Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Chcą panować nad żywnością

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 kwietnia 2013

Choć trudno w to uwierzyć to Monsanto & Co. znowu rusza do ataku. Te głodne zysku koncerny zdołały ‚przejąć’ coś co w rzeczywistości należy do nas wszystkich — naszą żywność! Usiłują opatentować nasze warzywa i owoce – ogórki, brokuły, melony – zmuszając farmerów do uiszczania dodatkowych opłat i grożąc karami jeśli tego nie uczynią.

Możemy ich jeszcze powstrzymać przed wykupieniem naszej Matki Ziemi. Firmy pokroju Monsanto wynajdują luki w europejskim prawie, dzięki którym ich działania uchodzą im na sucho. Musimy więc pozamykać je teraz wszystkie bardzo szczelnie, zanim ten proceder przeistoczy się w globalny precedens. By tego dokonać wspólnie przekonajmy Niemcy, Francję i Holandię — gdzie opozycja rośnie już w siłę — by władze tych krajów zagłosowały przeciw planom Monsanto. Społeczność Avaaz już wcześniej przekonywała rządy do zmiany zdania, i tym razem możemy tego wspólnie dokonać.

Wielu farmerów i polityków sprzeciwiło się już nowym propozycjom — teraz musimy wesprzeć ich postulaty by wspólnie upewnić się, że Monsanto będzie się trzymać z daleka od naszego pożywienia. Podpisz teraz i pomóż nam zebrać wielkie poparcie.

Źródło: http://www.avaaz.org/pl/monsanto_vs_mother_earth_rb/?bkorbdb&v=24110

Reklamy

komentarzy 119 to “Chcą panować nad żywnością”

  1. Tuptusia said

    Św. Maksymilian Kolbe Oddanie się Niepokalanej (cz.5 ostatnia)

    PIELĘGNOWANIE CNÓT

    Wszyscy ogrodnicy czyszczą, karczują ogrody, zasiewają kwiaty lub warzywa. My również powinniśmy plewić ustawicznie i wyrzucać chwasty z naszej duszy.
    Ale stale plewić i wyrzucać – to nie wystarcza. Trzeba zasiać kwiaty cnót, aby wzrosły i zakwitły. Do rozwoju kwiatu potrzebne jest słońce, rosa. Gdy słońca i rosy nie będzie, kwiatek nie urośnie, jeżeli jest naturalne światło w pokoju, widzimy, że powietrze jest bardzo czyste. Natomiast gdy promień słoneczny padnie, zauważymy, że w powietrzu znajduje się niezliczone mnóstwo pyłu. Tak samo i w duszy, gdy posiada ona dużo światła Bożego widzi coraz lepiej ten kurz, który ją przyprósza.
    Z duszą jest więc to samo. Żeby mogła wzrastać duchowo musi ją ogrzewać słońce i musi posiadać rosę łaski. A tym słońcem i tą rosą nie jest co innego, jak Niepokalana i tylko Niepokalana, bo Ona jest Pośredniczką wszystkich łask.
    Aby w duszy kwiaty cnót zakwitły, muszą być ogrzane światłem Niepokalanej. Tak jak dziecko rozumie i czuje instynktownie, że rozwinie się przy matce, tak i dusza inaczej się nie rozwinie, jak przy Matce Bożej. Musi ssać pokarm z Jej piersi aby żyło.
    I sami to praktycznie odczuwamy, że gdy nasz stosunek do Niepokalanej ochłodzi się, opadamy duchowo. Szatan to wie doskonale, dlatego wszelkimi sposobami stara się oddalić nas od Nabożeństwa do Matki Bożej. Podsunie najświętsze inne, byle nie do Niej, bo wtedy łatwiej sobie poradzi. Oddajmy się jednak bezgranicznie Niepokalanej, nie stawiajmy granic miłości względem Niej, wówczas sprawdzać sio będzie to, co w Piśmie Św. napisano: „Ona zetrze głowę twoją, a ty czyhać będziesz na piętę Jej”. Diabeł może tylko na nas czyhać, ale ostateczny wynik zawsze: ,,0na zetrze”.

    W obecności Niepokalanej

    Przede wszystkim nie możemy dopuścić do tego, by v/ praktycznym naszym życiu wytworzył się pogląd, że pomiędzy nami a Niepokalaną istnieje dzieląca nas przestrzeń.
    Musimy byś przekonani, że Niepokalana nie tylko króluje w niebie, nie tylko objawia się w Lourdes, lecz przebywa pośród nas. Ona widzi nas, przenika tajniki naszego serca, nie obce są Jej nasze myśli. Niepokalana żyje i króluje w naszej duszy.
    Zmysłami trudno zbadać tę sprawę. To jest świat ducha, dający się ująć jedynie wiarą.
    Niepokalana żyje w nas. Nie jest Ona jednak obojętna na sprawy naszego życia, lecz działa ciągle w naszej duszy przez natchnienia. Jest Ona bowiem Matką Łaski Bożej, Pośredniczką łask wszelkich… Łaski oświecenia, jakie w każdej chwili dnia otrzymujemy od Niej pochodzą. Trzeba tylko chcieć słuchać głosu dobrej Tej Matki, słuchać w cichości, pokorze i milczeniu.
    Również głos sumienia, odzywający się w naszej duszy – to także Jej łaska. W życiu spotyka nas wiele rzeczy, niezależnych od naszej woli. Pan Bóg dopuszcza nieraz i zło, aby osiągnąć w nas jeszcze większe dobro. Możemy powiedzieć, że z woli Niepokalanej to się stało.
    Wszystko co nas spotyka w życiu, od Niej zależy. Jak bardzo ta prawda uspokajająco działa na duszę. Wola Niepokalanej. Co Niepokalana na nas dopuszcza, to tylko dla dobra naszego i dla większej chwały Bożej.

    Wiara

    Na tym świecie ma być życie z wiary. Gdyby tu było widzenie i słyszenie, wiara byłaby niepotrzebna. Jeśli zaś nie byłoby wiary, to gdzie za nią zasługi. Pan Jezus powiedział do Tomasza: Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli.
    Różnica między duszą żyjącą rozumem, a z wiary, jest bez przesady nieskończona. Bo ta druga żyje wedle rozumu Bożego, nieskończonego. O ile dusza żyje z wiary, o tyle podnosi się do porządku nieskończonego, wyższego ponad porządek naturalny. Ona się boskim rozumem, wolą i potęgą kieruje. Rozum naturalny może być nawet geniuszem, ale zawsze będzie skończony. W praktyce dusza żyjąca z wiary zdaje się na wolę Bożą, ufa Panu Bogu. Wie, że Pan Bóg lepiej wie, co jest dobre, zdaje się więc we wszystkim na Jego wolę.
    Ze swojej strony robi wszystko, co może, resztę pozostawia Panu Bogu. I to jest źródło pokoju, którego nic przełamać nie może.
    Jeżeli na chwilę zapomni się, ocknie się znów powróci do oddania się woli Bożej i znów płynie w pokoju. Jest to pokój zwycięstwa nad zepsutą naturą. Starajmy się, byśmy dali Niepokalanej prowadzić, pragnęli tego, czego Ona sobie życzy.
    Wszystko Jej oddaliśmy, więc cokolwiek jest naszego jest Jej własnością, a Jej sprawy są naszymi. Jej cnoty, zasługi – są naszymi. Wszystko zależy od tego, jak my chcemy. Nie potrzeba nadzwyczajnych modlitw ani umartwień, ale tylko dać się Jej prowadzić.
    Jeżeli są przeciwności, na przekór im iść i jeszcze bardziej zbliżać się do Niepokalanej – szczebiotać do Niej jak małe dziecko.
    Wszystko zdać na Jej wolę – czy Ona chce nam dawać cukierki, czy karmić oschłością – na nic nie zważać, wolą być przy Niej, w Jej objęciach.
    Droga Niepokalanej, mimo że jest nieraz krzyżykami i cierpieniami usłana, nie jest jednak taka ciężka, niejasna. Zawsze to uczucie matki odczuwamy.
    Dla okazania większej miłości ku Niepokalanej możemy sobie zrobić z Niepokalaną kontrakt, w którym np. spojrzenie na figurkę, ta przeciwność, ten akt strzelisty, ta praca, będzie aktem odnowienia naszego Jej oddania. Wszystko jak chcemy, tak będzie. Jest tu zupełna swoboda i dusza czuje się nad wyraz szczęśliwa, bo wszystko jest Jej własnością. Jeżeli Niepokalana uzna naszą intencję za tę czy inną osobę, to dobrze, a jeśli nie, to Ona sama przerzuci to na co innego. Nie potrzebujemy się o nic martwić.
    Życie nasze ma być przedłużeniem życia Jezusa i Maryi na tej ziemi.

    Św. Maksymilian Kolbe

    http://www.laudate.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=369&Itemid=43

    • Marti said

      Boston a powstanie jednej światowej religii?
      Papież Franciszek jest pierwszym papieżem, który ma doradców, „którzy będą mu służyć radą w zarządzaniu Kościołem i w sprawach reformy Kurii Rzymskiej”. Oto aktywność jednego z nich w ostatnich dniach.

      Na oficjalnej stronie Radia Watykańskiego znajdujemy materiał pt. „Boston: modlitwa ekumeniczna intencji ofiar zamachu na maraton”.
      W materiale tym czytamy natomiast: „Trzy dni po ataku terrorystycznym na maraton w Bostonie chrześcijanie, Żydzi i muzułmanie modlili się w tamtejszej katedrze katolickiej Świętego Krzyża w intencji ofiar. Gospodarzem spotkania był arcybiskup Bostonu kard. Sean O’Malley OFM Cap. Wzięli też udział politycy z prezydentem Stanów Zjednoczonych Barackiem Obamą na czele”.

      Zauważmy, że kard. Sean O’Malley OFM Cap. Na leży do „grupy ośmiu kardynałów-doradców”, których powołał Papież Franciszek, doradców, „którzy będą mu służyć radą w zarządzaniu Kościołem i w sprawach reformy Kurii Rzymskiej”.
      Jakaż to jest modlitwa ekumeniczna z Żydami i muzułmanami? Czy ekumenizm nie dotyczy współpracy tylko chrześcijan?
      Czy była to tylko modlitwa?

      Radio Watykańskie mówi tylko o „spotkaniu w katedrze”.

      Za: http://pl.radiovaticana.va/news/2013/04/19/boston:_modlitwa_ekumeniczna_w_intencji_ofiar_zamachu_na_maraton/pol-684555

      Trudno mi było znaleźć gdziekolwiek w Internecie jakieś bliższe informacje na ten temat.

      Na portalu boston.com znajduje tekst „refleksji” („reflection”) kard. Sean O’Malley`a, która miała miejsce w trakcie, jak czytamy, „the interfaith memorial service”. „Memorial service” to w słowniku angielsko-polskim „nabożeństwo”, a „interfaith „międzywyznaniowe”.
      Okazuje się jednak, że kard. O’Malley uzywa go w szerszym znaczeniu jako „miedzyreligijne”
      W trakcie tej refleksji Kardynał powiedział bowiem: „We are grateful to Governor Patrick for initiating this ecumenical and interfaith prayer service. We are delighted that Metropolitan Methodius and so many leaders from the various churches and faith communities could join us here today”.
      Trzebaby to chyba przetłumaczyć w sposób następujący: „Jesteśmy wdzięczni gubernatorowi Patrickowi za to, że był pomysłodawcą tego ekumenicznego i międzyreligijnego nabożeństwa (spotkania modlitewnego?). Cieszymy się, że Metropolitarny Kościół Metodystów i tak wielu liderów z różnych Kościołów i wspólnot religijnych może dołączyć do nas już dziś”.

      Pod koniec wystąpienia powiedział: „The Jewish people speak of Tikkun Olam, “repairing the world.” God has entrusted us with precisely that task, to repair our broken world. We cannot do it as a collection of individuals; we can only do it together, as a community, as a family”.

      Należy to przetłumaczyć: „Żydzi mówią o Tikkun Olam „naprawianiu świata”. Bóg powierzył nam właśnie to zadanie, aby naprawić nasz zepsuty świat. Nie możemy zrobić tego jako zbiór jednostek, możemy to zrobić tylko razem, jako wspólnota, jako rodzina”.

      Za: http://www.boston.com/news/source/2013/04/text_of_cardina.html

      Wiemy, że oprócz kardynała byli też inni mówcy; pastorzy, rabini (dwóch: rabin Matt Soffer z Temple Izrael w Bostonie i Rabbi Ronne Friedman, starszy rabin w zborze Soffer), przedstawiciele wspólnot muzułmańskich.

      Za: http://www.huffingtonpost.com/2013/04/18/boston-interfaith-service-bombing-obama_n_3111206.html?ir=Religion

      Nigdzie nie znalazłem informacji jak wyglądały te wspólne modlitwy.

      Znalazłem natomiast zdjęcie jak wyglądali ci „duchowni” z różnych religii.

      Zdjęcie 1

      http://www.ecumenicalnews.com/article/obama-at-boston-interfaith-memorial-we-will-finish-the-race-22115

      Zdjęcie 2

      http://www.newsmax.com/Headline/obama-boston-marathon-service/2013/04/18/id/500167

      • Marti said

        Nie muszę dodawać, że Barack Obama jest masonem o stopniu wtajemniczenia 32 (za: Naszym Dziennikiem).

        • lucek said

          @ Marti
          Za wszystkich ludzi Jezus oddal swoje zycie.
          Za Baraka Obame TEZ .
          Pan Bog z Szawla zrobil Pawla i potrafi odmienic kazde serce . Ma swoje sposoby . Kazdego z nas Pan Bog prowadzi do Nieba INNA droga.
          Kroluj nam Chryste !!!

    • Wiktoria said

      Przechodzi moje ludzkie i bialoruskie pojecie wasza narodowa poboznosc i ogrom wiedzy religijnej. Rozumiem, ze to sa owocy przede wszystkim wiary i wiernosci popszednich pokolen, ale staracie sie to podtrzymywac, co podziwiam. Wlasnie przez to, ze Polska jest oddana Niepokalanej jest przyczyna tego, ze zlo nie w takim stopniu zaraza was jak inne katolickie kraje.

