Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

O Jezusie

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 marca 2013

Komentarze 83 to “O Jezusie”

  1. Marti said

    Dziękuję ! 🙂

  2. serce333 said

    Piękna pieśń. Bóg zapłać. Przypomina wspaniały czas w Medjugorie.
    Z Bogiem

  3. serce333 said

    Polecam obejrzenie bardzo ciekawych filmów wspólnoty MAMRE z ks. W.Cyranem częstochowskim egzorcystą .

    Zbiór filmów, ich kanał filmowy na You Tube –
    https://www.youtube.com/channel/UCwZBl5I-MW3JQ93kMGQG7fA

    Z Bogiem

  4. lechstanislaw said

    „List Vassuli w sprawie MARY DIVINE MERCY”

    http://voxdomini.com.pl/dane1.html#mary

    • Vi-rus said

      Kolejna strona z nieprawdziwą informacja ??

      • lechstanislaw said

        To nic innego jak potwierdzenie że takie słowa Vassuli miały miejsce. Człowiek który to pierwszy opublikował ma osobisty kontakt z wizjonerką Vassulą.

      • Vi-rus said

        Oryginalna strona Vassuli to chyba http://www.tlig.org/ , jest tam taki list??
        Bo jeśli nie ma na prawowitej stronie to skąd wzięły ten list poboczne strony.

      • Zamyślony said

        Jeśli faktycznie była by to prawda był by to szokująca informacja – słuchałem wielu wywiadów z Vasullą i czytałem jej teksty ale „siermiężny” język jakiego użyto w tym liście nie pasuje mi do niej – ale to tylko moje subiektywne odczucie – może doczekamy się jeszcze jakieś potwierdzenia lub zaprzeczenia tej informacji

        Jedno jest pewne – zło szaleje i wielu się zagubi – trzeba być pokornym i modlić się nieustannie o rozeznanie

      • Zamyślony said

        @ vi-rus

        Masz rację – to ciekawe na co zwróciłeś uwagę

        Z tego co pisze Lechstanisław wynika że Vassula napisała list i przekazała go znajomemu nie publikując go u siebie ?
        Napisała go bo dotyczy ważnego tematu destrukcyjnych skutków Oredzi MBM a nie publikuje go na swojej stronie bo jest nieznaczący ? – to nie ma sensu albo to ważny temat i dlatego napisała list albo nie ważny skoro go nie publikuje

        Jeśli pojawi się to na stronie Vassuli wtedy sprawa będzie oczywista – teraz jest co najmniej dziwna

      • lechstanislaw said

        Jakbyś kliknął na voxdomini to jest tam odnośnik do:

        http://www.tlig.net/newphpBB2/viewtopic.php?p=6168&sid=194e56a4d704934387d402145db5035c

        Autor „David” jest administratorem strony ponadto odbyłem z nim osobistą rozmowę via mail i mnie przekonał. Chociaż mnie osobiście przekonują słowa:
        „Ludzie ci wpadli w szatańską pułapkę dążenia do tego, aby być dobrze poinformowanymi, co do sytuacji i przyszłości, zamiast dążyć do tego, aby Boże Serce ich uformowało w dążeniu do osobistej świętości i w rozeznawaniu dobra od zła.”

        Akurat u siebie dostrzegłem to o czym pisze Vassula w zacytowanym fragmencie. Jakiś czas temu stwierdziłem że znajomość szczegółów dotyczących przyszłych wydarzeń jest zbędna. Najważniejsze jest wzrastanie w świętości wtedy człowiek jest gotów dzięki Łasce Bożej na wszystko i w każdym czasie – pokoju i wojny.
        W odwrotną stronę przekonać mnie może jedynie jakaś herezja ze strony papieża np. kwestionująca prawdziwość Eucharystii czy innych Sakramentów. Na pewno teraz nie mam podstaw do wierzenia w przekazy z Irlandii.

        Nie mam zamiaru również potępiać czy niszczyć osób które orędziom wierzą (to nie jest dobra metoda) jednak uznaję jako swój obowiązek mówić np. o takich wypowiedziach znanych osób jak Vassula. Każdy ma swój rozum niech wybiera.

      • Vi-rus said

        Lechstanislaw, tlig.net do której linka podałeś to nie ta sama strona co tlig.org.

      • Vi-rus said

        Różnią się końcówką, oryginalna ma końcówkę „org” a ta co podałeś „net”
        http://www.tlig.org/, http://www.tlig.net/ .

      • Tomasz said

        Radykalne oceny innych wizjonerów przez drugich są dla mnie niesmaczne. Występują nieścisłości co do dat, zdarzeń w opisach np. Marii Waltorty, A.K.Emmerich i Marii z Agredy. Czyli tylko jedna z nich jest źródłem jedynej prawdy a resztę trzeba wykląć i spalić na stosie??

      • Weronika said

        Nie rozumiem dlaczego na sile ludzie przekonuja, ze Oredzia MBM sa nieprawdziwe. Nie musisz w nie wierzyc. Kazdy juz tu wypowiadal sie czy wierzy, czy nie wierzy, dawali ludzie swiadectwa dobrych owocow. Bylo duzo agresji, krzyku, wklejania dziesiatek postow szczegolnie Dawida o prawdziwosci, w sposob nachalny, agresywny co mialo nas prawdopodobnie zniechecic do tych oredzi. Nastepnie ten czlowiek zaklada swoja strone promujaca oredzia, a nastepnie przekonuje Lecha Stanislawa ze oredzia sa falszywe??? Mamy rozmnozenie Dawidowe czy tez to ciagle ten sam czlowiek , ktory napisal ze to jego praca? Co do Vassuli to jakos nigdy nie ciagnelo mnie w jej kierunku. Nie mowie jednak czy jej przekazy sa prawdziwe czy falszywe…do mnie nie przemawia i kropka. Nie jest wiec dla mnie wyznacznikiem czy inne oredzia sa prawdziwe czy nie. Gdyby byly w nich statki kosmiczne i inne cywilizacje jak u conchiglii to sprawa jest jasna…ale nie ma tego u MBM.

