Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Moment szansy dla Nieba – orędzie nr.17

Posted by Dzieckonmp w dniu 15 listopada 2012

15 marca 2011

Jezus:

Jest to czas błogosławieństw z Nieba, gdyż istnieją tak ogromne problemy, na które człowiek nie posiada rozwiązań. Wcześniej, człowiek mógł spojrzeć w swoje wnętrze. Teraz, szatan spowodował tak wiele problemów i tak wielkiej wagi, że człowiek nie potrafi na nie odpowiedzieć. Rośnie rozpacz.

Jednakże, jest to moment szansy, na którą Niebo odpowie. Wtedy wszyscy będą wiedzieć, że to nie człowiek rozwiązał te problemy. Ojciec Niebieski zainterweniował. Nie jednym darem lecz wieloma. Nie małymi darami lecz ogromnymi. Ci, którzy posiadają wiarę muszą wznieść swoje oczy do góry i otworzyć szeroko ramiona.

Źródło: locutions.org

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarzy 5 to “Moment szansy dla Nieba – orędzie nr.17”

  1. wiesia said

    SŁOWA PANA JEZUSA O ADORACJI NAJŚWIĘTSZEGO SAKRAMENTU za pośrednictwem SŁ.BOŻEJ Wandy Malczewskiej:”Godzina Adoracji odprawionej dla uczenia Mnie,utajonego w Najświętszym Sakramencie i dla oddania czci Matce Bożej jest dla Mnie niewypowiedzianie radosną.Dusze praktykujące to nabożeństwo,są dla Mnie milsze nawet niż św.Jan Apostoł,Mój ulubieniec,co przy ostatniej wieczerzy położył swą głowę na Moim Sercu.Jan widział Mnie osobiście,nic więc dziwnego,że Mnie kochał i tulił się do Mnie.Dusze zaś adorujące Mnie w Tabernakulum widzą tylko przybytek,gdzie mieszkam tylko w postaciach sakramentalnych i słyszą tylko głos Mój wewnątrz duszy,a jednak wierzą,że tu jestem żywy,że im wszystko dać mogę i miłują Mnie miłością wyższą,przytulają się do stopni ołtarza Mojego z taką wiarą,jak do Moich piersi i odchodzą stąd pocieszeni w smutkach,rozłzawieni radością i umocnieni do wszystkich walk życiowych.Szczęśliwe te dusze…szczęśliwsze od Aniołów w Niebie…Ja też ich kocham więcej niż całe zastępy mieszkańców Niebios.Wytrwajcie w tym nabożeństwie,a ubogacę was cnotami,przeciwnymi grzechom głównym…Dam wam moc do zwyciężania pokus wszelkich…i cierpliwość do znoszenia wszelkich bied i prześladowań.Nabożeństwo adoracyjne rozszerzajcie w rodzinach i gdzie tylko możecie.Niech ono się stanie codziennie potrzebą waszą.Obudziwszy się w nocy,przenieście się myślą do kościoła i odwiedzcie Mnie w Tabernakulum,które Aniołowie we dnie i w nocy otaczają!W ciągu dnia,zajęci pracą,nie możecie pójść do kościoła.Idzcie Tam myślą.Odwiedzcie Mnie!W drodze jesteście,spotkacie kościół,wstąpcie,jeśli otwarty,a jeśli zamknięty,wejdzcie tam myślą i serdeczny uczyńcie Mi pokłon…Nawiedzcie Mnie!” Po tych słowach-pisze Wanda Malczewska-Pan Jezus kazał mi to na piśmie podać ks.proboszczowi.Wzniósł się potem wyżej nad ołtarz,przeżegnał nas i zamienił się w Hostię z napisem W końcu Hostia zniknęła: widziałam tylko główki Aniołów i słyszałam śpiew:.

    • wiesia said

      „Godzina Adoracji odprawionej dla uczczenia Mnie…”-miało być

      • gabrysia said

        Wiesia niesamowite , wlasnie dzis w nocy przebudziwszy sie bylam mysla i sercem we wszystkich kosciolach jakie odwiedzilam w swoim calym zyciu. Oddalam czesc Panu Jezusowi w Tabernakulach. Jesli tylko moge to ide na sasiednie osiedle by adorowac wystawiony Najswietszy Sakrament. Kto czuje podobnie jak ja wie jaka wtedy jest radosc w sercu 🙂 Jezu kocham Cie.

        • halina said

          Kochani! bardzo często i z wielką radością uczestniczę w Adoracji Najświętszego Sakramentu.Brakuje mi słów do wyrażania swoich radości i smutków przed Panem Jezusem ukrytym a Sakramencie Ołtarza.
          Uwielbiajmy go i dziękujmy za to że jest z nami.
          Kochamy Cię Panie Jezu!

        • wiesia said

          Gabrysiu,Pan Jezus szczególnie teraz potrzebuje abyśmy utkwili swój wzrok na Nim.Powinniśmy wynagradzać Jemu to, co jest obecnie tak nasilone,przeciw temu co uczył tu na ziemi.Lekceważenie Pana Boga poszło za daleko.Pan Jezus czeka na nas przez cały czas,jeszcze mamy szansę na nawrócenie.Nigdy nam nie daje tyle cierpienia,którego nie możemy unieść.Idziemy do Niego aby przeprosić,podziękować i prosić o wszelkie Łaski.Adoracja jest pięknym aktem oddania człowieka Bogu.Pozdrawiam. Króluj nam Chryste!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
