Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Wrzesień 30th, 2012

Otwórzcie wasze serca na działanie łaski – orędzie z Ontario 20 września

Posted by radoslawcz w dniu 30 września 2012


Dzieci Mojego Boskiego Serca, Ja Jestem, który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Radujcie się. Szukam was. Pragnę w was trwać. Pragnę przemieniać was dla Mojej Chwały. Otwórzcie wasze serca na Miłość. Poddajcie się. Zezwólcie abym  w was działał. Kochani, znoście oczyszczenie z sercem pełnym światła dzięki waszej ufności we Mnie. Otwórzcie wasze serca na działanie łaski zesłanej z Mojej Ręki. Wiedźcie, że działam w tajemnicy [w tajemniczy sposób]. Liczcie na Mnie, że przemienię nawet najtrudniejsze [niemożliwe do przemienienia] sytuacje. Bądźcie cierpliwi. Szukajcie we Mnie wsparcia. Szukajcie we Mnie zachęty. Ja Jestem, Zachęcający, wie o was wszystko. Oczyszczam wszystkich, których kocham. Oczyszczam nawet wizjonerów, proroków, i wszystkich Moich wybranych synów i córki. Kochani, pozostańcie Mi wierni. Podążajcie w pokorze i utkwijcie swój wzrok w  Najświętszym Krzyżu. Wasza duchowa podróż jest jedynym co się liczy. Porzućcie przyjemności tego świata. Porzućcie pragnienia ciała. Nie grzeszcie więcej. Rozważcie to pouczenie i sprawcie, żeby było naprawdę wasze. Wyryjcie Moje Słowa w waszych sercach i żyjcie w całkowitym zaufaniu. Ufajcie Mi we wszystkich waszych potrzebach. Będę was obdarowywał tym, czego potrzebujecie [ dostarczał to czego potrzebujecie, utrzymywał was]. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , , | 65 Komentarzy »

Obudź się Polsko

Posted by Dzieckonmp w dniu 30 września 2012


MODLITWA (Obudź się, Polsko)

Modlitwa… Który to już raz… C/G/a/F
Święte misterium… Święty czas… C/F/D/G
Minęło znowu tyle lat F/G/Ce/a
Czy z tego coś zrozumiał świat D/G

Które z przykazań zechciał wziąć
Nie kłam, nie kradnij, wiernym bądź
Czcij ojca swego… Matkę swą…
I nie zabijaj… To największe zło…

Ref. Obudź się Polsko ma C/G Niech opadnie kłamstwa mgła a/F Powstań z kolan, Polsko! Daj nam sprawiedliwość… C/F/D/G Bóg, Ojczyzna, Honor, Wiara F/G W naszych sercach… Na sztandarach… Ce/a Powstańcie! Dzwon Zygmunta wzywa! F/G/C (F/C/G)

Mieć albo być — pytania dwa…
W świecie, gdzie wszystko cenę ma
Spytają dzieci kiedyś nas
Kto ukradł im najlepszy czas?

Kto sprzedał pamięć dawnych lat
Na poniewierkę wygnał w świat
I kto zatracił prawdę tą:
Tu jest Ojczyzna… Tu nasz dom…

Ref. Obudź się Polsko ma Niech opadnie kłamstwa mgła Powstań z kolan, Polsko! Daj nam sprawiedliwość… Bóg, Ojczyzna, Honor, Wiara W sercach naszych… Na sztandarach… Powstańcie! Dzwon Zygmunta wzywa! Bądź nam zawsze naszym domem Wytęsknionym, wymarzonym Obudź się, Polsko! Biją dzwony! Kraju mój! Polsko ma! Ojczyzno ma!

Relacja TV Trwam

Posted in Film, Patriotyzm, Polityka, Radio Maryja, Warto wiedzieć | Otagowane: , , | 95 Komentarzy »