        Jak przeciwnicy wiary i tradycji zamiast papiez pisza biskup Rzymu i, ze mamy mu byc posluszni pod grozba wtracenia do piekla, to ogarnia mnie zalosc. Bo praktycznie nikt nie byl posluszny Benedyktowi XVI co doprowadzilo w konsekwensji do jego wymuszonej abdykacji i jakos placzu tam z tego powodu nie widac, o grozbach smierci wiecznej nie wspominajac.Grozby zaczynaja sie dopiero od Franciszka…ciekawe…

      • Basia said

        Vassula już raz dementowała te oszczerstwa ! Ktoś się pod nią podszywa!

      • Basia said

        Weroniko , Pan Jezus powiedział , że nikt nie może być wobec Jego Głosu obojętny, więc pozostają tylko dwie postawy , albo jesteś po Jego stronie , albo Go atakujesz.

      • lechstanislaw said

        Weroniko – kto Cię na siłę przekonuje ? Pojawiło się podejrzenie że osoby prowadzące blog „wobroniewairyitradycji” wymyśliły tę historyjkę okazuje się że nie – tylko tyle i aż tyle.
        Człowiek który to zamieścił jest administratorem stron związanych z Vassulą http://www.tligvideo.org, http://www.tlig.org, http://www.vassula-ryden.com http://www.tlig.net http://www.davidtlig.org.uk (to też do „virus).
        Jest wiele świadectw mówisz popierających przekazy – dobrze lecz pozwól że oprę się przede wszystkim na osobistym doświadczeniu i ostrożności. Zgadza się że głos Vassuli nie musi być dla każdego autorytetem. Tomaszu piszesz o krytyce wizjonera przez wizjonera lecz zauważ że nie są to słowa z „orędzia” do Vassuli przekazane przez Boga lecz jej opinia poparta doświadczeniem. Poza tym krytykuje treść nie osobę. Przekonywanie tych którzy ślepo ufają jakiemukolwiek przesłaniu mija się z celem gotowi są wykląć każdego kto je podważa od księdza do papieża.
        Zarzucanie Vassuli że robi to z zazdrości jest słabo uzasadnione chyba że przyjmiemy że jest oszustką nastawioną na zysk bądź świadomym narzędziem diabła. Nie mam zamiaru kłócić się z tymi którzy uważają inaczej – ich wola, dopóki nie twierdzą że papież jest fałszywym prorokiem opierając się jedynie na swojej wierze w słowa orędzi. Nie widzę żadnego niebezpieczeństwa w niewierze w przesłania MBM. Ostrzeżenie, wojna czy 3 dni ciemności są zapisane w wielu innych miejscach w formie ogólnej bez szczegółów których znać nie chcę. Być może przyjdzie jeszcze czas że zachowanie papieża nakaże mi się zastanowić czy być mu wiernym lecz zamiast czekać z zapartym tchem na kolejny przekaz wolę się zastanowić jak przeżyć dzień godnie bym u jego schyłku nie wstydził się spojrzeć Bogu w oczy.

      • kooool said

        Prawdziwe Życie w Bogu
        3.04.97
        – Vassula: Panie Pokoju, czuwaj nad moją duszą i bądź moją ostoją przeciw wilkom, które mnie ścigają, chcę bowiem głosić wszystkie Twoje cuda i ogłaszać moją miłość do Twego Domu.
        Wyzwól moje stopy od ich sieci i zasadzek. Zwróć się ku mnie. Czy widzisz, jak mnożą się wilki? Dostrzegasz ich gwałtowność? Głośno wołając oskarżają mnie, rozrywają mnie na strzępy na Twoich Oczach. Wymyślają fałszywe oskarżenia, ich otwarte usta obwiniają mnie.
        – Jezus: Nie zajmuj się nimi. Ja jestem z tobą. Daję ci Mój Pokój i Moją Miłość. Moje dziecko, dziecko Mojego Serca, wznieś swego ducha do Mojego i nie upadaj. Czy nie zauważyłaś Moich zwycięstw?

        10.12.2001
        – Vassula: O, Panie, unieś mnie, kiedy się obawiam zwiedzenia. Ukaż mi, że kroczę w Twej Obecności, w Twym promiennym Świetle. Daj mi usłyszeć szum skrzydeł Twoich aniołów i lirę Twoich świętych.
        Nie, nie chcę być łączona z wielkimi sprawami lub cudami czy symbolami tego świata. Wszystkie te sprawy mnie nie interesują.
        Wystarczy mi, że służę Tobie, mój Panie, że służę w Twoim Domu i mogę spacerować po Twoich Dziedzińcach; że wchłaniam zapach Twych szat, ofiarowany każdej duszy; że widzę Twe Ręce i Twe Palce, z których kapie czysta mirra, gdy zamierzasz namaścić duszę, i widzę radość, jaką Ci to daje.
        Twoja dobroć wobec nas jest nieskończona i łaską unosisz nas, abyśmy widzieli Twą Chwałę.
        – Moja Vassulo, zaufaj Mi. Jestem kimś więcej niż stróżem Twej duszy. Noś Moją Eucharystię w twoim sercu i otaczaj Mnie w zamian za to wonią! Ja jestem autorem tego wielkiego dzieła. Uspokój Moje Serce, gdyż jest pełne smutków i zawodów. Ewangelizuj i wypowiadaj dane ci przeze Mnie słowa. Upiększ Mój Kościół i napełnij serca i umysły Moich dzieci wszystkim, czym Ja Jestem. Usuń twe obawy, że jesteś zwodzona. Nie jesteś. Ja jestem twoim Ojcem i troszczę się o ciebie. Być może, córko, powinnaś częściej przychodzić do Mnie, by pisać? Czy by ci się to podobało?

