Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Prośby o modlitwę.

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Październik 2012

Wczoraj na czacie ustaliliśmy że codziennie modlimy się Koronką Pokoju w intencjach które podsunie nam Królowa Pokoju. Modlitwa na głos na czacie będzie każdego dnia o godz 21:15. Myślę ze jest to wydarzenie niezwykłe że przez czat (siedlisko zła) popłynie chyba po raz pierwszy. Trzeba aby i tam się modlono.

Od dziś wstrzymuje na okres próbny publikowanie orędzi  OSTRZEŻENIE aby nie dawać paliwa diabłu.

Dziś Królowa Pokoju podpowiada aby modlić się w intencjach proszących.

 

Fredek napisał 25.10.2012 o 1:20 pm

Nie znacie mnie bo tylko kilka razy wypowiedziałem się w komentarzach ale jestem codziennym czytelnikiem tego bloga od pierwszych dni jego powstania. Mam do Was prośbę. Otóż wczoraj zmarł mój dziadek po wieloletniej i ciężkiej chorobie. Jutro ( w piątek) o 13:30 jest Msza i pogrzeb. Proszę więc Was o modlitwę za mojego dziadka Tadeusza – chociaż jedno Zdrowaś czy Wieczny odpoczynek. Jak wiecie bardzo ważny jest czas do pogrzebu, ponieważ w tym czasie się rozstrzygają losy duszy i każda modlitwa jest na wagę złota. Polecam wszystkim “Święta Pani” Fulli Horak – która dokładnie opisuje co się dzieje z duszą po śmierci – ta lektura w swoim czasie bardzo otworzyła mi oczy w tym temacie

Serdeczne Bóg zapłać wszystkim

================================================================

Przemek1985 napisał 25.10.2012 o 3:46 pm

Proszę o modlitwę za mojego chrześniaka 2 letniego. Trafił do szpitala:( mdleje, krew mu z zucha leciała… oby to nic strasznego nie było :( Z Panem Bogiem.

================================================================

AGnieszka napisała 25.10.2012 o 7:16 pm

Ja Was kochani proszę o modlitwę w intencji chorego na nowotwór mózgu wujka.Jest w bardzo złym stanie… Proszę wszystkich wspomnijcie go! Nazywa się Krzysztof…
Bóg zapłać!

=======================================================

Krystyna napisała  25.10.2012 o 8:13 pm

PROŚBA O MODLITWĘ ZA UMIERAJĄCEGO DAWIDA

– DOSTAŁAM NA POCZTĘ

“Witaj Krysiu własnie odłanczaja od respiratora przyjaciela mojej corki w angli , lekarze kiepsko to widza Kasia jest tam sama i modli sie za nim bo on nie ma ani rodziny ani znajomych oprocz mojej corki.. błagam o modlitwe Deiwid odchodzi błagam ks Piotr prosił pomozmy naszym przejscc do Domu Ojca :(

==========================================================

Na Pana blogu jestem już od prawie roku. Nie piszę na blogu za dużo, a właściwie bardzo mało. Ale na stronę zaglądam codziennie, i bardzo chętnie:) Dlatego też był Pan pierwszą osobą, o której zaraz pomyślałam sobie, że jest w stanie pomóc w pewnej sprawie.

