Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Jezus Zwyciężył !!!

Posted by Dzieckonmp w dniu 4 kwietnia 2013

 

Jezuszwyciężył

komentarzy 47 to “Jezus Zwyciężył !!!”

  1. abdullah said

    Witam! Kilka tygodni temu w jednym z objawień było wspomniane że Argentyna będzie cierpieć! Dzisiaj na WP znalazłem o obecnym kataklizmie w Argentynie. tutaj link: http://wiadomosci.onet.pl/swiat/co-najmniej-52-osoby-zginely-w-powodzi-w-argentyni,5459593,0,fotoreportaz-maly.html

    • bozena2 said

      https://dzieckonmp.wordpress.com/2013/03/21/umilowany-ludu-moj/
      Módlcie się za Włochy.
      Módlcie się za Argentynę, ucierpi.
      Módlcie się za Ekwador, będzie cierpieć.

      Moi Kochani: Moje błogosławieństwo będzie z wami w tych czasach konania.

    • Dzieckonmp said

      Orędzie z 20 marca do Luz de Maria

      Módlcie się za Włochy.
      Módlcie się za Argentynę, ucierpi.
      Módlcie się za Ekwador, będzie cierpieć.

      Moi Kochani: Moje błogosławieństwo będzie z wami w tych czasach konania.

      Ja nigdy was nie porzucę, pozostanę z wami.

      Wasz Jezus.

  2. jowram said

    Przypominam ostatni rok do odliczenia podatku VAT od materiałów budowlanych.

    http://nowe2011.cba.pl/lista/lista.html

    • Nadzieja said

      PAMIĘTAJCIE w swoich modlitwach o Adminie i jego rodzinie. Szczególnie dziś (I piątek m-ca), jutro (I sobota m-ca) i pojutrze w Niedzielę Miłosierdzia Bożego.

  3. abdullah said

    Jeszcze jedno orędzie „…do Jego ukochanej córki Luz de Maria” z dnia 27.02.2013r. W tym orędziu wyraźnie jest podane, by modlić się za
    Bliski Wschód, Koreę i USA, zanim konflikt zaczął narastać. Może warto bardziej przyjrzeć się tym orędziom. Tutaj link: https://dzieckonmp.wordpress.com/2013/03/01/oredzie-pana-naszego-jezusa-chrystusa-do-jego-ukochanej-corki-luz-de-maria/

  4. nanity said

    Kochani, mam pytanie:). Mam zamiar zamówić msze świętą. Ile mam dać w kopercie ? Prosze o odpowiedź kogoś kto już zamawiał msze świętą 🙂

    • Weronika said

      Daj tyle na ile cie stac. 20, 30, 40, 50, 100……

    • lucek said

      Nie ma ceny na Msze sw. JEST BEZCENNA.
      Dlaczego w kopercie ? Zamawiasz i dajesz ofiare.
      Mozna i powinno sie spytac ksiedza czy ta kwota wystarczy.
      @ Nanity – pieknie ze masz intencje, ze chcesz zamowic Msze Sw. Nie wszyscy o tym pamietaja , ze najbardziej skuteczna modlitwa jest Msza Swieta. Sa parafie w Ojczyznie w ktorych ksiegi sa puste , nie ma intencji . Albo ludzie sa bardzo, bardzo biedni albo nie znaja WARTOSCI MSZY SWIETEJ.
      Kroluj nam Chryste !!!

      • Weronika said

        Lucku , dajesz co laska, na co cie stac i co uwazasz za wlasciwe. Pytanie sie kaplana czy to wystarczy uwazam za absolutnie niedopuszczalne.Stawiasz ksiedza w niezrecznej sytuacji, bo co ma ci powiedziec? Dorzuc pani jeszcze stowke, czy tez ma cie chwalic pod niebiosa?

