Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Objawienia w Brazylii biskup zatwierdził jako prawdziwe

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 Styczeń 2013

Mnóstwo orędzi otrzymanych podczas objawień w Brazylii w miejscowości Itapiranga w Amazonii, objawienia trwające od  1994, wiele oczywistych podobieństw do objawień w  Medziugorje, na czacie kilka razy czytałem niektóre orędzia. Arcybiskup tego miejsca wydał dekret i oświadczył „wydarzenia te są nadprzyrodzone”.

Tu film pokazujący moment objawienia, oraz fakt podobieństwa do Medjugorje. Kliknij i oglądaj.

Brazylia

 

Streszczenie  Nihil obstat

W odpowiedzi na pytania o objawienia Matki Bożej Królowej Różańca i Pokoju w Itapiranga jako Biskup Itacoatiara / Amazonii (Brazylia), poproszono mnie, aby wyrazić moje poglądy o autentyczności objawień Maryi jako Matki Bożej Królowej Różańca i Pokoju w Itapiranga. Wielu wierzących i niektórzy biskupi zwracali uwagę na pilną potrzebę wyjaśnienia w tym zakresie. Jestem także osobiście świadom, że rozwój kultu, który obejmuje okres ponad 15 lat tego wymaga. Te wydarzenia mające charakter nadprzyrodzony i otrzymywane treści orędzi, widzę, że sprawiło wielkie zmiany w życiu tysięcy wiernych. Mam również otrzymane świadectwa nawrócenia i pojednania, jak również uleczenia i szczególnej ochrony. W pełni uznaję odpowiedzialność Stolicy Apostolskiej, jednak według prawa jest to przede wszystkim zadanie lokalnego biskupa, aby zdecydować, zgodnie z własnym sumieniem, o autentyczności objawień prywatnych, które mają miejsce lub miały miejsce w jego diecezji. Z tego powodu, w odniesieniu do wyników poprzednich badań i pytań i zarzutów wynikających z nich, po raz kolejny zwróciłem się o radę niektórych teologów i psychologów. Oświadczam, że w ich opinii,  nie istnieją teologiczne i psychologiczne przeszkody do uznania  autentyczności nadprzyrodzoności. ZWAŻYWSZY na te opinie, relacje i wydarzenia, a wszystko to rozważając w modlitwie i refleksji teologicznej, WSZYSTKO prowadzi mnie do ustalenia, że wydarzenia w Itapiranga mają nadprzyrodzone pochodzenie.

Arcybiskup Carillo Gritti Itacoatiara

Film pokazujące sanktuarium i okolice

Reportaż z miejsca objawień wykonany przez TV

Orędzie z 13 stycznia 2013 r. tłumaczenie moje niedokładne

13 stycznia 2013: „Pokój moje drogie dzieci, dziś przychodzę z nieba, aby dać wam pokój, Módlcie się moje dzieci, módlcie się z wiarą i ufnością, a łaska Boża zawsze będzie z wami. Przyjmijcie z miłością te moje wiadomości. Bóg daje wam wielkie łaski poprzez moją obecność tu w Amazonii. Dziękujcie za te objawienia z nieba,  sercu mego Syna Jezusa dla waszego zbawienia … Bóg  wciąż daje wam czas na nawrócenie. Ten czas łaski, On nie będzie inny, ponieważ to, co Bóg czyni teraz w świecie jest tak wyjątkowe, gdyż nigdy wcześniej nie występowało w dziejach ludzkości. Otwórzcie swoje serca i powróćcie do Boga „

Oficjalna strona miejsca objawień

http://www.santuariodeitapiranga.com.br/

Prosimy osoby chętne do tłumaczenia orędzi bieżących jak i zaległych

 

Odpowiedzi: 13 to “Objawienia w Brazylii biskup zatwierdził jako prawdziwe”

  1. Dzieckonmp said

    tak się modlą Brazylijczycy

    • Dzieckonmp said

      Czyż można zaprzeczyć że Matka Boża buduje swoją armię we wszystkich zakątkach świata na decydujące stracie z siłami zła??

