Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Otwórzcie wasze serca na działanie łaski – orędzie z Ontario 20 września

Posted by radoslawcz w dniu 30 września 2012

Dzieci Mojego Boskiego Serca, Ja Jestem, który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Radujcie się. Szukam was. Pragnę w was trwać. Pragnę przemieniać was dla Mojej Chwały. Otwórzcie wasze serca na Miłość. Poddajcie się. Zezwólcie abym  w was działał. Kochani, znoście oczyszczenie z sercem pełnym światła dzięki waszej ufności we Mnie. Otwórzcie wasze serca na działanie łaski zesłanej z Mojej Ręki. Wiedźcie, że działam w tajemnicy [w tajemniczy sposób]. Liczcie na Mnie, że przemienię nawet najtrudniejsze [niemożliwe do przemienienia] sytuacje. Bądźcie cierpliwi. Szukajcie we Mnie wsparcia. Szukajcie we Mnie zachęty. Ja Jestem, Zachęcający, wie o was wszystko. Oczyszczam wszystkich, których kocham. Oczyszczam nawet wizjonerów, proroków, i wszystkich Moich wybranych synów i córki. Kochani, pozostańcie Mi wierni. Podążajcie w pokorze i utkwijcie swój wzrok w  Najświętszym Krzyżu. Wasza duchowa podróż jest jedynym co się liczy. Porzućcie przyjemności tego świata. Porzućcie pragnienia ciała. Nie grzeszcie więcej. Rozważcie to pouczenie i sprawcie, żeby było naprawdę wasze. Wyryjcie Moje Słowa w waszych sercach i żyjcie w całkowitym zaufaniu. Ufajcie Mi we wszystkich waszych potrzebach. Będę was obdarowywał tym, czego potrzebujecie [ dostarczał to czego potrzebujecie, utrzymywał was]. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 65 to “Otwórzcie wasze serca na działanie łaski – orędzie z Ontario 20 września”

  1. miriam said

    http://marucha.wordpress.com/2012/09/30/msza-swieta-przedsionkiem-nieba/

    • jowram said

      Gdzie jest twoja Msza, kapłanie?

      * Wydawnictwo Te Deum – książki, 2005

      Na kartach tej książki siedemnastu księży opowiada, jak doszło do tego, że odprawiają nie nową Mszę, ale Mszę trydencką. Niektórzy z nich, wyświęceni przed II Soborem Watykańskim, nigdy nie odprawiali nowej Mszy. Inni odprawiali ją, od kiedy została wprowadzona w roku 1969, ale ostatecznie odeszli od niej. Jeszcze inni, uformowani w posoborowych seminariach i wyświęceni po roku 1970, porzucili nowy ryt dla Mszy trydenckiej. „Zanim znalazłem ucieczkę we Mszy trydenckiej, byłem bliski porzucenia kapłaństwa… Uświadomiłem sobie, że to nie jest Msza, którą chcę odprawiać… Brak uszanowania w nowej Mszy jest uderzający… Tracimy ogromną liczbę wiernych, którzy widząc cały ten bałagan, mówią: Dajmy sobie z tym spokój… Czułem się szalenie zagubiony… Czułem, jakby w moją duszę wbijano miecz… Nowa Msza doprowadzała mnie do szału” – oto słowa, które padają z ust tych odważnych kapłanów. Oby wielu innych księży, podobnie jak oni, znalazło ukojenie w czcigodnym katolickim rycie Mszy św.!

  2. Sylwek said

    Witajcie Kochani 🙂
    Kolo godz 17 bylismy w Gdańsku (powrot z Medjugorie). Brak mi slow by opisac moje wrażenia… Bylo cudownie! Nie mogę uwierzyć że ja i Sylwek dostaliśmy taki wspanialy prezent od Królowej Pokoju. Wczoraj przed snem (nocowalismy u naszego kochanego Dzieckanmp) nie mogłam zasnąć ze szczęścia:D Przeżywam to cały czas jak małe dziecko. Dziękuję jeszcze raz bardzo bardzo serdecznie darczyńcom, Panu Bronkowi i Pani Eli, naszym niesamowitym opiekunom duchowym ojcu Krzysztofowi i bratu Rafałowi oraz WAM WSZYSTKIM KOCHANI PIELGRZYMI. Tak jak mówiłam w autobusie, nigdy nie zaznaliśmy z Sylwkiem tyle życzliwości i bezinteresownej miłości ze strony całkiem obcych osób. Jako aniol stroż Bogdana, zostanę nim na zawsze i zawsze będę z Sylwkiem pamietac w modlitwie o Was wszystkich Kochani… Mam przeczucie że ta pielgrzymka to początek czegoś nowego, wspaniałego…
    Dziękuję Maryi za to wszystko, bo na kazdym kroku czulam ze to Ona nas prowadzila.
    Zostańcie z Bogiem!

    • Sylwek said

      to nie pisal Sylwek tylko Ania:) Ale On napewno mysli tak samo:D

      • katerosa said

        Aniu to ja Kasia ! ;D 😀 😉 Ja byłam w domu o 6 rano! i MAM TAKIE SAMO ZDANIE NA TEMAT TEGO CO SIĘ TAM WYDARZYŁO ! Było DOSŁOWNIE CUDOWNIE!!!! A PAN BRONEK PRZEWSPANIAŁY GOŚĆ!!! NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ!!!
        NASZ AUTOBUS PRZYPOMINAŁ ” ARKĘ NOEGO”… IŚCIE NIEBIAŃSKA ATMOSFERA PEŁNA MIŁOŚCI , RADOŚCI i POKOJU 🙂 🙂 🙂 BÓG ZAPROSIŁ/ WEZWAŁ NAS TAM KAŻDEGO INDYWIDUALNIE Z BOŻĄ PRECYZJĄ…WSZYSTKO BYŁO NIESAMOWICIE PRZEZ NIEGO ZAPLANOWANE ! NIE MOGĘ UWIERZYĆ W TO WSZYSTKO !!! TE PRZYJAŹNIE KTÓRE SIĘ ZAWIĄZAŁY.. PO PROSTU NIESAMOWITE DZIAŁANIE MIŁOŚCI BOŻEJ !!! 🙂 BÓG JEST WIELKI I PRZEHOJNY ! Ja jestem PRZESZCZĘŚLIWA ŻE WAS WSZYSTKICH POZNAŁAM I SPĘDZIŁAM TEN ŚWIĘTY CZAS Z WAMI WSZYSTKIMI !!! BYŁY TO CUDOWNE REKOLEKCJE DLA NAS WSZYSTKICH!!! RÓWNIEŻ KS. KRZYŚ BYŁ WSPANIAŁYM PREZENTEM OD PANA BOGA DLA NAS…. MA PIĘKNE CHARYZMATY , !!!! I BRAT RAFAŁ….. NIE UMIEM TEGO UBRAĆ W SŁOWA CZEGO DOŚWIADCZYLIŚMY CHYBA WSZYSCY! JA WSZYSTKICH PRZYTULAM I CAŁUJĘ 😉 DZIĘKI WAM ZA WSZYSTKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 CHWAŁA PANU! ❤ 🙂
        hihihi….