      • z said

        Dla mnie to wogóle jest niezrozumiałe w jaki sposób u nas wzięła się taka tradycja żeby płacić księdzu za mszę św. czy też inne sakramenty. Widać że diabeł maczał w tym palce bo w ten sposób łatwo ludzi skłócić bo każdy jest w innej sytuacji finansowej. Dlaczego nie ma w każdym kościele dużymi napisami przy wejściu do niego że ofiary na utrzymanie kościoła należy rzucać do tej puszki u franciszkanów tak widziałem tylko że tacę też zbierali ona także powinna zostać. Branie pieniędzy za sakrament św. sprawia że ludzie traktują swoją parafię i księdza jak jakieś przedsiębiorstwo w którym myślą że jak dadzą dużo pieniędzy to wszystko można załatwić.To prawda że są takie parafie że ludzie nie chcą zamawiać mszy św. bo wiedzą że ksiądz dużo sobie życzy w ten sposób dużo ludzi odwraca się od kościoła. a wystaczyłoby zrobić tak jak mówiłem i nikt by nie miał nic przeciwko. Nie raz już była sytuacja że ludzie księdza nie przyjmowali po kolędzie czy też nie dawali na msze św. bo po prostu nie było ich na to stać, że nie wspomnę o osobach które mieszkają razem i przez jakiś czas muszą zbierać pieniądzę na ślub.

      • nanity said

        Dziekuje wszystkim za odpowiedzi po ocenach postu wynika, ze ludzie ,,zlej woli” lub bardziej pasujace okreslenie ,,ci od czarta” nie spia. Dla zaciekawionych bedzie to msza ,,wedlug intecji Matki Bozej

    • Tuptusia said

      Od 50 do 100zł.

      • Weronika said

        Tuptusiu, a jak kogos nie stac dac tyle? Pomysl ile znaczyl wdowi grosz….Jesli ktos ma duzo pieniedzy moze dac na kosciol 100 000 dolarow i wiecej jak to ma miejsce w mojej parafii..ale dla tych ludzi te pieniadze jest prawdopodobnie latwiej dac niz dla drugiego 50 na Msze Sw.

      • Tuptusia said

        Jak ktoś nie ma pieniędzy żeby dać na Mszę to zawsze może się modlić a Pan Bóg też go nie zostawi bez potrzebnych łask bo On widzi to co jest w naszym sercu.

      • z said

        Powiedz to bezrobotnemu czy też osobie która nic nie ma. mszę św. dostaliśmy za darmo więc i za darmo powinna być to co teraz jest to całkowicie odwrócenie rzeczywistości jak powinna wyglądać. Czy jak ktoś nie ma pieniędzy to ma iść i robić za darmo na księdzowym polu tak jak to miało miejsce przed wojną?? Nie wiem czy wiecie ale to właśnie wtedy masoneria wnikęła do Polskiego Kościoła i trwa w nim do dzisiaj.

      • lucek said

        @ Z
        W czasie Ofiarowania przedstawiajmy Bogu nasze osobiste prosby z ktorymi przyszlismy na Eucharystie.
        Kazdy przedstawia swoje intencje ktore ma w swoim sercu.
        Oprocz intencji zamowionej przedstawiamy swoje .
        Msza Swieta obejmie WSZYSTKIE intencje , dlatego przedstawiajmy je dobremu Ojcu za posrednictwem Matki Najswietszej i naszych Aniolow Strozow.
        Ofiarujmy swoje serce z naszymi intencjami.
        Maryja ZAWSZE jest najblizej Syna.
        Prosmy Ja wiec o posrednictwo naszych prosb i podziekowan.
        Kroluj nam Chryste !!!

      • Słoneczko said

        Tuptusia tylko odpowiedziala na pytanie … wiec o co wam chodzi ? najpierw pytacie a jak ktos wam prawde mówi to atakujecie ?
        taka prawda od 50 zł do 100 zł

      • Weronika said

        Sloneczko; A gdzie ty tu atak widzisz? Za 20, 30, 40 zl, albo za 200, 300, 500 zl ksiadz Mszy sw. nie odprawi??Musi byc wylacznie od 50-100zl????? Rozumiem ze taka jest niepisana norma, ale wierz mi u nas ludzie daja roznie i ksiadz nie odmawia…. Jesli by tak mialo byc , ze biedny tylko sie sam w kaciku ma pomodlic a bogaty jak panisko z Msza swieta, to powinno sie zniesc wogole intencje mszalne. Mysle, ze w ten sposob wierni sami psuja ksiezy a potem zal i pretensja… Powiedzmy ze ta niepisana norma bylaby nie 50-100, tylko 500-1000 zl….jakie byloby wowczas wasze samopoczucie?

