Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Medjugorje, Modlitwa o uzdrowienie duszy i ciała

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 września 2012

Komentarzy 69 to “Medjugorje, Modlitwa o uzdrowienie duszy i ciała”

  1. Szejk said

    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/12/27/cala-prawda-o-tusku/

    • aga singh said

      Proszę wejdźcie na ten link i przeczytajcie. Kto do tej pory miał jakieś złudzenia, po przeczytaniu nie powinien już ich mieć.
      http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/73688,tusk_i_jego_ekipa_na_uslugach_iluminatow_,drukuj.html

      • perła said

        Ten mason z Polski który zginą w wypadku to Geremek

      • młody said

        To co się teraz dzieje po ekshumacji ś.p.Anny Walentynowicz woła o pomstę do nieba.PO robi z siebie niewinnych i zwalają wszystko a rusków.Na wielu portalach czytam wypowiedzi ludzi że czas zmienić marsze w rewolucję.Ludzie juz nie wytrzymują i niedziwię im się bo sam jestem juz na skraju wytrzymaosci nerwowej.Jeżeli nadal PO będzie się tak bezczelnie kłamać mataczyć i tłumaczyć ze swoich świadomych i nieświadomych błedów i będą dalej niszczyć Polskę i Polaków to do potężnych rozruchów na ulicach dojdzie raczej prędzej niz póżniej.Koniec spokoju i pokoju się zbliża.Sami sa sobie winni.

        • Szejk said

          oj dojdzie do rozruchów, bo ten marsz w sobotę co będzie to początek bata na ryżego i komorczaka. Pamiętacie jak św.p. Prez. L.K. wyśmiewano, że języków obcych nie umie , nic nie mówili o Pani prezydentowej ktora znala 4 języki obce , że obydwoje umią i potrafią mówić do ludzi od serca i takiego prezydenta się nie wstydziłem(były małe wpadki ale to była wina peo bo doprowadzali do takich sytuacji,które mialy spowodować dziwne reakcje u Leszka K.) a co mówią szanowne media o komórczaku ,jego znajomości z angielskiego chociaż, czy też jego krasomówstwo które jest chyba skierowane do lemingów i do dzieci z podstawówki nie mówię o o gimnazjalistach i wyżej bo bym ich obraził. Ja mówię NIE dla prezydenta i premiera.

        • Dzieckonmp said

          Kochani . Pozdrawiamy was jest bardzo gorąco śpieszmy na adoracje

        • Sara 28 said

          Panie Bronku ciesze sie bardzo z kazdej wiadomosci ale Pan Bog jakos zblizyl mnie do” Ktos” i brakuje mi jej.Prosze ja serdecznie pozdrowic.Pozdrawiam rowniez Was wszystkich i zycze Wam prawdziwej duchowej przemiany aby serca Wasze tryskaly Boza radoscia.A Maryja Krolowa nasza niech otacza Was Swoja opieka. Z Panem Bogiem.

      • M said

        Co do rządu, faktycznie można wysnuć takie hipotezy. Już dobrowolne zrzeczenie się suwerenności i wejście do Eurolandu, dla mnie było zjawiskiem zdumiewającym. Chyba żołnierze AK i inni, którzy oddali życie za wolność naszej Ojczyzny ,,w grobach się przewracali”.Dlaczego nikt nie zauważył okultystycznego symbolu UE; pentagramu?
        Teraz odniosę się do relacji tajemniczego świadka, która już od dawna była dostępna w internecie pod tytułem ,,Największa tajemnica masonerii oczami opętanego”. Dawniej było pod tym artykułem mnóstwo komentarzy. Jedne prześmiewcze, że chyba ten relacjonujący wydarzenia miał halucynacje pod wpływem narkotyków, ale były też inne. Komentatorzy zastanawiali się (podobnie jak ja) kim był eurodeputowany, który zginął w wypadku. Wszystkie fakty wskazywały na Geremka. Miał on już umówioną audiencję u papieża JPII, podczas której miał zrelacjonować wydarzenia. Wcześniej był podobno u spowiedzi i nawrócił się. Jednakże do audiencji nie doszło, eurodeputowany zginął. Czy to był naturalny wypadek? Może tak. A jeśli nie? Wiadomo komu zależało na tym, aby nie doszło do wizyty posła u Papieża. Kto wiedział o wizycie i jej terminie? Może najbliższa rodzina? Na pewno sam Papież i…Prawdopodobnie zaufany i przyjaciel JPII; ks. S. Dz. (Ale to są tylko spekulacje myślowe- dowodów nie ma).

        • perła said

          Masz zupełną rację. Osobiście uważam że Polska istnieje tylko na mapie i w sercach niektórych Polaków. Ludzie mówią jeszcze po polsku, ale to też się już pomału zmienia… Okrągły stół był fikcją i złudzeniem dla niektórych, że coś się zmieniło. W gruncie rzeczy nic się nie zmieniło. U władzy pozostali Ci sami ludzie, którzy doszczętnie zrujnowali kraj. Ach, brak słów…

        • wiesia said

          Perła zobacz-http://wpolityce.pl/artykuly/36859-bezgraniczna-zenada-lech-walesa-ty-przez-cale-zycie-nie-zarobisz-wiecej-niz-moja-jedna-godzina-wystapienia

        • wiesia said

          No popatrz,złośliwość rzeczy martwych,może teraz-http://wpolityce.pl/artykuly/36859-bezgraniczna-zenada-lech-walesa-ty-przez-cale-zycie-nie-zarobisz-wiecej-niz-moja-jedna-godzina-wystapienia

        • wiesia said

          Podpisuję się pod tym co napisałaś.Wychodzi teraz szydło z worka.Tak,jak się obecnie z nas Polaków kpi w żywe oczy,ma za głupków,tak to wszystko odwróci się ku nim samym.Nie ma nic tak zakrytego co nie może wyjść na jaw,chyba nawet w Piśmie Świętym jest o tym mowa.Z każdym dniem przekonuję się o tym,że my Polacy oszukiwani jesteśmy na własnym podwórku.Powinniśmy wyłącznie zwracać się do Boga, a nie do pseudo przyjaciół o pomoc.Jezu,ufamy Tobie! Życzę dobrego dnia papa 🙂

        • perła said

          Wstydzę się, że mieliśmy takiego prezydenta

        • wiesia said

          Ja też,zobacz na obecnego,zobacz co robią z naszą Ojczyzną.Inne kraje śmieją się z nas Polaków,bo wybiera się na prezydenta wrogów własnej Ojczyzny.Przechodzimy trudne chwile prawdy, chwile zdrady narodowej.A jeszcze jesteśmy na dodatek tak strasznie podzieleni.Dodawano nam sukcesywnie pracy,abyśmy nie mieli czasu i siły sprzeciwiać się niesprawiedliwości nam zadawanej.Zostały pogwałcone prawa człowieka i zdeptana godność.Boli mnie ta bezkarność winowajców,ale to nie ja ich będę rozliczać,to nie do nas należy.Najgorsze jest to ,że nie ma końca tej narodowej dewastacji,nie ma skruchy,nie ma litości dla biednych i uczciwych ludzi.Nasza nadzieja jest tylko w Bogu.