    • Sylwek said

      Witajcie,
      dziękuję jeszcze raz wszystkim za tą wspólną pielgrzymkę. Dla mnie był to przedsmak raju, gdzie ludziom zależy na innych. Był to czas prawie ciągłej modlitwy, tak jak w niebie gdzie będziemy ciągle wielbić naszego Boga. Było nam dużo dane, ale myślę że jeszcze więcej zadane. Także mam nadzieję że jeszcze spotkamy się w tym gronie. Gorąco pozdrawiam wszystkich 🙂

  3. Darek said

    Katolika „dialog” z Żydami

    Autor: ks. Prof. Waldemar Chrostowski

    http://signum-dei.blogspot.com/

    Ten tekst powinien każdy przeczytać.

  4. adrian said

    Są tylko trzy sposoby, aby ochronić się od złego.

    Wtorek, 25.09.2012, 12.50

    Moja droga, umiłowana córko, nigdy nie wolno ci popaść w samozadowolenie i odczuwać, że praca ta, gdy wydaje się iść dobrze, choć na chwilę umknie spod bicza złego. On jest rozwścieczony. Dobiera się do każdego zadania, które podejmujesz, stwarza problemy i przeszkody, które powodują u ciebie frustrację i bezradność.

    Tak wielu ludzi jest ślepych na plagi, które on zsyła na ludzkość. Ponieważ nie mogą go zobaczyć, nie wierzą, że on istnieje. Ci, którzy otwierają mu drogę poprzez grzech i pozwalają mu na wejście do swoich dusz, nie będą w stanie uwolnić się od straszliwego bólu i niezadowolenia, które on przyniesie w ich życie.

    Są tylko trzy sposoby, aby ochronić się od złego.

    Pierwszy, to Sakrament Spowiedzi, który oczyszcza waszą duszę, jeśli prawdziwie odczuwacie skruchę. Niekatolicy, przyjmijcie proszę Dar Odpustu dla Rozgrzeszenia z Modlitwy Krucjaty (24), dany światu poprzez tę Misję.

    Drugim sposobem jest codzienne nabożeństwo do Mojej Matki, której dana została władza zmiażdżenia szatana. Jej Święty Różaniec jest ważną tarczą, która zachowa was i wasze rodziny z dala od jego złej mocy.

    Ostatnim jest Stan Łaski, który możecie osiągnąć poprzez regularną komunikację ze Mną, przez przyjmowanie Mnie w Najświętszej Eucharystii.

    Tak wielu ludzi, którzy chcą uciec ze szponów szatana, i którzy w swoich sercach wiedzą, że zostali wciągnięci w wir zła, musi się zwrócić do Mnie i poprosić Mnie o pomoc przez tę specjalną Modlitwę Krucjaty (78) – Ocal mnie od złego.

    „Jezu, ochroń mnie od mocy szatana.
    Zabierz mnie do Twojego Serca, ponieważ rozwiązuję moje przywiązanie do niego i jego nikczemnych dróg.
    Oddaję moją wolę i przychodzę przed Ciebie na kolanach z pokornym i skruszonym sercem.
    Pozostawiam moje życie w Twoich Świętych Ramionach.
    Ocal mnie od złego. Uwolnij mnie i zabierz mnie do Twojej bezpiecznej przystani ochrony, teraz i na zawsze.
    Amen.”

    Wasz Jezus

    http://ostrzezenie.wordpress.com/
    ————————————————————————————————————————————————–

    Każdy człowiek, który nienawidzi innych z powodu ich religii, nie kocha prawdziwie Boga.

    Poniedziałek, 24.09.2012, 15.55

    Moja droga, umiłowana córko, każdy człowiek, który nienawidzi innych z powodu ich religii, nie kocha prawdziwie Boga.

    Jakiż wstręt wzbudza we Mnie doświadczać hipokryzji tych, którzy twierdzą, że są pobożnymi wyznawcami Boga.

    Ludzie ci grożą śmiercią tym, którzy nie zgadzają się z nimi i mordują tych, którzy obrażają ich bogów.

    Nienawidzić drugiego jest grzechem. Jest to grzech śmiertelny, jeśli mordujecie innego lub próbujcie śmiertelnie zranić inną duszę w imię religii.

    Czy nie wiecie, że jeśli jesteście szybcy w skazywaniu innych na śmierć, ponieważ obrażają Boga, to nie podążacie za Prawami Boga?

    Apeluję do wszystkich religii i wszystkich wyznań, które twierdzą, że wierzą w Boga. Jeśli wierzycie w Boga, to musicie okazywać miłość wobec innych, nawet jeśli was dręczą lub urażają.

    Wiele ścieżek prowadzi do Mojego Ojca, ale jest tylko jeden Bóg. Prawdziwy Bóg jest Stwórcą świata, a wy możecie zostać przyjęci do Jego Królestwa tylko wtedy, gdy miłujecie swoich bliźnich, a to obejmuje też waszych wrogów.

    Bardzo łatwe jest nienawidzić innych, ponieważ złe duchy atakują i dręczą Boże dzieci w każdej sekundzie. Jakże raduje się zły, gdy religijny człowiek, który otwarcie wyznaje miłość do Boga, podżega do nienawiści i nie zastanowi się dwa razy, gdy chodzi o mordowanie tych, o których uważa, że są jego wrogami.