    • Dawid said

      10000000000000000000zł 😀

    • MamOczy said

      Nie zapomnij dać dopisek ” i za wszystkie dusze w czyśćcu ”

    • Leszek said

      Co do wysokości „zakupu” Mszy Św. u kapłana.
      Proszę uważnie przeczytać wyjaśniający tą kwestię poniższy fragment książki Anny „Świadkowie Bożego Miłosierdzia”:

      CZYNY MIŁOSIERDZIA — POMOCĄ ZMARŁYM

      19 XI 1987 r. Poznałam osobę działającą w Hospicjum, której matka niedawno zmarła. Po rozmowie z nią zapytałam Pana, jak jej pomóc w jej trosce o matkę i związanych z nią rozterkach. Pan odpowiada:

      — Przekaż córce mojej, że matka jej oczekuje na wejście do domu mego. Każdy czyn miłosierdzia czyniony przez córkę zbliża matkę ku życiu wiecznemu, gdyż świadczy, że dobrze córkę wychowała, i oręduje za nią.

      W odpowiedzi na pytanie córki o celowość „zakupywania” dalszych Mszy za dusze matki Pan mówi:

      — Ofiara Moja na Mszy świętej nigdy nie jest daremna, lecz ponieważ jest Ofiarą Mojej męki i krwi, to Ja sam decyduję, jaką duszę jej użytecznością wykupię. Wy „zakupujecie” ofiarę Mszy u kapłanów, lecz nie u Mnie i żadne pieniądze nie mają znaczenia dla tych, którzy nie wykupili się sprawiedliwości Mojej, jeżeli oni nie dojrzeli jeszcze do przyjęcia miłosierdzia Mego. Lecz wasze prośby, wasza miłość wzrusza Mnie, a najbardziej dzieła miłosierdzia czynione przez was z prośbą o miłosierdzie dla waszych bliskich. Ofiarą Moją najchętniej podnoszę tych, którzy przyszli z wielkiego ucisku, samotnych, za których nikt się nie modli i tych, którzy innym świadczyli dobro.

      Módl się, córko, przez wstawiennictwo Matki Mojej oraz Jej Niepokalane Serce. Wiesz, że prośbom Matki Mojej nie mogę się oprzeć, a Ona kocha wszystkie dzieci swoje, szczególnie zaś w czyśćcu cierpiące, bezbronne i nie mogące się już zasłużyć inaczej niż przez waszą posługę.

      Droga Mi jesteś, córko! Proszą, abym ukoił twój ból, te dzieci, którym ty pomagałaś w przejściu ku Mnie, i dzięki ich wstawiennictwu i prośbom Matki Mojej, do której się zwrócisz, obiecuję ci, że w dniu 8 grudnia, dniu uroczystości uczczenia Niepokalanego Poczęcia Maryi, Matki Mojej, Ja przyjmę do mego domu matkę twoją, która z utęsknieniem Mnie oczekuje. Nie martw się, córko, a dziękuj Mi za łaskawość Moją.
      (z cz.2, z rozdz. VII „Pan mówi sam o swoich dzieciach – ludziach”, str. 256/257; Wydawnictwo WAM, Kraków 1997).

  5. Malgosia said

    „Nawet w najciemniejszą noc Jezus jest światłem, które nigdy nie gaśnie.”