        19.08.94
        Jeśli Mi pozwolisz, Vassulo, będę cię pouczał, jak być doskonałą. Nadal zapowiadaj i ogłaszaj bogactwa Mojego Serca tym, do których cię wysyłam, i nie lękaj się twoich oskarżycieli. Pozostaw ich Mnie, Moje dziecko. Czy widzisz, jak wiele masz jeszcze w sobie do poprawienia? Staniesz się zdolna pociągnąć – swoim sposobem życia – również innych do poznania Mnie.

        3.10.94
        Mój Kościół będzie musiał znieść wszystkie te cierpienia i zdrady, które Ja sam zniosłem. Jeszcze jeden raz jednak muszą się wypełnić Pisma mówiące: «Uderzę Pasterza, a rozproszą się owce». Bądźcie więc posłuszni temu Pasterzowi, cokolwiek się stanie; jemu pozostańcie wierni, nie – żadnemu innemu. Wasz Pasterz zostanie uderzony… a jęki Mojego ludu przeszyją Niebiosa.

        19.06.95
        Czy obecnie będziecie wciąż trwać w waszych złych zamiarach? Słudzy Bestii, pewnego dnia – razem z Fałszywym Prorokiem, czyli drugą Bestią – poniesiecie jarzmo waszych win jak Śmierć. Dziś, jeszcze w tajemnicy, bierzecie za cel Tron Piotra, posługując się waszymi ludźmi, których umieszczacie na najwyższych stanowiskach, by zamieniać Prawdę w liberalizm lub w coś innego. Fałszujecie Moje Święte Prawo i niszczycie je, aby usunąć Moją Tradycję. To dlatego Mój Ojciec pozbawi was wszystkiego, co posiadacie, podkładając ogień pod waszych dziesięć Wież i obnażając ich fundamenty.

        20.02.96
        Licz na Mnie i na nikogo innego. Módl się więcej i proś Mnie o więcej. Dlaczego czujesz się przy Mnie skrępowana?

        22.06.98
        We Mnie rozradujesz się wolnością. Beze Mnie twoja dusza pozostanie zniewolona i wpadnie w zasadzki demona, który cię uwięzi. Zatem nie patrz na nikogo innego, Moja droga, jak tylko na twego Boga Trzykroć Świętego.

        4.02.88
        Wątpiący będą mogli osądzać cię po twoim owocu: dobre drzewo przynosi dobre owoce. Kiedy Moje zagłodzone dzieci kosztują Mego Owocu i powracają do Mnie, okazując ze łzami skruchę, czuję się szczęśliwy. Jestem z tego powodu tak szczęśliwy! Wyrywam je ze szponów demona. Vassulo, bądź cierpliwa.

        Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa, 2.06.88
        Szatan wysłał wielu fałszywych nauczycieli, fałszywych proroków, którzy pojawiają się dziś jako filozofowie nauczający dogmatów nie pochodzących ode Mnie, waszego Pana. Moje dzieci zaślepione swą niewiedzą wpadają w te zasadzki przygotowane przez szatana. Pragnę, aby fragmenty z Listu do Tymoteusza były czytane publicznie jako ostrzeżenie: 1 Tm 4,1-16; 6,20-21 i 2 Tm 2,14-26. Te proroctwa zostały wypowiedziane przede wszystkim dla waszego czasu. Fragment 2 Tm 3,1-17 przepowiada stan waszej epoki, taki jaki jest obecnie, są to bowiem ostatnie dni przed Końcem Czasów. Proszę was wszystkich z powagą o podwojenie waszych modlitw o «powrót». Moje Najświętsze Serce jest otwarte dla każdej nawracającej się i chcącej powrócić do Mnie duszy. Kwiecie, szukaj zawsze Ducha Prawdy i Rozeznania, zanim zaczniesz ze Mną pisać.

        3.06.88
        Kwiecie, w tych dniach nauczę cię odróżniania prawdziwych objawień i prawdziwych wizji od fałszywych objawień, fałszywych nauk i wizji. Wszystko, co jest fałszywe, pochodzi od szatana. Sieje on ziarno zamieszania dla splamienia Prawdy jak w Pescarze. On sieje chwast między dobrym ziarnem po to, by was wszystkich doprowadzić do zamętu. Rozwścieczony z powodu objawień w Medziugorju, usiłuje wszystkich was oszukać i przekonać, że te Boskie Dzieła nie pochodzą ode Mnie. Córko, kiedy czytasz o objawieniu, które wyraża otwarcie brak jedności z Moim Kościołem, odrzuca Piotra, wypiera się waszej Najświętszej Matki, wiedz, że nie pochodzi ono ode Mnie, Pana, twojego Boga. To pochodzi od Mojego przeciwnika, który pojawia się, przybierając Mój Obraz, dla spełnienia swego zamiaru podzielenia was jak tylko to możliwe. Wiedz, że Ja, Pan, nie chcę, by Moje baranki były rozproszone. Chcę, abyście byli zjednoczeni pod przewodnictwem Piotra – wszyscy w jednej owczarni. Pragnę, abyście się wszyscy zgromadzili.