    Żaden człowiek nie uniknie kary, jeśli zabije drugiego. Żaden człowiek nie zostanie przyjęty do Nowego Raju, jeśli morduje innego w Imię Mojego Ojca.

    To może być trudne i może was ranić, kiedy człowiek obraża waszą wiarę, ale musicie się modlić się za niego i nigdy nie wolno wam zapominać o przykazaniu “nie zabijaj”.

    Przykazania Mojego Ojca są bardzo proste. Są wyraźne. Nie potrzebują precyzowania; jednak biada człowiekowi, który łamie Prawa Mojego Ojca.

    Wasz Jezus

    http://ostrzezenie.wordpress.com/
    ————————————————————————————————————————————————————-

    Przygotujcie się, że będziecie świadkami znaków, które niedługo objawią się z Nieba

    Niedziela, 23.09.2012, 20.00

    Moja droga, umiłowana córko, to z miłości proszę wszystkie Boże dzieci, aby przygotowały się, że będą świadkami znaków, które niedługo objawią się z Nieba.

    Znaki przedstawione zostaną światu w różny sposób, aby obudzić Boże dzieci. Wielu spróbuje zaprzeczyć tym znakom i odrzucić je, jako przesądy i imaginację wierzących.

    Wy, którzy będziecie świadkami tych znaków, musicie wiedzieć, że pomogą wam one przygotować wasze dusze. Gdyż, jeśli pielęgnowaliście wasze dusze i prosiliście o przebaczenie waszych grzechów, wasze cierpienia, po Ostrzeżeniu, będą minimalne.

    Przyjmijcie te znaki, te cuda, jako Dar z Nieba.

    Nie walczcie przeciwko nim lub nie ignorujcie ich, bo są dowodem Mojej Obietnicy przygotowania was wszystkich przed Moim Powtórnym Przyjściem.

    Idźcie teraz i miejcie wiarę.

    Zaufanie jest najważniejszym aktem wierności dla Mnie, waszego Jezusa.

    Zaufajcie Mi, a wszystko będzie dobrze.
    Wasz Jezus

    http://ostrzezenie.wordpress.com/

  5. Dzieckonmp said

    Modlitwa skruchy

    Jezu, Ty jesteś źródłem wszelkiego dobra, lekarzem każdej choroby, bogactwem każdego człowieka. Tak bardzo kochasz każdego z nas i my też pragniemy miłować Cię na tyle na ile tylko potrafimy. Przychodzimy dzisiaj do Ciebie, my biedni i słabi grzesznicy, aby prosić o miłosierdzie, dla nas samych i dla tych wszytkich których powierzamy Tobie w naszej modlitwie. Prosimy o przebaczenie naszych win, które to przybiły Cię do drzewa krzyża. Jezu, spraw abyśmy do Ciebie tylko należeli, zniszcz w nas to wszystko co Ci się nie podoba. Nasze przywiazania do grzechu, lęki, zakłamania i nałogi. W moc Twojego niezgłąbionego miłosierdzia oddajemy nałogi które są zaprzeczeniem naszej wolności.

    Panie Jezu, Ty przepowiadałeś pokój dla grzesznego świata i przyniosłeś ludzkości dar pojednania przez Twoje cierpienie i śmierć. Ucz nas iść za Twoim przykładem. Powiększaj naszą wiarę, nadzieję i miłość, abyśmy mogli zamieniać nienawiść w miłość, a konflikty w pokój.

    Uzdrowicielu ciała i duszy, ulecz choroby naszego ducha, wybacz nam winy przeciwko jedności Twojej rodziny; naucz nas kochać tak jak Ty kochasz każdego z nas; naucz nas pamiętać o godności, jaką nam dałeś na Chrzcie Świętym, abyśmy żyli dla Ciebie w każdej chwili. Wyzwól nasze dusze ze wszystkiego, co jest przeciwne Twojej świętości.

  6. Ewa said

    Ojciec James Manjackal PRZESŁANIE IX – 16 lipca – Wspomnienie Matki Bożej z Góry Karmel Lied

    “STRZEŻCIE SIĘ PROROKÓW CZASÓW OSTATECZNYCH”

    Tak mówi Jezus, nasz Pan: „Moi przyjaciele, ostrzegam was, abyście uważali na tych, którzy udają, że mają widzenia i otrzymują przesłania, a przez to odwodzą wasze umysły od nauczania Biblii i Kościoła. Wielu fałszywych proroków i wizjonerów przychodzi w Moje imię, ale w rzeczywistości nie znają Mnie, ani do Mnie nie należą. Przekazują oni fałszywe widzenia i zwodnicze przesłania na temat końca świata oraz udają, że wiedzą więcej, niż ja wiem od Mojego Ojca. Nie powinniście zwracać na nich żadnej uwagi, ponieważ przychodzą oni jako nocne strachy, aby was zastraszyć, używając nawet Internetu, telefonów komórkowych i innych środków komunikacji.

    Ja jestem Panem, waszym Zbawicielem, który odkupił was z grzechów i poprzez Ducha prowadzi was po waszych ścieżkach. Nauczyłem was wszystkiego, co usłyszałem od Mojego Ojca, co zostało spisane przez Moich uczniów, a możecie to znaleźć w Biblii. Wciąż do was mówię poprzez Ducha Świętego w Kościele. Będzie on wam mówił o rzeczach, które mają nadejść, ale tylko to, co usłyszał ode Mnie i poprowadzi was do pełni prawdy. To Mój Ojciec wezwał Mnie i posłał do was jako człowieka, a ponieważ zawsze jestem Mu posłuszny, to kiedy znowu Mnie wezwie, będę gotowy, by przyjść ponownie. Ani aniołowie w niebie, ani nawet Ja sam nie znam czasu końca świata i Mojego drugiego przyjścia. Nie chcę, abyście naśladowali ignorancję oraz błędy ludzi, którzy w swojej pysze i sprawiedliwości udają, że wiedzą więcej, niż Ja wiem od Ojca.

