Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Chorwacki premier ateista odwiedza Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 kwietnia 2013

at

Premier Chorwacji Zoran Milanović, który oświadczał że jest ateistą, odwiedził Medjugorje wczoraj i został powitany przez proboszcza ks Marinko Šakota i innych franciszkanów. Wcześniej, chorwacki premier w restauracji Gardens rozmawiał z innymi lokalnymi politykami.

at1

A jeśli ktoś nie może zrozumieć, dlaczego polityk ateista  spotyka się z franciszkańskimi kapłanami w kościele parafialnym w święto Zwiastowania, warto przypomnieć słowa anioła Gabriela, gdy wyjaśnił Maryi: „Nic nie jest niemożliwe dla Boga . „

at2

komentarzy 36 to “Chorwacki premier ateista odwiedza Medjugorje”

  1. Grazyna. said

    Wyobrazam sobie to radosne poruszenie w jego sercu, gdy Laska Boza dotknela go.
    Jedyna dobra wiadomo ze swiata. Dziekuje Ci Matenko ! I tym, ktorzy wymodlili to na Rozancu.
    Kiedys ich poznamy. KTOZ JAK BOG !

    • Dzieckonmp said

      W poniedziałek czyli wczoraj w sądzie prawnicy Alicji Tysiąc będą chcieli pieniędzy tym
      razem od rodziny Terlikowskich.

      Sto trzydzieści tysięcy.

      Tomek ma żonę Małgosię i czwórkę małych dzieci: Marysię, Zosię, Mikołaja i
      Jasia.

      WIĘCEJ:
      http://mamproces.pl/?p=914

      • Dawid said

        skorumpowane wszystko jest ostatnio Getin Bank oferował 7 tys za stołek widziałem w okłamywani ludzi na lokaty…

    • Leszek said

      Ale proszę pamiętajmy też o poruszeniu serca p. Józefa Oleksego, który swego czasu był też na Jasnej Górze. Później wielki chaos medialny (uznano to za jakaś sensację), różne pojawiające się komentarze (wiele negatywnych) zniszczyły tę łaskę Bożą w jego duszy.

  2. Grazyna. said

    „Wiadomosc ” – powinno byc.

  3. krolewnascieszka said

    Zapewne potrzebuje głosów naiwnych wyborców…

  4. Kochani! Jestem w szoku! Na blogu fronda.pl jest wyczerpująco przedstawiona kwestia Wielkiego Ostrzeżenia, zawiera odniesienie do Pisma Św. i porównanie z innymi orędziami o podobnej treści oraz zachętę do poważnego potraktowania tych przesłań!

    Czy zbliża się Wielkie Ostrzeżenie ?

    http://www.fronda.pl/blogi/miedzynarodowo-swiatowo/czy-zbliza-sie-wielkie-ostrzezenie,33120.html

    • Dzieckonmp said

      Duch Święty działa i roznosi wiadomości od Boga mimo że szatan się złości. Bardzo ciekawie przedstawiono sprawę. Warto poczytać

      • bozena said

        ” Regarding the Message of February 23, 2013, permission is granted to all who desire to print or email the Messages or Crusade Prayers from the site and distribute them for free in any language. Costs may be covered as long as no money is made to get the Messages to people.” Niestety nie
        napisali dokladnie, gdyz w tym info „sprostowaniu” MBM pozwala
        kazdemu ktoby tylko chcial wydrukowac ksiazke i krucjaty, pod warunkiem nie robienia z tego zysku.

      • bozena said

        Nie moge tam umiescic tego sprostowania gdyz posluguje sie tylko telefonem i mam ograniczone mozliwosci.
        Pozdrawiam wszystkich piszacych tu na blogu. Niech Bozy Pokoj bedzie zawsze z Wami a Boza Milosc Was umacnia!

    • KRYSTYNA said

      CIESZĘ SIĘ ,PONIEWAŻ WIĘCEJ NASZYCH BRACI I SIÓSTR DOWIE SIĘ O „OSTRZEŻENIU”

  5. Gosia said

    No, no, duzo waznych informacji duchowych dzisiaj. Czyz nie widać działania Ducha świętego?