        O stworzenie! Jakże jesteś słabe! Jakże jesteście straszliwie słabi! Każde objawienie – które wypiera się Eucharystii Świętej, nazywając ją «rytuałem», albo zaprzecza Niepokalanemu Sercu waszej Najświętszej Matki – nie pochodzi ode Mnie. Ja, Pan, kocham was nieskończenie i pragnę jeszcze raz ostrzec was przed fałszywymi prorokami.

        20.08.88
        – Panie, ale istnieją też fałszywe wizje i objawienia!
        – Tak, istnieją, jednak Ja natychmiast odkrywam je i ujawniam, że są fałszywe. Który ojciec patrzyłby na swe dziecko wchodzące, rok po roku, na złą drogę, a nie ostrzegłby go? Albo który ojciec trwałby w milczeniu, widząc swe dziecko oszukiwane? Czyż nie ostrzegłby go, ukazując mu prawdę? Czyż Ja, który jestem Miłością i Miłosierdziem, pozostanę milczący? Czyż pozostawię was wystawionych na te niebezpieczeństwa? Czyż nie przybiegnę pokazać wam prawdy?… Spróbuj Mnie zrozumieć…

        6.07.90
        Módlcie się za tych, z ust których wychodzą fałszywe świadectwa, a którzy są tego nieświadomi. Ich przywódcy upadną i będą musieli stanąć przed Sprawiedliwością.

        Rodos, 5 – 29.08.90
        Czy nie powiedziałem: Nie będziesz dawał fałszywego świadectwa ani nie zaświadczysz kłamliwie? Jednak w sercu Mojego Sanktuarium – w którym tkwi żelazo włóczni, w którym pomiędzy Moimi Ablami znajdują się też Kainowie – to Przykazanie również nie jest przestrzegane. Kapłani wyznaczeni przez Kaina są teraz rozsyłani na cztery strony świata nie po to, aby świadczyć o Mnie jako o Zmartwychwstałym, nie po to, aby świadczyć o Mojej Ofierze, lecz po to, by potępić Moje Słowo przedrzeźniając Pisma, głosząc wszystkim narodom Fałszywego Chrystusa, ucząc fałszywego ekumenizmu, dając światu porcję Racjonalizmu i Naturalizmu, podając skalane pożywienie: Kłamstwo. Mówię wam: oni nie odniosą zwycięstwa ani nigdy nie będą panować. Sprawiedliwość zwycięży!

        Teraz przeczytaj 18 rozdział Apokalipsy.
        Obecnie właśnie wypowiadany jest wyrok nad światem. Już niebawem książę tego świata zostanie powalony. Druga bestia, czyli Fałszywy Prorok, ―arcykapłan‖, Włócznia, szakale – wszyscy stanowią jedno i to samo. On jest tym, który sam uzbroił się po zęby, aby wydać wojnę Mojemu Prawu i Moim prorokom. On i jego zwolennicy to szakale, o których wspominałem wam w Moich wcześniejszych Orędziach. Jestem zmęczony nim i całym jego stronnictwem. Nie znajduję żadnej przyjemności w karaniu. Chciałem ich odkupić przyjmując ich za Moich synów, ale oni pozwolili się kupić bogatym kupcom, którzy upadną wraz z nimi. Odczuj Mój ból, odczuj Mój smutek, odczuj Moje cierpienie. Oni są bałwochwalcami pieniądza…

        Ja jestem Wierny i Prawdziwy i Moja Obietnica wypełni się. Nie spóźnię się. Im lepiej usłyszycie kroki fałszywego proroka i jego stronnictwa na powierzchni ziemi, tym lepiej dam wam słyszeć Moje Własne Kroki, aby oczyścić Moją Krwią ślady trucizny, którą oni pozostawiają po swoim przejściu jako przynętę dla was.

        Ten Buntownik i jego zwolennicy kwitną teraz ukrywając się pod szatami Arcykapłana, ukrywając się pod maską baranka, udając Prawdę, aby zmylić wielu i doprowadzić ich do śmierci.
        Nie mówię już teraz w przypowieściach, lecz w jasnych słowach. Nadeszły czasy zapowiadane w Piśmie, w których Moi wrogowie nadadzą Mi tytuł nie należący do Mnie ani nie mający ze Mną nic wspólnego: fałszywy Chrystus; martwy obraz, fałszywy bóg, bożek, subtelnie ukryty pod fałszywym ekumenizmem. To Ostrze Włóczni głęboko utkwione w Moim Najświętszym Sercu i przyczyna wylania tak wielkiej ilości Krwi… Parodiując Prawdę, Moje Słowo, Mądrość i język Mojego Krzyża, zmuszą was mieczem do spożywania ich skalanego pokarmu: porcja Racjonalizmu jednego dnia, porcja Naturalizmu następnego dnia i tak dalej. Jednak Ogień spadnie z Nieba i pożre ich: jego oraz jego zwolenników. To jest pewne i wypełni się.

        Prawdziwe Życie w Bogu i Ostrzeżenie, mają inne wiodące tematy. Taka wypowiedzieć „Vassuli” nie jest po drodze jej tematowi – Jedności i Pokoju. Bez rozważenia wszystkich Orędzi Ostrzeżenia, nie można wydać Sprawiedliwej opinii odnosząc się do „Po drugie: twierdzą, że ten Papież jest antychrystem i fałszywym papieżem” co jak wiemy jest nie prawdą, gdyż antychryst i fałszywy prorok to dwie różne osoby. To tylko przez źle zrozumiane i napełnione nienawiścią świadectwa ludzi szukających sensacji i powołujących się na Orędzia Ostrzeżenia można zmylić każdego. Amen.