    W dzisiejszym świecie wielu jest wizjonerów i posłańców, którzy postępują za własnymi duchami, czasem nawet za duchami złymi, a to dlatego, że w swoim życiu byli zaangażowani w ezoterykę i New age. Przepowiadają oni swoje własne przemyślenia na temat czasów ostatecznych. W rzeczywistości niektórzy z nich pełni są lęków i wątpliwości dotyczących życia wiecznego i pod maską prorockich wizji i przesłań ukrywają oni swoją prawdziwą tożsamość. Wywołując u innych niepotrzebne lęki i obawy próbują zakryć swoje niegodziwe życie. Mogą nawet dokonywać znaków i cudów, aby zwodzić wybranych. Są oni jak wilki, które widząc ptasie pióro na drodze krążą wokół drzewa, aby zjeść ptaka siedzącego na gałęzi. Oczywiście widzą oni pewne znaki zapowiadające koniec świata, jak wojny, terroryzm, nienawiść, bunt, głód, prześladowania, cierpienia, klęski i zniszczenia, ale nie widzą najważniejszego znaku, który ma nadejść. Zapewne ci fałszywi wizjonerzy i prorocy nie wiedzą, że przepowiedziałem ich pojawienie się jako główny znak końca świata.

    Drodzy przyjaciele, musicie wiedzieć, dlaczego przepowiedziałem znaki, które poprzedzą koniec czasów. Chcę, abyście znając je, byli czujni i ostrożni wobec wszelkiej niegodziwości i nikczemności tego świata, który przenikając sekularyzmem, relatywizmem i materializmem traci wszystkie wartości życia duchowego i moralnego. Pragnę, abyście byli nieskalanymi i niewinnymi dziećmi Boga pośród tego nieuczciwego i przewrotnego pokolenia. Chcę również, abyście byli prawdziwymi świadkami i jaśniejącymi światłami Mojej świętości, by w ten sposób przyprowadzić do Mojego królestwa światła tych, którzy żyją w cieniu śmierci i ciemności.

    Koniec nadejdzie dopiero wówczas, gdy każdy człowiek na ziemi usłyszy Moją Ewangelię, aby wszyscy, którzy przyjmą Mnie jako Pana i Zbawiciela mogli osiągnąć Moje królestwo poprzez sprawiedliwość, pokój i radość w Duchu Świętym. Zniszczę suwerenność i władzę szatana oraz przekażę królestwo Ojcu Mojemu i Ojcu waszemu. Moi przyjaciele, śmierć będzie dla każdego z was końcem tego świata. Jeśli znając tę prawdę będziecie według niej żyć, wasze życie będzie święte. Świat oraz ciało wraz ze wszystkimi pokusami i atrakcjami przeminą, a każdy, kto pełnił wolę Bożą, będzie trwał na wieki. Wolą Bożą dla was jest świętość waszego życia, dlatego żyjcie oderwani od pożądliwości ciała i świata, a złączcie się ze Mną, który was kocha i troszczy się o was. Posiądźcie Mnie jako skarb swojego życia, a będziecie żyć w Moim królestwie. A oto Ja jestem z wami zawsze”.
    Przeczytaj:

    Ez 13,3-23
    Mt 5,19-24; 10,37-39; 24,4-14, 23-26, 45
    Mk 13,5-10, 32-37
    Łk 9,57-62; 17,20-21
    J 1,18; 17,14-19,24,26
    Dz 1,7
    Rz 13,11-14; 14,17
    1 Kor 12,12-27; 15,24
    Ef 1,22-23
    Kol 1,18
    1 Tes 4,3-8
    1 P 5,7
    1 J 2,15-17
    Ap 22,14-20

  7. Fiołek (Stokrotka ) said

    Papież na Anioł Pański: spełniać dobro i unikać zła
    http://pl.radiovaticana.va/Articolo.asp?c=625847

    „… Dziś liturgia Kościoła przypomina, że wszyscy otrzymaliśmy dar Ducha Świętego, który uzdalnia do spełniania dobra i unikania zła, i jednoczy tych, którzy szczerym sercem pragną pełnić wolę Bożą. Niech Jego światło pomaga nam rozeznawać Boże zamysły, a Jego moc wspiera w ich realizacji…..

    Ojciec Święty nawiązał szczególnie do pobłażliwej reakcji Jezusa na Janowe doniesienie, że apostołowie spotkali kogoś, kto w Jego imię wyrzucał złe duchy i że został przez nich skarcony.

    „Św. Augustyn pisze w tym kontekście: «Podobnie jak w świecie katolickim – to znaczy w Kościele – można znaleźć coś niekatolickiego, tak samo poza nim może być coś katolickiego». Dlatego członkowie Kościoła nie powinni odczuwać zazdrości, ale cieszyć się, że ktoś spoza ich wspólnoty czyni dobro w imię Chrystusa, o ile robi to w słusznej intencji i z szacunkiem. Także w obrębie samego Kościoła może się zdarzyć, że z trudnością docenia się dobro czynione przez pozostające w głębokiej wspólnocie różne podmioty kościelne.
    Tymczasem wszyscy powinniśmy umieć zawsze wzajemnie się cenić i szanować, chwaląc Pana za Jego nieskończoną «fantazję», z jaką działa w Kościele i świecie” – powiedział Papież….”

  8. bozena 2 said

    Kochani pielgrzym,i witamy was serdecznie i cieszymy się Wami i Waszą radością , pokojem,szczęściem- darami niebiańskimi..

  9. Dzieckonmp said

    Informacja od Darka.

    Nasi kochani ojcowie dotarli do zakonu cali , zdrowi i szczęśliwi i wszystkich serdecznie pozdrawiają.. W tej chwili wszyscy bracia zakonni słuchają opowieści z tej cudownej wyprawy do naszej ukochanej Królowej Pokoju.

    • halszka said

      Kochane Dziecko osobiście czekam na Waszą taką duuuuuużą relację 🙂

      • Dzieckonmp said

        Zrobię to jak naprawię komputer który się zepsuł za granicą bo wypadła bateria i system poleciał. Obecnie piszę z telefonu a to bardzo niewygodne i czasochłonne.

        • halszka said

          W takim razie poczekam cierpliwie:)

        • Szejk said

          czekamy z niecierpliwością.

        • Dzieckonmp said

          Powiem tylko że takiej atmosfery wśród naszych pielgrzymów nie spotkałem nigdy i nigdzie. To było coś niesamowitego. Ludzie Ci nie mogli sie rozstać. Uściskom nie było końca. Dodam jeszcze że kierowca powiedział mi że jezdził wiele razy do Medjugorje z róznymi grupami ale to co zobaczył w naszej pielgrzymce to nie widział nigdy. Kierowca ten poprosił mnie czy bym zorganizował wyjazd do Medjugorje dla jego proboszcza i parafian. Obiecałem że zorganizuję , tak wiec znów pojedziemy.

