Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Gdy wstajecie proście o ten dar

Posted by Dzieckonmp w dniu 6 kwietnia 2013

orędzie z Ontario 2 kwietnia 2013

Moje dzieci, Radujcie się we Mnie. Stoję przed wami w chwale. Moje miłosierdzie nakazuje Mi aby was pouczyć. Ja Jestem, Nazaretańczyk, wasz Jezus. Ja Jestem. Wasz Zbawiciel was woła. Otwórzcie wasze serca na miłość. Poddajcie się z całą ufnością. Zezwólcie, abym wam służył. Każdego dnia okazujcie miłosierdzie tym, których stawiam na waszej drodze. Nakazuję was, abyście byli miłosierni i zapomnieli o swoich sprawach. Waszeplany nigdy nie są idealne. Często nie pamiętacie o bólu innych. Myślicie jedynie o sobie. Wasz egoizm woła o Mój wielki gniew. Wasze serca z kamienia skazują was na ognie piekielne. Obudźcie się Moi kochani, gdy wciąż jest czas. Obudźcie się i podążajcie za Mną. Nieście wasze krzyże. Nie odrzucajcie Moich poprawek, gdyż wszystko co robię, czynię z miłością i nadzieją, że wejdziecie pewnego dnia do chwały. Zapamiętajcie to sobie. Porzućcie swoje ziemskie cele. Rozpocznijcie życie pełne prostoty. Podążajcie w świętości a awielka będzie wasza nagroda.  Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Za każdym razem, gdy odmawiacie Moją koronkę, potrzymujecie Moje miłosierdzie. Uklęknijcie przede Mną, i kiedy wstajecie proście o ten dar. Shalom

Tłumaczyła: Czytelniczka

Komentarze 43 to “Gdy wstajecie proście o ten dar”

  1. Marcin O said

    Prowadź mnie Jezu przez te gąszcze demonów. W Tobie ufność pokładam.

  2. Halina said

    prowadz Jezu drogą prowadzącą do Ojca ..Dodaj sił do przezwyciężenia tego co chce zatrzymaćprzed wypełnieniem woli Ojca..Chcę zyć zgodnie z oczakiwaniem Boga Ojca ..W Tobie ma siła i nadzieja

  3. KRYSTYNA said

    „Dusze giną mimo Mojej gorzkiej męki. Daję im ostatnią deskę ratunku, to jest święto Miłosierdzia Mojego. Jeżeli nie uwielbią miłosierdzia Mojego, zginą na wieki. Sekretarko Mojego Miłosierdzia pisz, mów duszom o tym wielkim Miłosierdziu, bo blisko jest dzień straszliwy – dzień Mojej sprawiedliwości” (964,965)

  4. Grazyna. said

    Pan Jezus dal nam graficzny obraz Pieczeci Boga Zywego i w jednym z Oredzi powiedzial, ze mamy ten obraz umiescic na scianie. Codziennie tez, mamy modlic sie Modlitwa Krucjaty nr. 33.
    W przyszlosci umiesci te Pieczec na naszych czolach, co zagwarantuje nam Jego ochrone.
    Jesli jest ktos kto jeszcze nie wykonal tego Bozego polecenia, to proponuje , aby w nadchodzacym tygodniu definitwnie zadbac o to. Graficzny Obraz Boga Zywego znajduje sie na pierwszej stronie, na dole – http;// paruzja info.com Ktoz Jak Bog !

  5. Gosia said

    I dokładnie o tym mówi Jezus w ostatnim przetłumaczonym orędziu. Bardzo przemawiające…

  6. Adrian said

    04.04.2013, 19:45 – Tylko ci, z Pieczęcią Boga Żywego unikną tej formy zagłady dusz

    Moja szczerze umiłowana córko, nie wolno ci słuchać tych, którzy kwestionują, podważają i szydzą z Moich Orędzi. Nie ma potrzeby bronienia Mojego Najświętszego Słowa. Moje Słowo jest ostateczne i żaden człowiek nie ma prawa do kwestionowania go. Albo Mnie przyjmiecie albo odrzucicie.