      • Weronika said

        Lechu Stanislawie , wcale nie pisalam ze mnie ktos przekonuje na sile, tylko napisalam, ze ogolnie toczy sie niepotrzebna bitwa. Co ma byc to bedzie, niezaleznie co powie Vasula, czy obroncy, albo zwolennicy.To jest zbedna utrata energii ktora moze byc uzyta do lepszych celow, jak modlitwa czy pomoc blizniemu.

        „wolę się zastanowić jak przeżyć dzień godnie bym u jego schyłku nie wstydził się spojrzeć Bogu w oczy.” Z tym sie zgadzam calkowicie i tego sie trzymajmy, a reszta wywodow jest zbedna…

      • Weronika said

        Basiu jestem po stronie Boga. Dlatego modle, sie, przystepuje do sakramentow, staram sie pomagac blizniemu. A swoje swiadectwo na temat oredzi MBM dalam juz, wiec co sie mam powtarzac…reszte dyskusji uwazam za niepotrzebna…kazdy ma swoja wolna wole i tego sie trzymajmy…

      • lucek said

        @ Weronika
        Popieram kilka Twoich komentarzy .
        Nie ma mozliwosci podpiac komentarzy dlatego wpisuje tutaj.
        Ja rowniez mam wrazenie ze Dawid sam siebie juz nie kontroluje. Mysle ze jego praca to robienie WODY Z MOZGU. Pozdrawiam serdecznie.
        Kroluj nam Chryste !!!

    • Zamyślony said

      KRYSTYNA wkleiła wczoraj post:

      KRYSTYNA powiedział/a
      24 Marzec 2013 @ 16:45
      Rate This

      UWAGA: wyjaśniła się sprawa rzekomego listu Vassuli, w którym mówi ona, że Orędzia MDM są fałszywe. Vassula zdementowała te kłamstwa, które od pewnego czasu krążą po internecie.–“Vassula says that she never gave this testimony about the divine message of Our Lady of Divine Mercy. Vassula says that FALSE STATEMENTS ARE CIRCULATING ON THE INTERNET who abuse her name!”

      Zna ktoś źródło z którego pochodzi ta wiadomość ?

    • sonia said

      Ks.Natanek wczoraj bardzo ostro w kazaniu na temat min. orędzi /szukania sensacji itp./warto odsłuchać .

      • kooool said

        Na 10 wystarczy, że 2 zacznie głośno krzyczeć w temacie 10, a cała uwaga skupi się nie na 8 pokornych, ale 2 pyszniących się i błądzących.

    • Life said

      Tak jak juz ktos powiedzial… czy prawdziwy wizioner obmawia innych? Nie. A wiec mysle , ze caly ten wpis to falsz.

    • Margaretka said

      Pierwsze zdanie;
      „Dobrze. Ludzie ci pragną tylko sensacji, przyszłych zdarzeń, niczego więcej. Nazywa się to pogonią za sensacją”

      niczego więcej??? to pierwsze zdanie zawiera fałsz, szkoda czytać dalej.

      • serce333 said

        Dokładnie tak jak mówi Margaretka. Moim zdaniem to nie są słowa Vasulli Ryden. To może być fałszywka podważająca zaufanie do Orędzi Marii od Bożego Miłosierdzia. Słowa są dobrane na sporo niższym poziomi i zawierają z samej logiki fałsz i uogólnienia krzywdzące wielu z nas.
        Przykład: „niczego innego nie szukają niż sensacji: Wiem po sobie i wielu innych, że wcale nie szukamy sensacji – po prostu chcemy słuchać Słowa Bożego i w walczyć o nie by było znane w pokorze słuchając i modląc się zgodnie z wskazówkami i przekazywanymi nam Modlitwami.

        W innej sprawie:
        Szkoda, że nie można już odpowiadać w zagłębione na trzecim poziomie wiadomości. Trudno odpisać przejrzyście na komentarz na drugim poziomie wcięcia.
        Z Bogiem

    • Weronika said

      Kochani Wielki Tydzien to dla nas czas szczegolny. Niech umilkna spory, wasnie, dyskusje, kto powiedzial co i co mial na mysli. To naprawde nieistotne. Modlmy sie , a nie klocmy. Ratujmy dusze jak nas ciagle prosi Matka Najswietsza. Inaczej tyle dusz moze trafic do piekla, podczas gdy my marnujemy nasze sily i czas na bezsens.

  5. lechstanislaw said

  6. Bardzo dziękuję, piękna pieśń, która wprowadza w zadumę.

  7. lechstanislaw said

    Homilia abp. Wacława Depo wygłoszona podczas Pielgrzymki WSKSiM na Jasną Górę

    Krótko (10 min) i na temat warto wysłuchać:

    • lucek said

      Zdrowas Maryjo za minusujacych Homilie Biskupa.
      Czyzby to byli ludzie , ktorzy nineli sie z powolaniem?
      Zalosne …)))
      Bog Zaplac @ Lech stanislaw.
      Kroluj nam Chryste !!!

  8. Wiktoria said

    Obserwujac z radoscia wasze polskie koscioly prawie przy kazdym przystanku, tak smutno mi jest widziec, ze w moim kraju i nie tylko moim, jest tak malo znakow naszego zbawienia, wyrazow naszej wiary – krzyzy: przy drodze, kolo kosciolow i nawet juz na szyji na lancuszku. Prawie nie ma figurek Chrystusa, ani Maryji, a chocby nawet prawoslawnych obrazow w miejscach publicznych. Kaplanow i mnichow coraz to rzadziej mozna zobaczyc w miescie w sutanie czy habicie. Nie moge powiedziec, ze ludzi wstydza sie przezegnac czy ukleknac, ale w kazdym razie nie afiszuja to. Ale i chrzescjanski Zachod potrzebuje rewangelizacji, bo gubia sie wszystkie wartosci i to szybko.

