Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Problem Rosji – Orędzie nr.6

Posted by Dzieckonmp w dniu 7 listopada 2012

18 luty 2011

Jezus:

Problemem jest Rosja. Ona jest matką nieprawości. Nie kocha ona ani Ameryki ani Izraela. Dlatego też Moja Matka poprosiła o poświęcenie Rosji Jej Niepokalanemu Sercu. Kiedy Rosja zostanie poświęcona, wszystko będzie złączone w jedno, gdyż teraz rozszerza ona swoją nieprawość. Całe inne zło jest żywione przez nią, gdyż ona wciąż pragnie być pierwszą pośród innych narodów. Używa ona innych dla swoich celów, znajdujących sojuszników w [czynieniu] zła.

Tłumaczyła : Czytelniczka

Źródło: locutions.org

 

Komentarzy 11 to “Problem Rosji – Orędzie nr.6”

  1. Margaretka said

    aaaa! Rosja ma kochać Amerykę i Izrael??? nie Boga? widać wyraźnie że są to fałszywe przekazy, mające na celu wyniesienie nie Boga a interesy 2 narodów, w jakim celu? wiadome.
    Zły jest szatan i ludzie którzy mu służą, nigdy nie są to całe narody!

    • Margaretka said

      bo oczywiście USA i Izrael kochają całyyy Świat….

      • Czytelnik said

        Trafne słowa. To nie Rosja finansuje tzw. kolorowe rewolucje bo dobrze wie że jest jej to nie na rękę bo i u nich takie coś może nagle wybuchnąć. Rosja ma swoje też za uszami ale nie można zrzucać całej winy tylko na nią a USA i Izrael traktować jakby byli krystalicznie czyści. Zresztą co to za orędzia jak nie wiedzą o istnieniu tzw. rządu pozakulisowego który o wszystkim decyduje gdzie co się dzieje. Przecież oni są w każdym rządzie więc i w Rosji i w USA bo w Izraelu przynajmniej działają oficjalnie. U nas to już w ogóle szkoda gadać o tzw. naszych władzach i nie dotyczy to tylko tych obecnych ale i wszystkich wcześniejszych. Jakoś orędzi MBM nie chce admin publikować a jakiś innych mało wiarygodnych o których mało kto u nas słyszał wkleja.

        • Przemysław Zawadzki said

          „Rosja ma tez swoje za uszami”? Skrajny eufemizm. Rosja to kraj – bandyta, spędzający swoją historie na okupowaniu sąsiadów, zsyłaniu ludzi na Syberię, do obozów śmierci, niszczeniu ich kultury i religii.
          Natomiast „przesłanie” wygląda na czyjąś pracę w dobrej wierze, ale ocierającą się o świętokradztwo. Nie wolno podszywać się pod Zbawiciela, nawet „chcąc dobrze”.

        • Czytelnik said

          Nie ma krajów skrajnie złych są tylko ludzie z danego kraju którzy na to zło pozwalają więc nie uogólniaj i nie wybielaj USA i Izraela. Fakty są takie że to nie Rosja czy USA wszczynają wojny wiem że ludziom ciężko w to uwierzyć ale taka jest prawda za wszystkie wojny i inne rewolucje czy też przelewy krwi odpowiada wąska grupa osób różnie nazywana masonami czy też iluminatami albo szatanistami.To oni planuję wcześniej jak będzie dany kraj wyglądał czy też istniał opłacają i wykorzystując do tego swoich ludzi. Patrzenie na kraje w kategoriach XIX nie ma już racji bytu bo w dobie globalizacji dodam że zaplanowanej przez iluminatów żaden kraj na świecie nie jest w pełni samowystarczalny czy też nie kontrolowany przez nich. Przemyślcie to sobie zanim zacznie popierać jedną ze stron konfliktu wojennego który niedługo nadejdzie.

  2. zmajcek said

    tak też mnie dziwi to orędzie, tak jakby inne kraje nie miały zapędów do bycia pierwszymi w świecie.
    W sumie ja też jakoś nie kocham ameryki zwłaszcza teraz jak kolejny raz wybrali sobie swojego mighty Obamę.
    Jak widać światu potrzeby duży kopniak żeby się obudzić, wszędzie zwycięża lewactwo, króluje wtórny neopoganizm. Jak wiadomo jest to olbrzymia obraza dla Boga.

  3. Annah. said

    Te orędzia as jakieś stronnicze i we mnie nie budzą potrzeby zadośćuczynienia za grzechy własne i innych dusz, nie powodują wzrostu miłości, ale może są to tylko wycinki jakiejś spójniejszej całości.

  4. Annah. said

    Droga do Mojego Wiecznego Królestwa pełna jest ostrych kamieni i głazów

    Poniedziałek, 05.11.2012, 17:45

    Moja droga, umiłowana córko, niech nikt nie myśli, że może pozostać silny w wierze, bez konieczności walki o to prawo.