        • perła said

          Tak to wszystko prawda. Też to widzę bardzo wyraźnie Wiesiu. Potrzeba bardzo dużo modlitwy za nasz kraj.

        • M said

          Też czytałam; całkowita żenada, o ile togo dosadniej nie ująć. Przypomina mi się, co któryś z internautów napisał o L.W. ,,Obraz w klapie,obraz w łapie, a gębą przeciw Panu Bogu chlapie”. (Zresztą nie tylko przeciwko P. Bogu, bo przeciw porządnym ludziom też). A jego żona wcale sama książki nie napisała. Zrobili to za nią tzw.,,goss writing”- może przekręciłam nazwę. Ale za wielu psedo- literatów (ludzi z powszechnie znanym nazwiskiem) piszą ich dzieła anonimowi fachowcy-literaci.(Gdzieś czytałam jak wysoko tacy się cenią. Przeciętnie biorą 300zł za stronę.(Podobno).
          Panie Boże, tylko w Tobie nadzieja. Patriotów została niewielka garstka, a w rządzie ze świecą takiego szukać.

        • Radosław said

          ghost writer

  2. Dzieckonmp said

    Jezus osobiście ukazuje się muzułmanom, a oni się nawracają! (ZOBACZ WIDEO)

    http://chn24.pl/ze-wiata/news/2668-jezus-osobicie-ukazuje-si-muzumanom-a-oni-si-nawracaj-zobacz-wideo.html

    • wiesia said

      Pozdrawiam Was pielgrzymujących serdecznie.Chciałam tylko nadmienić,że czytałam kiedyś o tym,że prędzej muzułmanin się nawróci jak Ci którzy znają Jezusa.Wielu określających się chrześcijanami strasznie obraża Chrystusa swoim niedowiarstwem i lekceważeniem SŁOWA BOŻEGO.Wkrótce wracacie,życzę Wam szerokiej i bezpiecznej drogi.Niech Królowa Pokoju Was szczęśliwie prowadzi papa 🙂

  3. bogdan1965 said

    Dziś w gazecie polskiej codziennie jest płyta z wywiadem z O. Gabrielem Amorthem egzorcystą watykańskim jaki przeprowadził Pan Dominik Tarczyński znany z nakręconego filmu „Kolumbia- świadectwo dla świata” . Warto zobaczyć aby zrozumieć dlaczego na świecie jest tyle zła i dlaczego człowiek tak łatwo w nie wpada. Pozdrawiam

    • cox said

      Kupiłem. Potem sobie obejrzę.

    • Tomasz said

      na płycie rozprowadzanej dziś przez Gazetę Polską

      Ks.Amorth opowiedział, że JPII powiedział mu, że gdyby nie był papieżem to by pojechał spowiadać do Medjugorie

      • wiesia said

        Tak,to prawda, widzący z Medjugorja rozmawiali z bł.Janem Pawłem II.Czytałam kiedyś o tym,że bodajże Mirjana wspominała papieżowi o tajemnicach,które powierzyła Jej Matka Najświętsza.Papież powiedział,że gdyby nie był papieżem to by tam pojechał.Biskup ówczesny z Medjugorja był przeciwny uznania prawdziwości OBJAWIEŃ.

      • bogdan1965 said

        To daje też odpowiedź że nasz papież nie widział nic złego w objawieniach w Medjugorie . To powinno uświadomić przeciwników . Ostatnio w rozmowie z Siostrą zakonną powiedziała tak – szkoda że na trzy dni kiedy zostanie ujawnione tajemnice Kościół dopiero wtedy zrozumie swoje błędne patrzenie na Medjugorie. A to już będzie za późno. Wtedy Bóg będzie sądził tych co ciągle byli przeciwni w tym szczególnie kapłanów.

        • wiesia said

          Tak,Jan Paweł II zadał pytanie cyt;czy chodzą do Kościoła,czy przyjmują Komunię Świętą,modlą się? To nie widzę zagrożenia”.Badać należy ale nie oskarżać przez cały czas,że Objawienia są fałszywe.Przecież Watykan nie powiedział,że są fałszywe,dużo jest badaczy określających się tymi,którzy wiedzą lepiej i więcej.

  4. Kamil said

    Dlaczego nie są już publikowane orędzia MBM?

  5. adrian said

    20.09.2012, 18:25 – Bóg Ojciec: Dzieci, czas Mojego Syna łączy się teraz z waszym czasem i wkrótce wszystko stanie się jednym

    Moja najdroższa córko, jak bardzo pragnę mieć Moje kochane dzieci blisko Siebie tak, żebym mógł okazać im, jak bardzo są kochane.

    Tak wiele jest Moich dzieci rozproszonych po całym świecie, a jednak tak niewiele zna swojego Ojca. Ich Stwórcę.

    Tym, którzy Mnie nie znają, trzeba powiedzieć, że ich nie opuszczę.

    Powstanę przeciw siłom zła i królowi kłamstwa, bestii i pozbawię istnienia tę straszną plagę.

    Dopiero wtedy, gdy wpływy niegodziwości zostaną powstrzymane, Moje dzieci będą mogły zobaczyć Prawdę.

    Dzieci nie martwcie się, ponieważ wasze modlitwy dotykają Mojego Serca i dzięki waszym prośbom uratuję wiele Moich dzieci, które są w ciemności.

    Moja misja wysłania Mojego Umiłowanego Syna, by domagać się Mojego Królestwa teraz trwa, choć wielu nie jest tego świadomych.

    Dzieci, czas Mojego Syna łączy się teraz z waszym czasem i wkrótce wszystko stanie się jednym.

    Czas na Nowy Raj został ustalony i wszystko zostało przewidziane dla nowego domu Moich dzieci, nowego świata.

