Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Bóg Ojciec : Mój ukochany, wierny Mi Wikariusz cierpi

Posted by Dzieckonmp w dniu 5 marca 2013

Orędzie Mirjam wizjonerki z Krakwa 16.02.2013 (Po abdykacji Ojca św. Benedykta XVI)

Ważne !!!

Bóg Ojciec : Mój ukochany, wierny Mi Wikariusz cierpi. Wesprzyjcie go, dzieci Moje, wspomóżcie modlitwami otaczającymi i zabezpieczającymi. Wam nie jest wiadome co kryje serce Mego Strażnika Wiary. Przyjdzie czas, gdy otwarte staną się podwoje, teraz zabarykadowane.
Proście Mnie, swego Ojca, by powziął w Swe Dłonie cały sztab dowodzący Moim Kościołem na ziemi, bym uczynił co zamierzam, lecz wypełnić się muszą zapowiedzi Ksiąg Moich.
Mój Kościół przetrwa i odrodzi się, nigdy nie zginie, bo Ja Bogiem Zwycięzcą jestem i Wszechwładnym Zdobywcą dusz. Kościół Mój nie upadnie, nie zgubi się. Wyprowadzę dusze Moich ukochanych na łąki wielkie, pełne słońca, a ze Mną przebywać będą.
Dusze zaciekłe w walkach, nienawiści do Mnie, do ukrzyżowanego Syna Mego, upadną odrzucone przeze Mnie na mocy Gniewu Mego i Sprawiedliwości.
Dusze, które ujrzą swe zacietrzewienie, swój niszczący gniew, a przejrzą, bo Światło Moje dotknie ich głębi – przyjdą ku Mnie, a w przebaczeniu Mym staną i w Mym ogromie Miłosierdzia.
Ten czas wiele wam przyniesie niespodziewanych a znaczących wydarzeń. Świat jest Mój i Ja czuwam nad nim, Ja – Stwórca i Jedyny Bóg. Przerwijcie tylko swe uśpienie, a spójrzcie, jak bardzo głośno przemawiam do was, ukochane dzieci, jak przyzywam do Siebie, byście nie zginęli, a przylgnęli w miłości – do Miłości.

Wspomagajcie się modlitwami, sakramentami, ofiarami – jedni za drugich, dzieci ukochane!
Pozostawajcie w jedności duchowej i niczego nie obawiajcie się, gdy serca wasze przy Sercu Boga, waszego Ojca!
Wiele wydarzy się w świecie waszym ale pokój serc zachowajcie, gdy Ja w nich jestem. Módlcie się, módlcie, wypraszajcie,         słuchajcie i patrzcie!
Nie bądźcie ślepi i głusi!
Dane są wam Straże Nieba. Przyzywajcie opiekunów swoich dla opieki i strzeżenia.

Mój donośny Głos oznajmia całemu światu nadchodzące zmiany przez walkę z nieprzyjacielem świata, przez waszą jedność w poddaniu Memu Świętemu Duchowi, którego promienie i łaski wylewam na wasze głowy i w serca, byście przejrzeli i dojrzeli z czym walczycie i dokąd zmierzacie. Dziateczkom Moim mówię o pokoju serc, wzywam do miłości, jedności w wierze i ufności w Moje Miłosierdzie, a następnie w Sprawiedliwość,.. w którą już wprowadzam świat.

Źródło: http://mirjan-milosierdzie.pl/wazne.html


Komentarzy 16 to “Bóg Ojciec : Mój ukochany, wierny Mi Wikariusz cierpi”

  1. MaranaTha said

    chipy w Watykanie : http://vaticaninsider.lastampa.it/en/the-vatican/detail/articolo/vaticano-vatileaks-vatican-20209/

    , http://catinfor.com/en/2012/12/04/microchip-swipe-cards-lead-tighter-security-at-vatican/

  2. Józef Piotr said

    Artykuł O TRADYCYJNEJ MSZY ŚWIĘTEJ !!

    Trzeba to dokładnie sobie przypomnieć i uzmysłowić. Benedykt XVI wiedział co robi , PRZYWRACAJĄC JEJ PRAWO ISTNIENIA a i powrotu do NIEJ !!!!

    http://marucha.wordpress.com/2013/03/04/tradycyjna-msza-swieta-a-msza-swieta-rytu-pawla-vi/

  3. nanity said

    Piękne Orędzie,, trzeba gorąco się modlić o intronizacje Jezusa Króla, ale niestety z „naszym” rządem i „naszym” episkopatem obawiam się, że jest zadanie trudne do zrealizowania

    ( 12.01.2013 )
    Pan Jezus : (…) Ratunek światu potrzebny!
    Armia dusz otwartych, szlachetnych, oddanych Mnie, potrzebna dla zwalczania sideł nieprzyjaciela.
    Budźcie się dzieci Moje, budźcie ducha swego w miłości, przebaczeniu, prawdzie, ufności, a w odwadze stańcie skupieni w szeregi i jak rycerstwo pójdźcie w bój. Nie obawiajcie się tylko. Ja z wami jestem i czuwam nad każdym z was, każdym z osobna.
    Wielkie sprawy dziać się będą. Ujrzycie Me działanie w świecie a znaki Moje towarzyszyć będą działającym w Imię Moje.

