Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Tłumy czekają na dzisiejsze objawienie Mirjany

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 Październik 2012

Zdjęcie zrobione dzisiaj o godz. 7:30 przy drodze prowadzącej pod niebieski Krzyż na Podbrdo. Tłumy ludzi czekają na orędzie Królowej Pokoju jakie przekaże Mirjanie.

Odpowiedzi: 30 to “Tłumy czekają na dzisiejsze objawienie Mirjany”

  1. shema said

    Ohh wracają wspomnienia, byłam tam rok temu! Tylko ze wtedy była przepiękna pogońoda, ale Matka Boża płakała, mam nadzieje ze dzis będzie na odwrót I przyjdzie uśmiechnięta.

  2. Imelda said

    Dzisiaj jest też ŚWIĘTO NASZYCH ANIOŁÓW STRÓŻÓW :)

    Modlitwa

    Aniele Boży, którego opiece zostałem oddany
    z polecenia Bożej Opatrzności,
    oświecaj mnie,
    kieruj mną,
    strzeż mnie
    dzisiaj i przez całe moje życie.Amen

    Modlitwa z książki Rene Lejeune „365 dni z moim Aniołem Stróżem” do odmawiania rano i wieczorem lub częściej, jeśli wymagają tego okoliczności.

    • darck said

      Aniele Stróżu mej duszy,
      Z pokorą błagam Cię,
      Gdy mnie myśl ziemska wzruszy,
      Ach, nie opuszczaj mnie.

      Niech pod skrzydłami Twymi,
      Mych marzeń pierzchnie rój,
      Ach, wspieraj mnie na ziemi,
      Aniele Stróżu mój.

      Jak biały płomyk świeci,
      Twój obraz w nieba tle,
      Ku Tobie duch mój leci,
      Dla Ciebie serce me.

      Ty mi darami Twymi,
      Pociechy zlewasz zdrój,
      Ach, wspieraj mnie na ziemi,
      Aniele Stróżu mój.

      Dla Ciebie myśli moje,
      I moje piękne dni,
      Gdy czuję tchnienie Twoje,
      Z radości płyną łzy.

      Niech moje chęci z Twymi,
      Uplotą jeden zwój,
      Ach, wspieraj mnie na ziemi,
      Aniele Stróżu mój.

  3. KRYSTYNA said

    DZISIAJ RANO ZMARŁ TATUŚ KS.PIOTRA NATANKA .

    WIECZNY ODPOCZYNEK RACZ MU DAĆ PANIE ,A ŚWIATŁOŚĆ WIEKUISTA NIECHAJ MU ŚWIECI .AMEN

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • wiesia said

      Parę dni temu,chyba przed wczoraj słuchałam kazania księdza Piotra i był tam tatuś księdza. WIECZNY ODPOCZYNEK RACZ MU DAĆ PANIE, A ŚWIATŁOŚĆ WIEKUISTA NIECHAJ MU ŚWIECI.AMEN TUŁACZKA MOJA JUŻ DOBIEGŁA KRESU, DLA MOICH OCZU SŁOŃCE ZIEMI ZGASŁO. W TOBIE MÓJ PANIE,ZNAJDUJĘ POKÓJ WIECZNY, TY BĘDZIESZ DLA MNIE NIE GASNĄCYM ŚWIATŁEM DZIŚ MOJĄ DUSZĘ W RĘCE TWE POWIERZAM, MÓJ STWORZYCIELU I NAJLEPSZY OJCZE. DO DOMU WRACAM,JAK STRUDZONY PIELGRZYM,A TY Z MIŁOŚCIĄ PRZYJMIJ MNIE Z POWROTEM.

    • KRYSTYNA said

      http://www.regnumchristi.com.pl/index.php?mod=artykul&nid=1250366300

    • młody said

      Bardzo smutna wiadomość.Odchodzą dobrzy ludzie a zostają i dobrze się mają polityczni bandyci i zdrajcy Polski.Zero sprawiedliwości na tym świecie.Dobry Jezu a nasz Panie Daj mu wieczne spoczywanie.