    Benedykt XVI

  6. Zamyślony said

    Dopiero co było o tym napisane ale uważam że warto raz za czas przypomnieć ten link

    Nowa ciekawa strona:

    http://wielkicud.wordpress.com/

    Polecam

  7. Maethor said

    http://www.radiownet.pl/publikacje/wojciech-cejrowski-zaniepokojony-nowym-papiezem#/publikacje/wojciech-cejrowski-zaniepokojony-nowym-papiezem
    polecam posłuchać sobie, od 3 min 30 s Cejrowski wypowiada się o nowym Papieżu i potwierdza różne nasze obawy, trzeba się dużo modlić za Papieża i Kościół
    pozdrawiam i trzymajcie się z Bogiem!

  8. Tuptusia said

    Zachęcam do czytania encykliki Jana Pawła II o Miłosierdziu Bożym „Dives in Misericordia”.

    Odłużmy na dalszy plan orędzia, wizjonerów, fatalne wiadomości ze świata – „czas ucieka wieczność czeka”, jak jest napisane pod zegarem słonecznym na kościele w Wadowicach, przy którym urodził się i dorastał Karol Wojtyła.

    W najbliższą niedzielę mamy wielkie święto, bardzo ważne dla wszystkich przecież wszyscy jesteśmy grzesznikami.

    Dla każdego z nas zbliża się dzień kiedy staniemy przed Bogiem i może On zapyta nas o to jak realizowaliśmy zadania które nam wyznaczył największy z rodu Polaków jakim zostaliśmy obdarowani i jak korzystaliśmy z jego spuścizny na naszej drodze „do domu Ojca”?

    „Musicie więcej od siebie wymagać nawet gdyby inni od was nie wymagali” – Jan Paweł II.

    ************************************************

     Orędzie miłosierdzia Bożego zawsze było mi bliskie i drogie – wyznał Ojciec Święty Jan Paweł II w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach w 1997 r. – zabrałem je ze sobą na Stolicę Piotrową i [ono] niejako kształtuje obraz tego pontyfikatu.
     
    To najgłębsza i najdoskonalsza charakterystyka posługi papieskiej kard. Wojtyły na Stolicy Piotrowej. Rys miłosierdzia widoczny był jednak w całym jego życiu, także w latach młodzieńczych, w twórczości artystycznej oraz w posłudze kapłana i pasterza archidiecezji krakowskiej. Zaowocował pierwszą w historii Kościoła encykliką w całości poświęconą Bogu bogatemu w miłosierdzie Dives in misericordia; ustanowieniem w całym Kościele Święta Bożego Miłosierdzia; przekazaniem orędzia Miłosierdzia na trzecie tysiąclecie wiary oraz zawierzeniem świata Bożemu Miłosierdziu w 2002 roku. Dzień jego śmierci i beatyfikacji w dniu Święta Miłosierdzia są znakiem i jakby pieczęcią dla kształtu jego pontyfikatu.

    http://www.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/encykliki-jan-pawel-ii/art,2,dives-in-misericordia.html

    • lucek said

      @ Tuptusia
      Ty jestes tym dobrym duszkiem ktory zawsze pamieta o NAJWAZNIEJSZYM :
      CZAS UCIEKA WIECZNOSC CZEKA.
      Tylko To sie liczy – patrzmy z optymizmem w przyszlosc . Zaufajmy Panu. MILOSIERNEMU OJCU .
      Bog zaplac @ Tuptusia.
      Zapomnialas przypomnac o kolejnym dniu Nowenny do Milosierdzia Bozego.
      To tak zartem.
      Kroluj nam Chryste !!!

      • Tuptusia said

        Nie umieszczam teraz tej nowenny bo była ta chwilowa katastrofa na dzieckonmp. i mam kłopoty z połączeniami z internetem.
        Miło że pisze Lucek!

        Dzisiaj – Dzień siódmy nowenny do Miłosierdzia Bożego

        Dziś sprowadź Mi dusze, które szczególnie czczą i wysławiają miłosierdzie Moje, i zanurz je w miłosierdziu Moim. Te dusze najwięcej bolały nad Moją Męką i najgłębiej wniknęły w ducha Mojego. One są żywym odbiciem Mojego litościwego Serca. Dusze te jaśnieć będą szczególną jasnością w życiu przyszłym, żadna nie dostanie się do ognia piekielnego, każdej szczególnie
        bronić będę w jej śmierci godzinie.

