Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Módlcie Się W Miejscach Publicznych

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 kwietnia 2013

Orędzie z Ontario

Otrzymano niedziela, 21 kwietnia 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Pragnę pouczyć was teraz. Otwórzcie wasze serca na miłość. Poddajcie się. Dajcie Mi pozwolenie by przekształcić was dla Mojej chwały. Kochani, wszystko, co robicie musi być świadectwem Mojej chwały. Nic, co robicie nie powinno przynosić wam chwały. Macie dać Mi wszystko co jest prawnie Moje. Cała chwała i sława są zarezerwowane dla Mnie. Mając to właśnie na myśli stworzyłem was wszystkich. Dobrze zrobicie jeśli sobie to zapamiętacie. Moje dzieci, nie łamcie Moich przykazań. Nie uwielbiajcie Bestii. Nie klękajcie przed szatanem i nie oferujcie mu tego, co należy do Mnie. Baczcie na Moje ostrzeżenie. Nie przywołujcie na siebie i na tych, których kochacie Mojego gniewu. Bądźcie wzorem cnót dla dzieci. Bądźcie wzorem pokory i nie wstydźcie się, kiedy klęczycie w Mojej Najświętszej obecności. Módlcie się w miejscach publicznych. Szanujcie Mnie i tylko Mnie. Uniżajcie się, w przeciwnym razie Ja was ukorzę. Chodźcie w posłuszeństwie i Mnie służcie. Nie będziecie mieć innego pana. Rozważcie tę naukę. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 5 to “Módlcie Się W Miejscach Publicznych”

  1. Halina said

    całym sercem pragne dostosować sie do Twoich pouczeń Królu .Chce by moje życie było wstęgą radości dla Ciebie ..Prosze udziel pomocy i Laski abym każdą chwile mojego życia przeznaczyła na prace dla Twojej radości i chwały ..Prosze dopomóż prawidłowo wywiązać sie z moich zadań i obowiązków które spoczywają na mnie z woli Boga Ojca …Chce Mu dać wszystko czego On pragnie otrzymać od człowieka i swiata ….Twojej woli sie oddaje i wpełni podporządkowuje i chce czynić to co mi wskażesz bo będzie to tym co chce Bog Ojciec otrzymać od człowieka żyjącego wsród swiata……Chce okazać miłośc Bogu Ojcu taką którą pragnie On by człowiek Jego stworzenie Go kochało…..Chce pełnić wole Boga Ojca tak jak czyni to Anioł w Niebie …Prosze Królu rozpal moje serce miłością która płonie w Twoim Sercu , chce naTwój wzór pomocną być w realizacji planów i zamiarów Boga Ojca by cel Jego był osiągany …Prosze spraw niechaj zniknie wszystko to co przeszkadza co utrudnia pełnienie Woli Boga ….Prosze niechaj zaistnieją sły i działania która wspierać bedą w pełnieniu woli Boga ….Tak bardzo pragnę by budowała sie nowa prawidłowa rzeczywistość która zachwyci Boga Ojca…….Prosze Królu poprowadz człowieka i swiat Bozymi drogami do Bozego celu …..Niechaj buduje się Twoje Krolestwo w wymiarze człowieka …prosze włącz człowieka i świat w skład królestwa Twego , bardzo tego pragne i gorąco o to prosze , niechaj zostanie obięte Twoją opieką jak wszystko to co Twoim jest …..Prosze udziel pomocy by mogło wszystko dostosować sie do praw i wymagań obowiązujących w Twoim Królestwie , by człowiek żyjący wsród swiata mógł pracować na rzecz wspaniałości Królestwa Twego , i by miał osiągnięcia duze bardzo duże …….Kocham Ciebie Jezu i radością dla mnie jest pracowanie dla Twojej radoścci i chwały….Niech sie pełni Wola Twoja teraz i zawsze…..Na zawsze Twoja wole chce pelnić ….Króluj nam Chryste i dopomagaj wychodzić z tego w czym pogrążył wymiar swiata ziemskiego przeklęty szatan…….Prosze podaj pomocną dłoń każdemu kto pragnie przyczyniać sie do budowy nowej prawidłowej rzeczywistosci……Niechan następuje Twój ład i porządek który chcesz ustanowić w wymiarze człowieka ……

  2. Ewa DM said

    Wkrótce odbędą się uroczystości Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa wraz z procesją eucharystyczną.
    A trochę później, bo 28 września o godz. 15, wchodząca już w tradycję wielu miast w Polsce i na świecie – Koronka na skrzyżowaniach. W zeszłym roku wiele osób było zainteresowanych tą formą publicznej modlitwy. Niektórzy jeszcze w niej nie uczestniczyli, a wielu było zainteresowanych, więc dla przypomnienia podaję stronę, na której można uzyskać informacje, jak ją zorganizować i odprawić.
    http://www.iskra.info.pl/page1.html
    Jeśli my się przyznamy do wiary i naszej miłości do Jezusa, to i On się do nas przyzna.
    A ponieważ nasi bracia prawosławni obchodzą dziś Niedzielę Palmową, więc im życzymy błogosławieństwa Bożego na ten święty czas upamiętnienia Męki i Zmartwychwstania Pańskiego.

  3. Tuptusia said

    Drogi Adminie
    Można usunąć ten komentarz bo pod następnym artykułem wkleiłam jej nieco krótszą wersję.
    Pozdrawiam.

  4. Grazyna. said

    Na temat dwa zdania: Rozaniec mam zawsze ze soba, jak pewnie wiekszosc z Was i uzywam go, gdy maszeruje ulica, gdy czekam w przychodni , na przystanku. Choc trzymam Rozaniec dyskretnie w rekach, ludzie widza co trzymam i widza ruchy mych warg.
    Rowniez, wyrazny znak krzyza przed mijanymi Kosciolami i przydroznymi Krzyzami , stanowi swiadectwo wiary dla innych. Niech wiedza, ze sa tacy , ktorzy wierza i modla sie, dla ktorych Bog jest istotny.KTOZ JAK BOG!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