  4. Tuptusia said

    2 października
    Świętych Aniołów Stróżów

    Anioł Stróż
    (…)
    Pismo Święte nie pozostawia wątpliwości co do istnienia aniołów, posłańców Bożych, którzy uczestniczą w dziejach zbawienia człowieka. Te czysto duchowe istoty pośredniczą między Bogiem a ludźmi. Nauka o nich jest oparta przede wszystkim na dwóch fragmentach Biblii. W psalmie 91 czytamy:

    Niedola nie przystąpi do ciebie, a cios nie spotka twojego namiotu, bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie, aby cię strzegli na wszystkich twych drogach. Na rękach będą cię nosili, abyś nie uraził swej stopy o kamień.

    Natomiast św. Mateusz przekazuje nam w swojej Ewangelii m.in. takie słowa Jezusa:

    Strzeżcie się, żebyście nie gardzili żadnym z tych małych; albowiem powiadam wam: Aniołowie ich w niebie wpatrują się zawsze w oblicze Ojca mojego, który jest w niebie.

    Nie są to bynajmniej jedyne teksty Pisma świętego wskazujące na to, że Bóg posługuje się aniołami dla dobra rodzaju ludzkiego lub poszczególnych ludzi. Wystarczy przypomnieć o opiece anioła nad Hagar i jej synem, Izmaelem (Rdz 16, 9); anioł powstrzymuje Abrahama, by nie dokonywał zabójstwa swego pierworodnego syna, Izaaka (Rdz 22, 11), anioł ratuje Lota i jego rodzinę (Rdz 19), anioł ratuje trzech młodzieńców od śmierci w piecu ognistym (Dn 3, 49-50) i Daniela we lwiej jamie (Dn 6-22), żywi proroka Eliasza i ratuje go od śmierci głodowej (2 Krl 19, 6-8), anioł wyprowadza Apostołów z więzienia (Dz 4, 17) i ratuje z rąk Heroda św. Piotra (Dz 12, 7-20).
    Więcej: http://www.brewiarz.pl/czytelnia/swieci/10-02.php3

    LITANIA DO ANIOŁA STRÓŻA

    Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
    Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
    Ojcze z nieba Boże – zmiłuj się nad nami.
    Synu Odkupicielu świata Boże – zmiłuj się nad nami.
    Duchu Święty Boże – zmiłuj się nad nami.
    Święta Trójco, Jedyny Boże – zmiłuj się nad nami.

    Święta Maryjo, Królowo Anielska, módl się za nami
    Święty Aniele, stróżu mój,
    Święty Aniele, przewodniku mój,
    Święty Aniele, doradco mój,
    Święty Aniele, opiekunie mój,
    Święty Aniele, miłośniku mój,
    Święty Aniele, duchowy bracie mój,
    Święty Aniele, nauczycielu mój,
    Święty Aniele, pasterzu mój,
    Święty Aniele, pomocniku mój,
    Święty Aniele, pocieszycielu mój,
    Święty Aniele, patronie mój,
    Święty Aniele, obrońco mój,
    Święty Anie1e, wodzu mój,
    Święty Aniele, zachowawco mój,
    Święty Aniele, od którego pochodzi natchnienie do dobrego,
    Święty Aniele, oświecicielu mój.

    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – przepuść nam, Panie
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – wysłuchaj nas, Panie
    Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata – zmiłuj się nad nami, Panie.

    Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
    Kyrie eleison, Chrysta eleison, Kyrie eleison.

    V. Aniołom swoim Bóg rozkazał o tobie.
    R. Aby cię strzegli na wszystkich drogach twoich.
    V. Panie, wysłuchaj modlitwy nasze
    R. A wołanie nasze niech do Ciebie przyjdzie.

    Módlmy się: Boże, który w niewymownej dobroci Swojej świętych Aniołów dla naszej obrony posłać raczysz, daj nam, pokornie Cię prosimy, abyśmy opieką ich byli zawsze chronieni i wspólnym z nimi obcowaniem cieszyli się wiecznie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

    Św. Michale Archaniele, broń nas w walce, abyśmy nie zginęli w dniach straszliwego sądu. Święty Michale, pierwszy obrońco królestwa Chrystusowego, módl się za nami!
    http://adonai.pl/anioly/?id=17

