdyż pokonam moce zła. Radujcie się i wiedźcie, że zwycięstwo będzie należeć do Mnie.

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 31 to “Radujcie się i wiedźcie, że zwycięstwo będzie należeć do Mnie – orędzie z Ontario 16 września”

  1. wiesia said

    Panie Jezu kochamy Ciebie,ufamy Tobie.Prosimy wybacz nam nasze grzechy i umacniaj nas w naszej drodze ku Tobie.

  2. Passiflora said

    Wiadomość, która jeszcze nie wyciekła

    Gdyby podstawą Chrześcijaństwa było cokolwiek innego niż Bóg, który wyszedł z grobu, nie byłoby dla nas nadziei. Gdyby odniósł On światowy sukces, musielibyśmy Go naśladować w Jego światowości. Gdyby Jego życie okazało się porażką, z której nigdy by się nie podniósł, stalibyśmy się mścicielami obwiniającymi Żydów, Rzymian i Greków, gdyż oni symbolizowali świat, który Go ukrzyżował. Gdyby był tylko człowiekiem, zostałby zapomniany, podobnie jak wszyscy inni ludzie popadający w zapomnienie. Gdyby napisał książkę, wszyscy musielibyśmy zostać profesorami, ale ponieważ przyszedł On na ten świat, aby z porażki uczynić zwycięstwo, możemy być pewni, że im bardziej beznadziejna jest dana sytuacja, z tym większą siłą działa Boska Moc. 

    Nie wiemy, jak długo potrwa ten konflikt pomiędzy dobrem a złem; nie wiemy, jak długo będziemy musieli opłakiwać prześladowania i ukrzyżowania ludzi, zanim objawi On nam Swoją Obecność; nie wiemy jak długo będziemy szukać żywego wśród zmarłych, jak czyniła to Maria Magdalena; nie wiemy, jak długo będziemy trwożnie kulić się za zamkniętymi drzwiami, zanim przeniknie przez nie Światłość świata ze swoimi słowami: „Pokój wam”. Jest tylko jedna rzecz, którą wiemy – MY JUŻ ZWYCIĘŻYLIŚMY – tyle, że wieść o tym jeszcze nie wyciekła!

    Sługa Boży Arcybiskup Fulton J. Sheen.

    • wiesia said

      Passiflora,dzięki Twoim wpisom poznałam Sł.Bożego Arcybiskupa Fultona.Zapoznając się na bieżąco z Jego myśleniem,słowami kierowanymi do wierzących i nie tylko, dostrzegam,że był bardzo światłym,wiernym Bogu i dalekowzrocznym kapłanem.Módlmy się o świętych i mądrych kapłanów,którzy będą wiernie służyć Bogu,w których będziemy mieli oparcie tu na ziemi.

      • Passiflora said

        o tak ! Jest to również przyszły błogosławiony (jak Bóg pozwoli). Rozpoczął się proces beatyfikacyjny arcybiskupa FJS, 28 czerwca papież BXVI zatwierdził dekret o heroiczności cnót arcybiskupa. Czeka się również na zatwierdzenie zgłoszonego już cudu przypisywanemu wstawiennictwu Sługi Bożego Fultona.

        Z Bogiem!

  3. bozena 2 said

    ,,,”Cuda zaczną się wydarzać,…”

    Takim cudem jest, że moja koleżanka powraca do zdrowia nerek, z ciężkiego stanu ich niewydolności,przed dializami, dziś jak mi opowiadała o tym , jakie ma wyniki badań i że lekarz się, dziwi, to tylko śmiałyśmy się i byłyśmy zachwycone, mówiłyśmy o cudzie , że nie wolno nam wątpić, że właściwie nie wątpimy w to co się tak nadzwyczajnie dzieje. Chwała Ci Panie za Dorotę, za to, że ja mogłam jej towarzyszyć w jej chorobie, że pokierowałeś naszymi drogami, że dostała od Ciebie ten spokój, że zadziwiała lekarzy, skąd go ma w tak krytycznej sytuacji. Moze kiedyś sama o tym napisze. Chwała Panu.

    • Dzieckonmp said

      modliliśmy się dziś na drodze krzyżowej gorąco za was wszystkich łacznie z czytaniem Waszych intencji

      • danuta cecylia said

        Serdeczne Bog Zaplac za Wasza modlitewna pamiec.

      • Chrobry.pl said

        Panie Bronisławie, proszę zajrzeć na swoją pocztę – pls .

      • MM said

        Bóg zapłać!!!

      • pustelnik said

        Och przypomnial mi sie Piotr chory na nerki ma dialize ja to ze wszystkim sie spozniam nawet z intencjami

        • bozena 2 said

          Jak mieszka w okolicach Starego Sącza ,niech skorzysta z leczenia u tej pani ,która prowadzi Dorotę.Pan Bóg daje łaski i pomoc przez ręce innych ludzi.

