Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Mówcie Od Serca

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe otrzymano Środa, 10 kwietnia 2013

Umiłowani,
Ja Jestem Wielki Jestem. Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Radujcie się w Mnie. Kiedy wydarzenia eskalują się na powierzchni Ziemi, wielu wojowników modlitwy pozostaje Mi wiernych. Pragną Mnie ułagodzić. Przyzywają Mojego miłosierdzia na wiele części świata. Bądźcie im wdzięczni za ich poświęcenie i czuwania modlitewne. Łączcie się z nimi każdego wieczoru kiedy klękacie obok swoich łóżek do modlitwy. Liczcie na Moje błogosławieństwo i na Moją łaskę, by zwiększała się w was i w tych, których kochacie. Ufajcie Mi. Nie kwestionujcie Moich dróg. Pozostańcie posłuszni i wypełnieni wiarą. Bądźcie świadkami Mojej chwały. Bądźcie radośni [wolni od kłopotów, zmartwień, trosk]. Mówcie od serca i prowadźcie innych z powrotem do owczarni. Potrzebuję was byście służyli Mojemu Królestwu. Nakazałem wielu by powstali jako wojownicy. Miliony odmówiły temu powołaniu. Dzieci, każdy naród musi mieć co najmniej jedną żertwę ofiarną. Każdy kraj musi zwiększyć swoje prośby modlitewne przed Moim tronem. Bądźcie wytrwali w tej pracy miłości. Liczę na was, że będziecie chronić wielu poprzez waszą modlitwę. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 16 to “Mówcie Od Serca”

  1. AntyNWO said

    20 oznak kolejnej, wielkiej depresji w Europie.

    Kolejna Wielka Depresja już trwa – po prostu jeszcze nie dotarła do Stanów Zjednoczonych. W Europie wszystko toczy się coraz gorzej, a jednak większość ludzi w Stanach Zjednoczonych nadal tego nie rozumie. Ludzie cały czas mnie pytają, kiedy dojdzie do „załamania gospodarczego”. Cóż, od wieków ostrzegałem, że kolejna, główna fala trwającej zapaści gospodarczej zacznie się w Europie, i to jest to co dokładnie ma miejsce. W rzeczywistości obecny poziom bezrobocia w Grecji i Hiszpanii, jest większy niż jakiekolwiek doświadczenia amerykańskie z czasów Wielkiej Depresji z 1930 roku. Zwróć szczególną uwagę na to, co tam się dzieje, ponieważ to przyjdzie również do Ameryki. Prawda jest taka, że Europa jest bardzo podobna do Stanów Zjednoczonych. Zarówno Europa jak i USA toną w niespotykanych dotąd poziomach zadłużenia, posiadając przelewarowany system bankowy, który przypomina dom z kart. Powodem, dla którego USA nie wygląda jeszcze jak Europa jest fakt, że Rezerwa Federalna drukuje pieniądze jakby nie było jutra, a rząd brutalnie niszczy przyszłość, naszych dzieci i wnuków kradnąc im ponad 100 milionów dolarów co godzinę, każdego dnia. Powtarzamy w kółko to samo, nawet jeśli oznacza to zniszczenie przyszłości Ameryki. Jednak alternatywa przeraża naszych polityków. Gdy kraje takie jak Grecja, Hiszpania, Portugalia i Włochy próbowały zwolnić tempo wzrostu zadłużenia, wyniki były absolutnie katastrofalne.

    Pełnowymiarowa depresja przetacza się przez całą południową Europę i szybko rozprzestrzenia się w kierunku północy. Wkrótce rozprzestrzeni się na inne części globu.

    Oto 20 oznak tego, że następna wielka depresja już rozpoczęła się w Europie…

    1 Stopa bezrobocia we Francji wzrosła do 10,6%, a liczba osób na zasiłku niedawno ustanowiła nowy rekord wszech czasów.

    # 2 Stopa bezrobocia w strefie euro, jako całości, odnotowuje 12 procentowy rekord wszech czasów.

    # 3 Dwa lata temu, stopa bezrobocia w Portugalii wynosiła 12%. Dziś jest to około 17%.

    # 4 Stopa bezrobocia w Hiszpanii ustanowiła nowy rekord wszech czasów – 27%. Nawet w czasach Wielkiej Depresji w 1930 Stany Zjednoczone nigdy nie miały tak wysokiego bezrobocia.

    # 5. Stopa bezrobocia wśród osób poniżej 25 roku życia w Hiszpanii wynosi 57,2%.

    # 6 Stopa bezrobocia w Grecji ustanowiła nowy rekord wszech czasów 27.2%.

    # 7 Stopa bezrobocia wśród osób poniżej 25 roku życia w Grecji wynosi aż 59,3%.

    # 8 Francuska sprzedaż samochodów w marcu była o 16% niższa, w stosunku do wcześniejszego roku.

    # 9 Niemiecka sprzedaż samochodów w marcu była o 17% niższa, w stosunku do wcześniejszego roku.

    # 10 W Holandii zadłużenie konsumentów wynosi obecnie około 250% dostępnych dochodów.

    # 11 Produkcja przemysłowa we Włoszech spadła o 25% w ciągu ostatnich pięciu lat.

    # 12 Liczba hiszpańskich firm, które ogłosiły upadłości jest o 45% wyższa w stosunku do zeszłego roku.

    # 13 Od 2007 r. wartość kredytów zagrożonych w Europie wzrosła o 150%.

    # 14 wypłaty z banków na Cyprze w miesiącu marcu były dwa razy wyższe, niż w lutym, mimo że banki były zamknięte przez pół miesiąca.