  2. HPD said

    Tuptusiu , wprowadzasz na te strone wiele spokoju i pokoju , „Bozej slodyczy” – po prostu samo „Dobro i Pokoj „! Dziekuje Ci za to !!!
    A Nowenna Pompejanska to moja najwazniejsza modlitwa , ktora trwa caly dzien .Dziekuje Ci Apostole Rozanca rownie pieknie i goraco .

    • Weronika said

      Tuptusiu, milo cie znowu slyszec.Bog zaplac za piekne teksty. Jestes niezawodna.

      HPD-Taka to z ciebie tubylcza Stokrotka. Specjalnie dla ciebie.

    • Tuptusia said

      W środę zaczynamy nowennę przed Świętem naszej Kochanej Matki Królowej Polski, zachęcam do wspólnej modlitwy w intencjach naszej Ojczyzny i naszych rodzin a także o opiekę nad naszym blogiem.

      Serdeczne pozdrowienia i ucałowania dla stałych i nowych blogowiczów dzieckanmp.

    • Marti said

      Ja tez dziękuję serdecznie Tuptusi :))))))

  3. gabrysia said

    Tuptusia dziekuję Tobie za pomoc, nie rozumiałam dlaczego od 2 tygodni mam trudność by o 21-szej modlic się na apelu Jasnogórskim. Szatan jest bardzo przebiegły, jakże potrafi mącić. Bóg zapłać za Wasze gorące serca i modlitwy!

  4. Mąż said

    Mam pytanie do katolików – naprawdę uważacie, że przynajmniej 5 miliardów osób, którzy nie wierzą w jedynego „prawdziwego” chrześcijańskiego Boga, będą smażyć się w piekle?

    • G. said

      A skąd wiesz, ile osób będzie się „smażyło”? My, katolicy, az tak dobrze poinformowani to nie jesteśmy…
      My modlimy się o to, aby ludzie się opamiętali, nawrócili, bo tylko od nich samych zależy ile osób będzie się „smazyć”, choć oczywiście rozumiemy, że taka postawa rzadko kiedy spotka się ze zrozumieniem – zarówno wśród wierzących jak i niewierzących. Nasz Bóg nikogo nie wtrąca do piekła, ludzie sami się skazują na potępienie.

      • Dzieckonmp said

        Dokładnie. Ludzie sami tak robią aby iść do piekła. Nie lubią dobra.

        • G. said

          Ludzie lubią dobro, tylko zupełnie inaczej je rozumieją bądź definiują. Dla mnie wszech – dobrem jest Bóg,reszta przestaje mnie interesować pomału, dla innych – smartfon, seks, pieniądze, władza, forsowanie swojego zdania, pierwsze-miejsce-w czymś, itd.

        • mam said

          Czy tylko katolicy czynią dobro? Czy aby na pewno wszyscy?

        • Weronika said

          Nie tylko i nie wszyscy, ale znaja Jezusa i jesli sa bez grzechu to jako jedyni moga wejsc prosto do nieba. Inni zeby byli nawet krsztalowi , musza przejsc przez czysciec aby tam poznac Jezusa.

    • z said

      Właśnie po to Bóg da ludziom tzw. OSTRZEŻENIE żeby każdemu człowiekowi z osobna ukazać prawdę o swoim istnieniu. To szatan na przestrzeni wieków tak podzielił chrześcijan a co do Żydów oni jak zwykle wierzą we władzę nad światem bo uważają się za nadludzi to oni w większości są narzędziem szatana na całym świecie w realizacji jego celów. Nie wierzę żeby Żydzi w większości się nawrócili bo musieliby całkowicie odrzucić wszystko co do tej pory robili łącznie z ich religią która już dawno nie ma nic wspólnego z Bogiem. Owszem będą zapewne wyjątki ale jak znając życie będą to tylko osoby które nie mają żadnego wpływu na zmianę nadchodzących wydarzeń. Co do islamistów to nie ma się ich co obawiać bo na przestrzeni wieków można było z nimi żyć pokojowo do czasu aż Żydzi nie zaczęli napuszczać jednych na drugich. To Żydzi są odpowiedzialni za tzw. metodę dziel i rządz.

      • Maciej said

        Z-> to nie Żydzi są odpowiedzialni (za dziel i rządź), ale szatan, który działa przez nich i nie tylko przez nich, przez chrześcijan też działa jeśli tylko się poddają. Poza tym skąd wiesz, którzy Żydzi się nawrócą, a którzy nie? Naprawdę jesteś pewny, że większość się nie nawróci, gdy przeżyje Ostrzeżenie? Uważaj żeby nie grzeszyć pychą.

        Często czytam tutaj (ale nie tylko), że Żydzi są tacy i owacy, zrobili to i tamto. Albo gorzej – podejrzewa się tylko, że zrobili. A co nam nakazuje Chrystus, Pan nasz? „Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują” (Mt 5, 44) i „Lecz powiadam wam, którzy słuchacie: Miłujcie waszych nieprzyjaciół; dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą” (Łk 6,27), do tego oczywiście „Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni” (Mt 7,1).
        Więc nie wypowiadajcie pochopnie waszych opinii, najpierw zastanówcie się i zapytajcie się Ducha Św. czy to co chcecie napisać lub wkleić jest dobre i pożyteczne, ale nie z waszego punktu widzenia, lecz z punktu widzenia Boga.
        Oczywiście nie tyczy się to tylko Żydów, ale każdego innego: Niemca, Rosjanina, Roma, Tuska, Palikota, Kaczyńskiego, szefa, sąsiada, etc.
        Jeżeli ktoś sądzi, że Żydzi czy inna nacja są w czymś gorsi, to się myli. W oczach Boga wszyscy są równi przecież.
        Wszelkie oczernianie, nagonki, nachalna propaganda, oskarżenia czy posądzenia, które wywołują podziałały nie pochodzą od Boga, a skoro nie od Niego to wiadomo od kogo.

        • MamOczy said

          Macieju masz racje, każdy kto źle czyni drugiemu jest pod wpływem złego i trzeba się za nich modlić .
          Nie rozumiem za co te minusy .

        • Alka said

          MamOczy
          Minusy są za wolną wolę. W przeciwnym razie każdy, kto wybiera zło może twierdzić „to nie ja, to zły”

        • lucek said

          @ Maciej
          Dziekuje . Minusy to PYCHA do potegi entej ( przy tym komentarzu )
          Pycha umiera ostatnia i w tym jest nasz ludzki problem .
          Nie tylko nas Chrzescijan ale innych nacji tez.
          Zyd powie JA JESTEM WYBRANY CZYLI STOJE WYZEJ OD innych.
          Chrzescinin powie : JA JESTEM wyzej , a wogole to Zydzi zabili Pana Jezusa … )))
          Kazdy czlowiek ma z zyciu przynajmniej JEDEN MOMENT w ktorym MUSI SIE OPOWIEDZIEC ZA BOGIEM lub PRZECIWKO NIEMU.
          Powtorze za Ojcem Swietym Franciszkiem :
          – ” jesli ktos nie modli sie do Boga , modli sie do diabla ” – innej drogi nie ma.
          Nie ma obojetnych religijnie .
          Kroluj nam Chryste !!!

        • G. said

          Ja tylko nieśmiało przypomnę, że Bóg zawarł przymierze z Izraelem, Stare Przymierze. Ale go nie zerwał i Izrael jest nadal narodem wybranym. Tamto Przymierze, choć Stare, nadal obowiązuje. Jesli wierzyć orędziom MBM po upadku kosciola zostanie wyłonionych dwóch przywódców – jeden będzie chrześcijaninem (choć nie pamiętam, czy katolikiem czy niekatolikiem), zaś drugi będzie żydem, tak to rozumiem.
          „Będę prowadził was przez Moich nowych przywódców, którzy wyrosną z was, prowadzeni przez Moich Dwóch Świadków.
          Henoch i Eliasz, obecni w Moich Kościołach chrześcijańskich na ziemi i Domu Izraela, wpłyną wkrótce na nauczanie Ewangelii na całym świecie.”
          MBM 10.06.2012
          Wg orędzi MBM Żydzi tez dostana strasznie w skórę podczas czasu przesladowań i udręki…
          Każda nacja ma swoje brudy za pazurami – Żydzi swoje, Polacy swoje, Niemcy swoje. Każdy niech się za swoje brudy kaja, a nie wylicza innym, tak uwazam,.. niech każdy huknie w swoja pierś za swoje grzechy.

        • Halina said

          Bóg zawarł przymierze z Izraelem ale skoro odrzucili wsółprace z Bogiem ta Laska jest zabrana i dana innemu narodowi ……Gdzieś czytałam że Polska jest nowym Jeruzalem……I na Polsce opierają sie wydarzenia teraz tak jak na Żydach przedtem …..Naród żydowski jako taki nie ponosi winy za to co zrobili duchowni żydowscy , naród zydowski jest trzymany w błędzie podstępem i aby wyjść z tego błędu Bóg ześle im przywódce duchowego który doprowadzi do tego że żydzi uznają Jezusa Mesjaszem , przyjmą chrzest i będą zchrześcijanami współpracowac by osiągać Boży cel…………Ja to tak rozumie……Bo gdzieś czytałam że przyjdą takie czasy że zydzi będą wyważać drzwi kościołów i prosić o chrzest…….Prawda jest taka ze przyszedł pan Jezus jako Król do narodu żydowskiego z miłością a oni Go odrzucili i dali korone cierniową ……….Przychodzi Jezus do Polski do narodu któremu Królową jest Maryja i jest pytanie czy zrobią Go Królem ………I znowu historia się powtarza –naród nakłada Jezusowi Korone Złotą ale co robi episkopat rzad —-boi sie o swoją władze chce sam bez CHRYSTUSA KRÓLA sprawować rządy a przez to dawać możliwość szatanowi do ingerencji…………I któż to widzi –tylko ten kto sercem rozumie Boza prawde— a skutki i następstwa będą bolesne i cóż poczać w takiej sytuacji ——-ból serce rozrywa ———

        • G. said

          Nigdzie nie czytałam, żeby Bóg cofał dane słowo. To byłoby straszne, na kim wtedy można by polegać?
          Natomiast z Twoim zdaniem:
          „Naród żydowski jako taki nie ponosi winy za to co zrobili duchowni żydowscy , naród zydowski jest trzymany w błędzie podstępem i aby wyjść z tego błędu Bóg ześle im przywódce duchowego który doprowadzi do tego że żydzi uznają Jezusa Mesjaszem , przyjmą chrzest i będą z chrześcijanami współpracowac by osiągać Boży cel”
          zgadzam się w 200% .
          Wydaje mi sie, że dużo nieporozumień to kwestia czystej semantyki, bo samo sedno jest dokładnie takie samo.
          Ja tam się nie mogę doczekać, kiedy wszystkie dzieci Boże, ze wszystkich domów, zjednoczone pod przewodnictwem Jezusa, bezpieczne i szczęśliwe, będą się cieszyć wiecznym pokojem na Bożych pastwiskach, gdzie nie będzie już lęku i cierpienia i bezsensu, który teraz najbardziej mi dokucza…
          Maranatha! Niech przyjdzie Ten, który jest Wierny i Prawdziwy.

        • szach said

          Cały problem w tym,że wybraństwo jakiegoś narodu przez Boga nie oznacza jego wywyższenia. I czy to dotyczy Izraela, czy Polski, wszelkie takie myślenie,że przyjdzie Jezus i wywyższy jeden Naród by panował nad innymi narodami, jest z gruntu błędne. Buduje jedynie pychę.Wybraństwo Boga oznacza Bożą misję, a ta wiąże się zawsze z krzyżem. Otóż takie właśnie błędne myślenie uczonych Izraela ,doprowadziło do tego,że nie przyjęli Mesjasza, ale nadal czekali na tego,który da im władzę nad narodami. Bo pycha jest przyjemna ludzkiej próżności i bez wysiłku jej pokonać się nie da. Nie ma chyba nikogo, kto by był jej całkowicie pozbawiony ,bo nie ma ludzi bez grzechu. Nikt z ludzi nie wybiera sobie pochodzenia i za to nie ma punktów ani tu,ani na Sądzie Bożym. Każdy naród może osiągnąć świetność o ile będzie się Bogu podobał poprzez dobre życie i tym zyska Boże błogosławieństwo. Historia Izraela świetnie to ukazuje na kartach Pisma.

          A co do Izraela, to uwierzy , ale dopiero jako ostatni naród . Jak głosi dzisiejsze czytanie- apostołowie strząsnęli pył ze swoich sandałów i poszli do pogan,skoro Żydzi uznali siebie za niegodnych przyjęcia Ewangelii. My mamy robić tak samo, bo w swoim czasie Bóg zatroszczy się o wiarę narodu wybranego. Wpierw jednak , Ewangelia musi być głoszona aż po krańce ziemi. Wspomina o tym o.św. Benedykt XVI w swojej książce Jezus z Nazaretu, przypominając również o konieczności troski każdego wierzącego o misje głoszenia Ewangelii.Czyli o odpowiedzialności każdego ucznia Chrystusa za misyjność Kościoła.

    • Weronika said

      Bog jest jedyny i prawdziwy: Bog Ojciec , Syn Bozy i Duch Swiety. Syn Bozy umarl za nas na krzyzu abysmy mogli zyc wiecznie. Po smierci naszego ciala, dusza staje przed Bogiem na sadzie ostatecznym, gdzie waza sie jej losy na cala wiecznosc:dusza idzie albo do nieba, albo do piekla. Jesli dusza nie jest w stanie grzechu smiertelnego i musi oczyscic sie w czysccu, trafia tam wlasnie. Bog kocha kazdego z nas i wszyscy jestesmy Jego ukochanymi dziecmi. Bog jest milosierny, oraz sprawiedliwy….