    Chrześcijanie walczą między sobą z powodu tych Orędzi, co tak dawno zostało przepowiedziane, że będą traktować się wzajemnie jak wrogowie. Nie można być wrogiem swojego brata czy siostry i nazywać się Moim uczniem. Podczas, gdy zajmujecie się wzajemnym zakrzykiwaniem, największy wróg, armie Szatana, planują najgorsze okrucieństwa, jakich kiedykolwiek doświadczyła ludzkość od stworzenia Adama i Ewy.

    Wojny, o których mówiłem, rozpoczną plan, który ma zmieść populację z powierzchni ziemi. Możecie myśleć, że te wojny są między jednym a drugim narodem, ale się mylicie. Broń będzie pochodzić tylko z jednego źródła.

    Moje biedne dzieci Boże, jak mało wiecie o strasznych czynach, które są knute przeciwko dzieciom Bożym przez masońskie sekty na najwyższych szczeblach. Ich niegodziwość byłoby niemożliwa przez was do wyobrażenia, ale rozpoznajcie te znaki. Kiedy wasze banki zabiorą wam waszą wolność, wasze domy i zdolność do wyżywienia waszych rodzin, będzie to tylko jeden z elementów tego planu przeciwko ludzkości. Staniecie się niewolnikami, ale wam, którzy jesteście posłuszni Mnie i Mojemu Nauczaniu i którzy pozostajecie Mi wierni, nie wolno zapomnieć o Moim Miłosierdziu.

    Chociaż te objawienia mogą być przerażające, są jednak Prawdą. Przygotowując się do tych aktów przeciwko stworzeniu Bożemu poprzez wasze modlitwy pomożecie złagodzić wiele cierpień, które te niegodziwe sekty wam zadadzą. Podczas, gdy wasze modlitwy będą osłabiać wpływ tych okrucieństw, jeśli będą przekazane Mi z miłością w sercach, zostaną wykorzystane do ratowania winnych tych straszliwych czynów. I choć te zabłąkane i zimne dusze nadal będą Mi się przeciwstawiać, próbując wyniszczyć populacje świata, będę próbował oświecić ich serca, aby odeszły od tej strasznej więzi z szatanem. Wielu z nich jest całkowicie opętanych przez złego ducha, lecz dla niektórych jest niewielka nadzieja. Tylko cud udzielony przez Moje Miłosierdzie w jedności z tymi, którzy ofiarują Mi dar cierpienia, będzie mógł je uratować.

    Ci z was, którzy Mnie przeklinają okrutnie Mnie odrzucając, będą błagać Mnie o Miłosierdzie, gdy te wydarzenia nastąpią. Kiedy każą wam cierpieć i przyjąć znak bestii albo umrzeć, będziecie krzyczeli do Mnie. Wtedy będziecie miotać się, by znaleźć Pieczęć Boga Żywego, którą dałem światu przez Mojego Ojca w tych Orędziach – ale wtedy będzie już za późno. Tylko ci, którzy akceptują tę Pieczęć, przechowują ją w swoich domach albo noszą przy sobie, zostaną ochronieni. Tylko ci, z Pieczęcią Boga Żywego unikną tej formy zagłady dusz.

    Ani przez chwilę nie wątpcie w Moje Orędzia, które wam teraz daję. Zaakceptujcie Moją Boską Interwencję, ponieważ chcę was tylko uratować. Bitwa o dusze toczy się na taką skalę, że gdybym nie interweniował przez proroków, to wielu z was stanęłoby po stronie bestii i wszystkich jego zwolenników, którzy przychodzą do was, jak wilki w owczej skórze.

    Szatan jest bardzo przebiegły i nigdy nie przedstawia swoich nikczemnych czynów takimi, jakie są. Przedstawia je natomiast jako dobre, inspirujące i leżące ściśle w waszym interesie. Jest to pułapka, jaką na was zastawia. W ten sposób kusi on niewinne dusze z dobrymi intencjami do swojej jaskini. Szatan będzie się ujawni się poprzez te biedne dusze, które uda mu się zdobyć, przez grzech pychy. Ten grzech, w jego najbardziej nikczemnej formie, będzie widoczny u tych ludzi na wysokich stanowiskach, którzy będą niszczyć innych dla własnych, egoistycznych korzyści. Na samym dole skali grzech pychy będzie wśród was widoczny, gdy w Moje Imię będziecie osądzać innych, krytykować ich, oczerniać, jak również niszczyć ich opinię.

