Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Serdeczne BÓG ZAPŁAĆ

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 kwietnia 2013


Zaufaj bez reszty Maryi, zaufaj Jej wielkiej miłości jest zobowiązaniem. Zaufanie to jest obietnicą że będę odpowiadał na Jej wezwanie, na Jej prośby.

Maryjo, dziękuję Ci, żeś sprawiła iż poznałem Twoje słowa wzywające mnie do  modlitwy do Ducha Świętego. Przez Niego poczęłaś Jezusa Chrystusa, On dał Ci łaskę rozważania i pojmowania Słowa Bożego w Twoim sercu. 2 czerwca 1984 r mówiłaś do nas: „Dzisiaj pragnę wam powiedzieć, żebyście w czasie tej nowenny modlili się o to, aby Duch Święty spłynął na wasze rodziny i na waszą parafię. Módlcie się, byście nie żałowali. Bóg was obdarzy tak, że będziecie Go sławić do końca dni waszych. Dziękuję za odpowiedź na moje wezwanie” .
Tak tez w chwilach trudnych jakie obecnie przechodzę ja marny robaczek przypomniałem sobie o tym Twoim orędziu i próbowałem odpowiedzieć na Twoje wezwanie modląc się „O Duchu Święty, wraz z Maryją proszę Cię, wylej na mnie Twe dary. Niech Twoja mądrość wyryje się we mnie, abym w mej pracy, postanowieniach, myślach i uczuciach prowadził mnie Twój Duch. Duchu Jezusa, udziel mi Twego daru mocy, który uczyni mnie zdolnym do przezwyciężania każdej próby. O Duchu Prawdy, przyjdź i zamieszkaj we mnie, abym mógł żyć i świadczyć przed wszystkimi o Twojej sprawiedliwości. Duchu Święty, uwolnij mnie od wszelkiego ciężaru.
Maryjo, Ty nosisz w sobie Ducha Prawdy. Dziękuję Ci że pobudziłaś mnie do modlitwy do Niego.

Kochani czytelnicy serdecznie dziękuję Wam wszystkim za to że pamiętaliście o mnie dziś o godz. 17. Dziękuję za waszą miłość do mnie. Wiem że setki modlących się było. Chcę Wam powiedzieć że dziś o godz 17 wydarzył się cud. Dokładnie o tej godzinie otrzymałem natchnienie i wypływały z moich ust słowa których nigdy nie planowałem ani nie układałem. Coś niesamowitego. Wiem że tylko ja o tym wiem i osobiście jestem przekonany o wielkim cudzie działania Ducha Świętego. Wszystko wyglądało na niesamowite.W pierwszej sprawie …………. Wszystkie oskarżenia jakie rzucono na mnie ………………….. Sprawa …………….. Będę Was prosił o   dalszą modlitwę przy kolejnych sprawach które mnie czekają a ma ich jeszcze trochę być. Niesamowite jest to doświadczenie jakie dziś za Wasza przyczyną przeżyłem. Ze szczegółami opowiem wam w autobusie w czasie pielgrzymki do Medjugorje. BÓG ZAPŁAĆ.

Komentarze 34 to “Serdeczne BÓG ZAPŁAĆ”

  1. katerosa said

    Chwała Panu ! P. Bronku ! Tak się cieszę ! 🙂 🙂 (Y)
    I to to chodzi ! ‚sęk” tkwi w zaufaniu ! 🙂 jak Hiob !!!! 🙂
    ____________________________________________________________________________

    Przesyłam piękną pieśń w wykonaniu ks. Dawida
    P.S. Czy ktoś jedzie z północy Polski żebym mogła się z kimś zabrać do Lublina??? Bo muszę zabrać z sobą kule żeby wejść na Podbrdo i nie dam rady sama dojechać…. :/
    Pozdrawiam z Bogiem!!!

  2. Karolina said

    chcę uwierzyć w Boga,ze istnieje, na wszystkie cuda i prawdy są naukowe dowody,ja chce tylko dowodu ze Bog istnieje ;(( nie wiara dla samej wiary zeby tutaj bylo lepiej..