    # 15 Ze względu na całkowicie paraliżującą katastrofę mieszkaniową w Hiszpanii, obecnie około 3 miliony wolnych domów czeka na nabywców.

    # 16 W Hiszpanii jest tak źle, że całe kamienice roją się od bezdomnych… 285- mieszkaniowy kompleks apartamentów w Parla, mniej niż pół godziny drogi od Madrytu, powinien być idealnym celem dla inwestorów, którzy szukają tanich nieruchomości w Hiszpanii. Niestety, dwie trzecie budynku generuje zerowe dochody, ponieważ jest opanowany przez bezdomnych lokatorów. „To się dzieje w całym kraju”, powiedział Jose Maria Fraile, burmistrz miasta, który szacuje, że tylko 100 mieszkań w bloku wybudowanym dla rady miasta ma umowy najmu, a nie wszyscy z tych lokatorów płacą. „Ludzie stracili pracę, nie mogą płacić kredytów hipotecznych lub za wynajem więc stracili swoje domy i to stworzyło fale bezdomnych lokatorów”.

    # 17 Jak pisałem o innym artykule, że głód wśród greckich dzieci stał się tak powszechny, że nauczyciele alarmują, iż głodne dzieci proszą swoich kolegów o jedzenie.

    # 18 Stosunek długu do PKB we Włoszech wynosi teraz 136%.

    # 19 25% wszystkich aktywów bankowych w Wielkiej Brytanii znajduje się w bankach, które stosują dźwignię finansową, co najmniej 40 do 1.

    # 20 Niemiecki bankowy gigant Deutsche Bank ma ponad 55 bilionów euro w instrumentach pochodnych, gdzie roczne PKB Niemiec to zaledwie około 2,7 biliona euro.

    Droga ku globalnej depresji:

    OGLĄDAJ DALEJ>>>

    Tak amerykańskie akcje mają się w tym roku świetnie, ale prawda jest taka, że giełda działa w kompletnym oderwaniu od rzeczywistości gospodarczej. Kiedy zetknie się z ekonomicznymi fundamentalnymi danymi, prawdopodobnie szybko upadnie, jak to widzieliśmy w 2008 roku.

  2. Weronika said

    Moje obecne słowa do was usłyszycie ponownie w Dniu Ostatecznym. Zapamiętajcie je

    niedziela, 28 kwietnia 2013, godz. 17.40

    Moja wielce umiłowana córko, przychodzę w tym czasie, aby cię ostrzec o zdradzie tych, którzy ci towarzyszą w tej misji. Wielu zostanie zmuszonych, aby odwrócić się do tego dzieła plecami, tobie jednak nigdy nie wolno podążać ich śladem. Ja nigdy nie podążałem za tymi, którzy Mnie prześladowali. Zamiast tego ofiarowałem Siebie na rzeź jako baranka, aby ocalić dusze.

    Zważ, jak teraz ci wyznaczeni, przygotowani przez szatana, fałszywi prorocy zostaną wkrótce przyjęci w objęcia przez tych, którzy twierdzą, że są sługami Boga. Ich proroctwa, z których wszystkie zaprzeczają Prawdzie, zostaną wykorzystane, aby cię skompromitować. Niech nikt nie myśli choćby przez chwilę, że Moje Orędzia, dawane światu, aby przygotować ludzkość na Moje Drugie Przyjście, nie zostaną rozdarte na kawałki.

    Moja córko, musisz zignorować te przeszkody. Dzięki temu, że jesteś posłuszna, uczynię cię mocniejszą, gdyż masz coraz mniej czasu, aby zagwarantować, żeby Łaski, które wylewam na ludzkość, zostały przyjęte przez wszystkich.

    Moi prawdziwi prorocy w większości przypadków nie znają Pisma Świętego oraz proroctw przekazanych światu za przyczyną Mojego Miłosierdzia. Nie potrzebują oni przytaczać cytatów z Biblii, ponieważ Ja ich nie proszę, aby to czynili. Moje Słowo jest przekazywane tak, jak jest. Moja Święta Biblia jest świętością. Nikt nie jest uprawniony, aby przytaczać z niej jakiekolwiek cytaty, potwierdzające Boże objawienia. Kiedy orędzie jest przekazywane przeze Mnie, prorok zapisuje to, co Ja dyktuję, i nigdy nie jest proszony o przytaczanie fragmentów przekazów, jakie zostały przekazane światu przez Moich apostołów.