    Mówię wam o tych smutnych faktach, abym mógł was przygotować, uzbroić w Moją Czułą Ochronę, abyście mogli uratować nawet tych, którzy przemaszerują przez całą ziemię, aby ją zniszczyć.

    Wasz Jezus

    http://www.paruzja.info/kwiecien-2013/1024-04-04-2013-19-45-tylko-ci-z-pieczecia-boga-zywego-unikna-tej-formy-zaglady-dusz

    zaczęło się…:(

    • Dawid said

      Nom miejcie Pieczęć Boga……bo potem jej nie odszukacie….

    • [Admin…. dyskusja na te tematy na innym blogu ]

      • Marti said

        a medalik św. Benedykta, Cudowny medalik, Różaniec, etc, należałoby zawsze mieć przy sobie, a to przecież nie są talizmany, a modlitwa o pieczęci jest piękna…

      • Halina said

        jednej rzeczy nie rozumiesz ….Z Nieba podawane są wskazówki które nalezy wykonac by nastapilo dostosowanie sie drogi świata ziemskiego do potrzeb tego co przychodzi …To jest tak jakbyś chciał dzieci beztroskie wprowadzic do miejsca bezpiecznego bo nadciąga tornado , a one cie nie słuchają i drzwi mogą dyc otwarte do pewnego czasu i kto wejdzie schowa sie ten łagodnie przejdzie przez tą burze ,a inni którzy zostaną na zewnatrz będą mieli gorzej ……..Podobnie było za Noego ,on zrobił to co Bóg mu kazal i przezył . Jak muślisz gdy zaczął padac deszcz czy nie chcieli znależ sie w arce pozostali ale nie mogli …Teraz potrzebna jest modlitwa jako zbroja przeciw szatanowi i głupotą byłoby nie uzbroić sie ..Ale kazdy ma wolną wolei robi to co chce ..Ty także możesz znalez powód dla którego odrzucisz te orędzia ale czy to zmieni przyszłośc , czy nie znajdziesz sie na boku z drzwiami zamknietymi ,i bedziesz chciał wejść tylko będzie za pózno ……..Rozważ to w sercu…..Przyjęcie pieczęci nic nie kosztuje i nie jest w sprzeczności z wiara to nie wiem nad czym sie zastanawiasz….A przynosi zabezpieczenie o wadze którego dowiesz sie gdy przyjdzie ten czas….

      • Halina said

        Przyjecie pieczeci to potwierdzenie tego ze chcesz nalezec do Boga i jeżeli teraz to zrobisz gdy szatan nie manipuluje Twoim sercem to masz jak w banku …A przeciez powiedziane jest ze Jezus będzie patrzył na stan duszy w jakim jest przed prześladowaniami bo potem możecie blużnić w czasie ucisku…Nikt nie wie co nadciąga , ale skoro z Nieba ostrzegają to coś w tym jest …ŻYjemy w czasach określanych jako koniec swiata , a więc będą zmiany ….Od ciebie zalezy jak Ty sie do tego przygotujesz i nie będziesz mógł mieć żalu do Boga o to że bardzo cierpisz bo mogłeś sie zabezpieczyc by łagodnie przez to przejść , ale nie zrobiłes tego

    • @”[Admin…. dyskusja na te tematy na innym blogu ]”

      Wklejanie orędzi chyba też miało być tam ? Odniosłem się bezpośrednio do wpisu Adriana który nie został usunięty natomiast moja wypowiedź już tak.

      [Admin…..]