    • Weronika said

      Karolinko, Bog istnieje…ty jestes na to dowodem….Bez Boga nie byloby ciebie…nie byloby mnie, nie byloby tego swiata…twoi rodzice , moi i inni byli tylko narzedziem w rekach naszego Ukochanego Tatusia w Niebie…

    • As said

      Karolino, Bóg nie chce Cie kupić. On mógłby dać Ci sto dowodów na swoje istnienie, niczym dla niego byłoby ujawnienie się przed Tobą w pełni Swojej chwały, ale On chce Twojej miłości, miłości mimo wszystko. Ty też masz w sobie ten Boski pierwiastek, chcesz, żeby Twój mężczyzna kochał Cię mimo wszystko, mimo wad, trudności i był zawsze z Tobą, cokolwiek by się nie działo. Bóg chce tego samego, chce Ciebie, Twojego serca, nie rozumu, Twoich uczuć, nie Twojego rozsądku, chce, żebyś kochała Go do szaleństwa! Miłość przecież jest ślepa 🙂

    • katerosa said

      🙂 Jesne że istnieje…. !!!!! 🙂 🙂 🙂

  3. Imelda said

    Naprawdę piękną modlitwę ułożyłeś Adminie:)

    Bóg zapłać!

  4. Chwała Panu za swiadectwo wiary i działanie Ducha Świętego!!!

  5. Radosław said

    „Poprzez wasze modlitwy, pokuty i posty, posłałem papieża, który będzie czynił Wolę Bożą, tak długo jak katolicki świat nie przestanie się za niego modlić. Jeśli będziecie modlić się za papieża Franciszka, będzie czynił Wolę Mojego Ojca, jeśli przestaniecie się za niego modlić, mój wróg i jego narzędzia, które przeniknęły Stolicę Piotrową, doprowadzą do błędów przeciw wierze, Ewangelii i doktrynie Mojego Kościoła. Moje dzieci, mówią wam to, aby obudzić was duchowo i aby modlitwa stałą się waszym priorytetem.”

    http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

  6. Grazyna. said

    Ps. Wraz z Medalikami, trzeba miec Krzyz Chrystusa oczywiscie ! KROLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  7. Grazyna. said

    ZOLNIERZE ARMI BOGA !

    Czyz z tego wczorajszego doswiadczenia Admina Bronka i naszego, nie plynie przeslanie i nie nasuwajaja sie wnioski ? Kazdy kto ma przed soba jakies karkolomne przezycia, powinien uzbroic sie w pancerz i helm ; ” na czczo ” Psalm 91, potem Msza sw. w stanie laski uswiecajacej z przyjeta Komunia sw.,Litania do Ducha sw.,do Matki Bozej, Modlitwa do sw Michala Archaniola, Koronka do B. Milosierdzia, Rozaniec sw. uzycie Wody Swieconej , Medaliki przy sobie – Cudowny i sw Benedykta, wsparcie modlitewne ze strony innych. Tak uzbrojony Zolnierz, moze stoczyc kazdy boj z mocami zla. Wlasnie stoczylismy pierwszy ! Zaprawiajmy sie do tego Ostatniego, ktory przed nami. DZIEKUJE CI BRONKU ZA TWOJE BUDUJACE NAS SWIADECTWO ! SZCZESC WAM BOZE ! KROLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  8. Aneta said

    Chwała Panu ! Cieszę się ! Rośnie nadzieja, ze modlitwy przynoszą cuda i pomoc w sprawach pozornie/po ludzku beznadziejnych .
    Z Panem Bogiem błogosławionego dnia życzę

  9. Pro Publico Bono said

    Pozdrawiam serdecznie
    Chrystus Królem

  10. Wiktoria said

    Bardzo sie cieszymy, modlimy sie za pana nadal i prosimy powierzyc nasza Bialorus w modlitwie Krolowej Pokoju zwlaszcza gdy bedziecie w Miedzugorju.

  11. Eliza said

    Adminie czekałam na tą dobrą wiadomość. Bardzo się cieszę….Nie miałam żadnych złudzeń, że nasze modlitwy pomogą…Króluj nam Chryste!

  12. aapostolat said

    Będę szukał oblicza Twego, Panie. Nie zakrywaj przede mną Swojej twarzy,
    nie odtrącaj w gniewie Twojego sługi. Ty jesteś moją pomocą, więc mnie nie odrzucaj.

    Ps 27 (26),7-9.13-14 /R: por. 8c/

    Wszystko o CHUŚCIE Z MANOPPELLO

    http://www.manoppello.eu/index.php?go=start

    • apostolat said

      ZWYCIĘŻCA ŚMIERCI,PIEKŁA I SZATANA

      • apostolat said

        Będę szukał oblicza Twego, Panie. Nie zakrywaj przede mną Swojej twarzy,
        nie odtrącaj w gniewie Twojego sługi. Ty jesteś moją pomocą, więc mnie nie odrzucaj.