    • Tuptusia said

      Catalina Rivas „Tajemnica Mszy Świętej” – fragment

      „Nagle zaczęły powstawać jakieś postacie, których wcześniej nie widziałam. Wyglądało to tak, jakby u boku każdej osoby obecnej w Katedrze, pojawiła się inna osoba i wkrótce cała Katedra zapełniła się młodymi pięknymi ludźmi. Byli oni ubrani w białe szaty i skierowali się do głównej nawy, a następnie podeszli do ołtarza.
      Matka Boża powiedziała:
      “ Patrz. To są Aniołowie Stróżowie wszystkich ludzi, którzy są tutaj. To jest moment, kiedy twój Anioł Stróż zanosi twoje ofiary i prośby przed Ołtarz Boga.”
      Byłam zdumiona, bo te istoty miały tak piękne twarze, tak promieniujące, że nie można sobie tego wyobrazić. Ich oblicza były bardzo piękne, niemalże z kobiecymi rysami; budowa ciała, ręce, postawa były męskie. Ich bose stopy nie dotykały podłogi, jakby się prześlizgiwały. Procesja była bardzo piękna.
      Niektórzy z nich nieśli coś, jakby złote misy z czymś, co lśniło jak złociste światło. Matka Boża powiedziała:
      „To są Aniołowie Stróżowie ludzi, którzy ofiarują tę Mszę Świętą w wielu intencjach, tych którzy są świadomi co znaczy ta celebracja. Oni mają coś do ofiarowania Bogu….”
      “ Ofiaruj siebie w tej chwili… ofiaruj swoje smutki, bóle, nadzieje, radości, prośby. Pamiętaj, ze Msza Św. ma nieskończoną wartość. Dlatego bądź hojna w ofiarowaniu i proszeniu.”
      Za pierwszymi Aniołami szli następni, którzy nie mieli niczego w rękach; szli z pustymi rękami. Maryja powiedziała:
      “To są Aniołowie ludzi, którzy są tutaj ale nigdy niczego nie ofiarują. Nie są zainteresowani tym, by przeżywać każdy moment Mszy Św. i nie mają darów, by je zanieść przed Ołtarz Boga.”
      Na końcu procesji szli inni Aniołowie, którzy byli raczej smutni, z rękami złożonymi do modlitwy, ale ze spuszczonymi oczami.
      “To są Aniołowie Stróżowie ludzi, którzy są tutaj ale nie chcą być, to znaczy ci, którzy zostali zmuszeni do przyjścia, którzy przyszli z obowiązku ale bez żadnego pragnienia uczestniczenia we Mszy Św. Aniołowie idą smutni, ponieważ nie mają nic do zaniesienia przed Ołtarz poza własnymi modlitwami.”
      Nie zasmucajcie swojego Anioła Stróża. Proście o wiele, proście o nawrócenie grzeszników, o pokój w świecie, za waszych sąsiadów, za tych, którzy proszą was o modlitwę. Proście, proście o wiele, ale nie tylko za was samych, ale także za wszystkich.
      Pamiętajcie, że ofiara która najbardziej podoba się Panu jest ta, kiedy ofiarujecie siebie samych jako ofiarę całopalną, tak żeby Jezus mógł zstąpić i przekształcić was przez swoje zasługi. Co wy macie do ofiarowania Ojcu sami z siebie? Nicość i grzech. Ale ofiarowanie siebie samego złączone z zasługami Jezusa podoba się Ojcu.”
      Widok tej procesji był tak piękny, że trudno byłoby porównać go z czymkolwiek. Te wszystkie niebiańskie istoty pochylające się przed ołtarzem, niektóre zostawiające swoje ofiary na podłodze, inne prosternujące się z czołem prawie dotykającym ziemi. Skoro tylko przybyły do ołtarza, zniknęły mi z oczu.
      Nadszedł końcowy moment Prefacji i kiedy całe zgromadzenie mówiło: “Święty, Święty, Święty”, nagle wszystko co znajdowało się za celebransami zniknęło. Za Arcybiskupem z lewej strony tysiące aniołów ukazało się po przekątnej, mali aniołowie, wielcy aniołowie, aniołowie z dużymi skrzydłami, aniołowie z małymi skrzydłami, bez skrzydeł. Tak jak poprzedni wszyscy byli ubrani w białe szaty kapłańskie lub ministranckie.
      Każdy z nich ukląkł ze złożonymi rękami i pochylił głowę ze czcią. Słychać było piękną muzykę jakby wiele chórów z różnymi głosami, wszyscy śpiewali unisono razem z ludźmi: Święty, Święty, Święty… ”