Otóż wczoraj właśnie na fb, napisała do mnie z prośbą o pomoc pani Aleksandra z Warszawy, jak się okazało po dzisiejszej rozmowie telefonicznej, ponad 50-letnia kobieta. Prosiła mnie bardzo o modlitwę, ponieważ ma bardzo dramatyczną sytuację- niedawno ks.egzorcysta modlił się nad nią o uwolnienie, ponieważ jak się okazało, gdy była jeszcze w łonie matki, babcia ją przeklnęła, i właściwie całe jej życie było pasmem udręk, złych wydarzeń itp. Ciężko coś więcej napisać. Myślę, że dobrze byłoby ewentualnie, gdyby Pan jej posłuchał. Ale tak jak opowiada, to na moje odczucie to uczciwa kobieta. Ponieważ wierzę w to, że nic w życiu nie jest przypadkowe i Pan Bóg stawia na mojej drodze same konkretne osoby, sama jej już pomogłam. Co prawda pani ta prosiła o wsparcie modlitwą, ale prócz modlitwy zaproponowałam jej pomoc materialną.  Została właściwie bez niczego, zaczyna życie od zera. Nie ma pracy-dopiero szuka, nie ma własnego kąta, a to co wynajmuje, jeśli do dzisiaj nie opłaci(ma zaległości, potrzebuje 1700zł; ja jej ze swej strony przesłałam 150zł) to zostanie na bruku. Chcę przesłać jej paczkę z artykułami spożywczymi. Wysyłam też prośby o modlitwę w jej intencji do różnych zgromadzeń. Modlitwy nigdy za wiele. Bardzo proszę o wsparcie modlitewne i ewentualną pomoc-nie wiem-może umieszczenie prośby o pomoc na Pana blogu? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie,

Z Panem Bogiem,

Magda

=========================================================

Proszę o modlitwę w intencji mojego syna Jakuba, który jest uzależniony od internetu i gier komputerowych. Ostatnio wpada w szał kiedy odmawiam mu użytkowania komputera.
Stał się bardzo arogancki i nieposłuszny a ma dopiero 13 lat. Wychowuję go samodzielnie od 9-ciu lat. Ma zapewniony wysoki standard życia i moją pełną opiekę i miłość. Dziękuję za pomoc i modlitwę.
Jerzy z Tarnowa

Odpowiedzi: 32 to “Prośby o modlitwę.”

  1. Czytelnik said

    http://ag.108.pl/index.php/forum/3-forum-ogolne/4-polityka-i-globalizm/178-konkretne-kwoty?p=5#p1412 proszę o admina żeby wstawił jako temat ten wątek dotyczący życia w Polsce i podatków tam jest wszystko ładnie wyliczone i łatwo pokazane na obrazku. Niech ludzie poznają fakty Ci co jeszcze myślą że będzie jeszcze dobrze.Trzeba to jak najbardziej rozgłośnić może nawet jakieś bilbordy w miastach postawić żeby każdy widział jak wygląda zielona wyspa w wykonaniu PO.

  2. Jarek said

    „Od dziś wstrzymuje publikowanie orędzi OSTRZEŻENIE aby nie dawać paliwa diabłu.”

    Oj nie, nie… To może być błąd, brzemienny w skutkach dla dusz błąd! Czy to decyzja przemodlona? Jakie ważne orędzia teraz się pojawiają – wczoraj i dziś.

    wczoraj (fragment):
    „Miliardy dusz będących już w Piekle to ci, którzy bezwstydnie odrzucili Mnie w trakcie swojego życia. Wielu było bystrymi, inteligentnymi ludźmi, na wpływowych stanowiskach na świecie, którzy zadali sobie wiele trudu dla zapewnienia, że Słowo Boże nie będzie słyszane. Wielu było odpowiedzialnych za zarządzanie morderstw tysięcy niewinnych ludzi. Dokonywali egzekucji Bożych dzieci bez grama skrupułów w swoich sercach. Dokonywali nikczemnych aktów, obejmujących seksualne perwersje, które urażają Boga i są Mu wstrętne.

    Wielu spowodowało prześladowanie Bożych Kościołów przez świecką działalność, a w niektórych przypadkach, przyłączyło się do wroga w czarnych mszach, gdzie oddawali cześć bestii.
    Są to dusze, które ratujesz, Moja córko. Tych, z poczerniałymi duszami i sercami z kamienia.

    W Piekle jest dziesięć razy więcej dusz niż w Czyśćcu. Miliardy dusz w Piekle, wszystkie na różnych poziomach, przewyższają liczebnie te w Niebie; trzydzieści trzy przypada na każdą pojedynczą duszę.”

    Dzisiaj pojawiło się orędzie, które mówi też o konsekwencjach życia w grzechu i jak ludzie racjonaluzują grzeszny tryb życia.

