Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Módlcie Się By Moja łaska Obfitowała

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 marca 2013

Orędzie z Ontario – Poniedziałek, 18 marca 2013

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały,
Kocham was odwieczną miłością. Raduję się w was. Ja Jestem. Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega, Król Miłosierdzia, wasz Ojciec. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Poddajcie się. Dajcie Mi pozwolenie by w was pracować. W przeszłości odmówiliście wielu łaskom. Wiele łask straciliście, gdyż nie prosiliście o nie. Wiele łask jeszcze czeka. Uklęknijcie przede Mną i módlcie się w tej chwili. Otwórzcie wasze serca bardziej niż kiedykolwiek. Módlcie się o nawrócenie grzeszników. Módlcie się o powrót do stada zagubionych. Módlcie się, aby Moje miłosierdzie dotarło do tych, którzy go nie chcą. Módlcie się aby Moja łaska obfitowała na całej Ziemi i aby Szatan stracił władzę nad ludzkością. Módlcie się pełni wierności i w pełni posłuszeństwa dla Mojej Woli Bożej. Nie traćcie cennego czasu, gdyż wasz czas jest bardzo ograniczony. Módlcie się i miejcie nadzieję we Mnie. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

komentarze 4 to “Módlcie Się By Moja łaska Obfitowała”

  1. losyziemi said

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/izrael-naciska-usa-aby-rozpoczac-interwencje-militarna-w-syrii

  2. basiaka said

    żydzi robią co mogą żeby wybudować III Świątynie tylko po wojnie mogą to zrealizować więc chcą wplatać Amerykę w ta wojnę coraz bardziej cisną Stany aby się zaangażowały widać że czasu jest mało i antychryst czeka za kulisami
    aby zasiąść

    • Józef Piotr said

      O czym piszesz , to fakt. Świątynia jest w budowie w MICPA. I coż można dodać ? Chyba to że cały czas nie uznają Chrystusa .
      A kto w sensie duchowym jest Jego wrogiem ?

  3. Malgosia said

    „Nawrócony, nowy człowiek zaczyna dostrze­gać, że jest coś ważniejszego niż troszczenie się tylko o dobro własne. Diametralnie zmienia się jego życie. To tak, jakby małżonkom narodziło się dziecko; oni dobrze wiedzą, że ich dotychczasowe życie w pewnym stopniu się skończyło. Teraz zaczęło się wstawanie w nocy, zmienianie pieluszek i karmienie o sta­łych porach. Zdają sobie jednak sprawę z tego, że gdyby po urodzeniu dziecka żyli jak dawniej, tylko dla siebie, skrzywdziliby je. Nawrócenie nie jest łatwe, bo trzeba zacząć żyć według zalecenia: Szukajcie najpierw królestwa Bożego, a wszystko będzie wam dane (por. Mt 6, 33).”

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