      • Bronisławie, dopuszczasz na swoim blogu umieszczenie treści orędzia MBM a nie zezwalasz na polemiczny komentarz pisząc że dyskusja na innym blogu, masz do tego prawo Ty jesteś założycielem tego wirtualnego miejsca spotkań, lecz bądźmy konsekwentni. Nie będę polemizował z treścią orędzi jeśli ta treść się tu nie pojawia. Wszedłem tu dziś po to żeby podzielić się przemyśleniami na temat Niedzieli Miłosierdzia ale nie mogłem przejść obojętnie wobec wpisu z którego treścią się nie zgadzam. Podobnie jest z wpisami na temat papieża. Skoro tematyką tego bloga nie są przekazy MBM a dyskusja na ten temat jest na drugim blogu i to nie powinny pojawiać się wpisy szkalujące papieża czy niezgodne z nauką Kościoła.
        Jeżeli jest inaczej to powiedz jasno: „na tym blogu można demaskować fałszywego proroka jakim jest obecny papież nie można go bronić „podobnie o wizjonerce z irlandii i treściach przez nią przekazywanych „można wyrażać się jedynie w sposób pozytywny”. Wtedy będzie dla mnie jasne aby dzielić się wiarą i przekonaniami gdzie indziej zaoszczędzając Ci czasu który spędzasz na edytowaniu moich komentarzy które nie wynikają z podstępu czy egoistycznej chęci pisania lecz troski.

        • Dzieckonmp said

          Dzięki Ci serdeczne za Twoją dobroć i troskę o mnie,tylu obrońców jest zatroskanych, ale dyskusji nie dopuszczam tutaj na te tematy, jak dobrze popatrzysz to znajdziesz i inne komentarze z adnotacją. Proszę na blog kolegi dyskutować.

      • Tomaszek said

        Na blog kolegi ?
        O ty gałganie podły sam wpadłeś idę z tym do prokuratora
        koniec twoich kpin

  7. Dawid said

    Prezydent Izraela spotka się z papieżem

    Papież Franciszek przyjmie prezydenta Izraela Szymona Peresa 30 kwietnia w Pałacu Apostolskim – podaje Radio Watykańskie.

    Eksperci zakładają, że izraelski prezydent omówi z papieżem niektóre trudne kwestie, które pojawiły się podczas regularnych spotkań komisji izraelsko-watykańskiej, a także problemy utrzymania pokoju na Bliskim Wschodzie.

    Peres zaprosił Franciszka do odwiedzenia Ziemi Świętej oraz wyraził nadzieję na dalszy postęp w stosunkach Watykanu z narodem żydowskim, które, według prezydenta, osiągnęły pełnię rozkwitu.

    • Dawid said

      • Halina said

        cóż to próba wybielenia histori na rzecz Izraela ..Urabiania opinipublicznej do zaakceptowania usunięcia Jezusa z histori Izraela …..Czy nie było powiedziane że będą chcieli Go wymazać całkowicie ,, a na miejsce Jego kościoła wprowadzić jedną religie światową ….Czyżby to stawało się już teraz na naszych oczach ……no poczekajmy troszkę i nauczmy się czytać między linijkami bo oni prawdy nie powiedza tylko przedstawią tak by kazdy mógł to przyjąć nic nie podejrzewając a oni krok po kroku cichaczem realizować swój plan…..podstęp i kłamstwo ubrane w płaszczyk prawdy będą nam serwować ……….Podobno papieza maja zaprosić do Izraela a w przepowiedni było że zostanie zabity ……Widocznie zrobi to co im potrzebne będzie i treba go wyeliminowac by wstawić tego który im odpowiada…………….Mam nadzieje że moje przypuszczenia nie okażą sie prawdą , ale wszystko jakos sie uklada w całośc o czym mówione jest w orędziach………

  8. Dawid said

    Rosyjskie okręty obrały kurs na syryjski Tartus

    Okręty desantowe rosyjskiej Floty Pacyfiku w drugiej połowie maja zawinął do syryjskiego portu Tartus, gdzie znajdują się punkty logistycznego zaopatrzenia Marynarki Wojennej Federacji Rosyjskiej – poinformowano w Sztabie Generalnym Marynarki Wojennej.

    „Dostarczenie towarów do syryjskiego Tartusu jest jednym z głównych punktów planu realizowanego przez międzyflotowe zgrupowanie Marynarki Wojennej Rosji podczas zadań szkoleniowych na Morzu Śródziemnym” – poinformowano w Sztabie Generalnym.