    *************
    Modlitwa – to wspaniała inicjatywa.
    Ale informacja o zaprzestaniu publikacji orędzi? Hmmm….

    • Czytelnik said

      To dobrze bo orędzia ze strony paruzja.info były żle tłumaczone więc zostaną tylko te strony które poprawnie tłumaczą tekst z ang na polski.

    • Tomasz said

      Blog jest własnością administratora i może on umieszczać co chce i nie umieszczać czego nie chce z podaniem lub bez podania powodu. Na tym polega własność prywatna 🙂

    • Fiołek (Stokrotka ) said

      „Modlitwa – to wspaniała inicjatywa.
      Ale informacja o zaprzestaniu publikacji orędzi? Hmmm….”

      Publikacje orędzi są na kilku innych blogach w języku polskim i kto chce,może przecież czytać i rozważać w cichości…. Zamiast pisać komentarze,które prowadzą do rozdźwięku…. pozostanie modlitwa – rozmowa,kontakt osobisty z Bogiem 🙂

      Istnieje też wiele stron w innych językach i np.znający niemiecki,mogą zapoznać się opracowaniem orędzi przez teologa Christiana Schmaranzer,który od 1994 r. zajmuje się badaniem różnych objawień i orędzi.
      Opracowanie znajduje się pod datą – 22 Oktober 2012 – Zur Frage der Echtheit der Botschaft „Die Warnung“ von Mag. theol. Christian Schmaranzer

    • Dzieckonmp said

      🙂

      • Fiołek (Stokrotka ) said

        Niestety jest to długi tekst,ponieważ on skrupulatnie i konkretnie odpowiada na różne zarzuty…
        Nie wiem czy znany jest wywiad z piszącą orędzia z dnia 2.11.2011 ( w języku niem.)
        Można go przeczytać pod:
        Interview mit Maria Divine Mercy, der Seherin der “Warnung”, vom 2.11.2011
        http://kath-zdw.ch/maria/botschaften.warnung.html#Interview_mit_Maria_Divine_Mercy_der_Seherin_der_Warnung

        Pod koniec wywiadu Ojciec Neil zapytał się jej,czy łatwo było znaleźć kierownika duchowego.Odpowiedziała,że nie i dopiero piąty duchowny zgodził się zostać jej kierownikiem duchowym…….

        • Fiołek (Stokrotka ) said

          Przepraszam ,mała poprawka – wywiad przeprowadził Father Neil

        • Sid said

          Jakie są wnioski końcowe tego teologa?

        • Marek said

          Ten Teolog nie znalazl zadnych wskazowek na to, zeby te oredzia nie byly prawdziwe. Wrecz przeciwnie, uwaza ze wszystkie „zarzuty” mozna latwo zdemaskowac jako niepodstawne, a ze wzgledu na tak duza ilosc nawrocen na calym swiecie mozna smialo mowic o prawdziwosci tych objawien.
          Ja w nie wieze. Marek

    • Bozena said

      Ostatnie oredzia przypominaja nam jak wazne jest modlic sie. Modlitwa Krusady 43 oraz Litania nr 2. Przeczytajcie je wglebiajac sie w slowa! W modlitwie 43 sa slowa, ktorych nie da sie zapomniec (cytuje z pamieci) ” balgam Cie Ojcze Wszechmogacy, bys wybaczyl tym, ktorzy umra w grzechu ciezkim podczas Ostrzezenia, gdyz nie beda zyc wystarczajaco dlugo by prosic Jezusa o milosierdzie.” Czyli ci, ktorzy nie beda w stanie prosic juz o milosierdzie moga byc uratowani, dzieki naszym modlitwom do Boga Ojca, gdzyz w tym wypadku On jest tym Ostatnim, do kogo mozemy sie zwrocic – jak mowi modlitwa „przez wzglad na odkupiencze cierpienia Twojego Umilowanego Syna”

    • cox said

      Powiem tak. Nam łatwo jest mówić, by admin robił to, czy tamto, ale musimy zauważyć, że to właśnie admin i jego rodzina najwięcej za to obrywa i musimy o tym pamiętać.