      katolik.pl i inne strony internetowe

  5. Tuptusia said

    ANIOŁ STRÓŻ

    Jeden z Amerykanów włoskiego pochodzenia, który mieszkał w Kalifornii, czasami powierzał swemu Aniołowi Stróżowi niektóre wiadomości by przekazał je Ojcu Pio. Pewnego razu po spowiedzi spytał Ojca Pio „Czy on rzeczywiście otrzymał wiadomość od Anioła Stróża?” Ojciec Pio zapytał go: „Co ty myślisz? Czy myślisz, że ja mam słaby słuch?” Następnie Ojciec Pio powtórzył wiadomości, które zostały mu przesłane od Anioła Stróża kilka dni wcześniej.

    Ojciec Lino powiedział: „ Prosiłem mojego Anioła Stróża, aby przekazał Ojcu Pio prośbę o modlitwę dla kobiety, która była bardzo chora, ale wygląda na to, że nic się nie zmieniło. Kiedy spotkałem się z O.Pio, powiedziałem mu: „ Ojcze, prosiłem mojego Anioła Stróża, aby przyniósł modlitwę w intencji kobiety, która była bardzo chora… czy to jest możliwe, że on tego nie uczynił. A O.Pio odpowiedział: „Czy ty sądzisz, że twój Anioł Stróż jest nieposłuszny jak ty albo ja?

    Ojciec Euzebio powiedział: „Miałem zamiar lecieć samolotem do Londynu, wbrew sugestiom Ojca Pio, by nie używać tego środka transportu. Kiedy przelatywaliśmy nad Kanałem (La Manche) potężny huragan sprawił, że samolot znalazł się w niebezpieczeństwie. W trakcie tego strasznego niebezpieczeństwa modliłem się nie wiedząc co mam czynić, wysłałem mojego Anioła Stróża do Ojca Pio. Kiedy wróciłem do St. Giovanni Rotondo, spotkałem się z Ojcem Pio i usłyszałem od niego: ”Dobrze się czujesz? Czy wszystko jest w porządku?”. Odpowiedziałem wtedy: „Myślałem, że umrę”, świętobliwy ojciec odpowiedział: „ To dlaczego nie jesteś posłuszny?” Odpowiedziałem mu: „Ale ja ci wysłałem mojego Anioła Stróża… wtedy O.Pio powiedział: „ Na szczęście on przybył na czas!”

    Włoski prawnik wracał do domu z Bolonii. W jego samochodzie Fiat 1100 była także jego żona i dwójka dzieci. W pewnym momencie – z powodu wielkiego zmęczenia spowodowanego długą jazdą chciał by ktoś go wymienił. Wtedy poprosił syna Guido by on go zastąpił. Lecz jego syn nic powiedział, gdyż spał. Po przejechaniu kilku kilometrów – przy bramie Św. Łazarza – sam prawnik też zasnął. Kiedy się obudził uświadomił sobie, że nie wiele brakowało, by zginął. Gdy zasnął za kierownicą wjechał na tory kolejowe, po których jechał przez kilkaFOTO10.jpg (4634 byte) kilometrów. Gdy się ocknął, przeraził się bardzo i zaczął płakać: „Kto prowadził samochód? I jak to się mogło stać?, ale nikt nie mógł mu odpowiedzieć na te pytania. Kiedy siedzący po prawej stronie syn obudził się, powiedział, że spał bardzo mocno. Natomiast jego żona oraz młodsze dziecko byli bardzo zdumieni i nie mogli uwierzyć w to co się stało. Stwierdzili tylko, że on jechał inaczej niż zwykle. Powiedzieli, że w pewnym momencie samochód był bardzo bliski zderzenia z drugim samochodem ale w ostatniej chwili uniknął zderzenia dzięki doskonałemu manewrowi. Droga zakrętu również była inna niż zwykle. Na dodatek jego żona powiedziała: ”Ty byłeś przez dłuższą chwilę w bezruchu i nie odpowiadałeś na nasze pytania”. Prawnik odrzekł, „Nie mogłem odpowiedzieć, bo spałem. Podczas gdy spałem, przejechałem 15 kilometrów. Nie czułem nic, bo spałem… ale kto prowadził samochód? Kto zapobiegł katastrofie?” Po kilku miesiącach tajemnica się wyjaśniła. Prawnik pojechał do St. Giovanni Rotondo. Kiedy tylko Ojciec Pio zobaczył go, powiedział: „Ty spałeś, a Anioł Stróż prowadził twój samochód.”