    Wołam do was z Nieba, aby nakłonić was do zaufania Mojemu Synowi, Jego wielkiemu Miłosierdziu i Jego obietnicy, aby wypełnić to przymierze.

    Odrzućcie wątpliwości, które mogą jeszcze pozostawać, gdyż one powstrzymują was od szukania prawdziwego pokoju.

    One zatrzymują Moje Łaski, które chcę wylać na was, aby ochronić was w tym ostatnim, pozostałym okresie, gdy szatan ma władzę nad ziemią. Jego czas ma się ku końcowi. Potem nastąpi nowy początek.

    Czekam z miłością na powrót Moich dzieci do Mojego Królestwa, Królestwa Nowego Raju. Jest ono tym, które miało być.

    Kocham was. Zaufajcie Mojemu Synowi i czekajcie na Moje Wołanie.
    Wasz ojciec
    Bóg Najwyższy

    http://www.paruzja.info/
    ————————————————————————————————————————————————————————

    21.09.2012, 15.05 – Matka Boża: Moje dziecko, zostało przepowiedziane, że w tych czasach, w których teraz żyjesz, serca ludzi będą zatwardziałe

    Moje dziecko, jak szybko przychodzi ludziom uwielbienie dla fałszywych królów, fałszywych bogów.

    Wielu ludzi w dzisiejszym świecie nie widzi problemu w czczeniu fałszywych idoli, dlatego nie mają też poczucia winy w swoich sercach, gdy odrzucają jedynego prawdziwego Boga.

    Moje dziecko, zostało przepowiedziane, że w tych czasach, w których teraz żyjesz serca ludzi będą zatwardziałe.

    Odrzucą oni nawet własne rodziny w pogoni za przyjemnością.

    Odrzucą tych w biedzie i tych, którzy głodują, gdyż będą działać z pobudek wszelkiego rodzaju egoizmu i popełniać grzech obżarstwa.

    Te dni zbliżają się do was, dzieci. Ponieważ ludzka rasa bezradnie błądzi czując zamęt w głowie, gdy nic nie jest w stanie zadowolić człowieka, będą chwytać się wszystkiego, co ich zdaniem wypełni pustkę. Ta pustka istnieje, ponieważ nie idą za Prawdą, ani nie składają przysięgi na wierność Mojemu ukochanemu Synowi.

    Nie tylko czczą fałszywych bogów, ale składają przysięgę wierności tym nieszczęsnym duszom, które propagują grzech tak, jak gdyby nie miał on żadnych konsekwencji.

    Dlatego, gdy w dzisiejszym świecie przedstawiane są im kłamstwa o Moim Synu, szybko przyjmują oni taką nieprawdę.

    Akceptuje się drwiny z Mojego Syna, jednak, gdy inne doktryny, które nie zawierają Prawdy, są krytykowane, to ludzie kulą się ze strachu. Oni nie boją się Mojego Syna.

    Nie boją się jedynego Prawdziwego Boga, ponieważ Go nie kochają. Ich serca są zamknięte.

    Dalej podążają drogą, która nie przynosi im żadnego pocieszenia. Przeciwnie, ta droga pozostawia ich rozczarowanych i pustych.

    Jak bardzo płaczę, gdy widzę ich dezorientację. Jak bardzo płaczę za Moim Synem, którego tak mocno ranią swoją pogardą. On, który tak wiele wycierpiał za nich i który umiera w w największej męce. Jednak oni nadal nie pojmują znaczenia Jego Śmierci na Krzyżu.

    Dopiero, gdy człowiek przyjmie Jezusa Chrystusa, prawdziwego Mesjasza, odnajdzie pokój.

    Wkrótce Mój Syn przedstawi im dowód, jakiego żądają. Kiedy będzie im przedstawiony dowód, wtedy będą musieli dokonać ostatecznego wyboru.

    Albo wybiorą Mojego Syna i Prawdę albo przyjmą kłamstwa, którymi karmi im oszust.

    Módlcie się dzieci, aby serca zostały otwarte i aby miłość Mojego Syna umożliwiła wszystkim dzieciom Bożym przyjęcie Jego Ręki Miłosierdzia.

    Wasza ukochana Matka

    Matka Zbawienia

    http://www.paruzja.info/

  6. Tomasz said

    orędzie M. Kordas:
    Mateńko – pomóż mi zrozumieć ludzi, którzy mnie oczerniają a szczególnie jawnie i oficjalnie na cały świat ze strony TRADYCJI i WIARY. Wyzywają
    z nienawiścią. Oni już mnie osądzili stając w miejscu Pana Boga. Są tam też duchowni, którzy przecież akceptują te hańbiące teksty moje imię na cały świat i do końca świata. .

    Matka Boża:
    ” Ja też nie mogę ich zrozumieć i odpowiem waszym przysłowiem: Panu Bogu świeczkę a demonowi ogarek.
    JA JESTEM MATKĄ PIĘKNEJ MIŁOŚCI i wszyscy ludzie powinni brać ze Mnie i ze świętej Rodziny przykład. Czy Ja kogoś oskarżałam, przekreślałam, wyzywałam?
    Wszyscy bądźcie wpatrzeni w Trójcę Świętą a nie wyręczajcie Jej w osądzaniu swoich braci. Bóg dał człowiekowi wolną wolę i nieczgo nie musi robić. Pyta – czy chcesz? Jeśli widzisz człowiecze, że twój brat grzeszy, to upomnij go w cztery oczy a nie publicznie, bo i Bóg upomina każdego osobno i do serc przemawia. Jeśli ci ludzie tak nie czynią, to nie przestrzegają zasad Bożych a ulegają pysze, najgorszemu grzechowi i czynią się mądrzejszymi od Stwórcy, który ich stworzył. MÓWIĘ TO O WSZYSTKICH A NIE TYLKO O TYCH, O KTÓRYCH PYTASZ. Widocznie nie mają kontroli nad soba ani Bożej ani ludzkiej.
    BŁOGOSŁAWCIE A NIE ZŁORZECZCIE.
    Wasza Matka.

    • AGnieszka said

      Proszę tylko bez „orędzi” tej pani.

    • perła said

      Dziwne to orędzie.

      • M said

        Tak. Nie tylko dziwne, ale sprzeczne z Biblią (odnośnie upominania błądzącego brata). Nie posłużę się w tej chwili cytatem, ale kto czytał Pismo Św. przypomni sobie nakaz Boży, aby upomnieć brata najpierw osobiście, potem wziąć ze sobą świadków, a jeśli i to nie pomoże zgłosić przełożonym (świątyni).