      TAK WLASNIE JEST, ZAWSZE I DLA KAZDEGO. Nizaleznie od tego czy ktos wierzy czy nie stanie twarza w twarz z Bogiem !!!! Nikt nie wejdzie do krolestwa Jezusa Chrystusa kto Go nie pozna i nie pokocha !!!! kto nie oczysci sie z grzechow, kto sie nie nawroci. Jezus czeka na nas do naszego ostaniego tchnienia, ale nie dalej….pozniej jest juz tylko Boza sprawiedliwosc.
      Gdyby Bog ukazal nam wszystko nasza wiara nie bylaby potrzebana…a bez niej nie mielibysmy zadnej zaslugi…bo wszystko od Boga pochodzi… nasza wolna wola ktora Bog nam dal decyduje o naszych wyborach.
      Ukochany Ojciec w Niebie chce cie tam widziec..ale jaki bedzie twoj wybor , zalezy od ciebie…pieklo jest potworne i na zawsze, naprwde nie warto ryzykowac. Trzeba zrobic wszystko aby trafic do nieba. Nie ma czasu do starcnia na medrkowanie…dzisiaj pochowalismy kolege mojego syna…taki mlody, nikt sie ni spodziewal jego smierci…kazdy z nas musi byc przygotowany aby stanac przed Panem !!! Nie trac czasu na gdybanie….nie warto….
      Sadzisz , ze wiekszosc ma zawsze racje ??? przeglosujecie, ze Boga nie ma?? Ale On przeciez stworzyl kazdego z nas….

      • Halina said

        Weroniko –w swiecie duchowym jest wszystko oparte na innej zasadzie niz może to pojąć człowiek …Dam Ci przykład z magnesem jedne sie przyciągają bieguny a inne odpychająi nie ma możliwości by to zmienić ……….tak samo jest w swiecie duchowym to co jest przyciągane do nieba zostanie włączone i będzie stanowić jedność …….To co jest naładowane tym co przyciąga piekło nie może znalęż sie w niebie tylko w piekle ……..cały czas pracując wsród swiata naładowujemy się na + lub – ……i dlatego tutaj za zycia można wiele a po śmierci będzie tak jak Boza sprawiedliwość zadecyduje ………ale człowiek o tym nie myśli……….dopiero po ostrzezeniu pozna pojmie zrozumie Bożą prawde do niej si e dostosuje i zacznie myśleć o tym co ważne cenne wartościowe Bogu miłe

        • Weronika said

          Halinko, spodobala mi sie twoja proba fizyczno-magnetycznego zobrazowania wiecznosci. Chociaz z drugiej strony nie moze sie sprawdzic. Magnesy przyciagaja sie biegunami przeciwnymi, a odpychaja naladowane tymi samymi ladunkami. Rozumiem , ze niebo powinno byc naldowane na plus + , pieklo na minus -, wiec aby dostac sie do nieba trzebaby bylo zbierac ladunki ujemne- aby nas niebo moglo sciagnac, zas pieklo sciagaloby tych naladowanych dodatnio……Cos raczej nie tak….Mysle, ze rzeczywiscie nasze ludzkie, ziemskie poznanie nie pozwala nam pojac ani nieba, ani tymbardziej Boga. Dlatego modlmy sie, zaufajmy Jezusowi i Maryi , zyjmy wedlug przykazan, a reszta sie nie martwy. Bog jest Miloscia.

        • Halina said

          Z tym magnesem to był przykład z swiata ziemskiego wzięty po to by można było sobie wyobrazić to że jeżeli jest się naładowany, tym co niebo przyciąga to jest rzeczą niemożliwą by znalazło się w piekle i na odwrót ……nie chciałam dyskutować o energii która w świecie duchowym jest ….tamten wymiar rządzi sie swoimi prawami o których my nie mamy pojęcia , ale dla lepszego zrozumienia to porównanie jest trafne

    • atryda said

      Czy to pytanie w ustach nie katolika ma sens?
      Bo mając inny światopogląd, to czemu zamartwiać się tym w co wierzą inni?
      Bo myślę, że dla katolika jak też dla chrześcijanina stan obecnego świata powinny być odczytywany jednakowo, a najkrócej można opisać to tak, że państwa zachodu każą dla swych obywateli łamać każde z 10 przykazań.

    • Marti said

      Osoby nie znające Chrystusa, ale dobre, mogą pójść do nieba, gdyż będąc dobre od razu po śmierci uwierzą w Boga,bo Chrystus to dobro przecież, np. Janusz Korczak, dlaczego miałby być karany? Być może osoby te nie mogą osiągnąć takiej radości nieba jak Chrześcijanie, ale mogą tam pójść. Natomiast problem może być z tzw. „Chrześcijaninem”, który potępia innych, a siebie widzi jako świętego, on ma większy problem, gdyż właściwie on sam sądząc uważa siebie za Boga, więc nie ukorzy się przed Bogiem, a wtedy, niestety piekło czekam. MBM nieraz przekazywała informacje od Boga, że obrzydliwe jest w oczach Jego, gdy się w Jego imieniu potępia innych, także osób innych wyznań. Ta odpowiedź jest na podstawie kilku laktur, m. in. Marii Simmy. Pozdrawiam serdecznie.

      • Marti said

        dodam jeszcze, przepraszając za literówki liczne w komentarzu powyżej, że prawdziwi Chrześcijanie osiągną wielką radość Nieba, natomiast Ci, którzy, mając świadomość czynienia zła, krzywdzą innych, no to ich los będzie ciężki, dlatego modlimy się o ich nawrócenie. Katolik, nie katolik, ale (tu do „Męża”) na pewno kiedyś staniesz przed Bogiem Jedynym i On przepyta Ciebie z życia, zatem warto być dobrym. No a my katolicy mamy jeszcze inne zadanie, musimy nawet za cenę życia bronić nauki Chrystusa, co też czynimy,musimy być gotowi na ofiary i śmierć, wrażliwi na czystość doktryny, i dlatego uwielbiam tę stronę, bo jesteście dobrzy i kochani 🙂 Dziękuję, że jesteście 🙂

        • lucek said

          @ Marti
          Dzisiaj Niedziela Dobrego Pasterza.
          Jezus jest BRAMA – Brama jest Serce Jezusa .
          My owieczki nie mozemy zamykac sie w swoim kregu . Musimy otworzyc sie na wszystkich , ktorzy jeszcze nie znaja Jezusa.
          Ukazac Jezusa tym , ktorym jeszcze nikt nie ukazal.
          To jest Twoje i moje zadanie . Nasz Kosciol jest Kosciolem Misyjnym .

          Matka Teresa z Kalkuty na pytanie dlaczego na swiecie jest tyle zla , odpowiadala : -” Bo we mnie jest za malo dobra ” . Nasladujmy naszego Pasterza a wtedy bedziemy znali Jego glos i On bedzie znal nas.
          Opowiedzmy sie za Jezusem , a On jak dobry Pasterz nie pozwoli abysmy zgineli na rozdrozach naszego zycia.
          Czynmy dobro wsrod ludzi , ktorych Pan postawil na naszej drodze zycia i modlmy sie za naszych bliznich o Swiatlo Ducha Swietego dla nich , Abysmy zawsze pelnili nie nasza , ale Boza wole.
          Dajemy posluch roznym osobom – najpierw rodzicow , nauczycieli , roznych mistrzow , ktorzy pokazuja nam rozne aspekty zycia , Ale jedynym Nauczycielem ktory chce abysmy osiegneli szczescie wieczne jest Jezus Chrystus. W zyciu doczesnym jakos sobie radzimy – Jezus proponuje nam w dzisiejszej Ewangelii aby w sprawach zycia Wiecznego calkowicie zdac sie na NIEGO.
          Kroluj nam Chryste !!!
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Halina said

          my chrzescijanie jesteśmy strażnikami Bozej prawdy , bo w kościele w nauce Chrystusa jest zawarta cała Boża prawda i teraz gdy będą czynione kroki aby sfałszować Bożą prawde , będziemy cierpieć by przyjąć kłamstwo w miejsce prawdy…….każde serce będzie bombardowane i zmuszane do zaakceptowania nowych doktryn wypływaących z potrzeb i oczekiwań człowieka pchanego przez szatana do nieprawośći ……..czy wytrwamy w walce o Jezusa ………..

    • Bozena said

      „5 miliardów osób, którzy nie wierzą w jedynego “prawdziwego” chrześcijańskiego Boga”
      a dlaczego nie wierzą? moze sa tak bardzo zagubieni, ze nie slysza glosu Pana?
      Ewangelia dzisiajsza: (J 10,27-30)
      Jezus powiedział:
      ”Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”.”
      I piekne rozszerzenie wg Valtorty:
      „[Por. J 10,27] Moje owce Mnie znają i będą Mnie znać i zawsze pójdą za Mną, nawet po drogach okrytych krwią i pełnych boleści, które Ja przejdę jako pierwszy. One przejdą je po Mnie. To drogi, które prowadzą dusze do Mądrości. Drogi, które krew i łzy – prześladowanych dlatego, że nauczają sprawiedliwości – czynią jasnymi, bo jaśnieją w oparach świata i szatana. Są jak smugi gwiazd po to, aby prowadzić tych, którzy szukają Drogi, Prawdy, Życia, a nie znajdują nikogo, kto by ich tam zaprowadził. Tego bowiem dusze potrzebują: tych, którzy by je zaprowadzili do Życia, do Prawdy, na Drogę sprawiedliwą.

      Bóg jest pełen miłosierdzia wobec tych, którzy szukają i nie znajdują, nie z własnej winy, lecz z powodu lenistwa pasterzy-bałwochwalców. Bóg jest pełen litości wobec dusz, które pozostawione same sobie, tracą się i są przyjmowane przez sługi Lucyfera, gotowe przyjąć tych, którzy się zagubili, aby z nich uczynić prozelitów ich nauk. Bóg jest pełen miłosierdzia wobec tych, którzy wpadają w błąd jedynie dlatego, że nauczyciele Boży – rzekomi nauczyciele Boży – przestali się nimi interesować. Bóg pełen jest litości wobec tych, którzy idą na spotkanie ze zniechęceniem, mgłą, śmiercią, z winy fałszywych nauczycieli. Z nauczycieli zaś mają oni tylko szatę i pychę, że są nazywani tym imieniem. I dla tych biednych dusz – jak posyłał proroków do Swego ludu, jak Mnie posłał dla całego świata, tak następnie, po Mnie – pośle sługi Słowa, Prawdy i Miłości, aby powtarzali Moje słowa. Albowiem to Moje słowa dają życie. ….
      http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-04-234.html#27 tu mozna doczytac dalej

      • Wiktoria said

        Bozenko, dziekuje ci za trud tlumaczenia. My tez nazwani jestesmy krolewskim kaplanstwem i my, zwykli wierni, tez wraz z kaplanami bedziemy odpowiadac za nienawrocenie tych 5 miliardow. Kaplani i osoby zakonne wiecej, my mniej, wszyscy jestesmy odpowiedzilni przed Bogiem.

    • atryda said

      A najważniejszą sprawą jaka jest w wierze katolickiej i czego naucza Kościół to, że każdy może być zbawiony, a wystarczy tylko by uwierzył, że Jest Jeden Bóg w Trzech Osobach, a Jego Syn umarł dla naszego zbawienia.
      Kościół nie naucza w swej doktrynie jak jest pełne piekło lecz tego, że każdy kto pragnie zbawienia zbawi się.
      Nauka o Piekle jest sprawą drugoplanową.

    • Halina said

      na to co będzie po śmierci pracujemy za życia i tego nie zmieni to czy będziesz wierzyl w to czy uznasz że to nie prawda …Wybór należy do ciebie każdy ma wolną wole i decyduje o swoim losie ……Jak świat długo istnieje nie było przypadku by kogoś ominęła śmierć …..Jest się przez pewien okres czasu ma sie wyznaaczone zadanie do wykonania i właśnie z tego jest się potem rozliczanym …..To nie fikcja to fakt , a że dla twojej swawoli lepiej przyjąć taką postawe takie wyjście że tego nie ma , to juz tylko twój problem o którym przekonasz sie w chwili śmierci ,,alewtedy będzie już za póżno bo staniesz przed sprawiedliwością jak w sądzie i trzeba ponieść konsekwencje o których wiedziałeś całe życie tylko przez głupote odrzucaleś twierdząc że to nie nastąpi …..To jest tak samo jak z złodziejem , jest szczęsliwy do czasu aż zostanie złapany i wtedy żałuje płacze , gdyby mógł cofnąłby czas , ale sprawiedliwo.s.c musi sie dokonać chociażby bardzo żałował …Z tym że za małe przewinienia otrzymuje się krótki wyrok a za duże dożywocie …….Z tym ze z więzienia na ziemi może wyciągnąć cie smierc a tam sskazujesz sie na całą wieczność ………Rozważ to puki jeszcze możesz uzyskać odpuszczenie win , by sąd przed ktorym staniesz w chwili śmierci nie skazał cie na przebywanie wśród tych którym największą przyjemnośc sprawia znęcanie się zadawanie bólu……………Tak od siebie ci dodam -rób wszystko abyś po śmierc mógł znależ sie wsród przyjaciół którzy kochają są dobrzy współczujący pomagający ..Nie skazuj sie na przebywanie w miejscu gdzie ból cierpienie krzywda jest na dzień powszedni chlebem podstawowym…..Masz wolną wole którą Bóg ci dał i szanuje , akceptuje twoje wybory , nie przeszkadza ci , ale życie sie skończy -ty nie wiesz kiedy – i co wtedy ………Zyczę ci abyś zapracował w mądry sposób na swoją przyszłość………….Bądz szczęśliwy w tym życiu i po śmierci ……..To jest właśnie mądrość życiowa ………..