  3. KRYSTYNA said

    Panie Jezu – bardzo prosimy pomóż nam w Ameryce, ponieważ już parę lat temu rząd USA zakupił miliony trumien dla swoich obywateli na wypadek jakiegoś pomoru. Przecież oni nie są Bogami, żeby wiedzieli co będzie. Oni musieli zaplanować jakieś choroby, kataklizmy, czy nawet stan wojenny, że zakupili dla nas te trumny.

    kliknij

    Pan Jezus:

    ” Przecież wiecie, kto rządzi ludzkością. Na pewno nie Bóg, bo gdyby Bóg rządził, to nie byłoby wojen, nie byłoby chorób na tak wielką skalę jak są. Przyroda sama wytwarzałaby lekarstwa przeciw chorobom i wy o tym wiedzielibyście.

    Rządy prawie wszystkich państw nie słuchają Boga, lecz podpowiedzi złych ludzi, którzy postawili się w miejscu Boga i regularnie, każdego dnia więcej opanowują cały świat i dążą do zmniejszenia ludzkości.

    Bóg pragnie zwiększenia liczby ludności a Mój i wasz wróg pragnie zmniejszenia ludzi na ziemi. Ci, nasi wspólni wrogowie nawet nie chcą wiedzieć, że i oni też pomrą, tylko ich – morderców życie wieczne będzie potępione a wasze dusze- zamordowanych będą ze Mną w wieczności w Niebie. Ludzie – Moi wierni, nie bójcie się tego, co zabija ciało, bo wcześniej, czy później spotkamy się na granicy przejścia do wieczności. Po to urodziliście się, żeby umrzeć a między narodzinami a śmiercią ten okres oddaję wam do dyspozycji i to od was zależy jak go przeżyjecie, bo macie wolną wolę.

    A trumny? Zakupione zostały dla was, po kilka ciał w jednej a potem będą spalone, aby nie było śladu po was. Przecież już są pobudowane krematoria. Najpierw powiedziano wam, że to jest normalne spalanie zwłok a to nie jest zgodne z Moją wolą.

    ONI PLANUJĄ I JA BÓG PLANUJĘ.

    Kiedy opuszczać USA pytacie?

    Po znakach poznacie a one już są. Ludzie tak bardzo chcą aby spełniły się Moje obietnice, co do przyszłości, to się spełnią a szkoda, że chcą. Tak, pamiętam – wyśmiewali się z ciebie, że Bóg nie jest słowny – obiecuje a nie realizuje. Owszem – zrealizuje, ale nie Bóg, bo Ja nie chcę śmierci człowieka. Ja jestem czuły na wasze prośby o oddalenie kar. JESTEM MIŁOSIERNY i wysłuchuję waszych MODLITW, próśb waszych dzieci o POKÓJ na świecie.

    Nie pozwolę natychmiast unicestwić ziemi, ale dopuszczam cierpienie na niej dla oczyszczenia waszych dusz. Im więcej na ziemi będzie cierpień, tym mniej będzie ich w czyśćcu, ale musicie zapłacić za wasze grzechy. Na ziemi są kary i nagrody.

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  4. KRYSTYNA said

    PROŚBA O MODLITWĘ ZA UMIERAJĄCEGO DAWIDA

    – DOSTAŁAM NA POCZTĘ

    „Witaj Krysiu własnie odłanczaja od respiratora przyjaciela mojej corki w angli , lekarze kiepsko to widza Kasia jest tam sama i modli sie za nim bo on nie ma ani rodziny ani znajomych oprocz mojej corki.. błagam o modlitwe Deiwid odchodzi błagam ks Piotr prosił pomozmy naszym przejscc do Domu Ojca 😦

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  5. krzysztof said

    Można wyłączyć komentarze niech ich ten jad spieniony obślizły szatański zostanie na klawiaturze komputera i monitora, szkoda że zawieszasz publikowanie tych orędzi. Publikuj ” Ostrzeżenia” i olej ich komentarze, JA BYM DORADZIŁ WYŁĄCZYĆ NA OKRES PRÓBNY KOMENTARZE, niech się pieklą przed własnymi monitorami I niech zdechną ze zgryzoty jaki to był by miły widok, jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.

