Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Mówcie O Moim Miłosierdziu Wszystkim Których Umieszczę Na Waszej Drodze

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 marca 2013

Orędzie z Ontario – Sobota, 09 marca 2013

Umiłowani,
Kocham was odwieczną miłością. Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Królem Miłosierdzia. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Mam plany by wykorzystać was z mocą. Poddajcie się. Dajcie Mi pozwolenie by przekształcić was w instrumenty łaski. Czas ucieka. Usłyszcie Moje ostrzeżenia i postępujcie według Moich instrukcji. Musicie się modlić. Musicie wytrwać i rozwijać życie intensywnej modlitwy, w przeciwnym razie zagubicie się. Słuchajcie Mnie. Weźcie swoje różańce i odmawiajcie Moją koronkę Miłosierdzia. Bądźcie wierni temu wezwaniu. Moje miłosierdzie musi objąć ludzkość. Moc szatana wzrasta, a jego uchwyt staje się silniejszy na wielu z Moich dzieci. Potrzebuję waszych modlitw. Wytrwajcie w miłości. Módlcie się. Postawcie swoje anioły na straży. Módlcie się i wzywajcie o wstawiennictwo świętych. Módlcie się nieustannie. Liczę na was, że będziecie Mi służyć z całego serca. Weźcie się do tego zadania poważnie. Kochani, nie odmawiajcie Mi. Wiele oczyszczenia nastąpi w ciągu najbliższych miesięcy. Wiele dusz wisi na włosku. Błogosławię was, Moi Mali. Moja pieczęć spoczywa na was. Ufajcie Mi. Moje miłosierdzie jest Moim największym darem dla was w tej chwili w historii świata. Mówcie o Moim miłosierdziu wszystkim, których postawię na waszej drodze. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła : Bożena

Jedna odpowiedź to “Mówcie O Moim Miłosierdziu Wszystkim Których Umieszczę Na Waszej Drodze”

  1. basiaka said

    Dodaj mi Panie odwagi żeby głosić Twoje nieskończone Milosierdzie
    uczyń swoim narzędziem w walce ze złem

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