  9. Dawid said

    Siły Powietrzne Syrii zbombardowały Aleppo

    Co najmniej 15 osób zginęło w wyniku ataku Sił Powietrznych Syrii na miasto Aleppo – podaje Syryjskie Obserwatorium Praw Człowieka.

    Obrońcy prawa człowieka podkreślają, że wśród ofiar znalazło się 9 dzieci.

    Atak na dzielnicę, znajdującą się pod kontrolą kurdyjskiego ugrupowania zbrojnego, przeprowadził samolot wojskowy

  10. Dawid said

    Podczas zamachu w Afganistanie zginęli obcokrajowcy

    Trzech żołnierzy i dwóch cywilnych pracowników Międzynarodowych Sił Wsparcia Bezpieczeństwa w Afganistanie (ISAF) zginęło dzisiaj podczas zamachu terrorysty-samobójcy na gubernatora afgańskiej prowincji Zabol w mieście Qualat – poinformował oficjalny przedstawiciel amerykańskiego dowództwa wojskowego w Afganistanie. Gubernatorowi nic się nie stało.

    Tymczasem przedstawiciel organizacji Taliban, która przyznała się do zorganizowania zamachu, twierdzi, że w wybuchu zginęło siedmiu zagranicznych żołnierzy oraz kilku ochroniarzy gubernatora.

  11. Pierina Gilli zapytała: „Kim jesteś Pani?”. Matka Boża uśmiechając się odpowiedziała: „Jestem Matką Jezusa i Matką was wszystkich”. Po przerwie dodała: „Nasz Pan
    posyła mnie, abym objawiła nowe maryjne nabożeństwo dla wszystkich instytutów męskich i żeńskich, zgromadzeń zakonnych i kapłanów diecezjalnych. Tym instytutom,
    zgromadzeniom i kapłanom, którzy mnie szczególnie czcić będą, obiecuję moją specjalną opiekę, rozwój i rozkwit duchownych powołań, ograniczenie zdrad powołania
    i wielką świętość w służbie Bogu. Życzę sobie, aby 13. dzień każdego miesiąca był obchodzony jako dzień maryjny, który powinno poprzedzać 12 dni przygotowania w modlitwie.” „W tym dniu ześlę bezmiar łask na te wszystkie instytuty religijne, zgromadzenia zakonne i kapłanów, od których doznam czci, i obdarzę ich wszystkich wielką świętością stanu. Życzę sobie, aby 13 lipca każdego roku poświęcony był czci Róży Duchownej, Rosa Mystica.” Matka Boża wyjaśniła Pierinie znaczenie trzech mieczy i trzech róż: Pierwszy miecz oznacza utratę powołania kapłańskiego i zakonnego. Drugi miecz, to kapłani i zakonnicy, żyjący nadal w grzechach śmiertelnych. Trzeci miecz oznacza kapłanów i zakonników, którzy popełniają zdradę Judasza (z utratą powołania
    gubią często też wiarę i szczęście wieczne, stając się wrogami Kościoła). Biała róża oznacza ducha modlitwy. Czerwona róża oznacza ducha pokuty i gotowość do ofiar.
    Róża żółta albo złota oznacza ducha wynagrodzenia.
    http://rosemaria.pl/ksiegarnia/product/90-maryja-roza-duchowna-montichiari-fontanelle.html

  12. Adrian said

    Od dziś w UK wzrasta kwota dochodu wolna od podatku z £8105 do £9440

    Oznacza to, że od pierwszych £9440 dochodu nie płaci się żadnego podatku. To równowartość 46 tys. zł. Natomiast w Polsce kwota wolna od podatku nadal wynosi tylko 3091 zł. Kiedy Polacy się obudzą?

    Przejdź do artykułu: http://www.wykop.pl/ramka/1470507/od-dzis-w-uk-wzrasta-kwota-dochodu-wolna-od-podatku-z-8105-do-9440/

  13. Grazyna. said

    Rysku, wejdz na www. paruzja info . i na: ” strona pierwsza” ( u dolu) znajdziesz maly graficzny obraz Pieczeci Boga Zywego. Nalezy zrobic z tego wydruk w powiekszeniu, oprawic w ramki i zawiesic na scianie, na honorowym miejscu. Ponad to, nalezy sie modlic, najlepiej razem z rodzina kazdego dnia, Modlitwa Boga Zywego, ktora znajduje sie na obrazie graficznym Pieczeci Boga Zywego.
    Pozdrawiam i zycze determinacji.Szczesc Boze!

