Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Odmawiajcie Moją Koronkę aby móc odnaleźć bezpieczeństwo Moich Ramion

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 kwietnia 2013

orędzie z Ontario  4 kwietnia 2013

Dzieci stworzone dla Mojej chwały, Ja Jestem, Alfa i Omega. Ja Jestem, który Jestem. Otwórzcie dla Mnie wasze serca. Poddajcie się. Zezwólcie abym wam służył. Moje miłosierdzie jest dla was Moim największym darem. Błogosławię wam za każdym razem, gdy wzywacie Mojego miłosierdzia. Moje błogosławieństwa zwielokrotnią się dla tych, którzy ufają Mi całkowicie. Musicie ufać Mi jak małe dzieci ufają swoim matkom. Musicie ufać Mi i nie kwestionować Moich dróg. Bądźcie Mi posłuszni. Podążajcie w świętości. Bądźcie światłem w ciemności. Czas jest tutaj istotny.  Liczę na was, że będziecie służyć i dotrzecie do tych, którzy potrzebują Mojego miłosierdzia. Bądźcie świadkami Mojego miłosierdzia i miłości. Wielu znajdzie siły w waszych słowach zachęty. Bądźcie Mi wierni.  Nie wahajcie się. Nie wątpcie we Mnie. Mój plan jest idealny. Zapamiętajcie to sobie. Odmawiajcie Moją koronkę ze swoją rodziną. Odmawiajcie Moją koronkę aby odnaleźć bezpieczeństwo Moich Ramion. Tak bardzo was kocham. Pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju.

Tłumaczyła: Czytelniczka

komentarze 4 to “Odmawiajcie Moją Koronkę aby móc odnaleźć bezpieczeństwo Moich Ramion”

  1. basiaka said

    Panie umacniaj nas i nie opuszczaj nawet w chwili zwątpienia
    ale podnieś nas i wzmacniaj o to Cię prosimy
    Ty wiesz że jesteśmy słabi i bez Ciebie zginiemy bądź naszą drogą
    prawdą i życiem
    Gdy Ty będziesz z nami to wszystkie trudności pokonamy
    w Tobie nasza nadzieja

  2. pio0 said

    We wszystkim tym, co zdarza się w życiu człowieka, trzeba odczytać ślady miłości Boga. Wtedy do serca wkroczy radość -kard. Stefan Wyszyński.

  3. MamOczy said


    • apostolat said

      Ciekawy komentarz do tego filmu:

      „Dobra robota 🙂 Mów dalej, bo dobrze mówisz… Rozumiem, o czym mówisz, sama doświadczyłam i doświadczam mocy Bożej, Jego miłości i miłosierdzia. Cenne uwagi dot. wolności człowieka, którą Bóg respektuje, a która jednocześnie blokuje Boże działanie w naszym życiu, jeśli Bogu tej wolności sami dobrowolnie
      nie oddamy, by On mógł działać w nas i przez nas. Warto się nad tym zastanowić.”

      Dziękuję za wklejenie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