    • Weronika said

      Ale ty Wiktorio tam jestes i Tobie podobni, wiec bedzie dobrze. Chrzescijanski zachod chyba przestal byc juz chrzescijanski Patrzac jednak na demonstracje w Paryzu przeciwko malzenstwom homo, mozna miec nadzieje, ze sie Europa budzi z szatanskiego letargu.

      • Margaretka said

        A jak ich potraktowali??? gazem łzawiącym! normalnych ludzi, którzy mają dzieci! czy jak geje wychodzili na ulice z niemoralnymi zachowaniami też tak traktowano? nie, oni mają prawo nawet deprawować swoim obscenicznym zachowaniem, a inni nie mają prawa walczyć o prawo dzieci do normalnych pełnych rodzin! ale teraz wychodzą skutki wieloletniej akceptacji czy przyzwolenia, dla łamania praw Bożych.

  9. TadeuszTT said

    Obszerna rozmowa z Igorem witkowskim nagrana w warszawskim studio NTV, jeszcze przed wyborem nowego papieża, stąd pewne odniesienia w trybie przypuszczającym dotyczące rozpadu kościoła i kryzysu w KK.

    • Weronika said

      „ONI MOGA JUZ TYLKO STRACIC. ONI SAMI SA SOBIE WINNI, ZDROWEGO ORGANIZMU CHOROBY SIE NIE IMAJA..” STRASZNI INNOWIERCY..Z TYCH PANOW….NIE IDENTYFIKUJA SIE SAMI Z KOSCIOLEM…PEWNIE MARZA IM SIE SPODKI LATAJACE..LADUJACE NA DACHACH ICH DOMOW.

  10. bolek12345 said

    Lechstanisław, Ostrzeżenie może być nawet za kilka dni i wojna ma się zacząć w Europie od systemu bankowego (orędzie z 16.05.2012 MBM) ale zostanie zatrzymana przez Antychrysta i ona tak spojrzeć może się lada chwila zacząć, na tym Cyprze niby ustalili coś ale dalej się awanturują i jakieś komplikacje, i nagle teraz jakieś listy od niby Vasuli na chwilkę dosłownie przed Ostrzeżeniem, celem tego jest nic innego jak sianie zamętu, aż się dziwię, że można w ogóle rozważać autentyczność tego listu, żaden prawdziwy wizjoner nigdy nie potępia innego i nawet by się o żadnym innym nie wypowiadał, wszystkie misje z Nieba jak widać są oddzielne, Vasula, Medjugorie, i najważniejsze MBM, tylko taki np. Żywy Płomień gada na innych i sieje zamęt i widać przez to, że jest oszustem, i spójrzcie sobie teraz na orędzie z 16.05.2012 – Druga Pieczęć III Wojna Światowa, i śledźcie wydarzenia

    • lechstanislaw said

      Muszę żyć tak jakbym u schyłku tego dnia miał spotkać się z Bogiem Sprawiedliwym. Myślę że będzie Ostrzeżenie być może niebawem i być może też padnę trupem widząc swoje grzechy oczyma Boga – jedyne co mi pozostaje to korzystać z Jego Miłosierdzia tu i teraz, powstając z upadku i nieść krzyż który mi daje nie raniąc Go więcej.

      • Ral said

        Lechstanisław – Miłosierdzie Boże jest niepojęte!

        Gdzieś przeczytałem – że jeśli wszyscy ludzie, którzy kiedykolwiek żyli i żyć będą i wszyscy Święci w Niebie – gdyby podjęliby się najgorszych ekspiacji, mąk, tortur to nie bylibyśmy w stanie odkupić nawet najmniejszego grzechu – nawet powszedniego. Dlatego zostaje TYLKO MIŁOSIERDZIE! Chrystus mówi: Traktuj grzech jako fakt. Pamiętaj, że On wynagradza za trudy a nie za efekty!

        Byłem kiedyś w takim bardzo nieciekawym stanie zdrowotnym, myśląc, że mogę się przekręcić w każdej chwili. Szedłem na spacer a moje wewnętrzne Ja było wtedy takie łagodne względem każdego (ze strachu? z uwagi na cierpienie? z uwagi na zbliżający się koniec?) Inaczej postrzegałem wszystko, drzewa, przyrodę, ludzi, którzy koło mnie przechodzą… jednym słowem żyłem tak jakbym miał za chwilę odejść do Pana, pełen pokory, wrażliwości, miłości i jednocześnie przestraszony moim stanem zdrowotnym. Usłyszałem wtedy głos wewnętrzny: Taki masz być!!! Potem oddało mi od tyłka, powoli wracałem do zdrowia i powoli też wracałem do swojego Ja.

        Mimo wszystko próbuję się kontrolować z całych sił, aby mieć w życiu to usposobienie z tamtego okresu życia bo czułem, że nie jestem na bakier z Bożą Sprawiedliwością.

        Reasumując:Trzeba zaufać Bogu bezgranicznie i pozwolić się prowadzić, starać się nie buntować. Wtedy musi być dobrze i lęków nie powinno być! 🙂

        Też się boję Ostrzeżenia!

    • Dzieckonmp said

      To są prawdziwe słowa. Albo wszystko sie ujawnia kto jest fałszywym bo tak działa Duch Święty albo ktoś robi krecią robotę niszcząc danego wizjonera.

      żaden prawdziwy wizjoner nigdy nie potępia innego i nawet by się o żadnym innym nie wypowiadał,

      • lechstanislaw said

        Są jakieś inne przekazy z którego wynika że obecny papież jest fałszywym prorokiem ?