  14. miziaforum said

    to cud protestuja w obronie eksmitowanych i załatwiaja mieszkania kto = KOMORNICY W POLSCE

    http://miziaforum.wordpress.com/2013/04/06/cud-protestuja-komornicy-w-obronie-eksmitowanych-polskich-rodzin/

    • miziaforum said

      PYTANIE KTO MINUSUJE NIE PODOBA SIĘ ZE KOMORNICY ODMAWIAJĄ WYŻUCANIA POLSKICH RODZIN Z DZIEĆMI NA BRUK -admin chyba masz tu jakiegoś …..

  15. z said

    Czy wy rozmawialiście wśród swoich domowników o orędziach MBM? W jaki sposób przekazać te wiadomości osobie chorej na raka która nie jest jeszcze w bardzo zaawansowanym stadium? W jaki sposób wybieracie jakieś konkretne orędzie dla danej osoby czy po prostu tylko mówicie im o tych orędziach oraz dajecie odnośnik do strony angielskiej z orędziami? Ja nie wiem w jaki sposób rozpocząć tą rozmowę bo boję się że nic z tego może nie wyjść.

    • losyziemi said

      Pan Jezus sam w orędziach mówi o tym, że mamy je rozprzestrzeniać, rozdawać do czytania w formie papierowej lub elektronicznej.

      Jezu Ufam Tobie !

      Jezus przekazała również, że osoby wnikliwie czytające obdarzy Światłem Ducha Św. aby mogły uwierzyć w te orędzia.

    • bolek12345 said

      Ja z początku chciałem rozmawiać ale to nie ma wogóle sensu, do niektórych ludzi nie da się przemówić, ale właśnie wiele fajnych cudów mi się takich dzieje w związku z nimi, i jak raz siadłem i chciałem wytłumaczyć mamie ale bez skutku, to zaraz w następnym orędziu było, żeby „nie stawiać wyzwań nikomu z rodziny i znajomych ani nie złościć się na nich z powodu, że nie wierzą, to jest w porządku,tak było zawsze, kiedyś zrozumiecie, przyprowadźcie ich do Mnie przez modlitwę” , więc jakoś skromnie można narzucić temat zaczynając np. od papieża, że wiedziałeś, że abdykuje bo Pan Jezus się objawia i Franciszek będzie chciał zniszczyć kościół Katolicki czy coś takiego…a jak nie będzie zainteresowany to nic na siłę bo to nie ma sensu tylko kłótnie same wyjdą z tego, u mnie to masakra była do wariatkowa mnie chcieli wysyłać i takie awantury hehe ale już nic nie mówię tylko się modlę za nich

      • Halina said

        Gdy nie chcą słuchać to módlsie za nich by w ich sercu mógł przebywać Duch sw i powodować odrzucenie tego co pochodzi od szatana , a sprawy nawet nie wiesz kiedy zaczną obierać inny kierunek…By Boża jasność rozświetliła ich mrok serca ….Tak bardzo jest ważna modlitwa za krewnych znajomych bo to wyciąga ich z pułapki szatana..

  16. BOGDAN said

    http://www.petycje.pl/petycjePodpisyLista.php?petycjeid=9493&podpis_rodzaj=2

  17. pio0 said

    Tak posiadajcie rzeczy tego świata, aby przez nie świat nie posiadał was.- św. Grzegorz Wielki

  18. Weronika said

    Nie ma wojny polsko-polskiej
    By KSC on 05/04/2013
    Nie ma wojny polsko-polskiej

    Cyprian Polak

    Jest sztuczna wojna na górze pomiędzy pseudo elitami z polskim obywatelstwem, pomiędzy pełniącymi obowiązki Polaków z tzw. lewicy, a pełniącymi obowiązki Polaków z tzw. prawicy. Pomiędzy ukrywającą swoją tożsamość mniejszością żydowską ukrytą w partiach i tzw. elitach deklarujących światopogląd liberalny, a ukrywającą swoją tożsamość mniejszością żydowską w partiach i tzw. elitach deklarujących światopogląd polsko katolicko narodowy.