  2. Tuptusia said

    Mało ostatnio pisałam bo przygniatają mnie trudności – problemy ze zdrowiem i zmartwienia rodzinne – obydwa wielkie.
    Modlę się i zdaje się jakby nie przynosiło to skutku i było coraz gorzej, pewnie dlatego że daleko mi grzesznej do Pana Boga.
    Stojąc taka bezradna proszę żebyście pamiętali o mnie na modlitwie.

    • lucek said

      @ Tuptusia.
      Obiecuje 1 dziesiatek Rozanca i Pod Twoja Obrone.
      Zaufaj Panu – bedzie dobrze.
      Zycze ci Blogoslawienstwa Bozego .
      Kroluj nam Chryste !!!

    • Imelda. said

      Tuptusiu kochana , sama borykam się z wieloma problemami i zdrowotnymi też i zastanawiałam sie ,co Ci napisać i przychodzi mi taka myśl,ze jesli możesz ,to chociaż trochę przybliż czytelnikom swoje objawy chorobowe i zmartwienia rodzinne a znajdą się na pewno ludzie , co Ci pospieszą z pomocą.
      Ja się pomodlę za Ciebie Koronką do Świętego Archanioła Rafała.

      • Tuptusia said

        Droga Imeldo.
        Tutaj tylko Pan Bóg może pomóc potrzeba żeby odmienił serca złe na dobre wtedy dzieci przestaną cierpieć i takie nawrócone serca nie będą już pobudzać dzieci do gniewu.

        A moje zdrowie to przewlekłe zapalenia na które dawno leki nie pomają jedynie łagodzą. Choroba nawet śmierć to jest nic wobec tego co wcześniej napisałam.

        • sonia said

          Kochana Tuptusiu mam to samo jeśli chodzi o to pierwsze ,a co do zdrowia to nie lepiej ,chouję na stwardnienie rozsiane ,pozostała mi prawa ręka /ok.30 proc. sprawności/ a reszta juz dawno nie sprawna. Również wierzę ,że tylko Bóg może to wszystko odmienić.

  3. A said

    Zapraszam na forum różańcowe : http://www.zywyrozaniec.pl

  4. Szydlo said

    Rok z zycia prezydenta w obiektywie Pete’a Souzy.
    Pete Souza pracuje w Bialym Domu,ale nie ma nic
    wspolnego z polityka.Co najwyzej to,ze w jego obie-
    ktywie pojawiaja sie najwazniejsi w USA politycy.
    Szef sztabu fotografow Bialego Domu i osobisty
    fotograf Baracka Obamy co roku wybiera kilkanascie
    ulubionych zdjec,na ktorych uwieczniono najciekawsze
    momenty z zycia mieszkancow Bialego Domu.
    http://www.whitehouse.gov/photos-and-video/2012-photos

  5. Annah. said

    Plan zniszczenia Kościoła Katolickiego od wewnątrz z jego własnych szeregów, jest już w toku.

    Sobota, 12.01.2013, 15:10

    Moja najmilsza córko, to jest czas na kolejny etap w Moim Planie przygotowania świata do Nowej Ery, Nowego Raju, Królestwa obiecanego przeze Mnie, Syna Człowieczego.

    Moja armia musi teraz zebrać się i połączyć w jedno w modlitwie, ponieważ obecnie walka o dusze nasila się. Plany złej grupy w światowej skali, w celu legitymizacji wojny, morderstw przez eutanazję i aborcję, nabierają rozpędu.

    Plan zniszczenia Kościoła Katolickiego od wewnątrz z jego własnych szeregów, jest już w toku. Te dusze na stanowiskach władzy, zwłaszcza te w Kościołach Chrześcijańskich, które tolerują grzech i próbują ustanawiać ku temu prawa, niech wiedzą o tym. Będziecie straszliwie cierpieć. Ręka Mojego Ojca zainterweniuje i zniszczy wasz plan.

    Każdego człowieka, który stara się wprowadzić prawa przeciwne Woli Boga, spotka straszna kara. Nie tylko zostaną powaleni, ale ich własne narody zostaną również ukarane.

    Dość już zostało znoszone przez Mojego Ojca. On nie będzie już dłużej tolerować takiej ingerencji w Jego Stworzenie. Ziemia zostanie wstrząśnięta i nie ujdzie to uwagi żadnego człowieka.