    Jedna z duchowych córek Ojca Pio szła wiejską drogą do klasztoru, gdzie czekał na nią Ojciec Pio. Był to jeden z owych zimowych dni, wybielonych przez śnieg, po którym nawet ciężko było chodzić. Droga była tak obficie pokryta śniegiem, że kobieta była pewna, iż nie dojdzie na czas do klasztoru, by spotkać się z przełożonym. Pełna wiary powierzyła swój niepokój Aniołowi Stróżowi Ojca Pio, by ten powiedział Ojcu, że spóźni się do klasztoru z powodu dużego śniegu. Kiedy wreszcie dotarła do klasztoru z ogromną radością ujrzała, wyczekującego za oknem i uśmiechającego się do niej zakonnika.

    Jeden mężczyzna powiedział: “Ojciec Pio często zatrzymywał się w zakrystii i pozdrawiał pocałunkiem swoje duchowe dzieci oraz przyjaciół. Popatrzyłem z zazdrością na tych szczęśliwców i pomyślałem: “Tak bardzo chciałbym być na ich miejscu…jak bardzo są pobłogosławieni!”. W 1958 r. w okresie Bożego Narodzenia klęczałem przed Ojcem Pio w trakcie spowiedzi. Następnie popatrzyłem na niego i pełen emocji zapytałem: “Ojcze, dzisiaj jest Boże Narodzenie, czy składając życzenia mogę Cię pocałować”? A On uśmiechając się z niewypowiedzianą słodyczą, jakiej nie potrafię przelać na papier, powiedział: “Pośpiesz się moje dziecko, nie pozwól mi marnować czasu”! I objął mnie. Pocałowałem Go i jak ptak, pełen radości i niebiańskiego zachwytu, odszedłem. Co mogę powiedzieć na temat pogłaskania głowy?? Za każdym razem, kiedy opuszczałem San Giovanni Rotondo, pragnąłem, aby Ojciec Pio dał mi znak szczególnego upodobania. Chciałem, aby pogłaskał moją głowę z ojcowską czułością. Również chciałbym podkreślić, że nigdy nie odmówił mi niczego. Pewnego dnia było bardzo wielu ludzi w zakrystii małego kościółka i Ojciec Vincenzo upominał z surowością: “Nie popychać, nie potrząsać rękami Ojca Pio!” Smutny pomyślałem: “Tym razem odjadę bez dotknięcia jego rąk.” Nie chciałem się jednak poddawać i błagałem mojego Anioła Stróża, aby powtórzył moje słowa Ojcu Pio: “Ojcze, pragnę Twojego błogosławieństwa i pogłaskania mojej głowy dwa razy, jak zwykle, jeden raz dla mnie, a drugi dla mojej żony”. Ojciec Vincenzo wciąż powtarzał:” Nie dotykać Ojca Pio…proszę stać daleko!” i wtedy zobaczyłem, że Ojciec Pio zbliża się do mnie. Stałem pełen obaw. Uśmiechnął się do mnie i pogłaskał mnie dwa razy. Pocałowałem jego rękę. “Chciałbym Cię głaskać bardzo wiele razy, bardzo wiele razy…” powiedział do mnie po raz pierwszy, kiedy ja prosiłem Go tylko o dwa razy.”

    Kobieta siedziała na skwerze Kościoła Ojców Kapucynów. Kościół był zamknięty. Było późno, a ona modliła się myśląc i powtarzając w swoim sercu: “Ojcze Pio, pomóż mi! Aniele Stróżu idź i powiedz Ojcu Pio, aby mi pomógł, w przeciwnym razie moja siostra umrze”! W pewnym momencie z okna doszedł ją głos Ojca Pio: “Kto mnie wzywa o tej porze? Jaki jest problem”? I kobieta opowiedziała o chorobie swojej siostry. Ojciec Pio w akcie bilokacji udał się do chorej i ją uzdrowił.

    Mężczyzna powiedział Ojcu Pio: “Nie mogę tu często przyjeżdżać i widzieć Cię. Moja pensja nie pozwala mi, na takie drogie podróże”. Ojciec Pio odrzekł: “Kto powiedział, abyś tutaj przyjeżdżał? Masz swojego Anioła Stróża, nieprawdaż? Powiedz mu, czego pragniesz i przyślij go do mnie, a otrzymasz odpowiedź.”