        Ps 27 (26),7-9.13-14 /R: por. 8c/

        Wszystko o CHUŚCIE Z MANOPPELLO

        http://www.manoppello.eu/index.php?go=start

        • apostolat said

          Całun Turyński i Całun z Manoppello – superprapozycja, Turin Shroud and Manoppello Veil

          Nałożenie obrazów dwóch płócien w programie graficznym.

      • apostolat said

        Nałożenie dwóch obrazów: Welonu (Chusty) z Manoppello i obrazu Eugeniusza Kazimirowskiego ‚Jezus miłosierny’ z sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Wilnie.

  13. Weronika said

    Dziękuje Ci Boże za wszystko
    za wszystkie radości i łzy
    za to, że mogę w ciszy
    wtedy gdy nikt nie słyszy
    powiedzieć przebacz i pomóż mi
    bo któż pomoże jeśli nie Ty
    bo któż pomoże jeśli nie Ty

  14. MamOczy said

    Czy ktoś wątpi , że modlitwy nie zdziałają jednego cuda ? Nic to Nas nie kosztuje i z całymi zastępami świętych i aniołów jak i z samą Trójcą Świętą nie zapominając o Naszej Matce wygramy , wygramy ze złym : )

  15. Grazyna. said

    MARYJO, TYS NASZA PODPORA W UCISKACH I SMUTKU !

    A moze tak Ci, ktorzy modlili sie dzis o 17 tej, opisza jakie problemy mieli podczas tej modlitwy ?
    Ja mialam. ; nigdzie nie bylo miejsca dzis abym mogla ukleknac, nie moglam kleczec, skurcze lapaly mnie w szyje(!),na sile odciagano mnie od tej modlitwy krzykiem a nawet placzem, lecz z Boza pomoca wytrwalam do konca . KTOZ JAK BOG ? !

    • Tomasz said

      Ja akurat nie miałem większych problemów poza przełamaniem własnego zmęczenia po godzinach pracy fizycznej.

    • Rysiek said

      A ja miałem, nie mogłem znależć spokojnego miejsca, dopiero na łonie natury,klęcząc na gołej ziemi, wilgotnej, ze ścierpniętymi nogami udało się. Chwała Bogu w Trójcy Jedynemu.

  16. bozena2 said

    Bardzo, bardzo się cieszę, choć co jakiś czas dobro tryumfuje na tym padole ziemskim i podtrzymuje na duchu. Zaufać trzeba do końca,nie licząc na siebie i na nikogo , tylko na Niebo.

  17. Niech bedzie chwala Bogu Najwyzszemu I czesc Krolowej Pokoju za pomoc I prowadzenie Ciebie Adminie. Oddawaj sie wciaz pod Ich opieke a na pewno nie zawiedziesz sie. Niech Ci Bog blogoslawi I prowadzi wlasciwymi drogami. Dzieki za wspaniala „robote” I ze wciaz jestes z nami I sie nie poddajesz I na szczescie dla nas – nie likwidujesz bloga.
    Z Panem Bogiem.

  18. INU said

    http://www.kazaniaksiedzapiotra.pl/2013/04/14/kazanie-z-14-kwietnia-2013r/

  19. pio0 said

    Panie Bronku, niech Pan Bóg i Maryja prowadzą Cię dalej za ręce. Niech Duch Święty Cię oświeca i umacnia.
    Życzę ułożenia się wszystkich trudnych i ciężkich spraw.

    PSALM 96.1-3
    Śpiewajcie Panu pieśń nową,
    śpiewajcie Panu, wszystkie krainy!
    Śpiewajcie Panu, błogosławcie Jego imię,
    z dnia na dzień głoście Jego zbawienie!
    Rozgłaszajcie Jego chwałę wśród narodów,
    Jego cuda – wśród wszystkich ludów!

    pozdrawiam serdecznie!

  20. serce333 said

    Dzięki Maryi Kębelskiej i Jezusowi Miłosiernemu. Wszystko się ułoży, będzie dobrze wierzę i tak jestem przekonany, że będzie.
    Bądź Błogosławiony i Szczęść Ci Boże. Rób swoje dalej.

  21. MM said

    Chwała Panu.!!!

  22. Andrzej said

    Kiedy was wydadzą, nie martwcie się o to, jak ani co macie mówić. W owej bowiem godzinie będzie wam poddane, co macie mówić, gdyż nie wy będziecie mówili, lecz Duch Ojca waszego będzie mówił przez was…
    Mt. 10, 19-20

Sorry, the comment form is closed at this time.