    Ja Jestem większy niż wszyscy, którzy Mi służą. Moje Słowo jest świętością. Moje Dary dla was są udzielane po to, aby przygotować wasze dusze — i z tego powodu wszystkim autentycznym prorokom są ofiarowywane modlitwy, które rozpalają pragnienie, aby zjednoczyć się z Moim Sercem.

    Prześladowanie, które znosisz, będzie trwać i będzie jeszcze gorsze. I właśnie wtedy, kiedy będziesz myśleć, że nie potrafisz już dłużej tego wytrzymać, Ja dam światu dowód na Mój Boski Status. Cierpienie, Moja mała, znoś z godnością. Nie broń Mojego Słowa, niezależnie od tego, jak bardzo cię to kusi, i to nawet wtedy, kiedy przedstawia ci się podstępne kłamstwa.

    Ci, którzy Mnie znają, będą także wiedzieć, kiedy dane słowa nie pochodzą ode Mnie, Ja mieszkam bowiem w ich sercach. Jednak szatan jest tak przebiegły, że potrafi on Mnie imitować — poza jednym wyjątkiem: on nigdy nie uzna, że przyszedłem w ciele oraz że Moje Ciało jest obecne w Świętej Eucharystii.

    Mój Duch obecnie przybiera na sile i będzie nadal wzrastał, podnosząc się przeciwko diabelskim mocom. Każdy demon zostanie powalony przez Moich Aniołów, tak że żaden z nich nie przetrwa do dnia ostatniego.

    Moje obecne słowa do was usłyszycie ponownie w Dniu Ostatecznym. Zapamiętajcie je.

    Ja Jestem początkiem i końcem. Przychodzę, jak obiecałem, aby przynieść wam życie wieczne. Powstańcie, wy wszyscy, którzy wierzycie we Mnie i przyjmujecie Prawdę. Przyjdźcie do Mnie. Niech Wola Mojego Ojca panuje nad wami w Nowym Niebie i Nowej Ziemi. Radujcie się, gdyż przynoszę pokój i jedność tym wszystkim, których imiona znajdują się w Księdze Życia. Moje ostateczne Przymierze zostało spełnione. Moje Królowanie nadeszło. Powstańcie i przyjmijcie Rękę Boga.

    Dzień, w którym usłyszycie te słowa, będzie dniem, w którym poznacie Prawdę.

    Nie dajcie się oszukać, przecież tylko Bóg i Jego Dary niebiańskich objawień potrafią przynieść wam miłość, pokój, radość i nawrócenie, które zaleją świat poprzez te Orędzia. One są Darem. One mają pokazać wam właściwą ścieżkę do waszego prawowitego dziedzictwa. Przyjmijcie je z miłością i wdzięcznością.

    Wasz Umiłowany Jezus

    Zbawiciel Ludzkości

  3. miziaforum said

    http://miziaforum.wordpress.com/2013/05/03/afera-w-palacu-gajowego-orlopodobny-okazal-sie-czekoladopodobny/#comment-78312

    CHICHICHI 🙂 – UUUUUUUUUUUUUUUUUUU CHICHCICHI 🙂

  4. Kier said

    Różne narody zginą,
    na koniec moje Niepokalane Serce zatriumfuje

    http://www.sekretariatfatimski.pl/pierwsze-soboty-miesica/467-pierwsze-soboty-miesica-folder

    http://www.sekretariatfatimski.pl/aktualnosci/495-pierwsze-soboty-w-nowohuckiepl

    • Kier said

      Polsko bądź wierna, Polsko nie zapomnij o pierwszych Sobotach, bądź z Maryją…

      BĄDŹMY RAZEM W PIERWSZĄ SOBOTĘ MIESIĄCA DZIĘKI TRANSMISJI NABOŻEŃSTWA Z SANKTUARIUM NA KRZEPTÓWKACH

      Zapraszamy na transmisję – dzięki życzliwości Radia Alex z Zakopanego – pierwszej soboty miesiąca z Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach.

      POSŁUCHAJ:
      Apel o pierwsze Soboty Miesiąca (ks. Krzysztof Czapla SAC)

      Pierwsza Sobota miesiąca nabożeństwo wynagradzające (ks. Krzysztof Czapla SAC)

      http://www.nowohuckie.pl/

  5. AntyNWO said

    Szczegóły katastrofy lotniczej w Kirgistanie

    Członkowie załogi latającej cysterny S-135, która rozbiła się dzisiaj w Kirgistanie, są obywatelami Stanów Zjednoczonych – poinformowano dzisiaj w Centrum Przewozów Tranzytowych na międzynarodowym lotnisku „Manas”.

    Amerykańska strona potwierdziła, że S-135 był własnością CPT.

    Latająca cysterna rozbiła się niedaleko kirgisko-kazachstańskiej granicy około godziny 14:55 czaku lokalnego. Załoga próbowała ominąć burzę.

