Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Nie Magazynujcie Skarbów

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 marca 2013

Orędzie z Ontario – Czwartek, 14 marca 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Ja Jestem Wielki Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Król Miłosierdzia i Miłości. Pragnę was pouczyć. Otwórzcie dla Mnie wasze serca. Poddajcie się. Dajcie Mi zgodę by was przemienić. Wiem, co jest najlepsze dla każdego z was. Ja Jestem wasz Ojciec na Wysokości, zapraszam was  byście nie ustawali w miłości. Otwórzcie swoje domy dla ubogich. Dzielcie się wszystkim, co daję wam do dyspozycji. Nie magazynujcie skarbów dla siebie. Dajcie tym [którzy] są potrzebujący. Jest więcej niż potrzeba, aby wystarczyło dla każdego. Porzućcie swoje egoistyczne przyzwyczajenia. Umartwiajcie swoje ciała dla Mojej Chwały. Połóżcie kres głodowi we wszystkich częściach świata. Nie ma powodu, aby tysiące dzieci umierały z głodu każdego dnia, we wszystkich częściach globu. Żyjcie dla Mnie. Radujcie się z Mojego mistrzowskiego planu. Chodźcie w pokorze, w pełni posłuszeństwa. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 12 to “Nie Magazynujcie Skarbów”

  1. bozena2 said

    Panie stawiaj na mojej drodze następnych potrzebujących ludzi, Niech się realizuje Twoja wola względem mnie na tym polu potrzeb.

    • Rysiek said

      Panie Boże niech przyjdą Ci co potrzebują, a ja dam im to co mam. Rysiek

      • Weronika said

        Rysiu, zawsze mozna samemu znalezc potrzebujacych….tylko nie jakies fundacje, ktore wylacznie firmuja na przyklad zbiorke rzeczy, ktore sa sprzedawane przez prywatne firmy…zreszta potrzebujacy to moze byc STARSZY SAMOTNY CZLOWIEK, ktory potrzebuje rozmowy , pomocy w zyciu codziennym, dobrego slowa…

  2. Józef Piotr said

    To Orędzie dotyczy również naszego biednego kraju.
    …….”należałoby zacytować całość ……..ale proszę wrócić do jego treści!

    Dziesiątki jeśli nie setki tysięcy POLSKICH DZIECI niedojadających codziennie z powodu niedostatku i biedy. Dzieci MARZNĄCYCH na przystankach podejmujących codziennie długie wyprwy do oddalonych szkół. Wysiadających w szkolach niepotrzebnymi godzinami w oczekiwaniu na środki lokomocji na powrót do domów. Wyrywanie dzieci z CIEPŁA rodzinnego dlatego że że rodzice nie mają pracy lub są chorzy . WYGNANIE do szkół biednych SZEŚCiolatków które powinny być pod opieką MAMY i czuć jej ciepłotę serca i jeszcze rok mieć beztroskie dzieciństwo.
    Zabieranie Dzieci rodzicom i oddawanie zabójczym rodzinom zastępczym (uśmiercanie – Słupsk)
    Lub Kraków itd…
    Karna (prawa stanowione)likwidacja tradycyjnego wychowania rodzinnego w pelnej rodzinie.
    Uczenie demoralizacji , podważanie autorytetu Rodziców, uczenie Donosicielstwa.
    Wprowadzanie demoralizujących zabawek. Wprowadzanie tylko filmów grozy i piekielnych gier poprzez TV-y .
    Demonizowanie wychowania i umysłów dzieci.
    A zdrugiej strony GRANIE I TUMANIENIE dzieci Orkiestrą owsiakowej demoralizacji i wysyłanie z puszkami na żebry pod KOŚCIOŁY. Umieranie dzieci z powody braku pomocy medycznej.
    OTO PIEKŁO KTÓRE STAJE SIĘ DOŚWIADCZENIEM NAJMLODSZYCH !!