        Jezu Najmiłosierniejszy, Którego Serce jest miłością samą, przyjmij do mieszkania Najlitościwszego Serca Swego dusze, które szczególnie czczą i wysławiają wielkość miłosierdzia Twego. Dusze te są mocarne siłą Boga samego; wśród wszelkich udręczeń i przeciwności idą naprzód ufne w miłosierdzie Twoje, dusze te są zjednoczone z Jezusem i dźwigają ludzkość całą na barkach swoich. Te dusze nie będą sądzone surowo, ale miłosierdzie Twoje ogarnie je w chwili zgonu.

        Dusza, która wysławia dobroć swego Pana,
        Jest przez Niego szczególnie umiłowana.
        Jest zawsze bliską zdroju żywego,
        I czerpie łaski z miłosierdzia Bożego.

        Ojcze Przedwieczny, spójrz okiem miłosierdzia na dusze, które wysławiają i czczą największy przymiot Twój, to jest niezgłębione miłosierdzie Twoje — które są zamknięte w najlitościwszym Sercu Jezusa. Dusze te są żywą Ewangelią, ręce ich pełne uczynków miłosierdzia, a dusza ich przepełniona
        weselem śpiewa pieśń miłosierdzia Najwyższemu. Błagam Cię, Boże, okaż im miłosierdzie swoje według nadziei i ufności, jaką w Tobie położyli, niech się spełni na nich obietnica Jezusa, który im powiedział, że: Dusze, które czcić będą to niezgłębione miłosierdzie moje — ja sam bronić je będę w życiu, a szczególnie w śmierci godzinie, jako Swej chwały.

        Koronka do Miłosierdzia Bożego

        Cała nowenna: https://dzieckonmp.wordpress.com/2011/04/22/nowenna-do-bozego-milosierdzia/

    • Weronika said

      Ukochana Tuptusia czuwa. !!!!!! Zawsze czujna na wszystkie wydarzenia w zyciu religijnym. Przypominajaca nam o swietach religijnych , podajaca nam modlitwy i popychajaca nas swoja delikatna , kochajaca dusza w kierunku Boga. Dzieki Ci Panie ze postawiles ja na naszej drodze.

  9. Tuptusia said

    Jeszcze a propos Jana Pawła II.

    Chyba wielu zgodzi się ze mną, że On który kochał nas tak wyjątkowo – mówił, że jest naszym bratem i synem naszej Ojczyzny nadal nas kocha. Nie siedzi sobie leniwie w Niebie tylko modli się za polski naród i z bólem pochyla się nad naszymi wielkimi i małymi trudnościami.
    Żyją jeszcze ludzie którzy go dobrze pamiętają i oni czują jego obecność np. „na dróżkach kalwaryjskich” które ukochał od dziecka i pewnie tam modli się za nas i ta modlitwa nas ratuje…

    • lucek said

      @ Tuptusiu kochana jeszcze raz dzieki serdeczne.
      Pamietajmy ze Ojciec Swiety Jan Pawel II dzis Blogoslawiony prosil o modlitwe w JEGO INTENCJI – ZA ZYCIA I PO SMIERCI …ZA ZYCIA I PO SMIERCI .
      Mamy wspanialego oredownika przed Bogiem.
      Bogu niech beda dzieki.

  10. Vi-rus said

    03.04.2013, 18:00 – Przyjdę ponownie ostatniego dnia. Jednak wcześniej nie będę chodził po ziemi

    Moja szczerze umiłowana córko, Potęga Mojego Głosu, poprzez te Orędzia, dotarła do tak wielu narodów w ciągu zaledwie dwóch lat, że miliony dusz będą teraz pomagać ratować dusze swoich braci i sióstr.