    Od 2001 roku CPT jest bazą lotniczą sił koalicyjnych, przeznaczoną do wsparcia operacji „Trwała Wolność” na terytorium Afganistanu

  6. AntyNWO said

    USA zamierzają zorganizować konferencję ws. denuklearyzacji Bliskiego Wschodu

    „Myślę, że może się odbyć już wkrótce, jeśli wszystkie strony regionu będą dążyć do wzajemnej współpracy” – oświadczył dzisiaj w Genewie doradca sekretarza stanu Stanów Zjednoczonych ds. rozbrojenia i nieproliferacji Thomas Countryman. Zostało to ogłoszone przez niego podczas przygotowań do konferencji na temat nieproliferacji broni jądrowej, zaplanowanej na 2015 rok.

    Według niego, przeprowadzenie konferencji zależy od pracy nad jej przygotowaniem ze strony Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Rosji i ONZ, które w ubiegłym roku wystąpiły w charakterze inicjatorów takiego forum.

    Countryman wyraził także ubolewanie w związku z podjętą wcześniej przez Egiptu decyzją odnośnie wystąpienia z rozmów w Genewie.

  7. AntyNWO said

    Trzęsienie ziemi w Chin

    Na terytorium Chin o 17:46 czasu Astany doszło do trzęsienia ziemi o sile 4,9 stopnia – poinformowała wyprawa sejsmologiczna Komisji Nauki Ministerstwa Edukacji i Nauki Kazachstanu.

    Według członów wyprawy, epicentrum trzęsienia ziemi znajdowało się w odległości 339 km na południowy wschód od Ałma-Aty na głębokości 5 km.

  8. Malgosia said

    Panie Jezu przychodzę do Ciebie, a by znaleźć w Tobie odnowienie, aby na nowo znaleźć swoje miejsce w Tobie,
    przyrzec Ci swoje posłuszeństwo
    i otrzymać od Ciebie całą łaskę i miłosierdzie,
    których dzisiaj tak bardzo potrzebuję.

    Uznaję Cię za swojego Pana i władcę,
    i każdy aspekt swojego życia całkowicie i zupełnie oddaję Tobie.
    Daję Ci swoje Ciało jako żywą ofiarę;
    daję Ci swoje serce, duszę, umysł i siły;
    i daję Ci również mojego ducha…

    Obmywam się Twoją krwią – moją duszę i moje ciało.
    I proszę Ducha Świętego,
    aby przywrócił mi jedność z Tobą
    i prowadził mnie w tym czasie modlitwy.
    We wszystko, o co teraz się modlę,
    włączam (moją żonę, moje dzieci – wymienić po imieniu).
    Duchu Święty – udziel im wszystkiego,
    o co teraz proszę w ich imieniu.

    Boże, święta i zwycięska Trójco,
    jedynie Ty jesteś wart mojej czci, całego mojego serca,
    wszystkich moich pochwał, zaufania i chwały mojego życia.
    Oddaję Ci cześć, składam przed Tobą pokłon
    i powierzam się Tobie
    wraz z moim sercem poszukującym prawdziwego życia.
    Jedynie Ty jesteś życiem i TY stałeś się moim życiem.
    Wyrzekam się innych bogów, wszystkich idoli
    i daję Ci miejsce w swoim sercu i życiu,
    na które prawdziwie zasługujesz…

    Tu i teraz wyznaję, że TY jesteś najważniejszy, Boże, nie ja.
    Ty jesteś bohaterem tej Opowieści, a ja do Ciebie należę.
    Wybacz mi Boże wszystkie moje grzechy.
    Zbadaj mnie i poznaj i wyjaw mi te aspekty mojego życia,
    które się Tobie nie podobają,
    zdemaskuj wszelkie układy, jakie zawarłam,
    i udziel mi łaski głębokiej i prawdziwej skruchy.

    Ojcze niebieski, dziękuję Ci za to, że mnie kochasz
    i wybrałeś mnie przed założeniem świata,
    Ty jesteś moim prawdziwym Ojcem – moim Stwórcą, Odkupicielem, moim wsparciem i prawdziwym celem wszystkich rzeczy,
    także mojego życia.

    Kocham Cię; ufam Tobie, oddaję Ci cześć.
    Dziękuję Ci za to, że okazałeś mi swoją miłość,
    posyłając swojego jedynego Syna Jezusa.
    Przyjmuję Go, całe Jego życie i całe Jego dzieło,
    które dla mnie podjąłeś.

    Dziękuję Ci za włączenie mnie w Chrystusa,
    za darowanie mi grzechów.
    Dziękuję za przywrócenie mnie do życia razem z Chrystusem, podniesienie mnie z martwych razem z Nim po Twojej prawicy, udzielenie mi Jego władzy
    i namaszczenie mnie Twoim Świętym Duchem.
    Przyjmuję to wszystko z wdzięcznością
    i udzielam Ci całkowitego prawa do mojego życia.

    Jezu, dziękuję Ci za to, że dla mnie przyszedłeś,
    że dałeś swoje życie na okup za mnie.
    Czczę Cię jako swojego Pana.
    Szczerze przyjmuję Cię jako swojego Odkupiciela
    i przyjmuję wszystkie Twoje dzieła i triumf Twojego Ukrzyżowania. Dlatego, że jestem oczyszczona od mojego grzechu
    Twoją przelaną krwią, usunięta została moja stara natura,
    moje serce zostało obrzezane dla Boga,
    a wszelkie pakty przeciw mnie są unieważnione.