        • Szejk said

          do Medjugorie jechali Blogowicze o tych samych poglądach , no i się znali duchowo także czekaliście na spotkanie z niecerpliwościa a kiedy żeście byli już razem to nastąpił nie przerwany potok słów przyjaźni.Wyobrażam sobie te wasze nie przespane noce, rozmowy, wspólne modlitwy, pieśni religijne jak i patriotyczne. Proszę zdać szczegółowy raport.

        • jarek said

          O tych samych? Skadze. Byl pelen przekroj. Tradycjonalisci, Rycerze Chrystusa Krola, Odnowa w Duchu sw., Neokatechumenat i inni.
          To Duch Swiety dal jednosc w roznorodnosci. I byla z nami kochajaca Matka.

        • Passiflora said

          To pokrzepiające, jesteście chyba jednym z nielicznych dowodów na to, że ludzie z tak przeciwległych grup w Kościele są w stanie się dogadać.

        • Jarek said

          Nie jechali ludzie o tych samych poglądach! Były osoby związane z różnorodnymi grupami w kościele, z różnymi duchowościami, itp.
          Jedność była, ale nie pochodziła ona z tego, lecz była darem Ducha Świętego.

        • cox said

          Tym bardziej należy się cieszyć!

        • Annah. said

          Coś wiem o tym, nasz „autobus Medjugorski” jeszcze kilka razy się spotykał, a część osób z bliższej okolicy się zaprzyjaźniła na dobre i złe. Tak trwałe mogą być tylko więzy splecione w obecności Matki Najświętszej. I wszyscy kurczowo trzymamy się Kościoła, ale rożne są drogi prowadzenia i wspólnoty w ktorych jesteśmy.

        • perła said

          Jak miło to czytać 🙂 🙂 :). Mam nadzieję, że tym razem na pielgrzymkę się wybiorę :). To co piszesz Adminie to jest właśnie to co myślałam, że będzie, dlatego bardzo żałuję, że mnie z Wami nie było. Cały czas modliłam się o dobre owoce tej pielgrzymki i są :). Czekam, tak jak i inni na obszerne relacje :).

        • Antonio said

          jak to mozna opisac , jak opisac sie tego nie da 🙂 to trzeba przezyc , jeszcze dzis na mszy o 11-tej leciały mi łzy szczescia i zalu ze sie rozstalismy i jak wspaniale bylo ze naprawde opisac sie tego nie da , ze ludzie którzy nigdy sie nie widzieloi i nie znali , a tak sie pokochali BO TO SA DZIECI KRÓLOWEJ POKOJU !!!!!!!! KPOCHAM WAS WSZYSTKICH KRÓLUJ NAM CHRYSTE

        • lucek said

          Rowniez czekam na relacje.
          Wasza radosc jest BARDZO zarazliwa. …)))
          Chwala Panu.!!! 😀
          Ciesze sie ze wrociliscie …Milo Was powitac …

        • katerosa said

          To prawda jeżeli chodzi o więzi które się zawiązały !!! ^_^ Pokochaliśmy się wzajemnie jak bracia i siostry ! Bo w końcu w Nim – w Chrystusie jesteśmy jedną wielką rodziną! :))) On był z nami cały czas.. i Maryja także ! To było niesamowite !!! :))))
          Dzięki Gospa Majko moja ! !!!!!!!!!!!! ^_^ Chwała Panu ! Kocham was !!!! 🙂 :*

        • serce333 said

          Objecuję pamięć w modlitwie za Twoje stawy Kasiu.
          Szczęść Boże.

        • katerosa said

          🙂 DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA DROGI PRZYJACIELU !!! WSPANIAŁY Z CIEBIE CZŁOWIEK .. ^_^
          NIECH BÓG BŁOGOSŁAWI CI W OBFITOŚCI !!! Z BOGIEM ! Pa, pa !

  10. adam said

    Proszę was w włączenie się do modlitwy za duszę mojego dziadka, który umarł dzisiaj o 17.

    • Szejk said

      ja codziennie modlę się za tych co umierają i za tych co w tym roku umrą. ale zdrowaśka będzie jak i wieczy odpoczynek racz mu dać PANIE.

      • perła said

        Ja również się codziennie modlę za tych co umierają, również codziennie w litanii o uwolnienie ( od piekła) polecam Bogu te dusze które umrą w ciągu dnia. Oczywiście pomodlę się jeszcze za duszę Twojego dziadka. Z Bogiem

        • Sara 28 said

          Koronka za zmarłych

          W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
          Amen.

          Na początku:
          Wierzę w Boga…, Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…,
          Chwała Ojcu…

          Na dużych paciorkach różańca:

          Boże Miłości i Miłosierdzia, ofiaruję Ci za zmarłych
          Mękę, Śmierć i Zmartwychwstanie Syna Twojego,
          łącząc modlitwę i ofiarę mojego życia.

          Na małych paciorkach różańca:

          Miłosierna Miłości Boga mojego,
          przyjmij zmarłych do królestwa swego.

          Po każdym dziesiątku:

          Przez Serce Maryi, Pośredniczki Łask,
          błagamy o Miłosierdzie Twoje.

          Modlitwa na zakończenie:
          Wieczny odpoczynek racz im dać Panie,
          a światłość wiekuista niechaj im świeci.

          W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.
          Amen.

        • Szejk said

          odmawiam Koronkę do Krwi CHRYSTUSA ,ŚWIĘTYCH RAN, DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA ,,DO ŚWIĘTEJ TRÓJCY siostry Roberty, NO I DOJDZIE TA , Dziękuję za tę koronkę bo wielką naszą powinnością jest modlić się za zmarłych bo może nie jednego uratować przed piekłem a może i od czyśca.BÓG ZAPŁAĆ .

        • lucek said

          W ” Armia Najdrozszej Krwii ” jest Ojcze Nasz – modlitwa ktora odmawia sie za zmarlych Ojcze Nasz inaczej – Piekna ta Modlitwa.
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Szejk said

          http://koronki-za-zmarlych.blog.onet.pl/1,CT135702,index.html

    • lucek said

      Prosze napisz JEGO imie.
      Wieczny odpoczynek racz Mu dac Panie , a Swialtosc Wiekuista niechaj Mu Swieci , Niech odpoczywa w Pokoju wiecznym . Amen.