    Istnieje wiele przeszkód, które blokują waszą wiarę w Boga, a tylko ci, którzy wytrwają w modlitwie, mogą utrzymać płomień ich miłości do Boga płonący w ich duszach.

    Droga do Mojego Wiecznego Królestwa pełna jest ostrych kamieni i głazów. Jest podobna do chodzenia boso, wiele mil, gdzie doświadczycie każdego skaleczenia, każdego ostrego bólu, i gdzie będziecie potykać się przy każdym stawianym kroku. To dlatego wiele dusz o dobrych intencjach upada po drodze, ponieważ podróż jest tak uciążliwa.

    Kiedy podążacie za Mną, podróż zawsze będzie bolesna. Nigdy nie będzie łatwa, dopóki nie powiecie: “Jezu, zabierz mój ból, uzdrów mnie i weź mój krzyż”.

    Tylko wtedy będzie dla was łatwiejsze podążanie Moją podróżą do Mojego Chwalebnego Królestwa.

    Przez wszystkich, którzy kochają Boga, doświadczone zostanie teraz Ukrzyżowanie, każdy jego etap – aż do ostatniego dnia.

    Zmierzając do Mojego Powtórnego Przyjścia, Chrześcijanie i wszyscy ci, którzy kochają Mojego Ojca, Najwyższego Boga, będą musieli znosić cierpienia Mojej Męki.

    Rozpoczną się one oskarżeniami, że Bóg nie istnieje. Ja zostałem potępiony jako Syn Boży. Tym razem odrzucony zostanie Najwyższy Bóg. Wszyscy wierzący będą biczowani i prześladowani, ponieważ wprowadzone zostaną pogańskie prawa z dawnych czasów. Mimo to, wielu ludzi, którzy nie znają ścieżek Pana, nie zwróci uwagi na takie niegodziwości, tak pochłonięci będą poszukiwaniem osobistych przyjemności.

    Następnie tym, którzy odważą się publicznie okazywać wierność Jedynemu Prawdziwemu Bogu, wymierzane będą kary. Nie będą tolerowani i będą musieli się ukrywać, aby czcić Mojego Ojca.

    Codzienne Ofiary, Msze Święte, ostatecznie ustaną jak przepowiedziane, ponieważ fałszywy prorok oświadczy, że odbywać się będzie nowa forma Mszy, i że stary format nie będzie dłużej istotny; tak powie.

    Moja Obecność w Świętej Eucharystii zostanie zapomniana i Boże dzieci nie będą dłużej karmione Pokarmem Życia. A wówczas Ręka Boga opadnie na pogan, którzy ośmielają się twierdzić, że mówią w Imię Boga. Ich lojalność wobec bestii wpłynie na wielu i zaprowadzą tych, którzy zostali wprowadzani w błąd, do pułapki ciemności.

    Podziały będą się nasilały, aż w końcu wszystkie Boże dzieci będą musiały dokonać wyboru. Albo podążą za błędną iluzją, przedstawioną przez fałszywego proroka, który powie, że mówi w Imieniu Boga, albo pójdą za Prawdą.

    Nigdy nie sądźcie, że będziecie wystarczająco silni, aby wytrzymać tę presję od tych fałszywych kapłanów, którzy będą reprezentować bestię. Ich wpływ będzie ogromny. Bez Mojej pomocy będziecie skłonni odwrócić się od Moich Nauk.

    Obudźcie się zanim te czasy nadejdą. Wołajcie do Mnie codziennie o Moją pomoc.

    Wasz Jezus

  5. bozena2 said

    Problem Rosji przewija się i w orędziach cały czas, w rzeczywistości nie została ona poświęcona Niepokalanemu Sercu Maryi.

  6. perła said

    Ja bym się nie dopatrywała fałszywości z góry, poczekajmy spokojnie na dalsze orędzia. W ogóle zalecałabym ostrożność w ocenie jakichkolwiek orędzi. Przypomnijcie sobie słowa Pana Jezusa przekazane w orędziach MBM „Możecie odrzucać Mnie, waszego Jezusa, albo Boskie przekazy dane wam przez
    Moją Ukochaną Matkę, i będzie wam odpuszczone.
    Ponieważ wszyscy z was mają prawo rozeznawania takich Świętych Przekazów, z
    powodu waszego daru wolnej woli.
    Jednak, jeśli odrzucacie Ducha Świętego i publicznie bluźnicie przeciwko Niemu,
    jest to grzech wiekuisty i tylko cud, usankcjonowany przez Boga Ojca, może
    uratować waszą duszę.” To są inne orędzia, ale co jeśli są prawdziwe, a odrzucając je i krytykując zgrzeszymy przeciwko Duchowi Świętemu?

  7. andy said

    Ja też nie kocham Ameryki ani Izraela. Kocham Polskę.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