    Jakież zło istnieje. I jaka przebiegłość jest obecna, gdy straszne obrzydliwości, które obrażają Boga, wprowadzane są przez ludzkość. Przy takich działaniach, człowieka będzie musiał spotkać Gniew Mojego Ojca. Modlitwy, i to wiele modlitw, mogą powstrzymać tę nikczemność. To z powodu waszych modlitw Boskie Interwencje dla ukarania ludzkości zostały opóźnione. Teraz te narody, których przywódcy kierowani są przez ducha zła, zostaną wymazane.

    Moi ukochani wyznawcy, ucierpicie ogromnie, gdy będziecie świadkami aktów nieposłuszeństwa przeciwko Bożym Prawom. Musicie trwać w modlitwie, w celu złagodzenia kary Mojego Ojca.

    Musicie teraz zakładać tak wiele grup modlitewnych jak to możliwe, w każdym narodzie, dla Mojej Krucjaty Modlitw. Czyniąc to, osłabicie dzieło złej grupy.

    Moja cierpliwość nie kończy się nigdy, ale człowiek zostanie ukarany za swoje nikczemne uczynki przed Moim Powtórnym Przyjściem. Ta kara została przez pewien czas opóźniona, lecz Mój Ojciec zezwoli na wstrząsy żywiołów, w celu oczyszczenia dusz.

    Oto ważna Litania, aby pomóc złagodzić karę Mojego Ojca.

    Litania (4) Modlitwa w celu złagodzenia kary Boga Ojca

    „O Najwyższy Boże.

    Błagamy Cię o Miłosierdzie dla grzechów Twoich dzieci.

    Dziękujemy Ci za Dar ziemi.

    Dziękujemy Ci za Dar życia ludzkiego.

    Strzeżemy Daru życia.

    Bronimy Daru życia.

    Dziękujemy Ci za Dar Twojego Syna, Jezusa Chrystusa.

    Dziękujemy Ci za Dar Odkupienia.

    Wysławiamy Twoją Boskość.

    Poddajemy się Tobie całkowicie, tak aby Twoja Święta Wola mogła być wypełniona na ziemi, tak jak jest w Niebie.

    Dziękujemy Ci za Dar Oświetlenia Sumienia.

    Dziękujemy Ci za obietnicę życia wiecznego.

    Witamy Nowy Raj.

    Błagamy Cię, uratuj wszystkie dusze, w tym tych, którzy Cię dręczą i tych, którzy są dla Ciebie zagubieni.

    Dziękujemy Ci za Miłość, którą okazujesz wszystkim Twoim dzieciom.

    Dziękujemy Ci za Dar proroctwa.

    Dziękujemy Ci za Dar modlitwy.

    Prosimy Cię, przyznaj nam pokój i zbawienie. Amen.”

    Moja córko, ta Misja stanie się jeszcze bardziej trudna, gdyż nienawiść człowieka do człowieka nasila się i dzieli.

    Wierni uczniowie Boga będą kuszeni, aby poddać się grzechom, które będą maskowane jako prawa tolerancji. Musicie stawić opór każdej próbie odwrócenia was od Prawdy Moich Nauk. Jeśli pozostawicie wszystkie wasze udręki w Moich Świętych Rękach, wówczas ta Misja ratowania dusz będzie dla was o wiele łatwiejsza.

    Wasz Jezus

  6. Konarski said

    Ostatnie kazanie. Tego szczególnie warto wysłuchać.

    2013-01-18 kazanie ►ks.Piotr Natanek◄
    http://pl.gloria.tv/?media=387406

  7. Krystynas said

    Droga Tuptusiu! Pomodle sie za Ciebie. Pan Jezus jest Milosierdziem i ufam, ze Cie wyslucha. Niech Ci Bog blogoslawi,uzdrowi, zabierze problemy zdrowotne i rodzinne.Nie trac nadziei! Szczesc Boze!

    • iTuptusia said

      Kochani
      Dziękuję Wam za modlitwę bo w nocy odczuwałam wielkie pocieszenie. Jeszcze raz dziękuję za dobre serce.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