      • Dawid said

        ni styka ci MBM….Enocha sa jeszcze

      • bolek12345 said

        I orędzia Vasuli są dobre uważam tylko ten list jest sfałszowany

      • lechstanislaw said

        buenpastorenoc nie twierdzi że Franciszek jest fałszywym prorokiem

      • Radosław said

        Pedro Regis z 16.03.2013 – jego orędzia kiedyś były tu wstawiane.

        „Następca Piotra potrzebuje waszych modlitw. Doświadczy swojej Kalwarii. Będzie kochany i nienawidzony z powodu jego postawy.”

        http://pedroregis.com/mensagens_ing.php

        • Dzieckonmp said

          Radosławie czemu sadzisz że jak było coś wstawiane to prawdziwe?? Tyle razy pisałem że różne ciekawe wydarzenia chcę przedstawić co nie znaczy że przedstawiając je twierdzimy że sa prawdziwe. Już z różnej strony atakujecie mnie abym zamknął tego bloga i chyba się wam to uda. Po co używacie pokrętnych sposobów? Piszcie wprost że chcecie by blog zamilkł.Nie macie odwagi?

      • Radosław said

        W porządku nie będę wstawiał już orędzi. Co ja poradzę, że mówią dobrze o obecnym papieżu.

      • Radosław said

        Wcale nie chcę, żebyś zamknął bloga, na razie tylko orędzia MBM mówią, że ostatni prawdziwy papież to Benedykt XVI, a więc obecny jest fałszywy. Czy to nie daje do myślenia?

        • Dzieckonmp said

          a skąd ja mam wiedzieć czy jest fałszywy czy prawdziwy?? Ja wam na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem. Dlatego nie ma obecnie orędzi a wy tylko o orędziach non stop a tyle ważnych tematów jest które się dzieją dziś teraz .
          Wstawiam temat o Adoracji Krzyża wy o orędziach
          Wstawiam temat o słowach G.Amortha wy o orędziach
          Wstawiam temat o finansach wy o orędziach.

        • Dzieckonmp said

          i pełno takich podstępnych komentarzy jak ten który od obrońcy wpadł do spamu. Sztuczki wszelkie stosuja aby sie mówiło o orędziach. Atak z różnych stron a ja mam przez promyczka sprawę sto razy poważniejszą bo to ujawnianie danych spowodowało ze przynajmniej przez rok dwa po sądach włóczył się będę. Nie mam czasu na bloga.

          Szęść Boże wszystkim.Piszę pierwszy raz.Czytam Orędzia już bardzo długo .Popieram,wierzę itd nawet mam osobiste znaki na prawdziwość Orędzi. Odczułam to nie raz,ale nie chodzi mi tu o dawanie świadectwa tylko o kazanie ks. Natanka z dn. 15.03.2013 Wychodzi na to że jestem “kapuścianą głową’ o których tam mówi i należe do czarnej listy . Nie osądzam papieża Franciszka że jest fałszywym papieżem ale czytając orędzia dostaje zamętu w głowie i wszystko jakby sie sprawdzało w ostatnim czasie. Co o tym myślicie? Naprawdę zaczynam się obawiac czy idę w dobrym kierunku.

        • Dzieckonmp said

          albo taki

          To naprawdę przyjemny blog!Nie widzę tu szatana!Ha…ha opętanych też .Ale obrońcy mnie przekonali….:D

        • Dzieckonmp said

          albo taki

          Ile wam teraz placa od wpisu paskudy hasbarskie??

      • lechstanislaw said

        Ja odnoszę się do orędzi Bronisławie nie do Ciebie personalnie. Nie chcę abyś zamykał blog – skąd ten pomysł ? Wprost przeciwnie niech trwa jeśli przebywanie tu nas ubogaca i dzięki Ci za to po raz kolejny. Jedyne o co apeluję to zachowanie zdrowego umiaru co do orędzi i nie uznawanie papieża „ad hoc” za fałszywego proroka etc. tym bardziej że w Polskim Kościele którego stanowimy część nie słychać głosów potępiającej krytyki wobec głowy Kościoła a jeśli słychać to ze strony palikociarni.

      • Tomasz said

        Ja pisząc o obrońcach nie mam żadnych wyrzutów sumienia mimo że bez przerwy straszą piekłem za absolutnie wszystko co nie jest zgodne z opinią tej sekty. Kiedy wreszcie Kościół katolicki zrobi porządek i zacznie domagać się wielkich odszkodowań od tych którzy bezprawnie używają określenia „katolicki” ??!!

      • lechstanislaw said

        „a skąd ja mam wiedzieć czy jest fałszywy czy prawdziwy?? Ja wam na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem. Dlatego nie ma obecnie orędzi a wy tylko o orędziach non stop a tyle ważnych tematów jest które się dzieją dziś teraz .
        Wstawiam temat o Adoracji Krzyża wy o orędziach
        Wstawiam temat o słowach G.Amortha wy o orędziach
        Wstawiam temat o finansach wy o orędziach.”

        A jak nie o orędziach to o „obrońcach”

        • Dzieckonmp said

          akurat o tym fenomenie jest co pisać. Ja wolę przekazać ci to osobiscie bo nie moge publicznie gdyż jestem pod stałym podsłuchem. Ścięło by cię z nóg jakbys to usłyszał jacy faryzeusze komunistyczni. Mój tel jest na podsłuchu co mówić o blogu

      • bolek12345 said

        Nie martw się adminie ja jestem na 100 % do MBM przekonany i Ostrzeżenie za kilka dni i Powtórne Przyjście powiedzmy za kilkanaście a może nawet i szybciej, to na pewno po sądach przez rok nie będziesz się włóczył hehe:D

  11. Karolina said

    Polecam serwis https://www.szczesliweserca.pl/

  12. Ral said

    Koledzy, koleżanki,

    Czy mogę poprosić o Waszą opinię w sprawie Mary Kathryn Baxter – i jej tytułów: Divine Revelation of Heaven, Divine Revelation of Hell? Jakie stanowisko zajmujecie względem tej Pani?