    Zajmuję swoje miejsce na Twoim krzyżu i w Twojej śmierci,
    i dlatego umieram wraz z Tobą dla grzechu i dla ciała,
    dla świata i dla złego.
    Idę na krzyż wraz z Chrystusem i krzyżuję swoje ciało
    wraz ze wszystkimi namiętnościami i pożądaniami.

    Biorę swój krzyż i krzyżuję swoje ciało z całą jego dumą,
    niewiarą i bałwochwalstwem.
    Porzucam starego człowieka.
    Stawiam ten krzyż miedzy sobą, a wszystkimi ludźmi,
    wszystkimi duchami, wszystkimi rzeczami.
    Panie Jezu, szczerze przyjmuję Cię jako moje nowe życie,
    moją świętość i uświęcenie
    i przyjmuję całe Twoje dzieło i triumf Twojego zmartwychwstania, dzięki któremu powstałam z martwych wraz z Tobą do nowego życia, aby uczestniczyć w nowym życiu, umarła dla grzechu,
    a żywa dla Boga.

    Jestem ukrzyżowany razem z Chrystusem.
    I już nie ja żyję, ale Chrystus, który żyje we mnie.
    Zajmuję teraz swoje miejsce w Twoim zmartwychwstaniu,
    dzięki czemu powracam wraz z Tobą do życia.
    Króluję w życiu dzięki Tobie.
    Przyoblekam się w nowego człowieka w całej świętości i pokorze,
    w całej sprawiedliwości i czystości, i prawdzie.
    Moim życiem jest teraz Chrystus, jedyny, który mnie umacnia.
    Duchu Święty udziel mi (mojej żonie i moim dzieciom) pełni zmartwychwstania Jezusa Chrystusa dla mnie.
    Przyjmuję je z wdzięcznością
    i daję mu całkowite prawo do mojego życia.

    Jezu, uznaję Cię szczerze za swój autorytet,
    za swoją zasadę, uznaję Twoje wieczne zwycięstwo nad szatanem
    i jego królestwem oraz całe dzieło i triumf Twojego wniebowstąpienia, dzięki któremu szatan został osądzony i wypędzony,
    jego władze i zwierzchności rozbrojone,
    a wszelka władza w niebie i na ziemi dana jest Tobie, Jezu,
    ja zaś otrzymałem pełnię w Tobie, Głowie wszystkiego.
    Zajmuję swoje miejsce w Twoim wniebowstąpieniu,
    dzięki któremu razem z Tobą zostałem wskrzeszony
    i siedzę po prawicy Ojca.
    Rozciągam Twoją władzę i zasady Twojego Królestwa na moje życie, moją rodzinę, mój dom i moje dobra.

    I teraz pełnię Twojego dzieła – Twój krzyż, zmartwychwstanie i wniebowstąpienie – przeciwstawiam szatanowi,
    jego królestwu i jego emisariuszom oraz całej ich działalności wymierzonej przeciw mnie i moim dobrom.
    Większy jest ten, który jest we mnie, od tego, który jest w świecie. Chrystus dał mi władzę, aby pokonywać wszelkie moce złego,
    a ja teraz stosuję tę władzę wobec wszystkich wrogów
    i wypędzam ich w imię Jezusa Chrystusa.
    Duchu Święty udziel mi (moim dzieciom, mojej żonie)
    pełni dzieła wniebowstąpienia Jezusa Chrystusa.
    Przyjmuję je z wdzięcznością
    i oddaję Mu całkowite prawo do mojego życia.

    Duchu Święty, przyjmuje Cię szczerze za swojego doradcę, Pocieszyciela, swoja Siłę i swojego Przewodnika.
    Dziękuję Ci za to, że naznaczyłeś mnie pieczęcią w Chrystusie.
    Czczę Cię jako swojego Pana
    i proszę byś prowadził mnie do całej prawdy,
    abyś mnie namaścił na całe moje życie,
    moją drogę i moje powołanie i zaprowadził głębiej do Jezusa.
    Otwieram całe swoje życie na Ciebie w każdym jego wymiarze
    i w każdym aspekcie – moje ciało, moją duszę i mojego ducha –
    i chcę byś mnie napełniał, chcę dostosowywać się do Ciebie
    we wszystkich rzeczach.

    Udziel mi, błogosławiony Duchu Święty,
    całego dzieła i wszystkich darów Zesłania Ducha.
    Napełnij mnie na nowo, błogosławiony Duchu Święty.
    Przyjmuję Cię z wdzięcznością
    i daję Ci całkowite prawo do mojego życia.
    Ojcze w niebie, dziękuję Ci za udzielenie mi wszelkich błogosławieństw duchowych na wyżynach niebieskich w Chrystusie Jezusie.

    Przyjmuję dzisiaj te błogosławieństwa w moim życiu
    i proszę Ducha Świętego, aby je dzisiaj wprowadził do mojego dnia. Dziękuję Ci za krew Jezusa.
    Ponownie obmyj mnie Jego krwią z wszelkiego grzechu,
    skazy i złych nawyków.