        • pustelnik said

          A kto ja prowadzi ….wiem ,ze nie ma przypadkow

        • bozena 2 said

          To jest p. Janina Odważny ze Starego Sącza, jest w necie, leczy ziołami na podstawie bardzo szczegółowej analizy medycznej krwi i moczu. Leczy wszystkie przypadki, nawet beznadziejne.

        • pustelnik said

          Dzieki za namiar ,postaram sie jak najszybciej przekazac tej osobie.Zapomnialam o nim ,a napewno obok mnie tez sa osoby chore .,o ktorych nic nie wiem.Ma mala coreczke zaraz zadzwonie do znajomych ,zeby mu przekazali.Sa Msze uwalniania i uzdrawiania ,ale ludzie ,ktorzy nie sa postronie Boga nie wierza.Ja wiem ,ze w pierwszej kolejnosci ratujemy dusze,I tez wiem ,ze Bog nawraca przez chorobe przybliza do siebie ,mam nadzieje ,ze w jego przypadku tak jest .On nie mial przekazane od rodzicow ,ze Bogu potrzebna jest tylko nasza milosc,bo On jest Stworca wszystkiego.Jeszcze raz dzieki

      • bozena 2 said

        Jakie to niebywałe , my tu sobie siedzimy ,a Wy tam, utrudzeni wędrowcy, modlicie się za nami i za wieloma ” przypadkiem” poleconymi sprawami innych ludzi. Przypadkiem tylko dla nas, ale celowo przez Boga ci ludzi trafili na listę intencji. Jakie to dobrodziejstwo i łaska, że nasze intencje są tak samo godnie reprezentowane , jak byśmy tam sami realnie byli.

      • Sid said

        Wielkie dzięki !!! Niech Wam Bóg błogosławi a Matka Przenajświętsza ma w Swej opiece. Pozdrawiam wszystkich pielgrzymów i blogowiczów.

      • cox said

        Pomódlcie się proszę za mojego tatę.

  4. KRYSTYNA said

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  5. jak te przepowiednie się spełnią to ja zostanę papieżem said

    Wy chyba naprawdę macie coś z głowami.

    • atryda said

      Pracowity jesteś, nie szkoda czasu na nasze „chore głowy”?

    • Kielich said

      Jak się spełnią, to będzie radość dla Prawdy, wstyd dla kłamstwa, modlitwa za wszystkich, którzy pogineli. I za Ciebie. Jeżeli potrafisz sobie wyobrazić taką sytuację, taki widok: Wszyscy, którym ubliżałeś, których upokorzyłeś, którymi gardziłeś, a którzy zostali wezwani przez Jezusa do Królestwa Niebieskiego, klęczą i płaczą przed Obliczem Boga Najwyższego prosząc o Miłosierdzie i Łaskę dla Ciebie. Przez Zbawiciela otrzymujesz tą Łaskę i Zbawienie. Wszyscy, którzy prosili, cieszą się łazmi szczerej Radości, że jesteś z nimi. A radość Stwórcy jest tak ogromna, że słyszysz najpiękniejszą muzykę jaką możesz tylko sobie wyobrazić, graną na Twoje powitanie. Nikt nie gardzi Tobą. Wszyscy wyglądają jakby za Tobą tęsknili. Kochają Cię… Wystarczy Wiara, Nadzieja i Miłość… i uspokoisz swe sumienie. Wybaczajmy.

  6. albert said

    ktoś wie dlaczego wczoraj i dzisiaj nie było transmisji od księdza natanka?

  7. adrian said

    Proszę o wstawiennictwo i łaski w intencji otrzymania przeze mnie dobrej i stabilnej pracy oraz odzyskania spokoju wewnętrznego, znalezieniu kobiety, która stanie się moją żoną, dokończeniu remontu domu, abym nauczył się j.angielskiego, pracował dla winnicy Naszego Ojca Niebieskiego i dla dobra naszego Narodu

  8. hanna said

    Dziekujemy Wam bardzo za modlitwy za nas .Niech dobry Bog Wam blogoslawi i umacnia w wierze .Pamietamy w modlitwie

  9. http://www.gloria.tv/?media=336660
    prosze przekazujcie innym kazania Ksiedza Dr . Natanka ktory tlumaczy nam o dogmatach i nasze postrzeganie
    w przestrzeni czasu, zanikanie naszej lacznosci z Panem Bogiem
    wszystkim tym ktorzy maja watpliwosci czy isc na msze trydencka lub do kosciolka na „fajne posiedzenie
    klaskanie ,tance ” polecam goraco .

  10. as said

    Rzeczy zaczynają nabierać rozpędu. Jak dla mnie, to póki na to czas, trzeba zacząć formować jakieś zbrojne podziemie.

  11. Tuptusia said

    NOWENNA PRZED 29 WRZEŚNIA ŚWIĘTYCH ARCHANIOŁÓW MICHAŁA, GABRIELA I RAFAŁA

    Dzień siódmy – 26 września

    Święty Gabrielu Archaniele, który byłeś zawsze zwiastunem dobrej nowiny, dopomagaj nam do spokojnego przyjmowania wszelkich wieści byśmy nigdy nie ulegali panice, a zawsze umieli zaufać Bogu, którego łaską jesteśmy umocnieni. Przyczyniaj się także do tego, aby oznajmiana nam prawda stawała się dla nas jasna i zrozumiała, byśmy umieli przyjąć to, co Bóg w swej dobroci nam objawia. Amen.

