Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Mordercy zniszczyli mnie

Posted by Dzieckonmp w dniu 30 marca 2013

Ewa promyczek  absolwent Uniwersytetu Łomonosowa w Moskwie  otoczony rodzinami policyjnymi którego wsparłem przed dwoma laty kwotą 1000 zł na lekarstwa zamordował mnie. Promyczek  ten chwytliwie nazywający się „nadziei” lub inaczej „jutrzenka” doprowadził do tego że okradziono mnie co doprowadziło do podważenia  źródła utrzymania mojej 8 osobowej rodziny. Tego promyczkowi było mało i w Wielki Czwartek o godz 2:30 włamał się na moją skrzynkę pocztową wykradając dane. Najbliższe 2 lata to czas spędzany w prokuraturach. Nie będę już miał czasu na prowadzenie bloga. Musicie sami sobie radzić w tym świecie, świecie agentów moskiewskich, w świecie księży których język jest pełen miłości jak choćby  ks.Skwarczyński od którego w treściach maili pełno słów jak gówno, gnój. Masoni wyszkoleni w Moskwie udający najlepszych katolików zniszczyli  wszystko to co udało się nam przez 3 lata zrobić , tysiące nawróceń, dziesiątki kół modlitewnych, pomoc najbiedniejszym która sięgnęła kwoty około 100 tys zł, wspaniała pielgrzymka do Medjugorje o której uczestnicy mogą zaświadczyć czym owo wydarzenie było. Masoni promyczkowi te dzieła zniszczyli. Sa górą. Ten świat , te czasy teraz nas czekają. Czasy gdy jeden dla drugiego będzie wilkiem. Musicie sobie w tych czasach dawać jakoś radę sami. Ja wybieram ochronę mojej rodziny która jest w poważnym zagrożeniu na wskutek tej działalności tej sekty masońskiej zwiącej się najlepszymi katolikami a nazywającej się obrońcami.

Tym którzy byli ze mną w każdej trudności , którzy  modlili sie za mnie, a wiem że było tego bardzo dużo , wiem że mnóstwo mszy świętych było zamawianych w mojej intencji chcę serdecznie złożyć podziękowania i życzę by  Królowa Pokoju w trudnościach  zawsze was obejmowała swoją pomocą. Niedługo spotkamy sie wszyscy razem w niebie. Było też pełno judaszów , nie wymienię ich tutaj , ale oni sami czują  że nimi są. Nie wiem czy czują się szczęśliwi. Być może  bo mają wciąż blog promyczkowy który przecież jest taki katolicki , pełen miłości do braci.  Te herezje internet akceptuje takie mamy czasy. Ksiądz który ćwiczy jogę jest najbardziej katolicki i maryjny, admin bloga udającego że katolicki który zniszczył   rodzinę 8 osobową jest wzorem pobożności.  Takie mamy czasy. 

Do zobaczenia w niebie. 

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