    INNE ZAGADNIENIE :
    TYSIĄCE BEZDOMNYCH < BEZROBOTNYCH CHORYCH I BEZ ŚRODKÓW DOŻYCIA ludzi , obywateli Polski , pozbawianie opieki zdrowotnej nie mówią o zakupie lekarstw, wszystkich biedniejszych bez wyjątku, zamarzanie setek ludzi na mrozie , w głodzie i niedostatku i zaniedbaniu……..
    TO otym to ORĘDZIE ! Dotyczy Polski jak i świata całego………. wojny lokalne, burzenie domów , masakry dzieci i ich rodziców w krainach słynących dotychczas z wielowiekowego POKOJU

  3. Rysiek said

    Panie Boże, a tak chciałem, aby Twoje Królestwo zaistniało, Panie co dalej?????????????????? co mam czynić.

    • Weronika said

      Zaufaj Bogu, tylko tyle i az tyle….nic od nas nie pochodzi…wszystko jest Jego, to czym jestesmy, talenty ktore posiadamy, rodzina ktora mamy…wszystko nie nasze, lecz Jego !!!! Dziekowac nam potrzeba i czynic Jego wole, pomoc ratowac dusze grzesznikow…On kocha kazdego, najgorszego grzesznika i nasza pomoc, modlitwa za grzesznikow, za dusze w czysccu cierpiace spotka sie napewno z Jego wdziecznoscia.

  4. Józef Piotr said

    W uzupełnieniu powyższego:
    A jednocześnie szastanie pieniędzmi i dobrami wypracowanymi przez wszystkich dla spasienia się SWOICH . Bo czym są nagrody finansowane z podatków po milionie czy dwóch milionach złotych a i pensje po 30 , 50 , czy 100 tysięcy dla zarządzających krajem !!
    W i w totolotka tacy wygrywają po milionie czy kilka lub kilkanaście milionów. Mają szczęście ? czy co ?
    a może jest tak że bogatemu to nawet byk się ocieli – jak mowili starsi i doświadczeni ?

  5. basiaka said

    Ludzie wykształceni powinni więcej zarabiać niż pracownik fizyczny ale bez przesady jak taki Lis czy Durczok dostanie osiemdziesiąt tysięcy a pracownik
    niewiele ponad tysiąc złotych jeden nie wie co z taką kasą robić drugi główkuje żeby mu starczyło do pierwszego

    • Weronika said

      Oni sa wybrani przez zlego i mu sluza. No i co z tego, ze oplywaja dzis w zbytki skoro jutro moga nie miec juz nic, bo straca szanse na ogladanie Boga…wiecznosc w piekle…jesli tam by trafili nie jest warta zadnych pieniedzy…

  6. Ania said

    Moja bieda od dawna nie krzyczy…jak jest ciężko to myślę wtedy o tych co tyg.w ustach nic nie mieli.Każdego dnia modlę się za te biedne głodujące słoneczka na całym świecie.Każdego z osobna pragnęła bym mocno usciskac jak swoje dzieci i podzielić się ostatnią kromką chleba.Mniej Panie Boże wszystkie te biedne malenstwa w swojej opiece aby żadne z nich nie cierpiało z głodu i pragnienia.Skarbów nie chomikuję bo ich nie posiadam ale tym co mam to zawsze się podzielę.Bo biedny zawsze biednego zrozumie…Jedyne skarby które posiadam to moje słoneczka za które również się modlę. . . Ps.Proszę o modlitwę za mojego syneczka który się rozchorował ..spraw Panie Boże aby powrócił do zdrowia i był radosny jak każdego dnia..Pokój niech będzie z wami.

  7. Piotr5 said

    Piękne orędzie Miłości Boga Ojca do stworzenia. Sądząc po ilości wpisów pod orędziem, uczynki miłosierdzia wobec bliźnich nie cieszą się takim zainteresowaniem jak sensacja na innych postach.

    Króluj nam Chryste.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