    Kiedy Ojciec Pio był młodym księdzem napisał list do swojego spowiednika, w którym wyznał: “kiedy przychodzi noc i zamykam oczy, widzę Niebo, które zjawia się tuż przede mną. Ta wizja dodaje mi odwagi i mogę spać ze słodkim uśmiechem na ustach i spokojnymi myślami, czekając, aż mój mały towarzysz z dzieciństwa przybędzie, by mnie obudzić i modlić się razem słowami drogimi naszym sercom”.

    Jednego dnia Ojciec Alessio niosąc listy w ręce, zbliżył się do Ojca Pio i chciał go o coś zapytać, lecz Ojciec Pio nagle mu powiedział: “Nie widzisz, że jestem zajęty? Zostaw mnie w spokoju.” Ojciec Alessio odszedł upokorzony. Później Ojciec Pio go zawołał i powiedział: “Czy widziałeś wszystkie te anioły, które były blisko mnie? To byli Aniołowie Stróżowie, którzy przynieśli prośby od moich duchowych dzieci. Musiałem odpowiedzieć na ich potrzeby”.

    Lekarz zapytał Ojca Pio: “Tak wiele aniołów jest wciąż blisko Ojca. Czy Ojcu nie przeszkadzają?” “Nie”, odpowiedział Ojciec Pio, “One są bardzo posłuszne”.

    Jeden z duchowych wychowanków Ojca Pio powiedział: „Wydaje się, że Ojciec Pio zawsze wysłucha każdego, kto do niego przyjdzie”. Pewnego wieczoru do St. Giovanni Rotundo przybyła grupa przyjaciół. Krótko opisali oni łaski, o które chcieli prosić Ojca Pio i poprosili swoich Aniołów Stróżów, aby jak najszybciej zaniosły do niego te prośby. Następnego dnia po Mszy Świętej Ojciec Pio zwrócił się do nich: „Nie dajecie mi spokoju nawet w nocy!” Sądząc po uśmiechu Ojca Pio, zrozumieli, że modlitwa ich została wysłuchana.

    Ktoś zapytał Ojca Pio: „Ojcze, czy słyszysz co Aniołowie Stróże mówią do ciebie?” On na to odpowiedział: „ Oczywiście! Czy myślisz, że Aniołowie są tak nieposłuszni jak ty? Przyślij mi tu swojego Anioła Stróża!”

    Nie pisz do mnie, ponieważ nie mogę ci odpowiedzieć. Przyślij do mnie swojego Anioła Stróża a wszystkim się zajmę.

    Twój Anioł Stróż doniósł mi coś, co sprawiło, że zrozumiałem twoją nieufność.

    Wezwij swojego Anioła Stróża, aby cię oświecił i prowadził. Otrzymałeś go od Boga w tym celu, dlatego wykorzystaj go!

    Jeśli misja naszych Aniołów Stróży jest misją wielką, to misja mojego jest z pewnością większa. Musi on, bowiem, być nauczycielem i wyjaśniać mi inne języki.

    Ześlij mi swojego Anioła Stróża – on nie potrzebuje biletu na pociąg ani nie zdziera butów.

    Anioł Stróż jest dla ludzi, którzy żyją samotnie.

    http://www.padrepio.catholicwebservices.com/POLSKA/Guardian_Angel_Polska.htm

  6. Adrian said

    27.09.2012, 09:00 – Dwa miliardy dusz odrzuci Moją Miłosierną Dłoń

    Moja najukochańsza córko, Misja ratowania tych dwóch miliardów dusz, które odrzucą Moją Miłosierną Dłoń, musi stanowić część codziennej modlitwy za tych wszystkich, którzy nazywają siebie Krzyżowcami Boga.

    Tak wiele cudów spowoduje, że większość ludzkości otrzyma Dar Zbawienia i wejdzie do Nowego Raju.

    Ból w Moim Najświętszym Sercu jest dotkliwy z powodu tych zagubionych dusz. Dlatego Moi uczniowie muszą tak mocno się modlić, aby wszyscy się zjednoczyli jako jedna rodzina w Nowej Erze, ponieważ jeśli Moja rodzina będzie podzielona, przyniesie Mi straszne cierpienie.