    • Szejk said

      De profundis – Psalm 130

      Z głębokości wołam do Ciebie, Panie,
      o Panie, słuchaj głosu mego.

      Nachyl swe ucho
      Na głos mojego błagania.

      Jeśli zachowasz pamięć o grzechach, Panie,
      Panie, któż się ostoi?

      Ale Ty udzielasz przebaczenia,
      aby Ci ze czcią służono.

      Pokładam nadzieję w Panu,
      Dusza moja pokłada nadzieję w Jego słowie,
      Dusza moja oczekuje Pana.

      Bardziej niż strażnicy poranka
      Niech Izrael wygląda Pana

      U Pana jest bowiem łaska
      u Niego obfite odkupienie.

      On odkupi Izraela
      Ze wszystkich jego grzechów.

      Wieczny odpoczynek racz im dać Panie,
      A światłość wiekuista niechaj im świeci,
      Niech odpoczywają w pokoju. Amen.

      (Psalm odmawiać po modlitwie dnia)

      Niedziela
      O, Panie Boże Wszechmogący, błagam Cię przez Krew Przenajdroższą, którą Boski Syn Twój Jezus, wylał za nas w Ogrójcu, racz wybawić dusze z mąk czyśćcowych, a zwłaszcza tę najbardziej opuszczoną i wprowadź ją do chwały Twojej, gdzie by Cię chwaliła i błogosławiła na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Poniedziałek
      O, Panie, Boże Wszechmogący! Błagam Cię przez Krew Przenajdroższą, którą Boski Syn Twój Jezus wylał za nas w okrutnym biczowaniu swoim, racz wybawić dusze z mąk czyśćcowych, a mianowicie tę, która jest najbliższa chwały Twojej, aby Cię najrychlej oglądała wielbiła na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Wtorek
      O, Panie, Boże Wszechmogący, błagam Cię przez Krew Przenajdroższą, którą Boski Syn Twój Jezus wylał za nas w bolesnym cierniem ukoronowaniu, racz wybawić dusze z czyśćca, mianowicie tę, która miała być ostatnia uwolniona, aby Cię jak najprędzej w chwale Majestatu Twego wielbiła i błogosławiła na wieki wieków. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Środa
      Wszechmogący Boże! Przez Najdroższą Krew Syna Twego, Jezusa, Zbawiciela naszego, którą wylał, dźwigając ciężar krzyża na ulicach Jerozolimy, wybaw, proszę Cię, duszę z czyśćca, mianowicie tę, która ma najwięcej zasług przed obliczem Twoim, aby otrzymawszy wysoki stopień chwały, wielbiła i wsyławiała Cię na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Czwartek
      Wszechmogący Boże! Przez Najświętsze Ciało i Krew Jednorodzonego Syna Twego, Pana Naszego, Jezusa Chrystusa, który w przeddzień śmierci dał się na pokarm i napój Apostołom i całemu Kościołowi i zostawił na wieczną ofiaręożywiający pokarm duszom wiernym, wybaw, proszę Cię, duszę w czyśćcu, która miała szczególne nabożeństwo do Tajemnicy Miłości, aby Cię przez nią wielbiła wraz z Synem i Duchem Świętym w chwale Twojej na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Piątek
      Wszechmogący Boże! Błagamy Cię pokornie przez Najdroższą Krew Jednorodzonego Syna Twego, Jezusa Chrystusa, którą obficie wylał na krzyżu, a najbardziej z Rąk i Nóg Najświętszych, wybaw dusze z mąk czyśćcowych, mianowicie te, za które powinienem się modlić, aby z mojej winy nie były zatrzymane w ognistym więzieniu. Ach, Panie! Racz je co prędzej wprowadzić do chwały Twojej, gdzie z Aniołami będą Cię wielbić i wysławiać na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

      Sobota
      Wszechmogący Boże! B łagam Cię pokornie przez Najdroższą Krew Jednorodzonego Syna Twego, Jezusa Chrystusa, którą obficie wylał w obliczu Najboleśniejszej Matki swojej, wybaw dusze z czyśćca, mianowice te, które miały do Niej nabożeństwo w tym życiu, by wszedłszy do chwały Twojej wraz z Maryją wielbiły Cię na wieki. Amen.
      Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wieczny odpoczynek…, Psalm 130

    • i.want.to.be.saint said

      Dzisiejsza Koronka do Miłosierdzia Bożgo będzie w intencji Twojego dziadka. Niech Pan przyjmie go z otwartymi ramionami i przytuli jak Ojciec swego ukochanego syna.

  11. Jaskółka said

    Witajcie w kraju !
    Bardzo się cieszę , wasza radością . Największą jednak radość ma Ten ,który zorganizował wyjazd . Bardzo się cieszę z Twojej strony i pracy , którą wykonujesz. To wielka łaska Bronku . Ja chciała bym pojechać kiedyś z wami ,lecz mieszkam koło Wrocławia , też wyjeżdżamy w stałej ,, Paczce ,, .
    W tym roku błam w sierpniu po raz 9 w Medugorie . Już w momencie wyjazdu tęsknię i czekam na powrót . Wydaje mi się, że teraz wyjazdy do Medugorie posypią się jak lawina i o to chodzi . Ja zawsze myślę, że chciała bym wsadzić wszystkich ludzi do takiego wielkiego worka jak św. Mikołaj i zawieźdź ich tam , a wtedy może ,, Odmieniło ,by się oblicze tej ziemi ,, .
    Bardzo chciała bym poczytać o waszych przeżyciach i radościach . A przeciwnikom Twoim ,życzę by wsłuchali się dobrze w słowa dzisiejszej Ewangelii . Ile pokory i zrozumienia potrzeba , aby budować to upragnione Królestwo na ziemi .
    Pracujmy w zgodzie , w zrozumieniu , pomagajmy sobie , a wtedy razem się ubogacimy na Chwałę Bożą . Bez nienawiści , wzajemnych oskarżeń będziemy silniejsi , a o to przecież chodzi .
    Królowa Pokoju niech się wami wszystkimi opiekuje , a to pewna opieka .
    Bądźcie szczęśliwi tą radością jak najdłużej , Medugorie to wielka siła dla wszystkich w codziennym życiu .
    Z Bogiem

  12. Przemysław said

    Krzyż wewnętrzny czy zewnętrzny, który sam Bóg na nas nakłada, zawsze jest skuteczniejszy niż umartwienia według naszego własnego wyboru. Droga Zbawiciela była od początku do końca drogą krzyżową.