      • Halina said

        Prawda jest że ktoś stworzył ten świat , że ustanowił prawa zasady , że wytyczył drogi zadania cele …I podążanie za tym jest dobre a robienie tego co się chce jest niewłaściwe na tyle na ile odbiega od prawd i zasad , życzeń i oczekiwań stwórcy …Do tego nikt nie ma wątpliwośći , bo przez analogie morzemy spojrzeć na właściciela firmy który zatrudnia wiele pracowników i też wymaga od nich przestrzegania zasad i obowiązków które wprowadza by dawały , by przyczyniały sie do osiągnięcia celu dla którego powołał tą firme do istnienia…..W pierwszym względzie wymagane jest wykonywanie poleceń właściciela , sumienność , praca dla dobra firmy , lojalnośc i t d ….A co będzie jeżeli przyjdzie konkurencja i będzie powodować przechwytywanie pracowników by pracowali na szkode tej firmy , jednym słowem sabotaż by firma upadła i podstępem została przejęta………Tak samo jest z światem …….Bog Ojciec stworzył świat -firme –w określonym celu .Umieścił pracowników Adama i Ewe ,uczył ich zasad prawidłowego funkcjonowania przygotowywal do realizacji zadań które miał im zlecić ,,lecz przyszła konkurencja szatan i zajął miejsce Boga wszedł do dyspozytorni i zaczął powodować zakłucenie wydając złe zlecenia do wykonania ……..I ten problem trwa do dziś -a jest to czas który zadecyduje czy świat -firma -będzie istniec czy zostanie zniszczony bo po co trzymać cos co nie przynosi zysków właścicielowi tylko straty–………Ale tutaj zależy od postawy pracowników ,–jednym z nich ty jesteś –, więc rozważ w sercu i życiem daj odpowiedz………………..Sprawiedliwość Stwórcy nakazuje ukaranie pracowników według kolaboracji z przeciwnikiem , według czynów szkodzących Jego planom ,….Człowiek-pracownik jest w błąd wprowadzany podstępem i przebiegłością przeciwnika Boga i zmuszany do realizacji tego co szkodzi nie tego co buduje , człowiek to ofiara wykorzystywana do rozgrywek jakie prowadzi Lucyfer z Bogiem………Przyszedł z woli Boga Ojca JEZUS CHRYSTUS KRÓL .,On to zwyciężył miłością sprawiedliwość , ale podstęp szatana zmierza do tego by człowiek odrzucił CHRYSTUSA KRÓLA a wraz z tym wszystko to co On wypracował dla człowieka , i by znalazł sie w takiej sytuacji że nadal pracuje dla szatana i nic sie nie zmienia ……….Czy teraz rozumiesz całą prawde , Bożą prawde ,,czy zastanowisz sie nad problemem i podejmiesz kroki które będa wypływały z mądrości życiowej czy nadal bedziesz tkwił w tym błędzie , w którym chce cie trzymać szatan …………………Rozważ to w sercu

      • MM said

        @ Halina.
        Bóg zapłać.Czytam Twoje komentarze zawsze z uwagą, stwierdzam, że myślę identycznie, nie umiem jednak tak pięknie jak Ty to potrafisz, przekazać, więc nie wypowiadam się na blogu. Ale jeszcze raz, dziękuję, za Twoje przemyślenia. Pozdrawiam 🙂

        • lucek said

          @ MM
          Tak @ Halina jest mistrzem w rozwiazywaniu wszelkich supelkow. Ja stwierdzam ze z nia zycie jest bardzo latwe . Potrafi dac wlasciwe barwy wszystkiemu co Ja otacza. Halinka to jest DAR BOZY niezmarnuj go . Nie tylko na blgu ale w swoim srodowisku , wsrod ludzi ,ktorych spotykasz. Mysle nawet ze bylabys wpaniala osoba na polu misyjnym. Moze nie jest jeszcze za pozno. Sa przeciez Misjonarki swieckie.
          Szczesc Boze.

        • lucek said

          @ Halina
          Dziekuje za Twoja POKORE. Stajesz w pewnej odleglosci , przygladasz sie bez emocji …. i ….rozkladasz problem na czynniki pierwsze po to aby wlasciwe elementy przegladnac, zakonserwowac , co nie jest dobre wymienic na inne wlasciwe i poskladac. Zegarmistrzowska robota , Zmudna … ale efekt zamierzony. Dziekuje Ci i jeszcze raz powtarzam : NIE MARNUJ SWOJEGO TALENTU ; – Twoim zadaniem jest MISJA jest wiosna czas na sianie … siejmy rowniez i my moze mniej poradnie ale trzeba … bez ogladania sie na plony.
          Kroluj nam Chryste !!!

        • MM said

          @ Lucek
          I znowu masz rację Lucku 🙂
          Pozdrawiam 🙂
          Króluj nam Chryste!!!

        • Halina said

          Lucku —–ja na misje się nie nadaje bo wiek nie pozwala ….Miałam ciężkie bolesne życie , z Bożą pomocą przetrwalam i wytrwałam , a że w cierpieniu się mądrość i zrozumienie Bożej woli rodzi , więc tym zrozumieniem się z wami dziele……A jeżeli pomaga to wam pojąć i sercem zrozumieć Bożą prawde to się ciesze ….I traktuje to jako następny dobry uczynek i będęszczęśliwa z tego gdy na spotkaniu z Jezusem zobacze owoce i konsekwencje mojej pracy …….Niech was Bog błogosławi i strzeże……..

        • lucek said

          @ Halina
          Dziekuj za to Twoje bolesne zycie.
          Zloto hartuje sie w ogniu. We wszystkim co nas w zyciu spotyka jest jakis cel Bozy i za kazdym czlowiekiem , ktory pomaga nam w zyciu jest ukryta reka Boga.
          Halina teraz rozumie Twoje rozwazne , roztropne podejscie do konkretnego problemu – TO SIE NAZYWA MADROSC ZYCIOWA , Tej madrosci nie czerpie sie z zadnek ksiazki ale z KSIEGI ,KTORA MA TYTUL ” ZYCIE ”
          Chwala Panu !!!
          😀 😀 😀
          Zycze Blogoslawienstwa Bozego i wszelkich potrzebnych Lask. Dobrze ze jestes 😀 😀 😀
          Kroluj nam Chryste !!!

        • MM said

          @ Lucek
          Lucynko, dokładnie o tym samym pomyślałam, „Mądrość Życiowa” zahartowana w bolesnym życiu.
          @ Halina, jesteś tu na tym blogu „Perełką” i Lucynka ma rację, dobrze że jesteś tu z nami.
          Napiszę za Luckiem, Chwała Panu !!!!
          Króluj nam Chryste !!!

    • bolek12345 said

      No ja to mam trochę inny obraz tego, bo przecież są 2 Zmartwychwstania, pierwsze będzie teraz dla sprawiedliwych a za 1000 lat będzie drugie, i ci co pomarli w grzechu śmiertelnym i ci co się nie oczyszcza przez Ostrzeżenie idą na Sąd ale to nie znaczy, że pójdą do piekła na wieczność na miliardy lat bez końca. Ja to tak widzę, że Pan Jezus osądzi jednego np. na 100 lat pokuty kogoś kto zwyczajnie sobie w życiu Boga olał a kogoś innego co bardziej nagrzeszył np. zabijał ludzi to np. na 500 lat pokuty, no ja to tak widzę, chociaż to nie jest do ludzkiej wiedzy. I wielu ludzi do Raju nie wejdzie to jest prawdą ale to nie oznacza też, że pójdą się smażyć bez końca tylko może właśnie tak jak Pan Jezus każdego osądzi…bo to by było chyba właśnie trochę niesprawiedliwe bo każdy inaczej żył i nagrzeszył, urodził się w innych kulturach i religiach…No i właśnie jeden dostanie tyle myślę i drugi tyle, inaczej na pewno będzie sądzony ten kto się urodził gdzieś gdzie nigdy o Panu Jezusie nie słyszał niż ten kto ma tą wiarę pod nosem a z niej nie korzysta…

      • Halina said

        Bolku —prawda jest taka że człowiek żyje w błędzie , w który wprowadził go podstępem szatan…Bóg robi wszystko by go z tego błędu wyciągnąć , ale to nie jest takie proste jakby sie wydawało…..Człowiek to w przenośni 5-cio letnie dziecko które ma sie odnależ w rzeczywistości , a jeszcze na domiar złego cały czas jest spuchany z drogi prowadzącej do zrozumienia prawdy ….Umiesz sobie wyobrazić taką sytuacje .Widzisz jaka to złożona sytuacja …….Człowiek żyje w wymiarze świata ziemskiego i ma zamieniać w czyn Boze pragnienia by stawały się rzeczywistością i przez to ma sie budować wszystko na ziemi tak jak jest zbudowane w Niebie ..Ale szatan chce by człowiek budował to co on chce ..Z tym tylko że Bóg ma władze płynącą z swiata duchowego ,a szatan nie ma i dlatego powstaje monitorowany całkowicie świat ziemski przez tych co chcą rządzić światem ale oni nie dopuszczają tego do siebie że nie pracują dla siebie lecz dla szatana …oni są marionetkami w ręku szatana do uruchomienia takich mechanizmów które odetna świat ziemski od Boga…….I teraz zależy jak sie sprawy potocza ….czy człowiek powie szatanowi NIE ….czy będzie nadal brnął w tej głupocie i błędzie ……. czy postawi sprawe jasno powie głośno i wyrażnie wybieram CHRYSTUSA KRÓLA i chcę wraz z Nim budować wsród świata to co Bóg Ojciec chce aby zbudowanym bylo…..i zabierze sie świadomie na dawanie Bogu Ojcu tego co On chce otrzymać…………Teraz po raz ostatni daje szanse człowiekowi Bóg Ojciec i albo człowiek wejdzie na drogę Bozej prawdy , na droge powrotu do raju …..albo podzieli los szatana i zostanie odcięty od miłości Bożej i znajdzie schronienie w piekle …….Decydują zie losy człowieka ……..albo wypracuje to że będzie miał szanse wrócić do łask do współpracy z Bogiem i kontynuować to co przerwała ingerencja szatana w raju ,a przez to sprowadzi łaski na wszystkich……..albo pójdzie na zatracenie wieczne podążając drogą którą podąża szatan i na siłe chce ukraść Bogu człowieka i swiat ……Kto będzie zwycięzcą ……Jezus Chrystus Król który z miłośći wyciąga człowieka z kary Bozej sprawiedliwości którą sprowadza na niego szatan ……………..czy szatan unieszcześliwiający i zadający tyle bólu icierpienia że nie da się żyć ………a co dopiero całą wieczność przebywać z nim i skazywać Jezusa na cierpienie że ci których On kocha cierpią prześladowania w piekle tylko dlatego że zle wybrali …………….Wtedy gdy Chrystus zwycięży i kazdy człowiek i cały świat będzie uwolniony od szatana nastanie nowy czas nowe narodzenie w Duchu sw i zmartwychwstanie ……wszystko wróci do stanu ustanowionego przez Boga Ojca przy stworzeniu i wszystko będzie wspierało człowieka w pełnieniu woli Boga Ojca tak jak mają Aniolowie w Niebie ………….A puki co różaniec do ręki i pracować i walczyć by zmusić szatana do opuszczenia człowieka i świata …..Człowiek jest gospodarzem i jak powie szatanowi idz z tąd to on jest zmuszony do odejscia………Niechaj nasza modlitwa otoczy kazdego człowieka niechaj każdy człowiek ma Chrystusa Królem ….niechaj Chrystus Król będzie szczęśliwym że wszyscy których kocha są z Nim………..Nie marnujmy czasu ……….

      • Wiktoria said

        Bolku, napewno za malo wiemy o Dobroci Bozej i Milosierdziu, ja tez nieraz mysle o tym, ze na pewno bedzie jakas roznica w cierpieniu jak i w chwale. Ale biore Slowo Boze tak, jak ono jest napisane, niech Bog decyduje kto, jaki okres i w jakim miejscu ma przebywac, moim celem jest poznanie Boga, pokochac Go,dazenie do swietosci, powstawanie z upadkow w skrusze i pokorze i pomoc w tym wszystkim innym.

    • Pokręć said

      Nie. Niektórzy z nich będą mieli możliwość po śmierci pójść do czyśćca i odrobić w nim to, co na ziemi zdobywa się lekko, łatwo i przyjemnie – poprzez wiarę. Dotyczy to jednak tylko tych, którzy nie z własnej winy nie zostali ochrzczeni i nie z własnej winy nie uwierzyli. O stopniu winy zadecyduje Pan Bóg.
      NA PEWNO do piekła trafią ci, którzy sami, dobrowolnie i z premedytacją, pomimo wielokrotnych napomnień i natchnień wewnętrznych, odrzucali Boga i wybierali np. życie w grzechu sodomskim. Z ziemi do Nieba bezpośrednio może przejść tylko i wyłącznie ochrzczony i wierzący katolik, który w dodatku swoim życiem nie stawiał zapór Miłosierdziu Bożemu, prostował ścieżki Pana i powstawał z upadków, żył Sakramentami Św. i ofiarowywał Bogu Ojcu Krew Pana Jezusa za nas wylaną. I o tym, kto tak „w butach” do Nieba pójdzie decyduje Pan Bóg, ale my na to mamy spory wpływ.
      Do Nieba pójdzie tylko ten, kto nauczył się kochać Boga – albo na ziemi, albo w czyśćcu po śmierci. Z tym, że to, co na Ziemi „załatwia” jedna „Zdrowaśka” odmówiona z wiarą, w czysćću trzeba odcierpieć latami.