  6. Leszek said

    Z Orędzi Matki Bożej do Jej umiłowanych synów, Kapłanów, poprzez ks. Stefano Gobbi:

    1. „Wszyscy ludzie są odkupieni przez Mojego Syna, Jezusa są także Moimi dziećmi w prawdziwym znaczeniu tego słowa. Nawet ci, którzy znajdują się daleko od Boga, nawet grzesznicy, nawet ateiści, nawet odrzucający Boga, zwalczający i nienawidzący Go – wszyscy są Moimi dziećmi. Jestem ich Mamą. Dla wielu z nich jestem jedyną Mamą, którą mają, jedyną Osobą troszczącą się o nich i naprawdę ich kochającą.
    Moje serce trawi nieustanny ból i wielka miłość do tych dzieci! Chcę im pomóc, chcę je ocalić, bo jestem ich Mamą. Przez nich cierpię. Cierpię z powodu ich grzechów i z powodu ich oddalenia od Boga. cierpię bo popełniają zło, cierpię z powodu każdego zła, jakie wyrządzają samym sobie.

    Jak można im pomóc? Jak je ratować?

    Potrzebuję licznych modlitw, potrzebuję wielu cierpień. Dzięki modlitwie i cierpieniu Moich wspaniałomyślnych synów będę mogła ocalić te dzieci.
    Ateizm wyrządził ogromną szkodę wielu duszom, zaciemniając w nich prawdziwy obraz Boga, miłosierne oblicze Mojego Syna Jezusa, wprowadzając je w stan duchowej śmierci”. (21, 16.X.1973)

    2. „Coraz więcej dusz, ofiar zwodzenia Mojego przeciwnika, gubi się codziennie.
    Kochajcie Moim Sercem wszystkich tych biednych synów, doprowadzonych do śmierci przez szatana i grzech. Kochajcie przede wszystkim tych najbardziej oddalonych, nawet negujących Boga.
    Stali się oni uległymi narzędziami w ręku szatana, który ich używa, jak chce. Często podejmują działanie jedynie pod jego złośliwym wpływem. Lecz oni także zostali odkupieni przez Jezusa i są Moimi dziećmi. Są najbardziej chorzy i dlatego najbardziej Mnie potrzebują.
    Może się wydawać, że wam na nią nie odpowiadają, jednak w rzeczywistości tak nie jest. Wasza miłość jest siłą wyrywającą ich spod władzy szatana! Jest światłem rozpraszającym ciemności, w których się znajdują. Jest najcenniejsza pomocą, jakiej możecie im udzielić, aby doprowadzić ich do zbawienia”. (134, 24.VIII.1977)

    2. „Miłujcie Moim Sercem przede wszystkim tych, którzy się zagubili i znajdują się w bardzo wielkim niebezpieczeństwie potępienia. Miłujcie przede wszystkim tych, którzy się oddalili, grzeszników, ateistów, osoby przez wszystkich odrzucane”. (186, 28.XI.1979)

    3. „Moimi oczami patrzę na wszystkich: na tych, którzy są daleko ode Mnie, na ateistów, narkomanów, na Moje biedne grzeszne dzieci. Patrzę na nie, aby poznać je takie, jakie są, aby im pomóc i aby je poprowadzić drogą dobra, powrotu do Boga, nawrócenia, modlitwy, postu i pokuty. … Mama kocha z pełnym miłosierdzia upodobaniem tych, którzy najbardziej Jej potrzebują. Rozumiecie więc, dlaczego Moje matczyne współczucie zwraca się ku grzesznikom: ku wszystkim – szczególnie zaś ku najbardziej oddalonym i tym, którzy najbardziej potrzebują Bożego miłosierdzia.
    Kiedy ukazałam się w Fatimie, nauczyłam was modlić się do Jezusa w taki sposób: «Zaprowadź do nieba wszystkie dusze i dopomóż szczególnie tym, którzy najbardziej potrzebują Twojego miłosierdzia».
    Kocham wszystkich, poczynając od najbardziej oddalonych, Moich grzesznych dzieci, dla których jestem niezawodną matczyną ucieczką”. (283, 24.I.1984)

