Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Nie obawiajcie się utraty swojego zycia

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe otrzymane Czwartek, 11 kwietnia 2013

Dzieci Wiary
Stoję przed wami w całym Moim majestacie. Uklęknijcie przede Mną w uwielbieniu. Ja Jestem Wielki Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Adorujcie Mnie. Dajcie Mi swoje serca. Otwórzcie swoje serca na Mnie. Otwórzcie swoje życie na łaskę. Mam wam tak wiele do zaoferowania. Pragnę, aby was pouczyć. Poddajcie się teraz. Dajcie Mi pozwolenie by mówić do waszych serc. Pragnę byście pozbyli się waszych lęków. Wielu z was jest więźniami strachu. Obawiacie się utraty bogactw, utraty relacji, utraty życia. O Moje pociechy, musicie zaakceptować wszystkie rzeczy dla Mojej chwały. Wielu jest powołanych, by oddać swe życie w miłości. Nie martwcie się. Moja łaska obfituje i jest hojnie dawana każdemu z was. Módlcie się, Kochani. Módlcie się nieustannie i zaakceptujcie Moją Wolę Bożą dla siebie. Jeśli to ma być śmierć, radujcie się we Mnie. Śmierć jest, tylko drzwiami do duchowego istnienia. Nie bójcie się utraty waszego życia. Uważajcie Śmierć za jedyny sposób, by wejść do Mojej Najświętszej obecności. Przyjmijcie ideę bycia przekształconym w chwale, i miejcie nadzieję, że śmierć znajdzie was godnymi oglądania Mojej Najświętszej Twarzy. Niech będzie to waszym ostateczny celem życia. Czyńcie wszystko w miłości. Pozostańcie bez winy. Używajcie wszystkich sakramentów uzdrowienia, które są nadal do waszej dyspozycji. Nie odpowiadajcie na wezwania szatana gdyż skłoni on was do poddania się. Módlcie się codziennie o łaskę rozeznania. Bądźcie wypełnieni wiarą. Czytajcie Moje Pisma i ufajcie Mnie bardziej niż kiedykolwiek. Pozostawiam wam Moje błogosławieństwo. Moja laska schodzi na tych wybranych by dali swoje życie dla miłości. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 8 to “Nie obawiajcie się utraty swojego zycia”

  1. Malgosia said

    Mój Ojcze, któryś jest w niebie
    Modlitwa o uzdrowienie

    Mój Ojcze, któryś jest w niebie,
    usuń z mego serca chmury i mgły czarnych myśli.
    Przepędź z mojej duszy smutek i przygnębiające troski.
    Zawsze, gdy mnie dręczą cierpienia i ogrania bezduszność
    – tęsknię za nadzieją i radością.
    Pragnę uśmiechnąć się z całego serca.
    Chciałbym pocieszyć człowieka smutnego,
    a nieszczęśliwego uczynić na nowo szczęśliwym.

    Jeszcze raz chciałbym spojrzeć
    na piękno Twojego stworzenia:
    pragnąłbym się wspiąć na szczyt góry,
    wędrować wzdłuż pluszczącego strumyka,
    przejść się po miękkim poszyciu świerkowego lasu
    i wciągnąć świeże, orzeźwiające powietrze.

    Pragnę przyjrzeć się raz jeszcze łagodnym zwierzętom
    i posłuchać śpiewu skowronka,
    a tam, gdzie ziemia pozostała jeszcze zdrowa,
    napić się ręką z czystego źródła.

    Pragnę spocząć na zielonej, kwitnącej łące,
    wędrować wśród dojrzałych łanów zboża
    i słuchać śpiewających ptaków.

    Chciałbym stanąć raz jeszcze
    na brzegu wzburzonego morza
    – tam, gdzie można przeczuć Twą wspaniałą wielkość i moc.

    I jeszcze jedno: chciałbym spotkać człowieka,
    który Twą Miłość nadal nosi głęboko w swym sercu,
    człowieka z którego „tryskają zdroje wody żywej”,
    aby mnie napełniła święta radość.

    • Weronika said

      Malgosiu, Bog zaplac za te przecudowna modlitwe…wzrusza do lez….

    • Marti said

      Moja szczerze umiłowana córko, Moja Władza nigdy nie zmaleje i jest jak światło, które blednie w gęstej mgle, ale zawsze będzie widoczne, choć może zostać zredukowane tylko do ledwie nikłego przebłysku.

      Gdy świat znów się zmienia, bo duch zła tworzy podział za podziałem, tylko Światło Boga będzie tym, co was podtrzyma. Moja Obecność będzie odczuwana przez tych, którzy przyjdą do Mnie po pomoc, gdyż Ja nigdy was nie opuszczę, zwłaszcza wtedy, gdy będziecie mieli wrażenie, że wszystko jest pozbawione nadziei. Gdy w dzisiejszym świecie coraz bardziej brakuje miłości, a ludzkie serca zamieniają się w kamienie, nic oprócz Prawdy nie pomoże wam dać sobie z tym radę.