    (święta Teresa Benedykta od Krzyża)

    • Przemysław said

      Myśli świętych Karmelu na każdy dzień roku

      Krzyż Jezusa jest dla każdego wierzącego bezcenną tajemnicą, źródłem siły i szkołą postaw w codziennym życiu. Tajemnica cierpień Jezusa została nam podarowana nie tylko w celu czci. Bardziej jeszcze jako źródło poznania i naśladowania. Można o niej dużo mówić, rozważać i pisać na poziomie intelektualnym. Prawdziwe jej poznanie ma jednak miejsce wówczas, gdy na ukrzyżowanego Zbawiciela spogląda cierpiący człowiek. Cierpienie i samotność Bożego Syna spotyka się z cierpieniem i samotnością Jego ucznia. Wówczas można złożyć na krzyżu najczystszy pocałunek. Wszystkie pocałunki krzyża są piękne, ale ten, który czyni się z dna osamotnienia, posiada wartość największą. Bóg go zachowuje na wieczność. Święci zachęcają nas, byśmy w wyobraźni swego serca – jeśli nie można w sposób bezpośredni – często całowali krzyż.

      Pokój i Dobro

  13. kooool said

    Prawdziwe Życie w Bogu 03.06.93
    – Twoi fałszywi oskarżyciele będą musieli kiedyś spotkać Mnie twarzą w Twarz… Jestem u
    twego boku, czy tego nie zauważyłaś? Wszystkie ich oskarżenia odejdą jak parująca woda.
    Wstań! Wstań i kładź ręce na chorych, a Ja ich uzdrowię. Mów! A odgłos Moich Słów w
    twoich ustach sprawi, że ich duch wpadnie w Mój uścisk. Wesprzyj się na Mnie. Dałem ci
    Mój Pokój, zatem trwaj w tym Pokoju. Teraz nie bój się… popatrz:
    Ja jestem Zmartwychwstaniem,
    a księciem tego świata jest Śmierć. Nie oskarżaj twoich prześladowców, abym i Ja nie sądził
    cię w Dniu Sądu. Duszo-Mojej-Męki, Ja, Pan, ukazuję ci drogi, które przemierzyłem aż do
    Mojej Męki. Ponieważ Mi służysz, powinnaś iść za Mną. Co chciałabyś, abym ci powiedział?
    Chciałabyś, żebym ci powiedział: «Idź za Mną, ale nie chodź po śladach Moich Stóp?» To
    niemożliwe. Ktokolwiek Mi służy, powinien podążać za Moimi Krokami, skąpanymi w Mojej
    Krwi… To dzięki Mojemu Palcowi wskrzeszasz umarłych. Co do tych, którzy ciągle nie
    widzą Moich cudów, to dzieje się tak dlatego, że Moje Królestwo ich przerosło. Moja
    przyjaciółko, Moja mała przyjaciółko, popatrz, jaką ilością Niebieskiej Manny cię
    nakarmiłem i Ja, twój Bóg, nadal cię będę karmił. Nikt nie odsunie Mojej Ręki od twoich ust.
    Ja będę twoją Siłą, aby wypełnić Mój Plan poprzez twą kruchość. Wszystkich was
    przygotowuję do Mojego Królestwa. Pisz:
    Świat odrzuca dziś Nasze Dwa Serca, Serce twojej Najświętszej Matki i Moje Najświętsze
    Serce. Czasy, w których obecnie żyjecie, to czasy Miłosierdzia. Już ci wyjaśniłem, co się
    stanie, kiedy zostanie złamana szósta pieczęć. A teraz posłuchaj Mnie i pisz:
    Zaraz po tym, jak Nasze Dwa Serca wypełnią Swe świadectwo, złamię siódmą pieczęć i w
    tym momencie nastanie przerażająca cisza… W tej ciszy ludzie tego świata pomyślą, że
    zwyciężyli Nasze Dwa Serca i będą się cieszyć. Będą świętować to wydarzenie sądząc, że
    pozbyli się Naszych Dwóch Serc, które dawały świadectwo przez Naszych rzeczników, bo to,
    o czym świadczyli, stało się plagą dla ich uszu i plagą dla ich spraw, i dla ich złych zamiarów.
    Wtedy nagle ta cisza zostanie przerwana przez nadejście Mojego Dnia i biada nieczystym!
    Biada nie nawróconym! Ta pustynia będzie usłana ich trupami, pustynia, którą sami
    przygotowali. Wtedy Mój Anioł napełni Ogniem kadzielnicę, którą trzymał przed Moim
    Tronem i ołtarzem, i rzuci ją na ziemię. A kiedy każdy będzie uważnie patrzył, wtedy
    nadejdzie gwałtowne trzęsienie ziemi i części ziemi zapalą się i przemieszczą. Wielu ucieknie
    w góry, aby się ukryć w grotach i pomiędzy skałami. Będą Mnie wzywać, lecz Ja nie będę
    słuchał. Będą Mnie prowokować i bluźnić Mojemu Świętemu Imieniu, i powiedzą do gór i do
    skał: «Padnijcie na nas i zakryjcie nas przed obliczem Zasiadającego na tronie i przed
    gniewem Baranka», ponieważ nadejdzie Mój Dzień i któż się ostoi? A ci, którzy przeżyją,
    przejęci strachem, upadną na kolana i będą Mnie tylko uwielbiać, Mnie, ich Boga… Wtedy
    zstąpią na was Nowe Niebiosa i Nowa Ziemia, królestwo świata stanie się Moim Królestwem
    i będę królował w każdym sercu. Przeszły świat zniknie. Duszo, to już za waszych dni
    rozpocznie się Moje królowanie.