    • Dzieckonmp said

      Czasem trzeba zrobić krok do tyłu ….

      wobroniewiary pisze:
      25 Październik 2012 o 20:35

      Mamy nowe orędzie Królowej Pokoju.
      Zapraszamy do wpisu i do modlitwy.
      Temat ten już jest zamknięty.
      Ostrzeżono, kogo miano ostrzec
      Odizolowano się, od kogo miano się odizolować
      Reszta w rękach Boga!

      (wszelkie komentarze o dznmp będą usuwane, choćby zamieścił same przeprosiny za to co pisze o nas i o księdzu Adamie i na stronie, i w komentarzach, i nie tylko…)

    • Fiołek (Stokrotka ) said

      Kultura osobista powinna też mieć oddźwięk w słowach pisanych ,nie mówiąc już o tym,że chrześcijanin powinien zdawać sobie sprawę z tego,że grzeszy się myślą ,mową (pisaną też) i uczynkiem.
      I Skazaniec
      http://www.deon.pl/religia/rekolekcje/rozwazanie-drogi-krzyzowej/droga-krzyzowa/
      „Panie, kto Cię skazał na ukrzyżowanie: Judasz, Kajfasz, Piłat, faryzeusze…?
      Ja to uczyniłem. Bo to ja jestem zdrajcą, tchórzem, zazdrośnikiem.Ja widzę w Twojej Osobie zagrożenie mojej wolności, władzy, mądrości.
      Tak łatwo osądzam Cię i skazuję w moich braciach, gdyż zapominam o Twoich słowach:
      Cokolwiek uczyniłeś jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnie to uczyniłeś.
      Skazuję Cię, gdy moja wolność przemienia się w samowolę, moja władza w niezależność, moja mądrość w zarozumiałość. Z pokorą Syna Bożego zgadzasz się na mój wyrok, cierpliwie czekając, że kiedyś wreszcie dojrzeję i przejrzę.”

  6. Stokrotka said

    Drogi Fredku. Wiele dobra w moim sercu uczyniłeś, pisząc o „Świętej Pani”. Wcześniej nie słyszałam o pani Horak. Dużo się modlę za Twojego dziadka i mam spokojne serce (modliłam się oczywiście we wszystkich intencjach 🙂 )

    Przed chwilą przeczytałam fragment o Dniu Zadusznym. Pozwolę sobie go wkleić, z racji zbliżającego się święta:

    „Jest taki jeden cudowny dzień w roku, kiedy męki całego Czyśćca zostają na jedną dobę zawieszone. To Dzień Zaduszny.
    We wszystkich nieprzeliczonych Kręgach, na wszystkich poziomach i piętrach niby w bezdennej czeluści gigantycznej kopalni mąk — nastaje świąteczny spokój i cisza…
    Dusze odpoczywają… Nie cierpią…
    Jak dopływ świeżego powietrza chłodzi je wytężona, zbiorowa modlitwa wojującego Kościoła. Jakaż to ulga! Cóż to za miłosierne wytchnienie! Cały chrześcijański świat, w jednym wielkim porywie współczucia, tęsknoty i miłości, prosi Niebo o łaskę światłości wiekuistej dla zmarłych. Nawet ci ludzie, którzy zazwyczaj o zmarłych nie pamiętają, przychodzą w tym dniu na cmentarz, zmówić choć jeden pacierz, zaświecić choć jedno światełko…
    Jeśli jednak ktoś nie może być w tym dniu na cmentarzu, może równie dobrze wspierać zmarłych modlitwą i myślą z daleka od ich grobu. Najważniejszą jest intencja ofiary. Obecność na grobie nie jest nieodzowną. Szczera modlitwa zawsze daną duszę odnajdzie i ulży jej w cierpieniu.
    Bardzo jednak ważnym jest zachowanie się na cmentarzu. Wchodząc tam, wchodzi się w dom umarłych, gdzie obowiązują ich prawa. Dusze cierpią, kiedy się bezmyślnością i gwarem zakłóca powagę tego miejsca.
    Boli je to i obraża.