      Prawda jest zawarta w Piśmie Świętym. To jest pokarm, dzięki któremu człowiek może żyć teraz i w przyszłości. Wkrótce niemożliwym stanie się kupienie Biblii, gdy wiele krajów zastosuje się do nowych praw, zwłaszcza w Europie, które zabronią wszystkich książek, propagujących Słowo Boże.

      Właśnie jest opracowywany list, żeby zwabić wszystkich którzy są w służbie Kościoła katolickiego. Wkrótce wszyscy Moi wyświęceni słudzy zostaną powiadomieni o zmianach, wraz z zapewnieniem, że są one dla dobra Kościoła.

      Nowe zasady, zawierające zmiany poczynione w modlitwach podczas Mszy Świętej, będą wydawać się niewinne. Wielu nie dostrzeże ich znaczenia, ale będzie się to odnosiło do Eucharystii i Mojej w Niej Obecności. Zostanie użyte słowo „upamiętnić” i wszystkie kościoły wkrótce zostaną ogołocone ze swoich skarbów. Zabranie skarbów, w tym złotych Tabernakulów – które zostaną zastąpione przez wykonane z drewna i kamienia – będzie jedną z oznak, że są oni właśnie ściągani do Nowej Światowej Religii.

      Wnętrza kościołów zostaną zmienione, a będzie się to wiązało z profanacją ołtarzy. Zaczną znikać monstrancje, w których umieszcza się Najświętszą Eucharystię, a dni, kiedy Moja Najświętsza Hostia jest wystawiana, dobiegną końca.

      Gdy wzgardzicie teraz Moim Słowem, to będziecie wylewać łzy, gdy przedstawią wam te prawa. Wkrótce potem szaty noszone przez Moje wyświęcone sługi będą zmienione i zostanie wprowadzona nowa forma Krzyża. Nowa ohyda nie będzie oparta na prostym krzyżu. Będzie natomiast dyskretnie przedstawiać głowę bestii.

      Proszę was, byście zebrali Moje święte Krzyże i trzymali je w swoich domach wraz z Wodą Święconą. Wzywam was wszystkich, abyście trzymali się Prawdy o tym, co wam powiedziałem. Następnie chcę, abyście Mi całkowicie zaufali. Nigdy nie wierzcie w to, że zostawię was na pastwę złego ducha. Przez cały czas będę pozostawał blisko was. Wyleję szczególne błogosławieństwa na głowy Moich umiłowanych, wiernych wyświęconych sług, aby na stałe spleść ich z Moim Najświętszym Sercem.

      Sercami bądźcie blisko Mnie i siebie nawzajem. Pocieszajcie się i wzmacniajcie się nawzajem, ponieważ musicie się wzajemnie kochać, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, zarówno przed czasami, które są przed wami jak i wtedy, gdy one już nadejdą. Ja Jestem waszą rodziną. Wy jesteście Moją. Pozostaniemy zjednoczeni aż do czasu, gdy zabrzmią trąby i zostanie oznajmione, że Ja Jestem, aby w końcu objawić Siebie na Moje Powtórne Przyjście. Wtedy odczujecie radość i pokój, które wam obiecałem. Wtedy całe cierpienie się skończy.

      Wasz Jezus

      Najnowsze orędzie MBM za paruzja.pl

      PS. Śniło mi się niedawno, że w jednym z kościołów, w którym byłam kobieta podawała talerz z okruchami chleba, ludzie odmawiali przyjęcia, ja też, okropna była ta profanacja. U nas to jeszcze nie fakt, ale np. w Austrii tak. Bądźmy czujni, żebyśmy nie dali się wciągnąć w kłamstwo, że Ciało Chrystusa to tylko symbol, pamiętajmy i Benedykt XVI, i Maria Valtorta, i arcybiskup Biffi pisali, że pozostanie tylko mała trzódka naprawdę wiernych, a tłumy pójdą za antychrystem i małym rogiem (por. Apokalipsa, MBM, Valtorta – pisała o małym rogu – pasterz-bożyszcze).

    • basko said

      To chyba dla mnie, bo moja dusza teraz właśnie w takim stanie się znajduje…

  2. krzysztof 61 said

    Kto pisze te orędzia?

    • Barbara said

      pod kazdym oredziem masz napisane kto pisze macie uszy a nie slyszycie macie oczy a nie widzicie….

    • Marti said

      Krzysztofie to mówi Jezus 🙂

  3. dykanes said

    Panie Kocham Cię, Panie ratuj dusze które pobłądziły , Duchu Święty przyprowadź zabłąkanych i wołających pomocy do serca Jezusa i Jego Świętych Ran które leczą . Jezu , Maryjo , Św. Józefie ratujcie dusze .

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