    Słowo Boże, rozpalone przez to wołanie z Nieba będzie się rozprzestrzeniać przez wszystkich synów, córki, braci i siostry po całym świecie. Szybkość tej Misji, która rozpętała burzę na świecie jest pobudzana przez moc Ducha Świętego.

    Tak wiele języków, tak wiele narodów, tak wiele dusz, chwyciło Moją Rękę Miłosierdzia i podąża teraz za mną, kiedy prowadzę je do Życia Wiecznego.

    Mój Ojciec obiecał światu Księgę Prawdy na koniec czasów. On zawsze dotrzymuje Swoich Obietnic. Żaden człowiek nie może znać treści Księgi Prawdy, ponieważ nie była ona do waszej wiadomości. Tylko Prorok Daniel otrzymał jej zawartość, ale został pouczony przez Mojego Ojca, aby nie ujawniał jej tajemnic.

    Teraz, Moja córko, przekazywana jest tobie, jako ostatniemu prorokowi jej zawartość, a przez Słowo Boże wydadzą one obfity owoc. Księga Prawdy dana jest światu, aby zbawić ludzkość od pewnej śmierci. Jest to dla duszy Dar ratujący życie. Niesie ze sobą niezwykłe łaski. Przynosi wam Prawdę i nie tylko przypomina o Moim Nauczaniu, ale przygotowuje was do ataków na Mój Kościół, które w swoich skutkach przyniosą upadek dusz.

    Księga Prawdy ujawni wam także, Moi umiłowani wyznawcy, plan Mojego Ojca, który pomoże wam dokonać właściwych przygotowań, niezbędnych do wejścia do Nowego i Chwalebnego Raju na ziemi. Bez Księgi Prawdy, wy, Moi uczniowie, bylibyście jak owce prowadzone na rzeź, gdyż musicie wiedzieć, że wasza wiara w Boga będzie podważana i zostanie podjętych wiele starań, aby wymazać wszelkie ślady Mnie, Jezusa Chrystusa, z powierzchni ziemi.

    Kiedy ludzie zostaną pozbawieni Prawdy Bożej, zwrócą się w inną stronę, by szukać pocieszenia. Żaden człowiek na tej ziemi nie może przetrwać bez wiary w coś, co obiecuje życie. Niestety, wielu goni za fałszywymi doktrynami, które apelują do ich słabych stron. Miłość własna sprawia, że religie i tak zwane duchowo oświecone sekty odwołują się do chciwości ludzkich serc. Samozadowolenie nie prowadzi do Boga ani do Prawdy. Poza tym są też te biedne dusze, które nie wierzą w jakiekolwiek życie po tym życiu na ziemi, chodzą nieszczęśliwe, bez nadziei w sercach.

    Moc Mojego Ducha Świętego, grom Mojego Głosu, cuda, które będę ujawniał i dowód autentyczności tych Orędzi pozyskają miliony dusz.

    Moja Obecność okrywa ziemię i to wywołuje wiele nienawiści, gdy szatan zatruwa umysły Moich wyznawców. Moja Obecność jest w Tabernakulach świata w Moich Kościołach, w słowach wszystkich wybranych wizjonerów. Ale w tych, Moich ostatecznych Orędziach do ludzkości, Moja Obecność doprowadzi do powszechnej przemiany.

    Nigdy nie wolno wam zapomnieć o Mojej Obietnicy. Przyjdę ponownie ostatniego dnia. Jednak wcześniej nie będę chodził po ziemi. Moje obecne ostrzeżenie dla was jest po to, abyście słuchali proroctwa. Jakikolwiek człowiek, który twierdzi, że jest Mną czy ktoś, kto mówi wam, że Jezus chodzi po ziemi w ludzkim ciele, jest kłamcą.

    Mój czas nadejdzie, kiedy zstąpię z nieba dokładnie w taki sam sposób, w jaki wstąpiłem Mojego ostatniego dnia na ziemi.