  14. bogdan said

    WITAJCIE ,KOCHANI MOI NIE MAM SŁOW .DZIEKUJE WAM DZIEKUJĘ DZIEKUJĘ DZIEKUJĘ ..DROGIE UKOCHANE DZIECKO NAJSWIĘTSZEJ MARYI PANNY …..PAN CIEBIE NAMASCIL.. AMEN AMEN AMEN .. JEZU MARYJO JOZEFIE SWIETY KOCHAM WAS RATUJCIE DUSZE …. A TERAZ SLOWO DLA CIEBIE..UKOCHANE DZIECKO NAJSWIETSZEJ MARYI PANNY …. JERUZALEM… JERUZALEM… JERUZALEM.. AMEEN…. AMEN .. AMEN

  15. jadwiga said

    Drodzy blogowicze mam pytanie,czy ktoś z Was wybiera się do ks.Ceberka na odpust Sw.Tereski?
    Tak bardzo tęsknie za tym miejscem.Moje przeżycia duchowe często porównuje do wspomnień i przeżyć z Medugorje.
    P.Bronku a może by tak zorganizować wyjazd z Lublina do Pożądzia ?dla tych co nie mogli pojechać do Medugorje.
    Taki autokar pełen jedności,miłości i pokoju.

    • Estera said

      Najbliższe rekolekcje odbędą się w dniach 26-28 października.

      • jadwiga said

        Estera,dzięki za wiadomość.Jak obiecałam często wspominam o Tobie podczas modlitwy.Jak masz jakieś wieści z Pożądzia to podziel się z nami.

  16. serce333 said

    To była niezwykła pielgrzymka na wszystkich płaszczyznach. Otrzymaliśmy mnóstwo Darów od Ducha Świętego i Maryi i wspaniałych przewodników w postaci przepojonych Miłością i Natchnieniami dwóch Benedyktynów. Wspominajmy ich w modlitwie gdy nam się przypomną te 2 anioły w ludzkim ciele.
    Kochani, przypominam o 8 i 9 dniu Nowenny którą warto dokończyć . Pod koniec komentarzy na podstronie blogu jest treść nowenny – https://dzieckonmp.wordpress.com/2012/09/28/tam-bede-wracac/

    Szczęść Boże wszystkim i dziękuję każdemu i każdej z Was za wspaniałe braterstwo i życzliwość.
    Do następnej pielgrzymki. Ufam że nie jeden raz nasza mała nowa rodzina się jeszcze spotka i wybierze do świętych miejsc.

  17. Tuptusia said

    1 października
    Święta Teresa od Dzieciątka Jezus,
    dziewica i doktor Kościoła

    Święta Teresa z Lisieux
    Święta Teresa od Dzieciątka Jezus, zwana także Małą Tereską (dla odróżnienia od św. Teresy z Avila, zwanej Wielką) albo Teresą z Lisieux, urodziła się w Alencon (Normandia) w nocy z 2 na 3 stycznia 1873 r. jako dziewiąte dziecko Ludwika i Zofii. Kiedy miała 4 lata, umarła jej matka. Wychowaniem dziewcząt zajął się ojciec. Teresa po śmierci matki obrała sobie za Matkę Najświętszą Maryję Pannę. W tym samym roku (1877) ojciec przeniósł się z pięcioma swoimi córkami do Lisieux. W latach 1881-1886 Teresa przebywała u sióstr benedyktynek w Lisieux, które w swoim opactwie miały także szkołę z internatem dla dziewcząt.
    25 marca 1883 r. dziesięcioletnia Teresa zapadła na ciężką chorobę, która trwała do 13 maja. Jak sama wyznała, uzdrowiła ją cudownie Matka Boża. W roku 1884 Teresa przyjęła pierwszą Komunię świętą. Odtąd przy każdej Komunii świętej powtarzała z radością: „Już nie ja żyję, ale żyje we mnie Jezus”. W tym samym roku otrzymała sakrament bierzmowania.
    Przez ponad rok dręczyły ją poważne skrupuły. Jak sama wyznała, uleczenie z tej duchowej choroby zawdzięczała swoim czterem siostrom, zmarłym w latach niemowlęcych. W pamiętniku zapisała, że w czasie pasterki w noc Bożego Narodzenia przeżyła „całkowite nawrócenie”. Postanowiła zupełnie zapomnieć o sobie, a oddać się Jezusowi i sprawie zbawienia dusz. Zaczęła odczuwać gorycz i wstręt do przyjemności i ponęt ziemskich. Ogarnęła ją tęsknota za modlitwą, rozmową z Bogiem. Odtąd zaczęła się jej wielka droga ku świętości. Miała wtedy zaledwie 13 lat.

    Więcej: http://brewiarz.pl/czytelnia/swieci/10-01.php3

  18. młody said

    Prof.Piotr Gliński został wytypowany przez Jarosława Kaczyńskiego na stanowisko premiera.Nie wiem czy to nie jest błąd Jarosława.Gliński w 1997 kandydował do sejmu z list Unii Wolności.Dziwię się że Jarosław nie cche zostać premierem.Tylko jego widzę na tym stanowisku.To urodzony przywódca.

  19. Szczęść Boże,
    Witam serdecznie wszystkich pielgrzymów!
    Jeszcze raz bardzo dziękuję bratu Bronkowi za zorganizowanie pielgrzymki. Jako jego anioł- obiecuję modlitwę w jego intencjach ( szczególnie w każdą środę, bo w tym czasie jestem na zgromadzeniu modlitewnym La Pieta).
    Szczęśliwie dojechaliśmy do domu ok godz. 3.00. Jestem pełna pozytywnych wrażeń, dziś w pracy dzieliłam się tym świadectwem. W Mediugorje poczułam jakbym żyła w czasach kiedy żyła Maryja i Pan Jezus.
    Marzę o kolejnej pielgrzymce z Wami 🙂
    Pozdrawiam,

    Z Panem Bogiem

  20. jowram said

    Boże, Stwórco, Który mnie stworzyłeś ! Moja miłość do Ciebie to najwyższe szczęście i sens mojego życia. Całe ziemskie szczęście, które posiadałem lub będę posiadał, zawsze będzie dla mnie i moich potomków jedynie środkiem, sposobem na wzmocnienie miłości do Ciebie. Wszystko co się wydarzyło oraz wydarzy, akceptuję jako dane przez Ciebie i moja dusza również przyjmuje to z miłością .

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