    Nakładam na siebie jego zbroję – pas prawdy,
    pancerz sprawiedliwości, sandały gotowości głoszenia dobrej nowiny, hełm zbawienia. Biorę tarczę wiary i miecz Ducha,
    czyli słowo Boże, i używam tej broni w mocy Boga przeciw Złemu. Postanawiam modlić się w Duchu w każdych okolicznościach,
    być silnym w Tobie, Panie, i w Twojej potędze…

    Ojcze, dziękuję Ci za Twych aniołów.
    Wzywam je władzą Jezusa Chrystusa
    i wyprawiam na wojnę za mnie i mój dom.
    Niechaj mnie strzegą w każdych okolicznościach dzisiejszego dnia. Dziękuję Ci za tych, którzy się za mnie modlą;
    przyznaję, że potrzebuję ich modlitw i proszę,
    abyś wysłał swojego Ducha i ich pobudził, i nas połączył,
    wznosząc baldachim modlitwy i wstawiennictwa za mnie.
    Rozciągam dziś Królestwo Pana Jezusa Chrystusa na mój dom,
    moją rodzinę, moje życie i moje dobra.

    Modlę się o to wszystko w imię Jezusa Chrystusa,
    oddając Mu całą chwałę, szacunek i wdzięczność.

  9. Dzieckonmp said

    dla tych co znają angielski. Nie wiem czy wymyślone czy prawdziwe wieści

    http://therebel.org/stone/625510-should-we-take-pamela-rae-schuffert-s-nuclear-attack-warning-seriously

    • AntyNWO said

      Podczas dalszej lektury, jest rzeczywiście więcej niż jeden martwy General, jeden z nich otwarcie nazywa, związane z tą historią.

      Kilka dni temu Pamela Rae Schuffert zamieścił ostrzeżenie, rzekomo od człowieka w wojsku, który biega rozbrojenie nuklearne urządzenia podobne do OWL Magna BSP za tych, starając się udaremnić ukrytą naziemne atak nuklearny, który był ze względu na 5 maja lub 6 i okazały się wiarygodne w moim artykule Blackmail jądrowej.

      Nie ma wątpliwości, że Izrael zdołał umieścić broń nuklearną w strategicznych miejscach w (co najmniej) Japonii, Brazylii, USA, Niemiec, (i ewentualnie) innych krajach. Zostało to potwierdzone przez mojego dochodzenia tle Magna BSP jako część mojego sprawozdania w Fukushimie. Więc zagrożenie jest realne.

      Teraz na to – ostrzega Pameli Rae jakiegokolwiek realnego znaczenia?

      Spędziłem godziny wczoraj patrząc na Pamelę Rae, i odkrył, że jest jeszcze bardziej shilled niż ja. To oznacza, że ​​ma wiadomość elity nie chcą wychodzi. Odkryłem również, że choć ona zrobić kolejny scenariusz mroku i kara ostatniej wiosny, ona nie ma w zwyczaju robić takich rzeczy, pomimo tego, co shills powiedzieć, co sprawia, że ​​shillage tym bardziej podejrzane. Gra przewidywania jest miecz obosieczny – Jeśli dać ostrzeżenie, a służy on spowodować agresorzy się wycofać, a potem nic się nie dzieje, że wyglądasz jak głupiego. Shills następnie wskoczyć na ciebie i wykorzystać go, aby ci mniej skuteczne w biją na alarm w przyszłości.

      Jest tylko jeden problem z historii Pameli, i to jest to, że jeden z zadeklarowanych generałów zmarłych w miksie, człowiek odpowiedzialny za zespoły, które dzieje wokół rozbrojenie atomówki – jest identyfikowany tylko aliasem podanych. Widzę, że jako potencjalny problem z historii, ale potem znowu, gdybym był General dzieje wokół próbuje zatrzymać ukrytego ataku nuklearnego w Ameryce, to wiem, że podając moje imię byłoby śmiertelne, a fakt, że nie żyje Ogólne pojawił się w wiadomościach na 29 nie ma żadnego znaczenia, bo jeśli on naprawdę został zabity za próbę zatrzymania takiego ataku, nasze uzbrojone mediów NIGDY nie to zgłosić, a jest inny udokumentowany dead General (przez katastrofy 20 kwietnia) prawdopodobnie związane z tą historią tak.

      Tak, że mi do myślenia o tym, jak udaremnić plany ataku jądrowego syjonistycznej jeśli naprawdę istnieją. Jej historia jest rzeczywiście gra się tak, jak by się spodziewać w tym środowisku politycznym – wszystko dzieje się za kulisami z ludźmi, którzy próbują to powstrzymać katastrofy coraz zbierane jeden po drugim. Więc choć nie zamierzam zajmować stanowiska w sprawie tego, czy historia jest bs, powiem ludziom – jeśli chcą zrobić trochę pracy nóg, jak rzucać klucza w planie bez problemów.