      • bolek12345 said

        przypomnijcie sobie jedno z orędzi MBM mówi, że „miliardy dusz jest w piekle, 1 na 33 jest w niebie i w piekle jest 10 razy więcej dusz niż w czyśćcu” czyli to by oznaczało, że zdecydowana większość ludzi pójdzie się smażyć??? Wiele razy Pan Jezus mówi w orędziach, że nie chce stracić ani jednej duszy bo „choćby jedna przepadał to złamie to Mojemu Ojcu serce” więc jeśli jakakolwiek dusza poszła by do piekła na zawsze to była by stracona. Zobaczcie na te liczby 1 na 33 i 10 razy więcej – to oznacza, że do Raju wcale nie jest łatwo się dostać ale czy myślicie, że te miliardy dusz teraz się smażą? One wszystkie czekają na ten właśnie Dzień Sądu, Pan Jezus mówi przykładowo, że jedna osoba może uratować miliony innych, że cały naród może uratować, pewnie tak ale może go uratować tylko z Sądu piekła, było w jednym z orędzi, że Maria swoim cierpieniem uratowała w przeciągu 2 lat 10 milionów dusz, i według mnie to oznacza, że tak uratowała ale nie tych żyjących tylko tych umarłych przebywających teraz w Otchłani czekających na Dzień Sądu – uratowała ich od sądu piekła. Pamiętajcie, że Bóg na wiele rzeczy zezwala, musi dojść do ostatniego prześladowania bo dzięki temu będzie mógł wygnać szatana, takie widać są jakieś zasady czy układ między Bogiem a diabłem, bo nie problem było by zesłać piorun na antychrysta i po sprawie, tak się musi wydarzyć bo takie są zasady widać, fałszywy prorok to też dziecko Boże tylko, że zostało tak po części oddane złemu aby te wydarzenia się wypełniły, jak Bóg stworzył fałszywego proroka – swoje dziecko takie jak każde inne to chyba wiedział kim on zostanie w przyszłości… więc po co by go stworzył? Po to, żeby go potem do piekła posłać? To już lepiej było by się wogóle nie urodzić, każdy człowiek ja widzę ma jakieś tutaj swoje zadanie na tym świecie, a ludzkość jest poddawana próbie, kto wytrwa będzie zbawiony a kto nie wytrwa pójdzie pod Sąd, i odpokutuje po śmierci, ale to nie oznacza, że bez końca, a przykładowo kilkaset lat to też jest wieczność 1000 lat to jest 10 wieków to jest wieczność…

        • bozena2 said

          Taka jest też moja wiedza, że nieliczni posiądą zbawienie.
          Jakże ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znajdują. [Mt 7:13-14]
          Mimo wszystko, widziany przez Jana wielki tłum, którego nie mógł nikt policzyć i tak stanowić będzie niestety mniejszość.

    • Bogdan85 said

      Powiedz zadajesz nam te pytania bo chcesz to naprawdę wiedzieć czy bawisz się w gimnazjalne trolowanie??

    • losyziemi said

      Bóg jest Stwórcą wszystkich ludzi. Bóg jest miłosierny i wszelkimi sposobami doprowadzi do tego daru miłosierdzia zagubione owce. Bóg jest Dobrym Pasterzem i doprowadzi do tego że wszyscy pozbędą się wątpliwości czy Stwórca istnieje, tym samym cała ludzkość uwierzy w istnienie Boga Najwyższego i tylko od każdego z osobna zależy czy za Bogiem pójdzie, czy wybierze szatana – każdy dokona świadomego wyboru.

      Jezus Chrystus jest moim Panem !

  5. Johnny said

    tu John Rambo powiedźcie mi z kim macie problem…

  6. Józef Piotr said

    You are here: Home > Okupacja żydowska (LUDOBÓJSTWO NA POLAKACH) w Polsce zbliża się..
    Okupacja żydowska (LUDOBÓJSTWO NA POLAKACH) w Polsce zbliża się..
    By KSC on 19/04/2013 in HOME, Judaizm i islam
    +++
    Uroczystość 70 rocznicy powstania w gettcie w Warszawie.

    Żółte gwiazdy dawidowe na sutannach obrazą Chrystusa Króla, pohańbieniem posłannictwa kapłańskiego duszpasterzy chrześcijańskich.
    Okupacja żydowska (LUDOBÓJSTWO NA POLAKACH) w Polsce zbliża się coraz to większymi krokami, coraz wyraźniej również widać sprawców zamachu na CASA i zamachu na delegację do Katynia – ci, którzy polegają na zasadzie Cui bono, mają tu jasną odpowiedź.

    Armia od czapkowania żydom
    Tysiąc niemal lat osadnictwa żydów w Polsce to okres żydowskiego nastawienia na eksterminacje Polaków i zajęcie ich miejsca nad Wisłą. Miniony okres obfitował w różne wydarzenia, w których żydowska nienawiść nie była na tyle uzewnętrzniona, iż można by stwierdzić fakt rozpoczęcia ostatecznego szturmu na Polskę, ale taki punkt w dziejach istnieje i można go określić.

    Szukanie tych „logistycznych” , uzewnętrznionych przyczyn tego, co się obecnie dzieje w Polsce, musi być faktycznie rozpatrzone w szerszej perspektywie czasowej niż te 5 – 10 lat. Właściwym wymiarem czasowym, od którego należy rozpatrywać te wydarzenia, jest data 17 września 1939 roku, kiedy to formalnie bolszewia napadła na Polskę, a faktycznie był to właśnie moment rozpoczęcia otwartego terroru żydowskiego. (Pisze o tym nawet wizjonerka „Anna” w swoich rozmowach z Bogiem, gdzie objawiony jej Jezus miał wg. niej stwierdzić, że żydzi zaplanowali II WS jako ostateczny akt mordu na Polsce, sugerując, że Polacy uniknęli swego losu dzięki ingerencji Chrystusa).

    Haniebni kapelani uczestniczą w modłach rabina proszącego Yahwe o śmierć dla polskich żołnierzy ( wrogów żydów)

    Druga Wojna światowa była przedsięwzięciem w pełni żydowskim, gdzie tak jak w roku 1920 Polska miała być zlikwidowana, a Polacy wyrżnięci. Choć trup Polski był głównym celem Niemiec (deklaratywnie), a nie żydów, ale praktycznie był to cel żydowski, bo Niemcy szły na wojnę w oczywistym jarzmie żydowskim – w żydowskim interesie. Zgodnie z tymi żydowskimi planami, już z rana 17 września uzbrojeni żydzi zaczęli chodzić po polskich domach i wyciągać z nich albo znanych im antysemitów, albo mundurowych, których wyprowadzano na zaplecze i tam mordowano, wielu z nich zabijano okrutnie, rytualnie, bo np. poprzez przybijanie gwoźdzmi do bram albo do drewnianych podłóg. Na rogatkach miasta stały zaczajone bojówki żydów i dokładnie kontrolowały kolumny uciekinierów podążających na wschód. W przypadku zauważenia jakiego rezerwisty (idącego bez broni, bo broń była do pobrania w miejscach zbornych) wyrywali go z kolumny pieszych i z triumfalnymi okrzykami typu; „idziesz z nami, twoja władza już się skończyła” wleczono takiego przerażonego rezerwistę do jakiego odosobnienia lub zagajnika i tam był mordowany.

    Zamordowany w Katyniu
    Sceny te niżej podpisany zna od własnej rodziny, gdzie dziadek Karol, jako młodzieniec, ochotnik wojny 20 roku, widział to okiem weterana z okien własnego mieszkania na pierwszym piętrze, a pod tymi oknami na jego oczach żydzi wyrywali z tłumów tych niedoszłych zamordowanych w Katyniu, bo ubitych jeszcze przed wzięciem karabinu do ręki.

    Należy podkreślić stanowczo bezbronność tych ofiar początków żydowskiego ludobójstwa, osoby te był całkowicie bezbronne i osamotnione, bo wszystkie jednostki zbrojne miały rozkaz cofania się do granicy rumuńskiej, aby tam formować front. Rozmiary zbrodni żydowskich niech najlepiej ilustruje fakt przyjaznego witania Armii Czerwonej wkraczającej na polskie tereny nawet przez polskie ziemiaństwo! Obecnie w wielu miejscach aktów masowych mordów żydów na Polakach stoją pomniki mówiące o żydach, jako ofiarach hitlerowskich. Lokalna ludność to wie i pamięta, ale nikt nie protestuje poza zwykłym szemraniem.

    Oficer wojska pohańbił mundur żołnierza wolności, pozwalając go zniewolić gwiazdą getta.
    Jest sprawą najwyżej wagi – w sensie oceny żydów jako całości – by podkreślić to, że przygotowania zbrojne żydów do terroru 17 września, były tak powszechne na Terenach Wschodnich, iż nie mogło to być jakąkolwiek tajemnicą dla żydów „niekomunistów”. Żaden żyd (dobry żyd, a są tylko tacy) nie może powiedzieć tego, że zbrojenie się bojówek żydowskich i zbrojne czuwanie na nadejście 17 września było aktem odosobnionym skrajnych organizacji żydowskich, a on o niczym nie wiedział. Prawda jest bardzo prosta – 17 września było dniem rozpoczęcia zaboru polskich ziem przez żydów na trupie Polski i Polaków, o czym u wszystkich żydów się mówiło dużo wcześniej, marzyło i do czego się przygotowywano. I to, co nie udało się w trakcie II WS, ma udać się teraz.

    Są w środowiskach polskiej inteligencji osoby, które dopuszczają w dyskusjach nawet masowe osadnictwo żydowskie z Izraela w Polsce, a nie dopatrują się w tym niczego innego, jak powiększenia „bogactwa polskiej kultury” i okazji do „unowocześnienia” Polski przy równoczesnym wzroście materialnym dla wszystkich.

    Nic bardziej durnego! A o stronie moralno-etycznej takiego myślenia, to nawet nie ma co wspominać. Aby jednak nie poprzestać na domysłach czy gołosłowności co do losów Polski w rękach żydowskich, trzeba sięgnąć do dokumentu, który opisuje los ludności pod butem żydowskim. Los planowany, a potem urzeczywistniony w praktyce na naszych oczach np. los Palestyńczyków.

    Dzieci palestyńskie zabite przez żydów, palestyńskie, też i chrześcijańskie, kuzyni ( z krwi) Chrystusa i Maryi.
    Ludobójstwo na Palestyńczykach nie było rezultatem jakiś napięć, które powstały skutkiem masowego osadnictwa żydowskiego na Bliskim Wschodzie, tarć społecznych, które tam mogłyby wystąpić, etc., a było zaplanowane na długo zanim żydzi zaczęli się tam pojawiać większej ilości.

    Na stronach Gazety Warszawskiej opublikowaliśmy zapiski Żabotyńskiego i informacje o nim, z których wynika jasno, że – wg własnych deklaracji samego żyda Żabotyńskiego -jakakolwiek koegzystencja żydów z nieżydami na miejscu osadnictwa żydowskiego nie może mieć miejsca! Nie jest zaspokojeniem, jakichkolwiek aspiracji żydowskich nawet przywództwo polityczne żydowskie w takiej mieszanej wspólnocie, a musi to być teren czysty od nieżydów. Nieżydzi muszą być wytrzebieni, a ta resztka, która zostanie na obrzeżach żydowskich granic, będzie „żyć jak psy” – (Moshe Dajan)

    „………….

    „The conclusion is clear: no resto­ration, in Central – or East-Central Europe, will ever make for a durable peace unless the ulcer of antisemitism is excised.

    „Konkluzja jest jasna: żadna restauracja, w Środkowej, lub Środkowo-Wschodniej Europie, nie przy­niesie trwałego pokoju, jeśli wrzód an­tysemityzmu nie zostanie wycięty.”

    Źabotyński uważa, że nie jest dla żydów rze­czą wystarczającą zapewnienie im równych praw (!!!!!) z ludnością tubylczą w krajach wygnania,a zwłaszcza w Polsce.

    Jakie są uczucia polskiego żyda, osiad­łego, lub emigrującego na temat roli odgrywanej przez ludzką złą wolę w wywołaniu niedoli ghetta, odkryte zo­stało autorowi niniejszych słów pew­nego razu przez tęskną skargę gali­cyjskiego rabina: „Ciekaw jestem, ile mógłbym zrobić dla poprawienia losu żydów w tym błogosławionym kraju nawet ja sam, gdybym został (t u ) królem. Los ten nie zależy bynajmniej od tego wyłącznie, jakie się wydaje rozkazy, albo ilu chuliganów pakuje się do więzienia. Jest to raczej coś jak padanie deszczu czy śniegu”.
    http://gazetawarszawska.com/2012/07/22/jedrzej-giertych-niedoszle-panstwo-zydowskie-w-lubelszczyznie-cz-2/
    W świetle powyższego trzeba stanowczo zaprotestować przeciw temu czysto zbrodniczemu charakterowi obchodów „rocznicy powstania w gettcie”, ale i podjąć działania obronne. Obchody te nie maja nic wspólnego z jakimkolwiek oddaniem szacunku tamtym ofiarom, wręcz przeciwnie. Obchody te, w swym wyuzdanym rasizmie i agresji, przyniosą jedynie kolejny konflikt i to z rozlewem krwi włącznie, jest to już nieuniknione, bo sprawy potoczyły się zbyt daleko, i oby nie była to krew polska!

    To, co zaprezentowano Warszawie w tych dniach, to jedna wielka zbrodnia zaboru Polski przez żydów. To łącznie z „laureatem”, który odznaczony przez głupkowatego szafarza,

    Prezydent gwiazdy getta
    zaraz po tej dekoracji tradycyjnie po żydowsku pluł na Polaków, zamiast podania zdawkowego „dziękuję”, co cechuje ludzi na poziomie, a co nie jest spotykane wśród żydów.

    Najlepszym dowodem agresji żydowskiej pod pretekstem „obchodów” – w sensie nawet formalnym – na te słowa jest łatwo zauważalne totalne zizraelizowanie tych „uroczystości” przez żydów; główną mowę przed pomnikiem w Warszawie wygłosił przedstawiciel Izraela, rabin i minister szkolnictwa, gdzie, podkreślmy również, nikt z polaczkow siedzących na placu nie gorszył się na ministra rabina, który w dodatku wyrzucał z siebie jakiś myśli bez logicznego sensu z obchodami.

    Rabin ministrem szkolnictwa. Szkoły żydowskie uczą, że tylko żydzi są ludźmi, a np. Polacy bydlętami. Nauki takie szerzone są również w żydowskich szkołach w Polsce.

    Następnym było zawodzenie jakiegoś rabina z Nowego Yorku, który bez wątpienia musiał też przeklinać Polaków – bo innych modlitw odmawiać nie wolno – a tło żyda ubranego w polski mundur ( lub sutannę , odgrywającego kapelana, godzącego się na tę „modlitwę” w imieniu polskiej armii WP dopełniło reszty.

    W całej tej „uroczystości” widać było to, żydzi są u siebie, a Polacy są u żydów.

    Kiedy żyd spotyka żyda, to spotyka boga.

    Izrael nie ma nic wspólnego z losami Polski, z losami żydów zamieszkałych w Polsce dziś lub kiedykolwiek przed rokiem 1948. Izrael jest tworem powojennym i ew. umowy wzajemne o ochronie ludności mieszkającej gościnie po drugiej stronie nie wchodzą w grę.