    Wzywam was wszystkich, aby ratować te dusze, które będą uparcie odrzucać przyjęcie Boga, poprzez odmawianie tej Modlitwy Krucjaty (79) za 2 miliardy zagubionych dusz.

    O Drogi Jezu, błagam Cię, wylej Twoje Miłosierdzie na te zagubione dusze.

    Wybacz im odrzucenie Ciebie i posłuż się moją modlitwą i cierpieniem, abyś mógł przez Twoje Miłosierdzie, wylać na nich Łaski, których potrzebują, aby uświęcić ich dusze.

    Proszę Cię o dar łaskawości dla ich dusz.

    Proszę Cię o otworzenie ich serc, aby przyszli do Ciebie i proszę Cię, abyś wypełnił ich Duchem Świętym, aby mogli przyjąć Prawdę o Twojej Miłości i żyć z Tobą i wszystkimi z Bożej rodziny na zawsze.

    Amen.

    Wielu ludziom trudno przyjąć Boże Miłosierdzie. A to ze względu na moc, którą szatan ma nad nimi, ale w wielu przypadkach oni o tym nie wiedzą.

    Jednak w niektórych przypadkach nie mają wątpliwości co do istnienia Boga, ale wybierają szatana mając pełną świadomość tego, że Bóg istnieje i że On ich stworzył. Odwracają się od Królestwa Bożego.

    Wybrali królestwo obiecane im przez szatana. Uważają, że to królestwo przy końcu czasów, oferuje wielkie bogactwo, wielkie wspaniałości, i że będzie to świat pełen blasku, ale tak nie będzie. Zobaczą jedynie wielkie jezioro ognia, gdzie będą cierpieć z ręki złego ducha. On będzie dręczyć ich przez wieczność i będą cierpieć w każdej chwili z powodu tego bólu, gdyż on nigdy nie będzie miał końca.

    Teraz wiesz, dlaczego znoszę takie cierpienie, ponieważ sama myśl o cierpieniu, które czeka takie dusze, jest nie do zniesienia.

    Tylko wasze modlitwy, Moi wyznawcy i Moje Miłosierdzie mogą stanowić dla nich jakąś nadzieję.

    Pomóżcie Mi je zbawić.

    Wasz Jezus

    http://www.paruzja.info/wrzesien-2012/445-27-09-2012-09-00-dwa-miliardy-dusz-odrzuci-moja-milosierna-dlon

  7. wiesia said

    Aniele Stróżu mój,razem z Tobą uwielbiam Pana Boga,którego Ty ustawicznie oglądasz twarzą w twarz i w Nim poznajesz Jego świętą wolę. Dziękuję Ci za Twoją nieustanną obecność przy mnie i za natchnienia do dobrego.Wspomagaj mnie,abym zawsze wypełniała to,co się podoba Bogu,i razem z Tobą,ze wszystkimi Aniołami i Świętymi wychwalała Go na wieki wieków w niebie.Amen. /z modlitewnika”ZE ŚWIĘTYMI ANIOŁAMI PRZEZ ŻYCIE”/

  8. Annah. said

    Nowa Akcja STS

    Witaj,
    Kilka dni temu rozpoczęła się druga ogólnopolska kampania napoju energetycznego Black*, której elementem są wielkoformatowe plakaty (zdjęcia znajdziesz tutaj). Plakaty te przedstawiają niemal nagie kobiety w sugestywnych pozach, a jeden z nich opatrzony jest niedwuznacznym hasłem „Bądź grzeszny”. Znamienne jest to, że do tej kampanii wybrano także czasopisma Playboy i CKM.

    Według Kodeksu Etyki Reklamy plakaty reklamowe znajdujące się w przestrzeni publicznej należy traktować jak reklamę skierowaną do dzieci. Niedawne reklamy telewizyjne napoju Black zostały uznane za szkodliwe dla dzieci przez Radę Reklamy, która stwierdziła, że nie powinny być one emitowane przed godz. 20.00.

    Teraz producent napoju, firma Foodcare, pozwolił sobie na rozpowszechnienie w przestrzeni publicznej jeszcze bardziej kontrowersyjnych reklam. Zawierają one naszym zdaniem treści seksualizujące i uprzedmiotawiające wizerunek kobiet.