    Czytanie z Księgi Zachariasza (1, 8-15 i 17)

    Miałem widzenie w nocy: Oto jakiś jeździec na koniu kasztanowatym stał wśród mirtów w dolinie, a za nim konie kasztanowate, kare i białe.
    Zapytałem: «Co to znaczy – panie mój?» Anioł, który mówił do mnie, odpowiedział: « Wyjaśnię ci ich znaczenie». W tej chwili odezwał się jeździec stojący wśród mirtów i odpowiedział tymi słowami: «To są ci, których Pan posłał, aby obiegli ziemię». Lecz oni sami zwrócili się do anioła Pańskiego, który stał wśród mirtów, i oznajmili: «Przeszliśmy ziemię wzdłuż i wszerz – a oto wszędzie panuje pokój». Wtedy Anioł Pański zapytał tymi słowami: «Panie Zastępów, czy długo jeszcze nie przebaczysz Jerozolimie i miastom Judy, na które gniewasz się już lat siedemdziesiąt?» W odpowiedzi danej aniołowi, który mówił do mnie, słowa Pana zabrzmiały zmiłowaniem i pociechą.
    Po czym anioł, który mówił do mnie, takie dał mi polecenie: «Rozgłaszaj, że tak powiedział Pan Zastępów: Darzę Jeruzalem i Syjon ogromną miłością, lecz gniew mój zaciążył nad narodami pysznymi, bo gdy Ja się gniewałem tylko trochę, one przesadziły w karaniu. I to jeszcze głoś: Tak mówi Pan Zastępów: Miasta moje znowu zakwitną dobrobytem, Pan pocieszy Syjon i znowu wybierze sobie Jeruzalem».

    Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Chóru Księstw
    Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…

    Za przyczyną św. Michała Archanioła i niebiańskiego Chóru Księstw napełnij nas, Panie, duchem prawdziwe¬go i szczerego posłuszeństwa. Amen.

    P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
    W. Módl się za nami.

    Źródło: modlitwy i fragmenty Pisma Świętego umieszczone na stronach
    http://bog-w-moim-balaganie.blog.onet.pl
    http://www.kjb24.pl/modlitwy-rycerzy

    • Tuptusia said

      Dzień ósmy – 27 września

      Święty Rafale Archaniele, który czuwasz przed majestatem Bożym i z polecenia Stwórcy, byłeś przewodnikiem w niebezpiecznej wędrówce Tobiasza. Czuwaj nad drogami naszego życia, ostrzegaj przed niebezpieczeństwami jakie nas zgubić mogą. Ty odpędzałeś demony i uzdrawiałeś mocą Bożą. Broń nas przed uległością złu, a gdy zdrowie i życie nasze zagrożone będzie, wstawiaj się za nami u Boga, przedstawiaj nasze sprawy i bądź nam pomocny. Amen.

      Czytanie z Księgi Tobiasza (12, 11 i 15-22)

      Odkryję przed wami całą prawdę, nie ukrywając niczego. Jużem wam objaśnił i powiedział: Piękną jest rzeczą zachowywać tajemnicę królewską, ale godną wszelkiej pochwały objawiać dzieła Boże. Ja jestem Rafał, jeden z siedmiu aniołów, którzy stoją w pogotowiu i wchodzą przed majestat Pański». Na to przelękli się obaj, upadli na twarz przed nim i bali się bardzo. I powiedział do nich: «Nie bójcie się! Pokój wam! Uwielbiajcie Boga po wszystkie wieki! To, że byłem z wami, nie było moją zasługą, lecz było z woli Bożej. Jego uwielbiajcie przez wszystkie dni i Jemu śpiewajcie hymn! Widzieliście, że nic nie jadłem, wyście tylko mieli widzenie. A teraz uwielbiajcie Pana na ziemi i dziękujcie Bogu! A oto ja wstępuję do Tego, który mnie posłał. Opiszcie to wszystko, co was spotkało». I odszedł. Oni podnieśli się, ale żaden nie mógł już go zobaczyć. I uwielbiali Boga, i śpiewali hymny, i dziękowali Mu za tak wielkie Jego dzieła, że ukazał się im anioł Boży.

      Pozdrowienie św. Michała Archanioła i Chóru Archa¬niołów
      Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo… Chwała Ojcu…

      Za przyczyną św. Michała Archanioła i niebiańskiego Chóru Archaniołów obdarz nas, Panie, wytrwałością w wierze i w dobrych uczynkach, abyśmy mogli osiąg¬nąć chwałę w niebiosach. Amen.

      P. Święty Michale, pierwszy obrońco Królestwa Chrystusowego,
      W. Módl się za nami.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