    Każde słowo Izraela, jego przedstawicieli i co gorsza aktywne uczestnictwo w takich „uroczystościach” to przestępstwo, które wymaga ścigania prawem karnym. Oczywiście żydom w Polsce to nie grozi, bo jeżeli ktoś kogoś ściga, to żydzi Polaków, a nie odwrotnie. A to do tego stopnia, że nawet modlitwy w kościołach katolickich ( jeszcze nominalnie katolickich) podlegają ściganiu karnemu. Nawet reprint modlitewnika przedwojennego jest w Polsce ścigany prawem, o ile żyd tylko tak zechce. A Polak np. Kazimierz Świtoń, aby móc wejść na Żwirowisko i tam się pomodlić przed „papieskim krzyżem” musi złożyć wstępnie prośbę na piśmie, a potem zapłacić, jakieś 80 złotych kosztów postępowania. Taka jest „Polska 2013”, a jutro Judeopolonia.

    Gwiazdy getta na piersiach młodych Polaków. Zdemoralizowana polska młodzież – podcieracze żydowskich nosów – nie chce wolności , ale prosi o zamkniecie w getcie.

    Możliwe, że to prześladowanie Polaków za ich modlitwy lub drukowanie przedwojennych katolickich książek jest tym „darem boga, jakim był pontyfikat papieża Jana Pawła Drugiego”, za który to o. Rydzyk chce złożyć „wotum wdzięczności” i na co zbiera pieniądze wśród wdów. Ten „bóg” Rydzyka i Wojtyły, może być bogiem żydów, ale nie może być Panem Bogiem, to oczywiste.

    W tym kontekście jest aktem potwornej hańby aktywne uczestnictwo i poparcie tym „uroczystościom” jakie dali – na oczach całej Polski – ludzie Kościoła: Kazimierz Nycz, Henryk Hoser oraz Nuncjusz apostolski w Polsce, abp CelestinoMigliore. Ten ostatni może najmniej winien, ale też nuncjuszowi nie wolno „nie wiedzieć” lub „nie rozumieć” tego, co dzieje się w kraju, do którego został wysłany.

    Dziś w piątek bluźnierca Nycz nakazał bić w dzwony, jako uczczenie „ofiar powstania”, a przecież prawo kanoniczne zakazuje publicznego modlenia się za innowierców!

    Tenże sam Nycz, który po pasersku przejął ukradziony krzyż z Krakowskiego Przedmieścia i sprofanował później kościół Świętej Anny jakimiś diabolicznymi znakami na tymże krzyżu, wzywa do modlitw za żydów, które to modlitwy mają być wnoszone w niedzielnych mszach 21 kwietnia.

    http://gazetawarszawska.com/2013/04/19/zarzadzenie-nr-12013-herezja-kazimierza-kardynala-nycza/
    Jest jeszcze jeden dzień czasu i jakaś resztka Polaków-katolików Warszawiaków powinna się zorganizować i grupowo odwiedzić najdalej w sobotę swych proboszczów w kościołach warszawskich, celem poinformowania ich o tym, że żadnych profanacji modlitwami za żydów w ich kościołach nie będzie. Jeżeli proboszcz będzie odwiedzony przez mężczyzn (o ile tacy jeszcze w Warszawie żyją), to proboszcz to zrozumie, a miejmy nadzieję, że niejeden z nich przyjmie taką wizytę jako wyraz wsparcia moralnego, z wielką ulgą. Bo proboszczowie obecni są słabi moralnie i organizacyjnie, a trzeba ich strzec przez złem biskupów, i taka wizyta będzie radością serca u prawdziwego kapłana. Dodatkowo takie parafie mogłyby być w przyszłości jakimiś wsypami Polski, o ile Franciszek nie będzie szybszy, a co trzeba mieć na uwadze.

    Modlitwa papieża Leona XIII (tu przytoczona w intencji obrony Lechitow i Lachji przed żydami):

    Święty Michale Archaniele,

    wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną.

    Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy,

    a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła.

    Amen.

    • Lucjusz mniejsceptyczny said

      pomyśl skąd u ciebie ta nienawiść człowieku, człowieku? !!!

      • Halina said

        Mówienie prawdy która w złym świetle stawia tego który tych czynów dokonał to nie nienawiść to stwierdzenie faktu wypływającego z wiedzy którą posiadamy ..A jeżeli rozmawia sie o tym w szerszym gronie to rozszerza sie horyzonty myślowe , znajduje sie więcej argumentów do poznania do zrozumienia całej prawdy jaka faktycznie jest……Jeżeli jest coś co w twoim odczuciu odbiega od prawdy to prosze o podanie tego ………samo stwierdzenie że to nienawiść to za mało

      • Józef Piotr said

        # Lucjusz Mniejsceptyczny
        ************************************
        Zastanów się proszę KIM jesteś i co tu robisz oraz w jakiej roli i po co tutaj występujesz ?
        O to samo proszę czytających.
        To tak dla Formalności.
        *****************************************
        Od kąd to przywoływanie obiektywnych OPISÓW dziejących się wydarzeń a nas otaczających jest NIENAWIŚCIĄ ????
        *************************************
        Czytam i próbuję posiąść wiedzę o wydarzeniach bieżących jak również należących do historii najnowszej tych co wpłynęły na nasze położenie. Nas Polaków na naszej Bogatej ziemi leżącej pomiędzy Odrą i Bugiem, Tatrami i Bałtykiem .
        Bogatej a jednocześnie nieumiejącej wykarmić jak również nieumiejącej dać dach nad głową niezliczonej liczbie OBYWATELI.
        I jeszcze jedno i to w bardzo wielkim skrócie , bo szlag człowieka trafia gdy się słyszy na oficjalnych uroczystościach słowa RABINA ogłaszającego wszem i wobec to Że POLSKA do WSPÓLNY KRAJ I ZIEMIA Żydów i Polaków.
        ( tylko pan rabin nie powiedział ile to trupów tą drogę usłało)
        Słowa te wygłoszono wielokrotnie poprzez publikatory Polskojęzyczne podczas uroczystych obchodów rocznicy GETTA Warszawskiego.
        Wiedząc o niezliczonych zbrodniach na POLAKACH i zniewalaniu Mojej Ojczyzny przy pomocy zbrodni , kłamstw , rabunków i innych zniewalających metod przez ostatnie co najmniej 75 lat czuję strach przed przyszłością i mogę płakać nad losem mojej ojczyzny jak również moich Braci w Chrystusie.
        ****************************************************************
        Wpisany artykuł przenosłem z:
        http://gazetawarszawska.com/2013/04/19/okupacja-zydowska-ludobojstwo-na-polakach-w-polsce-zbliza-sie/
        Dlatego bo tam jest zawarta PRAWDA ! Czy to się Panu podoba czy nie.
        Tylko prawdę trzeba umieć odróżniac od kłamstwa.
        **************************************************************
        A po za tym liczy się moje doświadczenie życiowe.
        Całe życie uczciwie tyrałem , zdobyłem wykształcenie , miałem kwalifikacje i kompetencje i to wielobranżowe ale jeśli to podsumowalem to wiem że na koniec obudziłem się z „reką w nocniku”. Wobec tego mam moralne prawo dochodzić dlaczego tak się stało. Wiem jednocześnie jak wylądowali ci co to robili za polaków.
        Wiem z autopsji kim byli rewolucjoniści rożnych maści zarówno ci od budowania „socjalizmu” i umacniania „władzy ludowej” jak rownież ci co to WODZOWALI rewolucji „Solidarności”
        Jak również bez trudu odróżniam wspoczesnych zarządców III RP.
        ************************************************************************
        A ja jako obserwator nie mogę nic na to poradzić.
        A ty mój drogi będziesz tu PRZELOTNIE insynuował O NIENAWIŚCI ????

        • Lucjusz mniejsceptyczny said

          Rozumiem twoje troski o Ojczyznę i Braci w Wierze ale frustracji i paranoi nie wyleczysz głosząc hasła o nienawiści, że za wszystkim stoją żydzi, cykliści i geje. Dalej mi się nie chce pisać ….

      • Pokręć said

        Od kiedy to odmowa wylizania komuś tyłka jest nienawiścią?

  7. pio0 said

    Dla chcących dowiedzieć się coś więcej o GMO i dlaczego trzeba to zwalczać można wejść tu: http://icppc.pl/index.php/pl/
    Chrońmy Polskie wsie, rolników i naturalną żywność.

  8. MamOczy said

    Proszę o modlitwę za moją siostrę cioteczną dzisiaj się dowiedziałem ze zmarła w młodym wieku 28 lat 😦
    Wiem, że była daleko od Boga więc każda modlitwa będzie dla niej dobra .

    Miała na imię Beata , Bóg zapłać !

    • Weronika said

      Bardzo Tobie oraz calej waszej rodzinie wspolczuje. Bede polecac Bogu dusze S.P. Beaty…

    • Ela said

      Panie, Boże Wszechmogący, ufając Twemu wielkiemu Miłosierdziu zanoszę do Ciebie moją pokorną modlitwę: wyzwól duszę Twojej służebnicy, Beaty, od wszystkich grzechów i kar za nie. Niech święci Aniołowie jak najprędzej zaprowadzą ją z ciemności do wiekuistego światła, z karania do wiecznych radości. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

    • Weronika said

      Ja tez was prosze o krotka modlitwe za kolege mojego syna, ktorego pochowalismy dzisiaj. Jego imie Michal. Serdeczne Bog zaplac.
      Elu piekna ta twoja modlitwa, czy moglabys prosze, pomodlic sie tak za S.P. Michala, oraz za S.P. Adama
      Za kazde westchnienie, czy modlitwe Bog zaplac.

      • Lucjusz mniejsceptyczny said

        i za to mój +

        • Weronika said

          Tobie Lucjuszu dziekuje za twoj plus…Jezus cie kocha. Mysle, ze musisz byc dobrym kolega dla swoich znajomych, ale jak widac i dla nieznajomego drgnelo twoje serce..i za to ci bardzo jszcze raz dziekuje.

      • lucek said

        Wieczny odpoczynek racz Mu dac Panie a Swiatlosc Wiekuista niechaj Mu Swieci.
        Niech odpoczywa w Pokoju Wiecznym . Amen.
        Dobry Jezu a nasz Panie daj Mu Wieczne Spoczywanie . Amen .

        • Weronika said

          Bog zaplac wam wszystkim kochani, ktorzy odpowiedzieliscie i ktorzy jeszcze odpowiecie na nasze prosby o modlitwe. Jest tu tyle wspanialych ludzi, ktorych dobry Bog moze wysluchac.Dziekuje wam…niech wam Bog wynagrodzi wasza milosc.

        • Weronika said

          ps. a tobie Lucjuszu dziekuje za twoj plus…Jezus cie kocha. Mysle, ze musisz byc dobrym kolega dla swoich znajomych, ale jak widac i dla niznajomego drgnelo twoje serce..i za to ci bardzo jszcze raz dziekuje.

    • Józef Piotr said

      Serdeczne współczucie!
      Wieczne odpoczywanie Racz Dać Jej Panie. A Światłość Wiekuista niechaj Jej Świaci na wieki wieków AMEN.
      Niech Opoczywa w Pokoju.

    • cox said

      Wieczny Odpoczynek Racz Jej dać Panie. Wyrazy współczucia.

  9. Jerzy said

    Dla Mnie było to miłe zaskoczenie, że u stóp Jasnogórskiej Pani, tu na sali Jana Pawła II Matka Boska Chorzelowska Królowa Rodzin została patronką rodzin rolników żyjących i gospodarujących w Duchu św. Franciszka z Asyżu – patrona ekologów, że Chorzelów „podbił” Częstochowę.
    Później dopiero zrozumiałem, że Jasnogórska Pani posłużyła się Obrazem Matki Boskiej Chorzelowskiej jako swoim narzędziem, aby dać Nam swoją Rodzinę z Nazaretu jako wzór do naśladowania na współczesne trudne czasy.

    http://www.kworum.com.pl/art4918,chorzelow_i_boze_rolnictwo.html

  10. Kinga said

  11. AntyNWO said

    16.04.2013, 20:45 – Słowo od Boga będzie roztrząsane, gdy pogaństwo ogarnie Ziemię

    Moja szczerze umiłowana córko, wspinanie się na Górę Kalwarię, które musi przetrwać Mój Kościół na Ziemi rozpoczęło się, jak przepowiedziano. Wszyscy, którzy mówią w Moim Imieniu, kochają Mnie i którzy uznają Moje Nauczanie, będą musieli zmierzyć się z tą dręczącą wędrówką, aby bronić Mojego Świętego Słowa.

    Słowo od Boga będzie roztrząsane, gdy pogaństwo ogarnie Ziemię. Wszystkim, którzy idą za Mną mówię, idźcie z wysoko podniesionymi głowami. Nigdy nie odstępujcie od Prawdy, gdy ci, także z waszych rodzin i przyjaciele, będą was błagać, abyście odwrócili się od Mojego Świętego Słowa, danego wam podczas Mojego pobytu na Ziemi. Musicie niezachwianie trwać w wierności do Mnie. Niektórzy z was będą silni w czasie drogi podczas prześladowań. Inni będą upadać. Niektórzy się poddadzą. Pozostali zdecydują się przyjąć kłamstwa przedstawiane, jako Święta Doktryna i zostaną ode Mnie oddzieleni.

    Wszystkich, którzy wierzą we Mnie całkowicie będę niósł na Moich Ramionach. Udzielę ochrony wszystkim, którzy będą na tyle odważni, aby nadal ofiarować Mszę Świętą w taki sposób, jaki powinna być sprawowana. Będę chronił Sakramenty udzielane przez te Moje wyświęcone sługi, którzy nie ustąpią ani nie zostawią Mojej Służby. Ci, którzy oddadzą się pod Moją Opiekę, nie będą musieli się o nic martwić. Ci, którzy otrzymali prawdę o całym swoim życiu, a odrzucą Moje Nauczanie na rzecz kłamstwa, zostaną odrzuceni ode Mnie. Należy się obawiać Mojej Sprawiedliwości, więc niech nikt nie sądzi, że może zagłębić się w otchłań fałszu bez wyrzutów sumienia w swojej duszy i nie ponieść konsekwencji.