        • perła said

          „Gdy brat twój zgrzeszy , idź i upomnij go w cztery oczy. Jeśli cię usłucha, pozyskasz swego brata. Jeśli zaś nie usłucha, weź z sobą jeszcze jednego albo dwóch, żeby na słowie dwóch albo trzech świadków oparła się cała sprawa. Jeśli i tych nie usłucha, donieś Kościołowi! A jeśli nawet Kościoła nie usłucha, niech ci będzie jak poganin i celnik! ” (MT 18,15 -17)

        • cox said

          Racja. Pytanie tylko brzmi, czy ktoś tą panią upominał w cztery oczy, czy że tak powiem walnął od razu ,,z grubej rury”?

        • M said

          Dziękuję, Perła za cytat. Nie miałam przy sobie Biblii i napisałam z pamięci. (Ale chyba meritum treści przytoczyłam). A odnośnie pani M.K. to jeśli podejmuje się publikować ,, Przekazy Boga”, to moim zdaniem (bardzo skromnym) chyba powinna uzyskać aprobatę spowiednika i podać nazwisko opiekuna duchowego, albo chociaż opublikować wiadomość-sprawdzalną- pod opieką jakiego kościoła pozostaje- tak do weryfikacji możliwej dla fanów i niedowiarków.
          Czy ją ktoś upominał? No, chyba szerokie forum publiczne zrobiło to.

        • cox said

          Pewnie tak, ale czy ktoś ją upomniał osobiście, w cztery oczy?

    • A ja będę bronił Mieczysławy Kordas i jej objawienia.

      Dlaczego ?

      Dlatego, że miałem dane poznać, że te objawienia – orędzia są prawdziwe.

      O szczegółach nie chce pisać, bo zaraz je wyśmiejecie.

      Natomiast napisze, o księdzu Adamie Skwarczyńskim, który twierdzi publicznie,
      że Królestwo na ziemi będzie trwać tylko 25 lat.

      Tak jak jego ojciec pomylił się w swoich obliczeniach i wyznaczył koniec świata na 1975 rok,
      tak ksiądz Adam jest w wielkim błędzie mówiąc i pisząc o 25 latach Królestwa Bożego na ziemi.

      W Piśmie Świętym, w Apokalipsie św, Jana wyraźnie jest napisane,
      o Królestwie Bożym na ziemi, które ma trwać 1000 lat.

      Bóg Ojciec prowadził ludzi po ziemi przez 4000 lat
      Syn Boży, Jezus Chrystus 2000 lat
      A Duch Święty będzie prowadził ludzi przez 1000 lat.

      I tak dopełni się słowo zawarte w Piśmie Świętym.
      A ks. Adam Skwarczyński tego nie zmieni.

      Proszę wyślijcie to do księdza Adama,
      bo ja gdzieś przy awarii komputera straciłem do niego adres e-maila.

      Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i Was niedowiarków też.
      Króluj nam Chryste, zawsze i wszędzie
      i jeszcze przez 1000 lat w Królestwie na ziemi.

      Krzysztof z Łodzi

      • rubb said

        te 25 lat to nie ks Skwarczynski głosi tylko mówią o tym objawienia z lourd

      • Przemysław said

        Przyłączam się do Opinii Krzysztofa z Łodzi odnośnie Mieczysławy Kordas. Również pozdrowienia dla Pana z racji Ewangelizacyjnej strony, która była jedna z pierwszych na mojej drodze katolickiego serfowania.

        Pokój i Dobro

        • Przemysław said

          28 września 2012 r., Piątek
          Św. Wacława, męczennika
          Wspomnienie obowiązkowe

          Pierwsze czytanie:
          1 P 3, 14-17 Nie obawiajcie się gróźb i nie dawajcie się zaniepokoić
          Psalm responsoryjny:
          Ps 124 (123), 2-3. 4-5. 7b-8 (R.: por. 8)
          Ewangelia:
          Mt 10, 34-39 Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje
          PIERWSZE CZYTANIE
          1 P 3, 14-17 Nie obawiajcie się gróźb i nie dawajcie się zaniepokoić

          Czytanie z Pierwszego listu świętego Piotra Apostoła

          Najmilsi:
          Jeżelibyście nawet coś wycierpieli dla sprawiedliwości, błogosławieni jesteście. Nie obawiajcie się zaś ich gróźb i nie dajcie się zaniepokoić.
          Pana Chrystusa miejcie w sercach za Świętego i bądźcie zawsze gotowi do obrony wobec każdego, kto domaga się od was uzasadnienia tej nadziei, która w was jest.
          A z łagodnością i bojaźnią Bożą zachowujcie czyste sumienie, ażeby ci, którzy oczerniają wasze dobre postępowanie w Chrystusie, doznali zawstydzenia właśnie przez to, co wam oszczerczo zarzucają. Lepiej bowiem, jeżeli taka wola Boża, cierpieć dobrze czyniąc, aniżeli czyniąc źle.

          Oto Słowo Boże.

          PSALM RESPONSORYJNY:
          Ps 124 (123), 2-3. 4-5. 7b-8 (R.: por. 8)

          Naszą pomocą jest nasz Pan i Stwórca.

          Gdyby Pan nie był po naszej stronie, *
          gdy ludzie przeciw nam powstali,
          wtedy pochłonęliby nas żywcem, *
          gdy gniew ich przeciw nam zapłonął.

          Naszą pomocą jest nasz Pan i Stwórca.

          Wówczas zatopiłaby nas woda, *
          potok by popłynął nad nami,
          wówczas potoczyłyby się nad nami *
          wezbrane wody.

          Naszą pomocą jest nasz Pan i Stwórca.

          Sidło się podarło, *
          i zostaliśmy uwolnieni.
          Nasza pomoc w imieniu Pana, *
          który stworzył niebo i ziemię.

          Naszą pomocą jest nasz Pan i Stwórca.

          ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

          Alleluja, Alleluja, Alleluja

          Ciebie, Boże, chwalimy, Ciebie, Panie, wysławiamy,
          Ciebie wychwala Męczenników zastęp świetlany.

          Alleluja, Alleluja, Alleluja

          EWANGELIA
          Mt 10, 34-39 Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje

          Słowa Ewangelii według świętego Mateusza

          Jezus powiedział do swoich Apostołów: «Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synowę z teściową; i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy.
          Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien.
          Kto chce znaleźć swe życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, znajdzie je».

          Oto słowo Pańskie.

          Króluj nam Chryste

        • Przemysław said

          Jezus modlił się na osobności przed wielkimi wydarzeniami. Apostołowie zapytani zostali przez Jezusa o opinię o Nim /tzw. opinia publiczna/. Opinia zazwyczaj nie przychodzi trudno wypowiadając się o kimś za opinią innych nie biorąc odpowiedzialności. Plotka powiela sądy w opinii publicznej w pływając na świadomość. Apostołowie poproszeni przez Jezusa o ich osobistą opinię nie maja jak ukryć się za opinią innych. To bardzo osobisty wybór opowiedzenie się, kim jest Chrystus. Piotr staje na czele wspólnoty apostołów uważając Go nie jako proroka jak Eliasz ale jako za Mesjasza Bożego. Odpowiedz czytelniku sobie na pytanie, kim jest dla Ciebie Jezus. Św. Wacław za wyznanie wiary zapłacił cenę najwyższą. Baczmy na opinię, znajmy opinię, dochodźmy do prawdy o świecie, aby w odpowiednim momencie, zachęcając ludzi do myślenia, wyprowadzić radykalną odpowiedź do opinii czy stanowiska świadcząc o Jezusie z Nazaretu.

          Pokój i Dobro

      • wiesia said

        Krzysztof,ja też czytałam w Apokalipsie św.Jana o 1000 lat i dlatego mówiłam i wskazywałam ,aby każdy zanim rzuci kamieniem weryfikował.Pismo Święte jest trudne dla świeckich a i wydaje mi się,że interpretacja wielu teologów jest różna.Pan Jezus powiedział abyśmy się nie dali zwieść ,ale co do oskarżeń,ośmieszania i obrażania w tak ohydny sposób, dla mnie jest to niedopuszczalne.Dlatego, po tym co zobaczyłam na własne oczy, nigdy nie powiem,że to czy tamto orędzie jest fałszywe-nie do mnie to należy.Gdyby,jasno i konkretnie powiedział Kościół,że są fałszywe dostosuję się 🙂

      • bozena 2 said

        Ja również jestem w bliskim kontakcie z p. Mieczysławą, wiele skorzystałam z jej strony.

        • wiesia said

          Ja również Bożena.Tym bardziej,że od wielu lat jestem za ogłoszeniem Chrystusa-Królem Polski.To niesłychane jak bardzo jesteśmy podzieleni.I nie mówię o niewierzących.Pan Jezus powiedział,że będzie Intronizacja i będzie,czy się to komuś podoba czy też nie.My mamy o to się modlić a reszta należy do Trójcy Świętej.Nie podoba mi się tylko;zachowanie,forma,styl,język przeciwników.Jestem zdania nie rób nic,nie mów nic-skoro masz szkodzić.Tak milczenie jest złotem a mowa srebrem 🙂

      • Tomasz said

        Też jestem przekonany że są prawdziwe przynajmniej do pierwszej połowy 2011 roku. Dalszy okres nie mam zdania.

      • jakubIII said

        Główny autorytet „Obrońców” ks. Adam już dawno „umarłby z głodu” gdyby nie dewotki, które wynosiły ze swoich domów pieniądze dla niego. Admin…………………………….

    • Radosław said

      W stosunku do Matki Bożej dziwne są zdania:

      „Ja też nie mogę ich zrozumieć”, „Widocznie nie mają kontroli nad soba ani Bożej ani ludzkiej”

      Zupełnie nie pasują mi do wypowiedzi Matki Bożej. Jeszcze w tym przysłowiu mowa o diable a nie o demonie…

  7. Annah. said

    Bardzo dobre wiadomości od Stowarzyszenia Twoja Sprawa,

    Witaj!

    Minęło sporo czasu od naszego ostatniego newslettera i zaczęliśmy otrzymywać pytania od naszych zaniepokojonych sympatyków… Nie ma się jednak czego obawiać, nieustannie pracujemy, choć nie przekłada się to bezpośrednio na zbyt częste akcje konsumenckie.

    Tymczasem chcemy przekazać parę dobrych wiadomości.

    REKLAMA NAPOJU EGOO

    Po pierwsze, reklama napoju Egoo, na którą nasi sympatycy złożyli kilkaset skarg została uznana przez Radę Reklamy za sprzeczną z dobrymi obyczajami. Po raz pierwszy Rada Reklamy wydała tak bardzo jednoznaczne stanowisko na temat przedmiotowego wykorzystania wizerunku kobiety. Skład orzekający stwierdził, że: „reklama, eksponując – w sposób nieuzasadniony – kobiecą nagość w miejscu publicznym, (….) narusza dobre obyczaje”. Pełną treść uchwały znajdziesz tutaj: http://www.radareklamy.org/uchwala,471.html.

    Po naszej interwencji, jedna z firm wynajmujących powierzchnie pod plakaty wielkoformatowe niezwłocznie zaczęła usuwać pozostałe reklamy napoju Egoo.

    REKLAMA NAPOJU BLACK

    To jednak nie wszystko. Dzisiaj Rada Reklamy opublikowała dwa kolejne orzeczenia, tym razem dotyczące spotów reklamowych napoju Black z udziałem Mike’a Tysona. Zgodnie z licznymi skargami, reklamę uznano za szkodliwą dla dzieci, stwierdzając, że nie powinna być ona emitowana przed godziną 20.00, nawet w telewizjach tematycznych. To poważne ograniczenie dla reklamodawcy. Przeczytaj całą treść uchwały: http://www.radareklamy.org/uchwala,476.html.

    LOKALNA AKCJA WE WROCŁAWIU

    Dodajmy jeszcze, że również lokalna akcja naszego wrocławskiego ośrodka przyniosła podobny efekt. Reklama jednej z pizzerii została uznana za sprzeczną z dobrymi obyczajami z uwagi na przedmiotowe traktowanie wizerunku kobiety. Uchwałę znajdziesz tutaj: http://www.radareklamy.org/uchwala,477.html

    Wszystkie te orzeczenia zaczynają przekładać się na coraz bardziej zauważalny i konsekwentny przekaz skierowany do branży reklamowej o braku zgody na seksistowskie reklamy. Dzieje się to, naszym zdaniem, głównie za sprawą konsumentów uczestniczących stale w naszych akcjach, czyli dzięki Wam!

    CZYM SIĘ OBECNIE ZAJMUJEMY?

    Obecnie przygotowujemy się bardzo intensywnie do kolejnego przedsięwzięcia, które polega między innymi na wydaniu polskiego tłumaczenia bardzo ważnych raportów na temat seksualizacji dzieci i młodzieży przez media. Raporty te – powstałe w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – stanowić będą poważny wkład w dyskusję na temat skutków, jakie media wywierają poprzez swoje seksualizujące przekazy na zdrowie, samoocenę, edukację i inne aspekty życia młodych ludzi, szczególnie dziewcząt. Na to przedsięwzięcie poświęcamy obecnie najwięcej czasu i energii, gdyż uważamy je za niezwykle ważne. O szczegółach napiszemy już wkrótce.

    CZY MOŻESZ NAM POMÓC?

    Jeżeli chcesz wspierać działalność statutową Stowarzyszenia Twoja Sprawa, możesz dokonać jednorazowej darowizny lub pomagać nam stałym dofinansowaniem (10, 20 lub 50 złotych miesięcznie). Bez darczyńców Stowarzyszenie nie mogłoby funkcjonować, a przed nami sporo nowych działań. Dziękujemy Ci za każdą wpłatę! Informacje, jak dokonać przelewu znajdziesz tutaj: http://www.twojasprawa.org.pl/wesprzyj-nas/

    Pozdrawiamy,

    Stowarzyszenie Twoja Spraw

  8. adrian said

    20.09.2012, 15:16 – Będą mówić, że byłem żonaty. Powiedzą, że byłem po prostu prorokiem.

    Jestem waszym Mistycznym Oblubieńcem i jako taki będę nadal cierpiał, aby zbawić dusze.

    Moja najukochańsza córko, przyszła pora na kłamstwa o Mnie, aby rozpowszechniły się po całym świecie.

    Jak już wam wcześniej mówiłem, będą wymyślać kłamstwa i fałszować fakty dotyczące Mnie, Jezusa Chrystusa, aby zaprzeczyć Mojej Boskości.

    Moja Boskość jest wszechmogąca.

    Przyszedłem w ciele i upokorzyłem się w taki sposób jakiego ludzie się nie spodziewali.

    Nie przyszedłem w ubiorze króla.

    Nie krzyczałem ani nie przechwalałem się jak król, aby inni padali do Moich Stóp.

    Nie wymagałem aby Mi służono.

    Ale przyszedłem, aby służyć.

    Przyszedłem błagać o wasze zbawienie. Aby to zrobić musiałem upokorzyć się, stając się człowiekiem, biednym człowiekiem, ze skromnym pochodzeniem.

    Chociaż przyszedłem jako człowiek, nie oznaczało to, że Moja Boskość doznała uszczerbku w jakikolwiek sposób. Urodziłem się bez grzechu. Niemożliwe było, abym grzeszył. Mógłbym mieć takie same pragnienia jak człowiek w ciele, ale nigdy nie popełniłem grzechu, gdyż tak być nie mogło. Byłem czysty umysłem, ciałem i duchem.

    Byłem podobny do człowieka pod tak wieloma względami. Ale zmartwychwstałem.

    Kłamstwa, które się pojawią, gdy będą oni zaprzeczać Prawdzie Mojego istnienia poprzez szereg nieprawd, zaczną zalewać ziemię.

    Będą twierdzić, że Moje Ciało może być jeszcze znalezione. Będą mówić, że byłem żonaty. Powiedzą, że byłem po prostu prorokiem.

    Następnie będą starali się udowodnić, po raz kolejny, że byłem heretykiem. Że bluźniłem przeciwko Bogu. Będą wyśmiewać Moje Słowa teraz przekazywane światu, a następnie odrzucą Mnie.

    Zrobią to z dwóch powodów. Pierwszym jest zbezczeszczenie Mojej Boskości i przedstawienie Mnie jako zwykłego człowieka. Drugim jest wywołanie wątpliwości, co do Mojej Roli jako Mesjasza.

    Jak bardzo obrażają Moje Imię.

    Jak bardzo zwodzą Moich wyznawców.

    Nie słuchajcie kłamstw.

    Nie słuchajcie, gdy próbują was przekonać, że Bóg nie stworzył wszechświata.

    Ponieważ całe to rozpraszanie was ma osłabić waszą wiarę i ukraść wasze dusze.

    Zatkajcie uszy na takie niegodziwości. Zamknijcie oczy na nieprawdę, gdyż każdy wysiłek zostanie podjęty, aby przekonać was, że nie jestem Mesjaszem, Zbawicielem i Odkupicielem ludzkości.

    Jakże są ślepi.

    Jak niewiele się nauczyli.

    Wasz Jezus

    • wiesia said

      LITANIA DO OBLICZA PANA JEZUSA Kyrie eleison-Chryste eleison-Kyrie eleison Chryste,usłysz nas-Chryste,wysłuchaj nas. Ojcze z nieba, Boże – zmiłuj się nad nami Synu,Odkupicielu świata,Boże Duchu Święty,Boże Święta Trójco,Jedyny Boże Najświętsze Oblicze,w ogrodzie oliwnym przytłoczone naszymi grzechami Najświętsze Oblicze,znieważone i policzkowane Najświętsze Oblicze,krwawym potem oblane,upadające pod ciężarem krzyża Najświętsze Oblicze,otarte chustą przez pobożną Weronikę na drodze krzyżowej Najświętsze Oblicze,jaśniejące chwałą i pięknością w dzień Zmartwychwstania Najświętsze Oblicze,promieniejące światłością w chwili Wniebowstąpienia Najświętsze Oblicze, w Eucharystii ukryte Najświętsze Oblicze,które przy skończeniu świata ukaże się w mocy i majestacie Najświętsze Oblicze,które sprawiedliwych napełniać będziesz wieczną radością Baranku Boży,który gładzisz grzechy świata-przepuść nam Panie Baranku Boży,który gładzisz grzechy świata-wysłuchaj nas Panie Baranku Boży,który gładzisz grzechy świata-zmiłuj się nad nami Módlmy się; Spraw,prosimy Cię,wszechmogący i miłosierny Boże,abyśmy czcząc Oblicze Chrystusa znieważone w czasie Męki naszymi grzechami,mogli Je oglądać jaśniejące w niebieskiej chwale.Przez Chrystusa,Pana naszego.Amen.

  9. wiesia said

    Czy to dzisiaj czasem nie mija 400 lat od śmierci ks.Piotra Skargi?JEST CZWARTEK- ADORACJA NAJŚWIĘTSZEGO SAKRAMENTU i modlitwy za naszych kapłanów.