    4. „W tych czasach jakże liczne są Moje biedne dzieci oddalające się od Boga. Stają się ofiarami błędu ateizmu, tak dzisiaj rozszerzonego, wspieranego przez wszystkie środki społecznego przekazu”. (298, 14.XI.1984)

    5. „Bądźcie pomocą, której pragnę udzielać dziś wszystkim potrzebującym miłości dla ich zbawienia. Kochajcie zabłąkanych i ateistów”. (325, 8.V.1986)

    Z Orędzia Matki Bożej Królowej Pokoju z dn.25.10.1985r.:

    „Bardzo cierpię z powodu niewierzących. Także oni są Moimi dziećmi! Nie wiedzą, jak straszny czeka ich los (po śmierci)!… Rozejrzyjcie się wokoło, a zdacie sobie sprawę, jak bardzo dzisiejsi ludzie są pogrążeni w grzechu. wtedy już nie mówili, że Bóg ma twarde serce. Powinniście przede wszystkim więcej modlić się za niewierzących i za grzeszników”.

  7. Leszek said

    MADONNA ATEISTÓW

    Czuwam nad tymi, którzy nie wierzą w Mojego Syna.
    Pragnę im pomóc, są Moimi dziećmi, jak wszyscy.
    Chociaż nic o tym nie wiedzą, modle się, modlę się za tych, którzy się nie modlą.

    Gdy krwawią, moja modlitwą, jak bandażem owijam ich rany.
    Gdy toną, rzucam im Moja modlitwę jak koło ratunkowe.
    Gdy umierają czynię wezgłowie z Mojej modlitwy dla ich zmęczonej skroni.
    A potem biorę do ręki ich syczące popioły i kładę je u stóp Mojego Syna.

    Dla przeczących, dla niewierzących, dla nieistniejących mówię:
    Stwórz ich Mój Synu najukochańszy, wypełń ich Swoją wiecznością.
    Rozpal ich Swoją Męką, niech będą Twoim cierniem.
    Niech będą Twoim krzyżem. Umrzyj za nich. Umrzyj jeszcze jeden raz, jeszcze ostatni
    raz Mój Synu najukochańszy.

    Błaga cię o to, Twoja Matka.
    Błaga Cię o to, Madonna ateistów.

  8. Dawid said

  9. KRYSTYNA said

    http://www.thewarningsecondcoming.com/the-time-for-the-comet-to-appear-of-which-i-spoke-when-people-will-believe-that-there-are-two-suns-is-close/

    Czas komety pojawiać, o której mówił, kiedy ludzie będą wierzyć, że istnieją dwa słońca, jest blisko

    Moja najmilszego córka gwiazdy wkrótce zmienić i czas komety pojawiać, o której mówił, kiedy ludzie będą wierzyć, że istnieją dwa słońca, jest blisko. Wkrótce niezwykły spektakl będzie można zobaczyć przez ludzkość, i nie będzie słychać odgłos gromu, a to wydaje się, że dwa słońca zderzą.

    Moje Promienie Miłosierdzia spadnie na każdej ludzkiej duszy, w tym tych, którzy będą oślepiony światłem, tak ciemne są ich dusze. Gdy dźwięk grzmotu słychać, cicha spokojna następnie zejść na ziemię i cisza będzie ogłuszający. Nie słychać dźwięku – tylko dźwięk mojego głosu naniesiona dusz nędzny.

    Będę jak promień słońca, który sprawi, każdy błąd, każdy grzech i krzykiem rozpaczy, staje się wyraźnie widoczne w oczach grzesznika.

    Tam będzie płacz i głębokie poczucie smutku czuł w sercach ludzi, gdyż pochodzą twarzą w twarz ze stanu ich dusz. Wszystko pozostanie jeszcze przez piętnaście minut, a następnie życie będzie jak wcześniej, jak gdyby ten cud się nie stało. Z tych, których dusze zostały dotknięte Prawdy, życie nie może, ani nie będzie nigdy takie samo. Będą one następnie mnie, moich nauk i będą przekształcić w miliardach.