    Wasz Jezus

  11. Szejk said

    mam pytanie odnosnie rozliczenia PIT za 2012 , czy trzeba mieć pity z banków odnośnie premii jakie banki daja na kartach bankomatowych itp, itd?

    • nanity said

      A czy te premie nie sa juz przypadkiem opodatkowane 19 % CIT, tak jak od lokat i kont oszczednosciowym? Spytaj sie w banku bo jesli tak to nie ma potrzeby placenia podwojnych podatkow

  12. jowram said

    Arcybiskup Głódź nuncjuszem apostolskim w Teherenie!!
    Ujawniono dziś pierwszą decyzję Ojca Świętego Franciszka odnoszącą się do polskiego Kościoła. Pasterz archidiecezji gdańskiej, generał dywizji Wojska Polskiego Sławoj Leszek Głódź został mianowany nuncjuszem apostolskim w Iranie. Rzecznik prasowy Stolicy Apostolskiej x. Fryderyk Lombardi ujawnił, iż papież osobiście omówił z prezydentem republiki Mahmudem Ahmadineżadem warunki pobytu nowego nuncjusza w Teheranie. Mianowicie, ma on zamieszkać w kawalerce, w hotelu przeznaczonym dla pielgrzymów udających się do Mekki.

    Na nasuwające się wszystkim pytanie, czy jest to rodzaj sankcji karnej nałożonej na arcybiskupa w związku z pojawiającymi się plotkami co do jego rozmaitych słabości, x. Lombardi odpowiedział negatywnie: „Skądże znowu. Od niemal czterdziestu lat wysyłamy do Iranu najlepszych dyplomatów. A arcybiskup Głódź jest znakomicie przygotowany do tej misji jako wieloletni pracownik Kurii Rzymskiej zajmujący się Kościołami Wschodnimi”.

    • Gosia said

      To ma byc prima aprylis? Bo pękam ze śmiechu, abp Głódź w kawalerce? Wśród pielgrzymów do Mekki? To dla niego gorzej niz czyściec…. TYo MUSI byc żart, serio, nie wierze w to. Jeju, juz dawno się tak nie usmiałam….

    • Gosia said

      Zaczynam podjerzewac papieża Franciszka o poczucie humoru, dość przewrotne zresztą

  13. pio0 said

  14. Grazyna. said

    Sluchajcie Kochane Dzieci, dzisiaj jest pierwszy piatek miesiaca – najlepszy dzien w miesiacu na Spowiedz sw ! Tak sie jednak sklada, ze po jutrze jest Niedziela Milosierdzia Bozego.
    Pan Jezus powiedzial do siostry Faustyny, ze kto w tym dniu ( w Niedziele M B.) przystapi do Spowiedzi sw i przyjmie Komunie sw.ten dostapi Odpustu Zupelnego. Starajmy sie Armio Boga, byc w stanie Laski Uwiecajacej, spowiadajac sie czesto. Pan Jezus prosil w jednym Oredziu do MBM, abysmy spwiadali sie co tydzien(!). Ostrzezenie jest juz ” na progu „, wiec zadbajmy o stan naszej duszy, aby gdy stanie przed Bogiem odczula radosc, a nie smutek.
    A wracajac do oplat za Msze sw.- kto moze , niech daje ochotnym sercem, tylko bowiem taka ofiare Bog chetnie przyjmuje. Kto nie moze -niech ofiaruje w swoich intencjach Msze sw. w ktorych sam uczestniczy: swoj udzial i przyjeta Komunie sw. (bedac w stanie laski uswiecajacej) Maja takze wartosc !
    Tuptusi i Wiesi dziekuje, ze tak dbaja o nas i o nasza modlitwy. Bog Wam Zaplac !
    A tak wogole- to wszyscy jestescie malymi, cudnymi perelkami- paciorkami Rozanca i radoscia Serca Jezusowego ! Jestem tego pewna.JEZU UFAM TOBIE !