    Pierwszy oficjalnie tego określenia (wojna na górze) użył Lech Wałęsa (vel Lejba Kohne) choć i ogólne deklaracje oraz opinie dziennikarzy wtedy były takie że nie rozumieją kogo z kim ta wojna, mimo że Wałęsa Kohne uzupełnił że ogłasza wojnę wszystkich ze wszystkimi. Pochodzenia żydowskiego byli wszyscy jego ludzie. Kaczyńscy których potem odrzucił (ale może i tak miało być w szerszych planach) i najbliżsi którzy pozostali Wachowski, Drzycimski i ksiądz Cybula także TW.

    Co ciekawe pochodzenia żydowskiego był także kapelan i spowiednik Lecha Kaczyńskiego. Czy jest tak że jak jest prezydent Polski pochodzenia żydowskiego i ukrywający swoje rodowe nazwisko to ksiądz musi być pochodzenia żydowskiego, nawet jak nie agent i żyd to choć żyd (choć co do agentury to wiemy o SB, ale są jeszcze inne agentury) Wygląda na to że reguła bo tak było u wszystkich prezydentów mających księży bo jak wiemy z kapelanów spowiedników nie korzystali Jaruzelski i Kwaśniewski. No i teraz mamy Komorowskiego. Bardzo wątpliwe by przerwał tę regułę.

    Wojna ta była miedzy innymi przeciw Tadeuszowi Mazowieckiemu (Ickowi Dickmanowi) agentowi NKWD (Wałęsa Kohne jak wiemy agent SB). Jak widać i tutaj najlepsi dla sowietyzmu byli agenci pochodzenia żydowskiego i pewniejsi od polskich, którym nie dawano tak ważnych funkcji, ale i nie chodziło przede wszystkim o tzw. komunizm (tak zwany bo komunizmu w Polsce jako takiego nie było i zresztą nigdzie) czy o interesy, tylko o żydosowietyzm i interesy światowych elit żydowskich, choć takowe de facto nie maja prawa nazywać się żydowskimi: „Ci mówią o sobie że są Żydami, a nie są nimi lecz Synagogą szatana”. Apokalipsa Św. Jana Można te elity więc jak najbardziej nazwać judeosatanistycznymi : „ Z ojca diabła jesteście” – Jezus Chrystus do elit żydowskich – Ewangelia.

    Niemal „zabawowy” , „rozrywkowy” jak sądzę dla nich szczegół można znaleźć w kampanii prezydenckiej gdzie w drugiej turze mierzył się Lejba z Ickiem. Były takie plakaty: „Ani Rus ani Czech tylko Lech”. Strona Mazowiecka, jego sztab wyborczy, sugerowała jeden mały przedwyborczy antysemityzm ze strony Wałęsy, jako że miałaby to być niby aluzja do pochodzenia Mazowieckiego, które to pochodzenie jakoś wtedy stało się powszechną świadomością Polaków (bez prawdziwego imienia i nazwiska oczywiście). Odwróciło to uwagę od Lecha Wałęsy, bo kto by wtedy przypuszczał..

    Tenże Wałęsa Kohne odstąpił potem prezydenturę Kwaśniewskiemu Sztolcmanowi synowi Izaaka Stolzmana vel Zdzisława Kwaśniewskiego który był ukraińskim żydem w stopniu pułkownika NKWD.

    Odstąpił, bo przewaga Kwaśniewskiego wynosiła marne 50 tysięcy głosów i zwłaszcza przy tej ilości głosów dla niemałej części opinii publicznej istotna była możliwość fałszerstw ułatwiona. Dodatkowo jak wiadomo ta przewaga Kwaśniewskiego była zdobyta nieuczciwie (znana historia magistra). Wałęsa jak wiemy powiedział, że szanuje demokrację (napisało mi się dekorację i to też byłoby trafne) i nie wyraził nawet tych oczywistych wątpliwości przewagą uzyskaną za pomocą skłamanego „magisterstwa”.