    Moja Miłość będzie tak silna, że obejmie tych, którzy będą zdezorientowani w tych czasach. Dotrę do wszystkich dzieci Bożych, które Mnie szukają, nie ważne jak sczerniałe będą ich dusze. W samym środku zamieszania, dam się w końcu poznać, a Mój Duch ogarnie Ziemię wtedy, gdy ludzie będą przekonani, że nie mogą już więcej znieść.

    Pamiętajcie, że Ja jestem Pierwszy i Ostatni, że nic nie może Mnie Pokonać, gdyż Ja Jestem Wszechmogący i że Ja tu Jestem, nawet wtedy, kiedy odczuwacie, że zło wyrządzane światu przez nieprzyjaciół Boga jest przytłaczające. Pozwalam na te cierpienia, na te ostateczne prześladowania, gdyż jest to ostateczna broń przeciwko bestii. Bez niej mógłby ukraść dusze większości ludzkiej populacji.

    Ta walka o dusze będzie szokować was, którzy naprawdę Mnie znacie, ponieważ będziecie musieli znosić niegodziwości, jakie zobaczycie w ludziach, których uważacie za dobrych. Szatan zrobi wszystko, co w jego mocy i wykorzysta każdą duszę, a szczególnie te, które są blisko Mnie, aby odwrócić je od Mojego Nauczania. Podczas, gdy walka będzie przez jakiś czas szalała, dzięki tej Misji, uratuję miliardy poprzez nawrócenia.

    Wasz Jezus

  12. AntyNWO said

    17.04.2013, 20:00 – Znaku, który będzie symbolizował Jedną Nową Światową Religię, nie należy mylić ze Znamieniem Bestii

    Moja szczerze umiłowana córko, ciężko Mi na Sercu, gdy muszę znosić niedolę i cierpienia, które cała ludzkość będzie musiała wycierpieć. Nie Moja Ręka to sprawiła, lecz przekleństwo szatana, gdyż jego duch błąka się i pożera dusze na swojej drodze. Dlatego ludzie, nie podejrzewając, że zło ma taki wpływ, obwiniają wszystko inne za swoje cierpienia. Za swoje trudności obwiniają innych i nie rozumieją, że to brak wiary w Boga jest powodem takiego spustoszenia w ich życiu.

    Gdy duch złego zapanuje nad ludzkością, Światło Boga zetrze się z nim w sposób, który zostanie potwierdzony przez wiele rzeczy.

    Nasilą się burze, a w wielu krajach będą odczuwalne wstrząsy. Zamieszki wystąpią w krajach, gdzie potęga rządów odbierze wolność ludziom, którymi rządzą. Potem kościoły, łącznie z tymi, które kochają Boga, jednego Boga w Trójcy, zaczną się wycofać ze swojej służby i zamkną swoje drzwi.

    Liczba kościołów, które będą zamykane, będzie widoczna we wszystkich zachodnich krajach. Wkrótce znamię komunizmu będzie widoczne przez specjalny znak, który pojawi się w kościołach, które pozostaną otwarte, w mediach, na odzieży, w filmach, a także nosić go będą z dumą osoby na wysokich stanowiskach. Będzie on postrzegany jako oznaka honoru i członkowie hierarchii we wszystkich głównych kościołach i związkach wyznaniowych, będą się z nim obnosić. Zobaczycie ten symbol w miejscach publicznych; na ołtarzach, w portach lotniczych i na szatach noszonych przez przywódców kościołów.

    Znaku, który będzie symbolizował Jedną Nową Światową Religię, nie należy mylić ze Znamieniem Bestii. Osoby odpowiedzialne za to, nie będą się obawiały prezentowania swojego znaku, który jest symbolem władzy i wierności wobec bestii.

    Dzień, który będzie stanowił zakończenie codziennej Ofiary Mszy w takiej formie, w której musi być ona ofiarowana w Moje Święte Imię, nastąpi wtedy, gdy ten symbol pojawi się na ołtarzach i przed wszystkimi tabernakulami na świecie.

    Módlcie się, Moi umiłowani wyznawcy, abyście znaleźli pocieszenie w tych Moich wyświęconych sługach, którzy pozostaną Mi wierni, gdyż będziecie potrzebować podniesienia na duchu podczas tych prób. Zawsze będę was podnosił i nosił. Nigdy was nie opuszczę, ale nigdy nie możecie odejść od Mojego Nauczania ani przyjąć pogańskich praktyk jako substytut Prawdy.

    Wasz Jezus

  13. Viki said

    Ci z Monsanto maja tyle istnien ludzkich na sumieniu, wielu farmerow w Indiach doprowadzili do samobojstwa.
    Cala Ekologia obrocila sie przeciw czlowiekowi. Podobno pszczol, tych ktore produkuja miod nie da sie juz uratowac. W tym roku pierwszy raz w Kalifornii spadla znaczaco ilosc orzechow migdalow, bo za malo pszczol i nie zapylily wszystkiego. Teraz na na odstrzal pojda avocado I inne. Jak tak dalej pojdzie to juz za 4-7 lat dojdzie do swiatowego glodu wlasnie dlatego ze nie bedzie pszczol. Naszczescie sa jeszcze ludzie ktorzy maja pomysly jak temu zapobiec, tylko czy to nie bedzie za pozno.

  14. pio0 said

    Stare przysłowie mówi, ze jak pszczoły wyginą to ludzie wyginą, polecam artykuł z przed prawie 4 lat http://www.wykop.pl/ramka/215466/biolodzy-obliczaja-ze-bez-pszczol-ludzkosc-przetrwa-najwyzej-10-lat/

  15. AntyNWO said

    http://www.prisonplanet.pl/polityka/stan_wojenny_pod,p2005636774
    http://www.prisonplanet.pl/polityka/zamachowiec_podejrzany_o,p359017510

  16. Tuptusia said

    Objawienie w Janowie Lubelskim (Polska, 1645)

    2 listopada 1645 r. Matka Boża objawiła się Wojciechowi Boskiemu. Wojciech codziennie rano uczestniczył w porannej mszy. Był to zwyczaj wyniesiony jeszcze z domu rodzinnego i teraz mężczyzna już nie wyobrażał sobie, żeby inaczej zacząć swój dzień. Do kościoła w Białej udawał się zwykle na piechotę.

    2 listopada dzień nie nastrajał do wędrówek. Było zimno, padał śnieg z deszczem. Wiał mocny wiatr. Wojciech jednak nie zaniechał swojego codziennego obowiązku. W drodze do kościoła modlił się. Odmawiał godzinki.

    Gdy szedł ścieżką zobaczył jasny punkt, który stopniowo przybliżał się do niego. Był coraz większy. Jasna plama światła zagarniała całe miasteczko. Przerażony Wojciech upadł na ścieżkę i zaczął się żarliwie modlić.

    Sanktuarium Matki Bożej Różańcowej Łaskawej, kościół św. Jana Chrzciciela w Janowie Lubelskim

    Coś podpowiedziało mu, aby uniósł głowę. Na tle miasta w otoczeniu złotego światła zobaczył Matkę Boską. Trzymała w rękach dwie zapalone świece, a towarzyszyły Jej dwa anioły.

    Zwróciła się do Wojciecha po imieniu i poleciła mu, aby przekazał Jej słowa innym: „Jest wola Boska, ażeby się tu chwała Jego – na tym miejscu – i pamiątka moja odprawiała”. Po tych słowach zniknęła.

    Następnego dnia mężczyzna poszedł do proboszcza, opowiedzieć mu co się stało. Proboszcz Walenty Dąbrowski nie wydawał się jednak zbyt poruszony tą opowieścią i nie uwierzył mężczyźnie.

    Wojciech postanowił poczekać na jeszcze jeden znak. 8 grudnia, w miesiąc po poprzednim objawieniu, dostał go. Idąc na jutrznię znowu zobaczył Matkę Boską, trzymającą dwie świece, w towarzystwie aniołów. Ponowiła prośbę o wybudowanie kościoła.

    Mężczyzna pobiegł do księdza. Ten spokojnie wysłuchał opowieści, ale nadal nie uwierzył Wojciechowi. Tym razem jednak Wojciech na tym nie poprzestał. Poszedł do wsi i opowiedział swoją historię. Jego sąsiedzi przyjęli tę wiadomość z entuzjazmem.

    Był środek zimy, niewłaściwy czas na budowę, nie było także pieniędzy. Dlatego mieszkańcy w miejscu objawienia ustawili jedynie figurę Matki Boskiej i codziennie przed nią się modlili.

    Następnego roku rybacy, łowiący w pobliskim jeziorze zobaczyli procesję aniołów. Towarzyszyła im jasność i piękny śpiew. Rybacy porzucili sieci i dopłynęli do brzegu. Pobiegli od razu do Wojciecha.

    Ksiądz Dąbrowski wiedział, że już nie może czekać bezczynnie. Udał się do Krakowa, do biskupa Piotra Gembickiego. Ten powołał specjalną komisję, która przybyła do Białej.

    Członkowie komisji rozmawiali z ludźmi gromadzącymi się i modlącymi przed figurą. Odnotowano liczne uzdrowienia. Przewodniczący komisji uznał w tym miejscu interwencję Boga za pośrednictwem Maryi.

    W rok później wybudowano drewnianą kaplicę pod wezwaniem Matki Boskiej Niepokalanej. W 1694 r. ufundowano murowany zespół sakralny. Pieczę nad sanktuarium powierzono dominikanom. W połowie XVIII w. zbudowano Kaplicę Objawień wewnątrz której umieszczono ołtarz i rzeźbę Maryi Niepokalanej z Dzieciątkiem. W jej podziemiach wytrysnęło źródełko. Wodzie ze źródła przypisywane są właściwości lecznicze.

    Obecnie kult maryjny na terenie parafii jest nadal żywy. Wszystkie święta Matki Bożej są obchodzone z niedzielnym porządkiem nabożeństw, a po głównym nabożeństwie odbywa się procesja Eucharystyczna. W ostatnich latach na święto Narodzenia Matki Bożej przybywa około 12 – 14 tysięcy wiernych.

    http://www.kultmaryjny.pl/?p=356

  17. Tomasz said

    http://www.fronda.pl/a/abp-marini-zylismy-niczym-w-bagnie-i-smrodzie-franciszek-wniosl-swieze-powietrze,27661.html

    To znaczy że za papieża Benedykta XVI i Jana Pawła II w Kościele było „bagno i smród” ??!!

    Były ceremoniarz papieski opowiedział się za laicyzacją Kostaryki oraz za uznaniem związków homoseksualnych (!!!!!!)

    • Pokręć said

      Ma rację, było bagno i smród, papież Benedykt XVI nie był już w stanie tego utrzymać wewnątrz murów, a tym bardziej – zlikwidować i widzimy teraz jak to bagno i smród wyłazi. I bardzo dobrze, tak ma być. Jeśli Kościół ma się oczyścić, to widać, to jest potrzebne.

    • Józef Piotr said

      Poperfumować ?

      O. Tadeusz miał na takie coś swoiste określenie.

  18. Tuptusia said

    Dziś jest niedziela Dobrego Pasterza.

    Modlitwa do Pana Jezusa Dobrego Pasterza

    Panie Jezu, Dobry Pasterzu dziękuje Ci za dar Twej miłości, która każe Ci szukać owce zagubione. Proszę Cię przyjdź Panie i odszukaj te owce zagubione w cierniach współczesnego świata. Odszukaj je Panie i weź na ramiona i przyprowadź do Owczarni. Niech zapanuje radość, że się odnalazły, że żyją choć były umarłe. Pochyl się zwłaszcza nad tymi, którzy nie potrafią zerwać z grzechem, i tymi pogrążonymi w nałogach, daj im łaskę powrotu do Ciebie. A tym, co Cię jeszcze nie znają, pozwól doświadczyć daru Twej Obecności. Dziękuje Ci, Jezu za to, że z miłości karmisz głodnych Twej Prawdy. Dziękuję Ci za Twą miłość która, każe Ci szukać tych, co od Ciebie odeszli i tych, co o Tobie nigdy nie słyszeli. Wezwij Panie robotników na żniwo. Daj nam ludzi gorliwych i świętych dla służby ratowania dusz. Obdarz ich żarliwa miłością i duchem ofiarnym, duchem misyjnym, aby odważnie głosili całemu światu Dobra Nowinę o jedynym Mesjaszu. Bądź uwielbiony Chryste Pasterzu za Twą miłość i za Twe miłosierdzie teraz i zawsze. Amen

    http://www.zamysleniakrc.republika.pl/mod68.html

  19. Tuptusia said

    Objawienie w Świętej Lipce (Polska, XIV w.)

    Około XIV w. Matka Boska objawiła się skazanemu na śmierć mężczyźnie. Popełnił on ciężką zbrodnię i dla wszystkich było jasne, że nie ma już dla niego ratunku. Następnego dnia sędzia miał wydać wyrok, a później nastąpiłaby egzekucja.

    Mężczyzna był osadzony w więzieniu w Kętrzynie. W swoją ostatnią noc życia bił się z myślami. Miał już wszystkiego dość i chciał po prostu umrzeć. Jedyne czego się bał to bólu. Nie modlił się, nie prosił Boga o ratunek. Nie wierzył, że Bóg zechce go wysłuchać.

    Gdy usiadł zrezygnowany pod ścianą zobaczył przed sobą jasne światło. Na tle małego otworu w murze zobaczył postać kobiety. Przypominały mu się wizerunki, jakie dawno temu oglądał w kościele. To właśnie musiała być Matka Boża.

    Czyniła mu wyrzuty, że o Niej zapomniał: „Nie kochałeś mnie, nie pamiętałeś o mnie. A ja ciebie cały czas kochałam, jak matka. Czekałam, kiedy wrócisz do mnie. Ty się jednak coraz bardziej oddalałeś ode mnie i od Boga. Dlatego ja w końcu przyszłam do ciebie” (Spiss 2007: 90).