    Moje wiadomości staną się ich codzienne jedzenie i wraz z moim Najświętszej Eucharystii, będą potrzebowali niczego więcej. Tak silne staną się, że nic nie będzie stać na ich drodze, nic się nie zniechęcają, ani ich spowolnić, jak one marca w mojej armii ostatków do Mojego Nowego Raju.

    Pozostali zostaną poinformowani, że Ostrzeżenie zostało spowodowane przez zakłócenia w atmosferze ziemskiej i będzie łatwo wytłumaczyć. Ale będzie to kłamstwo, bo nie chce uznać istnienia Boga. Jeśli byli to zrobić, nie będzie w stanie wypełnić swój plan, aby oszukać świat do przyjęcia pustych obietnic antychrysta.

    Kiedy cuda Boga są świadkami na taką skalę, że Mój plan przynieść ludzkości w dziedzinie zbawienia jest w końcowej fazie.

    Idź, mój lojalnych zwolenników, i zaufać zawsze w Mojej obietnicy uratowania wszystkich dusz. Moje Miłosierdzie jest wielkie i Moja wszechmocny mocy.

    Twój Jezus

  10. Dawid said

    06.04.2013, 17:00 – Zbliża się czas pojawienia komety, kiedy ludzie będą sądzić, że są to dwa słońca, o czym już wcześniej mówiłem

    Moja szczerze umiłowana córko, gwiazdy wkrótce się zmienią i zbliża się czas pojawienia komety, kiedy ludzie będą sądzić, że są to dwa słońca, o czym już wcześniej mówiłem. Wkrótce ludzkość zobaczy cudowny spektakl, gdzie będzie słychać huk grzmotu i będzie się wydawało, że zderzą się dwa słońca.

    Moje Promienie Miłosierdzia spadną na każdą ludzką duszę, łącznie z tymi, którzy zostaną oślepieni Światłem, gdyż tak bardzo ciemne są ich dusze. Gdy odgłos grzmotu zostanie usłyszany, wtedy wielka cisza zstąpi na ziemię, a cisza ta będzie ogłuszająca. Nie będzie słychać żadnego dźwięku – tylko brzmienie Mojego Głosu odbite w duszach nikczemników.

    Będę jak promień słońca, który sprawi, że każdy błąd, każdy grzech i krzyk rozpaczy stanie się wyraźnie widoczny w oczach grzesznika.

    Będzie to płacz i głębokie poczucie smutku odczuwane w sercach ludzi, kiedy staną twarzą w twarz ze stanem swoich dusz. Wszystko zatrzyma się na piętnaście minut, a potem życie stanie się takie, jak wcześniej, jak gdyby ten cud się nie wydarzył. Życie tych, których dusze zostaną dotknięte Prawdą, nie może ani nie będzie już nigdy takie samo. Wówczas podążą oni za Mną, Moim Nauczaniem i będą się nawracać miliardami.

    Moje Orędzia staną się ich codziennym pokarmem i wraz z Moją Najświętszą Eucharystią już nie będą potrzebowali niczego więcej. Staną się tak silni, że nic im nie przeszkodzi w ich drodze, nic ich nie zastraszy, ani nic ich nie spowolni, gdy będą oni maszerować w Mojej armii reszty do Mojego Nowego Raju.

    Pozostali zostaną poinformowani, że Ostrzeżenie zostało spowodowane przez zakłócenia w atmosferze ziemskiej i łatwo będzie można to wyjaśnić. Ale będzie to kłamstwo, gdyż oni nie nie chcą uznać Istnienia Boga. Gdyby mieli uznać Jego Istnienie, wtedy nie byliby w stanie wypełnić swojego planu, aby oszustwem skłonić świat do przyjęcia pustych obietnic antychrysta.

    Kiedy cuda Boga będą widziane na tak wielką skalę, wiedzcie, że Mój plan przyprowadzenia ludzkości do królestwa zbawienia jest w końcowej fazie.

    Idźcie, Moi wierni wyznawcy i zawsze ufajcie Mojej obietnicy ratowania wszystkich dusz. Moje Miłosierdzie jest wielkie, a Moja Władza wszechmocna.

    Wasz Jezus

    • Gosia said

      Wow, normalnie czuję się jakbym ogladała film jakiś czy co…

    • Leszek said

      Cd. „uwag” do i tych słów Pana Jezusa z Orędzia z 6.04.13 danego poprzez MBM:

      …Będę jak promień słońca, który sprawi, że każdy błąd, każdy grzech i krzyk rozpaczy stanie się wyraźnie widoczny w oczach grzesznika. Będzie to płacz i głębokie poczucie smutku odczuwane w sercach ludzi, gdy staną twarzą w twarz ze stanem swoich dusz….

      Jest powiedziane w Piśmie Świętym, że Pan Bóg jest słońcem (Ps 84,12a), a Jego oczy są nad słońce dziesięć tysięcy razy jaśniejsze, patrzą na wszystkie drogi człowieka i widzą zakątki najbardziej ukryte. … Czyny wszystkich ludzi są przed nimi nic nie może się ukryć przed Jego oczami. …Żadna myśl nie ujdzie Jego uwagi i nie ukryje się przed Nim ani jedno słowo (wedle: Syr 23,19 i 39,19 i 42,20). Wszystko jest jawne przed Wszystkowiedzącym (Est 8,12d) i widzącym Bogiem (2Mch 7,35 i Mdr 7,23).
      Doświadczenie stanięcia przed Bogiem twarzą w twarz było też i udziałem św. S. Faustyny, która tak o tym pisała w ‚Dzienniczku’:

      „W pewnej chwili została wezwana na Sąd Boży. Stanęłam przed Panem sam na sam. Jezus był takim, jakim jest w Męce. Po chwili znikły te Rany, a pozostało tylko pięć, w rękach, nogach i boku. Natychmiast ujrzałam cały stan duszy swojej, tak jak Bóg na nią patrzy (por. Ps 90,8). Jasno ujrzałam wszystko, co się Bogu nie podoba. Nie wiedziałam, że nawet z takich cieni drobnych trzeba zdawać rachunek przed Panem. Co to za moment? Kto go opisze? – Stanąć naprzeciw Trzykroć Świętego… ” ( z p-ktu 36).

      Dokładnie o tym co pisała św. S. Faustyna możemy przeczytać w książce Anny „Świadkowie Bożego Miłosierdzia”, w jej cz. 2-iej:

      „Wtedy zobaczyłem Pana naszego, Jezusa Chrystusa. Był w koronie cierniowej, w czerwonym płaszczu obszarpanym u dołu, z plami krwi. Po płaszczem, rozchylonym na piersiach, widać było nagie ciało. pokryte sińcami, ranami i zaschłą krwią. Patrzył na mnie wzrokiem pełnym współczucia i zrozumienia, nie jak sędzia, a jak przyjaciel, towarzysz niedoli, tak jak gdyby użalał się nade mną, a nie nad Sobą. … Pan szerzej rozchylił płaszcz i wypowiedział swój wyrok: „Patrz, oto jest cena twojego ocalenia. Wykupiłem cię i drogo zapłaciłem, abyś mógł żyć. Dlatego, synu, że kocham cię. Od początku swego istnienia byłeś i jesteś kochany. Krew Ojca usprawiedliwia syna” Pan nasz przemienił się. Stał się jaśniejący, promienny, szczęśliwy – tak pełen majestatu, że upadłem Mu do nóg, ale nie śmiałem dotknąć stóp”. (6.VI.1988r., ze świadectwa Wacława, znanego działacza politycznego w Polsce Ludowej, zajmującego wysokie stanowiska, niewierzącego; str. 217/218) i
      „W świetle Bożym (por. Ps 90,8) widoczny staje się każdy gest, słowo, myśl gniewu, lekceważenia lub obojętności, każde tchnienie zła, niewykonanie dobra; najmniejszy brud czernieje jak ogromna plama. … W świetle Pana widoczny jest najmniejszy pył na nas. … sumienie ukazuje wszystko, cośmy zawinili przeciwko sobie i bliźnim naszym jako w przenośni – brud, w rzeczywistości – zło, ohydę, trupi odór i trupia zgniliznę, gdyż wszystko, co przynieśliśmy tu (tj. w świat duchowy) ze sobą, a co przynależy do ducha nienawiści i buntu jest tu martwe, rozkłada się i wydziela trupi jad. … Poznajemy samych siebie w dobrym i złym. tu szczególnie boli każde sprzeniewierzenie nasze, każdy unik przed łaską, każde skłonienie się przed duchami ciemności, a takim hołdem składanym szatanowi jest każde kolejne przyjęcie jego propozycji dla nas (pokusy) odejścia od Boga.. Zwłaszcza w sprawach pozornie błahych i drobnych czynił to każdy z nas. Wiedząc to mamy przed oczyma Jego Mękę i Krzyż, i Krew spływającą za nas. … Sąd nad sobą jest konieczny, abyśmy mogli przejrzeć się w oczach bliźnich i zobaczyć , jakimi byliśmy dla nich. Każdy akt życzliwości daje nam wtedy radość i pociechy, a każdy przez nas wywołany ból, przykrość, poniżenie, zniechęcenie, poderwanie czyjejś wiary, odebranie nadziei, złośliwość lub intrygę widzimy, rozumiemy ciężar i doświadczamy tak, jak czuł to ten człowiek, względem którego byliśmy źli’ ” ( str. 128 i 154 i 189).

      Podobnie też możemy przeczytać w jednym z Orędzi Pana danym Vassuli Ryden:

      „To, co zrobię zostanie dokonane z Miłości. wasze oczyszczenie nadejdzie, by was ocalić od bram piekielnych (por. Ps 9,14n). … Każdy na tej ziemi będzie musiał doznać oczyszczenia, każdy usłyszy Mój głos i rozpozna Mnie w Baranku. Każdemu zostanie to dane jako tajemne objawienie, aby ujawnić ciemności dusz waszych”.
      Zdaje się, że to doświadczenie zapowiadał już Pan poprzez proroka Ezechiela:
      „Dam wam serce nowe i ducha nowego tchnę do waszego wnętrza, dam wam serce z ciała. … Wtedy wspominać będziecie wasz sposób życia i wasze złe czyny. Będziecie czuli obrzydzenie do siebie samych z powodu waszych grzechów i waszych obrzydliwości, domu Izraela” (Ez 36,26.36).

  11. Bozena said

    Super żeby się nawrócił no ja już też za niedługo będę w Medjugorje za trzy tygodnie po premierze już łał co za radość być znowu w Medjugorje chociaż miałam nie jechać bo był już komplet w autokarze ale zwolniły się ostatnio dwa miejsca super bo w tym terminie zawsze jeżdżę bo nie lubię ciepła ekstremalnego a teraz to jeszcze jest w sam raz .Mam pytanie małe do was czy jak przyjmowaliście Ciało Pana Jezusa to czy miało kiedy inny smak niż zawsze bo ja wczoraj miałam dziwny ostry smak Ciała Pana Jezusa to było taki chłód i ostrość ale nawet nie był to smak określony nawet po zniknięciu w tym miejscu czułam tą ostrość i chłód a dzisiaj nie jak zawsze smak był lekko słodkawy dziwne to było pierwszy raz mi się tak zdarzyło miał ktoś też tak kiedy?

    • ja często, gdy przyjmuję Ciało Pana Jezusa wyczuwam słodki smak, niekiedy czuję tylko smak opłatka…

    • AGnieszka said

      Adminie skasuj proszę tego posta, jakiś chochlik się wkradł, nie wiem skąd ten debil7 się wziął?

      • AGnieszka said

        Dzięki! Pisałam,że czułam gorzki smak kiedy przyjęłam Komunię od szafarza. Teraz omijam go szerokim łukiem

  12. Krzysztof said

    Zofia Nosko w Centuri tom I też pisała o pojawieniu się dwóch słońc.A to był początek lat 80 -tych!

