Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Nie będę juz więcej tolerować waszych wykroczeń

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 marca 2013


Orędzie z Ontario – Czwartek, 28 lutego 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,

Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Ja Jestem Który Jestem. Radujcie się. Pragnę w was trwać. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Poddajcie się. Dajcie Mi zgodę by przemienić was dla Mojej chwały. Jako wydarzenia wzmagają się na Ziemi, Moje dzieci nadal kwestionują Moje drogi. Pozostają głusi na Moje wołania i odmawiają modlić się. Miliony dusz wisi na włosku. Miliony czeka na sąd i będą zbierać wieczne męki. Człowiek zatwardził swoje serce i odmawia posłuszeństwa Moim przykazaniom. Wielu odrzuca istnienie piekła. Igrają ze swoim wiecznym przeznaczeniem i upierają się, że będą ocaleni. Miliony chodzi w ciemności. Wielu zostanie pociągniętych przez demony na drogę zatracenia w ciągu najbliższych miesięcy. Wiele  nie zdoła ochronić [swojej] niewinności, nie zdoła ujrzeć Prawdy, kiedy ta się im zamanifestuje i uchybią Mojemu zaufaniu. Miliony odrzuci Moje przykazania i będzie żyć beztrosko – w pułapce dróg tego świata. Obejmą oni egzystencję przyjemności, odmówią umartwiania swoich ciał i otrzymają wszystko, co szatan oferuje im w zamian za ich dusze. Odmówią cierpienia na Ziemi, ale zasłużą na cierpienia wieczne w zamian za posiadanie tych kilku chwil samozadowolenia teraz. Oni nie utrzymują swojego wzroku na Mnie. Zapomnieli swojego przeznaczenia i pozostają nieposłuszni. O Moi mali, zrobilibyście dobrze gdybyście przemyśleli swoje położenie i swoje decyzje. Wróćcie do Mnie. Nie będę tolerować już dłużej waszych przewinień. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Pokładam w was Moją nadzieję i zachęcam do wytrwania. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 7 to “Nie będę juz więcej tolerować waszych wykroczeń”

  1. Malgosia said

    „Wyznaję zasadę: „Jeśli Bóg jest na pierwszym miejscu, to wszystko jest na właściwym miejscu”. Codziennie odczuwam obecność i pomoc Boga. To, że budzę się rano i mam siłę i zdrowie, aby robić to, co robię, oraz radość i przyjemność, jaką z tego czerpię, musi pochodzić od Pana. Bóg cały czas mi pomaga, stawia na mojej drodze życzliwych ludzi. Dziękuję Panu Bogu za wszystkie ciężkie chwile, bo po nich staję się mocniejszy(…)Jestem zdania, że jeśli człowiek ciężko pracuje, wierzy w to, co robi, jest pozytywnie nastawiony do świata i ufa Bogu, to nie ma rzeczy niemożliwych! „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą”.”

  2. MM said

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=gloria%20tvproroczy%20sen%20szymona&source=web&cd=3&sqi=2&ved=0CFcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fes.gloria.tv%2F%3Fmedia%3D103027&ei=TTO5T6rmKeSD4gTV3eC7CQ&usg=AFQjCNFUSLV8Y2p3BQAJ0s3e_jrM884JVA&cad=rja myślę że chodzi Ci o Proroczy sen Szymona

  3. Barbara z Kanady said

    Kochani, czy ktos z Was pamieta historie mlodego chlopca, o ktorym kiedys czytalam na tej stronie (byc moze bylo to w link-u podanym przez ktoregos z czytelnikow), a o ktorym to chlopcu mowil w kazaniu ksiadz, do ktorego ow chlopiec przyszedl na rozmowe, gdyz nie mogl sobie dac rady z tym, co sie w jego zyciu wydarzylo. Serce podpowiada mi, ze tak wlasnie bedzie „wygladalo” oswiecenie sumien.

  4. Dawid said

    Wielu zostanie pociągniętych przez demony na drogę zatracenia w ciągu najbliższych miesięcy

    To wszystko mówi….

Sorry, the comment form is closed at this time.