    ( Po odczytaniu w kościołach listu Episkopatu dot. Intronizacji Chrystusa na Króla narodu polskiego ).
    Pan Bóg : Jeszcze przyjdą synowie Moi i zapłaczą przede Mną!
    Teraz, gdy ogłoszone wszem wiernym Moim dzieciom, stało się, że w sercach wiernych zapłonął i zapłonie ogień niezłomnej wiary, a płomień ten rozszerzy się daleko i szeroko, by uczcić Me Imię jako Pana i Króla.
    Przyjdą i zapłaczą, a oddać serca swe zechcą, bo pobudzeni Moją Miłością zapragną mieć swego Pana, Króla jedynego, Pomazańca Bożego. Przyjęli Moją Krew, Moje Znaki i Moc Swą im darowałem z Miłości. A jaka wdzięczność, miłość, jaka jedność?…
    Tam, gdzie ciemność – nie Moje panowanie! A ciemność tę ujrzą, i w błędzie stanąwszy rozpoznają uczynki swoje. Dam im to rozpoznanie, a już je mają. Wolna wola stworzenia Mego.
    Ona wyraża się w waszych decyzjach, lecz tę decyzję (jw., list) wyraża tylko mała garstka serc nie odnoszących się do Mnie – Chrystusa, ich Pana.
    Jeszcze nie pojęte jest panowanie, rozum panuje i wielka bojaźń duchowa. Wiedzą oni, że przyjdę i posprzątam, jak ongiś sprzed świątyni kramy jarmarczne. Czego boją się Moi synowie obdarowani hojnie?… Boją się, że Król ich ogołoci z dóbr zdobytych na ziemi?… Maluczcy Mnie pragną, Mego królowania, Mych decyzji, Mego sprzątania w ich sercach, duszach narodu Mego.
    Królestwo Moje nie jest z tego świata, lecz Ja poddaństwa duchowego narodu pragnę! Gdy w poddaństwie staniecie przede Mną, w duchowej deklaracji swego poddaństwa a Mego królowania w narodzie – obejmę was Swą opieką jako Król i Wybawca od zła, nienawiści, nieprawości, wojen, uzależnień od materii, bo utworzę w was, w waszych wnętrzach, Królestwo Moje – bez nienawiści, wojen, zła, nieprzyjaźni. Szczególnymi drogami miłości, wiary, nadziei was poprowadzę, bo Królestwo Moje będzie wam wydane. Do waszych serc przybędę jako Król Miłości, Pokoju, Radości.
    To pragnę wydać dzieciom Moim, gdy zapragną Mego królowania w narodzie, który miły jest Sercu Memu.
    Zapalam w was ognie wiary, by pobudzić serca uśpione do życia w miłości, dla Miłości, którą wydaję światu. Przyjmijcie Moją Miłość, zabierzcie do serc swoich i dzielcie się Nią, dzieci Moje!

    Niech radość z przyjścia Boga na ziemię, Jego obecność wśród nas, opromienia naszą codzienność, napełnia serca pokojem, a Jezus Chrystus – Światłość świata, oświeca nasze wnętrza i niech będzie:
    siłą i mocą – w słabościach
    nadzieją – w trudnościach
    miłością, która wszystko zwycięża!
    Szczęśliwego Nowego Roku 2013 – z błogosławieństwem Bożej Dzieciny i pod opieką Świętej Rodziny!

    • lucek said

      @ Nanity
      Nie krytykujmy tylko modlmy sie za ” nasz rzad i nasz Episkopat ”
      Jesli cos zle – znaczy za malo mojej i twojej modlitwy.
      Kroluj nam Chryste !!!

      • szach said

        Właściwie ,to proszę mi powiedzieć ,czy św. biskup Stanisław który za krytykę króla stracił życie ,postępował jak święty czy też źle? Bo mnie się wydaje,że zastępowanie wszelkiego czynu modlitwą jest zwykłym wygodnictwem. Można przecież krytyką narazić się władzy i zapłacić wysoką cenę . Najlepiej więc zamknąć się w izdebce i poprzestać na modlitwie niczym nie ryzykując. Tylko czy wtedy jesteśmy znakiem sprzeciwu wobec zła i czym się będziemy różnić od jego zwolenników ?

      • Bozena said

        Oczywiscie Szach! Przeciez nikt nas nie bedzie przesladowal, jezeli nie bedziemy „wychylac nosa z domu” a tylko sie modlic. Nawet w zakonach zamknietych nie modla sie caly dzien!
        A „prawda sama sie obroni” – niestety nie, trzeba KOMUS o nią walczyc i ją bronic! Nawet do oddania za nią zycia.

      • Optymista said

        Szach. Milczenie jest przyzwoleniem

      • Józef Piotr said

        # Lucek

        Módlmy się to Jedna sprawa!

        Ale „Nasz Rząd ” i „Nasz Episkopat” To druga sprawa .Oczywiście po czynach trzeba poznawać
        W tym wydaniui to nadużycie slowa „nasz”

    • bozena2 said

      Proszę podaj źródło tego orędzia.

    • Tomasz said

      Źródło jest to samo co wpisu

  4. Dawid said

    http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Syria-ciezkie-bombardowanie-zdobytego-przez-rebeliantow-miasta-Ar-Rakka,wid,15387825,wiadomosc.html

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