    W dniu zadusznym wzmaga się na świecie obecność i działanie Duchów. Gdyby ludzie umieli wsłuchać się w ten drugi, nadprzyrodzony świat, niejedno by wtedy wyczuli.
    Każda ofiara, moralna, fizyczna, czy materialna ma zawsze, ale w szczególności w Dzień Zaduszny, ogromną, realną wartość dla dusz czyśćcowych. Można za nie ofiarowywać każdy drobiazg. Już choćby sam trud pójścia na cmentarz, niesienie wianka, ścisk w tramwaju, zziębnięcie, przemoknięcie — wszystko! Trzeba tylko świadomie to ofiarowywać. Intencja nadaje ważność i znaczenie każdemu wysiłkowi. Tak samo, jak miłosierna intencja uświęca, bezmyślne nieraz, mechaniczne odklepanie pacierza przez dziada, któremu się daje jałmużnę z prośbą o modlitwę za zmarłego. Człowiek w intencji ulżenia duszom, daje Bogu to fizyczne światełko — bo tylko takie dać może — i prosi Go w zamian o światłość wiekuistą dla zmarłych. Bóg tę ofiarę przyjmuje i wymienia fizyczne światło na światło duchowe, którym rozjaśnia duszom dręczącą ciemność. Jest bowiem jakiś tajemniczy związek między takim żywym, intencją uświęconym płomyczkiem, a ciemnością świata pozagrobowego.
    Można za dusze w Czyśćcu brać na siebie ból fizyczny. Znam wypadek, gdzie kilka osób ofiarowało się cierpieć w Dzień Zaduszny w intencji ulżenia duszom zmarłych. Choć wszystkie były poprzednio zupełnie zdrowe, w chwili, kiedy to postanowiły, zasłabły równocześnie. Ból głowy, zębów, krzyża, łamanie w stawach, kurcze… Punktualnie o godz. 12-tej w nocy, wszystkie te dolegliwości znowu równocześnie — ustąpiły.
    Wiem od moich świętych opiekunów, że za takie choćby lekkie i krótkie cierpienia, wzięte na siebie przez żywych w intencji niesienia pomocy duszom cierpiącym. Bóg zmniejsza nieraz zmarłym długotrwałe i srogie męki
    Wiem też od Nich, że gdy się pragnie za jakąś specjalną winę zmarłego przebłagać Boga, należy ofiarowywać przezwyciężenia, przeciwne tej jego winie. Więc np. za skąpca — jałmużnę, za bezbożnika — modlitwę szczerą i gorącą, za oszczercę — milczenie itd.”

    I moja propozycja na 2 listopada: Przyjęcie dobrowolnego cierpienia w intencji dusz czyśćcowych.

    Podaję link do fragmentu książki: http://chomikuj.pl/mili2424/WIARA+-+KSI*c4*84*c5*bbKI*2c+ARTYKU*c5*81Y*2c+*c5*9aWIADECTWA/NIEBO+PIEK*c5*81O+CZY*c5*9aCIEC*2c+*c5*9aWIADECTWA/O+RZECZACH+OSTATECZNYCH+-+Z+ksi*c4*85*c5*bcki+*c5*9awi*c4*99ta+Pani+Fulli+Horak,395742032.odt

  7. Monika said

    Kochani, niech będzie pochwaliny Jezus Chrystus,

    Błagam o modlitwę o łaskę nawrócenia dla mojego męża Jacka i o blogoslawieństwo mojej mamy Lilli w chorobie i jeżeli Bóg da to o jej wyzdrowienie. Bóg zaplać.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