      Będzie to syjoniści robią. Lokalna społeczność żydowska. To takie proste. Oni mają swoje tyłki wiszące w otwartej w wielkim stylu – i to widać z daleka. Aby wiedzieć, czy miasto może zostać przeznaczone do ataku nuklearnego, po prostu sprawdzić lokalne synagogi w piątek noc i dzień w soboty. Jeśli nikogo nie ma, miejsce zostało ewakuowanych, a twoje miasto może być kierowane przez jedną z tych broni nuklearnej. Nie wybierasz się na pobyt wokół dla zabawy. Więc jeśli przestrzegać wolnych synagogi w danym mieście, alarm i wyjść. Nie można po prostu sprawdzić synagogę dla samochodów na piątek wieczorem lub w sobotę, ponieważ judaizm zakazuje funkcjonowania pojazdu mechanicznego w szabat, a wszyscy pobożni Żydzi chodzić do synagogi. Całkowicie Luciferian synagogi reformowanej będzie prawdopodobnie mnóstwo samochodów, ale tylko około 30 procent to w ten sposób.

      Ponadto, aby utrzymać swoje spiski ucieczkę swoich komnat, nigdy nie używać systemów PA, to wszystko wypowiedziane głosem, a jeśli nie możesz usłyszeć, co się mówi poruszać się do przodu – tak na żydowskim usługi, ludzie o dobrych uszu zawsze siedzieć w plecy, więc ludzie z złych uszu może zbliżyć się do podium i usłyszeć to, co się mówi. Oznacza to, że w rzeczywistości będzie musiał obserwować ludzi przychodzą i odchodzą, lub wejść do środka i sprawdzić, czy jest obsługa dzieje, bo nie słychać go z zewnątrz. Nie musisz martwić się o tam, 501c3 stan sprawia, że ​​nielegalne im się zatrzymać. Jeśli chcesz być naprawdę bezpieczne, upewnij się, ktoś wie, gdzie idziesz, ale są szanse, będą się na zewnątrz miłe. Będą kapelusze Żyda w koszu gdzieś w pobliżu drzwi, czy jesteś człowiekiem, umieścić jeden na. Jest to wymagane.

      Jeśli miasto jest skierowany nikt nie będzie w synagodze, z wyjątkiem być może bezpieczeństwa i konserwacji, a jeśli jest ucieczką miejsce będzie niezwykle zapakowane.

      Z Ważna uwaga – Jej strona internetowa jest na pewno w pamięci podręcznej w HoloNetu i będą różne w wyglądzie stale. Więc upewnij się, że uderzył go kilka razy, a jeśli jest to nudne gówno na górze, przewiń w dół. To miejsce robi się jajecznicę powodu. Prawdziwa witryna internetowa jest bardzo dobrze rozplanowany i na temat, ale to cholernie prawie niemożliwe, aby uzyskać dobre trafienie do niego.

      Jeśli nie słyszeliście historię Pameli, można go przeczytać tutaj. i ciekawe napisać na martwym Generalnego jest TUTAJ Jest Biblia kolos, ale nie jeden orzechowy, więc nie pozwól początkowe uderzenie zniechęca. Nie robię żadnych prognoz, jestem po prostu powiem ci, co mówi się w przypadku historia ma zasługi i pozwala decydować o sobie.

    • Weronika said

      Kobieta wyglada na gleboko wierzaca w Boga. Czytalam jej apel do ludzi z pentagonu, pisze w nim o ofiarach z ludzi skladanych w czasie roznych szkolen w pentagonie. Zna to srodowisko dobrze z racji ze jej ojciec prawdopodobnie niemiecki lotnik z II wojny swiatowej pracowal w pentagonie przez 30 lat. Byl w satanizmie az po uszy. Nawrocil sie pol roku przed smiercia jak juz wiedzial ze ma raka kosci.Ma duzo odniesien do Slow Bozych i wiele modlitw.
      Napisala rowniez ze okolo 15 wojskowych zostalo zamordowanych…Brzmi bardzo powaznie.Pisze ze zydzi rozmiescili wiele Magna owl’s ladunkow nuklearnych w roznych miejscach Ameryki, Niemiec, Brazylii itd…Ze „zginelo” wiele pociskow nuklearnych, okolo 90-100…I jesli nawet nie dojdzie do wybuchow 5-6 maj o te pociski siedza i czekaja, ate ktore zostaly rozzrojone sa dozbrajane…

      Na stronie jima stona ciekawe info na temat ataku w bostonie, ktory byl wylacznie inscenizacja aktorow, w tym aktora weterana wojennego bez nog….Zabity zostal tylko jeden czlowiek, rzekomy zamachowiec, ktory pracowal dla CIA i bral udzial w „cwiczeniach” jak podobnie ubrani inni agenci CIA…wszystko pod kuratela izraela ich lekarze, ich aktorzy. Zadne prawdziwe sluzby jak straz( nie bylo zreszta ognia) karetki nie byly NIGDY tam uzyte, Trzymali sie z daleka od tego bo wiedzieli ze sa tam cwiczenia i zeby nie reagowali gdy ludzie pomysla ze ich cwiczenia to prawdziwy atak.Zreszta wladza rzadzi…