    • wiesia said

      Ks.Piotra Skargi modlitwa za Ojczyznę: Boże,Rządco i Panie narodów,z ręki i karności Twojej racz nas nie wypuszczać,a za przyczyną Najświętszej Panny,Królowej naszej,błogosław Ojczyznie naszej,by Tobie zawsze wierna,chwałę przynosiła Imieniowi Twemu,a syny swe wiodła ku szczęśliwości.Wszechmogący wieczny Boże,spuść nam szeroką i głęboką miłość ku braciom i najmilszej Matce,Ojczyznie naszej,byśmy jej i ludowi Twemu,swoich pożytków zapomniawszy,mogli służyć uczciwie.Ześlij Ducha Świętego na sługi Twoje,rządy kraju naszego sprawujące,by wedle woli Twojej ludem sobie powierzonym mądrze i sprawiedliwie zdołali kierować.Przez Chrystusa,Pana naszego.Amen.

    • wiesia said

      Napisałam modlitwę Za Ojczyznę Ks.Skargi i nie ma 🙂

  10. wiesia said

    Ks.Skarga był wielkim czcicielem Matki Bożej.Podobnie jak Maryja przestrzegała ludzkość przed Bożą karą i zatraceniem w piekle,tak nasz wielki jezuicki kaznodzieja wzywał do opamiętania rodaków.Przestrogi te wypływały z gorącej miłości ku naszemu narodowi.Niesiony prorocką wizją kapłan przestrzegał przed karami jakie spadną na nasz kraj za:PRYWATĘ,EGOIZM,SKŁONNOŚĆ DO ANARCHII,ODSTĘPSTWA OD BOGA i RELIGIJNĄ LETNIOŚĆ,bo poznawszy Pana Boga naszego i pobrawszy ojcowskie dobrodziejstwa Jego,odstąpiliśmy od Niego i jawnymi grzechami Jego gniewamy,i długo cierpliwością Jego pogardzamy,i na pewną i nieodmienną sprawiedliwość Jego nie pomniemy;i tak zguby czekać musim,której też oni przestępcy nie uszli;jeśli się nie odmienim,a pokutą się prawą nie wykupim.JAK NAJBARDZIEJ DZISIAJ AKTUALNE-Prawda?

  11. bozena 2 said

    Kochani. jeśli dotrze do was ta wiadomość, to obejmijcie modlitwą Annę i jej poczęte dziecko, bardzo źle znosi ciąże, a jej matka właśnie dziś prosiła mnie o modlitwę.

  12. bogdan1965 said

    Witam. Zauważcie że orędzia Matki Boskiej z Medjugorie mają nacisk na modlitwę o pokój. Kiedy oglądałem reportaż o Medjugorie i że był czas gdzie Maryja prosiła o modlitwy o pokój to okazało się że doszło do wojny w Bośni i Hercegowinie . Ludzie wtedy przypomnieli sobie o tej prośbie Matki Boskiej . Kto wie czy teraz modlitwa o pokój nie jest tą prośbą aby przypadkiem nie doszło do wojny na Bliskim wschodzie . Matka Boska wie że to co tam się dzieje ją niepokoi . A Izrael staje się zbyt pewny siebie. Łatwo komuś mówić aby nie zbroił się nie patrząc na to że sam Izrael też ma bomby jądrowe . Obawiam się że jeśli nie będzie spokoju na Bliskim wschodzie to wystarczy jedna głupia decyzja i mamy III wojnę światową. Oby Maryja nas wysłuchała i aby pokój dalej trwał na świecie a szczególnie w tych rejonach co ciągle są walki.

  13. Pozdrawiam wszystkich pisze pierwszy raz wszyscy jestescie w mojej modlitwie z Panem Bogiem Gosia

  14. M said

    Modlitwy za wszystkich, którzy proszą, a które zauważę odmawiam- także odmówiłam za Annę i poczęte dziecko. Niech Bóg ma w opiece i błogosławi matce i jej poczętemu dziecku.
    Powrócę do tematu, który już nie raz podejmowałam- i nie odniosłam żadnego pozytywnego rezultatu moich starań. Ludzie! Mamy niby jeden wspólny cel, wiec czemu jesteśmy podzieleni?! Czy to takie ważne, kto jakiego wizjonera preferuje, jeśli czuje, że przynosi mu to dobro? Najważniejsze- moim zdaniem- pozyskać tą ,,NAJWAŻNIEJSZĄ CZĄSTKĘ” , o której mówił Jezus do Marty i nie dać się zwieść fałszywym prorokom. Aby przypomnieć wszystkim, jak bardzo Panu Jezusowi zależało na jedności Kościoła jeszcze raz skopiuję Modlitwę Arcykapłańską Boga-Człowieka z Krzyża.
    Modlitwa Arcykapłańska
    1. Nadeszła, Ojcze, godzina moja,
    Otocz Mnie chwałą, bym wielbił Cię,
    Bym Twoją mocą dał życie na wieki
    Tym, których, Ojcze, oddałeś mi.

    2. Twe Imię, Ojcze, im objawiłem,
    To Twoje dzieci, któreś mi dał,
    A oni wierzą we wszystkie twe słowa,
    Za nimi proszę, abyś ich strzegł.

    3. Świat jest im wrogiem, bo nie zna Ciebie,
    Jak Mnie posłałeś, posyłam ich,
    Uświęć ich w prawdzie, twe słowo jest Prawdą,
    Za nich w ofierze poświęcam się.

    4. Niech będą jedno, jak my jesteśmy,
    Ja Ojcze w Tobie, a we Mnie Ty,
    Aby świat poznał, że Ty Mnie posłałeś,
    Że Ty ich kochasz, jak kochasz Mnie.

    5. Chcę także, Ojcze, których mi dałeś,
    Zabrać ze sobą do chwały Twej.
    Niechaj zobaczą, jak bardzo Mnie kochasz,
    By szczęście nasze mieszkało w nich.

    • Patriota said

      Piękna modlitwa. Wiesz tak myślę, że musimy przede wszystkim budować pokój wokół siebie i starać się ze wszystkich sił nie kłócić z innymi choć to takie trudne i często nie wychodzi. „Uświęć ich w prawdzie, twe słowo jest Prawdą … Że Ty ich kochasz, jak kochasz Mnie” – trzeba prosić Boga o pokorę aby móc nawet w największym grzeszniku zobaczyć ukochane dziecko Boga. Często nam brak właśnie tej pokory, miłosierdzia i miłości wobec siebie nawzajem a zwłaszcza wobec tych, którzy grzeszą i wydaje nam się, że bardziej niż my.