    • wiesia said

      Grażynko,ja nic takiego wielkiego nie robię,chciałabym tylko, abyśmy troszeczkę od czasu do czasu pomyśleli,że to nie jest jakaś bujda,bajeczka,że to nie teraz następuje decydujący moment o naszym być.Szkoda tylko,że ludzie są tak mocno przywiązani do swoich ziemskich wartości,które w oczach Pana Boga są prochem marnym,który przeminie.Natomiast nie widzą wartości,które są skarbem i naszą wiecznością.Pan Jezus powiedział do swoich proroków,że my ludzie Jemu nie wierzymy,że oddaliśmy się mocno mamonie,nasza pycha i chciwość bierze górę i niweczy w proch wartości najważniejsze.Grażynko,ja Tobie również dziękuję za to,że tak usilnie dbasz o nasze dusze,a dzisiaj jest ten właściwy moment,bo 1 piątek m-ca i bardzo ważne Święto.Pan Bóg nam daje jeszcze szansę,na poprawienie tego w sobie co nas blokuje,a więc grzech,który oddziela nas od Niego.Nie zaniedbajmy tego,bo może nie być potem sposobności ku temu.Pozdrawiam Ciebie i Wszystkich Jezu,ufam Tobie!

      • wiesia said

        Pragnę tylko dodać,że w niedzielę Jest Święto Miłosierdzia Bożego,ale też 7 dzień m-ca,a więc i Dzień Boga Ojca,więc podwójne Święto.Warto w takim razie o tym pamiętać,aby godnie to uczcić i włożyć swój wysiłek w pracę nad sobą i swoją duszą.

      • Tuptusia said

        Wiesiu.

        Może podejmiemy jakieś terminowe modlitwy tak jak tu napisałaś –
        7-my dzień miesiąca dzień modlitw do Boga Ojca.

        A 27-my dzień miesiąca (na pamiątkę objawień w Gietrzwałdzie) to modlitwy w intencji naszej ojczyzny.

        Jeżeli są jakieś inne propozycje i chętni to piszmy i osoby gotowe do przypominania.

        Może jakiś dzień modlitwy do Ducha Św. itd itd itd

  15. Malgosia said

    Ja będę obok
    Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy.
    Kiedy cały świat opowie się przeciwko Tobie i poczujesz się osamotniony.

    Ja będę obok
    Kiedy ten na kim najbardziej Ci zależy, nie będzie dbał o Ciebie.
    Kiedy ten, komu dasz swoje serce, rzuci Ci je w twarz.

    Ja będę obok
    Kiedy osoba, której zaufałeś zdradzi Cię.
    Kiedy ten, z którym dzielisz wszystkie myśli i tajemnice, nie będzie pamiętał nawet o Twoich urodzinach.

    Ja będę obok
    Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebował, to ktoś, kto Cię wysłucha.
    Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebował, to ktoś, kto otrze Twoje łzy.

    Ja będę obok
    Kiedy Twoje serce będzie tak bolało, że nie będziesz mógł nawet oddychać.
    Kiedy będziesz chciał już tylko położyć się i umrzeć.

    Ja będę obok
    Kiedy zaczniesz płakać słysząc smutną piosenkę.
    Kiedy łzy nie będą chciały przestać płynąć.

    Ja będę obok
    Więc widzisz, będę obok aż do końca.
    To jest obietnica, którą mogę Ci dać.

    Jeśli kiedykolwiek będziesz mnie potrzebował, po prostu daj mi znak i znajdę się obok.

    Twój przyjaciel,
    Jezus.

  16. anzelmik said

    Czemu nie modlicie się za Polskę zniewoloną przez ten pseudo rząd ???
    Modlicie się za Argentynę , Włochy , Ekwador…to piękne i szlachetne.
    Ale pomodlić też się należy o nasz kraj który jest okradany , oszukiwany i cały czas spada na dno.
    Dług jest już taki że praktycznie niedospłacenia.
    Należy modlić się o nasz kraj tak samo jak modlić się o Włochy czy inne kraje.
    Czas modlić się do św.Boboli by obudził się i wreszcie wprowadził porządek u nas skoro jest patronem Polski.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
