Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Czekajcie Na łaskę By Została Intronizowana W Waszych Sercach

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Sobota, 23 lutego 2013

Dzieci Miłości,
Radujcie się. Stoję przed wami w chwale. Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Otwórzcie wasze serca na Miłość. Poddajcie się z radością. Poddajcie się Mnie. Dajcie Mi zgodę by przekształcić was teraz. Nigdy was nie pogwałcę. Czekam na wasze pozwolenie pukając do drzwi waszych serc. Umiłowani, wejdźcie Mi na kolana. Pozostańcie spokojni. Będę mówić do waszych serc i uczyć was Moich dróg. Słuchajcie uważnie Moich instrukcji i nie kwestionujcie Moich motywów. Pragnę tego, co jest najlepsze dla każdego z was. Zaufajcie Mi. Ufajcie w Moj mistrzowski plan i radujcie się gdyż teraz wydarzenia potęgują się na całej Ziemi.  Dusze zmieniają się. Poczyniono postępy i niektórzy wracają do Mnie dzięki waszym modlitwom i wytrwałości. Umiłowani, kontynuujcie modlić się. Módlcie się nieustannie. Potrzebuję waszych próśb modlitewnych. Wasze anioły stoją na straży i szepczą wam do ucha. Wielu wciąż nie jest w stanie ich słyszeć, już nie mówiąc o tym by ich widzieć. O Moi Mali, wierzcie, że wasze anioły stróże są przy was. Są świadkami wszystkiego co robicie i zdają Mi sprawozdanie ze wszystkiego. Wasze anioły są często przytłoczone waszymi decyzjami i nędznymi wyborami. Pragną doprowadzić was do Bram Nieba i często są zniechęcani. Ci, którzy przybliżą sie do swoich Aniołów Stróżów będą czerpać wiele radości w chwili swojej śmierci. Zrozumieją wtedy wszystko to, co zrobili ich aniołowie by doprowadzić ich do nawrócenia i przyprowadzić do chwały. Dusze, które odmawiają im pomocy wypłaczą ocean łez kiedy będą świadomi swojego błędu, kosztu swojego nieposłuszeństwa i obojętności. Będą lamentować przez całą wieczność. Dzieci, ufajcie, że Moja łaska spoczywa na was, nawet wtedy, kiedy wszystko wydaje się stracone. Nie załamujcie się w wierze. Pozostańcie wypełnieni wiarą. Chodźcie w świętości i czekajcie na Mnie. Czekajcie na łaskę, by została intronizowana  w waszych sercach, i na Moje dary by się spełniły. Rozważcie tę naukę. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła : Bożena

komentarze 2 to “Czekajcie Na łaskę By Została Intronizowana W Waszych Sercach”

  1. Silon said

    Jeśli ma ktoś problem, żeby przekonać niezorientowanych katolików co do prawdziwości Fałszywego Proroka i Antychrysta – że ich czas nadejdzie i że to nie jakieś bajki z internetu – to niech poda im:

    „mały róg” – Fałszywy Prorok, czyli Antypapież – według orędzi – porównaj z Księgą Daniela 7,8 oraz 8,9 i dalej.
    W tych rozdziałach przewija się też oczywiście Antychryst:
    por. ->

    23 A przy końcu ich panowania,
    gdy występni dopełnią swej miary,
    powstanie król o okrutnym obliczu,
    zdolny rozumieć rzeczy tajemne.
    24 Jego moc będzie potężna,
    ale nie dzięki własnej sile.
    Będzie zamierzał rzeczy dziwne
    i dozna powodzenia w swych poczynaniach;
    obróci wniwecz potężnych
    i naród świętych.
    25 Przy jego przebiegłości
    i knowanie będzie skuteczne
    w jego ręku.
    Stanie się on wyniosłym w sercu
    i niespodzianie zgotuje zagładę wielu.
    Powstanie przeciw Najwyższemu Księciu,
    lecz bez udziału ręki ludzkiej zostanie skruszony.

    http://ostrzezenie.wordpress.com/2013/02/25/podporzadkuja-boze-dzieci-wladzy-malego-rogu-ktory-bedzie-siedzial-na-tronie-piotrowym-otoczony-nimbem-pompatycznego-splendoru/

    Pod tym linkiem znajdą jedno z orędzi mówiące o „małym rogu”. I tu mają właśnie te ważne wersety.

    Pismo Święte pomoże nam w rozmowie bez lekceważenia (większego?) z negującymi każde objawienie prywatne.

    Dla początkujących przy komputerach jeszcze:
    http://www.nonpossumus.pl/ps/Dn/7.php
    http://www.nonpossumus.pl/ps/Dn/8.php

  2. Annah. said

    Ostatnie z Ostrzeżeń

    „Oświetlenie sumienia nastąpi po Mój Święty Wikariusz opuścił Rzym”

    Środa, 20 lutego 2013 @ 19:30

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