      Jest tam rowniez raport na temat fukushimy. Krotko mowiac nie bylo zadnego trzesienia ziemii tylko wybuch nuklearny mossadu jako zemsta za chec wzbogadzenia uranu dla iranu…reaktor 3 zniknal, nie bylo zadnych zniszczen oprocz tych po tsunami, jakie powstalo po wybuchu jadrowym, stad brak ostrzezenia o tsunami
      Polecam poczytac doswiadczenia stona z zydami i jak chcial sie od nich odsunac.
      A i jeszcze jedno…amerykanie zaplacili ponoc polnocno-koreanczykom 3 miliardy $ za udawanie zagrozenia atomowego…
      MODLMY SIE ZA AMERYKE ALE I ZA POLSKE ROWNIEZ. Bezczelnosc wladcow rozowych homo-satanistycznych balonikow przekroczyla wszelkie normy…czuja ze sa blisko mety.

  10. miriam said

    http://www.gloria.tv/?media=436018
    Mały Samuel odprawia Mszy Świętej (w języku hiszpańskim)

  11. Grazyna. said

    ” DLA BOGA NIE MA BOWIEM NIC NIEMOZLIWEGO „.

    Czy rzeczywiscie tak do konca wierzymy w te prawde, ze dla Boga nie ma nic niemozliwego ?
    Dlaczego wiec niejednokrotnie mamy wrazenie, ze Bog nie wysluchuje naszych prosb ?
    „Jezeli we Mnie trwac bedziecie, a slowa Moje w was, poproscie, o cokolwiek chcecie, a to wam sie spelni „. W tych slowach wypowiedzianych podczas Ostatniej Wieczerzy Jezus wskazal warunek owocnosci naszych modlitw. Byc moze dlatego, ze nie trwamy w Jezusie, czyli nie staramy sie patrzec na rzeczywistosc Jego oczami i nie wprowadzamy Jego slow w zycie, wydaje sie nam, ze nas nie wysluchuje.
    Maryja, od pierwszej chwili swego zycia, zachowana od grzechu, w pelni zrealizowala ten ideal.
    Od momentu, w ktorym Jezus zaistnial w Niej, byla z Nim zjednoczona, co nie znaczy , ze rozumiala
    wszystko, co sie dzialo w zwiazku z Nia i z Synem. Aby trwac w Jezusie, nie trzeba rozumiec, lecz byc otwartym na Jego Wole. Od pierwszych wypowiedzianych slow Jezusa, Maryja przechowywala
    je w swym sercu i rozwazala – co tez nie oznacza, ze je rozumiala, o czym swiadczy scena odnalezienia 12- letniego Jezusa w swiatyni. Slowo Boga nie zawsze jest od razu zrozumiale.
    Czesto trzeba czsu, aby pojac jego sens.
    Maryja trwala w Bogu, dlatego uwierzyla, ze dla Niego nie ma nic niemozliwego.
    Z tego tez powodu moze byc Ona ocaleniem dla kazdego, kto sie Jej powierza. My czesto nie dorastamy do idealu, ktory zostawil nam Jezus. Jest ktos – Niepokalana – kto ten ideal wcielil w swe zycie, dlatego nie wahajmy sieJej powierzac siebie, innych ludzi, najwazniejsze i najtrudniejsze sprawy, aby oczyszczala je swa wiernoscia i zanosila Bogu. tak jak Ona otwierajmy sie na Wole Boga, ufajac, ze Pan spelni nasze dobre pragnienia, chociaz nie zawsze w taki sposob, w jaki tego oczekujemy.

    Tak nieraz ciezko w zyciu. Zdaje sie, ze juz zadnego wyjscia nie ma. Glowa muru nie przebije. Tak smutno i straszno nieraz i rozpaczliwie. A dlaczego ? Czy naprawde tak straszno na swiecie ?
    Czy Pan Bog nie wie o wszystkim ? Czyz nie jest wszechmocny ? Czyz w Jego rekach nie sa
    wszystkie prawa natury i nawet wszystkie serca ludzkie ? Czyz coskolwiek moze sie stac we wszechswiecie, jezeli On na to nie zezwoli ?… A jezeli zezwala, czyz moze zezwolic na cos, co nie byloby dla naszego dobra, jak najwiekszego dobra ?…
    I gdybysmy na chwilke otrzymali rozum nieskonczony i zrozumieli wszystkie przyczyny i skutki,
    nie wybralibysmy dla nas niczego innego, tylko wlasnie to, co Pan Bog dopuszcza, bo On jako nieskonczenie dobry tylko chce i na to tylko zezwala, co nam posluzy do wiekszego szczescia w Niebie. Dlaczego wiec czasem az zrozpaczeni jestesmy ? Bo niewidzimy tego zwiazku pomiedzy naszym szczesciem a tymi okolicznosciami, co nas trapia. Coz wiec mamy czynic ? Zaufac Bogu !
    Przez to zaufanie, bez zrozumienia bezposredniego rzeczy, oddajemy nawet wielka Chwale Bogu,
    bo uznajemy Jego madrosc, dobroc i potege.

    ( Rycerz Niepokalanej – grudzien 2011 )

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