    Zareaguj!!! Prosimy Cię o podjęcie dwóch lub trzech kroków, które zajmą Ci nie więcej niż parę chwil.

    Po pierwsze – wyślij maila do osób zarządzających firmami Stroer Media oraz Clear Channel, właścicieli nośników, na których umieszczono reklamy Black. Są oni odpowiedzialni za umieszczanie billboardów w przestrzeni publicznej. Przykładowy mail oraz adresy mailowe znajdziesz tutaj. Samodzielnie wybierz tytuł maila. E-mail wyślij do wiadomości STS.

    Po drugie – zadzwoń do firmy Clear Channel oraz do Stroer Media. Powiedz w sposób kulturalny, co myślisz o praktykach firm billboardowych. Nie masz się czego wstydzić. To firmy billboardowe powinny czuć się zawstydzone… Numery telefonów znajdziesz tutaj.

    Po trzecie – jeżeli masz jeszcze czas, złóż skargę do Rady Reklamy korzystając z formularza. Przykładowy tekst skargi i potrzebne informacje znajdziesz tutaj. Użyj go, jeżeli się z nim zgadzasz.

    Prosimy, nie pozostań obojętny, nie zgadzaj się na zaśmiecanie naszych miast. Zobacz też nasz klip dotyczący tej akcji!

    Wyślij tego maila do znajomych, aby oni też mogli wziąć udział w naszej akcji!

    Pozdrawiamy,

    Stowarzyszenie Twoja Sprawa

    * Black należy do firmy Foodcare, właściciela takich marek jak napój Frugo i Gellwe – producenta deserów w proszku oraz płatków Fitella.

    http://www.twojasprawa.org.pl/aktualnosci/news/nowe-billboardy-black-w-przestrzeni-publicznej/
    http://www.twojasprawa.org.pl/ogolne/telefony-do-clear-channel-i-stroer-media/

    http://www.twojasprawa.org.pl/ogolne/przykladowy-list-w-sprawie-reklam-black/

    • Annah. said

      Mam cicha nadzieję ze szacowne grono czytelników tej strony a zarazem Dzieci Matki Pięknej Miłości podejmie się uczestniczyć w tej akcji wykonując chociaż jeden krok albo przesyłając informację dalej. Razem można osiągnąć więcej. Pozdrawiam wszystkich.

  9. Radosław said

    fragment z orędzia do D. Chagas z maja tego roku

    „Teraz nadchodzi czas, że ujrzycie Mnie zstępującego z Nieba, by was oczyścić. To będzie chrzest ognia, którym was oczyszczę.”

    • Radosław said

      i fragmenty z orędzi Vassuli

      „Chrzest ognia przyjdzie na ciebie, stworzenie! Chrzest tak upragniony, aby wszystko ponownie uczynić nowe. Córko, ogłaszaj Królestwo Boga i niech nikt ci nie przeszkadza… Proś o Strumienie Wody Żywej. Niech spłyną na ciebie jak Źródło dla orzeźwienia was wszystkich!”

      „Co do chrztu Ognia, który nadchodzi, Pan przyjdzie w palącym Ogniu wyrwać z ziemi i spalić aż do korzeni wszelkie zło tego świata pogrążonego w rozwiązłości. Ogłaszajcie nadal całemu światu Królestwo Boże i to, że celem Naszych Orędzi jest doprowadzenie was do nawrócenia.”

    • Radosław said

      „Grzesznicy, przygotujcie się, wiatry nadchodzą na świat, stracicie wasze dobytki, nie smućcie się, ponieważ bardziej ceniliście je niż życie, które wam dałem. Wkrótce zabiorę wam wasze dobytki.”

    • Radosław said

      „ostatnia szansa na nawrócenie, będzie przez cierpienie”

      „grzech, który nie wychodzi przez usta, wychodzi przez ciało”

    • Bozena said

      Wybuch na sloncu, wieczorem 31 sierpnia, sfotografowany przez NASA
      Spektakularny dwuminutowy filmik.
      http://www.irishtimes.com/newspaper/breaking/2012/1002/breaking31.html
      A nadchodzacy rok ma byc rokiem intensywnej aktywnosci slonca.

Przepraszamy, możliwość dodawania komentarzy jest obecnie wyłączona.

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 358 obserwujących.