      A tak sobie myślę, że bardziej grzeszymy my, którzy otrzymaliśmy łaskę nawrócenia brakiem miłości niż Ci, którzy tej łaski jeszcze nie otrzymali – i nie otrzymają jeśli nie połączymy swoich sił, żeby ich ratować.

      Pozdrawiam serdecznie z ciepłego Podkarpacia 🙂

      • M said

        W pełni się z Tobą zgadzam. Staram się jak mogę okazywać życzliwość innym, choć czasem to jest trudne. Ale co innego przytaknąć ludziom i okazać współczucie w rozmowie, a zupełnie jest inaczej, gdy tu na blogu czyta się jakąś wypowiedź (nawet fragment jakiegoś orędzia), widać wyraźną sprzeczność z Biblią i… co wtedy robić? Milczeć? Zgodnie z Biblią, (cytat. w/ g św. Mateusza przytoczyła Perła -, ja nie miałam przy sobie, więc tylko napisałam treść z pamięci)- lecz to mniej ważne. To co najistotniejsze, Pismo Św. nakazuje upomnieć błądzącego. Więc milczenie nie jest dobrym wyjściem. Z drugiej strony są ludzie, którzy zawierzyli bez reszty któremuś z wizjonerów i na uwagi reagują urazą i nadal podtrzymują swoje.Najczęściej jest podawany przykład ,,to orędzie jest prawdziwe, bo ja stałem(am) się lepszy(a), mnie to w życiu pomogło.
        Może rzeczywiście każdemu pomaga inne orędzie, w każdym (orędziu) jest jakieś ziarno dobra, choćby zdarzały się błędy teologiczne u ,,widzących”?
        Ale nasuwa mi się też inna wersja możliwości. Bardzo lubiłam i nadal lubię czytać biografię różnych świętych. I wiesz? Wyłapałam jeden wspólny mianownik. Wszyscy wielcy święci, im bardziej wiedli bogobojne życie, tym bardziej byli przekonani, że są marnością, największą pośród innych ludzi.Im ktoś bardziej był święty, tym więcej miał pokory i przekonania o swojej nicości.
        Więc takie przekonanie ,,stałem się lepszy”, może mieć miejsce chyba tylko wtedy, gdy ktoś grzeszył ciężko, a po lekturze orędzi odwrócił się od swej poprzedniej nikczemności. Natomiast, jeśli w uczynkach ktoś postępował raczej dobrze i nadal tak robi, a nabrał przekonania, że teraz jest leszy, czy to nie podpowiedź złego ducha?
        (To takie sobie luźne rozmyślania, nie kierowane do nikogo- niech nikt nie bierze ich do siebie).
        Ja bardzo lubię odwiedzać ten blog nie ze względu na orędzia (wszak wszystko jest zawarte w Biblii) lecz z powodu możliwości wymiany poglądów i spełnieniu czyjejś prośby o modlitwę.
        Poza tym, czytając tutaj komentarze odnosi się wrażenie, że świat nie jest taki zły, jest tylu katolików. Dziś weszłam w internecie na pogrzeb P. Walentynowicz, a potem gdy poczytałam komentarze poniżej, włosy zjeżyły mi się na głowie. Ileż tam wzajemnej nienawiści politycznej, wyzwisk, insynuacji głupoty itp. Jakaś pani Zofia, która jako jedyna przedstawiła obecną rzeczywistość obiektywnie, została wyzwana od nieuków i jeszcze gorzej. (Przepraszam, rozgadałam się).
        Pozdrawiam!

  15. M said

    Adminie, dlaczego pojawił się mój komentarz sprzed chwili, który jest tylko jedną z kontekstu rozmowy,(kierowanej w tym przypadku do Perły), a Modlitwa Arcykapłańska Jezusa z Krzyża, którą zamieściłam do opublikowania dużo wcześniej nie ukazała się? (Moja mowa jest tylko marną mową ludzką. Zależało mi na ponownym opublikowaniu wypowiedzi Boga-Człowieka z apelem o jedność).

    • wiesia said

      To chyba nie jest Bronka wina,moje 2 modlitwy z dzisiejszego dnia też nie pojawiły się.Bronek jest teraz mało osiągalny,bo przecież jest w Medjugorje.Mało czasu ma na komputer a więcej na modlitwie przebywa.Musimy być wyrozumiali 🙂

  16. kooool said

    Prawdziwe Życie w Bogu 01.06.93
    – Spisek, Moje dziecko, spisek i zdrajcy idą razem. Kiedy Śmierć wchodziła przez okna Mojego Sanktuarium, podążając do serca Mego Domu, wysłałem Moją Matkę, aby was uprzedzić. Nie mów więc, że czekałem zbyt długo, córko. (…) to ci, którzy byli nieostrożni. Nie szukali Mojej Woli. Ostrzegałem ich, lecz tak niewielu zwróciło uwagę na Moje Ostrzeżenia. Nawet dziś… Ach, jak wiele razy opłakiwałem ich pychę… Mogłem ich ukarać w Moim gniewie, obracając ich w proch, lecz wolałem ich śledzić z łagodnością.

    Mówię ci, że istnieje spisek pomiędzy pasterzami przeciwstawiającymi się temu, który przewodzi im wszystkim. Niszczyciel prowadzi ich do sprofanowania Mojego Świętego Imienia, a duch buntu, który kwitnie pomiędzy nimi, teraz ujawni się już na zewnątrz. Czyż nie czytałaś, czy nie zrozumiałaś: nędznik powstanie wkrótce i jego siły przyjdą znieważyć Świątynię-Twierdzę. Usuną Stałą Ofiarę i ustanowią na to miejsce ohydę ziejącą pustką… On sam uzna się za większego od wszystkich bogów, wypowie niewiarygodne bluźnierstwa przeciw Bogu bogów i będzie mu się dobrze powodziło aż do chwili, gdy wypełni się gniew. I obdarzy wielkimi zaszczytami tych, którzy go uznają, udzielając im wielkiej władzy… Ten duch buntu ogarnie z kolei wszystkie narody ziemi. Tak, nadchodzi czas wielkiej udręki, jakiej nie było, odkąd powstały narody. Prosiłem was, abyście pozostali czujni i organizowali czuwania modlitewne z obawy, abyście i wy także nie zostali zmieceni. Trwajcie zatem w gotowości i pozostańcie wierni. Cóż mogę wam więcej powiedzieć, czego wam jeszcze nie oznajmiłem? Głoś Moje Orędzie, Vassulo.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