  13. Krzysztof said

    Miałem i to parę dni temu.Hostia była pirwszy raz w moim życi u gorzka.Ale nie wiem co to mogłoby znaczyć?

    • Bozena said

      Dzięki za odpowiedż to znaczy nie jestem sama kiedyś się pewnie dowiemy co to oznaczało .

  14. Leszek said

    W Orędziu MBM z 6.04.13 Pan Jezus powiedział m.n.:

    …będzie słychać huk grzmotu… Gdy odgłos grzmotu zostanie usłyszany, wtedy wielka cisza zstąpi na ziemię, a cisza ta będzie ogłuszająca. Nie będzie słychać żadnego dźwięku – tylko brzmienie Mojego Głosu odbite w duszach nikczemników….

    O tym odgłosie grzmotu, w którym usłyszy się głos Boga, dającego świadectwo prawdzie, jest mowa w Ewangelii wg św. Jana, a mianowicie:

    „Właśnie dlatego przyszedłem na tę godzinę. Ojcze, wsław (uwielbij) Twoje imię! Wtem rozległ się głos z nieba: ‚ Już wsławiłem (uwielbiłem) i jeszcze wsławię’. Tłum stojący to usłyszał i mówił: ‚Zagrzmiało!’. Inni mówili: ‚Anioł przemówił do Niego’.
    Na to rzekł Jezus: „Głos ten rozległ się nie ze względu na Mnie, ale ze względu na was (por. Mt 3,17 i Łk 3,22). Teraz odbywa się sąd nad tym światem. Teraz władca tego świata zostanie precz wyrzucony (tzn. utraci swe panowanie i zostanie wyrzucony z serc ludzkich – dop. mój). A Ja, gdy zostanę wywyższony przyciągnę wszystkich do siebie” (J 12,27b-32).
    O głosie Pana podobnym do grzmotu, jego mocy i skutkach możemy dowiedzieć się z pism Starego Testamentu, a mianowicie:
    „zagrzmiał Bóg Majestatu. Głos Pana pełen potęgi… pełen dostojeństwa” (Ps 29,3-4; por. Ps 46,7) i „I zagrzmiał Pan z nieba, a w potężnym echu dal słyszeć swój głos” (Syr 46,17) i „Pan zagrzmi z Syjonu i z Jeruzalem głos swój podniesie, że niebiosa i ziemia zadrżą. … I poznacie, że Ja jestem Jahwe (tj. że Ja istnieję – dop. mój), Bóg wasz, co mieszkam na Syjonie, górze Mojej świętej” (Jl 4,16a.17a; por. Am 1,2 i Iz 2,3).
    Cdn.

  15. Gosia said

    Zastanawiałam się, jak przygotować dzieci do Oświetlenia… Bo mają więcej niż 7 lat i będą je odczuwać. Z drugiej strony nie chciałabym ich przestraszyć, zresztą w jednych z przekazów do MBM Jezus mówi, żeby dzieciom nie mówić wszystkiego, żeby się nie bały. Coś już mówiliście waszym dzieciom, oczywiście – tym w odpowiednim wieku?

  16. basiaka said

    Dobry Jezu dopomóż nam byśmy podczas tego ostrzeżenia nie skonali ale
    zdarzyli sie z naszych grzechów wyspowiadać i miej o Panie litość nad tymi twoimi dziećmi co nie zdarza sie wyspowiadać
    Ukochany Jezu o to Cię błagamy ulituj się nad nami wszystkimi Twoimi dziećmi

  17. Joel Osteen
    amerykański pisarz chrześcijański, teleewangelista i starszy pastor z Lakewood Church w Houston, w Teksasie, którego służba nadawania dociera do ponad siedmiu milionów odbiorców tygodniowo w ponad 100 krajach na całym świecie, w roku 2006 został nazwany najbardziej wpływowym chrześcijaninem w USA, 13 marca 2013 oświadczył, że odrzuca chrześcijaństwo i Chrystusa i zakłada swój kościół.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