    Istotna tu była dywersja: celowa lub przypadkowa ze strony Jana Olszewskiego (Izaaka Oksnera – masona, w latach 50- tych napisał artykuł o polskim antysemityzmie) który „ustąpił” Wałęsie. Głosowanie wtedy za Kwaśniewskim było przede wszystkim głosowaniem przeciw Wałęsie, który rozczarował, ale głównie drażnił. Większość młodych ludzi, która głosowała pierwszy raz mówiła że nie było alternatywy, a ci z którymi rozmawiałem w większości przyznawali że gdyby w drugiej turze był Olszewski głosowaliby na niego. Choć jak widzimy wszystko zostałoby w rodzinie. Olszewski jednak nie mógł zostać prezydentem, bo on musiałby być ten dobry i nie mógłby pozwolić sobie na postępowanie przeciw gospodarce polskiej i wetowanie ustaw. To za dobrze by było. Czas przyszedł na lewą nóżkę.

    Tak było i tak jest dzisiaj.

    W Sejmie lat 90 – tych około 80 procent posłów pochodzenia żydowskiego. Informowały o tym m.in. lista posłów pochodzenia żydowskiego, o której było mi wiadomo w roku 1994, ale może była i wcześniej. Czy lista taka była wiarygodna? Nie znalazła się dzisiaj do tej pory żadna osoba, która była określona jako pochodzenia żydowskiego, a taką się nie okazała. Więcej, kolejne działania, konotacje tych osób, inne potwierdzają jak dotąd tę listę całkowicie. W 1997 ustawa o ochronie danych osobowych niewątpliwie po to stworzona by ukrywać pochodzenie i przodków wrogów Polski, a nie po to by chronić szarych Polaków ukróciła takie uprawnione i będące najgłębsza polską racją stanu dociekania. Z mojej strony osobom, które dotarły wtedy do potrzebnych informacji i sporządziły listę wyrazy najgłębszego szacunku i podziękowania.

    Jak jest dzisiaj? Byłoby nienormalne sądzić, że jest inaczej. Jeśli w Sejmie są różnice w powyższej kwestii to niewielkie i pytanie w którą stronę. Różnice niewielkie jeśli już, bo władzy raz zdobytej nie oddamy.

    Ale przecież „wojna polsko polska” nie ogranicza się do łże elit politycznych. To wszystkie tzw. środowiska opiniotwórcze, medialne, tzw. celebrytów itd.

    Prezenterzy TVP, innych mediów, aktorzy fetowani, spijający śmietankę reklamową najczęściej reklamujący. Dzieci warszawki, synowie i córki żydokomuny, prezenterzy warszawskiej tvp info. Postaci życia publicznego, eksperci itd. piosenkarze i piosenkarki

    Ten odsetek jest szokujący, często to większość.

    Nie ma więc wojny – polsko polskiej. Jest wojna pomiędzy różnymi grupami pełniących obowiązki Polaków. Wojna będąca częścią permanentnej Rewolucji od czasów Oświecenia. Wojna nie szkodząca polskojęzycznym (Choć jak w Rewolucji, owszem, mogą ginąć dzieci Rewolucji to jednak mają jeden cel), tylko szkodząca Polakom.

  19. Weronika said

    http://gloria.tv/?media=425867

  20. Vi-rus said

    [Admin… proszę na innym blogu poruszać te tematy]

  21. Krzysztof said

    Ja gdy mówię komuś o orędziach MBM jestem traktowany jak stuknięty albo „nawidzony”.

  22. KRYSTYNA said

    KRZYSZTOFIE

    DLA POCIESZENIA ,TO CIERPIENIE SPOTYKA TAKŻE MNIE

    ((( 🙂 )))

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  23. Krzysztof said

    Krystyno dzięki za pocieszenie.Wygląda na to że tak ma być w tym przypadku.

  24. bozena2 said

    Telefoniczna rozmowa z Marią Miłosierdzia Bożego, wizjonerką odbierającą przekazy Ostrzeżenia
    http://www.oredzia.strefa.pl/Ost/1roztel.html

  25. Paul said

    Admin wpuść mnie mam fajny program:). Mowa tu tez o 100 letnim królestwie Chrystusa Jezusa naszego Pana.:)

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