    • lechstanislaw said

      Tej pani nie znam ale jedno wiem – wolę przekonać się jak jest w niebie niż o nim czytać zaś o piekle odwrotnie wolę poczytać niż doświadczyć.

      Co do wizji piekła to polecam wizje oczywiście s. Faustyny oraz sługi bożej s. Józefy Menendez:

      http://pl.gloria.tv/?media=139085

    • Margaretka said

      Czytałam tą książkę, wzbudziłą we mnie wiele kontrowersji, jednak wierzę w prawdziwość przesłania. Bardzo przygnębiająca ale i pouczająca. Czasem do niej wracam.

    • Radosław said

      Mary Kathryn Baxter jest protestantką, ale sama wizja piekła przekonuje.

  13. Sara 28 said

    KONKLAWE

    Wszyscy są ciekawi, którego kardynała Duch Święty dotknie,
    Kto zostanie Papieżem, który za chwilę pojawi się w Oknie?
    Z jakiego będzie kraju i jakie imię nowy papież sobie obierze,
    Jak poprowadzi Bożą Owczarnię, czy poddżwignie nas w Wierze?

    Tłum ludzi na Watykanie, jeden stoi koło drugiego,
    Każdy pragnie jak najszybciej, ujrzeć Papieża, nowo wybranego.
    Gołąbek siadł sobie na kominie, to jest symbol Ducha Świętego,
    Mamy nadzieję, że ten papież, będzie wybrany przez Boga Samego.

    Serca Wiernych coraz mocniej biją, trwa kolejne głosowanie,
    Błogosław Boże tą konklawe,błogosław Swojemu Ludowi, Panie.
    Sześć minut po dziewiętnastej, marca trzynastego,
    Poruszenie wśród Ludu, który nareszcie doczekał się dymu białego.

    Radość ogromna i zarazem pytania, kim jest ta wybrana Osoba,
    Czy Bogu i Wiernym Kościoła, nowy Papież się spodoba.
    Jakiej narodowość jest nowo wybrany papież i ile liczy sobie lat,
    Czy przez Jego pontyfikat, będzie szczęśliwa każda siostra, każdy brat?

    Dalej ludzie czekają, rzucając w Okno spojrzenia gorączkowe,
    Pragną jak najszybciej ujrzeć, Świętego Kościoła Głowę.
    Nagle krzyczą : ,,Jest!!! ‘’aparaty fotograficzne idą w ruch,
    W wielkiej Bożej radości, Wiernych Kościoła, łączy Św. Duch.

    Nareszcie Go widzimy, jest miły, pokorny, jakby mało odważny,
    Zdaje sobie sprawę, że rozpoczyna Urząd w Kościele bardzo ważny.
    Boże błogosław naszemu Papieżowi, Świętemu Ojcu Franciszkowi,
    Niech dzisiejszy Święty Kościół, z wszelkiego modernizmu odnowi.

    Niech wrócą do Kościoła, stare tradycje i dawne zwyczaje,
    Niech w czasie Mszy Świętej, kapłan twarzą do Tabernakulum staje.
    Niech nastąpi wielka przemiana i żaden kapłan nie żyje w obłudzie,
    Niech zrozumie, że na pierwszym miejscu jest BÓG, a nie ludzie.

    W czasie konklawe, modlił się człowiek podobny do Franciszka Biedaczyny,
    To też był jakiś znak, nic nie dzieje się bez przyczyny.
    Święty Franciszku, proś o łaski dla Swego imiennika, nowego Papieża,
    Niech On, z całym Bożym Ludem, świętą drogą, ku Bogu zmierza.

    !3. 03. 2013 r Danuta Gosko Z dedykacją dla Imelda..

  14. Weronika said

    JAKIE POSTANOWIENIA DUCHOWE PODEJMUJEMY W WIELKIM TYGODNIU???

    Modlitwa, jalmuzna, post, dobre uczynki…napiszcie jak to jest u was….czy modlicie sie wiecej?

    • Margaretka said

      Pare dni temu myślałam o tym, że długo już nie pościłam, jakoś nie potrafiłam się sama zmobilizować, choć wcześniej podejmowałam wszystkie posty o które byliśmy proszeni w orędziach z irlandii. No i jak na zawołanie prośba o post od pon-piątku i z łatwością się go podjełam. Dzisiaj pierwszy dzień i pierwszy raz nie denerwują mnie nagonki na te orędzia, poprostu akceptuję je jako niestety-niezbędne, są i będą, a najważniejsze to starać się wspierać to dzieło „ratowania dusz” bo takie jest ich przesłanie.

      • Dzieckonmp said

        Margaretka Ty to jestes wzorem dal nas wszystkich

      • Weronika said

        Pieknie Margaretko. Przyklad godny nasladowania. Post napewno do latwych rzeczy nie nalezy. Czasami wystarczy sie wyrzec czegos co lubimy. A jak ktos jest silny w postach to chleb i woda.

    • serce333 said

      Podjąłem kilka spraw o które poprosił Jezus w Orędziu Ostrzeżenie w prośbie o post kilkudniowy. Szczegóły w moim sercu. Są owoce ? Są. Bez tej prośby przekazanej do nas, nie podjąłbym zapewne tego na co zdecydowałem się na ten czas. Po owocach poznawajmy, nie po słowach innych.
      Z Bogiem

  15. wiesia said

    Przeczytajcie to.O tym mówił Jan Paweł II,o tym było w III tajemnicy fatimskiej.

    http://pl.gloria.tv/?media=401489

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