    Powiedziała mu także, że przybyła ocalić go od śmierci, ale pod pewnym warunkiem. Dała mu kawałek drewna i dłuto, i poleciła, aby wyrzeźbił Jej wizerunek, a po wyjściu na wolność powiesił na pierwszej napotkanej lipie w drodze z Kętrzyna do Reszla.

    Więzień nigdy wcześniej nie rzeźbił, ale posłusznie wziął w ręce dłuto i drewno. Postać zniknęła, a on został sam w ciemności. Przywołał w myślach obraz Maryi i przy słabej poświecie księżyca zaczął rzeźbić.

    Gdy wstał dzień skończył figurkę Matki Boskiej. Nie zdążył jej się dokładnie przyjrzeć kiedy usłyszał szczęk klucza w zamku. To strażnicy przyszli po niego. Schował figurkę za pazuchę, a dłuto rzucił w kąt.

    Poprowadzili go przed oblicze sędziego wśród ogólnych drwin i krzyków gapiów. Sędzia nakazał wykonać karę śmierci. Skazany nie miał żadnych życzeń i posłusznie poszedł ze strażnikami w stronę wyjścia.

    Naraz sędzia kazał mu się zatrzymać. Coś w ubraniu więźnia zwróciło jego wzrok. Nakazał wyjąć skazanemu to co schował za koszulą. Strażnik wyjął drewnianą figurkę i podał sędziemu, który w tym momencie oniemiał.

    Figurka była tak piękna, że sędzia był przekonany iż nie mogła ona zostać wykonana ludzką ręką. Przestraszył się, że miał w tym udział sam Pan Bóg. Nakazał zdumionym strażnikom uwolnić skazańca i oddał mu figurkę.

    Mężczyzna nie mógł uwierzyć w to co się wydarzyło. Stał nie wiedząc co robić. Potem przypomniał sobie słowa Maryi, która poleciła mu umieścić figurkę na pierwszej napotkanej lipie z Kętrzyna do Reszla. Dawny skazaniec poszedł tą drogą i znalazł dużą, rozłożystą lipę. Wspiął się na nią i w rozgałęzieniu umieścił figurę Matki Bożej. Założył dom w pobliżu tego miejsce i codziennie odwiedzał figurę.

    W krótkim czasie miejsce to zasłynęło cudami i uzdrowieniami. Zaczęły przychodzić pielgrzymki wiernych. Proboszcz z Kętrzyna w.uroczystej procesji kilkakrotnie przenosił figurkę do kościoła w mieście, jednak rzeźba znikała stamtąd i ponownie pojawiała się na lipie. Postanowiono zbudować właśnie tutaj kaplicę. Lipa wystawała przez otwór w dachu.

    Około 1519 r. pieszo i boso przybył do Świętej Lipki wielki mistrz krzyżacki Albrecht Hohenzollern. Z chwilą sekularyzacji Prus pielgrzymki zostały zakazane. W 1525 r. podburzeni przez starostę protestanci z Kętrzyna zniszczyli kaplicę, a figurkę Matki Boskiej zatopili w Jeziorze Wirowym. Lipa została ścięta, a na jej miejscu ustawiono szubienicę.

    Blisko 100 lat później Stefan Sadorski, sekretarz króla Zygmunta III Wazy odkupił od protestantów Świętą Lipkę. Kustoszami tego miejsca zostali jezuici, którzy opiekują się nim po dziś dzień. W XVIII w. rozpoczęto budowę barokowej świątyni.

    http://www.kultmaryjny.pl/?p=232

  20. Józef Piotr said

    Na marginesie wydarzeń w AMERYCE.
    Wpisuję info – opracowane przez Prof. Głogaczewskiego
    ************************************************
    Zamach stanu w USA przygotowaniem do napaści na Koreę Północną, Syrię, Iran oraz do ratowania w ten sposób dolara?
    *————————————-
    http://wiernipolsce.wordpress.com/2013/04/20/wybuchy-w-bostonie-i-w-teksasie-to-proba-zamachu-stanu-w-usa/

    Poniżej widoczny na youtube, emerytowany generał Lieutenant Colonel Potter mówił, zdenerwowany, już 17 kwietnia, że cała historia wybuchów w Bostonie oraz w Teksasie (wybuch fabryki nawozów sztucznych) to sprawa walk wewnętrzych wewnątrz rządu amerykańskiego:

    Potwierdza on to, co powiedział Alex Jones nieco wcześniej: mianowicie w czasie maratonu w Bostonie były przeprowadzane ćwiczenia antyterrorystyczne, w trakcie których Navy Seals paradowali z czarnymi plecaczkami i w czapeczkach basebolowych. Tak jak ci chlopcy z Czeczenii. Stąd wynika, ze chłopcy z Czeczeni zostali wrobieni jako „baranki boże”, które gładzą grzechy amerykańskiej ekstremy prawicowej, próbującej obecnie dokonać zamachu stanu (ich ojciec twierdzi, że nie umieli się oni ani posługiwać bronią, ani robić ładunki wybuchowe, byli oni już wcześniej inwigilowani przez FBI):

    https://prawda2.info/viewtopic.php?t=21706&postdays=0&postorder=asc&start=0

    przemowa Alex Jonesa u dołu tej strony z polskimi podpisami

    A przy okazji.

    1. W internecie można sobie poczytać, jak ktoś ma czas, krytykę artykułu Michała Setlaka „Anatomia kłamstwa” http://lubczasopismo.salon24.pl/jeremiasz/post/493536,przeglad-lotniczy-miazdzy-siebie
    I jego odpowiedź na tę krytykę: „Anatomia kłamstwa, akt drugi”: http://www.plar.pl/NewsImg/101/m&md.htm

    2. Odnośnie „naszego” (tzn. przedstawiciela na Polskę najbardziej prawicowych i agresywnych kręgów tzw. „światowładzy”) Antoniego Maciarewicza, to pan Mieczysław S. Kaźmierzak podeslał mi taka oto informację:

    Antoni Macierewicz – Izaak Singer – polonofob, dywersant, współzałożyciel KOR – komandosi’, żydokomuna-trockiści, marksiści [KOR powstał z najbardziej antypolskich struktur partyjnych: WKP(b), KPZU, KPU(b), KPB(b), KPF, KPD(Niemiec), MOPRu.]; współzałożyciel ZChN – Zjednoczenie Chrześcijańsko-Narodowe.Celem partii ZChN nie jest działanie dla dobra narodu, wręcz przeciwnie, zgodnie z martynistycznym programem ZChN ma kanalizować wszelkie inicjatywy narodowe, i co gorsza kompromitować ten kierunek polskiej myśli politycznej.Zakon Martynistów, szczególnie wyspecjalizowany w antykatolickiej dywersji kierunku Masonerii Okultystycznej Regularnej; Ochrzczony w obozie dla internowanych w Łupkowie koło Komańczy w Bieszczadach, chrzcił ks. Miska.

    Interesting, isn’t it?

    • Lucjusz mniejsceptyczny said

      pewnie jeszcze czytywałeś Patryka Geryla przed 21 grudnia 21? Gratuluję lektury same spiski, Alex Jones, NWO, żydzi cykliści, geje i kosmici.

      • Weronika said

        Lucjuszu, swiat sie wali na naszych oczach a ty mowisz , ze nikt nic nie robi za naszymi plecami??? Ludzie sie obudzili i widza ze sa oklamywani a zaprzeczanie temu nic nie da. Dobrze ze sa ludzie jak Jozef Piotr….musisz sie lepiej przygotowac merytorycznie do dyskusji, bo takie proste lekcewazace zbywanie na nikim nie robi wrazenia. Slowa straszaki jak np. antysemityzm tez przestaly dzialac…..i ludziom ust nie zamkna.

  21. Józef Piotr said

    A może to tyle da co by napisać „List do Belzebuba” – jak trafnie skomentował tamtejszy admin
    **********************************

    http://marucha.wordpress.com/2013/04/21/zbliza-sie-polska-cristiada/#more-32128

    • Weronika said

      • lucek said

        @ Weronika
        SP. Abp. Zycinski jest juz na Sadzie Bozym. Pomodlmy sie za Jego Dusze . O zmarlych mowi sie albo dobrze albo wcale. Przepraszam , ale mysle ze niepotrzebnie to zamiescilas.Czemu ma to sluzyc ?
        Wieczny odpoczynek racz Mu dac Panie , a Swiatlosc Wiekuista niechaj Mu Swieci.

        • Weronika said

          To nie jest wylacznie o arcybiskupie Zycinskim i ja ich nie oceniam . Gdzie widzisz moje potepienie??? A PRAWDA JEST POTRZEBNA , BO TO ONA NAS WYZWOLI !!!!
          Wedlug ciebie grzechem jest pokazywac prawde? Klamstwo, czemu ono sluzy ? Dlaczego uwazasz, ze nie mamy prawa do prawdy? A pomodlic sie mozna za kazdego …wieczny odpoczynek….

    • Weronika said

      Arcybiskup Nycz jest Rycerzem Kolumba od 2007. Mozna o tym poczytac na oficjalnej stronie Rycerzy Kolumba…

      • Weronika said

        znowu ktos nie lubi jak sie mowi prawde? Taki jest fakt..Arcybiskup Nycz sie tego nie wstydzi…to dlaczego dales minus czleku mily?

  22. Józef Piotr said

    Ten artykuł może dać trochę poglądu na sytuację w Polsce.
    Z myślami ERCHARDA nia zgadzam się. Bo jego patrzenie jest wyizolowane specyficznie.
    Ale trzeba przyznać że zmusza do myślenia.
    CIEKAWSZE SĄ WYPOWIEDZI PO ZRTYKUŁEM.
    A szczwgólnie:
    #1 , #4 , #5
    Proszę też zobaczyć film pod & 6.
    Życżę owocnych spostrzeżeń.
    A oto link;
    http://marucha.wordpress.com/2013/04/21/kaczynski-agentem-putina/#more-32108

    • Szejk said

      trzeba wiedzieć że maciej eckardt był w LPR u giertycha i może prowadzić politykę antypisowską . Te wywody o niczym nie świadczą , mogą znaleź się w sekcji dziennikarstwa SF , szpiegostwa , manipulacji , dlatego też musimy wiedzieć kto jest kim , ja trochę wiem o autorze tego artykułu a jest to „polityk” który będzie mącil byleby jego było na wierzchu. Dzięki LPR za giertycha duzo dostał , był na ciepłych stołkach a wiadomo że giertych wraca do gry a że maciej E. umie pisać to widać to pisze by później w nagrodę wylegiwać się w biurze z dobrą pensyjką , nic za darmo .

      • Józef Piotr said

        Maciej , Roman ………. same nieszczęścia Panie Dziejku !

        • Szejk said

          sprawdź w necie macieja eckardta i jesli piszesz tez u gajowego maruchy to napisz o autorze tego artykułu by czasami się nie zachłysneli ekardem , ekard wie ze gajowego czytaja ludzie zblizeni do PISu i glosi by nie głosowali na nikogo bo wszyscy to zdrajcy i co sie okazę że zwolennicy giertycha, tuska, palikota, pslu, sld i kwasa pójdą zagłosować a PISu nie i co będzie bedzie wielkie zero a aekardzik za poslugę dostanie biurko z pensją.

  23. AntyNWO said

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,,title,Papiez-Franciszek-do-ksiezy-jestescie-duszpasterzami-a-nie-funkcjonariuszami,wid,15513160,wiadomosc.html?ticaid=110735

  24. AntyNWO said

    http://translate.google.pl/translate?sl=en&tl=pl&js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.infowars.com%2Fun-guidelines-recruiting-religious-leaders-as-agents-of-change-for-one-world-religion%2F&act=url

    Zalecenia ONZ odnośnie rekrutowania przywódców religijnych

    Artykuł w tłumaczeniu Google, który ujawnia sposoby rekrutacji pastorów, starszych czy księży do ranków międzynarodowej religii, którą oczywiście będzie lucyferianizm. Jest także do załadowania dokument ONZ, który omawia szczegółowo cele takiej rekrutacji.

  25. Nina said

    Hiszpański biskup zwraca uwagę na spisek w celu depopulacji ludności Ziemi
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/hiszpanski-biskup-zwraca-uwage-spisek-w-celu-depopulacji-ludnosci-ziemi

  26. Grazyna. said

    Slowo Boze juz jest roztrzasane i przeinaczane przez polskich politykow;
    Pan Jezus przez rozmnozenie chleba zacheca do nielegalnego biznesu i nie odprowadzania podatkow, a przemieniajac w Kannie wode w wino, zacheca mlodziez do pijanstwa i do pedzenia bimbru. PARANOJA !!!

    Z tego co ja wiem, z wiarygodnego dla mnie zrodla, tylko bardzo nieliczni ida prosto do Nieba i to sa katolicy. Wszyscy inni chrzescijanie ( ktorzy nie karmili sie Cialem i Krwia Chrystusa )w najlepszym wypadku pojda po smierci do Czysca. Nikt, kto nie jest chrzescijaninem, nie moze isc prosto do Nieba, chocby byl bardzo dobrym czlowiekiem. Musi najpierw oczyscic sie w Czyscu.
    Duza szanse pojscia prosto do Nieba maja Ci katolicy, ktorzy codziennie przyjmuja Komunie sw.

    To wszystko brzmi bardzio logicznie dla mnie i wiarygodnie, jednak kazdy przypadek sam Bog bedzie osadzal i On ostatecznie zdecyduje.Z Bogiem !

  27. M said

    ………….

    • M said

      Weronika zauważyła, że są tam rzeczy niezgodne z prawdą dot. religii katolickiej, dlatego bardzo proszę Adminie zdejmij tego linka, gdyż był zamieszczony pochopnie…przepraszam!

  28. ziommekk said

  29. Grazyna. said

    Kosciol Prawoslawny jest tym kosciolem obok katolickiego, z ktorego najwiecej dusz ma szanse znalezc sie w Niebie, za sprawa Laski Bozej. Tak mysle. Szczesc Boze !

  30. rycerz CHRYSTUSA KRÓLA said

    Rolnikom nie opłaca się już nic i o to chodzi- żywność przyślą z innych krajów zatrutą.

  31. Halina said

    Albo wezmą nas głodem

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: